tag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post6974118974514945788..comments2023-11-11T22:11:30.602+02:00Comments on Left G700 : Εναντίον τής υπαρκτής Αριστεράς (αναδημοσίευση)LeftG700http://www.blogger.com/profile/18204086053591634946noreply@blogger.comBlogger90125tag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-1470660229972877472012-07-31T18:00:56.416+03:002012-07-31T18:00:56.416+03:00Που είσαι δάσκαλε Λαυρέντη να θαυμάσεις αυθεντίες
...Που είσαι δάσκαλε Λαυρέντη να θαυμάσεις αυθεντίες<br /><br />Γιάκοβ<br /><br /><br />ΥΓ Λέφτηδες , ο γέρο Γιάκοβ δεν ενοχλείται με τη παρουσία του Κωστή, αντίθετα βυθίζεται ( αύτανδρος ) στα νάματα του διαλεκτικού υλισμούAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-80697226542371495132012-07-31T04:26:30.784+03:002012-07-31T04:26:30.784+03:00Παιδιά,
Νομίζω ότι πολύ σωστά το θέσατε επιτέλους...Παιδιά,<br /><br />Νομίζω ότι πολύ σωστά το θέσατε επιτέλους το ζήτημα. Σας έχω πει από καιρό ότι δεν θέλετε συζήτηση και συμφωνώ ότι δεν υπάρχει λόγος να παριστάνετε ότι συζητάτε. Κάνετε μια πολιτική δουλειά όπως κάνουμε όλοι, η δουλειά που διαλέξατε να κάνετε είναι καταδικασμένη σε αποτυχία, το έχετε καταλάβει και έχετε ένα άγχος που σας οδηγεί φυσικά στο να βρίζετε και να απειλείτε.<br /><br />Εντάξει ούτε οι πρώτοι ούτε οι τελευταίοι.<br /> <br />Ο χαρακτηρισμός του σταλινικού με τιμάει ιδιαίτερα. Αυτό που δεν τιμάει την νοημοσύνη σας είναι ότι θεωρείτε σταλινικούς και τους επιτελείς του ΚΚΕ. Εντελώς ανιστόρητοι δηλαδή αλλά δεν με εκπλήσσει.<br /><br />Τα περί Γκουλάγκ χαρακτηρίζουν εσάς όχι εμένα ... και προσέξτε κάτι, αυτή την χαζομάρα δεν αντιγράφετε από την Σώτη, την αντιγράφετε από τον Καλύβα (καρμπόν) και μέσω αυτού από τον Μακάρθυ, από όπου είδαν το αντισταλινικό φως οι πάντες και η Σώτη και (πράγμα που δεν με εκπλήσσει αν και δεν με ευχαριστεί) δυστυχώς και εσείς.<br /><br />Το ότι δεν επιτρέπω την κριτική στις απόψεις που εκφράζονται στις Σελίδες Κριτικής συνεχίζει να είναι αισχρό ψέμα. Και επειδή το ζήτημα αυτό το θεωρώ σοβαρό θα μεταφέρω τα λεγόμενά σας στον τόπο του εγκλήματος στις Σελίδες Κριτικής και θα σας απαντήσω εκεί. <br /><br />Τα υπόλοιπα περί κίτρινων καρτών και ενοχλήσεως των αναγνωστών σας τα θεωρώ προϊόν της αμηχανίας σας ... και περιττό να τα απαντήσω, ας τα κρίνουν οι αναγνώστες σας.<br /><br />Να είσαστε καλά και σας εύχομαι μετά και από το εμπνευσμένο κείμενο περί χαλυβουργίας πολλές και κερδοφόρες ήττες.Κωστήςhttp://www.critici.grnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-47784073434160011402012-07-30T16:53:51.611+03:002012-07-30T16:53:51.611+03:00ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Αντί επιλόγου, μερικά διαδικαστικά ζητή...ΣΥΝΕΧΕΙΑ<br /><br /><br />Αντί επιλόγου, μερικά διαδικαστικά ζητήματα:<br /><br />Κοίτα, δεν έχουμε κανένα πρόβλημα αν θέλεις να έρχεσαι εδώ για να <i>«κάνεις την πλάκα σου»</i>.[****] Η Λαϊκή Δημοκρατία μας είναι ανεκτική. Αν δεν έχεις κάτι χρησιμότερο να κάνεις από το να παρενοχλείς ανθρώπους που σου συμπεριφέρθηκαν αν μη τι άλλο συντροφικά, so be it. Όμως, ενδεχομένως, να παρουσιαστούν κάποιες επιπλοκές. <br /><br />Η μία θα ήταν να συμπεριλάβεις και άλλους σχολιαστές εδώ στην πλάκα σου. Αν κάποιος δεν το ανεχθεί και τσινήσει θα δεις πρώτα μία κίτρινη κάρτα και μετά μία κόκκινη.<br /><br />Το ίδιο θα συμβεί, αν η πλάκα σου εις βάρος μας εξοργίσει κάποιον σχολιαστή εδώ και καταλήξει αυτό το μπλογκ να ασχολείται κάθε λίγο και λιγάκι με τη συμπεριφορά σου, αντί να συζητάει τα όποια θέματα εισάγουμε προς συζήτηση.<br /><br /><i>Salus blog suprema lex esto</i>, αν με εννοείς…<br /><br /><br />[****] Όποτε συμπεριλαμβάνεται σε αυτήν την πλάκα κάποια άποψη που θα θέλουμε να σχολιάσουμε, θα το κάνουμε με γενικό, μη προσωπικής απεύθυνσης σχόλιο.<br /><br /><br />Over and outLeftG700https://www.blogger.com/profile/18204086053591634946noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-60359058742357765132012-07-30T16:51:13.919+03:002012-07-30T16:51:13.919+03:00Φίλε Κωστή,
Δεν έχει πλέον κανένα νόημα ο περαιτ...Φίλε Κωστή,<br /><br /><br />Δεν έχει πλέον κανένα νόημα ο περαιτέρω απ’ ευθείας διάλογος μεταξύ μας. Επομένως αυτό το σχόλιο είναι το τελευταίο με το οποίο απευθυνόμαστε σ’ εσένα.<br /><br />Θυμάμαι τα περιστατικά τής πρώτης σου εμφάνισης εδώ. Είχες γράψει κάποιο σχόλιο και όταν σου απαντήσαμε μας ευχαρίστησες θερμά μόνο μια μόνο γι’ αυτό. Επειδή απαντήσαμε! Γιατί, εξηγούσες, όποτε είχες σχολιάσει αλλού κανείς δεν έμπαινε στον κόπο να σου απαντήσει. Μας είχε κάνει εντύπωση και το θεωρήσαμε άλλη μία απόδειξη της κατάντιας της Αριστεράς να μη συζητάει τις διαφωνίες της. Και να που φτάνουμε κι εμείς στο ίδιο σημείο! Να σου δηλώνουμε ότι δεν θα ξανασυζητήσουμε απ’ ευθείας μαζί σου.[*] Πώς συνέβη αυτό;<br /><br />Συνέβη γιατί έχουμε πλέον πειστεί ότι εσύ δεν έχεις καμία πρόθεση να συζητήσεις για τις διαφωνίες σου. Έχεις κάθε διάθεση να κατακεραυνώσεις, να ‘‘αποκεφαλίσεις’’, να εκμηδενίσεις, να απαξιώσεις, να προσβάλεις, όλα αυτά ναι, σου τα αναγνωρίζουμε ανεπιφύλακτα. Αλλά το να συζητήσεις, όχι! Σε καμία περίπτωση!<br /><br />Η λεκτική συμπεριφορά σου απέναντί μας έβγαλε στην επιφάνεια ένα από τα απεχθέστερα πρόσωπα της Αριστεράς. Είναι αλήθεια ότι πιο πολύ έχουμε διαβάσει ή ακούσει να μιλάνε γι’ αυτό το απεχθές πρόσωπο, παρά το έχουμε βιώσει. Όμως, μετά την εμπειρία των συζητήσεων μαζί σου, έχουμε κάθε δικαίωμα να λέμε ότι δεν είμαστε πια τόσο φτωχοί σε προσωπικά βιώματα. (Η νέα μας εμπειρία, εσύ, μας έδωσε όμως και μια ικανοποίηση: από τη στιγμή που αρχίσαμε κάπως να καταλαβαίνουμε πού μας πάνε τα τέσσερα, σχηματίσαμε την εντύπωση ότι η άποψη που θέλει τον ‘‘σταλινισμό’’ να ζει και να βασιλεύει μόνο στον Περισσό είναι ένας από τους μεγαλύτερους μύθου που κυκλοφορεί εντός τής Αριστεράς —αλλά και στην κοινή γνώμη. Μπορώ να σου ανακοινώσω με κάθε επισημότητα πως είσαι ένα από τα καλύτερα επιχειρήματά μας για να υποστηρίζουμε πια ότι αυτό δεν είναι απλώς μύθος. Είναι παραμύθα!)<br /><br />Όχι, φίλε Κωστή, δεν είσαι αντιεξουσιαστής.[**] Αυτό μόνο ένας (ή μία ;-) ) αφελής θα το πίστευε. Η συμπεριφορά σου[***] εδώ δείχνει ξεκάθαρα ότι είσαι στυγνός εξουσιαστής, με καραμπινάτα ολοκληρωτική σκέψη και γνήσια δικτατορική στόφα. Τόσο που με φτάνεις στο σημείο να επαναλάβω (ποιος; εγώ!) τα λόγια τής Σώτης Τριανταφύλλου από το τελευταίο της βιβλίο (απλώς, λίγο παραλλαγμένα): <b><i>«Εσύ, αν είχαμε κερδίσει στον εμφύλιο, θα μας είχες στείλει σε κανένα Γκουλάγκ!».</i></b><br /><br />Δεν υπάρχει κανένα αισχρό ψέμα σε αυτό που έγραψα ότι δεν επιτρέπεις τον παραμικρό σχολιασμό. Κατ’ αρχήν, στο διαδικαστικό κείμενο δεξιά, μέχρι πριν λίγες μέρες, δεν έγραφες <i>«Για άμεση δημοσίευση σχολίου πατήστε: ΕΔΩ</i>. Έγραφες <i>Για σχόλιο: ΕΔΩ</i>. Όμως εγώ σε όσα άρθρα σου διάβασα δεν είδα κανένα σχόλιο και δεν είδα και καμία φόρμα σχολίων. Το συμπέρασμα που έβγαλα ήταν ότι επιτρέπεις τα σχόλια κατ’ ιδίαν και με την προϋπόθεση ότι αυτός που θέλει να σου πει την άποψή του πρέπει να ρετζιστραριστεί ως συνεργάτης (έχει κάποια διαφορά από τον ελεύθερο σχολιασμό, όπου ο καθένας μπορεί να έρθει και να μας κάνει μισή πεντάρα). Τα συμπεράσματά μου δεν ανταποκρίνονται στα πράγματα; Να το δεχθώ. Με ποιες αποδείξεις (έστω και ενδείξεις) καταλήγεις στο συμπέρασμα ότι είπα αισχρά ψέματα; Είναι αυτό που σου έλεγα και στο προηγούμενο σχόλιο: Για σένα δεν υπάρχει λάθος. Μόνο πρόθεση!<br /><br /><br /><br />[*] Και να σκεφτεί κανείς ότι πριν λίγο καιρό, όταν, εμμέσως πλην σαφώς, μας κούνησες μαντήλι, σε προσκαλέσαμε να επιστρέψεις. Είδες πόσο επίμονα περιχαρακώνουμε την εξουσία μας απέναντι στον πιο σκληρά αντιπολιτευόμενο τις απόψεις μας σχολιαστή; (Α, ρε Κωστή! Προσεγγίζεις το 100% στην πολιτική τυφλότητα!...)<br /><br />[**] Αν και δεν καταλαβαίνω γιατί επανέρχεσαι. Σε αυτό το σχόλιο δεν σε αποκαλέσαμε έτσι. Κάναμε μία αναφορά στον Νέγκρι. Ξεκάρφωτη; Ούτε γι’ αστείο! Εσύ δεν έγραψες εδώ ότι έχεις πατήσει στη σκέψη τού Νέγκρι και την πήγες μάλιστα και παραπέρα; Προς τι λοιπόν η αγανάκτησή σου;<br /><br />[***] Πάντα κρατάμε μία επιφύλαξη για το αν η διαδικτυακή συμπεριφορά ανταποκρίνεται στον πραγματικό χαρακτήρα.<br /><br /><br />ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙLeftG700https://www.blogger.com/profile/18204086053591634946noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-54344915293648600702012-07-30T16:45:57.467+03:002012-07-30T16:45:57.467+03:00Φίλη Δέσποινα,
Απαντώ και ταυτόχρονα κλείνω από ...Φίλη Δέσποινα,<br /><br /><br />Απαντώ και ταυτόχρονα κλείνω από τη μεριά μας αυτό το γύρο, ο οποίος <i>και</i> πολύ κράτησε και, δυστυχώς, δεν βοήθησε στο παραμικρό.<br /><br />Δεν ξέρω τι είναι αυτό που θολώνει την ευθυκρισία σου —‘‘στράβωμα’’, προκατάληψη, ‘‘πόλεμος’’ φύλων, ή κάτι άλλο που δεν μπορώ να υποθέσω—, πάντως, ό,τι κι αν είναι, είναι πολύ. Διότι σε βλέπουμε να γράφεις: <i>Αφήστε ήσυχους τον Κωστή και την Ενη,[...]</i>!!! Τι ακριβώς …‘‘κάναμε’’ στην Ένη και στον Κωστή;;; Εγώ δεν έγραψα παραπάνω προς την Ένη ότι δεν υπάρχει κανένα θέμα συγγνώμης κι ότι συμμερίζομαι την άποψή σου περί δημόσιου διαλόγου κ.λπ., κ.λπ.;;; Είδες πουθενά να της συμπεριφέρομαι άσχημα;;; Και η αντιπαράθεση με τον Κωστή έχει σε κάτι να κάνει με το ότι, στη μεταξύ μας διένεξη, υποστήριξε εσένα και επέκρινε εμάς;;;<br /><br />Επίσης ανύπαρκτο είναι το ζήτημα που ανοίγεις με τη δήθεν ασέβεια εκ μέρους μου και τη μη αναγνώριση της παρέμβασής τους. Δεν μπορώ να καταλάβω τι από τα όσα έγραψα συνιστά ασέβεια (και θα συνιστούσε αναγνώριση και σεβασμό). Κι αυτό που υπονοείς ως έσχατο όριο (τη σιωπή μας), μου φαίνεται ακατανόητο. Δηλαδή, είμαστε υπό δικαστική απαγόρευση και δεν μπορούμε να παίρνουμε το λόγο ισότιμα με τους άλλους σχολιαστές εδώ;;; <br /><br />Λάθος και η ερμηνεία που δίνεις στην παρέμβασή τους (συγγνωστό, ιδίως αν οφείλεται σε μικρή εμπειρία από τα διαδραματιζόμενα στη μπλογκόσφαιρα). Δεν είναι ζήτημα ηθικής. Ό,τι χτύπησε άσχημα στην Ένη και στον Κωστή, χτύπησε άσχημα και σε άλλους (συμπεριλαμβανομένης της αφεντομουτσουνάρας μου). Είναι πολλοί οι λόγοι για τους οποίους κάποιος αποφασίζει να μην παρέμβει σε διενέξεις τρίτων και ίσως κανένας από αυτούς δεν έχει να κάνει με μειωμένη αντίληψη ηθικής.<br /><br />Κλείνοντας: Τσέκαρα τους δηλωμένους αναγνώστες μας (δεν τους εμφανίζουμε στο μπλογκ γιατί δεν μας κάθεται καλά η ‘‘επίδειξη’’ των συμπαθούντων —εσύ θα κρίνεις αν αυτό είναι ‘‘αρσενική’’ ή ‘‘θηλυκή’’ στάση). Πρέπει να είσαι από τους πρώτους (δεν παίρνω όμως και όρκο), άρα πρέπει να ήσουν αναγνώστρια αρκετό καιρό πριν αρχίσεις να σχολιάζεις. Κι ύστερα θυμήθηκα τα λόγια σου στο πρώτο-πρώτο σου σχόλιο (τα γράφω στο περίπου): <i>Μ’ αρέσει εδώ, είναι ήσυχα και μπορείς να συζητάς.</i> Ψάξε λοιπόν να βρεις τι είναι αυτό που σε έκανε να πάρεις στροφή 180 μοιρών και να χαρακτηρίζεις άσκοπη τη συζήτηση με ανθρώπους των οποίων τα κείμενα τα έβρισκες αρκετά ενδιαφέροντα για να ‘‘γραφτείς συνδρομήτρια’’. Και μόνο αυτό το ψάξιμο, ακόμα κι αν δεν έχει άμεσο αποτέλεσμα, θα είναι ένα μεγάλο κέρδος από τις ώρες που σπατάλησες εδώ άσκοπα…<br /><br /><br />Τα λέμεLeftG700https://www.blogger.com/profile/18204086053591634946noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-43723633908545892752012-07-29T19:12:56.954+03:002012-07-29T19:12:56.954+03:00Παιδιά,
Αφήστε ήσυχους τον Κωστή και την Ενη, του...Παιδιά,<br /><br />Αφήστε ήσυχους τον Κωστή και την Ενη, τους μόνους ανθρώπους που είχαν το ηθικό ανάστημα να πάρουν θέση σε μια αντιπαράθεση που δεν τους αφορούσε άμεσα αλλα την έκαναν δικια τους: αυτό άλλοι το λένε ανθρωπιά, άλλοι συνείδηση, άλλοι θάρρος, άλλοι τιμιότητα κι άλλοι υπέρβαση του εγώ. Όπως κι αν το ονομάσει κανεις, αν δεν μπορείτε να το αναγνωρίσετε και άρα ούτε να το σεβαστείτε, τότε τουλάχιστον μείνετε βουβοί. Η σιωπή κάνει καλο, δοκιμάστε την.<br /><br />ΔέσποιναOverTheHillhttps://www.blogger.com/profile/03893433251145044707noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-7104722801532168222012-07-29T18:28:02.518+03:002012-07-29T18:28:02.518+03:00Λοιπόν φιλαράκια ακούστε:
Μη χτυπιέστε τζάμπα και...Λοιπόν φιλαράκια ακούστε:<br /><br />Μη χτυπιέστε τζάμπα και βερεσέ, καμιά αντιπολιτευτική διάθεση δεν έχω διότι δεν σας είδα ποτέ σαν κυβέρνηση.<br /><br />Δεν είπα σε σας μη στρογγυλεύετε τα πράγματα, είπα στη φίλη την Ενη να μην στρογγυλεύει (όχι ότι θα της κάνω και κουμάντο) την δική σας κακοήθεια.<br /><br />λέτε: "αποσύραμε τον χαρακτηρισμό αλλά εμμένουμε στην άποψη" Να τι είπατε: <br /><br />"Στην απάντησή μας θα ισχυριστώ και θα επιχειρήσω να αποδείξω ότι τα περισσότερα από <b>όσα ισχυρίστηκες </b> μετά την επανεμφάνισή σου εδώ, είναι <b>ολοστρόγγυλες ανοησίες</b>. Επίσης, θα ισχυριστώ και θα επιχειρήσω να αποδείξω ότι, <b>αν και φεμινίστρια, συμπεριφέρθηκες ως κότα</b>."<br /><br />Συγνώμη, αλλά δεν βλέπω καμιά "άποψη" σ' αυτό το βρισίδι. Εκ των υστερών προσπάθησες να αποδείξεις ότι η δέσποινα "την έκανε με ελαφρά πηδηματάκια" .. αν αυτό κατά την γνώμη σου είναι "άποψη" τότε να πας να κοιταχτείς σε κανένα γιατρό γιατί έχεις πρόβλημα.<br /><br />Τώρα, όλα αυτά που γράφεις για μένα δεν έχουν καμιά σχέση με αυτά που είπα απευθυνόμενος στην αγαπητή Ενη, είναι "άλλα λέει η θειά μου κι άλλα ακούν τα αυτιά μου".<br /><br />Επαναλαμβάνεις δύο κακοήθειες που σου έχουν γίνει προσφιλείς:<br /><br />Η μία είναι επιμένετε να με ονομάζετε αντιεξουσιαστή παρ' όλο που εξήγησα ότι αυτό με προσβάλει. Δεν είμαι αντιεξουσιαστής! Αντιεξουσιαστές αυτοαποκαλούνται ορισμένοι είτε εντελώς απατεώνες είτε εντελώς ηλίθιοι που είναι εναντίον της εξουσίας όσο δεν την έχουν, εκφράζοντας με αυτό τον τρόπο την λιγούρα τους για εξουσία.<br /><br />Η δεύτερη κακοήθεια είναι ότι επιμένετε να λέτε ότι την κριτική στις αλλοπρόσαλλες δήθεν απόψεις σας που δεν μπορείτε να την ανεχθείτε σας την κάνει κάποιος που:<br />"στο προσωπικό του μπλογκ δεν επιτρέπει τον …παραμικρό σχολιασμό;;;"<br /><br />Πρώτα πρώτα οι "Σελίδες Κριτικής" δεν είναι προσωπικό μπλογκ. Τι είναι το λέω εδώ: http://www.critici.gr/PageText.php?text_flag=1&item_id=12 <br />και για να μην κάνετε τον κόπο να διαβάζετε (δεν θα σας χρησιμεύσει σε τίποτα) μεταφέρω ένα απόσπασμα:<br /><br />"Οι Σελίδες Κριτικής υπήρξαν πριν απ' όλα προϊόν μιας αντίφασης. Από την μια μεριά οι δυνατότητες που δίνει η τεχνολογία και από την άλλη μεριά τα αξεπέραστα εμπόδια που δημιουργεί οποιαδήποτε οργανωμένη συλλογικότητα στην έκφραση του ατομικού λόγου! Η αντίφαση αυτή οδηγεί στο συμπέρασμα ότι οι συλλογικότητες, όπως τις ξέρουμε, έχουν ξεπεράσει τα όρια της χρησιμότητάς τους. Αυτή η αντίφαση ανοίγει έναν μοναδικό δρόμο: την απελευθέρωση του ατομικού λόγου από την καταδυνάστευση των συλλογικοτήτων και η αναζήτηση άλλων μορφών κοινωνικής πλαισίωσης. Αυτό τον δρόμο έχω αποφασίσει να ακολουθήσω με τις Σελίδες Κριτικής στο υπόλοιπο της ζωής μου."<br /><br />Τον σχολιασμό όχι μόνο τον επιτρέπω αλλά τον ζητάω:<br /><br />"Οι ΣΕΛΙΔΕΣ ΚΡΙΤΙΚΗΣ ανήκουν στην <b>Αριστερά της Κοινωνικής Βάσης</b>. Επιδιώκουν όμως την δημοσίευση όλων των πολιτικών απόψεων. Για άμεση δημοσίευση σχολίου πατήστε: ΕΔΩ .. Για δημοσίευση άρθρου: admin@critici.gr .. Για προσωπική επικοινωνία: costis@critici.gr"<br /><br />Όποιος θέλει μπορεί να γραφτεί συνεργάτης και να γράφει κατ' ευθείαν ότι θέλει .. υπό τον όρο ότι θα μου αναγνωρίζει το δικαίωμα να κάνω κριτική στην άποψή του.<br /><br />Επομένως το "δεν επιτρέπω" είναι αισχρό ψέμα κάποιων που στην ουσία δεν αντέχουν την παραμικρή κριτική στις αλλοπρόσαλλες κοινοτοπίες που γράφουν και προσπαθούν να την αποφύγουν με πλάγιους τρόπους.<br /><br />Αν θέλετε λοιπόν να δοκιμάσετε την τύχη σας, δεν έχετε παρά να στείλετε τις "απόψεις" σας.<br /><br />Μέχρι τότε (τον κόκκινο Μάη) εγώ σε σας θα σας αντιμετωπίζω με την σοβαρότητα που αντιμετωπίζετε και σεις την αφεντιά σας .. κάνοντας την πλάκα μου.Κωστήςhttp://www.critici.grnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-26060604331620939822012-07-28T18:54:09.152+03:002012-07-28T18:54:09.152+03:00Αριστερά Φιλαράκια,
Αυτή η ανακατωσουρα της "...Αριστερά Φιλαράκια,<br /><br />Αυτή η ανακατωσουρα της "απάντησης στην απάντηση", νομίζω δεν ειναι καθόλου πρακτικός τρόπος για να παρακολουθει κανείς .......τι γραφεται πότε που και απο ποιον σε ενα μπλογκ.<br /><br />Τεσπα, μιας και σας εξυπηρετει, δεν μου πέφτει λόγος.<br /><br />Τώρα, στο προκείμενο, δεν μιλησα για συγγνώμη (ισως και η Δεσποινα ετσι το εξέλαβε), ειπα "διευκρινίσεις", ειναι αλλη διαδικασία, <br /><br />δεν υπάρχει νικητής και ηττημένος, καθένας εκφράζει την αποψη του,ενδεχομένως διατηρει κάποιες επιφυλάξεις του, ομως αφήνει πεδίο ......συνεννόησης μελλοντικης.<br /><br />Ξερεις κάτι, (και ειχα πει γμτ να μην κάνω φεμινιστικη επιχειρηματολογία),<br /><br />ο φεμινισμός δεν εχει καμιά σχέση με "την απορριπτικη σταση προς το αλλο φύλο" (δεν ειναι σεξουαλικη διαφορετικη προτίμηση)<br /><br />ειναι καθολικη απορριπτικη στάση προς ολο το κοινωνικό οικοδόμημα, που δημιουργήθηκε επι αιώνες ερήμην των γυναικων,<br /><br />με συνέπεια να υπάρχουν, νομοι, νοοτροπίες, ακλονητες γνώμες για την κυριαρχία του ενος φύλου, ειτε ομολογημένες ειτε σε ασυνείδητες καταστάσεις, οπου<br /><br />το λεγόμενο ισχυρό φύλο αισθάνεται οτι<br /><br />με τη φυσικη βιολογικη διαφορά δύναμης, <br /><br />αυτή μπορεί και να ισχύει και στην κοινωνικη θέση του ενος φύλου ως προς το αλλο.<br /><br />Δεν αναφέρομαι στην πατριαρχία η στη μητριαρχία<br /><br />αλλά στις εξελιγμένες πλέον δημοκρατικές κοινωνίες, οπου<br /><br />αυτές οι διαφορετικές αντιλήψεις, εχουν γίνει αντικείμενο μελέτης και απο ανδρες και απο γυναίκες,<br /><br />με στοχο να εξαλειφθουν, ως κοινωνικα φαινόμενα.<br />Εν πρώτοις εχουν αλλάξει, σε παγκοσμια κλίμακα, πολλοι νόμοι που διατηρουσαν τις διακρίσεις ( discrimination ), εναντι των γυναικων.<br /><br />Επίσης εγιναν πολλές ενέργειες για την ισότητα των ευκαιριών, στον τομέα της εργασίας,<br /><br />και πληθος αλλων αλλαγών<br /><br />που, πρεπει να το πουμε οφείλονται στους αγώνες πολλων γυναικων και ιδιαιτερα αυτών που ηταν πολιτικοποιημένες και ειχαν αντιληφθει οτι η "γυναικεια απελευθέρωση" ειναι ακρως πολιτικο πρόβλημα.<br /><br />Τώρα, νομίζω οτι ειπα ηδη πολλά, ας συνεχίσει η Δέσποινα η οποια αλλη σχολιάστρια η σχολιαστής. Χα.Ενηnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-44629622097383418632012-07-28T14:47:02.605+03:002012-07-28T14:47:02.605+03:00Φίλε Κωστή,
Η αντιπολιτευτική σου διάθεση απέναν...Φίλε Κωστή,<br /><br /><br />Η αντιπολιτευτική σου διάθεση απέναντί μας σε κάνει όχι μόνο να χάνεις το μέτρο, αλλά και την επαφή με τη στοιχειώδη κοινή λογική.<br /><br />Πού το είδες γραμμένο ότι μαζί με τους χαρακτηρισμούς πρέπει να ανακαλέσουμε και την …άποψή μας;;; Δηλαδή, για να καταλάβω, αν εμφανιστεί εδώ κάποιος σχολιαστής ή σχολιάστρια και μας πει <i>«είσαστε μαλάκες που προπαγανδίσατε την υπερψήφιση του ΣΥΡΙΖΑ στις εκλογές τού Ιουνίου»</i> και μετά ανακαλέσει τον χαρακτηρισμό, εμείς θα πρέπει να του/της πούμε <i>«μη ...στρογγυλεύεις τα πράγματα, πρέπει να ανακαλέσεις συνολικά την άποψή σου»</i>;;;<br /><br />Πού το είδες να συμβαίνει αυτό που γράφεις ότι σεβόμαστε τη διαφορετική άποψη αρκεί να είναι εντός τού θέματος που ορίζουμε εμείς; Όπως και ο τελευταίος μπλόγκερ, γράφουμε ένα κείμενο και το ανεβάζουμε. Τι πρέπει κατ’ εσέ να κάνει ένα μη εξουσιαστικό μπλογκ; …Δημοσκόπηση μεταξύ των αναγνωστών του για το εκάστοτε θέμα που πρέπει να συζητηθεί;;; Και είδες πουθενά να απαντάμε στα πολλά εκτός θέματος σχόλια (έτσι συμβαίνει στη μπλογκόσφαιρα, πολλά σχόλια είναι εκτός θέματος ή στις παρυφές του) «σόρυ φίλε, αλλά είσαι εκτός θέματος και δεν συζητάμε μαζί σου»;;;<br /><br />Ώστε χρειαζόμαστε μία αντιπολίτευση αλλά όχι και τόσο αντιπολίτευση ώστε να απειλήσει την εξουσία μας; Και το γράφεις αυτό με αφορμή την περίπτωση της Δέσποινας;;; Δηλαδή, εκείνη μας παρακαλάει να συζητάει εδώ, κι εμείς της το …απαγορεύουμε;;; Τι είναι αυτά που ισχυρίζεσαι;;; Και τι είναι το άλλο, ότι τάχα μεταφράζουμε ό,τι μάς λένε που δεν μας βολεύει σε κάτι άλλο που μας εξυπηρετεί; Γιατί τέτοια κακοπιστία; Δηλαδή, το δικαίωμα στο λάθος (όπου και αν έχουμε λάθος) δεν το αναγνωρίζεις στους άλλους; Δεν καταλαβαίνεις ότι αυτό είναι ο θεμέλιος λίθος για την ολοκληρωτική και απολυταρχική αντίληψη;<br /><br />Μιλάς για αλαζονεία, βρε Κωστή; …<b><i>Εσύ</i></b> μιλάς για αλαζονεία;;; Μα εσύ, εδώ και κάμποσο καιρό, παίρνεις το λόγο μόνο και μόνο για να μας ‘‘αποκεφαλίσεις’’ στην ψύχρα με τον πιο αδίστακτο τρόπο και χωρίς το παραμικρό ίχνος συντροφικού πνεύματος (αλλά με πολλά και ευδιάκριτα ίχνη που δείχνουν ότι είναι σαν να απευθύνεσαι σε ταξικούς εχθρούς…)! Και μιλάς για την …αλαζονεία μας;;;<br /><br />Και επί τέλους (στο έχουμε ξαναπεί): Δεν καταλαβαίνεις τη μεγάλη και στα όρια τού γελοίου αντίφαση να τα ισχυρίζεται (ανεμπόδιστα) όλα αυτά κάποιος, ο οποίος στο προσωπικό του μπλογκ δεν επιτρέπει τον …παραμικρό σχολιασμό;;;<br /><br />Θα ρίξει φωτιά ο Νέγκρι και θα σε κάψει!<br /><br /><br />Τα λέμεLeftG700https://www.blogger.com/profile/18204086053591634946noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-66572406388175790802012-07-28T14:46:31.342+03:002012-07-28T14:46:31.342+03:00Φίλη Ένη,
Ούτε από εμάς υπάρχει θέμα συγγνώμης. ...Φίλη Ένη,<br /><br /><br />Ούτε από εμάς υπάρχει θέμα συγγνώμης. Συμφωνώ με τη Δέσποινα και το σκεπτικό της. <br /><br />Εσύ ξέρεις και από διενέξεις σε άλλα τσαρδιά πως όταν ένιωθα την ανάγκη να ανακαλέσω κάτι, το έκανα. Είναι μία εφαρμογή τού ρητού «επιτρέπεται να πέσεις, επιβάλλεται να σηκωθείς»… Αν κρίνω όμως από το σχόλιο της Δέσποινας, η οποία στέκεται στους χαρακτηρισμούς που εισέπραξε και αδιαφορεί για την ανάκλησή τους, σαν αυτή να μη συνέβη ποτέ (ή σαν να συνέβη επειδή η ίδια ή κάποιος άλλος το ζήτησε…), φαίνεται ότι για εκείνη δεν επιτρέπεται να πέσεις. Η θεωρία που θέλει τις γυναίκες πιο δεκτικές στην ιδέα τής αποφυγής των συγκρούσεων δεν επιβεβαιώνεται στην πράξη, στη συγκεκριμένη περίπτωση. Στη συγκεκριμένη περίπτωση η γυναίκα ήμουν …εγώ! —κατά το η μαντάμ Μποβαρί είμαι εγώ...<br /><br />Όταν έγραφα για μισανδρισμό δεν είχα στο μυαλό μου το μίσος, φίλη Ένη. Για όνομα! Είχα στο μυαλό μου την προκατάληψη και την καχυποψία που σπρώχνει πολλές φεμινίστριες σε επιθετική ή απορριπτική στάση προς το άλλο φύλο.<br /><br />Ισχυρές προσωπικότητες; Χμ… Δεν ξέρω αν η προσπάθειά μου να εξηγήσω με λεπτομέρειες πού και γιατί διαφωνώ αρκούν για έναν τέτοιο χαρακτηρισμό σε ό,τι με αφορά. Και σίγουρα δεν μου φαίνεται να κολλάει καθόλου στη Δέσποινα, η οποία με το πρώτο ‘‘τρακαρισματάκι’’ (αναφέρομαι στον Μάιο) την έκανε με ελαφρά, πλάγια πηδηματάκια… <br /><br /><br />Τα λέμεLeftG700https://www.blogger.com/profile/18204086053591634946noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-28063937727564634572012-07-26T11:43:53.155+03:002012-07-26T11:43:53.155+03:00Αγαπητή μου Ενη,
δεν είναι καλό να στρογγυλεύουμε...Αγαπητή μου Ενη,<br /><br />δεν είναι καλό να στρογγυλεύουμε τα πράγματα. <br /><br />Δεν λες πρώτα στην συνομιλήτριά σου είσαι κότα και μετά λες αποσύρω τον χαρακτηρισμό αλλά επιμένω στην άποψή μου (που σημειωτέον δεν είχε κανένα επιχείρημα εκτός από την προσωπική υποτίμηση της) και όλα καλά.<br /><br />Το συμβάν ως προσωπική διαμάχη δεν έχει κανένα ενδιαφέρον έχει όμως ενδιαφέρον ότι δεν ενδιαφέρθηκε κανείς γι αυτό εκτός από σένα και εμένα.<br /><br />Και έχει σημασία η γενική αδιαφορία γιατί αυτό είναι το γενικό κλίμα της συζήτησης όχι μόνο στα κατεστημένα media αλλά και στα μέχρι σήμερα αντιπολιτευόμενα ... <br /><br />Ποιο είναι το κλίμα ;<br /><br />Θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να λες την διαφορετική σου άποψη στο τσαρδί μου αρκεί να σέβεσαι το δικαίωμα μου να ορίζω εγώ το θέμα της συζήτησης και να την μεταφράζω όπως βολεύει την δική μου. <br /><br />Με άλλα λόγια τα "παιδιά" εδώ έχουν το ίδιο πρόβλημα που έχουν όλες οι εξουσίες του κόσμου. Χρειάζονται απελπισμένα μια αντιπολίτευση που να μοιάζει σαν αντιπολίτευση αλλά να μην απειλεί την εξουσία.<br /><br />Αν έχεις τώρα την απορία γιατί κάνω τον κόπο να γράφω εδώ, είναι γιατί και αυτό που περιγράφω το θεωρώ (δεν θα έλεγα πρόοδο γιατί ουσιαστικά είναι οπισθοχώρηση) σαν ένα αναγκαίο βήμα της εξουσίας μετά το προηγούμενο και πρέπει να κάνουμε την καρδιά μας πέτρα να το αντέξουμε ...<br /><br />... και επιτέλους μπροστά στην αλαζονεία που έχω φάει στην μάπα τα τελευταία δέκα χρόνια, η αλαζονεία που επιδεικνύουν τα κοκοράκια εδώ είναι σχεδόν χαριτωμένη ...<br /><br />... τουλάχιστον ώσπου να βρεθούμε με τον Αλέξη πρωθυπουργό. <br /><br />;-)<br /><br />καλή σου μέραΚωστήςhttp://www.critici.grnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-46514985012128853152012-07-26T00:32:40.764+03:002012-07-26T00:32:40.764+03:00Αγαπητή Ενη,
Για μένα δεν υπάρχει θέμα συγγνώμης,...Αγαπητή Ενη,<br /><br />Για μένα δεν υπάρχει θέμα συγγνώμης, ούτε να το σκέφτεσαι! Όπως λες κι εσύ, παρέμβαση κανεις σε μια δημοσια και ανοιχτή συζήτηση. Σ' ευχαριστώ και το εκτιμώ ιδιαιτερα που βρήκες να πεις δυο κουβέντες για τους χαρακτηρισμούς που εισέπραξα. <br /><br />Παρόλο που η συμβιβαστική σου παραίνεση δεν απευθυνόταν σε μένα, νιώθω ότι κάτι πρέπει να σου πω αλλα δεν ξέρω τι. Αναγκαστικά, θα επαναληφθώ και θα πω ότι το βρίσκω άσκοπο να συζητώ με τα παιδιά του blog.<br /><br />Να είσαι καλά,<br />ΔέσποιναOverTheHillhttps://www.blogger.com/profile/03893433251145044707noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-28773756099718746182012-07-25T19:37:35.619+03:002012-07-25T19:37:35.619+03:00Αριστερο Φιλαράκι
Χαρηκα που ανακάλεσες τον "...Αριστερο Φιλαράκι<br /><br />Χαρηκα που ανακάλεσες τον "τρόπο εκφρασης" του προηγούμενου σχολίου σου προς τη Δεσποινα.<br /><br />(παρενθετικα γράφω φιλαράκι, επειδή δεν νομίζω οτι γραφουν 5 φιλαράκια σε ενα κορίτσι, αλλά μαλλον ο ενας,φυσικά)<br /><br />Λοι-πον<br /><br />Ολη η "στιχομυθία" Δεσποινας-Λεφτ δεν μοιάζει ουτε με μισογυνισμό ουτε με μισοανδρισμό.<br />Πιο πολύ μοιαζει με "σύγκρουση" δυο ισχυρών χαρακτήρων εκπροσώπων των δύο φύλων που περισσότερο........ελκονται παρά απωθουνται.<br /><br />Και επειδή μπορεί να υποθέσει κανείς οτι εισαστε περίπου συνομήλικοι, τα αισθήματα δυο νέων ανθρώπων, (εστω και διαφωνουντες), δεν "κλινουν" προς το "μισος" αλλά πρός την αντίθετη πλευρά.<br /><br />Ετσι θυμίζει η ολη "συζήτηση" πιο πολύ "ερωτικό καυγα" (σε εισαγωγικά για να μη παρεξηγηθω), παρά διένεξη συνομιλητων επι ενος θέματος.<br /><br />Το ολον θέμα ειναι για μια μεταξυ σας συζήτηση η οποια αφορουσε εσας και την κουβέντα σας.<br /><br />Φιλαράκι, θυμασαι οτι εδω με τη Δεσποινα ειχαμε "παιξει" μια παρτίδα πινγκ-πονγκ και με κάποιες 'διευκρινίσεις" εκατέροθεν τα βρήκαμε και εκτοτε μιλάμε ως καλές φίλες φεμινίστριες. (-;<br /><br />Το ιδιο μπορεί να γίνει και με σας του δυο, να διευκρινιστει τι .....σας χωρίζει;<br /><br />Πήρα την πρωτοβουλία να αναμιχθω ,απο το δικαιωμα που δίνει ενας δημόσιος διάλογος.<br /><br />Αν εκανα λάθος, να ζητήσω συγγνώμη και απο τους δυο σας, .........δεν θα το ξανακάνω. Χα.Ενηnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-3704601780662048502012-07-23T17:20:34.275+03:002012-07-23T17:20:34.275+03:00ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Για τα υπόλοιπα, συνοπτικές παρατηρήσει...ΣΥΝΕΧΕΙΑ<br /><br /><br />Για τα υπόλοιπα, συνοπτικές παρατηρήσεις (ήδη έχω γράψει διπλόφαρδο σεντόνι, μη το παρακάνω!):<br /><br />1) Για πολλά μάς έχουν επικρίνει. Για διαστρέβλωση όμως των ισχυρισμών των συνομιλητών μας όχι. Για παρανόηση, παρεξήγηση, παρερμηνεία, μπορεί. Όχι για διαστρέβλωση.<br /><br />2) Είναι πολλοί οι λόγοι για τους οποίους ένα μπλογκ δεν συγκεντρώνει πολλούς σχολιαστές. Δεν είναι όμως υποχρεωτικά όλοι εις βάρος των διαχειριστών του.<br /><br />3) Δεν ‘‘ζητάμε λογαριασμό’’ από τους συνομιλητές μας εδώ. Προσπαθούμε να τους καταλάβουμε. Αν τσακωθείς με τον φίλο σου και σου πει κάποια στιγμή «τι έχεις, γιατί δεν μιλάς;» θα του πεις «άντε ρε από ’κει, που θα σου δώσω και λογαριασμό!»;<br /><br />4) Είναι πολλές οι περιπτώσεις που αφήνουμε τον τελευταίο λόγο σε συνομιλητές μας. Φροντίζουμε μάλιστα να το δηλώνουμε εκ των προτέρων (συνήθως με την έκφραση «κλείνω από τη μεριά μου αυτό το γύρο […]»). Το έχουμε κάνει ακόμα και σ’ αυτό το θρέντ. <br /><br />5) Το μότο τού μπλογκ μας δεν είναι σε καμία περίπτωση «ας αφήσουμε το γάμο κι ας πάμε για πουρνάρια». (Είναι εντυπωσιακό πάντως ότι το λες αυτό εσύ, που μπήκες στον κόπο να επανεμφανιστείς εδώ μόνο και μόνο για να ασχοληθείς με τη δική σου περίπτωση αντιπαραθετικά μ’ εμάς, όχι όμως και στον κόπο να αρθρώσεις έστω και ένα(1!) κιχ για την ανάρτηση την ίδια!) Το μότο του μπλογκ μας δεν είναι καν ένα. Είναι τριπλό: α) Φίλε/Φίλη, β) Για να τα λέμε όλα, γ):<br /><br /><br />Τα λέμε<br /><br /><br />ΥΓ Σωστά είπες κάποια στιγμή σε αυτή τη συνομιλία μας ότι «είναι πολλά» [αυτά τα οποία θίξαμε εμείς]. Παρά την υπόσχεσή σου ότι θα επανέλθεις για να τοποθετηθείς επ’ αυτών των πολλών, εμείς ελάχιστα είδαμε να καλύπτεις.<br /><br />ΥΓ2 Κάνοντας μια αναδρομή τής παρουσίας σου εδώ, μου ήρθαν πάλι στο μυαλό δύο σκέψεις τις οποίες θέλω να μοιραστώ μαζί σου:<br /><br />1) Για να υπάρξουν κυρίαρχοι πρέπει να υπάρξουν <b><i>υποτελείς</i></b><br /><br />2) Όπως «άλλο Βούδας κι άλλο Κούδας», έτσι κι <b><i>άλλο φεμινισμός κι άλλο μισανδρισμός…</i></b> ;-)LeftG700https://www.blogger.com/profile/18204086053591634946noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-56736090829642068092012-07-23T17:15:09.768+03:002012-07-23T17:15:09.768+03:00ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Κολοκύθια μετά ριγάνεως, ελαίου Καλαμών...ΣΥΝΕΧΕΙΑ<br /><br /><br />Κολοκύθια μετά ριγάνεως, ελαίου Καλαμών και μπαλσάμικου! Δηλαδή, καραπρόσχημα του κερατά! Γιατί ξέρεις πολύ καλά ότι η αποχώρησή σου τον Μάιο οφειλόταν σε ‘‘στράβωμά’’ σου μ’ εμάς και το τσαρδί μας και ξέρεις επίσης πολύ καλά ότι το μήνυμα αυτό —μήνυμα που εσύ φρόντισες επιμελώς να μας στείλεις με την επιδεικτική αγνόηση τού σχολίου μας για την οποία σου καταθέσαμε τα σχετικά πειστήρια— το είχαμε πάρει. (Σιγά το κατόρθωμα! Ακόμα κι ένας μετρίως έξυπνος μαθητής τού δημοτικού θα το έπαιρνε!) Επομένως, η συγκεκριμένη ανάλυση της συγκεκριμένης κατάστασης έδειχνε καθαρά σε έναν σκεπτόμενο με στοιχειώδη λογική (ελπίζω αυτό τουλάχιστον να μου το αναγνωρίσεις!) ότι το πιθανότερο στην περίπτωσή σου ήταν η δυσαρέσκειά σου μ’ εμάς κι όχι κάποια δυσκολία ή ατυχία τής ζωής. Ήταν αυτό που αρνήθηκες να μας αναγνωρίσεις και να παραδεχθείς, αν και σε προσκάλεσα ευθέως να το κάνεις, και είναι αυτό που εξ αιτίας του χάνεις το δικαίωμα να ισχυριστείς πως μίλησες με παρρησία και καλή πίστη. <br /><br />Αφού ξεμπερδέψαμε με αυτά, προχωράμε στους λόγους για τους οποίους δεν θέλεις να συμμετέχεις σε συζητήσεις εδώ. Είναι δεκτοί και σεβαστοί, φυσικά, αλλά για να τους δούμε λίγο (πράγμα που σημαίνει, εννοείται, ότι θα εξετάσουμε και τα πειστήρια που καταθέτεις για όσα ισχυρίζεσαι).<br /><br />Διακρίνω τρία σκέλη στους ισχυρισμούς σου. Το πρώτο είναι, ας το πω συνοπτικά, πως είμαστε ‘‘αγύριστα’’ κεφάλια. Το δεύτερο, πως δεχόμαστε μόνο μία λογική, τη δική μας, και πως ακολουθούμε τη μέθοδο του Προκρούστη. Το τρίτο, συναφές και παρεπόμενο του προηγούμενου, πως διαστρεβλώνουμε τους ισχυρισμούς όσων διαφωνούν μαζί μας. <br /><br />Τα δύο πρώτα τα πετάμε από το παράθυρο χωρίς την παραμικρή τύψη! Γιατί; Γιατί, απλούστατα, είναι επιχειρήματα που μπορεί να επικαλεστεί οποιοσδήποτε εναντίον οποιουδήποτε διαφωνούντος. Μ’ άλλα λόγια, είναι κάτι που κι εμείς θα μπορούσαμε να επικαλεστούμε για σένα. Το θεωρούμε φτηνή ταυτολογία (αφού διαφωνείς κι αφού δεν σε πείθουμε, προφανώς και είσαι αγύριστο κεφάλι, αλλά τι αποδεικνύει αυτό για την ορθότητα των δικών μας απόψεων;) και γι’ αυτό δεν το χρησιμοποιήσαμε για πάρτη μας. Λες να το δεχθούμε εις βάρος μας; Για τόσο κωθώνια μας περνάς;<br /><br />Το τρίτο σκέλος, αυτό τής διαστρέβλωσης, είναι πιο σοβαρό. Πράγματι, θα μπορούσαμε να διαστρεβλώνουμε τους ισχυρισμούς των συνομιλητών μας. Όπως θα μπορούσαμε και να είμαστε κλέφτες και απατεώνες ή νονοί τής νύχτας και μπράβοι. Γιατί όμως δεν μπαίνεις στον κόπο να μας καταθέσεις έστω και ένα(1!) αποδεικτικό στοιχείο με το οποίο να καταδεικνύεται η σκόπιμη και συνειδητή διαστρέβλωση κάποιου κατ’ αρχήν δικού σου ισχυρισμού; Πού το βρήκες γραμμένο ότι μπορείς να ισχυρίζεσαι κάτι χωρίς να το στηρίζεις με συγκεκριμένο τρόπο και θεμελιωμένο στην πραγματικότητα (εν προκειμένω, στην πραγματικότητα του διαλόγου); Έτσι είναι επειδή έτσι πιστεύεις; —καλοπροαίρετα αλλά λανθασμένα ή σκόπιμα και εκ του πονηρού. Αμ έτσι το ξέρω κι εγώ! Έτσι μπορώ να σε τυλίξω κι εγώ σε οποιαδήποτε κόλλα χαρτί μου καπνίσει! Αλλά έτσι δεν πάει πουθενά το πράγμα. Ή μάλλον, κάπου πηγαίνει: κατά διαόλου!<br /><br /><br />ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙLeftG700https://www.blogger.com/profile/18204086053591634946noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-33131302937860292762012-07-23T17:13:07.103+03:002012-07-23T17:13:07.103+03:00Φίλη Δέσποινα,
Επειδή οι καλοί λογαριασμοί, ακόμ...Φίλη Δέσποινα,<br /><br /><br />Επειδή οι καλοί λογαριασμοί, ακόμα κι αν δεν κάνουν τους καλούς φίλους, κάνουν τουλάχιστον τις καθαρές ανθρώπινες σχέσεις, να αρχίσω με μία επανόρθωση:<br /><br />Το προηγούμενο σχόλιό μου που απαντούσε στο τελευταίο δικό σου ανακαλείται. Πιο συγκεκριμένα, ανακαλείται ως προς τον τρόπο έκφρασης κι όχι ως προς το περιεχόμενο. Το περιεχόμενο εξακολουθεί να ισχύει, αλλά αυτή τη φορά με την εξής διατύπωση: <br /><br />Στην απάντησή μας θα ισχυριστώ και θα επιχειρήσω να αποδείξω ότι τα περισσότερα από όσα ισχυρίστηκες μετά την επανεμφάνισή σου εδώ, είναι παντελώς αυθαίρετα, αστήρικτα και ανυπόστατα (ορισμένα και προσχηματικά). Επίσης, θα ισχυριστώ καi θα επιχειρήσω να αποδείξω ότι, αν και φεμινίστρια, δεν επέδειξες την παρρησία, η οποία, τουλάχιστον στη θεωρία, είναι απαραίτητο και επιβεβλημένο να συνοδεύει τον φεμινιστικό λόγο, αλλά κατέφυγες στην υπεκφυγή δια τής αποσιώπησης.<br /><br />Αφού καθαρίσαμε με αυτά τα οφειλόμενα, προχωράμε στην αποδεικτική διαδικασία. Γιατί, φίλη Δέσποινα, ειδικά στο διαδίκτυο, μπορεί ο οποιοσδήποτε να ισχυριστεί το οτιδήποτε για τον οποιονδήποτε. Υποχρεούται όμως, αν θέλει να είναι στοιχειωδώς σοβαρός και να αντιμετωπιστεί ως τέτοιος από τους συνομιλητές του, να καταθέτει και τα ανάλογα πειστήρια των χαρακτηρισμών του. Αυτό ακριβώς θα κάνω —αυτό που παρέλειψες (ή αδιαφόρησες) να κάνεις εσύ για τους δικούς σου ισχυρισμούς. Λοιπόν:<br /><br />Μας χαρακτήρισες <i>μπλογκοκεντρικούς</i> και <i>εγωκεντρικούς</i> και έβγαλες το συμπέρασμα ότι <i>παίρνουμε τα πράγματα προσωπικά</i>. Επί τη βάσει ποιου γεγονότος; Επί τη βάσει τού ότι σου απευθύναμε κάλεσμα συμμετοχής στις συζητήσεις εδώ με αφορμή το κείμενο του Κωστή! Μα είναι αυτό απόδειξη μπλογκοκεντρισμού και εγωκεντρισμού;;; Γιατί εδώ εγώ βλέπω μια τερατώδη (αν και πιστεύω ασύνειδη) διαστροφή τής πραγματικότητας. Δηλαδή όποιος ενδιαφέρεται να αποκαταστήσει γραμμές επικοινωνίας με κάποιον άνθρωπο σε ένα μπλογκ, κι αυτό πέραν συμφωνιών και διαφωνιών είναι …μπλογκοκεντρικός και …εγωκεντρικός; Πού σταματάει αυτή η στραμπουλιγμένη έως εξάρθρωσης λογική; Κατ’ αρχήν, γιατί να μην είναι μπλογκοκεντρικός και εγωκεντρικός μόνο και μόνο επειδή έχει μπλογκ; Και γιατί δεν είναι το ίδιο όποιος εκφράζει την άποψή του σε ένα μπλογκ ως σχολιαστής; Κι αυτός την άποψή <b>του</b> δεν εκφράζει; Γιατί να μην είναι κι αυτός εγωκεντρικός; Και παραπέρα: γιατί να μην είναι εγωκεντρικός όποιος εκφράζει οπουδήποτε τη <b>δική του, </b> άποψη; Και γιατί δεν είναι το ίδιο εγωκεντρικός όποιος συμμετέχει στα κοινά με τη φιλοδοξία μάλιστα (τη <b>δική του</b> φιλοδοξία πρώτα και κύρια!) να τα αλλάξει; Πού κλείνει αυτός ο κατάλογος των ‘‘εγωκεντρικών’’ προσωπικοτήτων, φίλη Δέσποινα; Και πώς μπορεί να μείνει έξω από αυτόν τον κύκλο μία σχολιάστρια με το όνομα Δέσποινα και την περσόνα Samsoonah (τι διαβολικές συνωνυμίες με σένα, ε;) που μας ήρθε εδώ πριν κάμποσο καιρό <b>απρόσκλητη</b>, μόνο και μόνο για να πει τη <b>δική της</b> άποψη, σε μία καραμπινάτη εκδήλωση εγωκεντρισμού; <br /><br />Α, ‘‘ξέχασα’’! —να είναι άραγε αυτό που εσύ λες ότι παίρνουμε την άποψή σου και στην επιστρέφουμε αγνώριστη; Κατέθεσες ένα ‘‘ισχυρό’’ αποδεικτικό τού εγωκεντρισμού που μας δέρνει ανελέητα! Ότι αντί να σκεφτούμε, όπως όλοι οι νορμάλ άνθρωποι, μήπως σου έχει συμβεί κάτι δυσάρεστο (χτύπα ξύλο!), όλος μας ο καημός ήταν να δούμε τι ‘‘παίζει’’ σε σχέση με τις αφεντομουτσουνάρες μας!<br /><br /><br />ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙLeftG700https://www.blogger.com/profile/18204086053591634946noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-72615823188058825802012-07-18T18:20:02.333+03:002012-07-18T18:20:02.333+03:00φίλε,
εχω μια απορία: με τοσες ενοχές καταφέρνεις...φίλε,<br /><br />εχω μια απορία: με τοσες ενοχές καταφέρνεις και κοιμάσαι χωρίς χάπια ?<br /><br />Κ.Π.Κωστήςhttp://www.critici.grnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-5377791337338473722012-07-18T17:52:28.073+03:002012-07-18T17:52:28.073+03:00Φίλη Δέσποινα,
Ευχαριστούμε για την απάντηση. Θα...Φίλη Δέσποινα,<br /><br /><br />Ευχαριστούμε για την απάντηση. Θα απαντήσουμε αργότερα (είμαι στη μέση ενός ποστ που προσπαθώ να γράψω εδώ και δύο ημέρες). Όμως μπορώ να κάνω μια προδημοσίευση:<br /><br />Στην απάντησή μας θα ισχυριστώ και θα επιχειρήσω να αποδείξω ότι τα περισσότερα από όσα ισχυρίστηκες μετά την επανεμφάνισή σου εδώ, είναι ολοστρόγγυλες ανοησίες. Επίσης, θα ισχυριστώ καi θα επιχειρήσω να αποδείξω ότι, αν και φεμινίστρια, συμπεριφέρθηκες ως κότα.<br /><br />Stay tuned. ;-)<br /><br /><br />Τα λέμεLeftG700https://www.blogger.com/profile/18204086053591634946noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-64096643225710716992012-07-18T16:38:20.373+03:002012-07-18T16:38:20.373+03:00Φίλοι G700,
Ο λόγος που δεν σχολιάζω πλέον στο bl...Φίλοι G700,<br /><br />Ο λόγος που δεν σχολιάζω πλέον στο blog σας είναι γιατί το βρίσκω άσκοπο και μάταιο. Το να συζητητά κανεις μαζί σας είναι ανάλογο του να προσπαθεί να σπάσει ένα βράχο πετώντας του αυγά ή να προσπαθεί να μετακινήσει ένα τοίχο με το κεφάλι του.<br /><br />Κι αυτό δεν ισχύει μονο με μένα, δεν το παίρνω δηλαδή προσωπικά, γιατί δεν είναι προσωπικό το ζήτημα. Ισχύει για όλους τους συνομιλητές σας οι οποιοι συζητούν σε πλαίσια και με προτεραιότητες, σκεπτικά, ιδέες, αρχές και θέσεις οι οποιες καθ' οιονδήποτε τρόπο παρεκκλίνουν από τις δικες σας (δεν είναι τυχαίο ότι είναι λίγοι και γρήγορα φευγάτοι). Οποιος δεν συζητητά αυτό που εσείς θέλετε, με τον τρόπο που εσείς θέλετε και στα όρια που εσείς ορίζετε, έχει την ατυχία να βλέπει τις θέσεις του να υποβάλλονται σε ένα προκρούστειο κρεββάτι ακρωτηριασμού ή ξεχειλώματος και να του επιστρέφονται αγνώριστες. Πριν καταλάβω ότι αυτό γίνεται συστηματικά, είχα την αφέλεια να επωμίζομαι την ευθύνη της ασυνεννοησίας και να προσπαθώ να εξηγήσω καλύτερα. Όταν, όμως, κι οι εξηγήσεις είχαν την ίδια τύχη, τότε η όλη άσκηση άρχιζε να μοιάζει με το μαρτύριο του Σίσυφου.<br /><br />Τώρα γί αυτό το "σιωπηρά" που φαίνεται να σας κάθεται στο λαιμό. Βρε παιδιά, έλεος, χαλαρώστε λιγάκι. Είχα την εντύπωση ότι τα blogs είναι ανοιχτά forums στα οποια κόσμος μπαίνει, κόσμος βγαίνει, διαβάζει, σχολιάζει ή όχι, φεύγει, επανέρχεται κλπ. Από που το βγάλατε ότι οι σχολιαστές έχουν την ηθική υποχρέωση να σας δίνουν λογαριασμό για την οποια απόφαση τους;<br /><br />Δεν έχω μαντήλι να σας κουνήσω αλλα θα σας κάνω ένα δώρο που νομίζω ότι θα σας αρέσει τρελά: με χαρά σας αφήνω να έχετε την τελευταία λέξη σε αυτήν την κουβέντα που έχει αφήσει τον γάμο και πάει για πουρνάρια - το οποιο νομίζω πρέπει να γίνει και το motto του blog. Enjoy :-))<br /><br />Φιλικά,<br />ΔέσποιναOverTheHillhttps://www.blogger.com/profile/03893433251145044707noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-69559752036455174472012-07-18T16:28:42.423+03:002012-07-18T16:28:42.423+03:00Αγαπητή Ενη,
Τι άλλο να πω εγώ, ο,τι χρειαζόταν ν...Αγαπητή Ενη,<br /><br />Τι άλλο να πω εγώ, ο,τι χρειαζόταν να ειπωθεί, το είπες εσύ και, με την αμεσότητα που σε διακρίνει, πολύ καλύτερα από μένα.<br /><br />Φιλικά,<br />ΔέσποιναOverTheHillhttps://www.blogger.com/profile/03893433251145044707noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-90996116614925312922012-07-18T15:35:43.195+03:002012-07-18T15:35:43.195+03:00Όχι, φίλε Κωστή, δεν θύμωσα. Ότι εκνευρίστηκα, εκν...Όχι, φίλε Κωστή, δεν θύμωσα. Ότι εκνευρίστηκα, εκνευρίστηκα, αλλά δεν θύμωσα. Κι ούτε νομίζω ότι μου επιτρέπεται να θυμώνω.<br /><br />Όμως, κι ο εκνευρισμός ήταν μέχρι χθες. Αυτό που μου έμεινε είναι η απογοήτευση, η στενοχώρια και η πικρία. Άρα, ο κόπος σου δεν έπιασε τελείως τόπο, αλλά δεν πήγε κι ολότελα χαμένος...<br /><br /><br />Τα λέμεLeftG700https://www.blogger.com/profile/18204086053591634946noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-21374929152366949792012-07-18T12:24:37.434+03:002012-07-18T12:24:37.434+03:00Δεν υπάρχει κανένας λόγος να συνεχίσεις την συζήτη...Δεν υπάρχει κανένας λόγος να συνεχίσεις την συζήτηση ... αυτές οι απαντήσεις είναι ήδη νομίζω αριστούργημα υπεκφυγής .. μόλις βγει βραβείο νόμπελ υπεκφυγής να το διεκδικήσεις ..<br /><br />;-)<br /><br />Αν τουλάχιστον πραγματικά θύμωσες .. δεν πήγε χαμένος ο κόπος μου να γράφω όλα αυτά.Κωστήςhttp://www.critici.grnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-52107373631179511692012-07-18T12:08:22.628+03:002012-07-18T12:08:22.628+03:00Αγαπητή Ενη,
τελικά συμβαίνουν πολύ ενδιαφέροντα ...Αγαπητή Ενη,<br /><br />τελικά συμβαίνουν πολύ ενδιαφέροντα πράγματα στις μέρες μας .. είναι τόσο ανακατωμένα που οι συμπτώσεις σχεδόν παύουν να είναι συμπτώσεις και .. αυτά που ξεχνάμε είναι τόσο απαραίτητο να τα ξεχνάμε όσο και το να θυμόμαστε αυτά που θυμόμαστε ..<br /><br />το κόκκινο βιβλιαράκι δεν είναι καθόλου σπάνιο .. εγώ έχω τρία .. ένα στα ελληνικά, ένα στα αγγλικά και ένα στα κινέζικα που μου το έφερε ο ανιψιός μου από την Κίνα ..<br /><br />σπάνιο είναι αυτό το συγκεκριμένο που έχεις εσύ ... αν ήταν γραμματόσημο θα ήσουν πλούσια ;-)<br /><br />το κόκκινο βιβλιαράκι ωστόσο .. έχει τεράστια σημασία στην ιστορία της επαναστατικής ιδεολογίας όσο για την ιστορία της ορθοδοξίας η εικονολατρία.Κωστήςhttp://www.critici.grnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-41637703611764089182012-07-17T23:27:29.288+03:002012-07-17T23:27:29.288+03:00ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Τέταρτη αμαρτία: Δεν ξέρουμε γιατί αναδ...ΣΥΝΕΧΕΙΑ<br /><br /><br />Τέταρτη αμαρτία: Δεν ξέρουμε γιατί αναδημοσιεύσαμε το άρθρο σου. Το έχουμε καλύψει αυτό. Αν δεν σε καλύπτουμε λυπούμαστε πολύ, αλλά αυτό είναι, άλλο δεν έχει!<br /><br />Πέμπτη αμαρτία: Δεν κάνουμε συζήτηση, κάνουμε συνδικαλισμό. Τον οποίο συνδικαλισμό τον αποκαλύπτεις εσύ; Με ποια πραγματικά στοιχεία; Με τις δίκες προθέσεων που στήνεις και μας σέρνεις στο εδώλιο κάθε τρεις και λίγο;<br /><br />Έκτη αμαρτία: Λειτουργούμε όπως οι στρεψόδικοι δημοσιογράφοι των πολιτικών talk shows. Πώς ακριβώς το κάνουμε αυτό; Αλλάζουμε θέμα όταν δεν μας συμφέρει; Δίνουμε το λόγο πιο πολύ σε αυτόν που συμφωνεί μαζί μας; Εμποδίζουμε να ακουστούν αλήθειες με το πρόσχημα ότι «ο κρινόμενος κύριος υπουργός δεν είναι εδώ για να απαντήσει»; Δημιουργούμε τεχνητή οξύτητα σε επουσιώδη για να περάσουν στο ντούκου τα ουσιώδη;<br /><br />Έβδομη αμαρτία: <i>«Είσαι(;) δημοσιογράφος.»</i> Είμαι ό,τι είμαι κι ό,τι τραγουδώ για σε!<br /><br />Όγδοη αμαρτία: <i>«Εσύ ως αυθεντία ορίζεις τι είναι παραγωγικό και τι δεν είναι»</i><br /><br />Σοβαρά; Δηλαδή εσύ κρίνεις παραγωγική τη συζήτηση που κάνουμε στα τελευταία σχόλια; Το θέμα τής ανάρτησής σου ήταν το αν εμείς είμαστε αναιδείς, αν σε ‘‘χρησιμοποιήσαμε’’ με τον ‘‘αισχρότερο’’ τρόπο για να επαναφέρουμε τη Δέσποινα στις συζητήσεις εδώ, ή αν είμαι δημοσιογράφος;;;<br /><br />Εντάξει τότε. Κι εμείς είμαστε οι Rolling Stones!<br /><br /><br />Τα λέμε<br /><br /><br />ΥΓ <i>«Να όμως που αναγκάστηκες να συζητήσεις αυτό που θέλω εγώ ..»</i><br />Εγώ είπα ότι είσαι αντιεξουσιαστής; Πού ’σαι πατέρα να δεις το μαλάκα το γιό σου!<br /><br />ΥΓ2 Δεν θα επανέλθω στη συζήτηση μαζί σου σε αυτό το ποστ. Ό,τι είχα να πω το είπα. Για τις επόμενες ‘‘αμαρτίες’’ που θα καταγγείλεις, θα υποβάλλω την απολογία μου με άλλη ευκαιρία.LeftG700https://www.blogger.com/profile/18204086053591634946noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-58935841947848277722012-07-17T23:23:27.348+03:002012-07-17T23:23:27.348+03:00Φίλε Κωστή,
Τελικά μου φαίνεται ότι είσαι πολύ μ...Φίλε Κωστή,<br /><br /><br />Τελικά μου φαίνεται ότι είσαι πολύ μυστήριο τρένο, μα τον Τουτάτη! Σε κάθε νέο σχόλιό σου μας ξεφουρνίζεις και νέες ‘‘αμαρτίες’’ στις οποίες τάχα υποπέσαμε. Τώρα φαίνεται να σε ενοχλεί το μισοαστείο-μισοσοβαρό ότι η αναδημοσίευση θα ήταν ίσως αφορμή να επανεμφανιστεί εδώ η Δέσποινα. Εκτός τού ότι αυτό θα μπορούσες να το επισημάνεις εξ αρχής, για πες μου σε παρακαλώ. Μόνο αυτός ήταν ο λόγος τής αναδημοσίευσης; Κι έπειτα: σε ‘‘χρησιμοποιήσαμε’’ ως ‘‘δόλωμα’’ για να έρθει πάλι εδώ η Δέσποινα και, ας πούμε, να κάνω ‘‘καμάκι’’ ή να τη χρησιμοποιήσω ως μέσον για να κάνω κι εγώ κάποιο διδακτορικό ανθρωπολογίας ή για να αυξήσω τον αριθμό τών σχολίων στο τσαρδί μας; Μήπως, λέω μήπως, σε ‘‘χρησιμοποιήσαμε’’ (και) για να αποκαταστήσουμε επικοινωνία με μία αναγνώστρια που έχει δηλώσει αριστερή; Εσύ είσαι εναντίον τής ιδέας να μιλάνε οι αριστεροί μεταξύ τους, έστω κι αν διαφωνούνε; Φαντάζομαι όχι. Λοιπόν, πού είναι το πρόβλημα; Εμείς, αν ‘‘χρησιμοποιούσαν’’ (και) γι’ αυτό το σκοπό κάποιο κείμενό μας θα είχαμε να το λέγανε!<br /><br />Αμ η άλλη ‘‘αμαρτία’’; Είναι προσβλητικό που σε χαρακτηρίσαμε αντιεξουσιαστή! Ξέρεις πόσες φορές σε κάθε κείμενό σου χρησιμοποιείς τη λέξη εξουσία και τα παράγωγά της; Ακόμα και σ’ αυτό το κείμενο που αναδημοσιεύουμε, του δίνεις και καταλαβαίνει! Λοιπόν, τι παραπονιέσαι; Και τι θα πει προσβλητικό, δεν το καταλαβαίνω. Καμπούρη σε είπα ή φασίστα; Λιγότερη ευθιξία, φίλε Κωστή, και κυρίως λιγότερη φαντασία!<br /><br />Η τρίτη αμαρτία: <i>«Φτάσαμε στο σημείο να χαρακτηρίζουμε τους λόγους που έχεις να […]»</i>.<br /><br />Τι μας λες, φίλε Κωστή! Ώστε πέσαμε τόσο χαμηλά; Φτάσαμε στο τελευταίο σκαλοπάτι τής αθλιότητας να αναλύουμε και να αξιολογούμε τα γραπτά του συνομιλητή μας;;; Ευτυχώς που η μάνα μου μπαίνει σπανίως στο μπλογκ! Θα πέθαινε από τη ντροπή της!<br /><br />Για να σοβαρολογήσω: Αξιολογούμε τα πάντα! Όσο φτάνει το φτωχό μας το μυαλό, αξιολογούμε μέχρι και τον Πάπα (Μαρξ). Άλλοτε κάνουμε λάθος, άλλοτε πέφτουμε μέσα (όπως όλοι οι άνθρωποι). Έτερον εκάτερον. Από το δικαίωμά μας να αναλύουμε αξιολογικά δεν πρόκειται να παραιτηθούμε. Take it or leave it and that’s it!<br /><br />Πέσαμε έξω για σένα όταν είπαμε ότι δεν είσαι φεμινιστής; Σιγά μη πέσαμε! Μόνος σου το λες (να δεις τι ‘‘ωραία’’ που θα πέρναγες αν δεν το έλεγες!). Είπαμε ότι παριστάνεις τον φεμινιστή; Σιγά μη το είπαμε! Είπαμε ότι κάνεις φεμινισμό γιατί κάνεις πολιτική. Οι φεμινίστριες προβάλλουν σε πρώτο πλάνο το ζήτημα των σχέσεων των δύο φύλων και την ανισότιμη θέση τής γυναίκας. Εσύ, είτε μαρξιστής είσαι είτε αντιεξουσιαστής, δεν προβάλλεις αυτό. Αλλά, όπως εμείς, έτσι κι εσύ: δεν είσαι ανόητος να ξεκόψεις από το φεμινισμό. Αυτό είπαμε. <br /><br /><br />ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙLeftG700https://www.blogger.com/profile/18204086053591634946noreply@blogger.com