tag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post4343409017618779922..comments2023-11-11T22:11:30.602+02:00Comments on Left G700 : Ο Αγών τηςLeftG700http://www.blogger.com/profile/18204086053591634946noreply@blogger.comBlogger41125tag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-46156448738565151472012-04-28T12:55:50.338+03:002012-04-28T12:55:50.338+03:00Δείτε κι εδώ παίδες:
http://e-dromos.gr/index.php?...Δείτε κι εδώ παίδες:<br />http://e-dromos.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=7492:%CF%83%CE%B5%CE%BD%CE%AC%CF%81%CE%B9%CE%B1-%CF%83%CF%85%CE%BD%CF%89%CE%BC%CE%BF%CF%83%CE%AF%CE%B1%CF%82-%CF%83o%CF%84%CE%AD-%CE%B1%CE%BB%CE%B1-%CE%BA%CF%81%CE%AD%CEAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-44136664957097081732010-10-29T17:31:00.610+03:002010-10-29T17:31:00.610+03:00Φίλε Evriteros,
Γεια και χαρά και σ' εσένα! ...Φίλε Evriteros,<br /><br /><br />Γεια και χαρά και σ' εσένα! Κανένα πρόβλημα. Απλώς "γκρινιάξαμε" λίγο, φιλικά όμως και καλόπιστα, μη νομίζεις ότι σου πετάξαμε και πέτρες! (Ουδείς αναμάρτητος, έτσι δεν είναι;).<br /><br /><br />Τα λέμεLeftG700https://www.blogger.com/profile/18204086053591634946noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-15373431254922833282010-10-29T16:48:47.885+03:002010-10-29T16:48:47.885+03:00LeftG700 γειά και χαρά και σε εσένα και σε όλους τ...LeftG700 γειά και χαρά και σε εσένα και σε όλους τους αναγνώστες του ιστολογίου σας και ευχαριστώ για την φιλοξενία. Δεν είχα κανένα σκοπό να είμαι αγενής, ούτε φυσικά ακατάδεκτος απλά είχα σαν προτεραιότητα να διευκρινίσω κάποια πράγματα και αμέλησα τα υπόλοιπα. Είναι σημαντικό ακόμα και στον απρόσωπο ιντερνετικό διάλογο ο οποίος είναι γεμάτος αδυναμίες να σέβεσαι τους συνομιλητές σου.Ευρυτεροςhttps://www.blogger.com/profile/12494527504653012381noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-28923456767906919792010-10-28T18:26:30.502+03:002010-10-28T18:26:30.502+03:00Φίλη λ.κ.,
Όχι ρε παιδί μου, δεν πειράζει! Αμέσω...Φίλη λ.κ.,<br /><br /><br />Όχι ρε παιδί μου, δεν πειράζει! Αμέσως να παρεξηγηθείς! Μια κουβέντα είπαμε! ;-)<br /><br /><br />Τα λέμε (και Χρόνια Πολλά!)LeftG700https://www.blogger.com/profile/18204086053591634946noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-15451034654291916632010-10-28T18:25:54.247+03:002010-10-28T18:25:54.247+03:00Φίλε Παρατηρητή,
Για το περιστατικό που αναφέρει...Φίλε Παρατηρητή,<br /><br /><br />Για το περιστατικό που αναφέρεις ακούσαμε κι απ’ αλλού. Δυστυχώς το χάσαμε το πανηγύρι. Ελπίζουμε κάπου να ανέβει. Και πιστεύουμε η ΕΟΣ που ανεβάζει συχνά βίντεο να μη «τσιγκουνευτεί» να το κάνει, επειδή συχνά ασκεί σφοδρή κριτική στον Τσίπρα.<br /><br />Μην υποτιμάς τη ΣΤ. Όχι επειδή είναι κάτι το σπουδαίο. Πολιτικά, ένα τσόλι και μισό είναι. Έχει όμως ακροατήριο. Και μην έχεις αμφιβολία ότι τη μουτζώνουν πολύ λιγότεροι από αυτούς που μουτζώνουν τον Πρετεντέρη ή τη Σία (μια είναι η Σία!) και τον Παπαδημητρίου...<br /><br /><br />Τα λέμε (και Χρόνια Πολλά!)<br /><br /><br />ΥΓ Ένα κιλό τη μέρα κάνει το γιατρό πέρα! ;-)LeftG700https://www.blogger.com/profile/18204086053591634946noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-51503320069606409232010-10-28T18:24:57.434+03:002010-10-28T18:24:57.434+03:00Товариш Яков Федотович Павлов,
Κανένα πρόβλημα...Товариш Яков Федотович Павлов, <br /><br /><br />Κανένα πρόβλημα με τον δόκτω[ο]*ρα Σούη товариш Яков. Κι αν του γκρινιάξαμε λίγο για τα πολλά του γέλια, αυτό δεν σημαίνει πως δεν τον καλοδεχόμαστε όπως είναι, και να του το πεις! Το τσαρδί είναι ελευθερόφρον. Φανταζόμαστε να το ξέρεις αυτό…<br /><br />Για τις παρατηρήσεις σου τώρα. Αν έχεις δίκιο και τα προπαγανδιστικά τερτίπια αδυνατίζουν την επιχειρηματολογία μας, την κάτσαμε τη βάρκα! Έχουμε κάποιες ελπίδες όμως να κάνεις λάθος.<br /><br />Για το μουστακάκι (που είναι όντως άτεχνο, δεν είμαστε επαγγελματίες «μακιγιέρ») η ελπίδα μας είναι ότι η ισχυρά συμβολική διάστασή του κρύβει τις ατέλειες. Για τα κείμενα πάλι, τι να σου πούμε, τα ξαναείδαμε. Ρε γμτ δεν μας φαίνονται ούτε τώρα που έχει κρυώσει το σίδερο άσχημες εικόνες ή άσχημα δοσμένες. Και βέβαια πρέπει να λάβεις υπ’ όψη σου ότι δεν είμαστε ούτε Πούσκιδοι, ούτε Ντοστογιέφσκιδες, ούτε Μαγιακόφκιδες! Απλοί Λέφτηδες… Ό,τι μπορούσαμε κάναμε.<br /><br />Πάντως, θέλουμε να «ξαναδιαβάσεις» λίγο προσεκτικά τον επίλογο. Κάποιους πόντους πιστεύουμε ότι τους δικαιούμαστε γι’ αυτόν.<br /><br /><br />Увидимся (Τα Χρόνια Πολλά στα ’παμε στο τσαρδί σου)<br /><br /><br />* Τι θα γίνει товариш Яков; Κοντεύουμε να κάνουμε λιγότερα λάθη εμείς στα ρώσικα, απ’ όσα εσύ στα ελληνικά! ;-)LeftG700https://www.blogger.com/profile/18204086053591634946noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-63879460598557218022010-10-28T15:58:42.566+03:002010-10-28T15:58:42.566+03:00μακριά από μένα φεμινισμοί,σουφραζέτες και κάψιμο ...μακριά από μένα φεμινισμοί,σουφραζέτες και κάψιμο σουτιέν;-)<br />ξέρω πόσοι διαβάζουν αθενς βοις και καλά κάνεις και γράφεις, και εγώ καλά κάνω και τα παίρνω έτοιμα και μασημένα, άλλωστε σου έχω εμπιστοσύνη(ως μπλογκ) δεν πειράζει να στρουθοκαμηλίσω λίγο,έ;<br />λ.κAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-16126811751567598642010-10-28T15:53:40.964+03:002010-10-28T15:53:40.964+03:00ΟΟΟΟΟΟΟππππππσσσσσ!
Τι σου κάνει το μεσημεριάτικο ...ΟΟΟΟΟΟΟππππππσσσσσ!<br />Τι σου κάνει το μεσημεριάτικο ποτό!<br />Ο Τσίμας πήγε να κρατήσει τα προσχήματα (όχι ο πρόεδρος...αυτόν τον ... καταχέρισαν)<br />κι ο Γιωργαλάς κούτβης κι όχι ... <br /><br />Πιωμένος και συγχυσμένος ΠαρατηρητήςAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-73426974341071988892010-10-28T15:44:48.557+03:002010-10-28T15:44:48.557+03:00Επιτρέψατέ μοι,
το πρόβλημα δεν είναι η κυρία -πώς...Επιτρέψατέ μοι,<br />το πρόβλημα δεν είναι η κυρία -πώς την είπαμε;;- ούτε καμία μονάδα του δημοσιογραφικού -με την ευρύτερη έννοια-χώρου. Το πρόβλημα είναι η συντονισμένη προσπάθεια στη γραμμή Γεωργαλά -μεγάλος δάσκαλος, ξεκίνησε από κβούτης, αν δεν απατώμαι-: λάσπη και ουρλιαχτά. Σε τι διαφέρει ο Άδωνις από τον χθεσινό Πριτέντερ και την κύρια Τρέμη; Ουρλιαχτά κι αφρούς για να καλύψουν τον Προβό, που με τη σειρά του προς αντιπερισπασμό στον απερίγραπτο ΓΑΠ (που υποστήριξε μεταξύ άλλων τραγικοφαιδρών -φτωχός τω λόγω και τω πνεύματι- ότι αν πλήρωναν οι πλούσιοι δεν θα φορολογούνταν οι φτωχοί) ήρθε να καταφερθεί (ο Προβό) κατά των σχολικών, των Καπί, των νηπιακών σταθμών και του ΝΈΑΣ ΓΕΝΙΆΣ (ποιος ηλίθιος του 'δωσε το σκονάκι άραγε; ο εκπροσωμπούλης μήπως)! Κι ακολουθεί το ντελίριο για τον Τσίπρα που φταίει για την κατάντια της χώρας κι έχει μούτρα να μιλάει κι από πάνω. Και ακόμα αφροί όταν ο Τσίπρας πήγε να κρατήσει τα προσχήματα. Κι ακολουθεί το ξέσκισμα, από τα μαντρόσκυλα, όχι του ΠΑΣΟΚ, αλλά -μην ντρεπόμαστε πια να το λέμε- του κεφαλαίου, της τάξης των πλουσίων, της ντόπιας ξεφτυλισμένης μπουρζουαζίας- το ξέσκισμα, λέγω, της υπουργού του ΠΑΣΟΚ και του εκπροσώπου της αξιωματικής αντιπολίτευσης, μην πάει και σταυρώσουν κουβέντα και εκλογικεύσουν τα πράγματα, κι επιτρέψουν και στον έρμο τον τηλεθεατή να σκεφτεί! Όχι κύριοι και κυρίες: πρέπει, οφείλετε να μάθετε στο ξέσκισμα, στον παραλογισμό του πολιτικού και κοινωνικού κανιβαλισμού, που δεν γνωρίζει όρια παρά μόνο τις επιταγές των "κυνικών" (sic) εταίρων, που δεν αισθάνονται τίποτα άλλο παρά τη μακρυά γλώσσα τους να θωπεύει το χέρι και το πόδι που είναι έτοιμο να χαϊδέψει και να κλωτσήσει. <br />Και εκεί χρειάζονται κάποια δυάρια, τριάρια κι ότι άλλο θέλετε πέστε τα για να δείξουν πώς θά 'πρεπε να συμπεριφερόμαστε όσοι στραβοκυτάζουμε: "Δέστε την καθαριότητα του πεζοδρομίου σας κι αφήστε το ότι το ρεύμα θά ανέβει, ο μισθός σας θα κατέβει κλπ. κλπ."<br />Κι η ΣΤ μια μικρή κοτσιλιά σ' όλη αυτή την ταξική επίθεση που δεχόμαστε. Είμαστε μια κοινωνία που θα έπρεπε ήδη να βρισκόμαστε σε επαναστατική πορεία με αιτήματα το κοινωνικό κράτος και το κράτος του δικαίου! <br /><br />Σταματώ εδώ, γιατί όταν παρατηρείς και σιωπάς, κάποια στιγμή βγαίνουν πολλά μαζί και δε σταματάς...<br /><br />με εθνική περηφάνεια λόγω της ημέρας<br />ΠαρατηρητήςAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-195270531342542132010-10-28T15:27:49.201+03:002010-10-28T15:27:49.201+03:00Έτσι είναι ο δόκτωρας Σούης καλοί μου Λέφτηδες , π...Έτσι είναι ο δόκτωρας Σούης καλοί μου Λέφτηδες , πληθωρικός και με ένα γέλιο καταρρακτώδες .. γι' αυτό θεωρώ τον εαυτό μου τυχερό που είμαστε φίλοι.<br /><br />Επί της ουσίας δεν θα υπεισέλθω παρά μόνο για να σημειώσω ότι και ο εικαστικός σας μύσταξ και τα λοιπά προπαγμανδιστικά μέσα , αντί να έρχονται ως αρωγοί στην επιχειρηματολογική σας αιχμή ( όχι υποχρεωτικά άστοχη και άδικη ) σαφώς την αδυνατίζουν.<br />και αυτά όχι συα πλαίσια ενός καθωσπρεπίστικου διανοουμενισμού , αλλά επειδή αισθητικά πάσχουν.<br /><br />Γιάκοβ ΦεντότοβιτςAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-76192689276983460012010-10-28T14:37:47.688+03:002010-10-28T14:37:47.688+03:00Φίλη katerina, καλό μεσημέρι!
Δεν μας επισκέπτεσ...Φίλη katerina, καλό μεσημέρι!<br /><br /><br />Δεν μας επισκέπτεσαι συχνά, αλλά όταν το κάνεις του δίνεις και καταλαβαίνει! (Με την καλή έννοια! ;-)<br /><br />Κρατάμε το ζουμί του σχολίου σου: το πρόβλημα είναι το ακροατήριο της Σώτης. Φυσικά. Η Σώτη αυτή καθαυτή, ....ήκαμε και δυο αυγά Τουρκίας!<br /><br />Και είναι κι ένα άλλο πρόβλημα: ότι μερίδες της Αριστεράς της επιτρέπουν να τη χρησιμοποιεί (την Αριστερά) ως πλυντήριο τής αντιδραστικής προπαγάνδας της.<br /><br /><br />Τα λέμε (και Χρόνια Πολλά!)LeftG700https://www.blogger.com/profile/18204086053591634946noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-79445393892297956762010-10-28T14:36:14.040+03:002010-10-28T14:36:14.040+03:00Φίλε S,
Το ξέρουμε ότι είναι η δεύτερη φορά που ...Φίλε S,<br /><br /><br />Το ξέρουμε ότι είναι η δεύτερη φορά που μας επισκέπτεσαι. Τι νομίζεις, έτσι, στο φλου, είπαμε ότι έχεις καιρό να εμφανιστείς; ;-)<br /><br />Στο σχόλιό σου δεν έχουμε να προσθέσουμε κάτι ή να διαφωνήσουμε σε κάτι. Και βρήκαμε τις δυο τελευταίες αράδες σου, θανατηφόρες!<br /><br /><br />Τα λέμε (και Χρόνια Πολλά!)LeftG700https://www.blogger.com/profile/18204086053591634946noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-39106718742590388062010-10-28T09:42:06.005+03:002010-10-28T09:42:06.005+03:00Καλή σας μέρα,
Δεν θέλω να σχολιάσω την Σώτη. Πείτ...Καλή σας μέρα,<br />Δεν θέλω να σχολιάσω την Σώτη. Πείτε το ...αστική ευγένεια. Δεν θα την σχολιάσω, όπως ακριβώς δεν θα σχολίαζα και έναν κακομοίρη που θα πήγαινε στο νυφοπάζαρο της Ανίτας Πάνια για να βρει επιτέλους τα 10 λεπτά δημοσιότητας που θεωρεί ότι του αναλογούν. <br /><br />Η ΣΤ επιτέλους βρήκε αυτό που έψαχνε πάντα. Ένα ακροατήριο. Για να διατηρήσει αυτό το ακροατήριο θα έκανε τα πάντα. Το θέμα της ΣΤ, δεν είναι πολιτικό, ακουμπάει σε ...άλλες επιστήμες. <br /><br />Η Σώτη, αυτή καθ’ αυτή, δεν είναι θέμα, θα μπορούσε να απασχολήσει μόνο τα μεσημεριανάδικα που θα αποφάσιζαν εκτός από το γάμο της Μενεγάκη να βάλουν και κάτι πιο «ποιοτικό. Όπως ΑΚΡΙΒΩΣ εννοούν το ποιοτικό τα μεσημεριαναδικα. <br /><br />Οι Σώτηδες όμως είναι θέμα. Σπούδαζα στο Παρίσι τα χρόνια του Λεπενισμού. Ο Λεπέν ήταν πολύ «χυδαίος» για το συντριπτικά μεγάλο κομμάτι της γαλλικής κοινωνίας. Μιας κοινωνίας που είναι πολύ έντονα πολιτικοποιημένη, και με βαθιά δημοκρατικά αντανακλαστικά. Τότε λοιπόν, ξαμολήθηκαν πολλές «Σώτες», πολλά ποντίκια και ποντικάκια που φορούσαν την λεοντή του προοδευτικού, του εκσυγχρονιστή, του ανανεωτή, του αριστερού, και καμιά δεκαριά ακόμα ταμπέλες. Αλλοι συνειδητά και αλλοι μεσα στην τρελή χαρά και την ηδονή ότι επιτέλους υπήρχαν αυτιά να τους ακούσουν. <br /><br />Ήταν αυτοί που απευθύνονταν στο κοινό που ο Λεπέν δεν μπορούσε να ακουμπήσει. Ήταν αυτοί που επιτέλους βρήκαν ακροατήριο, στο ναι μεν ...αλλά». Ήταν αυτοι που εκείνη την στιγμή θα χάιδευαν τα αυτιά, θα έστρεφαν τα φώτα της σκηνής σε ένα ανύπαρκτο ή και υπαρκτό παρασκήνιο. Κοίτα όμως και εκεί φώναζαν. Μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα, φώναζαν. Και ήταν αυτοί, οι ΙΔΙΟΙ, που επεφύλασσαν στον εαυτό τους και μετέπειτα ρόλο. <br /><br />Όταν το φίδι θα ειχε γίνει αρκούδα, εκείνοι θα πρότασσαν το «κορμάκι» τους βγάζοντας πύρινους λόγους κατά του Λεπεν, αλλά όχι κατά του Σαρκοζί που ήταν ο πιο intellectuel αντικαταστατής του. Μα ...δεν γινόταν αλλιώς, θα έλεγαν. Δεν λες που γλιτώσαμε τον Λεπέν. Μόνο που ο Λεπεν ήταν πια εκει, με την λεοντή Σαρκοζί. <br /><br />Προσωπικά τους ονομάζω η gourmet αριστερά, μια μπουρζουαζία χωρίς καμιά κρυφή ή φανερή γοητεία.<br /><br /><br />Η Σώτη και η παρέα της, επιτέλους βρήκαν έναν ρόλο σε αυτή τη ζωή. Κάποιοι θα τον εξαργυρώσουν, κάποιοι δεν αντιλαμβάνονται καν τι ρόλο παιζουν. <br />Η «φιλανθρωπη» αριστερή. <br />Ο εστετ χουλιγκανισμός. <br />Ο σικ ακτιβισμός. <br />Η ηθικολογία να αντικαθιστά την πολιτική. Η gourmet δίαιτα των χορτάτων. <br /><br />Το ξαναείπα, το προβλημα της Σώτης ακουμπάει σε άλλες επιστημες, το προβλημα των ακροατών της Σωτης όμως ειναι καθαρά πολιτικό. <br /><br />Υ.Γ. Διαφωνώ με το ΚΚΕ, σε πολύ περισσότερα πράγματα απο ότι θα συμφωνησω ποτέ. Και επι της ουσίας και επι της πολιτικής πρακτικής. Αν κάτι του καταλογιζω αυτήν εδώ τη στιγμή, είναι ότι εμφανίζεται να βάζει τον κομματικό πατριωτισμό πιο ψηλά απο τον «λαϊκό πατριωτισμό». Αλλά πιστευω και βαθιά, ότι σε ένα πολεμο (και μάλιστα τόσο βρωμικο πόλεμο όπως αυτόν που έχουμε αυτή τη στιγμή) ειναι τελείως διαφορετικό πραγμα ο ΕΧΘΡΟΣ (και μαλιστα ένας εχθρός που επιχειρεί να ενδυθεί τσουρουτικες λεοντές ηθικής) και τελείως διαφορετικό πράγμα ένας σύμμαχος που μπορεί να διαφωνείς μαζί του, αλλά δεν παύει να ειναι ένας από τους ελάχιστους συμμάχους που διαθέτεις σαν πολίτης.katerinahttps://www.blogger.com/profile/07909243710782301303noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-34748146016177565672010-10-28T00:39:57.306+03:002010-10-28T00:39:57.306+03:00εισαγωγικά, είναι η δεύτερη φορά που με βλέπετε στ...εισαγωγικά, είναι η δεύτερη φορά που με βλέπετε στο τσαρδί σας.<br /><br />Κατά τ'άλλα νομίζω πως, σχετικά με το θέμα των χαρακτηρισμών "καριόλα" και λοιπά, <br /><br />το "που πας μωρή καργιόλα" ανήκει σε έναν ταρίφα με το χέρι έξω απ' το παράθυρο, πράγματα που θα δεις μόνο στο δημόσιο χώρο των από κάτω.<br /><br />Κατ' αυτόν τον τρόπο, που πάει ρε η καριόλα;<br /><br />Που ανήκει στους δίκαιους και μετανοημένους, ποτέ πουλημένους, ποτέ εξαπατημένους, τους λίγους και εκλεκτούς, που θέλουν να βάλουν σε δίκαιη τάξη την ελλάδα;<br /><br />Κι όλοι αυτοί, που δεν αποτυπώνονται κατ'ανάγκη στην ανανεωτική αριστερά, αλλά και μέσα στο ανώνυμο κομμάτι του κανένα που σπάει τα μηχανάκια στις δημοσκοπήσεις, εκφράζουν και θέλουν να εκφράζουν μια κουλτούρα όπου πρέπει επιτέλους να ειπωθούν τα πράγματα με τ'όνομά τους, "καθαρά χέρια, καθαρές ιδέες, καθαρές λύσεις".<br /><br />Τέρμα με τη διαφθορά. Έτσι απλά. Ένα βαρύ κρύωμα ήταν, τώρα χρειαζόμαστε το φάρμακο. Και το φάρμακο είναι απλά η τιμωρία.<br /><br />Τι πιο εύκολο; τι καθαρότητα είναι αυτή με την καριόλα;<br /><br />Η Σ.Τ. δεν είναι απλά και μόνο συγγραφέας, είναι ο άνθιμος του σύγχρονου έντυπου και ηλεκτρονικού τύπου που κάνει κηρύγματα μίσους, αλλά και δημόσιο πρότυπο ως γυναίκα μόνη, ελεύθερη, έξυπνη, πετυχημένη και ωραία, αυτόνομη εργασιακά, το βγάζει το ψωμί της και μαγκιά της.<br /><br />Την ακούς.<br /><br />Καλό το μουνί.<br /><br />Πουλάει..Snoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-60389924341329266062010-10-28T00:26:53.995+03:002010-10-28T00:26:53.995+03:00Φίλη λ.κ.,
Βλέπουμε δεν σε πείσαμε για την ανάγκ...Φίλη λ.κ.,<br /><br /><br />Βλέπουμε δεν σε πείσαμε για την ανάγκη να ασχοληθούμε λίγο με τη Σώτη. Ίσως να φταίει ότι δεν διαβάζεις Athens Voice. Όμως μη θέλεις να μοιάσεις με ...στρουθοκάμηλο! Ξέρεις πόσοι τη διαβάζουν; ;-)<br /><br />Θενξ για τα καλά σου λόγια σχετικά με τη φαντασία μας. Δεν πιστεύουμε να "διάβασες" τη σκηνή της Λεωφόρου Υπό Τας Φιλύρας φεμινιστικά; ;-)<br /><br /><br />Τα λέμεLeftG700https://www.blogger.com/profile/18204086053591634946noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-32684429688137881612010-10-27T19:35:40.695+03:002010-10-27T19:35:40.695+03:00από Σώτη το μόνο που έχω διαβάσει είναι το "ε...από Σώτη το μόνο που έχω διαβάσει είναι το "εναέριο τρένο" για κάπου , δεν θυμάμαι πού. τόσο βαρετό,που το άφησα στη μέση.αθενς βοις επίσης ποτέ, άρα αρκούμαι σε όσα γράφετε. Το ότι ασχολειται με το θαψιμο της αριστεράς το έμαθα κατά τη συμπλοκή σας με στρουθοκάμηλο και Μ. Μπουντουρίδη.<br />Τώρα επανέρχεται δριμύτερη γιατί τώρα σφίγγουν τα πράγματα, έρχονται και εκλογές πρέπει να φέρει εις πέρας την εργολαβία, ναι; όσο για την αριστερά, δεν νομίζω ότι έχει λόγο να ασχολείται με την όποια Σ.Τ και να της δίνει και υπόσταση.<br />και δεν ξεχνάμε εκτός του ποιος ηταν πρωθυπουργός στις 30 Μαρτίου του ’52, ότι και ο Γεωργαλάς και ο Θεοφύλακτος Παπακωνσταντίνου και πλείστοι όσοι από το ΚΚΕ ξεκίνησαν –δεν θα ζητήσουμε ευθύνες από το ΚΚΕ γι αυτούς!<br />Κατά τα άλλα η φαντασία σας παραείναι εκτός ελέγχου ☺ ιδίως εκεί υπό τας φιλύρας.<br />λ.κ<br />υγ. στο εξώφυλλο του τελευταίου τεύχους του Ροσινάντε έγραφε: “το μόνο σίγουρο είναι ότι αυτό το φθινόπωρο θα βρέξει”<br />ε, μεταξύ άλλων βρέχει και Σ.Τ.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-90978128928277766852010-10-27T17:54:23.385+03:002010-10-27T17:54:23.385+03:00Φίλε S (καιρό είχαμε να σε δούμε στο τσαρδί μας!),...Φίλε S (καιρό είχαμε να σε δούμε στο τσαρδί μας!),<br /><br /><br />Ναι, όπως είδες, κι εμείς πιστεύουμε ότι κακώς μένει η Σώτη στο απυρόβλητο. ). Να ’ταν η μόνη μλκ της Αριστεράς…).<br /><br />Το ερώτημα που βάζεις (πώς αντιμετωπίζουμε τη Σώτη και την κάθε Σώτη) είναι σοβαρό και για μας είναι το πρώτο που πρέπει να μας απασχολεί ως αριστερούς σε τέτοιες περιπτώσεις.<br /><br />Το γράψαμε και στο ποστ, το είπαμε και στα σχόλια, το επαναλαμβάνουμε και σε σένα. Σκόπιμα συμπεριλάβαμε και προπαγανδιστικά στοιχεία (όπως το μουστακάκι) στο ποστ, εκτός από την επιχειρηματολογία επί της ουσίας. Θέλουμε να πιστεύουμε ότι πετύχαμε μια αρκετά καλή ισορροπία. Εν πάση περιπτώσει, αυτό προσπαθήσαμε. Το πιθανότερο είναι κάτι να μας «έφυγε» (ουδείς τέλειος, έτσι δεν είναι;). Την άλλη φορά λοιπόν καλύτερα! ;-)<br /><br /><br />Τα λέμεLeftG700https://www.blogger.com/profile/18204086053591634946noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-60054885913607121192010-10-27T17:42:17.268+03:002010-10-27T17:42:17.268+03:00Φίλε Vinotinto,
Ακολουθούμε τα ερωτήματά σου.
1...Φίλε Vinotinto,<br /><br /><br />Ακολουθούμε τα ερωτήματά σου.<br /><br />1. Θεωρούμε εκ του πονηρού την κριτική της γιατί, με πρόσχημα τις αρνητικές πλευρές του κομμουνιστικού κινήματος στην Ελλάδα (αλλά και αλλού, όπως βγαίνει από τα συμφραζόμενα) προσπαθεί να εμφανίζεται ως έχουσα αριστερό πρόσημο. <br /><br />2. Δεν αποδώσαμε καμία κακή πρόθεση. Η εκτίμησή μας για τη Σώτη (που φαίνεται ότι είναι ίδια με τη δική σου, να σημειωθεί αυτό) είναι ότι πρόκειται για μια οργανική διανοούμενη του καθεστώτος. Την τοποθετήσαμε λοιπόν σε άλλες εποχές και καθεστώτα, αλλά με τον ίδιο πάντα ρόλο: αυτόν του υποστηρικτή της εκάστοτε «καθεστηκυίας τάξεως». Και νομίζουμε ότι μας αδικείς όταν μας αποδίδεις πρόθεση επίδειξης γνώσεων. Αλλά και λίγο υπερβάλλεις: σιγά τις γνώσεις!... Τώρα για το χιούμορ, τι να πούμε, αυτά είναι υποκειμενικά. Ειλικρινά πάντως και χωρίς ψεύτικες μετριοφροσύνες, νομίζουμε ότι σκοράρουμε αρκετά καλά στον συγκεκριμένο τομέα…<br /><br />3. Δεν είναι εξ ορισμού κακός ο αντικομμουνισμός. Είναι εκ της δικής μας θέσης! Τι διάολο! Αριστεροί λέμε ότι είμαστε, θα τα περάσουμε ολ’ αυτά στο ντούκου; Η Σώτη τη δουλειά της κι εμείς τη δική μας! Πώς αλλιώς;<br /><br />4. Ε, όχι και φοβερίζαμε φίλε Vinotinto! Μη λες τέτοια και μας κουβαληθεί καμιά Αντιτρομοκρατική!... ;-)<br /><br /><br />Τα λέμεLeftG700https://www.blogger.com/profile/18204086053591634946noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-57301376797058689512010-10-27T17:20:55.085+03:002010-10-27T17:20:55.085+03:00Φίλε Λασκαράτε,
Με μεγάλη μας χαρά σε βλέπουμε π...Φίλε Λασκαράτε,<br /><br /><br />Με μεγάλη μας χαρά σε βλέπουμε πάλι ύστερα από αρκετό καιρό! Και, για να τα λέμε όλα, αυτό το «με πολύ εκτίμηση» που γράφεις και το οποίο σε τιμά στο τέλος, εκτός του ότι σε τιμά, μάς χαροποιεί κιόλας. Η εκτίμηση εκείνων που σε ορισμένα ζητήματα διαφωνούν μαζί σου, είναι μεγαλύτερο «παράσημο» από την εκτίμηση αυτών που συμφωνούν σε όλα. <br /><br />Σ’ ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια. Πάντως, όσα μάθαμε, από εσάς τους μεγαλύτερους τα μάθαμε!<br /><br />Για το μουστακάκι: Όπως γράφουμε και στον επίλογο (και επαναλάβαμε και σε άλλο σχόλιο προηγουμένως), είναι ξεκάθαρο πως πρόκειται για προπαγανδιστικό κερασάκι. Κι όπως ξέρεις, η προπαγάνδα είναι εξ ορισμού υπερβολική. Όπως όμως ο αντικομμουνισμός δεν είναι αποκλειστικότητα των ναζί, το ίδιο συμβαίνει και με το μουστακάκι στυλ Αδόλφου… ;-)<br /><br /><br />Τα λέμε (με ανάλογη εκτίμηση)<br /><br /><br />ΥΓ Χαιρετισμούς στον φίλο Ροίδη!LeftG700https://www.blogger.com/profile/18204086053591634946noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-8044442401360112282010-10-27T17:07:05.654+03:002010-10-27T17:07:05.654+03:00Φίλε Herr K.,
«Λεφτ, χρήσιμος έως απαραίτητος ο...Φίλε Herr K., <br /><br /><br />«Λεφτ, χρήσιμος έως απαραίτητος ο επίλογος στην ανάρτησή σου».<br /><br />Μακάρι να ’χεις δίκιο και να είμαστε κάπου χρήσιμοι… :-)<br /><br />Συμφωνούμε με την επισήμανσή σου ότι το θέμα είναι και ποιος λέει τι και πότε και από ποια σκοπιά, κ.λπ. Αυτό το περνάει στο ντούκου λες το ποστ; Τότε κάναμε μια τρύπα στο νερό!<br /><br />«[…] (τα περισσότερα από όσα λέει στέκουν) […]». Θα λέγαμε, είναι βάσιμα. Σε κάθε περίπτωση: η Σώτη κάνει προπαγάνδα. Και η σωστή προπαγάνδα ποτέ δεν κτίζεται πάνω σε ανύπαρκτες καταστάσεις…<br /><br /><br />Τα λέμεLeftG700https://www.blogger.com/profile/18204086053591634946noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-12472203797161534832010-10-27T17:05:06.056+03:002010-10-27T17:05:06.056+03:00Φίλε zalion,
Δεν θα συμφωνήσουμε ότι ο φίλος sui...Φίλε zalion,<br /><br /><br />Δεν θα συμφωνήσουμε ότι ο φίλος suigeneris δεν λέει τίποτε. Το αντίθετο. Νομίζουμε ότι λέει πολλά. Και δεν υπάρχει άλλος δρόμος από το να συζητήσουμε αντιπαραθέτοντας τα δικά μας πολλά.<br /><br /><br />Τα λέμεLeftG700https://www.blogger.com/profile/18204086053591634946noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-81850786966894265312010-10-27T16:44:08.329+03:002010-10-27T16:44:08.329+03:00(ΣΥΝΕΧΕΙΑ)
4. Τυφλότητα.
Επειδή —κατά την άποψή ...(ΣΥΝΕΧΕΙΑ)<br /><br /><br />4. Τυφλότητα.<br />Επειδή —κατά την άποψή σου— δεν ξέρουμε ή κάνουμε πως δεν ξέρουμε «για τη στάση του ΚΚΕ επί δεκαετίες σε φυλακές, εξορίες, βουβό, υπερορία για όσους ‘απέκλιναν’ από τη γραμμή». <br /><br />Εδώ, φίλε suigeneris, σου λέμε απλά ότι κάνεις λάθος και μάλιστα μεγάλο. Δεν σε αδικούμε, γιατί δεν μας ξέρεις —κι ούτε είχες καμιά υποχρέωση, για να τα λέμε όλα!— οπότε… Όμως, θα σου ρίξουμε κάποιο άδικο, αν, όπως ελπίζουμε και θέλουμε, εξακολουθήσουμε να τα λέμε και δεν μετακινηθείς από αυτή σου την άποψη για μας.<br /><br />γ) Αριστερά και ψευτοαριστεροί<br />Εδώ δεν θα βρούμε άκρη αν δεν ορίσουμε την Αριστερά, η κάθε μια πλευρά για λογαριασμό της. Ο δικός μας ορισμός, που τον έχουμε καταθέσει κατ’ επανάληψη, λέει: Συλλογική ιδιοκτησία των μέσων παραγωγής και εξουσία των εργαζομένων (προσοχή εδώ: των εργαζομένων, όχι των κομμάτων τους). Τον δικό σου δεν τον ξέρουμε, οπότε δεν μπορούμε να πούμε τίποτε μέχρι να μας τον πεις. Ας πάμε στη Σώτη.<br /><br />Σου φαίνεται ότι τα πολιτικά της άρθρα, έστω και ένα κόμμα ή μια άνω τελεία από αυτά, εντάσσεται στην έννοια ‘Αριστερά’, όπως εμείς την καταλαβαίνουμε; Θα σε παρακαλούσαμε να μας υποδείξεις πού. Όχι μόνο από το συγκεκριμένο άρθρο, αλλά από όποιο θέλεις.<br /><br />Δυσανασχετείς με τον χαρακτηρισμό που της αποδίδουμε ως ‘αντικομμουνίστριας’. Διακρίνεις στην πολιτική αρθρογραφία της κάτι το ‘φιλοκομμουνιστικό; Διακρίνεις, έστω, κάτι το μη αντικομμουνιστικό; Ή πιστεύεις ότι τα πυρά της Σώτης έχουν ως στόχο μόνο το ΚΚΕ κι ότι στις εκλογές ψηφίζει τους τροτσκιστές οι οποίοι ήσαν πρωτοπόροι στην κριτική του σοβιετικού καθεστώτος; <br /><br />Πρέπει κάποτε να συνεννοηθούμε φίλε suigeneris: Άλλο πράγμα η κριτική του ΚΚΕ εξ αριστερών, κι άλλο η εκ δεξιών. Πιστεύεις στ’ αλήθεια ότι η Σώτη εντάσσεται στην πρώτη κατηγορία; <br /><br />Τέλος, οφείλουμε να πούμε ότι κάπου μας μπέρδεψες (ή κάπου μας τα μπερδεύεις, δεν ξέρουμε).<br /><br />Φαίνεται ότι δυσανασχετείς με την άποψή μας πως «δεν μας είναι δύσκολο να αντιληφθούμε ποιο είναι το κρίσιμο στρατηγικό σημείο της μάχης που πρέπει να υπερασπιστούμε με νύχια και με δόντια». Είναι προφανές ότι για μας αυτό το κρίσιμο πεδίο είναι το μαρξικό όραμα. Δεν μας είναι όμως και τόσο προφανές ποιο είναι το δικό σου. Αλλά αυτό είναι κάτι που θα βγει από την κουβέντα μας, έτσι δεν είναι;<br /><br /><br />Τα λέμε<br /><br /><br />ΥΓ Νομίζουμε πως δεν βοηθάει και πολύ την κουβέντα μας να γελάς τόσο πολύ όταν γράφεις! ;-)LeftG700https://www.blogger.com/profile/18204086053591634946noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-38675250336882157492010-10-27T16:42:47.039+03:002010-10-27T16:42:47.039+03:00(ΣΥΝΕΧΕΙΑ)
2. Βεβαιότητες («[…] αταλάντευτη πίστ...(ΣΥΝΕΧΕΙΑ)<br /><br /><br />2. Βεβαιότητες («[…] αταλάντευτη πίστη στην αδιαπραγματευτη αλήθεια των λόγων σας.»). <br /><br />Βεβαιότητες δεν έχουμε πολλές. Έχουμε όμως ορισμένες βασικές. Οι κυριότερες από αυτές:<br /><br />Έχουμε τη βεβαιότητα ότι ο καπιταλισμός μάς οδηγεί στη βαρβαρότητα. Έχουμε τη βεβαιότητα ότι η οικονομική απελευθέρωση του ανθρώπου από τη σκλαβιά της εκμετάλλευσης και της εξάρτησης από «τ’ αφεντικό» είναι το απαραίτητο πρώτο βήμα για την καθολική του απελευθέρωση. Έχουμε τη βεβαιότητα ότι αυτές οι αλλαγές είναι από τη φύση τους επαναστατικές, ακόμα κι αν επιτευχθούν με τριαντάφυλλα και ζαχαρόνερο. Έχουμε τη βεβαιότητα ότι δεν μπορείς να επιδιώκεις αυτές τις αλλαγές χωρίς σχέδιο, οργάνωση, τακτική και στρατηγική. Και έχουμε τη βεβαιότητα ότι στην αναπόφευκτη σύγκρουση που οι συγκεκριμένες επιδιώξεις θα έχουν ως αποτέλεσμα πρέπει να προφυλαχθείς από αυτούς που θα βρεθούν απέναντί σου.<br /><br />Βλέπεις τίποτε το κακό σε αυτές; ΟΚ, εσύ δεν τις ασπάζεσαι. Αλλά βλέπεις τίποτε το ανατριχιαστικό στο ότι εμείς το κάνουμε; Δεν το καταλαβαίνουμε αυτό καθόλου!<br /><br />Είναι κακό να έχει κανείς πίστη σε ένα κοινωνικό όραμα; Και είναι καλό μόνο το να πιστεύει πως δεν έχει πίστη σε αυτό το όραμα; Επειδή εσύ πιστεύεις το αντίθετο από εμάς, σημαίνει ότι εξαιρείσαι από την κατηγορία των πιστών; Σε παρακαλούμε φίλε suigeneris, μη μας λες τέτοια!<br /><br />3. Μανιχαϊσμό (βλέπουμε μόνο το άσπρο ή το μαύρο, αλλά όχι και τη γκρίζα αλήθεια με τις πολυάριθμες σημάνσεις της).<br />Αυτό πού ακριβώς το εντοπίζεις σε όσα είπαμε στο ποστ (αλλά και σε όσα λέμε εδώ); Ποιες είναι αυτές οι πολυάριθμες σημάνσεις της περίφημης γκρίζας αλήθειας που δεν βλέπουμε; Για να πάρουμε μια θεμελιώδη: Οι αντιφάσεις του ανθρώπου ή της ζωής γενικότερα που με τη σειρά τους καθιστούν το οποιοδήποτε σχέδιο κοινωνικής οργάνωσης αντιφατικό που θα κλείνει δέκα τρύπες και θα ανοίγει άλλες δέκα; Ποιος σου το είπε πως δεν τις βλέπουμε. Όχι μόνο τις βλέπουμε, αλλά και μας βγάζουν το μάτι! Και λοιπόν; Είναι αυτός λόγος να παραιτηθούμε από τον αγώνα για μια καλύτερη κοινωνία, επειδή, και ο αγώνας και ατή η καλύτερη κοινωνία θα έχει αντιφάσεις; Υπάρχει τίποτε σ’ αυτή τη ζωή που δεν είναι αντιφατικό; Η ίδια η ζωή, που για να υπάρξει προϋποθέτει τον θάνατο, δεν είναι αντιφατική; Τι πρέπει να κάνουμε; Να αυτοκτονήσουμε για να επιλύσουμε αυτή την αντίφαση των αντιφάσεων μια και καλή; Σε αυτό μας καλείς;<br /><br /><br />(ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ)LeftG700https://www.blogger.com/profile/18204086053591634946noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-72862905615351410652010-10-27T16:40:44.925+03:002010-10-27T16:40:44.925+03:00Φίλε suigeneris,
Κατ’ αρχήν, σε καλωσορίζουμε εδ...Φίλε suigeneris,<br /><br /><br />Κατ’ αρχήν, σε καλωσορίζουμε εδώ και, ταυτόχρονα, ευχαριστούμε για την αποδοχή της πρόσκλησής μας. (Ειρήσθω εν παρόδω ότι η μη αποδοχή της θα ήταν και η μοναδική αιτία απογοήτευσής μας από σένα). Ας προχωρήσουμε τώρα στα ζητήματα που μας απασχόλησαν.<br /><br />Επειδή το σχόλιό σου είναι πληθωρικό και θίγει διάφορες πλευρές που είτε εντάσσονται, είτε εφάπτονται στο θέμα ‘Σώτη Τριανταφύλλου’, θα προσπαθήσουμε να ομαδοποιήσουμε την απάντησή μας σε τρία μέρη: α) ό,τι αφορά άμεσα στην ΣΤ, β) ό,τι αφορά στις δικές μας πολιτικές αντιλήψεις και γ) ό,τι αφορά στο περιεχόμενο της πολιτικής έννοιας ‘αριστερός’ (όπου και πάλι εμπλέκεται η ΣΤ).<br /><br /><br />α) Σώτη Τριανταφύλλου<br /><br />Είναι φανερό, το κάνεις φανερό, ότι την έχεις σε ιδιαίτερη εκτίμηση. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, αφ’ ενός να δυσανασχετείς έντονα για το «μακιγιάζ» της φωτογραφίας της και, αφ’ ετέρου, να μη «διαβάζεις» σωστά τα όσα είδαν γι’ αυτήν τα μάτια τής φαντασίας μας.<br /><br />Για το «μακιγιάζ» δεν έχουμε να πούμε τίποτε περισσότερο από το να σε προτρέψουμε να ξαναδιαβάσεις —προσεκτικά όμως αυτή τη φορά— τον επίλογό μας. Για την παρανάγνωση των 8 προσώπων της Σώτης, λίγα λόγια παραπάνω.<br /><br />Ασφαλώς κ α ι οι «μεταμφιέσεις» της Σώτης κ α ι το ταξίδι στον χρόνο που την βάλαμε να κάνει εντάσσονται στο προπαγανδιστικό σκέλος της ανάρτησης. (Αυτό το λέμε διευκρινιστικά και καθόλου απολογητικά· το διευκρινίζουμε για να μην υπάρχουν παρανοήσεις και εσφαλμένα συμπεράσματα). Όμως, ο στόχος μας δεν ήταν καθόλου να την παρουσιάσουμε ως ‘καργιόλα’ όπως λανθασμένα κατάλαβες, ή ‘σκουλήκι’, ή οτιδήποτε άλλο από αυτά που αναφέρεις. Ο στόχος μας ήταν να την παρουσιάσουμε στον ίδιο ρόλο (θέση) που παίζει (κατέχει) σήμερα, αλλά σε άλλες, πιο άγριες εποχές. Κι ο ρόλος αυτός είναι εκείνος της υποστήριξης του εκάστοτε ισχύοντος καθεστώτος. Είτε αυτό ήταν δουλοκτητικό, είτε φεουδαρχικό, είτε καπιταλιστικό. Αντιλαμβανόμαστε ότι αυτά που τη βάζουμε να κάνει, ένας απλός, «λαϊκός» άνθρωπος θα μπορούσε να τα περιέγράψει ως «καργιολισμούς» και συνεπώς θα της προσέδιδε την αντίστοιχη ιδιότητα. Μολονότι δεν είναι αυτή η γλώσσα μας, δεν θα χύσουμε ούτε ένα δάκρυ. Ακόμα κι αν θεωρήσουμε ότι μια τέτοια έκφραση είναι αψευδής απόδειξη χυδαιότητας (χρειάζεται μεγάλη κουβέντα γι’ αυτό), δεν είμαστε εμείς υπεύθυνοι για τη χυδαιότητα (όποια και υποθετικά) του λαού.<br /><br />β) Λέφτηδες<br /><br />Εδώ οι κατηγορίες που μας απευθύνεις είναι πολλές και δεν μπορούμε να τις δούμε μια-μια, γιατί θα ξημερώσουμε. Θα επιχειρήσουμε και πάλι να ομαδοποιήσουμε.<br /><br />1. Ανατριχιαστικό πολιτικό σκεπτικό. <br />Δεν καταλάβαμε τι άλλο, εκτός από το μουστακάκι και τα πολλά πρόσωπα της Σώτης, σον ίδιο πάντα ρόλο όμως, σου προξενεί την ανατριχίλα. Πιθανολογούμε όμως ότι είναι και τα επόμενα σημεία που ακολουθούν.<br /><br /><br />(ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ)LeftG700https://www.blogger.com/profile/18204086053591634946noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-54442742764682192212010-10-27T16:38:17.535+03:002010-10-27T16:38:17.535+03:00Φίλε Evriteros,
Κατ’ αρχήν σε καλωσορίζουμε εδώ ...Φίλε Evriteros,<br /><br /><br />Κατ’ αρχήν σε καλωσορίζουμε εδώ —κι ας μη μας είπες εσύ ούτε ένα ‘γεια’ ;-)<br /><br />Σχετικά με το επίμαχο ζήτημα τώρα (κι αφού διευκρινίσουμε ότι εμείς δεν γράψαμε πως είσαι πολιτικά οργανωμένος στην ΑΝΤΑΡΣΥΑ, γράψαμε απλώς ότι τι μπλογκ σας εκφράζει θέσεις της ΑΝΤΑΡΣΥΑ):<br /><br />Δεν πρόκειται να αμφισβητήσουμε τις προθέσεις σου όπως τις εξηγείς. Τις δεχόμαστε με καλή πίστη. Όμως, όταν, όπως είδες, δημιουργούνται άλλες εντυπώσεις, μήπως θα πρέπει να εξετάσεις το ενδεχόμενο ότι ο συγκεκριμένος τρόπος με τον οποίο προσεγγίζεις το ζήτημα, άσχετα από το ειρωνικό, σαρκαστικό ύφος κ.λπ., βοήθησε στην παρανόηση; <br /><br />Πέρα από αυτό, θέλουμε να διαφωνήσουμε με δυο – τρεις απόψεις σου, σχετικές με την περίπτωση της Σώτης.<br /><br />1) «Δεν θέλω να δώσω μεγαλύτερη αξία στην ακραία προπαγάνδα του άρθρου».<br /><br />Δηλαδή, όσο πιο ακραία είναι η προπαγάνδα, τόσο περισσότερο πρέπει να την αντιμετωπίζουμε με σάτιρα; Και γιατί η σάτιρα δεν μπορεί να συνδυάζεται και με κάποιες σοβαρές επισημάνσεις; <br />Ύστερα, ποια είναι η «ακραία προπαγάνδα»; Η θεωρία της ταύτισης των δυο άκρων; Έτσι νομίζεις ότι ξεμπερδεύεις μαζί της; Απαξιώνοντας να απαντήσεις επειδή είναι ακραία; Δεν σε απασχολεί που αυτή την ακραία προπαγάνδα την έχει καταπιεί αμάσητη το συντριπτικό μέρος της «κοινής γνώμης» και με βάση αυτή απορρίπτει τις ιδέες της Αριστεράς;<br /><br />2) «Εναντίον του ΚΚΕ». <br /><br />Μπα; Μόνο το ΚΚΕ έχει ως στόχο η Σώτη; Για την ΑΝΤΑΡΣΥΑ, ας πούμε, πετάει τη σκούφια της;<br /><br />3) «Νομίζω ότι υπερτιμάτε την εμβέλεια και απήχηση του κειμένου της Σ.Τ.».<br /><br />Η ΣΤ στο συγκεκριμένο άρθρο, αλλά και σε άλλα όπως σωστά λες, εκφράζει με ακραίο και προκλητικό τρόπο όλα όσα αποτελούν το κύριο μοτίβο του σύγχρονου αντικομμουνισμού. Και είναι πολλοί αυτοί που την εκτιμούν ακριβώς για τη συγκεκριμένη ιδιότητα. Να τα χώνει δηλαδή στα ίσα, «χωρίς να μασάει τα λόγια της στους θλιβερούς αριστερούς που ζουν ακόμα στον 19ο αιώνα». Επιπλέον, επειδή έχει φροντίσει η ίδια να κάνει γνωστό ότι «ο μπαμπάς ήταν κομμουνιστής» κι ότι έχει περάσει από την ΚΝΕ στα νιάτα της θεωρείται ότι μιλάει «από μέσα», ότι αυτή ξέρει, ότι «τα έχει δει με τα ματάκια της». Αυτό της δίνει μια επιπλέον αξιοπιστία σε ανθρώπους που βλέπουν τα πράγματα στην επιφάνειά τους και μόνο ή που σχηματίζουν άποψη στη βάση απλών εντυπώσεων. Αλλά —κι εδώ σου ’χουμε κακά νέα φίλε Evriteros— αυτοί οι άνθρωποι είναι η πλειοψηφία!<br /><br />4) «Προπαγάνδα».<br /><br />Χρησιμοποιείς αυτή τη λέξη συχνά. Μη σου διαφεύγει όμως ότι η προπαγάνδα δεν είναι μύθευμα, κατασκευή εκ του μηδενός. (Τότε είναι προβοκάτσια). Η προπαγάνδα είναι αξιοποίηση των τρωτών σημείων του αντιπάλου μετά από κατάλληλη «επεξεργασία». Κι όπως πολύ σωστά υπενθυμίζει ο φίλος Herr K. Παρακάτω, σημασία δεν έχει μόνο τι λέει κάποιος, αλλά και ποιος είναι αυτός ο κάποιος…<br /><br /><br />Τα λέμεLeftG700https://www.blogger.com/profile/18204086053591634946noreply@blogger.com