tag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post8102773785155951074..comments2023-11-11T22:11:30.602+02:00Comments on Left G700 : Ο Γιώργος Σαπουνάς βάζει τα πράγματα (και τον θλιβερό Παπαδημούλη) στη θέση τους. Από τους αριστερούς που «πιο αριστερά τους είναι μόνο ο τοίχος» να περιμένουμε κάτι;LeftG700http://www.blogger.com/profile/18204086053591634946noreply@blogger.comBlogger84125tag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-19478814676888845942014-12-01T16:09:26.276+02:002014-12-01T16:09:26.276+02:00Φίλε Υπεραστικέ,
Εγώ τουλάχιστον δυσκολεύομαι να...Φίλε Υπεραστικέ,<br /><br /><br />Εγώ τουλάχιστον δυσκολεύομαι να καταλάβω πού κολλάνε οι παραπομπές σου στο κεντρικό θέμα τής συζήτησης σ’ αυτή την ανάρτηση.<br /><br /><br />Τα λέμεLeftG700https://www.blogger.com/profile/18204086053591634946noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-9761471439775565412014-12-01T16:08:34.497+02:002014-12-01T16:08:34.497+02:00ΣΥΝΕΧΕΙΑ
4) Το ίδιο ερώτημα προκύπτει και αν προ...ΣΥΝΕΧΕΙΑ<br /><br /><br />4) Το ίδιο ερώτημα προκύπτει και αν προσέξει κανείς ότι γράφεις στον Όργουελ <i>«Είμαι και πολύ επιφυλακτικός με την <b>οργάνωση</b>. Ασκεί στην μάζα μια γοητεία που θολώνει την κρίση από την μία, και από την άλλη, οι “άλλοι” αποδεικνύονται στο τέλος πάντα πιο “οργανωμένοι’’. Θυμήσου τον “αθρωπάκη” στις ακυβέρνητες πολιτείες του Τσίρκα.»</i>, ενώ ο Κορς καλεί την εργατική τάξη σε <i>«<b>planned</b> intervention»</i> (10η Θέση). Δεν ξέρεις ότι κάθε <b>plan</b> (είτε είναι της παγκόσμιας εργατικής τάξης είτε της αναρχοαυτονομοκομμουνιστικήςπιάσταυγόκαικούρευτο κοινότητας στη Σκάλα Λακωνίας) προϋποθέτει <b>οργάνωση</b>;<br /><br />5) «Το κίνητρο των κοινωνικών φορέων είναι πάντα πνευματικό και ηθικό, η διαχείριση του αγώνα υλική.»<br /><br />Και να σκεφτεί κανείς ότι κατηγορείς εμένα για «κουτάκια»! Πολύ σίγουρο και απόλυτο σε βλέπω στον παραπάνω διαχωρισμό. Το υλικό υπόβαθρο του (πνευματικού και ηθικού) αιτήματος της ισότητας δηλαδή βρίσκεται μόνο στη διαχείρισή του; Δεν είναι το απτό αντικείμενο/περιεχόμενο του αισθήματος της κοινωνικής δικαιοσύνης; Και μου μιλάς για <i>«διαλεκτική του <b>υλικού</b> και του πνευματικού»</i>; Ποια διαλεκτική; Η διαλεκτική προϋποθέτει μία σχετική ισοτιμία μεταξύ τών δύο πόλων της. Εσύ έχεις στείλει το <b>υλικό</b> στην κουζίνα να πλένει πιάτα (στην καλύτερη περίπτωση) και το ηθικοπνευματικό το έχεις προάγει στη θέση τού Managing Director του εστιατορίου τής Ιστορίας!<br /><br />Δεν χρειάζεται να γράψω άλλα. Καταλαβαινόμαστε, νομίζω. Ξεμπέρδεψε πρώτα το μυαλό σου από τις τεράστιες αντιφάσεις μέσα στις οποίες παραδέρνεις σαν κουταβάκι που το πέταξαν στην πισίνα, ξεκαθάρισε (πάνω απ’ όλα!) στον εαυτό σου αν είσαι υλιστής ή ιδεαλιστής, και μετά να κάνεις τον δάσκαλο και καθοδηγητή. Elementary, my dear Professor! <br /><br />Α, και το άλλο: Σταμάτα να αναφέρεσαι σε πρόσωπα και καταστάσεις τής Αριστεράς με τα οποία κατά καιρούς ασχολούμαστε δημιουργώντας την εντύπωση ότι το κάνουμε για να υπερθεματίσουμε, ενώ κατά κανόνα το κάνουμε ακριβώς για τους αντίθετους λόγους! Mετά, μπορείς να μιλάς για εντιμότητα... <br /><br /><br />Τα λέμεLeftG700https://www.blogger.com/profile/18204086053591634946noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-18974325388615165992014-12-01T16:08:05.151+02:002014-12-01T16:08:05.151+02:00Φίλε Μιχάλη,
Μιλάς για δικές μου παρανοήσεις και...Φίλε Μιχάλη,<br /><br /><br />Μιλάς για δικές μου παρανοήσεις και παρερμηνείες, αλλά, στη θέση σου, θα ήμουν πιο μετρημένος. Γιατί πολλά από αυτά που γράφεις είναι δείγματα σκέψης που έχει χάσει την πυξίδα της και βαδίζει στα τυφλά (ή στα σκοτάδια τού Πλάτωνα). Να μερικά, όπως μου ’ρχονται πρόχειρα:<br /><br />1) «Η ζωή τού ανθρώπου δεν είναι πριν από όλα μια βιολογική κατηγορία» αφού «αυτό που προηγείται δεν είναι να μείνουμε βιολογικά ζωντανοί». <br /><br />Αυτό που προηγείται είναι να καταστείς βιολογικά υπαρκτός (= να υπάρξεις εν ζωή, ζωντανός). Εκτός κι αν εσύ, πριν γεννηθείς λουσμένος με αίματα και ακαθαρσίες, υπήρχες ως ...πνεύμα (ή ως η Ιδέα τού Χέγκελ)! Κι αυτό που έπεται μετά, αλλά εξακολουθεί να αποτελεί προϋπόθεση για το άνοιγμα των ανθρώπων στην πνευματική ζωή (γνώση, αναστοχασμός κ.λπ.) είναι, ακόμα κι όταν δεν πεθαίνεις από ελονοσία ή δυσεντερία στους τρεις πρώτους μήνες (ή χρόνια) τής βιολογικής ζωής σου, να μην ψάχνεις στα σκουπίδια για φαγητό ή στον τηλεφωνικό κατάλογο για παλιούς γνωστούς και φίλους που θα σε δανείσουν για να πληρώσεις το ρεύμα ή το νοίκι ή τη δόση τού στεγαστικού για να μη βρεθείς μαζί με τα κουτσούβελά σου στο δρόμο. <br /><br />2) «Ο παπατζής επικαλείται το πραγματικό για να κατασκευάσει μια κούφια αναπαράσταση του.»<br /><br />Γιατί, τόσα χρόνια, δεν έφτιαξες εσύ τη «γεμάτη αναπαράσταση» του πραγματικού; Ποιος σε εμπόδισε; Αν κρίνω από το γεγονός ότι αρνείσαι να μας την παρουσιάσεις από εδώ, όπως σε προ(σ)κάλεσα, και μας παραπέμπεις στις «Δέκα Θέσεις» τού Κορς, δεν σε εμπόδισε κανείς. Απλώς: Δεν έχεις μια τέτοια «γεμάτη αναπαράσταση» που να αντέχει να εφαρμοστεί στην πραγματικότητα. <br /><br />3) Γιατί εξακολουθείς να αναφέρεσαι και να με παραπέμπεις στον Μαρξ τη στιγμή που συνυπογράφεις τις «Δέκα Θέσεις» τού Κορς; Θέλω να πω, ότι ο Κορς αρνείται κάθε κεντρικότητα στη μαρξική θεωρία και την βάζει στο ίδιο τσουβάλι μαζί με ουτοπικούς σοσιαλιστές, Μπακούνιν και δεν συμμαζεύεται. Εσύ φαίνεται να παίρνεις αποστάσεις από αυτή την άποψη. Κι εδώ προκύπτει και το άλλο ερώτημα: από τη στιγμή που είναι έτσι, τι μου γράφεις σε άλλο σχόλιο πως οι θέσεις σου και οι «Δέκα Θέσεις» τού Κορς είναι ένα και το αυτό; <br /><br /><br />ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙLeftG700https://www.blogger.com/profile/18204086053591634946noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-22395472475841946372014-11-30T15:17:46.524+02:002014-11-30T15:17:46.524+02:00gia orgouel kai genika
http://eagainst.com/articl...gia orgouel kai genika<br /><br />http://eagainst.com/articles/germanikes-apozimioseis/<br /><br />http://www.theguardian.com/world/2014/nov/30/athens-1944-britains-dirty-secretυπεραστικόςnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-90419485665464822362014-11-30T13:07:02.189+02:002014-11-30T13:07:02.189+02:00Όργουελ, σχετικά με το πραγματικό κίνημα, τον ΔΣ,...Όργουελ, σχετικά με το πραγματικό κίνημα, τον ΔΣ, τις πλατείες και τα πάρκα κτλ.<br />Είμαι υπέρ "του παρόντος”.<br />Είμαι και πολύ επιφυλακτικός με την οργάνωση.<br /><br />Ασκεί στην μάζα μια γοητεία που θολώνει την κρίση από την μία, και από την άλλη, οι “άλλοι” αποδεικνύονται στο τέλος πάντα πιο “οργανωμένοι”<br />Θυμήσου τον “αθρωπάκη” στις ακυβέρνητες πολιτείες του Τσίρκα.<br /><br />Νομίζω ότι αν δούμε τα πράγματα μέσα στην ιστορική στιγμή, μέσα στην αναλαμπή της, η εικόνα του ΔΣ τρεμοπαίζει. Παρ όλα αυτά είναι "πιο πραγματική" όπως το θέτεις.<br />Ναι κόλαση!<br />(και...δες εδώ - http://youtu.be/b7_xKuje3BM - πότε χάλασαν όλα:-)<br /><br />Βρήκα ένα βιβλίο και σε θυμήθηκα.<br />“Walter Benjamin: Προμήνυμα Κινδύνου” του Μίκαελ Λέβυ<br />είναι μια αναλυτική ανάγνωση των “θέσεων” τις οποίες και περιλαμβάνει.Μιχάλης Σβίγκοςnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-56870514380094514672014-11-29T18:14:02.308+02:002014-11-29T18:14:02.308+02:00Συγνωμη ρε Λεφτ δεν ειχα σκοπο να σε ταραξω. Δεν υ...Συγνωμη ρε Λεφτ δεν ειχα σκοπο να σε ταραξω. Δεν υποννοω οτι δεν τα ξερεις.<br />Κυριως δεν αφορουν ιδιαιτερα εσενα περισσοτερο απο αλλους. <br /><br />Λεει μεσα πολλα και θελει να τα νοιωσεις χωρις ναρκισσισμο.<br /><br />Δες και την ταινια τυφλος σαμουραι.Οργουελnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-41375500565847587412014-11-29T17:53:30.839+02:002014-11-29T17:53:30.839+02:00Ρε συ Όργουελ, έτσι να σε χαίρεται η μανούλα σου δ...Ρε συ Όργουελ, έτσι να σε χαίρεται η μανούλα σου δηλαδή!<br /><br /><br />Τι μας ποστάρεις εδώ κοτζαμάν ταινία μεγάλου μήκους με τον παπά Παπαδόπουλο; Ποιος θα κάτσει να ακούσει μιάμιση ώρα πρόγραμμα; Εσύ, που, υποθέτω, το έχεις ακούσεις, γιατί δεν μας λες το ρεζουμέ;<br /><br />Αμ το άλλο; Το λινκ περί Μακρονήσου; Τι το πέρασες εδώ; Νομίζεις ότι το επίπεδο του ιστολογίου και των αναγνωστών είναι αυτό τών τών ...προνήπιων;<br /><br />Μ' αρέσει που έχεις καταδυθεί και στον Μπατάιγ! Τι να σου κάνει κι ο Μπατάιγ, φίλε μου, άμα δεν μπορείς να καταλάβεις τα στοιχειώδη; Όχι ο Μπατάιγ, ούτε ο Μεγαλοδύναμος δεν σε σώζει!<br /><br /><br />Τα λέμε (κούτσα-κούτσα· σαν τον κάβουρα...)LeftG700https://www.blogger.com/profile/18204086053591634946noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-64135329360579285382014-11-29T17:37:31.382+02:002014-11-29T17:37:31.382+02:00Θα κατεβεις πολλες φορες στην κολαση.
http://kokki...Θα κατεβεις πολλες φορες στην κολαση.<br />http://kokkinosfakelos.blogspot.gr/2012/09/blog-post_1251.htmlΟργουελnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-26999222159745817962014-11-29T17:34:14.620+02:002014-11-29T17:34:14.620+02:00Y.G.
http://www.youtube.com/watch?v=YgKjscjIkt4#t=...Y.G.<br />http://www.youtube.com/watch?v=YgKjscjIkt4#t=29Orgoyelnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-4969912206309932112014-11-29T16:43:36.665+02:002014-11-29T16:43:36.665+02:00Αμα διαβαζω "έχει την αξίωση να μονοπωλεί την...Αμα διαβαζω "έχει την αξίωση να μονοπωλεί την πρωτοβουλία της επανάστασης και την θεωρητική και πρακτική της καθοδήγηση" ψαχνω να βρω ποιον εννοει, αν με εννοεις.Οργουελnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-8826639673763839552014-11-29T13:45:06.454+02:002014-11-29T13:45:06.454+02:00Οργουελ δύσκολη ερώτηση.
Θέλει σκέψη θα σου πω.Οργουελ δύσκολη ερώτηση.<br />Θέλει σκέψη θα σου πω.Μιχάλης Σβίγκοςnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-40247520263974006462014-11-28T20:49:18.568+02:002014-11-28T20:49:18.568+02:00Μιχαλη,
Ο ΔΣ ειναι ακριβως η Ταχριρ πιο οργανωμεν...Μιχαλη,<br /><br />Ο ΔΣ ειναι ακριβως η Ταχριρ πιο οργανωμενη (αποψη μου), επιλεγεις να ονομασεις πραγματικο κινημα το ενα απο τα δυο, η κανενα?<br /><br /><br />Υπαρχουν ηττες πιο νικες απ τις νικες.<br /><br />Και μια προβοκατσια<br />Οι Λακανοειδεις βελτσο-πινουνε καφε σε κολωνακια ενω οι Ντελουζικοι στα πεζοδρομια<br /><br />Ακουω.Οργουελnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-90232777060777286712014-11-28T19:38:53.211+02:002014-11-28T19:38:53.211+02:00Παρεξήγησις νο 3. Συνείδηση, φτου
Μεγάλη Κουβέντα...Παρεξήγησις νο 3. Συνείδηση, φτου<br /><br />Μεγάλη Κουβέντα<br />Να πω εδώ στα γρήγορα πως κομουνιστής οποτεδήποτε μιλάει για “πλειοψηφίες”, για ένα δυνητικά σύμμαχο πλήθος στους αγώνες ενάντια στην καταπίεση και τον διαχωρισμό, προϋποθέτει την συνείδηση και τον αυτοκαθορισμό (του πλήθους αυτού) μέσα σε ένα “παρόν που στέκει ακίνητο στο κατώφλι του χρόνου” και σε σχέση με τη ζωή (βλ.1).<br />Οι παπατζήδες το αφήνουν φλού αρτιστικ και χρησιμοποιούν την “πλειοψηφία” ώς ένα μελό.<br />Για αυτούς μπορεί να είναι “οι καταπιεσμένοι” που καθορίζονται στατιστικά και από τα Ε9 τα ΦΑΠ, τα ΕΝΦΙΑ κτλ. των οποίων την συνείδηση θα επαγρυπνήσει υποτίθεται η παπατζήδικη πρωτοπορία και όχι τα κοινωνικά καθορισμένα συμβάντα. Μπορεί να είναι και οι ψηφοφόροι απλά. <br />Ο (καταπιεσμένος)λαός μίλησε που θα έλεγε ένας αρχιπαπατζής του σοσιαλισμού...(και σύντομα θα ξανακουστεί κι αυτό) <br />μπορεί να ναι και πολλά άλλα...<br /><br />οπότε παιδί μου Λεφτ, μέχρι να επιστρέψω κατέβασε φωτοτύπησε και ρίξε μια διαγώνια (θα στο έστελνα με σημειώσεις αλλά...)<br />https://grassrootreuter.files.wordpress.com/2014/11/ceb7-ceb3ceb5cf81cebcceb1cebdceb9cebaceae-ceb9ceb4ceb5cebfcebbcebfceb3ceb9ceac-1.pdf<br /><br />κι έρχομαι<br /> <br /><br />Οργουελ τώρα είδα το συμπληρωματικό που έστειλες για Μπαταϊγ.<br />Φοβερός ο Μπένγιαμιν.<br />Για εξύμνηση ΔΣ το σκέφτομαι...με μπερδέυεις μιας και αναφέρεσαι στον ΔΣ που η τελική του κατάληξη ήταν η ήττα και η υποδούλωση... δεν κατάφεραν δηλαδή να γίνουν απελευθερωμένοι εγγονοί...αν και προσπάθησαν γερά.Μιχάλης Σβίγκοςnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-77207813730901030722014-11-28T19:11:05.815+02:002014-11-28T19:11:05.815+02:002. “Καταπιεσμένοι”, μια επίκληση των παπατζήδων ιε...2. “Καταπιεσμένοι”, μια επίκληση των παπατζήδων ιερέων.<br />Ναι είναι πολλοί, οι περισσότεροι είναι καταπιεσμένοι.<br />Το κόλπο του παπατζή εδώ είναι ότι επικαλείται κάτι που από πριν έχει προσεγγίσει στατιστικά, αυτός έχει ορίσει τις παραμέτρους αποκλείοντας άλλες, και ταυτόχρονα εκβιάζει και ένα συναίσθημα.<br />Στεγνά, άδεια. Πάλι και πάλι ως ότου το θύμα να οδηγείται στην απάθεια και τον αυτοματισμό.<br />Επικαλείται κι εδώ κάτι που υποτίθεται μετριέται. Ο συνταξιούχος αυτόχειρας, η διεφθαρμένη υπηρέτριούλα, ο πεινασμένος σημαιοφόρος, η διασυρμένη υπάλληλος, τα νεκρά παιδιά.<br />Ο παπατζής επικαλείται το πραγματικό για να κατασκευάσει μια κούφια αναπαράσταση του. Την απομακρυσμένη εικόνα. Έτσι ο παπατζής γίνεται ο διαχειριστής των διεκδικήσεων. Η μαφία τους, ο προαγωγός τους.(εκλογές, ψηφίσματα,διεκδικήσεις,επιτροπές, συγκεντρώσεις,συνελεύσεις ακόμη και η οργή η ίδια, όλα περνούν πρώτα από τον παπατζη-νταβατζή)<br />Ο κομουνιστής πρέπει περιφρονώντας τις προτροπές των παπατζήδων για άμεση δράση, να στοχαστεί, και αν έχει την δυνατότητα ψύχραιμα να μελετήσει σχετικά με την αλλοτρίωση, την πραγμοποίηση (βλ. και Μαρξ+Λούκατς σχετικά) την πάλη των τάξεων (βλ. Μαρξ+Λούκατς) τις ανεπαίσθητες αλλαγές της ιστορίας και τα “χοντροκομμένα υλικά πράγματα” (βλ. Μαρξ, Λούκατς και Μπένγιαμιν)<br />Ο κομουνιστής δε ξεχνά την διαλεκτική του υλικού και του πνευματικού. Το κίνητρο των κοινωνικών φορέων είναι πάντα πνευματικό και ηθικό, η διαχείριση του αγώνα υλική.<br />(ερωτήσεις θα κάνεις μετά περίμενε...)<br /><br />Η σύγκρουση των καταπιεστών και των καταπιεζόμενων συνεχίζεται εδώ και αιώνες.<br />Είναι σύγκρουση μεταξύ συνειδητών υποκειμένων. Μεταξύ πληροτήτων και όχι μεταξύ ελλείψεων.<br />Κάθε πληρότητα ωθείται -βρίσκει το χώρο της- και από την αντίστοιχη έλλειψη.<br />(μπερδεύεσαι το ξέρω, θες ασπιρίνες οκ, , αλλά μη πάει ο νούς σου στο κακό θα ρωτήσεις, μισό λεπτό τελειώνω...)<br /><br />στο μεταξύ δες αυτό μέχρι να επιστρέψω, γίνεται της κακομοίρας κι εσύ κοιμάσαι με τον Ρούντι Ρινάλντι και τον Πάνο Σκουρλέτη<br /><br />http://youtu.be/R5PejuE2v9g<br />http://youtu.be/bLYBJGnVN5M<br /><br />>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>><br /><br />for your safety:<br />[Σ' όποιον οργιστεί επειδή δεν θα μπορεί να καταλάβει κάθε μου υπαινιγμό ή δηλώσει ανίκανος να διακρίνει ξεκάθαρα τις προθέσεις μου, θα απαντήσω μόνο ότι θα πρέπει να λυπάται για την έλλειψη κουλτούρας και για την στειρότητα του κι όχι για τη συμπεριφορά μου· θα πρέπει να λυπάται που έχασε τον καιρό του στο κάθε Πανεπιστήμιο με εισαγωγικά η χωρίς, όπου μεταπωλούνται λαθραία λιγοστά αποθέματα μουχλιασμένων γνώσεων.] <br />Μιχάλης Σβίγκοςnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-14138350750412721542014-11-28T18:43:32.082+02:002014-11-28T18:43:32.082+02:001. Ζωή
Η ζωή του ανθρώπου δεν είναι, πριν από όλα,...1. Ζωή<br />Η ζωή του ανθρώπου δεν είναι, πριν από όλα, μια βιολογική κατηγορία.<br /> Αυτό που προηγείται δεν είναι να μείνουμε βιολογικά ζωντανοί, κι αυτό γιατί βιολογικά είναι αδύνατον να νεκρωθούμε. Η απονέκρωση είναι αδύνατη (η κάτι πολύ μακρινό!)<br />Η ζωή είναι μια κατάσταση συναισθητική, ενσυνείδητη, ρευστή, ανοικτή σε τεράστιες αλλαγές στις οποίες περιλαμβάνεται η γνώση και το βίωμα, η έκπληξη, η ανατροπή ο αναστοχασμός.<br />Η ζωή συν αποτελείται από σημασίες.<br />Για αυτό υπάρχει αυτό που λέμε Θάνατος.<br />Ως κομουνιστές οφείλουμε να υπηρετούμε την ζωή σε κάθε περίπτωση. Και σε κάθε περίπτωση το ερώτημα τίθεται ως εξής. Αυτό που συμβαίνει εδώ τώρα είναι (ή μπορεί να αποβεί) υπέρ της ζωής;<br />Επ αυτού του ερωτήματος και των πιθανών απαντήσεων οφείλουμε να συζητάμε και να επαναδιατυπώνουμε τις θέσεις μας συνεχώς και το ερώτημα πρέπει να τίθεται ξανα και ξανα.<br />Οι τελεολογίες είναι για “πεθαμένους” αστούς.<br />Οι τζογαδόροι της ιδεολογίας κινούνται στο απάνθρωπο περιθώριο της ζωής.<br />Οι κομουνιστές μέσα στην ζωή και τον ζωντανό διάλογο, στο κέντρο των ανθρώπινων σχέσεων.<br /><br />κάτσε γιατί έχω βγάλει κάλους να βαράω τα πλήκταρ, έρχομαι<br /><br />(αν αργήσω κάλεσε τον Κουτσόυμπα να παίξει στο πόδι μου - ή την Κουτσούμπα , κι αυτή κάνει :-)<br /><br /><br />https://skalalakonias.wordpress.com/ (τσακο μέχρι να ρθω κι ένα εκτός φάσματος-δεν έχουμε σχέση αλλά να...)Μιχάλης Σβίγκοςnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-39784416704305146442014-11-28T18:21:35.184+02:002014-11-28T18:21:35.184+02:00Λοιπόν λεφτ παιδί μου, θα σου μιλάω από δω και πέρ...Λοιπόν λεφτ παιδί μου, θα σου μιλάω από δω και πέρα σαν δάσκαλος-έτσι αυτόκλητα.<br />Δε θα σου στείλω μεϊλ ούτε θα "τα βάλω σε σειρα" όπως λες<br /> Να συνοψίσω τα προβληματικά σημεία των εκθέσεων που μου παρουσίασες αφού επισημάνω ότι είσαι ...πως να το πω τώρα; ασυνεπής απέναντι στο δάσκαλο, μιας και είπαμε να διαβάσεις δυο πράγματα-θα είχε ήδη γίνει αν με άκουγες– αλλά εσύ εκεί σκράπας! Συνέχεια στα μπιλιαρδαδικα με τους φίλους σου, τον Γόντικα τον Σαπουνά το Μήτσο και το Βούτση να βάζεις μπίλιες στη σειρά ...κι από μυαλό κουκούτσι. Θα τα ξαναπούμε τα βιβλία τι να κάνουμε...<br />Επισημαίνω τις παρεξηγήσεις λοιπόν, αφού σου βάζω κάτω από τη βάση.<br /><br />Τα προβλήματα (οι παρεξηγήσεις σου) προέρχονται κυρίως από τα όσα το φάσμα στο οποίο αναφέρθηκα,(αυταρχο-σοσιαλ-φιλελε*) προπαγανδίζει ανελλιπώς εδώ και περίπου έξι γενεές.<br />Αυτό έχει ως σταθερό του έδαφος την στατιστική μέτρηση ενώ αναπνέει τον αέρα της τυχαιότητας και της πίστης. Κάτι σαν τους παπατζήδες δηλαδή που κάνουν συνέχεια το κόλπο τους. Αντιπερισπασμούς .<br />Βγαίνουμε λοιπόν στο γήπεδο.<br />Εμείς και αυτοί.<br />"Κομουνιστές και παπατζήδες" <br />έχουμε και λέμε...<br />=============>>>>>>>>>>>>>><br /><br />*εννοώ εδώ από την "αναρχοσταλινική" πιτσιρικαρία του Βοξ και την "αυτονομία" του ΕΜΠ ως τη "λακανική αριστερα" του σαλονιού. Το ΚΚΕ και ο ΣΥΡΙΖΑ εννοείται είναι μέσα με τα χίλια, και φυσικά στις κεντρικές συχνότητες του φάσματος.<br /><br />Μιχάλης Σβίγκοςnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-67903233193280644262014-11-28T18:03:40.199+02:002014-11-28T18:03:40.199+02:00Όργουελ τώρα θα με βάλεις να ξαναβρώ το "Κατα...Όργουελ τώρα θα με βάλεις να ξαναβρώ το "Καταραμένο απόθεμα".<br />Πάντως γενικότερα το ένα δεν αποκλείει το άλλο. <br />Ναι δεν συμφωνώ ούτε εγώ με το Μπατάιγ στις γενικές του γραμμές (η ιδέα της πλησμονής ως εκκίνησης ανταγωνισμού την οποία έχει επεξεργαστεί με ενδιαφέρει)<br />-Επίσης, η ιδέα ως υποκείμενο, και το πράγμα ως αντικείμενο της, είναι γαργαλιστικά μυστηριώδης υπόθεση και μέσα στην εγελιανο-μαρξική γραμμή<br />Το "πραγματικό κίνημα" είναι κάτι αρκετά σαφές από μόνο του;<br />Ίσως αν το σπάζαμε σε κινημα-γεγονός πχ. (λέω "γεγονός" ως επιμέρους κατηγορία του πραγματικού) θα μπορούσαμε να το κατανοήσουμε και έτσι να συνεννοηθούμε.<br />Υπάρχουν εμπόδια και σε αυτό.<br /><br /> <br />Γκρίσα επανέρχομαι, δίχως να σηκώσω ακριβώς το γάντι...Μιχάλης Σβίγκοςnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-25711103875410573212014-11-28T17:26:06.455+02:002014-11-28T17:26:06.455+02:00 Μιχαλη,
το Μπαταιγ το διαβαζω μονο σαν λογοτεχνι... Μιχαλη,<br /> το Μπαταιγ το διαβαζω μονο σαν λογοτεχνια διοτι αυτα που λεει αν επιχειρησω να τα ερμηνευσω, περνωντας τα απο το φιλτρο της περιρισμενης περι φιλοσοφιας γνωσης μου, μου φαινονται εντελως ιδεαλισμος και μαλιστα μασκαρεμενος σε υλισμο. <br />Για Μπενζαμιν. Σαν να μην περασε ουτε μια στιγμη απο αυτα τα λογια. Οι γενιες μετα το Γραμμο, αρνουνται με πεισμα μικρου παιδιου να πληρωσουν το τιμημα της ουτοπιας. Γι αυτο πρεπει να ειμαστε πιο υπομονετικοι και να μην ζηταμε πολλα (απ τους αλλους). Εξαλλου ο 3ος παγκοσμιος ειναι σε αναμονη και τοτε θελοντας και μη θα πολεμησουμε. Προς το παρον περιμενουμε αγκαλια με τις χρυσες αλυσιδες μας, και το αυτι τεντωμενο.<br />Παρολαυτα μονο εργαλειακη χρηση του ουτοπιστη Μπ. εχω συναντησει απο θεωρητικους σταλινικους. Δεν εχει γονιμοποιηθει απο τον κοσμο (με τις γνωστες Στιγμες εξαιρεσεων) ισως γιατι και αυτος (οπως και ο Υφαντης εξαλλου) ειναι πολυ μπροστα απο την εποχη του. (τι εχω παθει και αναλωνομαι σε κοινοτοπιες, ισως θα ηταν καλυτερο να ακουω πεσισσοτερω και να γραφω λιγοτερα)<br />Υπάρχει ένας πίνακας του Klee με το όνομα Angelυs Novus. Απεικονίζεται εκεί ένας άγγελος που φαίνεται έτοιμος να απομακρυνθεί από κάτι όπου μένει προσηλωμένο το βλέμμα του. Τα μάτια του είναι διάπλατα ανοιχτά, το στόμα του ανοιχτό και οι φτερούγες του τεντωμένες. Έτσι ακριβώς πρέπει να είναι και ο άγγελος της ιστορίας. Το πρόσωπό του είναι στραμμένο προς το παρελθόν. Όπου εμείς βλέπουμε μια αλυσίδα γεγονότων, αυτός βλέπει μία μοναδική καταστροφή, που συσσωρεύει αδιάκοπα ερείπια επί ερειπίων και τα εκσφενδονίζει μπροστά στα πόδια του. Θα ήθελε να σταματήσει για μια στιγμή, να ξυπνήσει τους νεκρούς και να στήσει ξανά τα χαλάσματα. Μια θύελλα σηκώνεται όμως από τη μεριά του Παράδεισου αδράχνοντας τις φτερούγες του και είναι τόσο δυνατή που δεν μπορεί πια ο άγγελος να τις κλείσει. Η θύελλα τον ωθεί ακαταμάχητα προς το μέλλον, στο οποίο η πλάτη του είναι στραμμένη, ενώ ο σωρός από τα ερείπια φθάνει μπροστά του ως τον ουρανό. Αυτό που EMEIS αποκαλούμε πρόοδο, είναι αυτή η θύελλα.<br />(Υ.Γ. στην πολεμικη εναντια στη εκφυλισμενη σοσιαλδημοκρατια (τωρα λεγεται και νεοφιλελευθερισμος ή σοσιαλ-φασισμος) θα βρεις πολλα κοινα με το λεφτ. <br />η τάξη ξέχασε τόσο το μίσος όσο και το πνεύμα θυσίας. Γιατί τρέφονται και τα δύο από την εικόνα των υποδουλωμένων προγόνων και όχι από το ιδανικό των απελευθερωμένων εγγονών.<br />Νομιζω οτι, primo tempo πρεπει να σταματησω την ηττολογια και να επικεντρωθω στην εξυμνηση του δημοκρατικου στρατου (ιδου ξαναανακαλυψη της Αμερικης)Orgoyelnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-3432732296567112962014-11-28T17:21:06.380+02:002014-11-28T17:21:06.380+02:00Γεια σου, Γκρίσα, κομμουνισταρά και επαναστάτη, πο...Γεια σου, Γκρίσα, κομμουνισταρά και επαναστάτη, που μπορείς με άνεση και τα απαραίτητα ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ εργαλεία να κρίνεις ποιος είναι τι.<br /><br />Περιμένω με αγωνία να δω τις αναλύσεις σου, όταν ο Περισσός -ανάγκα και ο Κθούλου πείθεται...- θα αρχίσει τις αναθεωρήσεις.<br /><br />Ετοιμάζω τα ποπκορν.Khlystyhttp://khlyst.wordpress.com/noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-63521571294380640412014-11-28T11:59:40.359+02:002014-11-28T11:59:40.359+02:00Δικαιωμα...
Ενταξει αν και με τον Λεφτη μπορει να ...Δικαιωμα...<br />Ενταξει αν και με τον Λεφτη μπορει να χουμε πλακωθει στο παρελθον και το πιθανοτερο ειναι να ξαναπλακωθουμε στο μελλον, εδω καπου εχει ενα δικιο.<br />Δηλαδη κε Σβιγκε αν εξαιρεσω τα αντι-κουκουεδικα ντεσου,κατι λινκ απο το marxists που δεν εχουμε ολοι το χρονο να εντρυφησουμε και οσα αφοριστικα λες για οικονομικες διεκδικησεις ,παιδεια,υγεια κλπ-συγγνωμη κιολας γιατι ειμαστε και νηπια πολιτικα και περιορισμενης ευθυνης-αλλα τα υπολοιπα ειναι καπως ακαταληπτα.Και οταν ολα αυτα μας τα πλασαρεις και με ενα υφακι του στυλ "ιδου κυριοι τα υψηλα νοηματα, τα υπολοιπα που ασχολειστε ειναι για τα μπαζα", τοτε γινονται ακομη χειροτερα.<br />Και ερχεται ο λεφτ και σου λεει οπως το καταλαβαινω:Μεγαλε Δασκαλε που μιλας με γριφους επειδη δε σε πιανουμε, δε κανεις ενα κοπο να μας τα ξαναριξεις μια σουμα και να τα κρεμασουμε πρωτοσελιδα στο κιοσκι μπας και βγαλουμε καμια ακρη κι εμεις οι ιθαγενεις;<br />Και συ κανεις πως δεν ακουσες;Γιατι;Δε σε ενδιαφερει;Kι αν οχι,τοτε γιατι ηρθες εδω;Гришаhttps://www.blogger.com/profile/16584623492832366891noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-44646336630248149852014-11-27T23:18:15.346+02:002014-11-27T23:18:15.346+02:00Φίλε Μιχάλη,
Άσε τις φλυαρίες στα ‘‘ψιλά γράμματ...Φίλε Μιχάλη,<br /><br /><br />Άσε τις φλυαρίες στα ‘‘ψιλά γράμματα’’. Εγώ σού πρότεινα αυτά που λες στα σχόλια να τα συμμαζέψεις και να τα ανεβάσω με ‘‘χοντρά’’, πρωτοσέλιδα. Μου είναι παγερά αδιάφορο αν οι πεποιθήσεις σου πηγάζουν από ιδέες αναμορφωτών, εκτιμήσεις καφετζούδων, ή αναλύσεις αθλητικογράφων. Απλώς, βάλτα σε ένα ηλεκτρονικό χαρτί, σκάρωσε έναν τίτλο και ταχυδρόμησέ τα στο email μας.<br /><br />Μετά, θα δούμε, κι εσύ κι εγώ και όλοι μας, πόσα απίδια βάζει ο σάκος.<br /><br />Εκτός κι αν φοβάσαι μήπως αποδειχθεί ότι ο σάκος είναι απολύτως άδειος. Σαν <i>Το Κιβώτιο</i>, ένα πράγμα... <br /><br /><br />Τα λέμεLeftG700https://www.blogger.com/profile/18204086053591634946noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-4313062627631873402014-11-27T20:41:23.332+02:002014-11-27T20:41:23.332+02:00Μιχαλη για το Μπαταιγ δεν υπαρχει νομος, αρνειται ...Μιχαλη για το Μπαταιγ δεν υπαρχει νομος, αρνειται το πραγμα και υπερασπιζεται την ιδεα του, πως μπορει να υπαρξει επανασταση, κοινωνικη οταν δεν συμπιπτουν τα ατομικα συμβαντα, μην πουμε για οργανωση, κτλ,κτλ. Ολα καλα, και ολα χιμαιρες οταν ολοι λεμε οτι υπερασπιζομαστε το πραγματικο κινημα και οχι ιδεοληπτικη κατασκευη, και ο καθενας εννοει κατι διαφορετικο.Οργουελnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-37101352384972672862014-11-27T19:21:14.519+02:002014-11-27T19:21:14.519+02:00Όργουελ, έχεις δίκιο. Μπήκα στο μυαλό του κυρ-Γιάν...Όργουελ, έχεις δίκιο. Μπήκα στο μυαλό του κυρ-Γιάννη και μπερδεύτηκα!<br /><br />Για τον Μπατάιγ πάλι δεν καταλαβαίνω τι εννοείς όταν λες "ο μόνος Νιτσεϊκός". Για πες.<br />Στο μεταξύ "Το καταραμένο απόθεμα" που ξανα κυκλοφόρησε σχετικά πρόσφατα στα ελληνικά δεν είναι και τόσο ποιητικό...<br />-<br />Για να δώ να σου πω, πάντως τα πρώτα που μου ρχονται με Μιχαήλ και Βεργέτη είναι ο Μπένγιαμιν (http://www.sarajevomag.gr/vivliothiki/benjamin.html) και ο Αγκάμπεν ("Βεβηλώσεις "http://www.scribd.com/doc/195535084/Bebeloseis-Giorgio-Agamben και το Homo Sacer)<br />Στο μεταξύ ξαναδιαβάζω εκείνο το αριστουργηματικό Ιστορία και ταξική συνείδηση του Λούκατς και νοιώθω ακριβώς την ίδια απόλαυση όπως όταν το πρωτοδιάβασα τότε στην μίζερη δεκαετία του 80...<br />Κατά τα λοιπά που λες ένας είναι ο στόχος: πρέπει να τα κρατήσουμε στη θέση τους αλλιώς ....κόλαση!<br /><br /><br />Φίλε μου λεφτ Οι θεωρητικές μου θέσεις δεν στηρίζονται καθόλου σε ιδέες, σε αρχές, που εφευρέθηκαν ή ανακαλύφθηκαν από τούτον ή εκείνον τον αναμορφωτή του κόσμου. Οι θέσεις μου αποτελούν μονάχα τη γενική έκφραση πραγματικών σχέσεων της υπάρχουσας πάλης, της κίνησης που συντελείται μπροστά στα μάτια σου. Δεν αποτελώ τίποτα ιδιαίτερο. Δεν έχω συμφέροντα που ξεχωρίζουν από τα συμφέροντα του κυριαρχούμενου στο σύνολο του, και κυρίως δεν διακηρύσσω κάποιες ιδιαίτερες αρχές, που σύμφωνα μ' αυτές θα ήθελα να πλάσω το κίνημα. Αμάν!<br />Σου το είπα είμαι κομουνιστής. Το φάσμα με το οποίο έχεις συνάφειες και του οποίου τα κείμενα και τα dessous αναπαράγεις συστηματικά είναι μια παγίδα, ένας αποπροσανατολισμός. Είναι επαναφομοιωτές του χειρίστου που έχουν καταφέρει να σε υπνωτίσουν και με παιδεύεις. Αυτοανακηρύσσομαι σε δάσκαλό σου, φαίνεται να το χρειάζεσαι. Από δω και πέρα θα είμαι αυστηρός και θα σου κάνω ερωτήσεις. Θυμίζω για αρχή πως αληθινός ιστορικός υλισμός δεν είναι αυτός που παρακολουθεί, κατά μήκος ενός άπειρου γραμμικού χρόνου, τον θολό αντικατοπτρισμό-οφθαλμαπάτη μιας συνεχούς προόδου αλλά αυτός που ξέρει να σταματά τον χρόνο ανά πάσα στιγμή, κρατώντας στη μνήμη ότι η καταγωγική πατρίδα του ανθρώπου είναι η ηδονή. <br />Τις χαζομαρούλες περι υπερβατικών τρένων να τις λες με τους φίλους. Την επόμενη φορά θα έχει τιμωρία.<br /><br />Θαμώνα παιδί μου... :-)<br />Pretty hate machine...μεγάλη δισκάρα τόοοοοτεΜιχάλης Σβίγκοςnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-63960945422715457302014-11-27T16:43:46.824+02:002014-11-27T16:43:46.824+02:00Φίλε θαμώνα,
Κάτι τέτοια σαν αυτό («η πρώτη ηθικ...Φίλε θαμώνα,<br /><br /><br />Κάτι τέτοια σαν αυτό (<i>«η πρώτη ηθική ανεπάρκεια είναι η επιείκεια σε όλες της τις μορφές»</i>) να τα τσιτάρεις με τρόπο.<br /><br />Έπεσε στην αντίληψη του Ιωσήφ, του ήρθε απότομα και τρομάξαμε να τον επαναφέρουμε!<br /><br />Ρε σεις! Δεν πάτε καλά! Από κάπου σας αμολήσανε οι γιατροί πριν την ώρα σας, δεν εξηγείται αλλιώς! :-)<br /><br /><br />Τα λέμεLeftG700https://www.blogger.com/profile/18204086053591634946noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4862517418854737744.post-28906524129877879852014-11-27T16:43:05.982+02:002014-11-27T16:43:05.982+02:00Φίλε Μιχάλη,
Δεν μπορεί! Ένας από τους δυο μας κ...Φίλε Μιχάλη,<br /><br /><br />Δεν μπορεί! Ένας από τους δυο μας κάνει πλάκα! Και, αν υπολογίσει κανείς ότι βγάζω τα μάτια μου εδώ και πεντέμισι χρόνια για να συντηρώ αυτό το τσαρδί εν ζωή, μάλλον δεν είμαι εγώ αυτός που κάνει πλάκα.<br /><br />Φίλε μου Μιχάλη, εντάξει. Εγώ είμαι «μπούφος» και «αγαθιάρης» και ό,τι άλλο θες και δεν σε καταλαβαίνω. Χέσε με εμένα! Κάτσε και γράψε μας κάτι που να εξηγεί τι Θεό λατρεύεις (ξέρω ‘γω; το μανιφέστο σου, ας πούμε), κάτι που να ορίζει το πέραν τού φάσματος μεταξύ «αυταρχικής αριστεράς» και «σοσιαλιφιλελέ κέντρου» γήπεδο στο οποίο παίζεις μπάλα εσύ, να το ανεβάσουμε στην πρώτη σελίδα και να δούμε πόσοι θα βγάλουν άκρη και πόσοι δεν θα βγάλουν το ίδιο συμπέρασμα που βγάζω κι εγώ: ότι επιχειρείς να δραπετεύσεις από τις αντιφάσεις σου, κόβοντας εισιτήριο για τον <i>Υπερβατικό σιδηρόδρομο</i>! <br /><br />Ιδού η Ρόδος! :-) <br /><br /><br />Τα λέμεLeftG700https://www.blogger.com/profile/18204086053591634946noreply@blogger.com