tag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post60465994607005474..comments2023-11-11T22:11:30.602+02:00Comments on Left G700 : «Αλήτες, εργάτες, αριστοκράτες!»LeftG700http://www.blogger.com/profile/18204086053591634946noreply@blogger.comBlogger43125tag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-71969552924572130422009-10-28T10:00:53.527+02:002009-10-28T10:00:53.527+02:00Για το dna που μου απαντησες υποτιθεται σε παραπαν...Για το dna που μου απαντησες υποτιθεται σε παραπανω σχολιο..<br /><br />Μου εμπλεξες τη συνηθεια τον τροπο ζωης με τα γονιδια και τα εκανες οπως σου ειχα πει αχταρμα..<br /><br />Για να σου δωσω ενα παραλληλισμο ειναι σαν να προσπαθεις να λυσεις ενα προβλημα με μοχλους και ραμπες και να θες σωνει και καλα να συμπεριλαβεις το big bangγιουρι γκαγκαρινhttps://www.blogger.com/profile/08292659738691887474noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-29868521568758046862009-10-28T09:52:42.415+02:002009-10-28T09:52:42.415+02:00orpheas
Το πατερναλιστικο υφος που εχεις, λογω η...orpheas<br /><br /> Το πατερναλιστικο υφος που εχεις, λογω ηλικιας προφανως δε σε βοηθα..Μη προσπαθεις να μας πεισεις πως υπαρχουν αληθειες περα απο ιδεολογιες..Οσο ωραιο και αυτονοητο να σου φαινεται κατι τετοιο απλα δε συμβαινει..Συνεπως κατι αλλο πρεπει να βρεις γιατι με αυτο κλωτσαμε..<br /><br />Διαβασα καλα? Για να θεωρησεις τον Μαρξ απαρχαιωμενο ειπες πως κεφαλαιο και εργασια ειναι σιαμαια αδελφια? Αυτο θελει αρκετο θρασος αφου ο κακομοιρης ο Μαρξ εγραψε ολοκληρα βιβλια για να βρει ακριβως το περιεχομενο της αξεδιαλυτης σχεσης τους..Καλο θα ηταν γενικα, οχι μονο απο σενα, κριτικη να γινεται στο Μαρξ και οχι σ αυτο που θα θελατε να ειναι ο Μαρξ..<br /><br />Ολα τ αλλα περι ορμητικοτητας νεοτητας κτλ τα προσπερνω καθως δεν ειναι πολιτικα επιχειρηματα..<br /><br />Θα ηταν καλυτερο για σενα να αντιμετωπιζεις τις θεσεις(και τις δικες μου αλλα και των leftg700) ως εχουν και να μη καταληγεις συνεχεια να ερμηνευεις το τι λεμε με ψυχολογισμους..γιουρι γκαγκαρινhttps://www.blogger.com/profile/08292659738691887474noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-37656249042570804562009-10-27T20:07:00.065+02:002009-10-27T20:07:00.065+02:00Φίλε ORPHEAS,
Παρά το ότι το "ξεχνάς" ...Φίλε ORPHEAS,<br /><br /><br />Παρά το ότι το "ξεχνάς" ήταν σχήμα λόγου περισσότερο, δεν έχουμε το παραμικρό πρόβλημα να το πάρουμε πίσω! Κατά τα άλλα η συζήτηση συνεχίζεται. Θα έχουμε πολλές αφορμές. Καληνύχτα κι από μας.<br /><br /><br />Τα λέμε.LeftG700https://www.blogger.com/profile/18204086053591634946noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-83301195432725655502009-10-27T19:35:06.297+02:002009-10-27T19:35:06.297+02:00Φίλοι LeftG700, η σειρά σας.
Πρώτα πρώτα ένα παράπ...Φίλοι LeftG700, η σειρά σας.<br />Πρώτα πρώτα ένα παράπονο. ΔΕΝ ΜΕ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ. Γι' αυτό είτε μου βάζετε στο στόμα λόγια που δεν είπα η, το χειρότερο, μου αντιστρέφετε λόγια μου.<br /><br />Απαντώ, κατά το δυνατόν, τηλεγραφικά στα σημεία που ενίσταμαι.<br />1) Δεν είμαι απόλυτος. Πάντα προτάσσω το " κατα τη γνώμη μου" η κάτι παρεμφερές.<br />2)Οσο απηρχαιωμένο θεωρώ το Μαρξ, άλλο τόσο θεωρώ και το Σμιθ. Και οι δύο, όπως δείχνει η ζωή, είναι αποτυχημένοι. Ξεκάθαρο αυτό.<br />Γι' αυτό αναζητώ ΚΑΙ ΣΑΣ ΤΟ ΕΙΠΑ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ, νέες ισορροπίες στη σχέση Κεφαλαίου-εργασίας, που τα θεωρώ σιαμαία αδέλφια.<br />3) Το "δεν γίνεται αυτό όμως...... όσο ο Νόμος καθιερώνει ..".<br />Με το "δε γίνεται' εκφράζετε απολυτότητα, κάτι γιά το οποίο κατηγορείτε, αδίκως, εμένα.<br />Στο νόημα της φράσης, έρχεστε στα λόγια μου ! <br />Αυτό ζητάω. Ν' ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟ !<br />Να φτιάξουμε άλλο Νόμο που να λέει άλλα και, κυρίως, να μάθουμε να τον τηρούμε.<br />4) Την συμβολή της Αριστεράς στη βελτίωση της κοινωνίας την αναγνωρίζω πρώτος και το ξέρετε. Και η δική μου αναγνώριση έχει μεγαλύτερη αξία γιατί γίνεται απ' έξω. Εσείς από μέσα τι θα πείτε; Όποιος κατηγορεί το σπίτι του....<br />Αν διαβάζατε πιο προσεκτικά τα σχόλιά μου θα βλέπατε ότι επιμένω πως ΣΗΜΕΡΑ Η ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΑΠΟ ΠΟΤΕ. <br />Άρα το "ξεχνάς...." που κολλάει. Δεν στέκει. Πάρτε το πίσω !<br /><br />Σε όλες τις άλλες σκέψεις σας συμφωνώ απολύτως.<br /><br />Και κάτι τελευταίο. Οι σκέψεις μου οδηγούν σ' ένα μοντέλο κοινωνίας ισορροπημένο και δίκαιο. Και κυρίως, εφικτό. Οι δικές σας σκέψεις, πέραν της διαμαρτυρίας, που καταλήγουν ; Περιμένω ολοκληρωμένες απαντήσεις - προτάσεις.<br />Καληνύχταorpheashttps://www.blogger.com/profile/04669937969702788272noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-50935873614584543752009-10-27T19:00:28.790+02:002009-10-27T19:00:28.790+02:00Φίλε "Γιούρι" χαίρε.
Ένα ένα και με τη σ...Φίλε "Γιούρι" χαίρε.<br />Ένα ένα και με τη σειρά του.<br />1)Χαίρομαι που παίρνεις πίσω τα περί "ευσταθούς" κλπ.<br />2) Από την ευσταθή ψυχική ισορροπία στο "αραλίκι" υπάρχει λογική επαγωγή και όχι λογικό σάλτο.<br />Ούτε πικραμένος είμαι, ούτε τίποτα.<br />Για τη συμπεριφορά της πλειονότητος των δημοσίων υπαλλήλων, σε σχέση με τη συνεπή εκτέλεση των καθηκόντων τους, ρώτησε το πρώτο που θα συναντήσεις στο δρόμο να σου πεί. Αν πιστεύεις ότι δουλεύουν σωστά, είσαι ο μόνος Έλληνας ! Περίπτωση γιά το Γκίνες !<br />3) Στα περί Μαρξ, με ρούμπωσες. Δηλώνω πλήρη άγνοια και δεν καταλαβαίνω (ευτυχώς) γρι ! Ισχυρίζομαι, μόνο, ότι κάθε φιλοσοφικό πόνημα γράφεται κάτω απ' τα δεδομένα της εποχής του. Άλλα έγραφε ο Πλάτωνας, άλλα ο Μαρξ κι άλλα θα γράψει ο φιλόσοφος του 21ου αιώνα. Μονο ο Ιούλιος Βερν έγραφε βλέποντας μπροστά, αλλά αυτός δεν ήταν φιλόσοφος, ήταν παραμυθάς.<br />4) Στα περί DNA κλπ, σου απαντώ ευχαρίστως. <br />Όταν ένας άνθρωπος, επί σειράν ετών, μαθαίνει να λειτουργεί με ένα τρόπο, αυτή η συνήθεια παύει κάποτε να γίνεται συνειδητά και βγαίνει από μέσα του αυθόρμητα. Γίνεται τρόπος ζωής. Οι πλείστοι των δημοσίων υπαλλήλων, ακόμη κι αν ξεκινήσουν τη καριέρα τους φουριόζοι κι ορεξάτοι γιά δουλειά, βλέποντας τι γίνεται γύρω τους, με το καιρό προσαρμόζονται στη λεγόμενη "αρχή της ήσσονος προσπαθείας". (Σιγά μη βιαστούμε, σιγά μη κουραστούμε, σιγά..., σιγά....). Κι αυτό θεωρείται κατάσταση "ευτυχίας" η νιρβάνα, κατά τη βουδιστική διδαχή, το γνωστό δημοσιουπαλληλικό αραλίκι ! ( Οι αρχαίοι το έλεγαν "ηδύ το μηδέν πράττειν" ! Ψάξ' το μόνος σου. Διάβαζε και τίποτε άλλο, όχι μόνο Μαρξ !).<br /> Κοντολογίς, οι πλείστοι των δημοσίων υπαλλήλων προσφέρουν πολύ λιγότερο απ' όσα μπορούν και όσα οφείλουν να προσφέρουν.<br />Αυτόν τον εθισμό τον παρέστησα με τα περί DNA, που τόσο σ' ενόχλησε.<br />Πόσο σαφέστερος να γίνω ;<br />5) Τέλος, από τη στιγμή που ομολογείς, αβίαστα, έλλειψη αντικειμενικότητος ( το γιατί δεν έχει σημασία )χάνεις, από χέρι, την αξιοπιστία σου. Γιατί άλλο πράγμα το, καλόπιστο, αθέλητο λάθος κι άλλο η προκατάληψη που συνοδεύει την έλλειψη αντικειμενικότητος.<br /><br />Επειδή είσαι νέος και ορμητικός θα σε παρακαλούσα τα παραπάνω να μη τα προσπεράσεις, σιχτιρίζοντας, αλλά να τα σκεφτείς. Πιστεύω ότι μπορούν να σου φανούν χρήσιμα καθ' όσον ειναι πέραν από πολιτικές ιδεολογίες, άρα συμβατά με όλους και όλα.<br />Καληνύχταorpheashttps://www.blogger.com/profile/04669937969702788272noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-80925395399113901392009-10-27T13:35:02.905+02:002009-10-27T13:35:02.905+02:00Οrpheas
Μην περιμενεις να ειμαστε "αντικειμ...Οrpheas <br /><br />Μην περιμενεις να ειμαστε "αντικειμενικοι" απο τη στιγμη που ολοι εξεγειρονται απεναντι στις "συντεχνιες" των εργαζομενων και το κακο που προκαλουν στην οικονομιουλα μας ενω ολοι καθονται σουζα μπροστα στους εφοπλιστες τους οποιους προφανως το μονο που τους απασχολει ειναι ο "υγιης ανταγωνισμος"γιουρι γκαγκαρινhttps://www.blogger.com/profile/08292659738691887474noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-60296302564839811242009-10-27T13:30:38.592+02:002009-10-27T13:30:38.592+02:00orpheas said
"Και, με τα περί DNA κλπ, εννοώ...orpheas said<br /><br />"Και, με τα περί DNA κλπ, εννοώ ότι αυτός ο τρόπος λειτουργίας έχει περάσει στο αίμα του υπαλλήλου, τη ψυχοσύνθεσή του."<br /><br />Αν καταφερεις να μου εξηγησεις τι σημαινει αυτο θα σου απαντησω για το αν ειμαι δημοσιος υπαλληλος η απλα δεν εχω συναναστραφει με το δημοσιο..γιουρι γκαγκαρινhttps://www.blogger.com/profile/08292659738691887474noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-68921861571771627772009-10-27T13:22:22.228+02:002009-10-27T13:22:22.228+02:00Φίλε Left Liberal Synthesis,
Η «αντίφαση» που επ...Φίλε Left Liberal Synthesis,<br /><br /><br />Η «αντίφαση» που επισημαίνεις είναι μόνο φαινομενική γι’ αυτό και τη βάζουμε σε εισαγωγικά. Και δεν είναι η μόνη. Θα μπορούσε κάποιος να προσθέσει αρκετές ακόμα, τόσο από το ποστ, όσο κι από τους διαλόγους μας με @ORPHEAS και @ernesto.<br /><br />Δεν θα την έβλεπες όμως ως αντίφαση αν κατανοούσες (χωρίς υποχρεωτικά να συμφωνείς) ότι εμείς βλέπουμε τα πράγματα μεροληπτικά! Δηλαδή ταξικά. <br /><br />Αυτό σημαίνει ότι η διαφωνία μας με τέτοια φαινόμενα ανισοκατανομής (όπου και όσο στην πραγματικότητα υπάρχουν, τα ’παμε αυτά) δεν έχουν την παραμικρή σχέση με όσα εκφράζει ο Μανδραβέλης ή το g700.blogspot.com π.χ. Γιατί εκείνοι κόπτονται για «ισότητα» των εργατών αλλά υπεραμύνονται των ανισοτήτων του καπιταλισμού. Είναι μ’ άλλα λόγια υποκριτές του χειρίστου είδους! Τι σχέση έχουμε εμείς μ’ αυτούς; <br /><br />Η δυσκολία της Αριστεράς έγκειται στο ότι είναι υποχρεωμένη να συμπαρατάσσεται με τους εργαζόμενους που λειτουργούν όμως σε συνθήκες κοινωνίας «άρπαξε να φας και κλέψε να ’χεις»! Δεν τα καταφέρνει πάντα καλά, σύμφωνοι. Όχι όμως επειδή μεροληπτεί ταξικά. Αυτός είναι ο ρόλος της, να μεροληπτεί. Δεν τα καταφέρνει καλά γιατί πολλές φορές της λείπει η τόλμη κι άλλες φορές η ικανότητα να εξηγήσει με επάρκεια το σκεπτικό της.<br /><br />Τέλος -και μένουμε κι εμείς σ’ αυτό- δεν βοηθάει την καλή και χρήσιμη συζήτηση να μεταθέτεις την κουβέντα σε νέες ενότητες χωρίς να αναφέρεσαι σε προηγούμενες που εσύ άνοιξες και στις οποίες εμείς απαντήσαμε. Ελπίζουμε ότι σε επόμενη συνομιλία μας (που επίσης ελπίζουμε να είναι για …καλό εκείνη τη φορά) θα το προσέξεις λίγο περισσότερο αυτό. Ως τότε,<br /><br /><br />Τα λέμε.LeftG700https://www.blogger.com/profile/18204086053591634946noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-47135055918983262102009-10-27T13:11:54.946+02:002009-10-27T13:11:54.946+02:00Οrpheas
Οντως δε θυμομουν τη διαφορα ευσταθους κα...Οrpheas<br /><br />Οντως δε θυμομουν τη διαφορα ευσταθους και αστθους ισορροπιας..<br /><br />Παρ'ολα αυτα αυτο δε σημαινει τιποτα καθως διαβαζω στο σχολιο σου πως η κατασταση ευσταθους ψυχικης ισορροπιας λεγεται κοινως αραλικι!Επειδη λοιπον η ανθρωπινη κατασταση δεν ειναι εκρεμμες, ειναι προφανες πως μια δυναμικη ειναι ΠΟΛΥΣΗΜΑΝΤΗ επειδη ακριβως οι ανθρωποι σαν συμβολικα οντα αποδιδουν σημασια σε δυναμεις που τους επηρεαζουν..Νομιζω γινομαι κατανοητος..Το "αραλικι" το εχεις επιβαλλει εσυ σαν νοημα επειδη εισαι πικραμενος αλλα και για ιδεολογικους λογους κυριως..Η φυσικη δε σου προσφερει καμια δικαιολογια..<br /><br />Οσο για το αν οι συνθηκες κατω απο τις οποιες εγραφε ο Μαρξ εχουν εκλειψει η οχι η απαντηση μου ειναι πως η μαρξιστικη κριτικη της πολιτικης οικονομιας κινειται σε ενα πολυ υψηλο βαθμο αφαιρεσης και αν περιμενεις να διαβασεις οικονομετρια απο την αναποδη διαβαζεις απο την αρχη λαθος..γιουρι γκαγκαρινhttps://www.blogger.com/profile/08292659738691887474noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-91612993360256545722009-10-27T12:51:58.651+02:002009-10-27T12:51:58.651+02:00Φίλε ernesto,
Το παραπάνω σχόλιο προς τον ORPHEA...Φίλε ernesto,<br /><br /><br />Το παραπάνω σχόλιο προς τον ORPHEAS απευθύνεται και σε σένα, αφού έγραψες ότι συμφωνείς μαζί του.<br /><br /><br />Τα λέμε.LeftG700https://www.blogger.com/profile/18204086053591634946noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-25716066037222239022009-10-27T12:42:02.398+02:002009-10-27T12:42:02.398+02:00Φίλε ORPHEAS,
Μπορεί να σου φαίνεται απόλυτο και...Φίλε ORPHEAS,<br /><br /><br />Μπορεί να σου φαίνεται απόλυτο και είναι. Μη το απορρίπτεις όμως γι’ αυτό το λόγο. Γιατί τότε θα πρέπει να απορρίψεις και δικές σου απολυτότητες. Π.χ. το ιδιωτικό κεφάλαιο! Δεν καταλαβαίνουμε γιατί οι αριστεροί χαρακτηρίζονται ως απόλυτοι τη στιγμή που οι διαφωνούντες επικαλούνται άλλες δικές τους απόλυτες απόψεις. <br /><br />Χαρακτηρίζεις τον Μαρξ απαρχαιωμένο. Σεβαστό. Σκέψου όμως ότι ο Μαρξ άσκησε κριτική σε ένα σύστημα που είναι κάνα δυό αιώνες και βάλε προγενέστερό του. Και σκέψου ότι ο Άνταμ Σμιθ, ο πιο επιφανής από τους πρώτους θεωρητικούς της καπιταλιστικής οικονομίας, γεννήθηκε 95 χρόνια πριν τον Μαρξ και πέθανε 28 χρόνια πριν αυτός καν γεννηθεί! Μη χρησιμοποιείς λοιπόν κλισέ που όχι μόνο δεν έχουν καμιά αξία, αλλά μετατρέπονται και σε μπούμεραγκ. <br /><br />Φίλε ORPHEAS, είναι ευγενές να επιθυμείς μια κοινωνία χωρίς συγκρούσεις κι από αυτή την πλευρά είσαι το ίδιο ευγενής μ’ εμάς! Δεν γίνεται αυτό όμως (όχι να γίνει, αλλά να ξεκινήσει καν να γίνεται!) όσο ο Νόμος καθιερώνει την οικονομική εκμετάλλευση. Τιμούμε τις ευγενείς προθέσεις σου. Δεν μπορούμε όμως να συμμεριστούμε τις απόψεις σου ότι αυτό θα επιτευχθεί με το μεταφυσικό τρόπο της συνεργασίας των εκμεταλλευτών με τους υποκείμενους σε εκμετάλλευση. Αυτό μπορεί να γίνει μόνο με τον βούρδουλα! Των Ρωμαίων κάποτε, σήμερα της κυρίαρχης τάξης. Μας λες ότι «οι κοινωνικές συνθήκες έχουν διαφοροποιηθεί εντελώς». Ξεχνάς όμως ότι η Αριστερά έπαιξε καθοριστικό ρόλο στη βελτίωση της θέσης των εργαζομένων. <br /><br />Αλλά σήμερα, τι γίνεται σήμερα; Ξέρεις πόσο πονάει ο βούρδουλας των 700 ευρώ; Και ξέρεις ότι όταν δεν έχεις ούτε αυτά, παρακαλάς να τα έχεις; (Οι δούλοι κωπηλάτες των Ρωμαίων δεν είχαν φτάσει ποτέ σε τέτοια κατάντια! Να μια πλευρά του 21ου αιώνα που είναι χειρότερη απ’ ό,τι συνέβαινε στον 1ο!).<br /><br />Τέλος, στην κοινωνία που οραματιζόμαστε, το «αραλίκι», δηλαδή η ανθρώπινη ανάγκη του ελεύθερου από εργασία χρόνου, κατανέμεται ίσα σε όλους. Επομένως μη μας φορτώνεις τα κακά του σημερινού Δημόσιου τομέα. Είναι ο Δημόσιος τομέας μιας καπιταλιστικής κοινωνίας! Αλλά λειτουργεί με εργαζόμενους κι εμείς είμαστε μ’ αυτούς. <br /><br /><br />Τα λέμε.LeftG700https://www.blogger.com/profile/18204086053591634946noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-67340879753927695082009-10-26T21:16:14.418+02:002009-10-26T21:16:14.418+02:00Φίλοι Ερνεστο και Ορφέα, ευχαριστώ πολύ για τις ευ...Φίλοι Ερνεστο και Ορφέα, ευχαριστώ πολύ για τις ευχές. Δημήτρης.LeftG700https://www.blogger.com/profile/18204086053591634946noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-19132937058403369752009-10-26T20:40:20.009+02:002009-10-26T20:40:20.009+02:00Προς "γιούρι" επίσης.
Βλεπεις τηρώ τη δι...Προς "γιούρι" επίσης.<br />Βλεπεις τηρώ τη διαδικασία γιά να μη ξαναπείς γι' αχταρμάδες. Κάθε ανάρτηση με τη σειρά της. Κι οι απαντήσεις επίσης.<br /><br />Λυπάμαι αλλά η ουτοπία κι η αιθεροβασία πάνε μαζί, χέρι χέρι.<br />Η ουτοπία της κομμουνιστικής θεωρίας, νομίζω, είναι προφανής και αυταπόδεικτος. Γιατί παραγνωρίζει, συνειδητά, τη διαφορά των όρων "ισότης" και "ισοδυναμία". <br />Παρατηρώντας την Ιστορία θα δεις ότι κομμουνισμός ( με διαφορετικές, ίσως, ονομασίες αλλά την ίδια πάντα έννοια )εφαρμόστηκε, και μάλιστα με επιτυχία, σε καθυστερημένες, εξαθλιωμένες και υπανάπτυκτες κοινωνίες. Εκεί όπου προτεραιότητα είχε η απλή επιβίωση (π.χ. Τσαρική Ρωσία, αποικιόπληκτη Κίνα, κλπ.). Όταν μιά κοινωνία εξασφαλίσει την επιβίωσή της, συνέρχεται, ανέρχεται και αναπτύσσει κι άλλες ανάγκες. Αναδεικνύει τις ιδιαιτερότητες των μελών της κι απαιτεί ελευθερίες και χειραφετημένη δημοκρατία. <br />Κι εκεί γεννιέται το δίλημμα. Η αλλάζουμε το σύστημα ( Γκορμπατσώφ ) η καταπνίγουμε τις φωνές για ελευθερίες ( Στάλιν ) με τη βία και το τρόμο.<br />Είναι στη φύση του ανθρώπου ο διαφορισμός. Και των ικανοτήτων και των αναγκών.<br />Δεν μπορεί ο Φασιανός να συγκριθεί με τον Ρέμπραντ, ούτε ο Μότσαρτ με τον Σαλιέρι. Και οι διαφορές ικανοτήτων απαιτούν διαφορισμό αποδοχών. Κι εδώ κόβει το αυγολέμονο !<br />Κάθε απόπειρα ισοπέδωσης είναι καταδικασμένη σε αποτυχία. Αντίκειται στην ανθρώπινη φύση.<br />Δεν μπορούμε να ζητάμε να περπατήση ο άνθρωπος στο ταβάνι.<br />Το να το θεωρούμε εφικτό είναι, σίγουρα, "εξυπνακισμός". Όσο το να ζητούμε ν' αμείβεται η διαφορά ποιότητος εργασίας με σταχανοφικά βραβεία είναι κι αυτό ,σίγουρα, <br />"απλή αφέλεια".<br />Κάποια μυαλά θα πρέπει, κάποτε, ν' ανοίξουν, κάποια πράγματα θα πρέπει να ιδωθούν καθαρά, κάποιες αλήθειες θα πρέπει να ειπωθούν και κάποιες ιδέες θα πρέπει ν' αναθεωρηθούν.<br />Η Αριστερά χρειάζεται. Όχι όμως αυτή η αγκυλωμένη και αρτηριοσκληρωτική. Η προσκολλημένη στις αποτυχημένες φόρμες και τη ξύλινη γλώσσα.<br />Ένα σύγχρονο σοβαρό, έντιμο και δίκαιο κράτος δεν είναι σχήμα ουτοπικό. Με αίσθηση του μέτρου, της κοινωνικής ευαισθησίας και την προστασία του αδυνάτου, χωρίς να πνίγει ασφυκτικά το δυνατό. Ένα τέτοιο κράτος δεν αποτελεί ουτοπία. Τα Σκανδιναβικά κράτη δεν είναι στη φαντασία μου.<br />Τελικά οι εμμονές στα κομμουνιστικά ιδεολογήματα των παρελθόντων αιώνων θα πρέπει να εγκαταληφθούν. Η ζωή δεν περιμένει.orpheashttps://www.blogger.com/profile/04669937969702788272noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-87799918806107580652009-10-26T19:35:14.465+02:002009-10-26T19:35:14.465+02:00Φίλε "γιούρι γκαγκάριν" σε καλησπερίζω κ...Φίλε "γιούρι γκαγκάριν" σε καλησπερίζω και πολύ ευχαρίστως να σου ξεδιαλύνω τον, κατ' εσέ,"αχταρμά" μου.<br /><br />Και πρώτα πρώτα, την έννοια "ευσταθής ισορροπία" που, πάρα πολύ άδικα σε μπούκωσε. Εικάζω ότι στη Φυσική δεν θα υπήρξες και πολύ καλός. Γιατί αν ήσουν, θα ήξερες ότι η ισορροπία ενός σώματος διακρίνεται σε "ευσταθή" και "ασταθή". Επ' αυτού μην επιμένεις. Άνοιξε ένα βιβλίο Μηχανικής (κλάδος Φυσικής) και θα το δεις γραμμένο.<br />Άρα δεν υπάρχει λεκτικός πλεονασμός.<br /><br />Γιά τα περί DNA, τώρα. <br />Ο όρος, όντως, είναι μοντέρνος και, πλέον, του συρμού.<br />Εγώ εννοώ, με το σύνολο της σχετικής αναφοράς ότι, από τη φύση του ο άνθρωπος ρέπει, πάντα, προς<br />καταστάσεις που του εξασφαλίζουν τη ψυχική του ισορροπία και, άρα, ευτυχία. Γι' αυτό, ακόμη και υποσυνείδητα, διώχνει και απολακτίζει κάθε σκέψη και ενέργεια που τον ενοχλεί. <br />Πόσες φορές δεν ακούμε το " Ουφ, μη με σκοτίζεις, δεν αντέχω πιά !"<br />Αυτά γιά να γίνουν αντιληπτά δεν απαιτούνται ειδικές γνώσεις ψυχολογίας. Στα διδάσκει η ζωή.<br /><br />Λες, επί λέξει : "σε οδηγεί στην αντίληψη πως το αραλίκι ειναι το μοναδικό αποτέλεσμα..".<br />Μα εγώ, ούτε τέτοια λόγια είπα, ούτε και περί αποτελέσματος,εννοώ.<br />Η άποψή μου, υποκειμενική και όχι <br />δογματική σαν τη δική σου, είναι:<br />Το μεγαλύτερο μέρος των δημοσίων υπαλλήλων δεν δουλεύει παραγωγικά. Απλώς απασχολείται χτυπώντας κάρτα ! Και, με τα περί DNA κλπ, εννοώ ότι αυτός ο τρόπος λειτουργίας έχει περάσει στο αίμα του υπαλλήλου, τη ψυχοσύνθεσή του. Όπως θέλεις πές το. <br />Αν διαφωνείς, δύο ενδεχόμενα υπάρχουν. Η είσαι ένας απ' αυτούς, άρα δεν σε συμφέρουν αυτά που λέω, η ανήκεις σ' εκείνους τους τυχερούς, τους λίγους, που δεν έχεις συναλλαγές με το Δημόσιο. Δεν έχεις αγανακτήσει, δεν έχεις ταλαιπωρηθεί και δεν έχεις νευριάσει, έξω απ' το γκισέ. <br />Αν ανήκεις στους πρώτους καλό θα ήταν να σπεύσεις να ενταχθείς στους λίγους συνεπείς που σέβονται τον εαυτό τους και αξίζουν το ψωμί που τρώνε προσφέροντας. <br />Αν ανήκεις στους δεύτερους είσαι πολύ τυχερός και εύχομαι η τύχη σου να κρατήσει, διά βίου. <br /><br />Κατά τα άλλα, περί του DNA, ως απλός άνθρωπος και μη ειδικός, γνωρίζω αυτά που ξέρουν οι πολλοί και μη ειδικοί.<br /><br />Στη σκέψη μου, λόγω πρακτικής παιδείας, επαγγέλματος και πείρας ζωής δεν κάνω λογικά άλματα, ούτε αφήνω κενά και χάσματα. Κοροιδεύω το στόμφο και την "αυθεντία" και διαθέτω άποψη, σε όποιο θέμα μ' ενδιαφέρει και, απλώς, τη καταθέτω, αδιαφορώντας πλήρως, γιά τη τύχη της. <br />Δεν θέλω να πείσω κανένα, ούτε και μ' ενδιαφέρει.( Και μη σπεύσεις να με πεις κυνικό. Πες με δημοκράτη.)<br />Στις συζητήσεις μου προσπαθώ να είμαι κόσμιος, ήπιος κι ανεκτικός.<br />Ποτέ δεν επιτιμώ κάποιον που εκφέρει αντίθετη γνώμη. <br />Πιστεύω ακράδαντα ότι, όλοι έχουν δικαίωμα στην άποψη. Στην ορθή, όμως, είναι κάτι που σηκώνει συζήτηση.<br /><br />Αν προσέξεις, μάλιστα, θα δεις ότι το σχόλιό μου, ( που χαρακτηρίζεις "αχταρμα" ), απαντά, παράγραφο προς παράγραφο, στο σχόλιο των leftG700. <br />Δεν μπορώ να λειτουργήσω σκόρπια κι ανερμάτιστα. Γι' αυτό, ειλικρινά, απορώ που τον είδες τον "αχταρμά".<br />Όσο γιά Freud, δεν έχω ιδέα.<br /><br />Εννοείται, τέλος, ότι το ότι "πάω κόντρα στην επιστημονική σκέψη", και μάλιστα αιώνων το πέταξες, μάλλον, γιά πλάκα και γι' αυτό το προσπερνώ ασχολίαστο.<br /><br />Πάντως, χάρηκα που τα λέμε. Πάντα από κάθε κουβέντα μένει κάτι καλό.<br />Και, να ξέρεις, θα είμαι πάντα στη διάθεσή σου. Γιά οποιοδήποτε θέμα.<br /><br />ΥΓ. θα παρακαλούσα στο προηγούμενο σχόλιό μου το θα "σέρνοντε" να διορθωθεί σε "σέρνονται". Ο δαίμων του πληκτρολογίου ξαναχτύπησε.<br /><br />ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟΥΣ, ΤΥΧΟΝ, ΔΗΜΗΤΡΗΔΕΣ !orpheashttps://www.blogger.com/profile/04669937969702788272noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-33516281556032965092009-10-26T18:41:19.360+02:002009-10-26T18:41:19.360+02:00Φιλε Left G700
Απόσπασμα απο την ανάρτηση σου
Γι...Φιλε Left G700<br /><br />Απόσπασμα απο την ανάρτηση σου<br /><br />Γιατί εγκαλούνται ως αριστοκράτες οι εργάτες του ΟΛΠ; Μα επειδή έχουν αμοιβές που ξεπερνούν κατά πολύ τις «λογικές» αμοιβές που έχει, που «πρέπει» για την ακρίβεια να έχει, ένας εργάτης. Αμοιβές τόσων χιλιάδων ευρώ δικαιούται να έχει μόνο ένας manager, ένα στέλεχος πολυεθνικής, ένας δημοσιογράφος (εδώ ευλογούν ορισμένοι και τα γένια τους!). Όχι όμως κι ένας εργάτης! Όχι να τα ισοπεδώσουμε όλα![1]<br /><br />Και εδω απόσπασμα απο σχόλιο σου<br /><br />Δεν καταλαβαίνουμε καθόλου γιατί είναι για γέλια να μην υπεραμείβονται -μέσω υπερεργασίας σύμφωνοι- λίγοι κι όχι να αυξάνεται συνολικά η απασχόληση. Γιατί αν ισχύει ότι αμείβονται με 100.000, αυτό είναι εφικτό μόνο μέσω υπερβολικών υπερωριών<br /><br />Η ουσία της ανάρτησης μου την οποία φιλοξένισες ευγενικά οπως την επανέλαβα περιληπτικά σε σχόλιο είναι οτι στην υπόθεση ΟΛΠ υπάρχουν λογικά άλματα στην διαχείριση της από πλευρές της αριστεράς.<br />Ας μείνουμε εδώ<br />Καλη συνεχειαLeft Liberal Synthesishttps://www.blogger.com/profile/00065553796409273737noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-26981024412345210742009-10-26T13:45:34.898+02:002009-10-26T13:45:34.898+02:00Ενω ολοι μας κατηγορουν πως ο κομμουνισμος ειναι ο...Ενω ολοι μας κατηγορουν πως ο κομμουνισμος ειναι ουτοπια και πως αυτα τα πραγματα δε γινονται(ποτε εγιναν στην ιστορια?) στο μεταξυ ζητουν ενα αμεροληπτο κρατος που θα συμβιβαζει τα συμφεροντα κεφαλαιου εργασιας(το οποιο ειναι γνωστο πως εχει εμφανιστει πολλακις στην ιστορια)!!! Εξυπνακισμοι η απλη αφελεια?γιουρι γκαγκαρινhttps://www.blogger.com/profile/08292659738691887474noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-49109669144945168282009-10-26T13:18:57.474+02:002009-10-26T13:18:57.474+02:00orpheas said,
"Φταίει το ανθρώπινο DNA, το ο...orpheas said,<br /><br />"Φταίει το ανθρώπινο DNA, το οποίο σπρώχνει τον άνθρωπο στην ευσταθέστερη κατάσταση ψυχικής ισορροπίας, που κοινώς λέγεται "αραλίκι". Και όταν αυτό συνοδεύεται από ελαστική συνείδηση, οκνηρία, έλλειψη παιδείας, μη συναίσθηση καθήκοντος και υπευθυνότητας και αδιαφορία για τις ανάγκες του συνανθρώπου – πολίτη, το πράγμα οδηγείται εκεί που όλοι γνωρίζουμε και όλοι βιώνουμε."<br /><br /><br />Εχω δει παρα πολλους που επειδη χρησιμοποιουν τη λεξη dna σε μια προταση πιστευουν οτι εχουν κατασκευασει ενα ακλονητο επιχειρημα..Τα λογικα αλματα και η καταχρηση του DNA νομιζω γινεται παρα πολυ..Αλλα orpheas τετοιο αχταρμα δεν εχω ξαναδει..Η καταχρηση ας πουμε του ορου ευσταθεστερη κατασταση ψυχικης ισορροπιας εκτος του οτι ειναι πλεοναστικος ο τροπος διατυπωσης(και ευσταθεστερη και ισορροπια μας μπουκωσε) σε οδηγει στην αντιληψη πως το αραλικι ειναι το μοναδικο αποτελεσμα..Ο Freud ας πουμε και η διατυπωση μιας αρχης της σταθεροτητας θα σε βοηθουσε να καταλαβεις καλυτερα πως κατακτιεται η ψυχικη ισορροπια και ποσο πολυσημαντη ειναι αυτη.<br /><br />Δε ξερω ποσα πραγματα ξερεις για το dna και την επιδραση του στη συμπεριφορα αλλα η επικληση του μου κανει φανερο πως η περιπλοκοτητα ενος προβληματος δε σε απασχολει και απλα ζητας μια "αρχη" η οποια θα επικυρωσει τις αποψεις σου ασχετα με το ποση αξια μπορει να εχει σαν εξηγητικη αρχη..Με λιγα λογια πας κοντρα σε αιωνες επιστημονικης σκεψης..γιουρι γκαγκαρινhttps://www.blogger.com/profile/08292659738691887474noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-8887535721331314722009-10-26T11:44:35.637+02:002009-10-26T11:44:35.637+02:00καλημερα και χρονια πολλα σε τυχον εορταζοντες! (η...καλημερα και χρονια πολλα σε τυχον εορταζοντες! (η μιση ελλαδα περιπου)<br /><br />απλα ηθελα να πω οτι συμφωνω με τον ορφεα.αυτο ακριβως ειπα και εγω πιο πανω.το προβλημα ειναι το διπτυχο<br />"νοοτροπια-μη ελεγχο"<br />απο εκει ξεκινανε ολα και εκει τελειωνουν!<br /><br />καλημερεςernestonoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-30452454419307303432009-10-26T09:18:26.620+02:002009-10-26T09:18:26.620+02:00Παιδιά καλημέρα και καλή εβδομάδα.
Ξεκινάτε από έν...Παιδιά καλημέρα και καλή εβδομάδα.<br />Ξεκινάτε από έναν απόλυτο χαρακτηρισμό. Ένα θέσφατο. Το «δεν υπάρχει κράτος δίκαιο κι αμερόληπτο». <br />Κι αυτό είναι λάθος, είναι υπερβολή. <br />Ακόμη κι αν δεν υπάρχει σήμερα, οι έννοιες "δίκαιο" και "αμερόληπτο" στην οριακή τους τιμή, θα πρέπει να αποτελούν ζητούμενο. Εκεί θα πρέπει να κατατείνουν οι προσπάθειες όλων. Να χτίσουμε ένα κράτος με θεσμούς και μηχανισμούς που θα το χαρακτηρίζουν έτσι.<br />Κι αυτό είμαι σίγουρος ότι και εφικτό είναι και χρησιμότερο, αλλά και προτιμότερο από το τζέρτζελο μιάς ολικής ανατροπής που θεωρείτε, εσείς, λύση. <br />Να είσαστε σίγουροι ότι οι, «τάχα» άρδην, αλλαγές οδηγούν, απλώς, σε αλλαγές τυράννων.( Μπορεί να μην διαβάζω τον ανιαρό και ξεπερασμένο, παλαιολιθικό, Μαρξ, διαβάζω, όμως, ιστορία. Και διδάσκομαι απ’ αυτήν ).<br />Άλλη μία, κατά τη γνώμη μου πάντα, λάθος άποψη είναι η περί «κόκκινων γραμμών». Οι, πάσης φύσεως και χρώματος γραμμές αποτελούν διχαστικά και διαχωριστικά σχήματα, που οδηγούν στην «αυθεντία» και τον «διανοουμενίστικο ελιτισμό»,ο οποίος με τη σειρά του, καταλήγει σ’ένα ιδιόμορφο «imperium». Και, το χειρότερο, καταργεί η απονευρώνει το διάλογο και τη δυνατότητα συνεννόησης. <br />Άρα διαιωνίζει τη σύγκρουση.<br />Για τα στραβά της δημοσιοϋπαλληλικής συμπεριφοράς δεν ευθύνεται καμία ιδεολογική και πολιτική παράταξη. Φταίει το ανθρώπινο DNA, το οποίο σπρώχνει τον άνθρωπο στην ευσταθέστερη κατάσταση ψυχικής ισορροπίας, που κοινώς λέγεται "αραλίκι". Και όταν αυτό συνοδεύεται από ελαστική συνείδηση, οκνηρία, έλλειψη παιδείας, μη συναίσθηση καθήκοντος και υπευθυνότητας και αδιαφορία για τις ανάγκες του συνανθρώπου – πολίτη, το πράγμα οδηγείται εκεί που όλοι γνωρίζουμε και όλοι βιώνουμε. <br />Οι διάφορες πολιτικές παρατάξεις, απλώς, εκμεταλλεύονται τη περίπτωση και τη διαχειρίζονται κατά τις κομματικές τους επιδιώξεις και συμφέροντα.<br />Κλείνοντας, χωρίς να κουράζομαι, θα επαναλάβω ότι μια πραγματικά φωτισμένη και προοδευτική αριστερά θα πρέπει, επί τέλους, να ξεκολλήσει από τις «αρχαίες» μαρξιστικές θεωρίες. Ν’ αναζητηθεί και να βρεθεί ένας καινούργιος, σύγχρονος Μαρξ, που θα ξαναδιατυπώσει μια νέα, προσαρμοσμένη στη σημερινή πραγματικότητα, θεωρία η οποία θα τακτοποιεί τη σχέση, κεφάλαιο – εργασία, όχι στη βάση της πάλης, αλλά της εποικοδομητικής και επωφελούς για όλους, συνεργασίας.<br />Ας καταλάβουμε όλοι ότι τα κοινωνικοοικονομικά δεδομένα που αποτελούσαν τη πλατφόρμα έμπνευσης του Μαρξ και όλων των σχετικών φιλοσόφων της εποχής εκείνης δεν υπάρχουν σήμερα ! Οι κοινωνικές συνθήκες έχουν διαφοροποιηθεί εντελώς. Όσοι θέλουν να σκέπτονται και να λειτουργούν με τα ισχύοντα του χθες, είναι καταδικασμένοι σε αποτυχία. Θα σέρνοντε με τον αραμπά πίσω από μια Φερράρι που θα προηγείται. Και θα γκρινιάζουν μόνιμα. <br />«Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι».<br />ΥΓ. Όντως στο θέμα της ρωμαικής γαλέρας παρεννόησα παρασυρμένος από τη ρύμη του γεγονότος ότι υο αντικείμενο ήταν η εργασία στο Δημόσιο. Ανακαλώ και απολογούμαι !orpheashttps://www.blogger.com/profile/04669937969702788272noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-50521091372434988692009-10-25T21:48:37.374+02:002009-10-25T21:48:37.374+02:00Φίλε Left Liberal Synthesis,
Επανέρχεσαι στις 10...Φίλε Left Liberal Synthesis,<br /><br /><br />Επανέρχεσαι στις 100.000. Σε παραπέμψαμε σε ένα ρεπορτάζ που δίνει διαφορετικά στοιχεία. Σημαίνει ότι το διάβασες και το απορρίπτεις; Σημαίνει ότι δεν το διάβασες καν; Δεν μπορούμε να ξέρουμε. Αλλά έχει σημασία νομίζουμε να μη συζητάμε, ο καθένας ερήμην του τι λέει ο άλλος.<br /><br />Δεν καταλαβαίνουμε καθόλου γιατί είναι για γέλια να μην υπεραμείβονται -μέσω υπερεργασίας σύμφωνοι- λίγοι κι όχι να αυξάνεται συνολικά η απασχόληση. Γιατί αν ισχύει ότι αμείβονται με 100.000, αυτό είναι εφικτό μόνο μέσω υπερβολικών υπερωριών. Και βέβαια δεν καταλάβαμε καθόλου τη σχέση με τον εθνικοσοσιαλισμό.<br /><br />Δηλαδή μια σοσιαλιστική -λέμε τώρα- κοινωνία που η μεγαλύτερη επιτρεπόμενη ψαλίδα αμοιβών είναι ας πούμε ενα προς τρία έχει εθνικοσοσιαλιστικά χαρακτηριστικά;<br /><br /><br />Τα λέμε.LeftG700https://www.blogger.com/profile/18204086053591634946noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-42235039121009042162009-10-25T18:56:50.467+02:002009-10-25T18:56:50.467+02:00Φίλε Left G 700
Η θεωρία της υποχρεωτικής ανακαταν...Φίλε Left G 700<br />Η θεωρία της υποχρεωτικής ανακατανομής υφιστάμενων αμοιβών από μισθωτή εργασία είναι για γέλια.<br />Είναι οπλο των κάθε λογής υπεραντιδραστικών που δεν αντιλαμβάνονται την σημασία της εργατικής εργασίας που εξειδικεύεται μεσω αποκτησης δεξιοτήτων και όχι διπλωμάτων .Είναι ακριβως στον πυρήνα των αντιδραστικων κοινωνικών ιδεών που εύστοχα αντιμάχεσαι.<br />Σχετικά με την θέση των υφισταμένων λιμενεργατών οτι είναι πρόθυμοι να δουν αμοιβές των 100,000 να γίνονται 30,000 υπο την <br />προυπόθεση προσληψης στον ΟΛΠ είναι προσχηματική και ψιλο εθνικοσοσιαλιστική.Η γενίκευση της <br />οδηγεί στον αυτοχειριασμό της έννοιας του συνδικαλισμου.Αν η εργατική δύναμη στον ΟΛΠ αξίζει 100,000 τότε ή όλοι 100,000 ή οι λιμενεργάτες πρέπει να πουν αντίο στην εργατική τάξη (στην έννοια που την διαχειρίζεσαι στο αρθρο σου).Left Liberal Synthesishttps://www.blogger.com/profile/00065553796409273737noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-77928516166410106822009-10-25T18:22:45.312+02:002009-10-25T18:22:45.312+02:00Φίλε Left Liberal Synthesis,
Χαιρόμαστε που αναγ...Φίλε Left Liberal Synthesis,<br /><br /><br />Χαιρόμαστε που αναγνωρίζεις ότι σε διαβάσαμε σωστά. Εν προκειμένω θα θέλαμε να σου πούμε ότι ο Σ. Πολυμίλης της «Ελευθεροτυπίας» (κάναμε λινκ το άρθρο του) θα έπρεπε να έχει περισσότερα παράπονα. Τα γραφόμενά του όντως δεν έχουν σχέση με όσα γράφει ο Μανδραβέλης π.χ. Ωστόσο πέφτει κι εκείνος στη λούμπα να μέμφεται τους απεργούς επειδή δεν αφήνουν τον ΟΛΠ να προσλάβει προσωπικό, ώστε να μοιραστεί το «χρήμα». Οι απεργοί όμως ισχυρίζονται ότι γι’ αυτό ευθύνεται ο ΟΛΠ. Το έψαξε αυτό ο Πολυμίλης; Μάλλον όχι. Κι όμως δεν διστάζει να υιοθετήσει την άποψη που ενοχοποιεί τους λιμενεργάτες.<br /><br />Για τις αμοιβές που λες, κάνε έναν κόπο να μπεις στο http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11424&subid=2&pubid=7114818# Εκεί θα δεις μια άλλη πραγματικότητα. Και εν πάση περιπτώσει, δεν έχουμε εννοείται καμία αντίρρηση οι 100.000, όπου υπάρχουν, να μοιραστούν και σε άλλους εργαζόμενους. Όχι όμως να πάνε στα ταμεία κάποιας Cosco. Και σε σχέση με το ζήτημα των επιχειρηματικών στρατηγικών ανάπτυξης, χωρίς να μπαίνουμε σε λεπτομέρειες, σου λέμε: Σε μία κοινωνία αλληλεγγύης που βαδίζει σύμφωνα με την αρχή της Ισότητας οι εργαζόμενοι πολλά θα καταλάβαιναν και σε πολλά θα συναινούσαν. Όχι όμως σε μια κοινωνία όπου βασιλεύει η αρχή του «ο σώζων εαυτόν σωθείτω». Σ’ αυτήν την κοινωνία μόνο ο βούρδουλας μπορεί να έχει αποτέλεσμα. Δεν πιστεύουμε να θέλεις μια τέτοια κοινωνία.<br /><br /><br />Τα λέμε.LeftG700https://www.blogger.com/profile/18204086053591634946noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-62614510849196969072009-10-25T17:06:05.064+02:002009-10-25T17:06:05.064+02:00Φίλε Left Liberal Synhesis,
Sorry για τη διαγραφ...Φίλε Left Liberal Synhesis,<br /><br /><br />Sorry για τη διαγραφή των σχολίων. Πήγαμε να διορθώσουμε ένα ασήμαντο λάθος και τα κάναμε μαντάρα: Το χάσαμε όλο! Θα το ξαναγράψουμε, ει δυνατόν λέξη προς λέξη το ίδιο.<br /><br /><br />Τα λέμε.LeftG700https://www.blogger.com/profile/18204086053591634946noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-91673388285807543572009-10-25T16:59:26.010+02:002009-10-25T16:59:26.010+02:00Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.LeftG700https://www.blogger.com/profile/18204086053591634946noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-22138485600536746082009-10-25T16:48:44.202+02:002009-10-25T16:48:44.202+02:00Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.LeftG700https://www.blogger.com/profile/18204086053591634946noreply@blogger.com