tag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post1646114978925015099..comments2023-11-11T22:11:30.602+02:00Comments on Left G700 : Συνομιλώντας με έναν φίλο από τη γενιά των 700 ευρώ που δεν θέλει να ξέρει τίποτε από όσα γράφουμε εδώLeftG700http://www.blogger.com/profile/18204086053591634946noreply@blogger.comBlogger72125tag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-84601905915778342242011-05-04T01:33:31.075+03:002011-05-04T01:33:31.075+03:00Φίλε Κόκκινε δρόμε,
Δεν θέλουμε να παρέμβουμε στ...Φίλε Κόκκινε δρόμε,<br /><br /><br />Δεν θέλουμε να παρέμβουμε στη συζήτησή σου με τον 3dio. Μια χαρά τα λέτε. Απλώς να σου πούμε ότι χαιρόμαστε ιδιαίτερα που σχολιάζεις εδώ. Είμαστε σίγουροι ότι ξέρεις το γιατί... :-)<br /><br /><br />Τα λέμεLeftG700https://www.blogger.com/profile/18204086053591634946noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-83438134146540838412011-05-03T22:41:34.012+03:002011-05-03T22:41:34.012+03:00"Η ειρήνη είναι υπόθεση όλων μας και του καθε..."Η ειρήνη είναι υπόθεση όλων μας και του καθενός ξεχωριστά", έλεγε μια σοβιετική αφίσα. Παραφράζοντας το θα πω πως η υπόθεση του σοσιαλισμού είναι όλων μας και του καθενός ξεχωριστά. Ο ντουνιάς θα έρθει ανάποδα μόνο αν γυρίσουμε μεμιάς. Οργάνωση, λοιπόν και πάλη και γιατί όχι και ένα ποστ παραπάνω. <br />Συγγνώμη αν κούρασα, δεν θα επανέλθωκόκκινοςδρόμοςhttps://www.blogger.com/profile/16334920081591442120noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-26035286575394114692011-05-03T21:54:19.586+03:002011-05-03T21:54:19.586+03:00Διαφωνώ στο σημείο της νομοτέλειας. Ας θυμηθούμε τ...Διαφωνώ στο σημείο της νομοτέλειας. Ας θυμηθούμε την περίοδο του μεσοπολέμου στην Ευρώπη. Άνοδος των εργατικών κομμάτων, άνοδος και των φασιστικών. Η ανέχεια και η εξαθλίωση είναι πολύ κακοί σύμβουλοι.<br />Γι αυτό σου λέω. Μην επαναπαύεσαι ότι δεν μπορεί, κάποτε θα ρθει ανάποδα ο ντουνιάς.<br />Φυσικά αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να πάψουμε να αγωνιζόμαστε.<br /><br />συντροφικά<br />3dio3dionoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-90923376657650681442011-05-03T19:31:14.129+03:002011-05-03T19:31:14.129+03:00Δεν διαφωνώ 3δίο, ούτε μαζί σου ούτε με τους οικοδ...Δεν διαφωνώ 3δίο, ούτε μαζί σου ούτε με τους οικοδεσπότες μπλογκερς.<br />Η ιστορία γράφεται με πάλη ταξική και κομμάτι της ταξικής πάλης είναι η μάχη των ιδεών.<br /><br />Αλλά επειδή ο άνθρωπος διαμορφώνει συνείδηση από τις αντικειμενικές συνθήκες που τον περιβάλλουν, αναπόφευκτα στον καπιταλισμό η κυρίαρχη συνείδηση θα είναι καπιταλιστική, δηλαδή δεν θα ξεφεύγει από τα πλαίσια της σημερινής κοινωνίας. Για αυτό σε πολλούς φαίνεται παράλογη η απαίτηση για 1400ευρώ. Το πιο χαρακτηριστικό που έχω ακούσει (από φοιτητή) είναι το εξής: "δεν μπορεί να γίνει επανάσταση γιατί είναι ενάντια στο σύνταγμα"! Αστείο; Και όμως αυτή είναι πάνω-κάτω η κυρίαρχη ιδεολογία. <br /><br />Από την άλλη οι κομμουνιστικές ιδέες υπάρχουν γιατί υπάρχει το κατάλληλο έδαφος να γεννηθούν και να αναπτυχθούν. Κατάλληλο οικονομικό έδαφος. Νομίζω για τους μαρξιστές αυτά είναι αυτονόητα. <br /><br />Και αυτό για μένα δείχνει, ακόμα και αν το 89-91 μηδενίσαμε το κοντέρ, η ριμάδα η νομοτέλεια θα έρθει να μας βρει. (Για να δώσω και την θετική νότα)<br /><br />Το άρθρο αυτό, στέλνει στα παλιοσίδερα τις σκουριασμένες ιδέες/στερεότυπα του καπιταλισμού. Και έχει πραγματικά όλα αυτά που θέλω να πω κάθε φορά που ακούω, τις συνηθησμένες κλισέ πια ατάκες. Και αν μας φαίνεται τώρα δύσκολο να πείσουμε τους εργαζόμενους τι να πούμε και για το '90!κόκκινοςδρόμοςhttps://www.blogger.com/profile/16334920081591442120noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-40425316081729675522011-05-03T14:25:53.865+03:002011-05-03T14:25:53.865+03:00Αγαπητέ Β.Δ. Καργούδη
Σέβομαι την άποψή σου για τ...Αγαπητέ Β.Δ. Καργούδη<br /><br />Σέβομαι την άποψή σου για την αναποτελεσματικότητα επιχειρημάτων. Το ζήτημα όμως είναι να βρούμε τα σωστά επιχειρήματα. Όχι να περιμένουμε μοιρολατρικά το τέλος. Γιατί ίσως να μην πείσει απλά ο κάθε Π τους άλλους. Αλλά να πειστούν όλοι οι κάθε Π από σκοταδιστικές, μισανθρωπικές απόψεις (βλ. άνοδος ακροδεξιάς στην Ευρώπη).<br /><br />Και τότε δεν θα προσπαθούμε να πείσουμε. Θα προσπαθούμε να κρυφτούμε...<br /><br />φιλικά,<br />3dio3dionoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-87281960612209806412011-05-03T13:12:51.495+03:002011-05-03T13:12:51.495+03:00@3dioQ
Eίναι πράγματι ανάγκη απόλυτη η προσέγγιση ...@3dioQ<br />Eίναι πράγματι ανάγκη απόλυτη η προσέγγιση από την Αριστερά του Παναγιώτη<br />(Αλλά και ανάποδα)<br /><br />Μόνο που αν κρίνει κανείς από την επάρκεια και τη δυναμική της επιχειρηματολογίας εκατέρωθεν,<br />το πιθανότερο είναι<br />(επιτρέψτε μου)<br />ο Παναγιώτης, <br />(ο όποιος Παναγιώτης με τις αγωνίες και τους φόβους του "δικού" μας Παναγιώτη)<br />αντί να πειστεί, <br />ΝΑ ΠΕΙΣΕΙ....<br />(αν φυσικά υποτεθεί ότι η προσέγγιση γίνεται στη βάση της επιδίωξης κάποια από τις δύο πλευρές να πειστεί)Β.Δ.Καργούδηςhttp://vakargoudis@gmail.comnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-60044699898421362102011-05-03T08:34:09.215+03:002011-05-03T08:34:09.215+03:00Το ζήτημα αγαπητέ κόκκινε δρόμε είναι πως θα πείσε...Το ζήτημα αγαπητέ κόκκινε δρόμε είναι πως θα πείσεις και άλλους με τα ίδια ή παρόμοια ή όχι τόσο αντιθετικά συμφέροντα να αγωνιστούν μαζί σου. Γιατί όσο συνεπής, άοκνος, έξυπνος, δυνατός, εύστροφος και αν είσαι μόνος σου δεν φτάνεις για να έρθει η άνοιξη.<br />Αλλά γιατί στα λέω; Τα ξέρεις καλύτερα από μένα. Ο Παναγιώτης όμως; Από που θα τα μάθει; Μήπως ένα από τα καθήκοντα του αγωνιστή κομμουνιστή είναι να βρει τρόπους προσέγγισης του κάθε Παναγιώτη; Ε, αν ναι, αυτό προσπαθεί να κάνει αυτό το ποστ.<br />Πολύ θα ήθελα το σχόλιό σου για το αν ο τρόπος και τα επιχειρήματα που αναπτύσσονται τα θεωρείς αποτελεσματικά.<br /><br />συντροφικά,<br />3dio3dionoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-80787767422183217102011-05-03T03:26:56.203+03:002011-05-03T03:26:56.203+03:00Η ιδεολογία που προσπαθείτε να αποδομήσετε είναι δ...Η ιδεολογία που προσπαθείτε να αποδομήσετε είναι δυστυχώς η κυρίαρχη όχι μόνο της γενιάς σας αλλά και ολόκληρης της κοινωνίας. Και δεν θα μπορούσε να ήταν αλλιώς, γιατί σε κάθε κοινωνία η ιδεολογία που επικρατεί, είναι η ιδεολογία της άρχουσας τάξης της. Μην περιμένουμε επομένως να ακούμε ορθολογικά πράγματα από μια κοινωνία στην οποία μαζί με το παράδοξο κυριαρχεί ο ανορθολογισμός. <br /><br />Άραγε με ποιες λογικές διαδρομές καταλήγει κάποιος να θεωρεί υπεύθυνο για την ανεργία τα συνδικάτα; Με ποια λογική πιστεύει κανείς ότι για το κακό χάλι των πανεπιστημίων φταίνει οι "κομματικοποιημένοι" φοιτητές.Όροι αφοριστικοί που μαζί με τα ξερά καίνε και τα χλωρά, αδικώντας και παραποιώντας την πραγματικότητα παράφορα.Μας νοιάζει όμως; Όχι, όπως ομολογεί ο φίλος, δεν μας νοιάζει γιατί αφού είμαστε έξω από τον χορό ας πούμε και μερικά τραγούδια παραπάνω. Στο κάτω-κάτω η (οργανωμένη και αγωνιζόμενη) αριστερά (όπως την εννοεί ο καθένας, για μένα η κομμουνιστική) πρέπει να απολογείται για το κάθε στραβό της κοινωνίας και όχι αυτοί που παρακολουθούν αποστασιωμένοι, όχι αυτοί που είναι μονίμως αδρανείς μπροστά στα δικά τους βάσανα! <br />Μαγικές συνταγές δεν υπάρχουν, ή θα αγωνιστείς, θα υδρώσεις, θα ματώσεις και θα κατακτήσεις, ή θα υπομένεις, θα σκύβεις το κεφάλι και θα περιμένεις από το αόρατο χέρι της αγοράς να σε σώσει. Αμ δε.κόκκινοςδρόμοςhttps://www.blogger.com/profile/16334920081591442120noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-42088999503228092862011-05-02T16:40:02.003+03:002011-05-02T16:40:02.003+03:00Γιάκοβ,
Μια διευκρίνιση. Οταν εγραφα παραπάνω οτι ...Γιάκοβ,<br />Μια διευκρίνιση. Οταν εγραφα παραπάνω οτι δεν εχω διαβάσει ολα τα σχόλια, εννοουσα ολων τωνσχολιαστών.<br />Το δικό σου το ειχα διαβάσει (το περί ανωνύμίας-επωνυμίας) στο οποίο και απάντησα.<br />Ειναι ενα θέμα το οποίο δεν με απασχολεί ιδιαίτερα, απλά διαβάζω τις διάφορες απόψεις των αλλων.Ενηnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-31448518716655204582011-05-01T23:11:54.737+03:002011-05-01T23:11:54.737+03:00Καλά θα κάνετε να τα διαβάσετε κα Ένη μου :)
Γιάκ...Καλά θα κάνετε να τα διαβάσετε κα Ένη μου :)<br /><br />ΓιάκοβAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-35797813893868154302011-05-01T13:26:02.986+03:002011-05-01T13:26:02.986+03:00Αριστερά Φιλαράκια
Πολύ φοβάμαι οτι το σκεπτικό ...Αριστερά Φιλαράκια<br /><br />Πολύ φοβάμαι οτι το σκεπτικό που προσπάθησα να αναπτύξω, δεν εγινε αντιληπτό.<br />Κάποια στιγμή στην πορεία της παγκόσμιας κοινότητας υπάρχει μια δυνατότητα να γίνουν "τα πάνω κάτω" και να "αλλάξει ριζικά" μια εδραιωμένη καθυστηκυια κατάσταση που εχει εκμεταλλευτει επι αιώνες τις κοινωνίες.<br />Στις σημερινές συνθήκες μόνο οι δυνάμεις που ανέφερα, αν συμμαχήσουν και συνεργαστούν, ειναι σε θέση να φέρουν αυτή την ανατροπή. (που λέει και το Κόμμα).<br />Βρε Φιλαράκια, ακόμα και ο Μαρξ, αν ζουσε σήμερα, ισως το "μανιφέστο" του να εδινε αλλες παραμέτρους και αλλη κριτική του καπιταλιστικού τρόπου παραγωγής. (λέμε τώρα).<br /><br />Οι υπενθυμίσεις των κατακτήσεων των εργαζομένων ειναι πάντα χρήσιμες, αλλά δεν φτάνει μόνο αυτό. Ουτε μόνο η διατήρησή τους ειναι αρκετή, η φιλοδοξία της παγκόσμιας κοινότητας δεν ειναι να διατηρήσουμε τα κεκτημένα αλλά να "αλλαξουμε τον κόσμο",με συγκεκριμένες συντονισμένες παγκόσμιες και περιφερειακές πολιτικές αποφάσεις και οχι βέβαια με υπομονή. <br /><br />υγ. Σε ο,τι αφορά τον Βαγγέλη Καργούδη, δεν αναφερόμουνα στο τελευταίο σχόλιο του περί "ανωνυμίας κλπ." αλλά στο προηγούμενο, περί πραγματικότητας.<br />Αυτή ειναι και η εξήγησή μου προς τον Γιάκοβ, στο σχόλιο του που απευθύνεται και σε μένα.<br /><br />Σημ. Δεν εχω ακόμα διαβάσει ολα τα προηγούμενα σχόλια.Ενηnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-32979954848102442712011-05-01T01:27:49.978+03:002011-05-01T01:27:49.978+03:00Φίλη Ένη,
«Μια δυναμική αντιμετώπιση του παγκόσμ...Φίλη Ένη,<br /><br /><br />«Μια δυναμική αντιμετώπιση του παγκόσμιου χρηματοοικονομικού τομέα (βλ.χρηματιστικό Κεφάλαιο), μόνο με την ενεργοποίηση θεσμικών κοινωνικών μορφών (συμμαχίες κρατών,περιφερειακά συγκροτήματα κρατών η συντονισμένες κυβερνητικές πολιτικές), θα ειναι αυτή τη φορά οι "επαναστατικές δυνάμεις" που θα φρενάρουν και θα ελέγξουν την ασυδοσία του Κεφαλαίου, μέχρις ισως και την "απενεργοποίησή' του».<br /><br />Πρέπει να συνειδητοποιήσεις, κι αυτό μόνο εσύ μπορείς να το κάνεις, ότι οι συμμαχίες που λες έχουν όντως χτιστεί. Μόνο που έχουν χτιστεί προς την αντίθετη κατεύθυνση! Γιατί όλο αυτό το κακό που το πληρώνουμε όλοι δεν προέκυψε από το κεφάλι του Δία, φίλη Ένη. Οι οικονομικές πολιτικές, ρυθμίσεις και προσανατολισμοί δεν είναι κάτι σαν τους σεισμούς ή τους τυφώνες. Είναι έργο αυτών που κινούν τα νήματα. Δυστυχώς, τα κινούν γύρω από το …λαιμό μας!<br /><br />Εδώ τι κάνουμε; Φυσικά και δεν μπορούμε να κάνουμε την Ελλάδα μια σοσιαλιστική παραδεισένια νησίδα, δεν είμαστε αφελείς. Αλλά κάτι πρέπει να κάνουμε εκτός από υπομονή. <br /><br />Μια και ξημερώνει Πρωτομαγιά: το οκτάωρο κατακτήθηκε με υπομονή φίλη Ένη; Όχι. Μήπως όμως πάρθηκε πίσω με αυτήν;<br /><br /><br />Τα λέμεLeftG700https://www.blogger.com/profile/18204086053591634946noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-53011836860896929032011-05-01T01:27:03.766+03:002011-05-01T01:27:03.766+03:00Φίλε Β.Δ.Καργούδη,
Μα τώρα, τι είναι αυτά που υπ...Φίλε Β.Δ.Καργούδη,<br /><br /><br />Μα τώρα, τι είναι αυτά που υποστηρίζεις; Επειδή πολλοί χρησιμοποιούν ψευδώνυμα σημαίνει ότι μπορούμε να τους «στολίζουμε» κατά το δοκούν; Γιατί, τάχα, δεν είναι άνθρωποι; Και τι είναι φίλε Καργούδη; Text generators; <br /><br />Κι εμείς φίλε Καργούδη ψευδώνυμοι δεν είμαστε; Γιατί συζητάς μαζί μας χωρίς να μας στολίζεις; Μας τα χώνεις, αλλά δεν μας στολίζεις, έχει διαφορά. Άρα, το ζήτημα δεν είναι γενικά η ανωνυμία ή η ψευδωνυμία. Είναι ότι έχεις μια τάση στο «στόλισμα», παραδέξου το. <br /><br />Αλλά ας πούμε ότι όντως το πρόβλημά σου είναι τα ψευδώνυμα. Τι προτείνεις; Να καταργήσουμε την ανωνυμία και την ψευδωνυμία στο διαδίκτυο; Να σε ρωτήσουμε κάτι και να μας απαντήσεις με το χέρι στην καρδιά;<br /><br />Ποιον τιμάς περισσότερο: Τον επώνυμο που δεν πατάει την κόκκινη γραμμή στις ιντερνετικές συζητήσεις του, ή τον ανώνυμο που κάνει το ίδιο, ενώ δεν τον εμποδίζει ούτε καν ο φόβος της ανάληψης ευθύνης;<br /><br />Κι ένα τελευταίο: Η αντίληψη που λέει «συμπεριφέρομαι όπως μου γουστάρει επειδή εκ των προτέρων αποδέχομαι τις όποιες συνέπειες προκύψουν από αυτή τη συμπεριφορά μου» δεν θυμίζει λίγο το «είμαι άντρας και το κέφι μου θα κάνω και θα πω και μια κουβέντα παραπάνω»;<br /><br />Δηλαδή, ζούγκλα φίλε Καργούδη;<br /><br /><br />Τα λέμε <br /><br /><br />ΥΓ Τίποτε από αυτά που γράψαμε δεν τα γράψαμε έχοντας στο νου μας την πάρτη μας, αυτό να το δηλώσουμε ρητά. Μας ενδιαφέρει να μπορούμε να συζητάμε τις διαφωνίες μας (όλοι με όλους). Μαχητικά και αιχμηρά και με «σπόντες» και με τσιγκλίσματα και με διαξιφισμούς και με ό,τι θες. Εκτός από την παραβίαση της κόκκινης γραμμής. Αυτό υπονομεύει τις συζητήσεις. Και τι νόημα έχει ένα μπλογκ χωρίς συζήτηση και διιστάμενες απόψεις;LeftG700https://www.blogger.com/profile/18204086053591634946noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-17367834352766792372011-05-01T01:16:58.290+03:002011-05-01T01:16:58.290+03:00Φίλη Κατερίνα,
Για να τα λέμε όλα, μας …κατατρόμ...Φίλη Κατερίνα,<br /><br /><br />Για να τα λέμε όλα, μας …κατατρόμαξες! Σαν πολλά δεν μας φορτώνεις; :-) Να φτιάξουμε εμείς οι τζηεφτακοσάρηδες την Αριστερά; Και μάλιστα, έτσι, από το μηδέν; <br /><br />Εντάξει, τσιρίζουμε για όσα μας φαίνονται στραβά. Αλλά να γίνουμε και πατροκτόνοι; Όχι με την ψυχαναλυτική έννοια, εκεί, μέσα! Αλλά εσύ μας φαίνεται ότι κυριολεκτείς! :-) Και πού θα πατήσουμε μετά; Κι έπειτα, ποιος μας έμαθε τα λίγα που ξέρουμε; <br /><br />Καταλαβαίνουμε ότι έτσι όπως μας έχουν δέσει χειροπόδαρα (κ α ι με ευθύνες των δικών μας κεφαλών) ο πειρασμός να πει κανείς τα γκρεμίζω όλα και ξεκινάω απ’ το μηδέν είναι μεγάλος. Αλλά, απ’ την άλλη, αρχίζει τίποτε από το μηδέν;<br /><br />Μην παρεξηγήσεις αυτά που γράφουμε. Δεν είναι «ναι μεν αλλά». Απλώς σκεφτόμαστε ότι καμιά εμπροσθοφυλακή δεν έδωσε ποτέ τη νίκη.<br /><br /><br />Τα λέμεLeftG700https://www.blogger.com/profile/18204086053591634946noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-22081325519196733422011-05-01T01:16:05.968+03:002011-05-01T01:16:05.968+03:00Φίλε ανανεωτικέ,
Για το 1: Χωρίς να μπορούμε τώρ...Φίλε ανανεωτικέ,<br /><br /><br />Για το 1: Χωρίς να μπορούμε τώρα να εμβαθύνουμε σε αυτό που λες, νομίζουμε ότι η ομοιότητα στη δικαιολόγηση των (υπαρκτών) στραβών και των ανάποδων του κάθε συστήματος δεν λύνει το πρόβλημα. Γιατί το πρόβλημα, σε τελική ανάλυση είναι: which side are you on? Κι αυτό ξέροντας, για όσους το ξέρουν, ότι παράδεισος επί γης δεν υπάρχει.<br /><br />Για το 2: Γιατί το ’90-’91 δεν έγιναν αγώνες; (Για να μη πάμε πιο παλιά, στα Πολυτεχνεία της χούντας). Η νεολαία, ιδίως η φοιτητική είναι το τσακμάκι. Το μπαρούτι είναι η τάξη. Εμείς έχουμε πειστεί γι’ αυτό και δεν έχουμε αυταπάτες.<br /><br /><br />Τα λέμεLeftG700https://www.blogger.com/profile/18204086053591634946noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-24307564473919438432011-04-30T19:59:55.800+03:002011-04-30T19:59:55.800+03:00Γιακοβ τα σπρεντς επιασαν τετραψηφιο νουμερο αλλα ...Γιακοβ τα σπρεντς επιασαν τετραψηφιο νουμερο αλλα αυτο ειναι under control οπως λεει ο ηλιοκαμενος υπουργος οικονομιας.<br />Προσωπικα εχω δηλωσει τρεις φορες το ονοματεπωνυμο μου και την ιδιοτητα μου περιμενοντας να ασκησει τα νομιμα, ο κατα τ' αλλα δημοκρατης, κυριος Καργουδης εναντιον μου οπως εχει δηλωσει σε κομμενο σχολιο στο μπλογκ σου. <br />Για την παπαρολογια του περι περσονων δε θα μπορεσω να συμβαλλω κατιτις περισσοτερο απο αυτα που εγραψεςzalionhttps://www.blogger.com/profile/15716158174208635133noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-75118094407942180902011-04-30T19:50:54.988+03:002011-04-30T19:50:54.988+03:00Ο Καργούδης καλή μου κα Ένη δε χρειάζεται αποκρυπτ...Ο Καργούδης καλή μου κα Ένη δε χρειάζεται αποκρυπτογράφηση.<br />Τον διαβάζετε παραπάνω στο τελευταίο του σχόλιο.<br /><br />Επώνυμος και έγκυρος δεν έχει ανάγκη από συζητήσεις με περσόνες ( παρά το γεγονός ότι σε όσους εδώ έχει επιτεθεί με απαράδεκτο τρόπο - θυμάμαι τρεις τώρα - γνωρίζει είτε το όνομα και τα στοιχεία , είτε προσωπικά το καθένα τους ) <br />... περσόνες αναξιόπιστες , ανώνυμες και προπάντων αμφιβόλου νοημοσύνης , ηθικού βάρους και πολιτικής επάρκειας.<br /><br />Αναρωτιέμαι επομένως γιατί επιμένει να συζητά μαζί τους ( μας ) στο μέτρο που η έξοχη προσωπικότητα του είναι πλασμένη για άλλα , ανώτερα .<br /><br />Βέβαια υπάρχει σήμερα ένα τεράστιο ανώνυμο και συνήθως σιωπηλό πλήθος πολιτών που σφίγγει τα δόντια και υπομένει. Ούτε αυτοί έχουν όνομα , κύρος , λόγο , μικρόφωνο ή έντυπο μέσον , επομένως δεν είναι άξιοι λόγου και δεν είναι πολίτες με την έννοια που το βάζει ο καλός μου φίλος ΒΔΚ.<br /><br />Όταν βέβαια αυτοί φτάσουν στο αμήν , δεν θα μιλούν , θα γρυλλίζουν , θα δαγκώνουν και θα γκρεμίζουν . Επειδή αυτό το αντιλαμβάνεται καλά ο φίλτατος μου ερίφης γι' αυτό καταφεύγει στο τέλος και από του βάθρου της επωνύμου δόξης του , στο "χέστηκε η φοράδα...". Είναι μια άμυνα απελπισίας και τον κατανοώ , τώρα που τα σπρέντ κοντεύουν να γίνουν τριψήφια . <br /><br />ΓιάκοβAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-65111974196557299502011-04-30T17:00:47.038+03:002011-04-30T17:00:47.038+03:00Αρστερά Φιλαράκια
Λέω να γυρίσουμε στον Παναγιώτη...Αρστερά Φιλαράκια<br /><br />Λέω να γυρίσουμε στον Παναγιώτη και να αφήσουμε για λίγο τα προβλήματα της Αριστεράς ελληνικής η ευρωπαικής, που οπως λέι η Κατερίνα θα πρέπει να τη "φτιάξετε" πλέον εσεις.<br /><br />Θα τολμούσα να πω οτι η παρούσα παγκόσμια οικονομική κρίση, δεν μπορεί να αντιμετωπισθεί με μια δυναμική συστρατευση των "κομσομόλων" σε διεθνές επίπεδο, που στο ονομα μιας αναγενημένης Αριστεράς, θα ελυνε τα μεγιστα προβλήματα της παγκόσμιας κοινότητας.<br /><br />Γιατί δεν πιστεύω οτι ειναι δυνατόν να πιστεύει κανείς ,οτι θα μπορούσε να γίνει η Ελλάδα η "μικρούλα του σοσιαλισμου" (οπως κάποτε λέγονταν για την Αλβανία του Χότζα).<br /><br />Συνεπώς οταν στο πρώτο σχόλιο μου τόνιζα οτι χρειάζεται ο προβληματισμός να οριοθετηθεί στην πραγματικότητα της συγκυρίας και οχι μόνο του χρέους ,(οπως μου επισημαίνετε Φιλαράκια, αλλωστε δεν υπάρχει κράτος χωρίς χρέος), αλλά στην κατάσταση που βρίσκονται ολα τα κράτη του δυτικού κόσμου.(οπου ετσι κι΄αλλιως ανήκουμε).<br /><br />Μια δυναμική αντιμετώπιση του παγκόσμιου χρηματοοικονομικού τομέα (βλ.χρηματιστικό Κεφάλαιο), μόνο με την ενεργοποίηση θεσμικών κοινωνικών μορφών (συμμαχίες κρατών,περιφερειακά συγκροτήματα κρατών η συντονισμένες κυβερνητικές πολιτικές), θα ειναι αυτή τη φορά οι "επαναστατικές δυνάμεις" που θα φρενάρουν και θα ελέγξουν την ασυδοσία του Κεφαλαίου, μέχρις ισως και την "απενεργοποίησή' του.<br /><br />Με μικροπολιτικές επιδιώξεις δεν θα λυθεί κανένα πρόβλημα, ουτε ανεργίας, ουτε κοινωνικής ανάπτυξης και δικαιοσύνης, οπου εμπεριέχονται και οσοι προβληματισμοί προκύπτουν σήμερα οχι μόνο απο τη νέα γενιά αλλά απο το σύνολο των κοινωνιών.<br /><br />υγ. Οταν επεσήμανα στο πρώτο σχόλιο μου, τη σημερινή ελληνική κατάσταση δεν περιόριζομουν μόνο στο χρέος (εχει γίνει και μια μεγάλη σπέκουλα τελευτάια ΄με το θέμα "αναδιάρθρωση χρέους" κλπ), αλλά στη γενική εικόνα της χώρας με μεγαλο δημόσιο ελλειμμα και χρέος οπως και σε ενα δάνειο 110 δισ. με αποτέλεσμα το μνημόνιο και τους ορους του, που ειτε μας αρέσει ειτε οχι αφορά τη χώρα και την τρόπο που θα αποδεσμευθει με μια συγκεκριμένη οικονομική πολιτική.<br />Αυτή ειναι μια πραγματικότητα που δεν μπορεί κανείς να την αγνοήσει, σε οποιους συλλογισμούς του.<br /><br />(Αυτά λεέι,νομίζω, αρκετά "περιπεπλεγμένα" και ο Καργούδης σε ενα σχόλιο του).Εγώ πάντως τον "αποκρυπτογραφώ".Eνηnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-10893403322090623542011-04-30T14:47:27.324+03:002011-04-30T14:47:27.324+03:00Αγαπητοί μου @Λέφτηδες,
διάλεξα εν τέλει να περνώ...Αγαπητοί μου @Λέφτηδες, <br />διάλεξα εν τέλει να περνώ όποτε το μπορώ από αυτό, το δικό σας το κονάκι, και να αφήνω βέβαια καμιά φορά και το δικό μου "κερί", εισφορά ταπεινή στις πάντα ενδιαφέρουσες <br />-όπως εγώ, βέβαια, το βλέπω-κουβέντες που εδώ χτίζονται, <br />μόνο και μόνο γιατί θεώρησα, πως είχε γίνει <br />*απολύτως κατανοητή αρχικά, αλλά και <br />*εν μέρει αποδεκτή στη συνέχεια, μια ελάχιστη βάση η οποία προσωπικά πιστεύω ότι με δεσμεύει σε κάθε προσπάθειά μου να μιλώ δημόσια.<br />(Κανονικά, δεν θα έπρεπε να δεσμεύει ΕΜΕΝΑ ΜΟΝΟ, αλλά αυτό είναι φυσικά θέμα του καθ ενός από μας):<br />Και αυτή η βάση,δεν είναι βέβαια άλλη, απ αυτήν που λέει ότι <br />"...μιλάει κανείς δημόσια, κατ αρχήν υπό την ιδιότητα του πολίτη..". <br />Αυτή η ιδιότητα, <br />η συνδρομή της μάλλον στο πρόσωπο κάποιου, είναι αυτό που λέμε "αναγκαστικού δικαίου"! <br />Συνιστά δλδ την αναγκαία αλλά και ικανή αφετηρία, από την οποία μπορεί κανείς να διεκδικεί και να κατακτά το δικαίωμά του να μιλά δημόσια.<br />Επιμένω, <br />-όσο κι αν φαντάζει μάταιο- <br />πως το "δημοσίως ομιλείν" ΕΙΝΑΙ δικαίωμα, παρά την κακοποιό ισοπέδωση που υφίσταται από πρακτικές ποικίλες,που έφτασαν εκείνον τον υπέροχο "Συντηρητικό" Ίστγουντ να αναστενάξει αγανακτισμένα:<br />"Φυσικά και όλοι ΕΧΟΥΝ άποψη, στο βαθμό βέβαια, που ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΝ και μία κωλοτρυπίδα..."<br />Και η ιδιότητα του Πολίτη, αγαπητοί μου @Λέφτηδες,<br />προϋποθέτει ΕΞ ΟΡΙΣΜΟΥ,<br /> ΟΝΟΜΑ!<br /><br />ΔΕΝ είναι νοητή η συνδρομή της, ΜΗΤΕ σε ΠΕΡΣΟΝΕΣ μήτε σε ΝΙΚ ΝΕΪΜΣ!<br />(Εκτός βέβαια και αν συντρέχουν λόγοι έκτακτης ανάγκης, που όμως μπορούν να πιστώνονται στον ομιλούντα, ΜΟΝΟ συγκυριακά & ΜΟΝΟ σε βάση περιοριστικά ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ. Αν <br />-λόγου χάρη- <br />η κοινοποίση του ονόματος κάποιου, είναι ΣΦΟΔΡΑ ΠΙΘΑΝΟ ότι θα επισύρει για τον ίδιο συνέπειες, που θα επηρεάσουν αρνητικά αυτόν ή ανθρώπους του περιβάλλοντός του)<br /><br />Μ αυτή λοιπόν τη λογική, ΔΕΝ χρησιμοποίησα ΠΟΤΕ περσόνες, νικ νέϊμς και τα συμπαρομαρτούντα, <br />τις φορές που προσπάθησα να αρθρώσω λόγο δημόσια. <br />Και βέβαια<br />-πολλώ μάλλον-<br />θεωρώ ότι ουδόλως με αφορούν<br />-& πολύ περισσότερο, βέβαια, ΔΕΝ με δεσμεύουν-<br />δεοντολογικές ρήτρες που υποτίθεται ότι εκπορεύονται από τη φύση του μέσου, και αφορούν την εκφορά λόγου "μεταμφιεσμένου", ή εν πάσει περιπτώσει "ανώνυμου"<br />Τα τερτίπια αυτά, επιτρέψτε μου να πιστεύω πως δεν είναι παρά "ευφυή" τρικάκια μάρκετινγκ, για την αέναη επέκταση της χρήσης του μέσου.<br />(Μιλάει κανείς πιο εύκολα χωρίς όνομα & διεύθυνση, δυστυχώς)<br /><br />Όσο για τα περί<br />επιθέσεων "αντ χόμινεμ"<br />(χόμινι στην περίπτωσή μας, αφού μάλλον περισσότερους από έναν αφορούν)<br />και τα ρέστα, <br />περιττό να πω ότι πέραν όλων των άλλων, τα θεωρώ και εννοιολογικά ανυπόστατα, αφού οι υποτιθέμενες προς αποτροπή επιθέσεις, (στο βαθμό που είναι τέτοιες) <br />ΔΕΝ αφρούν ανθρώπους, πρόσωπα με όνομα και επίθετο, αλλά "περσόνες με νικ νέϊμς".<br />(Μορφώματα δλδ ιδιότυπα, που κοινωνικά & πολιτικά -τουλάχιστο-, <br />"..χάνονται στο χώρο του αοράτου...")<br /><br />"Αντ περσόναμ" λοιπόν, ή μάλλον "ad personae", μπορούν να υπάρχουν επιθέσεις(αν & όταν υπάρχουν)<br />Κατά τα λοιπά,<br />(με την άδειά σας αυτή τη φορά)<br />"χεστήκαμε κι η βάρκα έγειρε..."Β.Δ. Καργούδηςhttp://vakargoudis@gmail.comnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-59779968487850949022011-04-30T09:30:25.705+03:002011-04-30T09:30:25.705+03:00Καλημέρες,
Προσωπικά δεν ανηκω στη γενιά που πηρε...Καλημέρες,<br /><br />Προσωπικά δεν ανηκω στη γενιά που πηρε απολυτηριο Λυκείου επι εποχής Σημιτη, αντιθετα ανήκω στην λεγόμενη …χαμένη γενιά. Αυτήν την μετά τη γενιά της μεταπολιτευσης, και πριν την g700. Και ασφαλώς δεν θεωρώ ουτε κατα διάνοια, ως αντιπροσώπους της g700, το αντιστοιχο ιστολογιο-το ξαδελφάκι σας όπως λέτε-, άλλωστε έχω σχολιάσει στο ιστολογιο τους «πολλά εχουν δει τα μάτια μου, αλλά αυτά που διαβαζω εδώ μέσα, μου φέρνουν τρόμο».<br /><br />Η δική μου- αυτή η «χαμένη»- γενιά, ήταν η πρωτη γενιά στην ιστορία αυτου του τόπου, που δεν γνωρισε κατοχές, εμφυλίους, και χουντες. Ήταν μια γενιά που επιτέλους υπηρχαν χρηματα στις οικογένειες, η «αναπτυξη» ήταν ο νέος Θεός, οι σπουδές υψηλών τυπικών προσόντων είναι το νέο «χρηματιστηριο» με σταθερες και πολύ καλές αποδόσεις, και ο σπουδαστικός τουρισμός γινεται το νέο φετιχ μας. Στη δική μου τη γενιά δνε δοθηκε η ευκαιρία να φτιάξει τους δικους της Μυθους, αλλά κουβαλησε υπομονετικά τους Μυθους όλων των προηγουμενων. Δεν πάλεψε καν για τίποτα. Όλα λες ...ερχονταν απο τον ...Ουρανό. <br /><br />Και τώρα; Τι παραδιδει σε εσάς; Παραδίδει μια θεολογική αντιληψη της πολιτικής. Μόνο που ο Ουρανός δεν υπάρχει. Και ο Θεός της Αναπτυξης,δεν ειναι διολου...φιλευσπαχνος. Δεν θα μπω στη λογική να γράψω το γιατί ο Ουρανός χαμηλωσε τόσο, ειναι χιλιοειπωμένα, χιλιοαναλυμένα, χιλιογραμμενα. <br />Ότι τελος πάντων λέμε σημερα Αριστερά, δεν ειχε να παλέψει για τα σημαντικά. Κανείς δεν άκουγε γιατί κανείς(το ...κανείς, ποιητική αδεία) δεν την χρειαζοταν. <br /><br />Η Αριστερά βολευτηκε –και ειναι απολυτα φυσικό- σε ρευμα κάποιου life style, σε πολιτιστική παραμετρο, σε ηθικολογική και πολύ λιγοτερο πολιτική. Η Αριστερά απεκτησε φυλές, «ιδεολογικοποιησε» προσωπικά προβληματα προσωπων, ίσα για να εχει χωρο να υπάρξει. Δεν αδικώ κανέναν, το βλέπω πολύ περισσοτερο νομοτελειακά το θέμα της Ελληνικής-και όχι μόνο Αριστεράς, παρα εχω την διαθεση να κάνω απολογισμό ευθυνών. Αλλωστε-όσο κυνικό κι αν εκληθεί αυτό-. και η Αριστερα, στον Δαρβινισμό υπάκουσε.<br /><br />Σημερα μαζί με τον χαμενο Ουρανό παιρνετε στα χερια σας και την ...θεολογική Αριστερα. Την Αριστερά της προηγουμενης απο τη δική μου και της δικής μου γενιάς. Αυτή που πια δεν μπορεί παρα να δίνει μάχες οπισθοφυλακής. Αυτή που πια ειτε εσωστραφώς μιλάει για ...κεκτημένα, ειτε αναβάλει την Ανασταση ...για την επομενη ζωή. <br /><br />Λεφτηδες και λοιποι συνομιληκοι, αν εσείς δεν πάρετε την Αριστερα στα δικά σας χέρια, αν εσείς δεν φτιαξετε την δική σας Ελληνική –αλλά και Ευρωπαική- Αριστερά, ειστε χαμένοι. Και μαζί σας και όλοι εμεις, οι παλιοτεροι. Μην χαζευετε τις μάχες οπισθοφυλακής, αυτή η ιστορία ειναι χαμενη απο χέρι. Όχι γιατί ...έτσι θέλουν κάποιοι, αλλά γιατί μόνο έτσι μπορουν. <br /><br /><br />Η πολιτική δεν ειναι ουτε θεολογια, ουτε αισθητική, ουτε χυλός. Η πολιτική ειναι ΠΑΝΤΑ συγκρουση κοινωνικών δυναμεων και κοινωνικών συμφερόντων. Και στην συγκρουση αυτή, που ειναι πια ΑΝΑΠΟΦΕΥΚΤΗ εσείς πρέπει να ειστε η εμπροσθοφυλακή. Μην ρωτάτε τι ειναι σημερα η Αριστερα. Μην προσπαθειτε να χωθειτε μεσα σε αυτήν. Φτιαξτε την.<br /><br />Υ.Γ. Ακουστε Ρεμάλια( κατα την γνωστη ρηση του Κωστανταρα στην γνωστη ταινία) εσείς ειστε η γενιά αναμεσα στη δική μου και της κορης μου. Αλοιμονο της, αν εσείς χαθείτε στον αδιεξοδο μονοδρομο της ηθικολογικής ή πολιτιστικής Αριστεράς. Εκεινη θα βρει καμένη γη,που θα ψάχνει να βρει σε ποια συνομοταξια απασχολησιμων δουλων να ενταχθεί. Αλοιμονο σας αν ...αποτυχετε. Σας την εμπιστευομαι.katerinahttps://www.blogger.com/profile/07909243710782301303noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-2190382269676854602011-04-30T07:45:00.571+03:002011-04-30T07:45:00.571+03:00Λεφτηδες αφηνω στην κριση σας το τελευταιο σχολιο ...Λεφτηδες αφηνω στην κριση σας το τελευταιο σχολιο του κυριου Καργουδη. Ο καθεις με τα επιχειρηματα του. <br />Υ.Γ. Μονο που ειναι το τελευταιο υβριστικο που ανεχομαι. Στο επομενο θα απαντησω αναλογως.zalionhttps://www.blogger.com/profile/15716158174208635133noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-38406480094954580182011-04-30T02:41:06.659+03:002011-04-30T02:41:06.659+03:00Φίλε Β.Δ.Καργούδη,
Μα δεν μπορείς να πεις τη άπο...Φίλε Β.Δ.Καργούδη,<br /><br /><br />Μα δεν μπορείς να πεις τη άποψή σου χωρίς διάφορα "διακοσμητικά"; Δεν το καταλαβαίνουμε ρε γμτ. Είναι τόσο δύσκολο; <br /><br /><br />Τα λέμε (αλλά κοίταξέ το λίγο αυτό που σου ζητάμε, δεν είναι πολύ...)LeftG700https://www.blogger.com/profile/18204086053591634946noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-57187781957693999702011-04-29T21:24:10.934+03:002011-04-29T21:24:10.934+03:00ορέ Βάγγο
χάθηκες τόσο καιρό περιφερόμενος αλλού ...ορέ Βάγγο<br /><br />χάθηκες τόσο καιρό περιφερόμενος αλλού και πεθύμησα το τρόπο που σχολιάζεις. Πάντα επώνυμα και πάντα κατά πρόσωπο με μια "τεχνική" που σπάνια συναντούμε στο διαδίκτυο<br /><br />ΓιάκοβAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-34710923960926639122011-04-29T21:19:24.041+03:002011-04-29T21:19:24.041+03:00@Ax! βρε Παναγιώτη
(αλλά και Παναγιώτα, όπως χύδη...@Ax! βρε Παναγιώτη<br /><br />(αλλά και Παναγιώτα, όπως χύδην, υβριστικά-απαξιωτικά, σε ή "σας" αποκαλεί κάποιος @Ζάλης ή Ζάλαινα (κατά το Παναγιώτα) <br />-ίσως χωρίς να το καλοκαταλαβαίνει ο δόλιος-.<br />Και φυσικά έτσι φαντάζεται ότι μπορεί ατιμώρητα να τσουβαλιάζει ο ερίφης και όποιον τολμάει να υπενθυμίζει σε όλους μας, πως πέρα από τα ντουβάρια των βεβαιοτήτων που προφυλάσσουν τις ζωές των "πεπεισμένων", κυλάει κοχλάζουσα η ζωή)<br /><br />αν δεν τόχες μέχριτώρα καταλάβει, η κακοδαιμονία σου οφείλεται στην<br />(κάτσε να δείς πως το λένε, α! ναι)<br />στην<br />"μέγιστη μεταφορά πλούτου στο κεφάλαιο, και στη συνειδητή άρνηση εσόδων του δημοσίου (πάλι) από το κεφάλαιο τα τελευταία 15 χρόνια..."!<br />Γι αυτό βρε κουτό, <br />σου κλείνανε χρόνια τώρα τις πόρτες κατάμουτρα, και δεν έβλεπες χαίρι & προκοπή!<br />(Κοίτα ρε συ να δεις πόσο απλό ήταν τελικά)<br /><br />Και τώρα, μπορείς, αγόρι μου, να πάς πλέον για ύπνο.<br />(πριν αναλάβεις υπηρεσία τώρα που λύθηκαν οι απορίες σου)<br />Και δη, ύπνο σαν κι αυτόν που δεν έχεις κάνει ποτέ, από τότε που τα πτυχία και τις δεξιότητές σου, αναρωτιέσαι παλικάρι μου, τί άλλο θα μπορούσες να τα κάνεις, πέρα από το να τα χρησιμοποιείς για να αποστομώνεις διάφορους διαδικτυακά περιφερόμενους κατ επάγγελμα "εξεγερμένους", <br />κραδαίνοντες τις σιγουριές τους, δίκην ματζουνίου θεραπεύοντος "πάσαν νόσον & μαλακίαν".<br />Άντε και...καλά κέρδη!<br />(Χώρια που στε τέλος, <br />-πού ξέρεις, μπορεί, με τη ρέντα που σε δέρνει πια με λυμένες τις απορίες σου-<br />μέχρι και στην πατρίδα, μπορείς να καταφέρεις να μείνεις, όπως συμβουλεύει από το...εξωτερικό, και ο άλλος..."βέβαιος")Β.Δ. Καργούδηςhttp://vakargoudis@gmail.comnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-40635055704917314962011-04-29T20:01:21.654+03:002011-04-29T20:01:21.654+03:00Το δείχνουν και οι δημοσκοπήσεις άλλωστε κα Ένη μο...Το δείχνουν και οι δημοσκοπήσεις άλλωστε κα Ένη μου<br /><br />ΓιάκοβAnonymousnoreply@blogger.com