tag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post3986761575313820174..comments2023-11-11T22:11:30.602+02:00Comments on Left G700 : 73 χρόνια πέρασαν από την ημέρα που τέσσερις (4!) άνθρωποι, κυριολεκτικά πίσω από τις πλάτες τού ελληνικού λαού, αποφάσισαν την ίδρυση του ΕΑΜ, κι ακόμα να την καταγγείλουν οι αμεσοδημοκράτες, αναρχοαυτόνομοι, ελευθεριακοί και λοιπές συγγενείς δυνάμεις! Πώς να πάει μπροστά αυτός ο τόπος;LeftG700http://www.blogger.com/profile/18204086053591634946noreply@blogger.comBlogger68125tag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-44251146795201430592014-10-13T22:31:06.816+03:002014-10-13T22:31:06.816+03:00Επίσης, Δόκτορά μου, επίσης.
Τα λέμεΕπίσης, Δόκτορά μου, επίσης.<br /><br /><br />Τα λέμεLeftG700https://www.blogger.com/profile/18204086053591634946noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-67929291350559582522014-10-13T22:20:14.410+03:002014-10-13T22:20:14.410+03:00Και ποιος την αφοδεύει τη μπογκόσφαιρα! Σ' όπο...Και ποιος την αφοδεύει τη μπογκόσφαιρα! Σ' όποιον αρέσουμε!<br />Καλό βράδι. Δόκτωρ Σπινγκnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-26247042451042712512014-10-13T20:17:08.688+03:002014-10-13T20:17:08.688+03:00Φίλε Δόκτωρ Σπίνγκ,
Ιστορία γράφεις εσύ. Μ' ...Φίλε Δόκτωρ Σπίνγκ,<br /><br /><br />Ιστορία γράφεις εσύ. Μ' εμένα τον άσχετο, γελάει όλη η μπλογκόσφαιρα! ;-) :-)<br /><br />Θα επανέλθω.<br /><br /><br />Τα λέμεLeftG700https://www.blogger.com/profile/18204086053591634946noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-91125775733041350972014-10-13T20:03:37.021+03:002014-10-13T20:03:37.021+03:00Υ.Γ. Και, μα τους κεραυνούς της Βρέστης, μπορεί 10...Υ.Γ. Και, μα τους κεραυνούς της Βρέστης, μπορεί 10χρονο κνιτάκι να μην είσαι, αλλά κάνει μπαμ ότι για μπούσουλα έχεις πάρει το κειμενάκι του γέρο-Ένγκελς περί εξουσίας και το πηγαίνεις μπουσουλώντας ... χωρίς να υποψιάζεσαι πως, ίσως, δεν είναι και ό,τι καλύτερο για να τα βγάλεις πέρα εδωπέρα. Δόκτωρ Σπινγκnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-13097587711780719632014-10-13T20:00:00.196+03:002014-10-13T20:00:00.196+03:00Τρισμέγιστε Λεφτ, θα έλεγα ότι γράφουμε ιστορία με...Τρισμέγιστε Λεφτ, θα έλεγα ότι γράφουμε ιστορία με την κόντρα μας! Ή τελοσπάντων προσθέτουμε χρυσά κεφάλαια στην ιστορία του Σαρκασμού :-) Σε καλό να μας βγει!<br /><br />Γιατί καλός ο σαρκασμός κι η ιστορία του, αλλά υπάρχει κι ρημάδα η άλλη ιστορία, του πραγματικού κοινωνικού γεγονότος, που δυστυχώς κάνει τα σενάριά σου κουρελόχαρτα. Αφού λοιπόν επιμένεις με την ιστοριούλα που έπλασες γύρω απ' την Πρισινή Κομμούνα και θες "συγκεριμένες απαντήσεις", άκου τα:<br /><br />Έστησες το παραμύθι σου με ήρωες κάτι ... παλιόπαιδα Προυντοντιστές, σαν και του λόγου μου λέει, που τους ήρθε να παραβούν τις αποφάσεις της πλειοψηφίας για 10ωρη εργασία, και κάτι σωστά παλικάρια Μπλανκιστές, σαν και του λογου σου, που αναλαμβάνουν να τους επαναφέρουν δια μπούκας-μπαγλαρώματος στην τάξη, ήγουν το σεβασμό των αποφάσεων που πλειοψήφισαν. <br /><br />Προφανώς λοιπόν, Τζέι Τζέι Άμπραμς, έπιασες να σεναριογραφείς ερήμην της πραγματικής ιστορίας της Κομμούνας. Γιατί αν τυχόν της είχες ρίξει μια ματιά, θα έβλεπες πως οι φτου-ωξαποδώ σου Προυντονιστές, που κυριαρχούσαν στην "Επιτροπή της Εθνοφρουράς", ήταν εκείνοι που υποστήριξαν τις δημοκρατικές διαδικασίες (π.χ. τις εκλογές) και το σεβασμό της πλειοψηφίας, ενώ αντίθετα οι αγαπητοί σου Μπλανκιστές, που επικρατούσαν στην "Επιτροπή των 20 Διαμερισμάτων" ήταν εκείνοι που θεωρούσαν μια τέτοια στάση "λεγκαλιστική" και υποστήριζαν (κατά το συνήθειο τους) πως η "επαναστατική μειοψηφία" πρέπει να χέσει τις απόψεις της πλειοψηφίας και να ζμπρώξει τα πράγματα εκεί που το γουστάρει η πεφωτισμένη γκλάβα της!<br /><br />Άνοιξε λοιπόν κανά βιβλίο πριν σε πιάσει ο οίστρος Ποιητή μου! Και που 'σαι: ξαναγράφοντας το σεναριάκι σου, διόρθωσε και την πατατιά που έλεγες, ότι και καλά άμα η Κομμούνα βαστούσε παραπάνω τότε οι επαναστάτες κομμουνάροι θ' αλληλοσφάζονταν. Καταλαβαίνω βέβαια ότι την έστησες για να ... αυτοεπαληθεύσεις τα περί του σωτήριου ρόλου του συγκεντρωτισμού και της ιεραρχίας, και σε συμπονώ, αλλά και πάλι η πραγματική ιστορία της Κομμούνας σε στέλνει μετεξεταστέο, αφού είναι γνωστό (άνοιξε κανά βιβλίο είπαμε!) ότι ΚΑΙ πολυφωνική ήταν (απαπαπαπαπά!) αλλά ΚΑΙ τις αντιθέσεις που εμφανίστηκαν εντός τους εξαρχής, οι Κομμουνάροι τις ξεπέρασαν με την "πολιτική ευλυγισία" για την οποία τους θαύμασε ο παππούς σου (άνοιξε κανά βιβλίο!), αφήνοντάς τις στην άκρη για χάρη του κοινού αγώνα (ναι, δεν είναι τόσο ηλίθιος ο λαός όσο το θέλουν οι πεφωτισμένοι σωτήρες που λιβανίζεις κάθε πρωΐ).<br /><br />Συμπέρασμα: Δεν με ρώταγες καλύτερα "συγκεκριμένα" πού θα σε πήγαινα "αν είχα 10.000 ευρά"; Και το φατούρο θα γλύτωνες, αλλά και θα περνούσες το σ/κ με όνειρα για σκι στις Άλπεις ή για βόλτες με γόνδολες στη Βενετία.<br /><br />:-p :-) :-))<br /><br /><br /> Δόκτωρ Σπινγκnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-49458377752818046632014-10-13T15:51:32.700+03:002014-10-13T15:51:32.700+03:00ΣΥΝΕΧΕΙΑ
4) Ας πούμε ότι εσύ ήσουν ένας φωτισμέν...ΣΥΝΕΧΕΙΑ<br /><br /><br /><b>4)</b> Ας πούμε ότι εσύ ήσουν ένας φωτισμένος και συνειδητοποιημένος Προυντονικός και δεν θα κατέβαζες τέτοια πρόταση. Γιατί δεν θα μπορούσαν να την κατεβάσουν κάποιοι συνάδελφοί σου και να πείσουν και τους υπόλοιπους στη βάση τού ότι η ντιρεκτίβα τής Κομμούνας αφορά στη μισθωτή εργασία και στις επιχειρήσεις που εκμεταλλεύονται την εργατική δύναμη προς όφελος του αφεντικού, κάτι που δεν ίσχυε για το δικό σας καροποιείο, αφού λειτουργούσε υπό νέα, εργατική διεύθυνση; Ή έχεις την εντύπωση (προφανώς και έχεις την εντύπωση!) ότι οι εργάτες από τη μια μέρα στην άλλη θα κατακτούσαν το επίπεδο συνειδητοποίησης που είχες εσύ ο φωτισμένος Προυντονικός; Πώς θα γινόταν αυτό; Με την επιφοίτηση της Κόκκινης Σημαίας που βρισκόταν στα οδοφράγματα;<br /><br />Κατά τα άλλα: <br /><br />Οι ειρωνείες μου δεν είναι καθόλου φτηνές! Είναι επιπέδου πάνω από το μέσο όρο (τουλάχιστον :-) ). Και δεν είναι όλες ειρωνείες αυτά που παίρνεις για τέτοιες. Ανάμεσά τους βρίσκονται και χιουμοριστικά καλοπροαίρετα πειράγματα. Αν συνομιλούμε τακτικά, κάποια στιγμή θα καταφέρεις να ξεχωρίζεις τι είναι τι! ;-) :-)<br /><br />Εντάξει, εγώ είμαι άσχετος. Και πώς εξηγείται που δεν μπορείς να κάνεις ζάφτι έναν άσχετο; ;-)<br /><br />Προφανώς, τσινάς με τον όρο <i>«αναρχοαυτονομία»</i>. Όρισέ μου εσύ τον πολιτικό σου χώρο. <br /><br />Μα τον Τουτάτη! Με περνάς για κανένα 20χρονο Κνιτάκι; Η ανακλητότητα είναι ένα από τα μέτρα <b>ελέγχου</b> της εξουσίας. Έχεις καταλάβει εσύ, τόσες μέρες που συζητάμε, ότι είμαι υπέρ τής ανεξέλεγκτης εξουσίας;;; Πάντως, για να τα λέμε όλα, ο έλεγχος της εξουσίας δεν σας πολυαφορά. Εσείς ξεμπερδεύετε με την εξουσία μια και καλή και ριζοσπαστικά: την καταργείτε (με το μυαλό σας)!<br /><br />Δόκτωρ, πόσες φορές πρέπει να στο θυμίσω; Η αναρχία χώρισε τα τσανάκια της από το μαρξισμό <b>πάνω στο ζήτημα της εξουσίας</b>. Και εξουσία σημαίνει, σε αυτό ή τον άλλο βαθμό, με αυτό ή τον άλλο τρόπο, <b>και</b> ιεραρχία <b>και</b> συγκεντρωτισμό. Καταλαβαίνω τους λόγους για τους οποίους θέλετε να οικειοποιηθείτε τον παππού και τον κολλητό του και να τους φέρετε αντιμέτωπους με τον Βλαδίμηρο. Αλλά κι εμείς δεν κολλάμε μπρίκια! ;-) :-) <br /><br /><br />Τα λέμεLeftG700https://www.blogger.com/profile/18204086053591634946noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-19548818517381054332014-10-13T15:50:33.141+03:002014-10-13T15:50:33.141+03:00Φίλε Δόκτωρ Σπινγκ,
Πας να μου την κοπανήσεις, α...Φίλε Δόκτωρ Σπινγκ,<br /><br /><br />Πας να μου την κοπανήσεις, αλλά βρήκες παιδάκι να το κάνεις!<br /><br />Ώστε δεν θα απαντήσεις στις ερωτήσεις μου γιατί αυτές είναι τύπου «Σούλα-Μπάμπης και δυο φραπεδιές»; Κι όμως μού απαντάς!<br /><br />Θεωρείς αδύνατο να δουλέψει το υπό <b>εργατική και συλλογική κυριότητα και διεύθυνση</b> καροποιείο σου παραβιάζοντας την κεντρική (συγκεντρωτική) απόφαση για δεκάωρη εργασία διότι θεωρείς αδιανόητο <i>«το να κάνουμε ό,τι μας κατεβάσει η γκλάβα μας παρακάμπτοντας ετσιθελικά τη λαϊκή μας συνέλευση, αθετώντας αποφάσεις στη διαμόρφωση των οποίων έχουμε μετάσχει εμείς οι ίδιοι και υπονομεύοντας εκπροσώπους που έχουμε εκλέξει ελεύθερα»</i>.<br /><br />Μπα;;; Για πες μου, σε παρακαλώ:<br /><br /><b>1)</b> «Ότι σας κατεβάσει η γκλάβα σας»;;; Μιλάς σαν ...λενινιστής ή κάνω λάθος; Γιατί μόνο ένας συγκεντρωτικός λενινιστής, για να μην πω ‘‘σταλινικός’’, δεν θα δεχόταν ως αυτονόητο δικαίωμα μιας οικονομικής συλλογικότητας (μονάδας) να ορίσει αυτόνομα και δημοκρατικά με ποιο τρόπο θα οργανώσει τη λειτουργία της! <br /><br /><b>2)</b> Όντως δεν κατάλαβες ή κάνεις πως δεν καταλαβαίνεις ότι το παράδειγμα του καροποιείου λειτουργεί μια χαρά αν στη θέση του βάλουμε μία από τις «ενώσεις» τού Βολίν και στη θέση τής Κομμούνας το σώμα της συνέλευσης των αντιπροσώπων από τις πολλές και διάφορες ενώσεις ενός δεδομένου κοινωνικού σχηματισμού; (Αποφεύγω να πω «κράτος», αλλά αυτό δεν αλλάζει τα πράγματα: μιλάμε για τη ριζική ανατροπή τών όρων κοινωνικής αναπαραγωγής και οργάνωσης σε μία μεγάλη κλίμακα και η μίνιμουμ μεγάλη κλίμακα που απαιτείται για να εδραιωθούν οι ριζικές κοινωνικές αλλαγές παραμένει το έθνος-κράτος.) <br /><br /><b>3)</b> Γιατί είναι αδύνατο, εσύ, ένας Προυντονικός, σύμφωνα με το α λα Τζορτζ Λούκας σενάριό μου, να εισηγηθείς κάτι διαφορετικό απ’ την απόφαση του κεντρικού αντιπροσωπευτικού οργάνου; Δεν μπορεί να είχες την άποψη ότι το ζήτημα του ωραρίου πρέπει να εξαιρεθεί από τη δικαιοδοσία αυτού τού κεντρικού οργάνου; Οι Προυντονικοί είχαν την ομοφωνία τών συνέδρων στα συνέδρια του ΚΚΣΕ; Δεν υπήρχαν διαφοροποιήσεις και ατομικές απόψεις;<br /><br /><br />ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙLeftG700https://www.blogger.com/profile/18204086053591634946noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-86839823457287239192014-10-12T02:19:23.477+03:002014-10-12T02:19:23.477+03:00Από ‘δω το πας, από ‘κει το φέρνεις, στο μπριάμ κα...Από ‘δω το πας, από ‘κει το φέρνεις, στο μπριάμ καταλήγεις πάλι! Το θέμα, φίλε Λεφτ, δεν είναι ότι εγώ είμαι ή το παίζω έξυπνος, αλλά ότι εσύ ειρωνεύεσαι φτηνά και πασχίζεις μάταια ν' αντικρούσεις ιδεολογικές θέσεις που δεν γνωρίζεις και για τις οποίες έχεις μια πολύ θολή ιδέα. Για να το καταλάβεις, είναι σαν εγώ να κορόιδευα τον λενινισμό χωρίς να έχω διαβάσει Λένιν παρά παίρνοντας σαν παράδειγμα λενινισμού την … ΟΑΚΚΕ! :-)<br /><br />Σ’ αυτή την κατηφόρα λοιπόν, συνεχίζεις να σεναριολογείς γύρω απ’ την Παρισινή Κομμούνα, παραγνωρίζοντας, γιατί δεν πολυβολεύουν τη λατρεία σου για το συγκεντρωτισμό και την ιεραρχία, ακόμα κι αυτά που έγραψε ο παππούς σου για το γεγονός αυτό. Θα με συγχωρήσεις λοιπόν, αλλά δεν πρόκειται ν' απαντήσω στις «συγκεκριμένες ερωτήσεις» σου μιας και ως «συγκεκριμένες» ορίζεις ερωτήσεις του στυλ Σούλα-Μπάμπης και δυο φραπεδιές: «Αν είχαμε 10.000 ευρά, θα με πήγαινες Βενετία ή Άλπεις; Σε ρωτάω συγκεκριμένα, απάντα μου συγκεκριμένα!». Απλώς θα σου επισημάνω και πάλι (θυμίζοντάς σου τι έλεγε ο Βολίν για τον ανόητο αντικρατισμό, βλ. παραπάνω), πως παραμένεις πολλά μέτρα άουτ αν εξακολουθείς νομίζεις ότι ως «αυτονομία» ορίζουμε το να κάνουμε ό,τι μας κατεβάσει η γκλάβα μας παρακάμπτοντας ετσιθελικά τη λαϊκή μας συνέλευση, αθετώντας αποφάσεις στη διαμόρφωση των οποίων έχουμε μετάσχει εμείς οι ίδιοι και υπονομεύοντας εκπροσώπους που έχουμε εκλέξει ελεύθερα. <br /><br />Τα πιο … πολύπλοκα -όπως πχ. ότι ο υβριδικός όρος «αναρχοαυτόνομοι» είναι κατασκεύασμα των καθεστωτικών μμε, που δεν τον αποδέχονται για τον εαυτό τους αυτοί που ειρωνεύεσαι, και πως ο όρος «αυτονομία» αναφέρεται στην αυτονομία του προλεταριάτου ως τάξης (και τη συνακόλουθη ανάγκη του να οργανωθεί αυτόνομα ως τάξη έναντι της αστικής τάξης) και καθόλου σε κάποια θολή ιδέα «ελευθερίας των ατομικών καπρίτσιων», όπως (καταπώς δείχνει το σενάριό σου) επιμένεις να νομίζεις-, τ’ αφήνω στην άκρη. Μαθημένος στο μπριάμι καθώς είσαι, πού να χωνέψεις κοτζάμ … σπαλομπριζόλα! Εδώ το φιλετάκι περί συγκεντρωτισμού, ακόμα το ρεύεσαι! <br /><br />Πηγαίνοντάς το λοιπόν πάντα μαλακά, θα σου υπενθυμίσω τι έλεγε και ο κολλητός του παππού σου για την οργάνωση της Κομμούνας και το αγαπημένο σου συγκεντρωτισμό: «Ήταν ακριβώς η καταπιεστική δύναμη της προηγούμενης συγκεντρωτικής κυβέρνησης –στρατός, πολιτική αστυνομία και γραφειοκρατία– που είχε δημιουργήσει ο Ναπολέων στα 1798 και που από τότε την παραλάβαινε σαν καλόδεχτο όργανο κάθε νέα κυβέρνηση και την αξιοποιούσε ενάντια στους αντιπάλους της, ακριβώς αυτή η δύναμη έπρεπε παντού να πέσει, όπως είχε ήδη πέσει στο Παρίσι. Η Κομμούνα αναγκάστηκε εξίσου από την αρχή να αναγνωρίσει ότι η εργατική τάξη, όταν έρθει πια στην εξουσία, δεν μπορεί να συνεχίσει να διοικεί με την παλιά κρατική μηχανή· ότι η εργατική αυτή τάξη, για να μη χάσει πάλι την κυριαρχία που μόλις έχει κατακτήσει, πρέπει, από τη μια, να παραμερίσει όλη την παλιά καταπιεστική μηχανή που ως τότε είχε χρησιμοποιηθεί ενάντια στην ίδια, αλλά από την άλλη να εξασφαλίσει τον εαυτό της απέναντι στους ίδιους της τους εκπροσώπους και τους υπαλλήλους, ορίζοντας ότι όλοι ανεξαίρετα μπορούν οποτεδήποτε να ανακληθούν». <br /><br />Και σε ρωτάω: Πέρα από το στόλισμα που κάνει στη «συγκεντρωτική κυβέρνηση», σου λέει τίποτα, χρυσέ μου Τζορτζ Λούκας, η επισήμανση του Ένγκελς, ότι η εργατική τάξη χρειάζεται «να εξασφαλίσει τον εαυτό της απέναντι στους ίδους τους εκπροσώπους της»; Κι ότι βασικό μέτρο γι’ αυτό το σκοπό είναι ότι «όλοι ανεξαίρετα μπορούν οποτεδήποτε να ανακληθούν»;<br /><br />Ή, το ίδιο θέμα με άλλα λόγια, για να ξανάρθω στην αφετηρία των σχολίων μου: Εξακολουθείς να συγχέεις την οργάνωση μιας δράσης με το καπέλωμά της; <br /><br />Καλή έξοδο!<br />Δόκτωρ Σπινγκnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-709480305542323892014-10-10T22:15:59.963+03:002014-10-10T22:15:59.963+03:00Φίλε Δόκτωρ Σπίνγκ,
Το παίζεις έξυπνος σοφός/είσ...Φίλε Δόκτωρ Σπίνγκ,<br /><br /><br />Το παίζεις έξυπνος σοφός/είσαι έξυπνος και σοφός, αλλά, για να δούμε αν η εξυπνάδα σου και η σοφία σου μπορούν να σε βοηθήσουν επί τού συγκεκριμένου. Είσαι έτοιμος; Πάμε:<br /><br />Όπως είμαι σίγουρος ότι ξέρεις, μία από τις υποχρεωτικές ντιρεκτίβες τής Κομμούνας (των 71 έως 90 ανθρώπων, για να μην ξεχνιόμαστε) ήταν ότι σε περίπτωση που κάποιοι επιχειρηματίες την ‘‘έκαναν’’ από το Παρίσι για να πάνε να συναντήσουν τους ομοίους τους στις Βερσαλλίες, οι επιχειρήσεις τους περνούσαν στα χέρια τών υπαλλήλων τους.<br /><br />Όπως επίσης είμαι σίγουρος ότι ξέρεις, μία άλλη από τις υποχρεωτικές ντιρεκτίβες τής Κομμούνας (δηλαδή, των 71 έως 90 ανθρώπων —επαναλαμβάνω γιατί σε βλέπω να παίζεις με ένα στυλό και να μη με προσέχεις! :-) ) ήταν η δεκάωρη εργασία κατ’ ανώτατο όριο.<br /><br />Ας υποθέσουμε τώρα, ότι εσύ ήσουν καροποιός και δούλευες σε μία τέτοια επιχείρηση, της οποίας το αφεντικό την κοπάνησε μαζί με την οικογένειά του από το Παρισάκι, οπότε, το ‘‘μαγαζί’’ πέρασε σε σένα και τους συναδέλφους σου. <br /><br />Ας υποθέσουμε πάλι ότι εσύ είχες πάνω-κάτω τα μυαλά που έχεις τώρα, οπότε ήσουν Προυντονικός. Κι ας υποθέσουμε ότι ήσουν το ίδιο έξυπνος και σοφός με τώρα και είχες και λέγειν και έπειθες τους συναδέλφους σου να δουλέψουν 11 ώρες αντί για δέκα.<br /><br />Πολλές υποθέσεις έκανα για την αφεντιά σου, ας κάνω και μία για πάρτη μου:<br /><br />Είμαι μπλανκιστής και είμαι και μέλος τής Κομμούνας. Ως τέτοιος, μόλις παίρνω πρέφα ότι παραβιάζετε (αυτόνομα) το ωράριο, παίρνω καμιά δεκαριά παλικάρια (εθνοφρουρούς) και μπουκάρω στο ‘‘μαγαζί’’ και σας μπαγλαρώνω όλους και σας το κλείνω και μια βδομάδα για τιμωρία. <br /><br />Για πες μου σοφέ και έξυπνε Δόκτορα:<br /><br />Είναι αυτό μία καταστολή τής αυτονομίας σας, νομιμοποιημένη από την ανάγκη εφαρμογής μιας απόφασης που πάρθηκε συγκεντρωτικά (από 71 έως 90 ανθρώπους —το ξαναλέω γιατί τώρα έχεις μπει σε πορνοσάιτ και με γράφεις κανονικά :-) ) ή όχι; Κι αν όχι, πώς ακριβώς θα το ονόμαζες εσύ;<br /><br />Αιδήμων ενώπιον τής σοφίας σου, αναμένω απάντηση αδημονών! ;-) :-)<br /><br /><br />Τα λέμε<br /><br /><br /><b>ΥΓ</b> Κατά πάσα πιθανότητα, θα σου απαντήσω αύριο. Είμαι εξόδου. :-)LeftG700https://www.blogger.com/profile/18204086053591634946noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-71100017316614848212014-10-10T21:32:23.505+03:002014-10-10T21:32:23.505+03:00Αέρα, συμφωνώ με τον Λεφτ: δεν πάτησα σε τίποτε &q...Αέρα, συμφωνώ με τον Λεφτ: δεν πάτησα σε τίποτε "βαριά φιλοσοφικοπολιτικά υπόβαθρα"! Γιατί κάτι τέτοιο δεν χρειάζεται όταν έχεις να αντιπαρατεθείς με κάποιον που στηρίζει την "επιχειρηματολογία" του σε συνειρμούς του τύπου:<br /><br />-> "Οι άνθρωποι δεν μπορούν να αποφασίζουν όλοι μαζί το ίδιο πράγμα και ταυτόχρονα, ούτε και να κάνουν όλοι μαζί το ίδιο πράγμα και ταυτόχρονα", <br />--> "Άρα πρέπει για να γίνει ένα συλλογικό έργο, χρειάζεται να εκλέξουν εκπροσώπους",<br />---> "Που πάει να πει πως το συλλογικό έργο αυτό καθαυτό καθιστά αυτομάτως αναπόφευκτο τον συγκεντρωτισμό",<br />----> "Επομένως, αντιφάσκει όποιος δέχεται την ανάγκη για συλλογικό έργο αλλά απορρίπτει το συγκεντρωτισμό",<br />-----> "Γιούπι, νίκησα!". <br /><br />Τέτοια ... "βαριά λογική" δεν θεραπεύεται με βαριά, ούτε και με ελαφριά, φιλοσοφικοπολιτικά υπόβαθρα. Μιλάμε για κατάσταση που εγκυμονεί άμεσα κίνδυνο αφασικού κώματος και γι' αυτό επείγουν οι απλές εντριβές ανάνηψης. Πες το και προκαταρκτικές πληροφοριακές σημειώσεις. Π.χ. τι πραγματικά λένε "αντιφάσκοντες", ή ακόμα και πώς τοποθετεί το θέμα "ιεραρχία και συγκεντρωτισμός" στο πλαίσιο της Κομμούνας ο ίδιος ο σοφός παππούς του ... πάσχοντος (είναι αυτό που λέμε, "ειδοποιείστε τους συγγενείς του").<br /><br />:-)) <br /><br /><br />Δόκτωρ Σπινγκnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-50788462150263534042014-10-09T21:41:35.687+03:002014-10-09T21:41:35.687+03:00Φίλε Αέρα,
Βλέπω ότι εξακολουθείς και εμμένεις σ...Φίλε Αέρα,<br /><br /><br />Βλέπω ότι εξακολουθείς και εμμένεις στην άποψη ότι οι φίλοι μας, ο φίλος μας μάλλον, ας μείνουμε στον Δόκτορα που μίλησε εδώ, πάτησαν σε ‘‘βαριά’’ φιλοσοφικοπολιτικά ζητήματα σαν αυτά που αναφέρεις. Δεν ξέρω, τι να σου πω. Δεν θέλω να θεωρηθώ πεισματάρης, αλλά κι εγώ από τη μεριά μου εξακολουθώ να μη τα βλέπω, αν και δέχομαι φυσικά ότι αυτά είναι το υπόβαθρο της συζήτησης. Ίσως τα δικά σου διαβάσματα και γνώσεις σε παρέσυραν και σχημάτισες την εντύπωση ότι μπήκαν στο τραπέζι από τον Δόκτορα. Δεν έχει όμως αυτή η διαφορά μας και τόση σημασία. Γιατί, ακόμα κι αν ο Σπινγκ έβαζε το θέμα σε τέτοια πλαίσια (ή αν το έπαιρνα πρέφα εγώ, σύμφωνα με τη δική σου άποψη, για να είμαι δίκαιος), εγώ θα τα παρέκαμπτα με συνοπτικές διαδικασίες με σκοπό να μην παρεκκλίνω από το δικό μου σκοπό. Κι αυτός δεν ήταν άλλος από την αποκάλυψη των αντιφάσεων που παρουσιάζει το «αναρχικό σχέδιο», αν επιχειρήσεις να το γειώσεις και να το αντιπαραθέσεις στην πραγματικότητα. Έχω την εντύπωση ότι αυτό φάνηκε σε μια δυο στιγμές τού Δόκτορα και φάνηκε μεγαλοπρεπώς. Ας πούμε:<br /><br />Όταν έφτασε στο σημείο να ισχυριστεί ότι η αντιπροσωπευτικότητα της Κομμούνας δεν συνιστά συγκεντρωτισμό! Ή, όταν αναγκάστηκε να ομολογήσει ότι η ‘‘δημοκρατική’’ αναρχία ξέπεσε στο επίπεδο των ‘‘σταλινικών’’ και τους συναγωνίστηκε σε μπλανκισμό (δεν είπε ότι η μονομαχία τους είχε αντικείμενο το ποιος θα πάρει την <b>εξουσία</b> στην πλατεία Συντάγματος, αλλά ένας επαρκώς ευφυής αναγνώστης μπορεί να το καταλάβει και γι’ αυτό δεν το έκανα θέμα).<br /><br />Καλώς ή κακώς, αυτές ήταν οι ‘‘φιλοδοξίες’’ μου από αυτήν την ανάρτηση. Μπορεί να σου φαίνονται φτωχές και ίσως να έχεις και δίκιο. Δεν νομίζω όμως ότι απέτυχα.<br /><br />Θα συμφωνήσω μαζί σου: Ναι, <i>«Είναι αλήθεια πως ένα κομμάτι της αριστεράς που ενδιαφέρεται για την ουσιαστική ρήξη με το υπάρχον, ΣΕ ΤΕΛΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ έχει περισσότερα κοινά με τα όσα κατατίθενται εδώ παρά ...ας μη τα λέμε»</i>. Και αυτό που δεν λες εσύ, θα το πω εγώ: «παρά με τις ηγεσίες τών ‘‘κατεστημένων’’ αριστερών κομμάτων. Όμως, φίλε μου Αέρα, έχω τη βεβαιότητα πως η συνάντηση Αριστεράς και Αναρχίας (λίγο στραμπούληγμα αυτό που λέω, γιατί η αναρχία <b>είναι</b> κομμάτι τής Αριστεράς, αλλά ακολουθώ τις συμβάσεις τής καθημερινής πολιτικής γλώσσας) απαιτεί δέκα βήματα από την Αριστερά και δέκα άλματα από την Αναρχία.<br /><br />Το έχω πει στον Δόκτορα, το έχω πει στον Μιχάλη Σβίγκο, το λέω και σε σένα. Κάποια στιγμή, σύντομα, θα έχουμε έναν ακόμα γύρο. Μείνε κοντά! :-)<br /><br /><br />Τα λέμεLeftG700https://www.blogger.com/profile/18204086053591634946noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-64382181764689810082014-10-09T15:14:34.074+03:002014-10-09T15:14:34.074+03:00Δε σε βάζουν στα δίχτυα αλλά σε αφήνουν να εκτίθεσ...Δε σε βάζουν στα δίχτυα αλλά σε αφήνουν να εκτίθεσαι μιας και δεν διασαφηνίζουν τις έννοιες που χρησιμοποιούν (τις θεωρούν κοινή γνώση) και εσύ τις προσπερνάς με κάποια αμηχανία.<br />Έννοιες όπως η ιδεολογία, ως μηχανισμός αλλοτρίωσης, η εξουσία ως μη αναπόφευκτο "στάδιο οργάνωσης", η σχετικότητα του "ιστορικού χρόνου" (εδώ παίζουν με τον Κόρς- ειδικώς ο Δόκτορας που κρατάει κρυφά χαρτιά...) η φιλοσοφία της ιστορίας και η κρίση της, η αλλοτρίωση ως θετικό σταδιο<br />Είναι και άλλα. Δεν απαντάω. Διαβάζω με ενδιαφέρον.<br />Ίσως κάνω κάποιο σχόλιο γιατί βλέπω να συνεχίζετε το θέμα<br />Είναι αλήθεια πως ένα κομμάτι της αριστεράς που ενδιαφέρεται για την ουσιαστική ρήξη με το υπάρχον, ΣΕ ΤΕΛΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ έχει περισσότερα κοινά με τα όσα κατατίθενται εδώ παρά ...ας μη τα λέμε.<br />Από την άλλη κι εσύ έχεις κάνει εποικοδομητικό σουξέ με τις πειραχτικές αναρτήσεις σου, μιας και από την πλάκιτσα και τον "αλληλοσπαραγμό" των πειραγμάτων βγαίνει ζουμί.<br />Επαναλαμβάνω, το "Λένιν ως Φιλόσοφος", το "Γράμμα του Γκόρτερ", το "Γιατί είμαι μαρξιστής" το "Ιστορία και ταξική συνείδηση" κτλ. γράφτηκαν από ΣΥΝΤΡΌΦΟΥΣ και του ΛΕΝΙΝ οι οποίοι όλοι τον παραδέχονταν ως έναν από τους κορυφαίους ηγέτες του κινήματος για την ανατροπή!<br />Και να αφήσουμε τα ψόφια αντεξουσιαστικα<br />Όλοι αυτοί ήταν μέλη κομμάτων ακολουθούσαν κανόνες, είχαν αρχές..Αέρας στις κορφέςnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-55745151536912879242014-10-07T16:59:53.326+03:002014-10-07T16:59:53.326+03:00Φίλε Αέρα,
Τελικά, εσύ σοβαρολογείς! Ας σοβαρολο...Φίλε Αέρα,<br /><br /><br />Τελικά, εσύ σοβαρολογείς! Ας σοβαρολογήσω κι εγώ.<br /><br />Από όλα αυτά που γράφεις με τη δική σου ιδιόλεκτο (ωραίο αυτό το «γαλλικούδες», θα το κυκλοφορήσω! —μιλάω σοβαρά) εγώ κατάλαβα τα εξής:<br /><br /><b>1)</b> Θεωρείς ότι οι «γαλλικούδες», δηλαδή ο Δόκτορας και ο Μιχάλης Σβίγκος, με τον οποίο τα είπαμε στην ανάρτηση για το άγαλμα του Λένιν, διεκδικούν τον αυθεντικό Λένιν κι όχι αυτόν που πλασαρίστηκε μέσω τού «επίσημου λενινισμού» (= δηλαδή τη μετατροπή του λενινιστικού πνεύματος σε γράμμα). Νομίζω ότι κάνεις μέγα λάθος. Τίποτε δεν διεκδικούν από τον Λένιν. Ούτε καν τα μανικετόκουμπά του —εδώ τούς γύρισαν τα μάτια ανάποδα και μόνο με το γκρεμισμένο άγαλμα του Λένιν! Ο Δόκτορας μας προκύπτει ανάρχας τριφασικός και μονωμένος και ο Μιχάλης δηλώνει κομμουνιστής, αλλά κομμουνιστής που βαστάει φανάρι στο Δόκτορα, άρα δικαιούμαι να τον κατατάξω στην κατηγορία «αναρχοκομμουνιστής», χωρίς να μπορεί να μου πει κουβέντα κανείς. <br /><br /><b>2)</b> Θεωρείς ότι οι «γαλλικούδες» με βάλανε στα δίχτυα. Μάλιστα. Αυτό όμως είναι το πόρισμα. Για κατάθεσε και τη σχετική επιχειρηματολογία.<br /><br /><b>3)</b> Θεωρείς ότι θα γλύτωνα μερικά γκολάκια, αν τους υπενθύμιζα πως αυτοί που έριξαν στο τραπέζι θεωρούσαν τον Λένιν σύντροφό τους. Θα τους έκανα τα τρία δύο! Μανούλα μου, δεν έχεις καταλάβει ότι αυτό ουδόλως τους απασχολεί; Αυτοί παίρνουν ό,τι τους βολεύει από όποιον τους εξυπηρετεί, προκειμένου να ταιριάξει το παζλ που έχουν στο μυαλό τους. Από Κορς και Πάνεκουκ και Ρόζα, μέχρι Χάνα Άρεντ (άμα βρεθούν στα κέφια, μπορεί να σου πετάξουν και κανένα τσιτάτο τού Πόπερ!). Εδώ, λίγο παραπάνω σε αυτό το θρεντ, ένας από την παρέα τους, έφτασε στο σημείο να ποστάρει τσιτάτο τού ...Τρότσκι, για να ενισχύσει το μέτωπο της αναρχίας εναντίον τού λενινισμού! Μιλάμε για πρώτες τσαλαβούτες (δεν ξέρω αν το γαλλικούδες έχει κάτι και απ’ αυτή την έννοια, εσύ θα μου πεις).<br /><br /><b>4)</b> Θεωρείς ότι εγώ δεν έχω διαβάσει παρά το «Κράτος και επανάσταση» (και μάλιστα πηδώντας μερικές σελίδες για να το τελειώσω πιο γρήγορα). ΟΚ. Εσύ που, προφανώς, είσαι επαρκώς εξοπλισμένος θεωρητικά, έχεις πεδίο δόξης λαμπρό να τους στείλεις από εκεί που ήρθαν. Είμαστε όλο αυτιά.<br /><br /><br />Τα λέμεLeftG700https://www.blogger.com/profile/18204086053591634946noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-13434459990880508642014-10-07T12:31:57.881+03:002014-10-07T12:31:57.881+03:00Ωωωωχ μανα μου...
Λεφτ, δέκα φορές μέτρα μια κόβε...Ωωωωχ μανα μου...<br />Λεφτ, δέκα φορές μέτρα μια κόβε!<br />Αυτές οι γαλλικούδες του ρεβιζιονισμού κάνουν πάντα το ίδιο κόλπο στους αλλοδαπούς/αγροτουρίστες ...τους βάζουν να γράψουν έκθεση ιδεών στη γλώσσα της χώρας υποδοχής.<br />Και μετά κάθονται στο γραφείο και γελάνε...<br />Μην τους δίνεις αυτή τη χαρά. Εφόσον δεν έχεις (-ουμε) τη δυνατότητα-ένεκα οι καιροί- να αποκτήσεις επαναστατική εμπειρία (πάρα μόνο μια ,ολίγον, φοιτητικολαμέ-τατουάζ, στο μαντρί των Εξαρχείων που έτσι κι αλλιώς δε μας αφήνουν να πάμε), τι μας μένει...τα κείμενα.<br />Οπότε βούτα στα κείμενα και μετά από ένα εξάμηνο σε βλέπω να τους σκίζεις. Τό χεις ναι....<br />αλλά τώρα ρε φίλε....ωχ μάνα μου !<br />Αέρας στις κορφεςnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-62057651320890080042014-10-06T23:30:18.108+03:002014-10-06T23:30:18.108+03:00Όχι άλλες παγίδες, έλεος!
:-p
Καληνύχτα κι όνε...Όχι άλλες παγίδες, έλεος! <br /><br />:-p <br /><br />Καληνύχτα κι όνειρα γλυκά.<br /><br />:-)))))))))Δόκτωρ Σπινγκnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-62898753527085511602014-10-06T22:03:20.360+03:002014-10-06T22:03:20.360+03:00Φίλε Δόκτωρ Σπινγκ,
Τι έγινε; Το ξαναγύρισες στα...Φίλε Δόκτωρ Σπινγκ,<br /><br /><br />Τι έγινε; Το ξαναγύρισες στα λιγόλογα σχόλια; Να 'ξερες πώς σε νιώθω... :-)<br /><br /><br />Τα λέμε<br /><br /><br /><b>ΥΓ</b> Μην απομακρυνθείς και πολύ. Σας ετοιμάζω ένα "δωράκι" σκέτο Kinder-έκπληξη! ;-) :-)LeftG700https://www.blogger.com/profile/18204086053591634946noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-91432507204681301252014-10-06T20:37:06.493+03:002014-10-06T20:37:06.493+03:00Μαέστρο, έχεις ντελαπάρει άσχημα. Πχ. λες: "Τ...Μαέστρο, έχεις ντελαπάρει άσχημα. Πχ. λες: "Το θέμα τής συζήτησης δεν είναι τι χαρακτήρισε την Κομμούνα. Το θέμα τής συζήτησης είναι αν στα χαρακτηριστικά της συμπεριλαμβάνονται ή όχι και στοιχεία ιεραρχίας και στοιχεία συγκεντρωτισμού".<br /><br />Στοιχεία! Ή μάλλον ... "και στοιχεία"! Ιχνοστοιχεία ίσως; Να το πάμε στο Χημείο του Κράτους καλύτερα; Τι λες; <br /><br />Κι έκανες τόσο σαματά, και προσκόμισες την Παρισινή Κομμούνα για συνήγορό σου στο θέμα ιεραρχία+συγκεντρωτισμός, μόνο και μόνο για κάτι "και στοιχεία"; <br /><br />Ώδινεν όρος και έτεκεν μυν, που λέει κι ο λαός!<br /><br />Κρίμα το μπόϊ σου, που λένε κι οι Ακαδημαϊκοί!<br /><br />Γενικώς τρικυμία.<br /><br />ΟΚ, καλή η πλάκα, τα είπαμε, γελάσαμε, σ' ευχαριστώ, το διασκέδασα ειλικρινά! Από την πλευρά μου σταματάω και σε αφήνω στην ησυχία σου, να ονειρευτείς κι άλλες παρόμοιες παγίδες. <br /><br />Φιλάκια!Δόκτωρ Σπινγκnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-84246958124070339132014-10-06T19:30:42.388+03:002014-10-06T19:30:42.388+03:00Φίλε Αέρα,
Πλάκα με κάνεις, έτσι;
Τα λέμε
ΥΓ...Φίλε Αέρα,<br /><br /><br />Πλάκα με κάνεις, έτσι;<br /><br /><br />Τα λέμε<br /><br /><br /><b>ΥΓ</b> Είσαι σίγουρος ότι αυτό το όνομα που διάλεξες βολεύει για κάθε ανάρτηση;LeftG700https://www.blogger.com/profile/18204086053591634946noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-31682490818501166202014-10-06T19:21:11.163+03:002014-10-06T19:21:11.163+03:00ΣΥΝΕΧΕΙΑ
9*** Γιατί κουράζεσαι να μου αραδιάζεις...ΣΥΝΕΧΕΙΑ<br /><br /><br /><b>9***</b> Γιατί κουράζεσαι να μου αραδιάζεις τσιτάτα τού Μαρξ για την Κομμούνα; Το είπες κι εσύ: η Κομμούνα έζησε δυο μήνες. Δεν πρόλαβε να μακροημερεύσει για να αντιμετωπίσει τα προβλήματα που θα παρουσιαζόντουσαν στην πορεία. Ο Μαρξ εκθείασε την εκκίνησή της (αν και όχι σε όλα τα σημεία: έδειξε την ‘‘κακή’’ λενινιστική πλευρά του, όταν την επέκρινε για τη μη άσκηση λογοκρισίας στον τύπο ή επειδή είχαν τους ομήρους και τους καμάρωναν, αντί να τους στήσουν στον τοίχο...). Ποιος ξέρει η διάρκεια τι θα έφερνε. Γιατί, όπως είχε πει πάλι ο Μαρξ, «ο εφοδιασμός τού λαού με ψωμί είναι έργο πολύ δυσκολότερο από μία επανάσταση». Αυτό το στάδιο όμως, του εφοδιασμού τού λαού με ψωμί, οι μπολσεβίκοι το πέρασαν και είδαν τι εστί βερίκοκο. <br /><br />Και δύο σημεία «εκ μεταφοράς»<br /><br /><b>10***</b> Ώστε είναι «φουστιά» η αναφορά μου στους Λουδίτες και σε αυτούς που νομίζουν ότι φταίνε οι μετανάστες για την ανεργία τους (οι οποίοι φυσικά και δεν είναι όλοι φασίστες! —το δικό σου ολοκληρωτιστικό μυαλό τούς θεωρεί τέτοιους!); Και μιμούμαι τον «Όψιμο Μετενσαρκωμένο» στη διαστρέβλωση; Γιατί, ρε φίλε; Επειδή έτσι σε βολεύει; Δεν μου λες, για να ’χω το καλό ρώτημα, ένας άνεργος που κατεβαίνει στο δρόμο και φωνάζει «ρε κουφάλες, θέλω δουλειά, τα παιδιά μου πεινάνε!», δεν ανήκει στην κοινωνική αριστερά, με την έννοια της δομικής ταξικής του θέσης, δεν είναι «δικός μας»; Ποιανού είναι; Του Μαρινάκη; «Δικός μας» είναι μέχρι τους αστραγάλους! Αν δεν έχει όμως επεξεργαστεί την άμεση εμπειρία του, αν δεν έχει διαβάσει πέντε πράγματα βασικά, αν δεν έχει μιλήσει με κάποιους να του βάλουν τη σκέψη σ’ ένα δρόμο, πόσο δύσκολο είναι να νομίζει ότι για την ανεργία του φταίνε οι αυτοματισμοί στα πλοία τού Μαρινάκη και «οι βρωμιάρηδες οι Πακιστανοί που μας κλέβουν τις δουλειές»; Πού ζεις; Βγαίνεις ποτέ από το γκέτο τών Εξαρχείων (μιλάω συμβολικά);<br /><br /><b>11</b> <i>«Όσο για τα ράμματα, κοίτα είναι απλό και μη βασανίζεσαι: την απόφαση την πήρε η ίδια συνέλευση που αποφάσισε να αναθέσει στο ΚΚε τη φρούρηση της Βουλής.»</i><br /><br />Μπα;;; «Μαθαίνετε κι εσείς από τους εχθρούς σας»;;; Και τότε γιατί καταγγέλλετε τον Λένιν που έριξε το σύνθημα και λέτε «τι χρεία άλλων μαρτύρων έχουμε ότι κι ο καράφλας μία από τα ίδια είναι»;;; Ρε συ, τι είσαστε, τελικά; Αναρχικοί ή λενινιστές; —και μάλιστα λενινιστές λενινιστικότεροι του Λένιν, αφού εσείς ήσαστε τρεις κι ο κούκος (άντε και μερικοί ασφαλίτες) και οι Παμίτες κάμποσες χιλιαδούλες (κι ακόμα περισσότερες, αν υπολογίσουμε τις χιλιάδες που δεν ήταν τόσο ‘‘επαναστάτες’’ όσο οι «δικοί σου»...).<br /><br />Παρεμπιπτόντως: οι 1077 μερούλες που σου έλεγα ότι πέρασαν από τις 20 Οκτωβρίου 2011 όταν οι «σταλινοφασίστες» δεν σας άφησαν να ‘‘καταλάβετε’’ τη Βουλή και να ‘‘γκρεμίσετε’’ το καθεστώς έχουν γίνει 1081. Τι θα γίνει; Θα μπουκάρετε τελικά, ή τώρα σας φταίνε τα πολλά ...περιστέρια; :-)<br /><br /><br />Τα λέμεLeftG700https://www.blogger.com/profile/18204086053591634946noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-18965698923444436492014-10-06T19:20:38.336+03:002014-10-06T19:20:38.336+03:00ΣΥΝΕΧΕΙΑ
5*** Ή διαβάζεις στο πόδι αυτά που γράφ...ΣΥΝΕΧΕΙΑ<br /><br /><br /><b>5***</b> Ή διαβάζεις στο πόδι αυτά που γράφω ή έχεις αδυναμία κατανόησης βασικών εννοιών. Σου είπα τι σημαίνει ιεραρχία και στο ξαναλέω:<br /><br />«[Ι]εραρχία σημαίνει αξιολογική και γι’ αυτό άνιση κατανομή αποφασιστικών αρμοδιοτήτων (δικαίωμα να παίρνονται αποφάσεις εκτελεστές από όσους βρίσκονται πιο κάτω από εσένα στην ιεραρχική κλίμακα).»<br /><br />Και σου εξήγησα ότι αυτό που εννοείς εσύ ως ιεραρχία (κλειστή «κάστα εκλεκτών») είναι μία παρεκτροπή της. Προφανώς, έχεις την άποψη ότι η ιεραρχία καταλήγει αναπόφευκτα στην παρεκτροπή της σε κλειστή «κάστα εκλεκτών». Πες το, μην ντρέπεσαι. Μην πας όμως να αναγορεύσεις τη δική σου προσωπική άποψη σε ορισμό τής ιεραρχίας!<br /><br />Αυτά όλα σου τα ξανάπα. Και επανέρχεσαι σαν παπαγαλάκι που έχει μάθει να μιλάει, όχι όμως και να ακούει. Αλλά είναι κουραστικό για το συνομιλητή σου και αδιέξοδο για τη συζήτηση να μην απαντάς σε αυτό που σου είπε για να καταρρίψει τον αρχικό σου ισχυρισμό και απλώς να επαναλαμβάνεις τον αρχικό σου ισχυρισμό, χωρίς να μπαίνεις στον κόπο να καταρρίψεις με τη σειρά σου το αντεπιχείρημα που ο συνομιλητής σου κατέθεσε. Αυτό δεν λέγεται διάλογος! Όπως δεν λέγεται πορεία το σημειωτόν, επειδή απλώς και μόνο κουνάς τα πόδια σου!<br /><br /><br /><b>6***</b> <i>«[Τ]ην Παρισινή Κομμούνα, [...] δεν την χαρακτήρισε ούτε η ιεραρχία, ούτε ο συγκεντρωτισμός, [...]».</i><br /><br />Να χαρώ εγώ γλωσσικές ‘‘μετατοπίσεις’’ (έχεις κάνει στον ΣΥΝ;). Το θέμα τής συζήτησης δεν είναι τι χαρακτήρισε την Κομμούνα. Το θέμα τής συζήτησης είναι αν στα χαρακτηριστικά της συμπεριλαμβάνονται ή όχι και στοιχεία ιεραρχίας και στοιχεία συγκεντρωτισμού. Αν δεν βαφτίσουμε το κοτόπουλο ψάρι (η αντιπροσώπευση δεν συνιστά συγκεντρωτισμό και ιεραρχία) τα συμπεριλάμβανε. Με χίλια!<br /><br /><b>7***</b> <i>«[Α]ναγκάζεσαι να καταφύγεις στα γνωστά σενάρια, που θα χαροποιούσαν κάθε ΕΧΘΡΟ της:»</i><br /><br />Ρε μάστορα, και αντιλενινισμός και κολπάκια τού Λένιν; Δεν λέει! Θα σε διαγράψουν για λενινιστική παρέκκλιση! ;-)<br /><br />Πρόταση: να ξαναδιαβάσεις την Ιστορία τής Γαλλικής Επανάστασης (δεν σου λέω για τη μπολσεβίκικη, για να μη μου πάθεις τίποτε). Εκεί θα δεις μερικά «σενάρια» που παίχτηκαν στην πραγματική ζωή...<br /><br /><b>8***</b> <i>«Εσύ παίρνεις για όπλο την εξουσία ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ την παρέλαβες από τον παλιό κόσμο κι αφήνοντάς την ΑΘΙΚΤΗ επί της ουσίας (ιεραρχία+συγκεντρωτισμός) με τη λογική ότι "έχει αποδειχτεί πως δουλεύει", ενώ εγώ προσπαθώ να φτιάξω διαφορετικά όπλα παίρνοντας απ' τον παλιό κόσμο μόνον ό,τι πιο δημοκρατικό (με την ουσιαστική έννοια του όρου) έχει να επιδείξει αυτός και με τη λογική ότι "είναι καταστροφικό να βάζεις το καινούργιο κρασί σε παλιά βαρέλια", ή πιο απλά "δεν γίνεται να φτιαχτεί ένας καινούργιος κόσμος ακολουθώντας το σχέδιο του παλιού".»</i><br /><br />Δικά σου αυθαίρετα συμπεράσματα ότι είμαι υπέρ τής αναπαραγωγής τής εξουσίας τού παλιού κόσμου. Απλώς, δεν συντάσσομαι με τη δική σου άποψη ότι το πέρασμα από τον καπιταλισμό στον καινούργιο κόσμο ή θα καταργήσει άμεσα την εξουσία και τα κακά της ή δεν θα είναι πέρασμα (για να παίξω με την ατάκα τού Πουλαντζά περί σοσιαλισμού). Ο παππούς, που πας να τον φέρεις σε αντιπαράθεση με τον Βλαδίμηρο, το έχει πει καθαρά και ξάστερα. Η δικτατορία τού προλεταριάτου είναι μία ταξική κοινωνία. Και ταξική κοινωνία σημαίνει και καταστολή και καταπίεση. Που δεν μπορείς να τα ασκήσεις χωρίς την εξουσία. <br /><br />Α, και πού ’σαι! Μη μου το παίζεις δημοκράτης. Με τη δημο-κρατία έχετε πρόβλημα, όπως και με κάθε -κρατία (=εξουσία). Ακόμα και της πλειοψηφίας.<br /><br /><br />ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙLeftG700https://www.blogger.com/profile/18204086053591634946noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-43817205449902868292014-10-06T19:19:03.061+03:002014-10-06T19:19:03.061+03:00Φίλε Δόκτορ Σπινγκ,
Για να διευκολυνθώ (= να γρά...Φίλε Δόκτορ Σπινγκ,<br /><br /><br />Για να διευκολυνθώ (= να γράψω όσο γίνεται λιγότερα, αλλά και να μη σου αφήσω το παραμικρό περιθώριο να δραπετεύσεις μη τοποθετούμενος επί τού <b>συγκεκριμένου</b>) σε όσα από αυτά που θα θίξω είναι ουσιαστικά για το διάλογό μας —τα μάρκαρα με ***), θα αριθμήσω:<br /><br /><b>1***</b> Μη μου το παίζεις κουτοπόνηρος: Η παγιδούλα μου συνίστατο στο να παρουσιάσω τους ιδεολογικούς αντιπάλους μου ως κάτι που δεν είναι (ενάντια σε κάθε οργάνωση, πρωτοβουλία κ.λπ.), αλλά ο στόχος της δεν ήταν η διαστρέβλωση. Ο στόχος της ήταν να εκθέσω τις αντιφάσεις/προσχήματα/αυταπάτες τους. Και επιτεύχθηκε 100%! Διότι στην απάντησή σου και στο διάλογο που ακολούθησε <b>και</b> την οργάνωση δέχθηκες <b>και</b> το καπέλωμα που φέρνει σε ανοργάνωτους, και τα πάντα όλα. Αυτό σε κάνει αντιεξουσιαστή α λα καρτ. Και πιο συγκεκριμένα, όπως ήδη σού έχω πει, <b>αντιεξουσιαστή ενάντια στην εξουσία τών άλλων</b> (εν προκειμένω, ενάντια στην εξουσία τών ‘‘κακών’’ λενινιστών) <br /><br /><b>2</b> Ο «Όψιμος Μετενσαρκωμένος συνλενινιστής [μ]ου» δεν έκανε αυτό που έκανα εγώ. Έκανε αυτό που κάνεις εσύ, όταν καμώνεσαι πως δεν καταλαβαίνεις τι ήθελα να πετύχω με την ανάρτηση: το έπαιξε κουτοπόνηρος. Κι όπως είδες, τον αντιμετώπισα πολύ αυστηρά. Ακριβώς γιατί δηλώνει λενινιστής, άρα, αυτό που συγχωρείται σε σένα (αν και μας εξυπηρετεί) δεν πρέπει να συγχωρείται σε έναν λενινιστή. He is a bastard, but he is one of our own bastards!<br /><br /><b>3***</b> Εξακολουθείς και δεν καταλαβαίνεις (ή υποκρίνεσαι πως δεν καταλαβαίνεις) γιατί μία οργάνωση συνιστά «εξουσιαστικό αποκλεισμό». Θα κάνω άλλη μία απόπειρα, ίσως και την τελευταία, διότι, όπως λέει και το τραγούδι, «ποτέ μη χτυπάς μια πόρτα κλειστή». Θα καταφύγω σε ένα παράδειγμα. <br /><br />Είναι ή δεν είναι «εξουσιαστικός αποκλεισμός» το να σου ρίξουν πόρτα σε ένα κλειστό κλαμπ τού Λονδίνου επειδή δεν έχεις τις 10.000 λίρες που απαιτούνται για την εγγραφή ή επειδή δεν έχεις τίτλο ευγενείας; Είναι. Γιατί δεν είναι το ίδιο στην περίπτωση που, εσύ πια, ρίξεις πόρτα σ’ εμένα, όταν αποπειραθώ να πάρω μέρος στην κλειστή συνεδρίαση της οργάνωσής σου, με την αιτιολογία ότι δεν συμμερίζομαι τις ιδεολογικές αρχές της; Επειδή αλλάζουν τα κριτήρια; Βρε άνθρωπε του Θεού, δεν έχεις ούτε στοιχειώδη ικανότητα για αφαιρετική σκέψη ή για εντοπισμό αναλογιών; (Να αναφερθώ και στο δικό σου παράδειγμα για τον ΣΕΒ: ασφαλώς και ο ΣΕΒ δεν ιδρύθηκε για να ασκεί την εξουσία τής απόρριψης εκείνων που θέλουν να γίνουν μέλη του και δεν είναι βιομήχανοι! Αλλά, για να περιφρουρήσει τη δυνατότητά του να ασκεί την εξουσία που περιγράφεις εσύ, καταφεύγει στον <b>εξουσιαστικό</b> μηχανισμό τού αποκλεισμού! Διαφορετικά, θα του παίρνανε το σύλλογο οι ντελιβεράδες! Αλλιώς: κάθε εξουσία αυτοπροστατεύεται μέσω <b>και</b> εξουσιαστικών μηχανισμών/κανόνων αποκλεισμού! Ακόμα και η συλλογική εξουσία μιας αναρχικής κολεκτίβας —δεν σου αρέσει να το ακούς, το ξέρω, αλλά αυτή είναι η πραγματικότητα!).<br /><br /><b>4***</b> Ώστε δεν είναι συγκεντρωτισμός «ότι 17.000 άνθρωποι εκπροσωπήθηκαν σε μια στιγμή [σ.σ.: σε όλες τις στιγμές που υπήρχε Κομμούνα, μην κλέβεις!] από έναν εκπρόσωπο»;;; Και τότε, γιατί, πουλάκι μου ξύπνιο και αναρχοαυτόνομο, δεν γουστάρετε τη «μεγάλη κοινότητα», την εθνοκρατική, αλλά προτιμάτε τις μικρές αυτόνομες κοινότητες;;; Δεν το κάνετε για να ξεμπερδέψετε με την αντιπροσώπευση, το πρώτο βήμα προς το συγκεντρωτισμό, και να λειτουργήσετε σε συνθήκες «πλέριας άμεσης δημοκρατίας»;;; Το κάνετε επειδή έχετε αγοραφοβία και σας ενοχλεί η πολυκοσμία;;; (Ρε συ, μπας και δεν είσαι ανάρχας και μας δουλεύεις ψιλό γαζί;) <br /><br /><br />ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙLeftG700https://www.blogger.com/profile/18204086053591634946noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-67887372479351966412014-10-06T16:03:55.639+03:002014-10-06T16:03:55.639+03:00Λεφτ, έχεις μπλέξει με άπαιχτες γαλλικούδες.
Έτσι ...Λεφτ, έχεις μπλέξει με άπαιχτες γαλλικούδες.<br />Έτσι παραμένεις ξυπόλυτος στα αγκάθια...ατυχία.<br />Καλά σου λένε πως ο Κόρς είναι "όλα τα λεφτά". <br />Αυτό που δεν λένε (αποσιωπούν) τα εξυπνοπούλια, είναι πως ο Κόρς, ο Γκόρτερ, ο Λούκατς και κάθε αγωνιστής του κομουνιστικού κινήματος θεωρούσε τον Λένιν σύντροφό του και μάλιστα από τους σταθερότερους στην επαναστατική υπόθεση. Όλοι πέραν της κριτικής τους το επισημαίνουν συνεχώς.<br />Εσύ αναφέρεσαι στον Λένιν αυτοί (και όλοι οι παραπάνω) στον λενινισμό (πράγμα απόλυτα διαφορετικό)<br />Ο "λενινισμός" ήταν μάλλον η αφομοιωτική διαδικασία υπέρ του αστικού κόσμου στην Ρωσία.<br />Ήταν ο αστισμός με το σφυροδρέπανο στο χέρι.Αέρας στις κορφεςnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-76897352616781164472014-10-05T15:37:38.638+03:002014-10-05T15:37:38.638+03:00Αν μπορουσα (If i may), θα ηθελα να βαλω το θεμα ο...Αν μπορουσα (If i may), θα ηθελα να βαλω το θεμα οτι η Κομμουνα ηταν η ανατροπη του κρατους (κι αυτο λειψο μια που δεν στραφηκε ουσιαστικα οταν μπορουσε εναντια στην καρδια του κρατους, το θησαυροφυλακιο, αν οι αναρχικο-αντιεξουσιαστες διαβαζαν λιγο Μαρξ, αποκλειεται να τους ειχε ξεφυγει).<br />Το προβλημα της εξουσιας και του καπελωματος προκυπτει οταν πας να φτιαξεις το καινουριο. Εκει θα πρεπει να προσαρμοσεις τις παλιες αποψεις. Οργουελnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-50855886518459581552014-10-05T14:43:17.214+03:002014-10-05T14:43:17.214+03:00Φίλε Δόκτορα Σπινγκ,
Τώρα που πήρες φόρα και γρά...Φίλε Δόκτορα Σπινγκ,<br /><br /><br />Τώρα που πήρες φόρα και γράφεις κι εσύ πολλά (αλλά βέβαια εσύ δεν γράφεις σεντόνια ούτε και "απλώνεις" τα θέματα, εσύ είσαι επί τής ουσίας, σε αντίθεση μ' εμένα που το κάνω για να θολώνω τα νερά, εσύ γεννήθηκες από μάνα κι εγώ από σκύλα!), δεν μπαίνεις στον κόπο ν' αρχίσεις σιγά-σιγά να απαντάς και στα κάμποσα ερωτήματα που σου έχω θέσει; Εκτός κι αν νομίζεις ότι διάλογος είναι να μιλάς ερήμην τού τι σου έχει πει ο συνομιλητής σου. Ποιος ξέρει, μπορεί να είναι κι αυτό στα πλαίσια του «ασυμφιλίωτου αγώνα ενάντια σε κάθε εξουσία»... :-)<br /><br />Θα επανέλθω. Σε βλέπω να σπαρταράς ακόμα και δεν μου πάει να σε αφήσω να βασανίζεσαι...<br /><br /><br />Τα λέμεLeftG700https://www.blogger.com/profile/18204086053591634946noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-24489093646412905642014-10-05T13:53:11.105+03:002014-10-05T13:53:11.105+03:00Υ.Γ. με δυο-τρία λογάκια για την Παρισινή Κομμούνα...Υ.Γ. με δυο-τρία λογάκια για την Παρισινή Κομμούνα, δανεισμένα από τον Κάρολο, έτσι για να δεις πόσο αυτομπερδεύτηκες:<br /><br />«Η συγκεντρωτική κρατική εξουσία με τα πανταχού παρόντα όργανά της –(…) όργανα που φτιάχτηκαν σύμφωνα με το σχέδιο ενός συστηματικού και ιεραρχικού καταμερισμού της εργασίας− κατάγεται από τον καιρό της απόλυτης μοναρχίας, όπου χρησίμευε στην αστική κοινωνία που γεννιόταν σαν ισχυρό όπλο στους αγώνες της εναντίον της φεουδαρχίας. (…)»<br /><br />- Άρα καταλαβαίνεις τι σόι ‘επανάσταση’ υποστηρίζεις όταν εκθειάζεις το συγκεντρωτισμό και την ιεραρχία. <br /><br />«Η Κομμούνα σχηματιζόταν από τους δημοτικούς συμβούλους που είχαν εκλεγεί με βάση το γενικό εκλογικό δικαίωμα στα διάφορα διαμερίσματα του Παρισιού. Ήταν υπόλογοι και μπορούσαν να ανακληθούν σ’ οποιαδήποτε στιγμή. (…) Τίποτα δεν μπορούσε να είναι πιο ξένο προς το πνεύμα της Κομμούνας όσο η αντικατάσταση του γενικού εκλογικού δικαιώματος με τον ιεραρχικό διορισμό των υπαλλήλων».<br /><br />- Υπόλογοι στη βάση και ανακλητοί σ’ οποιαδήποτε στιγμή. Κανένας ιεραρχικός διορισμός. Κάτι έτη φωτός από τις αγάπες σου δηλαδή.<br /><br />«Από τα μέλη της Κομμούνας έως τους κατώτερους υπαλλήλους, η δημόσια υπηρεσία έπρεπε να αμείβεται με εργατικούς μισθούς. Όλα τα αποχτημένα προνόμια και οι επιχορηγήσεις για έξοδα παράστασης στους ανώτερους αξιωματούχους του κράτους καταργήθηκαν μαζί με τους ίδιους τους αξιωματούχους».<br /><br />- Προνόμια τέλος, δηλαδή έμπρακτη κατάργηση του συγκεντρωτισμού και της ιεραρχίας, αφού συγκεντρωτισμός, ιεραρχία και προνόμια πάνε πακέτο.<br /><br />«Σε ένα σύντομο πρόχειρο σχέδιο εθνικής οργάνωσης, που η Κομμούνα δεν πρόλαβε να επεξεργαστεί παραπέρα, καθορίζεται ρητά ότι η Κομμούνα θα αποτελούσε την πολιτική μορφή ακόμα και του πιο μικρού χωριού (…).»<br /><br />- Α παπαπαπά! Εφιάλτης! Συμμαζέψτε τον αυτόν τον Κάρολο, έχει ξεφύγει! <br /><br />;-p :-))<br /><br />Κι εσύ αδερφέ μου Λεφτ, σταμάτα πια να στήνεις δόκανα και ξώβεργες, δεν αντέχω άλλο, λύθηκε ο οφαλός μου!<br /><br />:-)))<br /><br /><br />Δόκτωρ Σπινγκnoreply@blogger.com