tag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post1628898147681590212..comments2023-11-11T22:11:30.602+02:00Comments on Left G700 : Οι τρεις ταφές τού Νίκου Μπελογιάννη… (και τρεις ερωτήσεις στον Πέτρο-Ιωσήφ Στανγκανέλη με αφορμή το άρθρο του «Οι τρεις ταφές του Αθανασίου Διάκου…»)LeftG700http://www.blogger.com/profile/18204086053591634946noreply@blogger.comBlogger39125tag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-30979004282196714862012-09-19T12:00:25.926+03:002012-09-19T12:00:25.926+03:00Λέφτηδες
Μια διαπίστωση και μερικά διαδικαστικού ...Λέφτηδες<br /><br />Μια διαπίστωση και μερικά διαδικαστικού χαρακτήρα :<br /><br />Διαπίστωση : πράγματι μετά τα εκτενή επεξηγηματικά η ΘΕΣΗ σας έγινε επιτέλους καθαρή. Το ζήτημα του πως η Αριστερά αντιλαμβάνεται τα εθνικά ζητήματα είναι πολύ σοβαρό και με ενδιαφέρει πολύ. Αλλά τη σχετική συζήτηση με έναυσμα το άρθρο του ΠΙΣ και το μεγαλούργημα της καλής κυριούλας δεν θα την έκανα ποτέ μου για τους λόγους που νομίζω έχω επαρκώς εξηγήσει. <br /><br />τα minima επί της "διαδικασίας" :<br /><br />α) Το επικοινωνιακό παίγνιο δηλαδή ξεκίνησε με το άρθρο του Λεάνδρου Πολενάκεως ;;;; και όχι με τη παρέμβαση του κομιστή ;;; παίδες , είπαμε ότι η Αριστερά έχει πλέον πολύ μεγαλύτερο ακροατήριο , αλλά να μη τρελλαθούμε κιόλας<br /><br />β) Όταν θα μιλάτε με το μαυροπρόβατο για "ισομορφισμούς" και "αναλογίες" θα πρέπει να θεωρείτε δεδομένο ότι συζητάτε με όρους που τα δύο μέρη αντιλαμβάνονται με εντελώς διαφορετικό τρόπο<br /><br />γ) Στο προηγούμενο σχόλιο μου έγραφα : "β) αν το ίδιο φορτίο υποκρύπτει σαφείς στοχεύσεις με ύποπτο χαρακτήρα " ... Εκεί ο όρος " ύποπτο" ΔΕΝ αφορούσε εσάς και επίσης μπορεί να μεταφραστεί ως "όχι αθώο" <br /><br />δ)Δεν έχω άποψη για το έργο αλλά για το άτομο , άλλωστε το θέατρο για μένα έκλεισε με το Μπέκετ . Επίσης διαβάζωντας , βλέπωντας το υλικό περί της κυρίας που κυκλοφορεί αφειδώς στο νετ δεν εστίασα τη προσοχή μου στα φυσικά χαρακτηριστικά αλλά στο τρόπο δημόσιας "εκφοράς" τους . Με βάση ΑΥΤΟ κρίνω το άτομο. Τα "σεξιστικά" με αφήνουν αδιάφορο . Από τα ανωτέρω επίσης προκύπτει ότι ο "συντηρητισμός" μου είναι άλλου χαρακτήρα από αυτόν που μου καταλογίζετε :)<br /><br />ε) για να καταλάβετε το ΚΥΡΙΑΡΧΟ ρόλο του επικοινωνιακού παιγνίου σκεφτείτε πώς και γιατί ο σύριζας έχασε τις τελευταίες εκλογές.<br /><br />Αυτά και μένω , για να δω τι γράφετε στο επόμενο πόστ....<br /><br />ΓιάκοβAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-25253991565001068112012-09-19T01:57:09.589+03:002012-09-19T01:57:09.589+03:00Φίλε Μάρκομ Ξ,
Λοιπόν, να ξεκινήσω από το εξής: ...Φίλε Μάρκομ Ξ,<br /><br /><br />Λοιπόν, να ξεκινήσω από το εξής: Το σχόλιό σου ήταν μία από τις κύριες αιτίες που μας έκαναν να ανεβάσουμε το επιλογικό ποστ επί τού θέματος. Γιατί; Γιατί αισθανθήκαμε ότι η κρυπτικότητα αυτής τής ανάρτησης (κρυπτικότητα απαραίτητη κι όχι δικό μας καπρίτσιο), σε συνδυασμό με τα …σεντόνια της, δεν ήταν κι ό,τι καλύτερο για να καταλάβει κανείς τη στόχευσή μας. Όπως είδες τα διευκρινίζουμε χωρίς φόβο, αλλά με πάθος. Περιμένουμε από εσένα να σκεφτείς αν ήσουν λίγο υπερβολικός όταν έγραφες <i>μπάστα </i> κι ότι σας έχουμε συνηθίσει σε πιο ‘‘ζουμερά’’ πονήματα και να μας το πεις επίσης χωρίς φόβο, αλλά με πάθος. Εμείς πιστεύουμε ότι αυτό το πόνημα <i>είχε</i> ζουμί (φυσικά, δεν έχουν όλα, ορισμένα είναι νερόσουπες, που λέει κι ο ναρόντνι κομισσάρ! ;-) ). Όμως, <i>αυτό</i> είχε. Και έχω την εντύπωση ότι, αν σε ανησυχεί η πατριδοκαπηλία (το <i>αν</i> είναι ρητορικό, ξέρουμε ότι σε ανησυχεί), θα μετριαστεί η αρχική αρνητική σου εντύπωση. Περιμένουμε λοιπόν το νέο σου σχόλιο για να συζητήσουμε υπό το φως τών αποσαφηνίσεων που κάναμε.<br /><br />Προς το παρόν, ένα μόνο σημείο θα θίξω από όσα αναφέρεις.<br /><br />Σε διαβεβαιώνω ότι δεν έχουμε την παραμικρή <i>προσωπική</i> τσαντίλα επειδή <i>εδώ ο Πέτρος, εκεί ο Πέτρος, πού είναι ο Πέτρος;</i>. Στ’ αρχαία μας, στα Νέα μας, στα Μαθηματικά μας, που λένε. Μήπως έχουμε κανέναν προσωπικό ανταγωνισμό με τον Πέτρο και τον κάθε Πέτρο; Ή νομίζεις ότι είναι η πρώτη φορά που συναντάμε τέτοιου τύπου συμπεριφορές (<i>και</i> στο διαδίκτυο <i>και</i> στην πραγματική ζωή); Η τσαντίλα είναι για τα καμώματα των στελεχών. Όμως, παρά τα όσα πιστεύει ο εμμονικός και γι’ αυτό πολιτικά βλαξ Κωστής Παπαϊωάννου, και χωρίς να συμμεριζόμαστε απόψεις τύπου ΕΟΣ (<i>κάψτε τα Γενικά Επιτελεία</i>, δεν έχουμε βγει στο κλαρί τού διαδικτύου για να κάνουμε την πάπια, αλλά για να ζητάμε τα ρέστα (=λογοδοσία) από τον οποιονδήποτε θεωρούμε —ορθά ή λανθασμένα, αυτό θα το δείξει η …νεκροψία!— ότι λέει καμαρωτές παπαριές. Αυτό είναι όλο. <br /><br />Άιντε, καλό βράδυ!<br /><br /><br />Τα λέμε<br />LeftG700https://www.blogger.com/profile/18204086053591634946noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-66710460268309849422012-09-18T17:55:56.162+03:002012-09-18T17:55:56.162+03:00Φίλε Μάρκομ Ξ,
Θα απαντήσω αργότερα. :-)
Τα λέ...Φίλε Μάρκομ Ξ,<br /><br /><br />Θα απαντήσω αργότερα. :-)<br /><br /><br />Τα λέμεLeftG700https://www.blogger.com/profile/18204086053591634946noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-51107580459528484432012-09-18T17:54:44.085+03:002012-09-18T17:54:44.085+03:00Φίλη Ένη,
Η διατύπωσή σου με μπέρδεψε. Το παθαίν...Φίλη Ένη,<br /><br /><br />Η διατύπωσή σου με μπέρδεψε. Το παθαίνω συχνά. Δεν ξέρω αν φταίω εγώ ή εσύ ή και οι δύο και ποιος περισσότερο. Τεσπα, δεν χάλασε ο κόσμος. :-)<br /><br />Μένω λοιπόν σε αυτό που γράφεις κλείνοντας:<br /><br /><i>Αυτό που υποστηρίζω ειναι οτι για κάθε ιδεολογικό τοπίο αν δεν επικρατει μια μετριοπάθεια οδηγει......στα ακρα ακόμα και της σκέψης.</i> <br /><br />Μπορείς να μας εξηγήσεις πώς εφαρμόζεται αυτό στην ιστορία τού ποστ;<br /><br /><br />Τα λέμε<br /><br /><br /><br /><br /><br />LeftG700https://www.blogger.com/profile/18204086053591634946noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-12423878840435080712012-09-18T17:41:37.247+03:002012-09-18T17:41:37.247+03:00Φίλε Μαυροπρόβατε,
Εν προκειμένω, φαίνεται ότι ο...Φίλε Μαυροπρόβατε,<br /><br /><br />Εν προκειμένω, φαίνεται ότι ο Γιάκοβ ράβει κι εσύ κόβεις! Σε παραπέμπουμε πακέτο λοιπόν στο "σεντονάκι" που του ράψαμε σήμερα.<br /><br />Δύο μόνο παρατηρήσεις (την πρώτη στην ‘‘κοπανάμε’’ en passant, απαντώντας σ' εκείνον, αλλά λίγα λόγια παραπάνω είναι αναγκαία):<br /><br />Η πρώτη: Είναι τελείως άλλο πράγμα ο <i>ισομορφισμός</i> από αυτό που συνηθίζουμε εμείς: τις <i>αναλογίες</i> δηλαδή. Ο ισομορφισμός, το λέει και η λέξη, σημαίνει <b>πανομοιότητα</b>. Η αναλογία, απλή <b>ομοιότητα</b>. Φυσικά, ξέρουμε ότι όσο χρήσιμες είναι οι αναλογίες στην εξαγωγή συμπερασμάτων, άλλο τόσο επικίνδυνες είναι για εξαγωγή λανθασμένων συμπερασμάτων. Ο κύριος κίνδυνος είναι να αντλήσεις αναλογίες παρασυρμένος από φαινομενικές ομοιότητες, ενώ υπάρχουν δομικές ανομοιότητες. Έχω την εντύπωση ότι τα πηγαίνουμε καλά. Και σε άλλες περιπτώσεις αλλά και σ’ αυτή. Αν πιστεύεις ότι υπάρχουν δομικές ανομοιότητες στην αναλογία εθνικής συλλογικότητας με τους μύθους της και πολιτικής συλλογικότητας επίσης με τους δικούς της μύθους, είμαστε στη διάθεσή σου μέχρι να βγει ένας από το δωμάτιο! ;-)<br /><br />Η δεύτερη: Όταν λέω <i>είμαστε στη διάθεσή σου</i> όμως, δεν εννοώ συνδικαλιές όπως αυτή:<br /><br /><i>Ο ισομορφισμός που επιχειρείς είναι αδύνατος, και ενδεικτικά είναι τα πραγματολογικά μαργαριτάρια περί «ολοκληρωτικού Λουκά» και «κρατιστές δημοσιογράφους του Ρ».</i><br /><br />Ξέρεις πολύ καλά ότι αυτά που αναφέρεις ως ‘‘ενδεικτικά’’ <b>είναι τελείως δευτερεύοντα</b> και θα μπορούσαν να λείπουν <b>χωρίς το παραμικρό πρόβλημα στην αναλογία</b> (τα έβαλα μόνο και μόνο για να κάνω ένα όσο γινόταν πληρέστερο ‘‘αντί-γραφο’’, έτσι, ως στοίχημα με τον εαυτό μου, ως παιχνίδι, αν προτιμάς). Γιατί τότε τα αναφέρεις, ρε φίλε Μαυροπρόβατε; Άμα είναι να συζητάμε σοβαρά, να συζητάμε σοβαρά! Δε λέει, ρε γαμώτο, να καταφεύγουμε μεταξύ μας σε τέτοιες ντρίπλες! Δεν το καταλαβαίνεις;<br /><br /><br />Τα λέμε<br />LeftG700https://www.blogger.com/profile/18204086053591634946noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-49349045098727406392012-09-18T17:11:40.654+03:002012-09-18T17:11:40.654+03:00ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Statement: Το μπλογκ αυτό σταθερά υποστ...ΣΥΝΕΧΕΙΑ<br /><br /><br /><b>Statement: Το μπλογκ αυτό σταθερά υποστηρίζει (σταθερά, αλλά μέχρι νεωτέρας, εννοείται) ότι το εθνικό ζήτημα (όπου έθνος-κράτος εκεί και εθνικό ζήτημα) πρέπει να αποτελεί μόνιμο αντικείμενο προβληματισμού και θεώρησης από την Αριστερά προκειμένου να συνθέτεται αρμονικά με το κοινωνικό (ταξικό) ζήτημα. Η παραπάνω ανάγκη παραγνωρίζεται για πολλούς και διάφορους λόγους από σημαντικό τμήμα τής ελληνικής και ευρωπαϊκής Αριστεράς. Επιπλέον, για να γίνουν τα πράγματα χειρότερα, αυτό το τμήμα της Αριστεράς, στην αδυναμία του να προωθήσει το κοινωνικό ζήτημα, καταφεύγει, εν είδει μπαϊπάς (ή ως προπέτασμα καπνού, συνεπούς, δήθεν, αριστεροσύνης) σε έναν ιδιότυπο αντιεθνικισμό που μοιάζει πολύ περισσότερο (έως, συχνά, ταύτισης) με τον αντιεθνικισμό τού φιλελεύθερου συρφετού (αναφερόμαστε στα επιτελεία και στους οργανικούς διανοούμενους του ρεύματος κι όχι στους αφελείς της βάσης), παρά με τον διεθνισμό, με τον οποίο και ελάχιστη σχέση έχει.</b><br /><br /><b>Εφαρμογή στο προκείμενο (στη συγκεκριμένη ανάρτηση):</b> Τα φληναφήματα, τα μασημένα λόγια και τα μάμπο τζάμπο τού Πέτρου-Ιωσήφ Στανγκανέλη αποτελούν ένα τρανό παράδειγμα για την (αποκρυπτόμενη) υποβάθμιση του εθνικού ζητήματος, αλλά και την αδυναμία άρθρωσης μιας εθνικής αφήγησης με αριστερό πρόσημο. Και τι άλλο από υποβάθμιση και παραγνώριση της ανάγκης για σύνθεση εθνικού/κοινωνικού αποτελεί ο υποβιβαστικός, διαστρεβλωτικός και κάπως (με επιστημολογικό τρόπο) αποστειρωμένος χαρακτηρισμός του Αθανάσιου Διάκου ως απλώς <i>εθνικού στερεότυπου</i>, ενώ στην πραγματικότητα αποτελεί μία από τις εμβληματικότερες τις πιο ‘‘καθαγιασμένες’’ και, εννοείται, μυθοποιημένες μορφές του εθνικοαπελευθερωτικού αγώνα τού 1821; Μία υποβίβαση και (επιστημολογική) αποστείρωση που βέβαια δεν θα τολμούσε ποτέ να προσυπογράψει για την ανάλογη περίπτωση του Νίκου Μπελογιάννη (<i>ανάλογη</i> και όχι <i>ισόμορφη</i>, πονηρέ —ή χωρίς ξεκάθαρες τις διαφορές των δύο εννοιών στο μυαλό σου— Μαυροπρόβατε). Γι’ αυτό και δεν έβαλε τη τζίφρα του. Ούτε φυσικά και μας εξήγησε γιατί δεν τη βάζει. Πώς να το κάνει ο καημένος, χωρίς να βγάλει οφσάιντ το ίδιο του το άρθρο περί Αθανασίου Διάκου;;; Γίνεται; Δεν γίνεται! Διότι, αν υποστηρίζει ότι <i>γενικά</i> οι μύθοι πρέπει να απομυθοποιούνται, οφείλει τότε και να το εφαρμόσει <i>γενικά</i> και να χαρακτηρίσει τον Νίκο Μπελογιάννη <i>αριστερό στερεότυπο</i>. Αν, αντίθετα, πιστεύει στην επιλεκτική απομυθοποίηση (κανένα πρόβλημα από εμάς, είπαμε: άσπρη γάτα, μαύρη γάτα κ.λπ., κ.λπ.) είναι υποχρεωμένος να μας εξηγήσει τότε γιατί ο χαρακτηρισμός τού Αθανασίου Διάκου ως απλώς <i>εθνικού στερεότυπου</i> και η παρεπόμενη απομυθοποίησή του προάγει την περαιτέρω διείσδυση των αριστερών ιδεών στην ελληνική κοινωνία και το εργατικό και αριστερό κίνημα γενικότερα. Μ’ άλλα λόγια μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα! Έτσι, ο καλός σου ΠΙΣ προτίμησε να το παίξει ‘‘Κινέζος’’ —ή φρόντισε να λείπει σε ταξίδι για δουλειές…<br /><br /><b>Συνέπειες:</b> Η αποκοπή τής Αριστεράς από ευρέα στρώματα ανθρώπων και η ‘‘παράδοσή’’ τους —με αριστερή υπογραφή στο διαβιβαστικό έγγραφο!— στα ιδεολογήματα που πλασάρουν οι αγύρτες πατριδοκάπηλοι και στη ‘‘γοητεία’’ που ασκούν στο λαϊκό φαντασιακό οι ‘‘macho’’ και ‘‘ριζοσπάστες πατριώτες’’ τής Χρυσής Αυγής… <br /><br /><br />Α ν τ ί ε π ι λ ό γ ο υ:<br /><br />Αντί επιλόγου, βγαίνουμε …παραπονούμενοι στην αναφορά! :-)<br /><br />Πρώτον, επειδή μας κατηγόρησες ότι ρίξαμε μπερντάχι. Σιγά το μπερντάχι! Ένα πείραγμα στον Μαυροπρόβατο με κλείσιμο ματιού (να τα βλέπουμε όλα! ;-) ) και η επισήμανση στην Ένη ότι έχει ξεστρατίσει. Άρα; Πού το είδες το μπερντάχι; Δεν πιστεύω να εννοείς τον …Λέλο που ψέλλισε κάτι περί …λογοκρισίας εις βάρος τού …ΚΠ!<br /><br />Δεύτερον, επειδή τάσσεσαι κατά των γυμνών φωτογραφιών τής Λένας. Για να τα λέμε όλα, товариш, είναι τριζάτο θηλυκό. Γιατί πας να στερήσεις τα ματάκια μας από λίγη χαρά; :-) Και επιτέλους! Πότε έγινες συντηρίκλας; Εκτός κι αν ‘‘το παίζεις’’ έτσι, επειδή η κυρά σου (που λες κι εσύ) μπορεί να κόβει τίποτε βόλτες στο νετ, οπότε… ;-) <br /><br /><br />Увидимся <br />LeftG700https://www.blogger.com/profile/18204086053591634946noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-55511408272089887332012-09-18T17:09:58.913+03:002012-09-18T17:09:58.913+03:00ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Αυτό δεν το καταλαβαίνουμε εντελώς τελε...ΣΥΝΕΧΕΙΑ<br /><br /><br />Αυτό δεν το καταλαβαίνουμε εντελώς τελείως! Δηλαδή πότε πρέπει να εμπλέκεται η Αριστερά σε συζητήσεις που σχετίζονται με τις ‘‘αντιολοκληρωτικές’’ (αντιαριστερές) διακηρύξεις υπό το ‘‘ένδυμα’’ της ελευθερίας τής καλλιτεχνικής δημιουργίας ή με εκείνες που σχετίζονται με το εθνικό ζήτημα (μηδέποτε λήξαν). Όταν τις συζητάμε μεταξύ μας ή όταν απέναντί μας δεν υπάρχουν φιλελεύθεροι (υπέρ τής ελευθερίας του κεφαλαίου να γαμεί και να δέρνει) ή πατριδοκάπηλοι, αλλά αγνές και άδολες παραπλανημένες ψυχές χωρίς υλικά συμφέροντα; Ε τότε δεν θα πρέπει να εμπλέκεται ποτέ η Αριστερά σε τέτοιες κουβέντες, товариш! Διότι πάντα σε τέτοια ζητήματα ανακατεύονται πατσαβούρες, τσόλια, λινάτσες και σκατά! Εμείς θα απέχουμε και θα αφήσουμε τον κόσμο — δικό μας κόσμο!— έρμαιο αυτών των υποκειμένων;;; <br /><br /><b>Ε.</b> Δεν καταλαβαίνουμε επίσης εντελώς τελείως πού είδες τη σαφή άποψη τού ΠΙΣ! Εξήγησα και έδειξα με το νι και με το σίγμα για ποιους λόγους ο ΠΙΣ μιλάει για το έργο χωρίς να λέει τίποτε! Αυτό που ‘‘διαπραγματεύεται’’ δεν είναι το έργο. Είναι οι δηλώσεις τής Κιτσοπούλου!!! Εν πάση περιπτώσει, δεν μπορώ να κάνω κάτι περισσότερο για να σε πείσω (θα ήθελα όμως να μας την έλεγες αυτή τη θέση που κατ’ εσέ παίρνει) κι ούτε το κάνουμε ζήτημα.<br /><br />Εκείνο όμως που κάνουμε ζήτημα, και είμαστε μάλιστα και έτοιμοι να βγούμε και στα κεραμίδια σκούζοντας, είναι ο ισχυρισμός σου ότι δεν έχουμε θέση ή στόχευση ή δεν είναι καθαρό τι θέλουμε να πούμε, όλα αυτά μαζί. Θα το δεχόμουν, γιατί θα το θεωρούσα δικαιολογημένο, αν αυτό ήταν το πρώτο σχόλιο, πριν γίνει κουβέντα δηλαδή. Γιατί βέβαια στο ποστ υπήρχε μία ασάφεια, απολύτως ηθελημένη για λόγους που πολύ καλά καταλαβαίνεις, ως μεγάλη μάρκα. Αλλά τώρα;;; Μετά από τόση συζήτηση (συζήτηση που βέβαια πρέπει να συνδέεται στο μυαλό σου με όσα κουβεντιάζουμε και έχουμε πει εδώ και δύο χρόνια τώρα).<br /><br />Δηλαδή, δεν εξάγεται με σαφήνεια η θέση μας, όταν γράφουμε:<br /><br /><i>Και γιατί δεν έβγαλε τσιμουδιά; Χαζός είναι ή αμόρφωτος; Όχι δεν είναι καθόλου χαζός (αφελής, ναι) και καθόλου αμόρφωτος. Ίσα-ίσα.<b> Όμως (κοντολογίς) είναι εγκλωβισμένος στον ιδιότυπο, κοντόφθαλμο και ανόητο αντιεθνικισμό μιας Αριστεράς (πλην ΚΚΕ και ορισμένων τμημάτων τής εξωκοινοβουλευτικής Αριστεράς) που νόμιζε ότι το έμφραγμα στην ταξική πολιτική μπορεί να ξεπεραστεί μέσα από τέτοιου τύπου κοσμοπολίτικα, φιλελευθερίζοντα μπαϊπάς.</b></i><br /><br />Και δεν είναι κατανοητό τι υποστηρίζουμε όταν ισχυριζόμαστε ότι:<br /><br /><i>3: Αν νομίζεις ότι στο κάψιμο του κόσμου δεν συμπεριλαμβάνεται το γεγονός ότι <b>οι πατριδοκάπηλοι χορεύουν επειδή, εκτός άλλων, η κυρά γάτα Αριστερά (όχι όλη, τα είπαμε παραπάνω) δεν έχει τη δική της αφήγηση για το Έθνος (κατά τη διατύπωση του Γ. Μαργαρίτη) διότι μαλακωδώς πιστεύει ότι το Έθνος ανήκει στον …Μιχαλολιάκο, νομίζουμε κι εμείς με τη σειρά μας ότι κάνεις λάθος.</b></i><br /><br />Εγώ νομίζω ότι οι θέσεις μας και τα ωφέλιμα συστατικά που έχει η σούπα μας, που λες κι εσύ, είναι πεντακάθαρα. Όμως, φέρνοντας στο νου μου ότι δεν πολυγούσταρες το ποστ κι ότι ενεπλάκης σε μία συζήτηση που τη βρίσκεις άνευ νοήματος, σκέφτομαι: Ο товариш Яков δεν τα πρόσεξε αυτά, κι αν τα πρόσεξε, δεν κάθισε να τα ψειρίσει. Θέλει statement. Statement θέλεις, товариш; Ορίστε! Σαφές και εφαρμοσμένο στην περίπτωσή μας:<br /><br /><br />ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ<br />LeftG700https://www.blogger.com/profile/18204086053591634946noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-77312333375039154962012-09-18T17:06:39.039+03:002012-09-18T17:06:39.039+03:00ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Έχοντας ξεμπερδέψει με τα εισαγωγικά, π...ΣΥΝΕΧΕΙΑ<br /><br /><br />Έχοντας ξεμπερδέψει με τα εισαγωγικά, προχωρώ …ακάθεκτος! ;-) Επειδή θέλω να κάνω διαφορετική ομαδοποίηση ζητημάτων από τη δική σου, θα αριθμήσω με γράμματα, για να μη μπερδευτείς εσύ ή όσοι τυχόν παρακολουθούν την κουβέντα μας.<br /><br /><b>Α.</b> Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί, από τη στιγμή που δέχεσαι ότι το επικοινωνιακό παίγνιο (θα μου επιτρέψεις να επιμείνω: όχι επικοινωνιακό παίγνιο, αυτή είναι μία λειτουργιστική προσέγγιση που αφήνει απ’ έξω την ουσία· ιδεολογική ζύμωση —ή μασάζ, αν προτιμάς μία λιγότερο ‘‘ξύλινη’’ γλώσσα— πιστεύω ότι είναι ακριβέστερη διατύπωση) κυριαρχεί, εξακολουθείς να δαπανάς μπάιτς για το πόσοι είδαν ή δεν είδαν την παράσταση. Ούτε καταλαβαίνω τι νόημα έχει το ποιόν τού κομιστή. Ο Γκαίμπελς ήταν κοντοστούπης, ναι; Να υποθέσουμε ακόμα ότι ήταν καταχραστής, μέθυσος και πλάκωνε και τη γυναίκα του στο ξύλο; Ωραία. Αν πούμε ότι είμαστε στη Γερμανία τού 1930, τι θα μας πρόσφεραν αυτά στην αντιμετώπιση του ιδεολογικού πολέμου που ενορχήστρωνε, εκτός ίσως από μία χοντροκομμένη προπαγάνδα για όσους είχαν χαμηλό IQ; Μια όμως και το έφερε η κουβέντα: Κάνεις λάθος! Δεν είναι ο κομιστής που άνοιξε τη συζήτηση! Ξέρεις ποιος την άνοιξε; Ο άγνωστός μας δημοσιογράφος τής Αυγής Λέανδρος Πολενάκης. Ο οποίος, στο φύλλο τής 5ης Αυγούστου (πάνω από ένα μήνα πριν βγει ο κομιστής!) έγραψε μία κριτική στα πολιτιστικά τής εφημερίδας. Λοιπόν, παρά το γεγονός ότι ο Πολενάκης είναι μάλλον άσημος (αν και κάτοχος <a href="//www.ekebi.gr/frontoffice/portal.asp?cpage=NODE&cnode=462&t=2671" rel="nofollow">εξαιρετικού πολιτισμικού κεφαλαίου</a>) και όχι ένα από τα προβεβλημένα enfants terrible τής Κουμουνδούρου και του <i>Ινστιτούτου Πουλανζάς</i> σαν τον ΠΙΣ, παρά το γεγονός ότι ορισμένα σημεία τής κριτικής του με κάνουν να υποψιάζομαι ότι ίσως δεν ξέρει ακριβώς τι εστί Κιτσοπούλου, παρά το γεγονός ότι το κείμενό του είναι λιγότερο λόγιο από του ΠΙΣ, εν τούτοις είναι πολύ πιο σωστό και, προπαντός, πολύ πιο γενναίο, αφού ο Πολενάκης δεν μασάει τα λόγια του όπως ο κρυπτόμενος πίσω από το δαχτυλάκι του Πέτρος-Ιωσήφ Στανγκανέλης. Σου συνιστώ να το <a href="//www.avgi.gr/ArticleActionshow.action?articleID=706056" rel="nofollow"> διαβάσεις</a>. <br /><br /><b>Β.</b> Όχι, από το ‘‘story’’ δεν μεταφέραμε τα «ελάχιστα πιο τρανταχτά στοιχεία». Μεταφέραμε τα ελάχιστα <b>κύρια</b> στοιχεία που το αποδίδουν συνοψιστικά. Και όχι, όπως εξηγήσαμε στα προηγούμενα σχόλιά μας, ο ΠΙΣ, στην προσπάθειά του να υποβαθμίσει το ‘‘story’’, απέκρυψε τα πιο κύρια από τα ελάχιστα κύρια στοιχεία που παρουσιάσαμε εμείς (ακριβώς για να φαίνεται πιο εύλογη η υποβάθμιση). Αν τον έχεις βαφτισιμιό, να μας το πεις, για να σου ευχηθούμε να σου ζήσει και να τον χαίρεσαι. ;-) Όχι όμως να μας βάζεις στο ίδιο τσουβάλι (επ’ αυτού του συγκεκριμένου σημείου)! ;-)<br /><br /><b>Γ.</b> Διευκρινίζεις με κάθε σαφήνεια ότι δεν έχεις δει το έργο, επομένως δεν μπορείς να έχεις θέση επ’ αυτού. Σοφόν το σαφές. Φαίνεται όμως λιγότερο σοφό σε όποιον προσέξει (κι εγώ το πρόσεξα) ότι, παρά τις διευκρινίσεις σου, η απορριπτική σου άποψη για το έργο είναι ορατή και από κάποιον που του έχει απομείνει μόνο το 7.63% από τη συνολική (100%) ικανότητα όρασης. Τι παίζει εδώ; Να το αποδώσουμε στο ότι δεν σου ‘‘κάθισε’’ καλά, έτσι κι αλλιώς, το ποστ; ;-)<br /><br /><b>Δ.</b> Γράφεις: <i> Όμως αυτό που ( σωστά παρατηρείτε ) κυριαρχεί τελικά είναι το επικοινωνιακό παίγνιο το οποίο ,μετά το δημοσίευμα της πατσαβούρας του κομιστή ( και αυτό θα έπρεπε να σας βάλει σε σκέψεις , εσάς όσο και το κο ΠΙΣ ) απλώθηκε στα μήντια και τη μπλογκόσφαιρα με το "ένδυμα" της ελευθερίας της καλλιτεχνικής δημιουργίας ή τη φουστανέλλα των εθνοπατέρων. Σε τέτοια σκατά ΔΕΝ μπλέκεις χωρίς να λερωθείς λέφτηδες , ακόμα περισσότερο αν δεν αντιλαμβάνεσαι ότι πίσω και πέρα από όλα αυτά τα ορέα και μεγαλόστομα κρύβεται η δάγκα στα φράγκα.</i><br /><br /><br />ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ<br />LeftG700https://www.blogger.com/profile/18204086053591634946noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-91839600141388837022012-09-18T17:03:58.773+03:002012-09-18T17:03:58.773+03:00Товариш Яков Федотович,
Είναι κρίμα που δεν θα ε...Товариш Яков Федотович,<br /><br /><br />Είναι κρίμα που δεν θα επανέλθεις. Η συζήτηση είναι πολύ ενδιαφέρουσα και, επιπλέον, θα διατυπώσω κάποιες απορίες που θα άξιζαν κάποιας απάντησης. Θα σου ζητήσω να παίξεις για έναν γύρο ακόμα. It’s up to you.<br /><br />Κατ’ αρχήν, για το εισαγωγικό μέρος τού σχολίου σου (αναφέρομαι στις δέκα πρώτες αράδες, πριν αρχίσεις το κλείσιμο απαριθμώντας τις παρατηρήσεις σου):<br /><br />Βεβαίως και αυτή ήταν η πρόθεσή μας, να γίνει συζήτηση επί του ιδεολογικού φορτίου + επί του τρόπου που διαπραγματεύτηκε αυτό το ζήτημα ο ΠΙΣ. Σωστά το διέκρινες, ως μεγάλη μάρκα. Και, σκέφτομαι, ίσως κάποιες αντιφάσεις στα σχόλιά σου να οφείλονται, πέραν τής δυσκολίας που έχει για όλους τους αριστερούς το θέμα, και στο ότι συμμετείχες σε μία συζήτηση το πλαίσιο της οποίας δεν σου ‘‘καθόταν’’ καλά. Θα διαφωνήσουμε όμως στις εξειδικεύσεις που παραθέτεις. <br /><br />α) Σε καμία περίπτωση δεν θέτουμε σε αμφισβήτηση <i>αν αυτό το φορτίο μπορεί να χρησιμοποιεί ως όχημα στερεότυπα εθνικά ή άλλα</i>. Θα ήταν και ανόητο. Στην ιδεολογική αντιπαράθεση αξιοποιούνται τα πάντα όλα. Και από τη Δεξιά, και από το flip side της, το Φιλελεύθερο ατομοκεντρικό κέντρο, και από την Αριστερά (εν προκειμένω σου θυμίζω: «Αντάρτης – κλέφτης – παλικάρι, πάντα είναι ο ίδιος ο λαός»).<br /><br />β) Και σε καμία περίπτωση δεν βλέπουμε ‘‘ύποπτο χαρακτήρα’’ στην προκείμενη περίπτωση. Τι θα πει ‘‘ύποπτος χαρακτήρας’’, ορέ товарищ, και πού κολλάει αυτό με τη δική μας σκέψη, όπως τη βλέπεις και δύο χρόνια και; Η σκέψη μας είναι τού τύπου «βοήθεια χριστιανοί, μας την πέφτει η εβραιομασονία!»;;; Κανένας ύποπτος χαρακτήρας. Η ιδεολογία τής Κιτσοπούλου μάς είναι γνωστή από την εποχή που έγραφε στο <i>Κοντέινερ</i>, το μηνιαίο ένθετο της <i>Ελευθεροτυπίας</i>. Εχθρός κάθε συλλογικότητας, από τη μικρότερη, την οικογένεια, μέχρι τους οπαδούς μιας ομάδας και βέβαια των συλλογικοτήτων με εθνικά πρόσημα (εννοείται πως δεν εξαιρούσε τις ταξικές συλλογικότητες, αν και αυτό το έκρυβε). Περί αυτού πρόκειται. Το οποίο το ξέρει πολύ καλά ο ΠΙΣ. Κι αν δεν το ξέρει είναι πολιτικός μύωπας και καλύτερα να περιοριστεί να κολλάει αφίσες, αντί να τραβάει τέτοιου τύπου αναλύσεις. (Θυμήθηκα τώρα την περίπτωση του πολύ καλού αριστερού οικονομολόγου Ηλία Ιωακείμογλου που πήγε και συνέγραψε βιβλίο με το καρούμπαλο τη Σώτη: <i>«Για τη σημαία και το έθνος»</i>. Μόνο που δεν είχε καταλάβει ότι όταν η Σώτη μιλάει για σημαίες, συμπεριλαμβάνει και την Κόκκινη! Το είχαμε καταλάβει εμείς, και δεν το είχε καταλάβει εκείνος! Πού να το πεις και να σε πιστέψουν!)<br /><br />γ) Αυτό νομίζω έχει καλυφθεί από όσα γράφουμε στο β. Απλώς να επαναλάβω: δεν είναι θέμα προθέσεων (καλών ή κακών). Θέλει δεν θέλει ο κάθε καλλιτέχνης, το έργο του έχει κάτι από την ιδεολογία του (με την ευρύτερη έννοια τής λέξης).<br /><br /><br />ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ<br />LeftG700https://www.blogger.com/profile/18204086053591634946noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-58397552025478153482012-09-18T01:45:09.329+03:002012-09-18T01:45:09.329+03:00Όρε σύντροφοι μπάστα! (όχι σάσα)
Έχω τρία. Δυο ευ...Όρε σύντροφοι μπάστα! (όχι σάσα)<br /><br />Έχω τρία. Δυο ευτράπελα και ένα πιο σοβαρό.<br /><br />νο1: πως λέγονται οι red hot chilli peppers στα "βορειοελλαδίτικα"; ΜΠΟΥΚΟΒΟ!<br /><br />νο2: κάπου διάβασα ότι έχουμε την αγοραστική δύναμη του '79. Ωραία. Σε δυο χρόνια βγαίνει ο Αντρέας και θα χορτάσουμε χρήμα!<br /><br />(σοβαρό): ρε αδέρφια! σώνει πια! Δεν υποτιμώ την ανησυχία σας, ούτε την ανάγκη να απαντήσετε στους αναγνώστες. Ούτε καν την πεποίθηση ότι έχουν σημασία οι αναρτήσεις του Π.Ι.Σ. Ούτε καν τη ζοχάδα από την μη απάντηση του Π.Ι.Σ. και του red notebnook. Αλλά μήπως ήρθε η ώρα να πάμε παρακάτω; Ξέρω, προσεγγίζω στο σημείο που θα πρέπει να μου πείτε "ε, αφού θεωρείς τα δικά μας ποστ εκτός επικαιρότητας, βγάλε κανα δικό σου". Όχι, ρε παιδιά. Δεν είναι αυτό το ζήτημά μου. Απλά αυτό εδώ το τσαρδί μας έχει συνηθίσει σε πιο "ζουμερά" πονήματα.<br /><br />Όπως και να χει, καλή δύναμη σε όλους μας. Οι χίτες θέλουν το αίμα μας. Είναι ολοφάνερο πια.<br /><br />συντροφικά,<br />Μάρκομ ΞΜάρκομ Ξhttps://www.blogger.com/profile/01504288739097000363noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-23145700314374517702012-09-18T00:33:45.442+03:002012-09-18T00:33:45.442+03:00Ορέοι είσαστε,ΑΦ μα εσεις με το "αντι-κείμεν...Ορέοι είσαστε,ΑΦ μα εσεις με το "αντι-κείμενο" που γράψατε λέτε οτι <br /><br /> αυτοι "υπερασπίζονται" τα "εθνικα σύμβολα" (γι΄αυτό και το απόσπασμα το δικό σας που εδωσα παραπάνω) που ομως αποπροσανατολίζει τους ανθρώπους της ελληνικης εθνικης κοινότητας, οπως σωστα λέτε,<br /><br />σε μια αντιστοιχη περίπτωση προσβολης δικου μας συμβόλου, τι θα επρεπε να κάνει ο συντάκτης του κειμένου, <br /><br />αυτό ζητατε με το ποστ σας, αν κατάλαβα καλά. <br /><br />Και δεν κατάλαβατε καθολου καλά, η "ταυτιση" δεν ειναι αυτή που νομίζετε και κακως εκανες να την "ονοματίσεις" με τις σημαιες<br /><br />ηταν ποτέ δυνατόν να κάνω μια τέτοια "εξομοιωση";;;;;;<br /><br />Αυτό που υποστηρίζω ειναι οτι για κάθε ιδεολογικό τοπίο αν δεν επικρατει μια μετριοπάθεια οδηγει......στα ακρα ακόμα και της σκέψης. <br /><br />Μιλαμε σαν να πρωτοβρεθήκαμε μόλις σήμερα, ειναι ποτέ δυνατόν; (-;<br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br />Ενηnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-66169470130923370582012-09-17T23:02:37.937+03:002012-09-17T23:02:37.937+03:00Μάλιστα φίλη Ένη. Αν κατάλαβα καλά μας λες: Κόκκιν...Μάλιστα φίλη Ένη. Αν κατάλαβα καλά μας λες: Κόκκινη σημαία εσείς, σβάστικα άσπρομαυροκόκκινη οι νεοναζί. Τι Λωζάνη, τι Κοζάνη, χιόνια η μια και χιόνια η άλλη! Δεν το είχαμε δει ποτέ έτσι. Για να τα λέμε όλα, μείναμε κάγκελο! ;-)<br /><br /><br />Τα λέμε LeftG700https://www.blogger.com/profile/18204086053591634946noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-15015543926180531522012-09-17T22:55:17.782+03:002012-09-17T22:55:17.782+03:00Τοσα πολλά λόγια, αναρωτιέται κανείς αραγε χρειάζο...Τοσα πολλά λόγια, αναρωτιέται κανείς αραγε χρειάζονταν; οπως και τόσες πλευρές......ανάλυσης;<br /><br />Εκει που εστιάσατε, ΑΦ και δειξατε τη στοχευση σας ειναι τα παρακάτω λόγια σας:<br /><br />.... επέτρεψαν στους Χρυσαυγίτες και στους πατριδικάπηλους να οπλίσουν τα δικά τους ιδεολογικά όπλα. Για τα οποία δεν θα μας καιγόταν καρφί, αν δεν ξέραμε, αν δεν διαπιστώναμε στην κοινωνία πες καλύτερα, ότι είναι άκρως αποτελεσματικά απέναντι των καλόπιστων (πλην όμως με καμένους εγκέφαλους) που αναγνωρίζουν τον εαυτό τους ως μέλη τής φαντασιακής (φαντασιακής, όχι φανταστικής!) κοινότητας των Ελλήνων."<br /><br />Η αλήθεια ειναι οτι δεν ειμαι σε θέση να ξέρω τι .....εγινε στη μπλογκοσφαιρα για το θέμα αυτής της παράστασης του καλοκαιριου.<br /><br /><br />Πάντως οι παραστάσεις στα πλαίσια του φεστιβαλ Αθηνων συνήθως ειναι μια η δύο, (ολη η διάρκεια του φεστιβαλ ειναι ενας μηνας η δίμηνο, δεν ειμαι βεβαία).<br /><br />Αρα την "επίμαχη" παράσταση ,(ουτε κιέγω δεν την ειδα συνήθως παρακολουθω μόνο καποιες παραστασεις χορου και φέτος καμιά) (-;<br /><br />την ειδαν σ΄αυτές τις δύο παρουσιάσεις, οσοι την ειδαν.<br /><br />Το οτι επιμεινατε σε ενα "τέχνασμα" για να δειξετε οτι τα σύμβολα (εθνικα, ιδεολογικα κλπ)<br /><br />οταν προσβάλονται, με οποιοδήποτε τροπο( ειτε μέσω της τέχνης η με οποιον αλλο τρόπο) γίνονται αιτία για να "δραστηριοποιηθουν" οι οποιες πολιτικές δυνάμεις<br /><br />τονιζοντας ειτε τα εθνικα στοιχεια (απο την Ιστορια του εθνους) ειτε τις κοινωνικες ευαισθησίες για κάποιους αγώνες που δόθηκαν απο ορισμένους ανθρώπους και εγιναν σύμβολα,<br /><br />γεγονός που <br /><br />δεν αναιρεί την ταύτιση τους, εν τέλει και που αποδεικνύει ενα πράγμα,<br /><br />η μονολιθικοτητα της σκεψης δεν ειναι προνόμιο μόνο της μιας πλευρας στο ιδεολογικό πεδίο.<br /><br />Πως να το κάνουμε, ΑΦ (-;<br /><br /><br /><br />Ενηnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-64356105370099110772012-09-17T22:50:30.965+03:002012-09-17T22:50:30.965+03:00Φίλε Μανωλιέ,
Το αν ψόφησε το μπλογκ ή όχι, επίτ...Φίλε Μανωλιέ,<br /><br /><br />Το αν ψόφησε το μπλογκ ή όχι, επίτρεψέ μας να το ξέρουμε εμείς καλύτερα. Και μια και το 'φερε η κουβέντα, να σου πούμε ότι τρέχει με πάνω από 100% επισκεψιμότητα όλους τους μήνες του 2012 σε σχέση με τους αντίστοιχους τού 2011. Για δύο δε από αυτούς πλησιάζει το 200%. Αυτό όμως δεν έχει και πολύ μεγάλη σημασία.<br /><br />Εκείνο που έχει σημασία για εμάς είναι να μας πεις το σκεπτικό σου. Δηλαδή γιατί σχημάτισες την εντύπωση, έστω και λανθασμένη, ότι ψόφησε και σε τι έχουμε εκτεθεί μέχρι τώρα.<br /><br />Αναμένω.<br /><br /><br />Τα λέμεLeftG700https://www.blogger.com/profile/18204086053591634946noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-56820441602529437972012-09-17T21:49:24.023+03:002012-09-17T21:49:24.023+03:00Ψόφησε το μπλόγκ.. Καλύτερα να το κλείσεις τώρα πρ...Ψόφησε το μπλόγκ.. Καλύτερα να το κλείσεις τώρα πριν εκτεθείς περισσότερο.<br /><br />ΜανωλιόςAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-30721688509694380472012-09-17T20:18:10.840+03:002012-09-17T20:18:10.840+03:00το ένα είναι να αυξήσει τη κυκλοφορία του με ένα α...<i>το ένα είναι να αυξήσει τη κυκλοφορία του με ένα ακόμα "δακρύβρεκτο" επεισόδιο γαργαλώντας το υπογάστριο των πατριδοκάπηλων , το άλλο να ασκήσει πίεση για να μοιραστούν με άλλο τρόπο και πιθανώς από άλλο ντήλερ τα χαρτιά ( και τα φράγκα ) στο "μαγαζί του πολιτισμού" . </i><br />Προσυπογράφοντας το σύνολο, να συμπληρώσω στα πλαγιογραμμένα οτι μπορεί να παίζει και κανένα γινάτι από την εποχή της «μαύρης τρύπας» στην «αδέσμευτη»... αλλά τι στ'@ρχι@ι@ μας...Μαύρο πρόβατοhttps://www.blogger.com/profile/04927145429813501565noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-72098604347668802852012-09-17T19:35:16.647+03:002012-09-17T19:35:16.647+03:00Ρε Λέλο, τσου από 'δω!Ρε Λέλο, τσου από 'δω!LeftG700https://www.blogger.com/profile/18204086053591634946noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-7555578765148307672012-09-17T19:13:35.435+03:002012-09-17T19:13:35.435+03:003) Όμως αυτό που ( σωστά παρατηρείτε ) κυριαρχεί τ...3) Όμως αυτό που ( σωστά παρατηρείτε ) κυριαρχεί τελικά είναι το επικοινωνιακό παίγνιο το οποίο ,μετά το δημοσίευμα της πατσαβούρας του κομιστή ( και αυτό θα έπρεπε να σας βάλει σε σκέψεις , εσάς όσο και το κο ΠΙΣ ) απλώθηκε στα μήντια και τη μπλογκόσφαιρα με το "ένδυμα" της ελευθερίας της καλλιτεχνικής δημιουργίας ή τη φουστανέλλα των εθνοπατέρων. Σε τέτοια σκατά ΔΕΝ μπλέκεις χωρίς να λερωθείς λέφτηδες , ακόμα περισσότερο αν δεν αντιλαμβάνεσαι ότι πίσω και πέρα από όλα αυτά τα ορέα και μεγαλόστομα κρύβεται η δάγκα στα φράγκα. Όσο αφελής υπήρξε ο κος ΠΙΣ άλλο τόσο και εσείς. Τουλάχιστον αυτός εξέφρασε θέση.<br />Βέβαια και όπως πάντα αυτό το παίγνιο παίζεται μακρυά από τη πραγματικότητα της τεράστιας πλειοψηφίας του κοσμάκη που δεν θα γνώριζε την ύπαρξη της ελευθεριάζουσας μαντμαζέλ αν ο πολύς κύριος που πήγαινε βόλτα στα εξωτερικά τις επιταγές σαν γκόμενες δεν απέδιδε στην ευρεία δημοσιότητα το μέγα "γεγονός" .Και ας το πω διαφορετικά , δηλαδή στη γλώσσα που κατέχω καλά και με όρους που βιώνω καθημερινά : Το ένα τσόλι , πιάνοντας απ τη κοτσίδα την άλλη λινάτσα πέτυχε με ένα σμπάρο δυό τρυγόνια : το ένα είναι να αυξήσει τη κυκλοφορία του με ένα ακόμα "δακρύβρεκτο" επεισόδιο γαργαλώντας το υπογάστριο των πατριδοκάπηλων , το άλλο να ασκήσει πίεση για να μοιραστούν με άλλο τρόπο και πιθανώς από άλλο ντήλερ τα χαρτιά ( και τα φράγκα ) στο "μαγαζί του πολιτισμού" . <br />Δεν διαφέρει σε τίποτα η περίπτωση από τα "δραματικά" παπαρολογήματα του Espresso ή τις ειδήσεις του ...Μαλέλη για το όλο σκηνικό που δημιουργήθηκε. <br />Σε αυτό το πατιρντι δεν άνθεξαν να μη συμμετέχουν και όλοι οι φιλελευθεριάζοντες , αριστερίζοντες , διανοουμενίζοντες πουλτσινέλλοι που το γύρισαν στην γνωστή ευκολία της "ελευθερίας του καλλιτέχνη" , είτε γιατί αισθάνονται σημαντική την "αποστολή" τους ( βλέπε ίσως κο ΠΙΣ ) , είτε γιατί μετέχουν ορισμένοι στο ουσιαστικό παίγνιο με τα φράγκα. Και στη μπλογκόσφαιρα ένα σωρό άλλοι κυβερνοχάφτες έσπευσαν να ασχοληθούν με το "μέγα" ζήτημα από διαφορετικές οπτικές γωνίες , θέσεις και προθέσεις . Μεταξύ αυτών και υμείς αγαπητοί Λέφτηδες αλλά η σούπα σας ακόμα δεν έχει παρά μόνο νερό , με την έννοια ότι δεν υπάρχει σαφής και καθαρή θέση. Αυτή που σίγουρα το διασκεδάζει το πράμα όσο δε παίρνει είναι η άλλη , η λινάτσα δηλαδή , και μάλιστα τόσο πολύ που δεν έχει ξαναδεί στη ζωή της. Ο αναιδής και ο τζάμπας ζούν και αναπνέουν από τη δημοσιότητα και τη δια του κραξίματος ενθάρρυνση.<br /><br />Να ομολογήσω κλείνωντας ότι δεν γνώριζα μέχρι τούδε την εν λόγω καλή καλλιτέχνιδα . Μετά το δικό σας άρθρο ( και έχωντας ήδη υπόψιν το σχετικό μπάχαλο από αλλού ) κάθησα να ερευνήσω το στυλάκι , το ποιόν , τη προσωπικότητα της εν λόγω. Διάβασα βιογραφικό ,κείμενα , είδα βίντεα κτλ και , έχωντας γνωρίσει προσωπικά πολλούς προβεβλημένους καλλιτέχνες , μπορώ να σας πω ότι δεν πλούτισα την αφήγηση μου για το "μαγαζί του πολιτισμού" . Τέτοιες περιπτώσεις έρχονται και περνάνε κάθε φορά που το σχετικό περιβάλλον αλλά και το φιλοθεάμον κοινό πλήττει αφόρητα. Πιό συνεπείς μου φαίνονται οι Βαζαίος - Γιαννούλης.....<br /><br />Γιάκοβ<br /><br />ΥΓ είναι προφανές από τα παραπάνω ότι δεν θα σχολιάσω παραπέρα σε αυτό το νήμα καλοί μου λέφτηδεςAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-77489966778782603152012-09-17T19:02:00.354+03:002012-09-17T19:02:00.354+03:00Ξεδιπλώσου να σε καμαρώσουμεΞεδιπλώσου να σε καμαρώσουμεAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-82816015894866572552012-09-17T18:24:20.380+03:002012-09-17T18:24:20.380+03:00Λέφτηδες
Αν εσείς με την ανάρτηση σας επιδιώκατε ...Λέφτηδες<br /><br />Αν εσείς με την ανάρτηση σας επιδιώκατε να γίνει η συζήτηση επί του "ιδεολογικού φορτίου" που κυοφορείται και στη συνέχεια εκδηλώνεται μέσα σε ένα κατά δήλωσιν καλλιτεχνικό έργο και μάλιστα :<br /><br />α) αν αυτό το "φορτίο" μπορεί να χρησιμοποιεί ως όχημα στερεότυπα εθνικά ή άλλα.<br /><br />β) αν το ίδιο φορτίο υποκρύπτει σαφείς στοχεύσεις με ύποπτο χαρακτήρα <br /><br />γ) αν τέλος μέσω της συζήτησης που εγείρεται για το ζήτημα της ελευθερίας της τέχνης κτλ γίνεται προσπάθεια το "ιδεολογικό φορτίο" να βγεί αθώο προθέσεων και άμωμο ως περιστερά<br /><br />ήταν φανερό από το αρχικό μου σχόλιο ότι σε μια τέτοια συζήτηση δεν ήθελα να μετέχω.<br /><br />Κλείνωντας λοιπόν τη παρουσία μου σε αυτό το ποστ μερικές παρατηρήσεις :<br /><br />1) Τη παράσταση δεν είδαν ούτε θα δούν πάνω από 2000 νοματαίοι . Μέχρι τούδε ( και γνωρίζοντας τη χωρητικότητα της Πειραιώς ) τη παράσταση έχουν δεί μια δράκα κολλητών και παρατρεχάμενων του "μαγαζιού του πολιτισμού" και μερικοί περίεργοι. Τώρα προφανώς θα προστρέξουν και άλλοι περίεργοι ώστε να συμπληρωθεί ο αριθμός των 2000 και να βγούν και τα έξοδα της παραγωγής. Επομένως το "μεγαλούργημα" καθ' εαυτό έχουν μέχρι τώρα θαυμάσει ελάχιστοι και θα απολαύσουν στο μέλλον άλλοι τόσοι . Αυτοί προφανώς ( ελάχιστοι + ελάχιστοι = ελαχιστότατοι ) θα έχουν πλήρη εικόνα του δημιουργήματος. Εγώ δεν έχω ούτε φράγκα , ούτε διάθεση , ούτε χρόνο και επομένως ΔΕΝ θα συγκαταλέγομαι στους ανωτέρω τυχερούς , άρα για το έργο ούτε έχω ούτε θα έχω άποψη. Όμως ένα θεατρικό έργο βιώνεται μόνο μέσα στην αίθουσα , όπου το ίδιο story μπορεί να αποβεί δια της σκηνοθεσίας και της εκφοράς αριστούργημα ή καραγκιοζηλίκι. Οι Βάκχες να γίνουν βουλεβάρτο και ο Τσιφόρος Σεφερλής.... <br /><br />2) Ακριβώς επειδή ελαχιστότατοι ( ε + ε ) θα έχουν τη πραγματική εμπειρία , πολλοί εκ των οποίων ήδη προδιατεθειμένοι θετικά ή αρνητικά αυτό που απομένει για το "πόπολο" σαν και την αφεντομουτσουνάρα μου είναι το επικοινωνιακό παίγνιο που απλώνει αυτές τις μέρες το τραχανά του. Και αυτό εγείρεται με ΑΦΟΡΜΗ το story της καλής κυριούλας ( που είχε και το θράσος να φωτογραφηθεί κάποτε γυμνή ). Το παίγνιο αυτό παίζεται από πολλούς και μάλιστα με διαφορετικές στοχεύσεις , αλλά ο τρόπος που εσείς ενταχθήκατε σε αυτό ( θέλωντας και μη ) δεν έχει κατά τη γνώμη μου καθαρούς στόχους. Πέραν του γεγονότος ότι είναι αδύνατον να μεταφέρει κανείς μια παράσταση θεάτρου στο χαρτί , από το story μεταφέρατε εδώ ελάχιστα στοιχεία , προφανώς τα πιό τρανταχτά που διάφοροι έσπευσαν να δημοσιεύσουν ( και ο ΠΙΣ ) αλλά ούτε εσείς έχετε δει το έργο . Επομένως μέσω του επικοινωνιακού παιγνίου που ξεκίνησε μπήκατε και εσείς στη συζήτηση. Αλλά μέχρι τώρα μια καθαρή θέση δεν διατυπώσατε , έστω πάνω σε αυτό που εσάς ενδιαφέρει , εκτός αν εννοείτε ως θέση την δια παραφράσεως υποβολή ερωτημάτων . Όμως ας το πω πιό απλά : επειδή δεν είμαι εντελώς ηλίθιος κατάλαβα περίπου το αρχικό ερωτηματικό - πρόκληση προς τον κο ΠΙΣ , αλλά τη ΔΙΚΗ σας θέση δεν την έχω δει ακόμα , παρά το "μπερντάχι" που ρίξατε σε όσους σχολιαστές εμφανίστηκαν εδώ ( του ΚΠ εξαιρουμένου )<br /><br />Συνεχίζεται Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-62792359719231554742012-09-17T17:19:01.289+03:002012-09-17T17:19:01.289+03:00Επιγραμματικά, ελλείψει χρόνου:
1) το πόιντ μου εί...Επιγραμματικά, ελλείψει χρόνου:<br />1) το πόιντ μου είναι οτι το μόνο που αξίζει να σε απασχολήσει στην υπόθεση είναι αυτή η κατάσταση, κατά την οποία ο ιδεολογικός (ταξικός) αντίπαλος σου επιτίθεται και από τις δύο πλευρές του γηπέδου. Να αναλύσεις αυτό στρατηγικά και τακτικά. Της κατάστασης αυτής η υπόθεση Τεγοπούλου είναι απλή καρικατούρα<br />2) Η πρόσληψή σου πάσχει από την αρχή, στο αναλυτικό πλαίσιο. Στο όνομα ποιάς ιδεο-(πατα-)φυσικής ορίζεις αυτό το έρμο το «ιδεολογικό φορτίο»; Προσπαθώντας δε να βρω γιατί επιτέλους θες να μιλήσεις, έπεσα μόνο στη φράση σου για την «ταμπακιέρα», που είναι κατ'εσέ αν ο συντάκτης της Αυγής θα έγραφε (θα ήθελε; θα μπορούσε; θα έπρεπε να;...) το εν λόγω έργο.<br />3) Ο ισομορφισμός που επιχειρείς είναι αδύνατος, και ενδεικτικά είναι τα πραγματολογικά μαργαριτάρια περί «ολοκληρωτικού Λουκά» και «κρατιστές δημοσιογράφους του Ρ». Εσύ όμως τον παίρνεις ως αυταπόδεικτο, και προχωράς στην έγκληση του συντάκτη της Αυγής για το τι θα ήταν αναγκασμένος επίσης να υπογράψει (τουλάχιστο χωρίς μια καλή δικαιολογία) αφού υπέγραψε το κομμάτι του. <br />4) Γενικά επειδή σε έχω ξαναδεί να επιχειρείς τέτοιες διά του ισομορφισμού επιχειρηματολογίες, επίσης άστοχες, σου επισημαίνει οτι το σημαντικό (και σημειωτικό) πεδίο είναι πολύ ολισθηρό και τέτοιου είδους εύθραστα εγχειρήματα πρέπει να επιτελούνται με μέγιστη προσοχή, αν θες να έχεις κάποια πιθανότητα επιτυχίας. Μαύρο πρόβατοhttps://www.blogger.com/profile/04927145429813501565noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-51927562859648727532012-09-17T15:44:15.380+03:002012-09-17T15:44:15.380+03:00Φίλη Ένη,
Μπορεί τα όσα γράφεις να τα γράφεις με...Φίλη Ένη,<br /><br /><br />Μπορεί τα όσα γράφεις να τα γράφεις με αφορμή όσα γράψαμε εμείς, αλλά τα όσα γράφουμε εμείς δεν έχουν καμία σχέση με αυτά που γράφεις εσύ! :-) Έχεις βάλει λάθος κλικ στα ‘‘γυαλιά’’ με τα οποία διάβασες. Και αν για την ανάρτηση υπάρχουν ελαφρυντικά, τα όσα γράφουμε στον Γιάκοβ (αν τα διάβασες) είναι πλήρως αποκαλυπτικά για τη στόχευση του ποστ.<br /><br /><br />Τα λέμε<br />LeftG700https://www.blogger.com/profile/18204086053591634946noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-2778690312387606232012-09-17T15:43:42.832+03:002012-09-17T15:43:42.832+03:00Φίλε Μαυροπρόβατε,
Όπα, ρε παιδί μου! Γιατί νευρ...Φίλε Μαυροπρόβατε,<br /><br /><br />Όπα, ρε παιδί μου! Γιατί νευριάζεις; Σου είπα με άλλα λόγια ότι, ενώ στην αρχή του σχολίου σου δίνεις την εντύπωση ότι έχεις συλλάβει το κέντρο βάρους τής ανάρτησης, μετά, όταν πετάς στη μέση τις γκόμενες του Πούτιν, μας το χαλάς, με την έννοια ότι ξεστρατίζεις. Βεβαίως και ξέρω τα περί Πούσυ κι έτσι και την εκστρατεία με αφορμή την καταδίκη τους. Δεν ζούμε στον Άρη, για όνομα! Αλλά, τι σχέση έχει αυτό με την ουσία τής ανάρτησης; Ο λόγος και του ΠΙΣ και ο δικός μας δεν είναι για την ελευθερία τής τέχνης και του λόγου γενικά. That’s all. Προς τι το μίσος κι ο αλληλοσπαραγμός; ;-)<br /><br />Μου δίνεις την εντύπωση ότι δεν διάβασες τι γράφουμε στον Γιάκοβ, ή ότι, κι αν διάβασες, η σκέψη σου δεν μπορεί να κάνει μία στροφή από το δικό της δρόμο και να παρακολουθήσει (να παρακολουθήσει, όχι να υιοθετήσει) το δικό μας. Έτσι όμως δεν γίνεται δουλειά. Μόνο παράλληλοι μονόλογοι.<br /><br /><br />Τα λέμε<br />LeftG700https://www.blogger.com/profile/18204086053591634946noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-76804288951446326592012-09-17T15:41:32.400+03:002012-09-17T15:41:32.400+03:00@Κωστή Παπαϊωάννου:
Μπορεί εσύ να νομίζεις ότι α...@Κωστή Παπαϊωάννου:<br /><br /><br />Μπορεί εσύ να νομίζεις ότι απέναντί σου έχεις «τίποτα χορτάκηδες» αλλά είναι καιρός να αντιληφθείς ότι «ούτε πιτσιρίκια έχεις μήτε και πρεζάκηδες». Το λοιπόν:<br /><br /><b>1)</b> Από εδώ έχεις αποχωρήσει. Το ξέχασες; Ή το ξανασκέφτηκες;<br /><br /><b>2)</b> Ό,τι και να συμβαίνει, έχασες μεγάλε! Γιατί μετά την αποχώρησή σου (έτσι συμβαίνει και στα ματς: ο παίκτης μπορεί να δει κάρτα και μετά τη λήξη του παιχνιδιού) έχεις φάει μία <b>κατακόκκινη</b> κάρτα (όχι δεύτερη κίτρινη, απευθείας κόκκινη!) ίσα με το μπόι σου. Σου αφήνουμε αυτό το σχόλιο. <b>Μη ξανακάνεις όμως τον κόπο να περάσεις πάλι από εδώ (ούτε καν δύο τετράγωνα πιο κάτω!). Τα σχόλιά σου θα αποκεφαλίζονται πάραυτα!</b><br /><br /><b>Νομίζω ότι εξηγηθήκαμε. Once and for all!</b><br /><br /><br />YΓ Το σκεπτικό τής απόφασης θα το πληροφορηθείς από την επόμενη ημερολογιακή εγγραφή στο περιθώριο δεξιά όπως μπαίνεις.<br />LeftG700https://www.blogger.com/profile/18204086053591634946noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-60983740831527443242012-09-17T15:11:28.876+03:002012-09-17T15:11:28.876+03:00Αγαπητέ Big-Mac(Carthy)της ελληνικής "Αριστερ...Αγαπητέ Big-Mac(Carthy)της ελληνικής "Αριστεράς",<br /><br />Σκίζεις !!<br /><br />Τσαλάκωσε τους όλους μεγάλε !! Σε λίγο θα σε τρέμει η Μπλογκόσφαιρα !! Θα σου στέλνουν τις αναρτήσεις τους για έγκριση !! Θα καρφώνουν ο ένας τον άλλο για να γλυτώσουν από το μαστίγιό σου !!<br /><br />Προχώρα !! <br /><br />;-) <br /><br />Δεν έχω λόγια να σε ευχαριστήσω για την μέχρι τούδε διαφήμιση ... και εγώ κάνω ότι μπορώ να σε διαφημίσω ... φαντάζομαι να είδες το άρθρο μου:<br /><br /><b>Για τον οπορτουνισμό της κοινωνικής βάσης: το παράδειγμα leftG700</b><br /><br />http://www.critici.gr/PageText.php?text_flag=1&item_id=356<br /><br />Χίλια ευχαριστώ<br /><br />Κ.Π.<br /><br />Υ.Γ 1: Κ.Π. είναι το πολεμικό μου ψευδώνυμο, αντί του Κωστής Παπαϊωάννου -- όχι και κρύβομαι μεγάλε .. εσύ κρύβεσαι .. κυρίως από τον εαυτό σου .. αλλά έτσι είναι .. οι μεγάλοι αγωνιστές της "Αριστεράς" δημιουργούν και εχθρούς .. ιδίως όταν είναι "άψογοι" και "μαστιγιοφόροι" <br /><br />Υ.Γ. 2: Προσεχώς ένα άρθρο ακόμα για τον Μακαρθισμό της "Αριστεράς" με παράδειγμα το μεγαλείο σου.Κωστής Παπαιωάννουhttp://www.critici.grnoreply@blogger.com