Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
ΤΟ BLOG LEFT G700 ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΗΝ ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΠΤΕΡΥΓΑ ΤΗΣ ΓΕΝΙΑΣ ΤΩΝ ΕΞΑΚΟΣΙΩΝ —(600 minus)— ΕΥΡΩ
Παύλος Φύσσας. Παρών!
Μόνος εναντίον πολλών. Δολοφονημένος άνανδρα από τους νεοναζί. Και πρωτοπανηγυριώτης στο ξάγναντο του Μέλλοντος!
Πόντιοι Αριστεροί και Πόντιοι Πιλάτοι
Μια βδομάδα και παραπάνω έχει περάσει από το μήνυμα της Ρεπούση με το οποίο καλούσε τους βουλευτές τής αντιπολίτευσης να αντιδράσουν για τη σχεδιαζόμενη ποινικοποίηση της άρνησης γενοκτονίας τών Ποντίων και των Ελλήνων τής Μικράς Ασίας. Βλέπουμε κατά το τσαρδί τών Πόντιων και Αριστερών. Έχουν ήδη ανέβει στα κεραμίδια τέσσερις φορές για να μιλήσουν, με τον έναν ή τον άλλο τρόπο, κυρίως για την ανάγκη αναγνώρισης της γενοκτονίας, αποφεύγοντας να πάρουν θέση αν τάσσονται υπέρ τής ποινικοποίησης της άρνησης ή όχι. Πάντως, στα κεραμίδια ανέβηκαν.
Και βλέπουμε και τον Πόντιο και αριστερό δεξιό κεντροαριστερό κεντροδεξιό κεντρώο αντιφασίστα, αντιρατσιστή και αντιεθνολαϊκιστή που δεν έχει βγάλει κιχ! Μούγκα στη στρούγκα! Τσιμουδιά! Nada! Κάτι φληναφήματα μόνο απόψε το βράδυ περί εθνοτικών στερεοτύπων, απ’ έξω-απ’ έξω. Πιο μέσα κάνει τζιζ...
Στριμωγμένος στα Τρίκαλα στα δυο στενά, ξύνει την ποντιακή κεφάλα του και άκρη δεν βγάζει. Να τα βάλει με τη Ρεπούση; Μα είναι αντιρατσίστρια! Να πάρει το μέρος της; Μα είναι Πόντιος! Μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα! Και να ’χει πεθάνει κι αυτός ο Λακάν και να μη μπορεί να ζητήσει τα φώτα του!...
Tragic…
Αποκαταστάσεις...
Με χαρά είδαμε —καμία ειρωνεία!— να αποκαθίσταται (εν μέρει, αλλά σε σημαντικό βαθμό) η παρέα που βρίσκεται πίσω από το blog Νέα Σπορά από τον Αντώνη. Η αποκατάσταση έγινε σε επιστολή του στα πλαίσια του Προσυνεδριακού Διαλόγου για το 19ο Συνέδριο του ΚΚΕ, που δημοσιεύεται στο σημερινό Ριζοσπάστη. Αναφερόμενος στη Νέα Σπορά τη χαρακτηρίζει ‘‘άτυπο’’ φορέα. Παρά την ασάφεια του χαρακτηρισμού, συν τα εισαγωγικά, η απόσταση αυτής τής διατύπωσης από τους κατά 99,9% πράκτορες, όπως εξαγόταν με ασφάλεια από διάφορα γραπτά του ότι θεωρούσε τους συγκεκριμένους ιστολόγους μέχρι το πρόσφατο παρελθόν, είναι πολύ μεγάλη. Να ελπίζουμε και σε δική μας αποκατάσταση, μια και η διαμαρτυρία μας για τις αυθαίρετες καταγγελίες εις βάρος τής Νέας Σποράς ως πρακτόρων είχε σαν αποτέλεσμα να μας τυλίξει κι εμάς στην ίδια κόλλα χαρτί;
Χριστούγεννα 2012
Όπως διαβάσαμε κάπου, «δυσκολεύεται κανείς να σκαρώσει 2-3 ευχές για το καλό τών ημερών». Ας βάλουμε τουλάχιστον ένα εορταστικό στεφάνι. Έτσι, για το καλό. Ή, για να τη σπάσουμε στους γαμημένους τούς καιρούς...
Oh shit indeed!
Ο καημένος ο αντωνάκης τού Lenin Reloaded (= Lenin Ridiculed)… Κάκιωσε επειδή καταδείξαμε φαντασμαγορικά πως παρά τη θέλησή του (πολιτικό IQ γαρ) ‘‘γαμάει’’ τη γραμμή τού κόμματος που πολύ όψιμα κατέληξε να υποστηρίζει (μαύρη υποστήριξη!), σύμφωνα με την οποία γραμμή «άλλο οι κομμουνιστές κι άλλο οι αριστεροί», και μη έχοντας τι άλλο να κάνει και να πει, το έριξε στο αγαπημένο του ‘‘άθλημα’’: τη χυδαία, ξεδιάντροπη, ‘‘πούστικη’’ —αλλά ταυτόχρονα και ηλίθια— διαστρέβλωση. Έτσι, σε σημερινό του πόνημα προσπαθεί τεχνηέντως (και αποτελεσματικά ως προς τους πολιτικούς στόκους που συχνάζουν στο τσαρδί του, φανταζόμαστε) να μας τοποθετήσει στο ίδιο πολιτικό κάδρο με το enosy.blogspot.gr. Όταν είναι γνωστό σε όλους τους παροικούντες την Ιερουσαλήμ ότι με τους φίλους τής ΕΟΣ έχουμε σημαντικότατες (αλλά εντός τής Αριστεράς) διαφορές! Με δυο λόγια:
Εκείνοι μας θεωρούν υπέρμαχους των κομματικών μηχανισμών, Κουκουέδες στη σκέψη (με την κακή έννοια) και αριστερούς εξουσιαστές. Κι εμείς τους έχουμε κατατάξει εδώ και πολύ καιρό στην πολυπληθή ομάδα τών χαμένων στο διάστημα αριστερών, κάπου μεταξύ Μαρξ, Νέγκρι, Χόλογουέι, Άρεντ και Μπαντιού. Και είναι χαρακτηριστικό ότι δεν πρέπει να υπάρχει ούτε ένα(1!) σχόλιο, τόσο δικό τους προς εμάς, όσο και αντιστρόφως, που να μην εκφράζει διαφωνία.
Τα ξέρει όλα αυτά πολύ καλά ο αντωνάκης. Αλλά τα γράφει εκεί που δεν πιάνει μελάνι. Είναι λενινιστής αυτός (λέμε και καμία μαλακία για να περνάει η ώρα, μη το πάρετε τοις μετρητοίς! ;-) ), όχι οπορτουνιστής σαν και λόγου μας! Και μια και δεν φαίνεται να είναι και πολύ αποτελεσματικές οι λάσπες περί …ΕΥΠ(!!!) που εκτόξευσε από το τσαρδί του ο άλλος καημένος που κλωθογυρίζει εκεί —λάσπες τις οποίες ο ίδιος ανέχθηκε, αν δεν καλλιέργησε—, ούτε πολύ πειστικός ο δικός του παραλληλισμός αυτού τού blog με …βόθρο, είπε να καταφύγει στην απολύτως συνειδητή διαστρέβλωση. (Εδώ παίζεται και μία παραλλαγή: να μας έβαλε στο ίδιο πολιτικό τσουβάλι, επειδή, αντί να έχουμε καταγγείλει τα παιδιά τής ΕΟΣ ως αρχιμαφιόζους και ύποπτους, όπως έχει κάνει ο ίδιος, συζητάμε μαζί τους τις διαφωνίες μας. Ψάχνει για ‘‘συντρόφους’’ στην αθλιότητά του. Και γιατί δεν περιορίζεται στο τσαρδί του; Δεν θα προλαβαίνει να παίρνει αιτήσεις πρόσληψης!…)
Ας καταφύγει και σε άλλες αθλιότητες. Όσο θα το κάνει, τόσο θα μεγαλώνει η πολιτική φούσκα μέσα στην οποία κρύβεται. Και τόσο μεγαλύτερος θα είναι ο κρότος όταν έρθει η ώρα να τη σπάσουμε…
Εξιχνιασμένες υποθέσεις. Φάκελος Νο 2: Κωστής Παπαϊωάννου.
Στους τακτικούς αναγνώστες αυτού τού blog είναι γνωστή η σύντομη ιστορία ως σχολιαστή εδώ του Κωστή Παπαϊωάννου. Ξεκίνησε καλά, παρά τις μεγάλες ιδεολογικές διαφορές μας. Κατά την άποψή μας, εκείνος κινείται στην θολή και ακαθόριστη περιοχή που ορίζεται κάπου ανάμεσα στις μαοϊκές ιδέες τής περιόδου τής πολιτιστικής επανάστασης περί προσφυγής στο λαό (ιδέες αλλά και ‘‘ολίγη’’ στρατηγική για να ανακτήσει ο Μάο τον έλεγχο στην τότε ηγετική ομάδα τού ΚΚΚ ;-) ) και τις σύγχρονες νεοαναρχίζουσες και ελευθεριακές αντιλήψεις υπέρ τής αυτονομίας τού κινήματος και της απεξάρτησής του από την καθοδήγηση των κομματικών στελεχών, τα οποία θεωρεί, συλλήβδην και ανεξάρτητα από το κόμμα που υπηρετούν, ξεπουλημένα. Εμείς πάλι… καμία σχέση! —αν και, φυσικά, δεν αγνοούμε τα πολλά και υπαρκτά προβλήματα που δημιουργούν οι μηχανισμοί… Πολύ επιγραμματικά και κάπως μεταφορικά: αν ο Κωστής Παπαϊωάννου λέει «σπάστε τις πυξίδες γιατί έχουν μηχανισμούς και οι μηχανισμοί σκουριάζουν και μας καταπιέζουν εξουσιαστικά», εμείς λέμε «επιδιορθώστε τις πυξίδες, αντικαθιστώντας τους σκουριασμένους μηχανισμούς, και ελέγχετέ τις σταθερά για να εντοπίζετε εγκαίρως τις νέες σκουριές που αναπόφευκτα θα δημιουργούνται». Κι αλλιώς: ο Κωστής Παπαϊωάννου επαγγέλλεται την έλευση τής Αριστεράς τής κοινωνικής βάσης που θα αντικαταστήσει την υπαρκτή Αριστερά, συντρίβοντάς την, κι εμείς δεν μπορούμε να καταλάβουμε από ποιες ‘‘αγνές’’ και ‘‘αμόλυντες’’ κοινωνικές δυνάμεις θα συσταθεί αυτή η περίεργη Αριστερά και, το κυριότερο, πώς θα αποφύγει τους μηχανισμούς τής δικής της οργάνωσης όταν, μοιραία, συγκροτηθεί σε ‘‘σώμα’’ για να παρέμβει αποφασιστικά στην πολιτική αρένα (να διεκδικήσει δηλαδή την πολιτική εξουσία).
Όπως ήδη είπαμε, όλες αυτές οι διαφορές δεν εμπόδισαν αρχικά τον μεταξύ μας διάλογο. Σταδιακά όμως, με αφετηρία την προεκλογική περίοδο των δεύτερων εκλογών, τού Ιουνίου, όταν και συστήσαμε την υπερψήφιση του ΣΥΡΙΖΑ, αυτό άρχισε να αλλάζει. Για να καταλήξει γρήγορα σε σχολιασμούς εκ μέρους του απόλυτα εχθρικούς, αντιπαραγωγικούς και, σε τελική ανάλυση, εις βάρος του κλίματος καλόπιστου διαλόγου που, ανεξάρτητα από ιδεολογικοπολιτικές διαφορές, προσπαθούμε να διατηρούμε εδώ. Προσπαθήσαμε να τον επαναφέρουμε στο κλίμα (και όχι μια φορά). Ματαίως. Του επισημάναμε ότι υπερβαίνει τα όρια. Τίποτε. Του δείξαμε έμπρακτα ένα διαφορετικό παράδειγμα, όταν αναδημοσιεύσαμε ένα ιδιαίτερα πολεμικό άρθρο του —κόντρα στις δικές μας απόψεις βέβαια— κι όταν, μετά από εκδηλωμένη πρόθεσή του να αποχωρήσει, τον προσκαλέσαμε να επανέλθει ως σχολιαστής. Μηδέν.
Πρόσφατα, μετά από μία χονδροειδή διαστρέβλωση απόψεών μας, αναγκαστήκαμε να τον προειδοποιήσουμε με ‘‘διαγραφή’’ από τη λίστα τών σχολιαστών. Και λίγο μετά προχωρήσαμε σε αυτή. Για ποιο λόγο και με ποιο σκεπτικό; Με το εξής:
Μετά την προειδοποίησή μας, η οποία, με μικρή καθυστέρηση, συνέπεσε με την απόφασή του να σταματήσει να σχολιάζει εδώ, δημοσίευσε στο blog του (critici.gr) ένα επικριτικό άρθρο για εμάς. Το άρθρο είναι η αποθέωση τής παρανόησης κειμένων και ισχυρισμών μας, της αυθαίρετης εξαγωγής συμπερασμάτων, της δίκης προθέσεων, της διαστρέβλωσης και, σε τελική ανάλυση, του στραγγαλισμού ακόμα και τής στοιχειωδέστερης λογικής. Φυσικά, τίποτε από όλα αυτά δεν προκάλεσε τη ‘‘διαγραφή’’ του.
Αυτό που την προκάλεσε είναι το γεγονός ότι ο Κωστής Παπαϊωάννου, στο εν λόγω άρθρο, ανανεώνει ενισχυτικά και ανατροφοδοτεί εμμέσως(;) πλην σαφώς τη λασπολογία τού κνώδαλου που ακούει στο διαδικτυακό όνομα Νοσφεράτος, αφού χαρακτηρίζει επανειλημμένα αυτό το blog ως …μυστηριώδες!!! Είναι αυτονόητο ότι η αναζωπύρωση των αθλιοτήτων τού Νοσφεράτου (leftg700.blogspot.com = ‘‘στημένο’’, ασφαλίτικο blog) συντελείται ανεξάρτητα από τις προθέσεις τού Κωστή Παπαϊωάννου και ανεξάρτητα από το γεγονός ότι, όπως τουλάχιστον ο ίδιος μάς έχει πει εδώ, δεν τις συμμερίζεται. Ανεξάρτητα, αλλά σε καμία περίπτωση και συγγνωστά —ιδίως αν συνυπολογίσει κανείς τη μεγάλη εμπειρία του από την πολύχρονη συμμετοχή του στο αριστερό κίνημα...
Έτσι, μετά το γνωστό και μη εξαιρετέο κνώδαλο, ο Κωστής Παπαϊωάννου καθίσταται το δεύτερο άτομο που του απαγορεύεται να παίρνει τον λόγο στο παρόν βήμα· και ο ‘‘φάκελός’’ του μπαίνει κι αυτός στο αρχείο μας. Οριστικά, τελεσίδικα και αμετάκλητα.
«Καταδικάζουμε την κουκούλα οποθενδήποτε και αν προέρχεται»…
«Η κουκούλα του διαδηλωτή που σπάει τζαμαρίες, η κουκούλα του καταδότη και του δήμιου, η κουκούλα του κρατούμενου και η κουκούλα της μπούργκας, παραπέμπουν στις πιο σκοτεινές ιστορικές περιόδους. Μερικοί στην Αριστερά θέλουν δυστυχώς να συγχέουν την πρώτη με τη μάσκα του Ζορρό, όπως συγχέουν βλακωδώς την τίμια τραγιάσκα του Γαβριά με την κουκούλα του παρακρατικού προβοκάτορα η του διαταραγμένου «αναρχικού» Ηρόστρατου. Αλλά όποιος υποθάλπει τις κουκούλες ανοίγει την Κερκόπορτα για τον πολιτισμό της αστυνομικής κουκούλας. Δεν κρίνω προθέσεις, κρίνω το αποτέλεσμα».
Έτσι γράφει ένας αθεόφοβος φιλελεύθερος που χρησιμοποιεί όχι μία, αλλά ...δύο κουκούλες!!! Τη μία, αυτή τού ψευδωνύμου του, απολύτως συνειδητά. Την άλλη, αυτή τού αριστερού, μπορεί και εξ αιτίας Ογκώδους Άγνοιας. Σ’ αυτή την (ενδεχόμενη) Ογκώδη Άγνοια που τον δέρνει να οφείλεται άραγε και το μόλις διαφαινόμενο μειδίαμα του ‘‘κουκουλοφόρου’’ (= μεταμφιεσμένου) για το φόβο τής Οχράνα Βλαδίμηρου;
Προχθές την Τετάρτη, ο Δήμαρχος Αθηναίων Γιώργος Καμίνης, ο εκλεκτός τής ΔΗΜΑΡ, για την εκλογή τού οποίου πανηγύριζαν οι κάθε λογής ‘‘αντιλαϊκιστές’’, ‘‘εκσυγχρονιστές’’, ‘‘υπεύθυνοι’’ ‘’αριστεροί’’, ‘‘αντιφασίστες’’, ‘‘πεφωτισμένοι’’ δεξιοί, ‘‘αριστεροφιλελεύθεροι’’, σκέτοι ‘‘φιλελεύθεροι’’ και γενικά σύμπας ο ‘‘δημοκρατικός’’ συρφετός, που λέει κι ο Νιόνιος, μήνυσε αστέγους επειδή, ψάχνοντας για καταφύγιο από το φονιά χιονιά, παραβίασαν το εγκαταλελειμμένο καφενείο στο Πνευματικό Κέντρο τού Δήμου. Για να έρθουν τα ΜΑΤ να τους διώξουν και να κάνουν τις αναγκαίες συλλήψεις, κάτω από τα ‘‘ανεύθυνα’’ γιουχαΐσματα κάποιων ‘‘αντικοινωνικών’’ στοιχείων…
Ψάχνουμε κι εμείς στο επίσημο site τού κόμματος να βρούμε έστω μια αράδα για το περιστατικό. Τίποτε! Και μετά ψάχνουμε στο ημιεπίσημο site τού κόμματος. Nothing! Και φεύγουμε κι από εκεί και πάμε στην ευαίσθητη ‘‘αριστερή’’ στρουθοκάμηλο και μέλος τής Κεντρικής Επιτροπής μέχρι το καλοκαίρι που μας πέρασε, οπότε και αποχώρησε. Rien! Και αποθέτουμε τις τελευταίες μας ελπίδες στην ακόμα πιο ευαίσθητη Μαργαρίτα και επίσης μέλος τής Κεντρικής Επιτροπής τής ΔΗΜΑΡ. Niente!
Πολύ ‘‘ευθύνη’’ αυτή η ΔΗΜΑΡ (κι οι Δημαρίτες)! Πού να περισσέψει χώρος για στοιχειώδη ευαισθησία και έστω ένα κιχ κριτικής…
Κι ύστερα θυμόμαστε πάλι (το ’χουμε αυτό το ελάττωμα, για να τα λέμε όλα!) τα ανάθεμα που έχει φάει ο Χαρίλαος Φλωράκης από το ‘‘αντισταλινικό’’ ρεύμα (χα!), επειδή κάποτε είχε πει πως «ο Ρίζος δημοσιεύει ό,τι συμφέρει το λαό»…
ЖΟЖΟЖΟЖΟЖ
Τι νομίζατε, ρε; Έτσι γαμάει ο δημοκρατικός σοσιαλισμός! Και μην απορείτε που δεν γράψαμε λέξη! Εμείς δεν είμαστε σαν τα σταλινικά μούτρα σας, κόκκινοι φασίστες! Εμείς είμαστε αντισταλινικοί, όχι αντιλενινιστές! Ο Λένιν δεν είχε πει «να μαθαίνουμε από τους αντιπάλους μας»;
Πεθαίνοντας στην Αθήνα
Πεθαίνοντας στην Αθήνα
δεν είναι το ίδιο σαν να πεθαίνεις στη Μαδρίτη,
ή ανθυπολοχαγός στα βουνά τής Αλβανίας.
Δεν είναι το ίδιο σαν να έχεις πάει
απ’ απεργία πείνας μέσα στη φυλακή,
δεν είναι το ίδιο σαν να σε εκτελούν στον τοίχο του Περ Λασέζ,
ή στον τοίχο τής Καισαριανής.
Δεν είναι το ίδιο σαν να σε πηγαίνουν για ‘‘καθαρό αέρα’’ στου Γουδή, Κυριακή χαράματα.
Πεθαίνοντας στην Αθήνα μπορεί να σημαίνει ένα πολύ απλό γεγονός
χωρίς καμία τραγικότητα, κανέναν ηρωισμό, καμία δόξα.
Μπορεί να συμβεί στο γήπεδο από μια στραβή φωτοβολίδα,
πηγαίνοντας στη δουλειά σου ή γυρνώντας από το φροντιστήριο,
κάνοντας σούζες στην Αμφιθέας
για δέκα ευρώ στοίχημα.
Ή μπορεί να συμβεί μετά από το Σαββατιάτικο σινεμά,
που δεν σου έφτασε και θέλεις να κάνεις και μια βόλτα,
έτσι· για ένα σάντουιτς στα Έβερεστ, για κάποιο κορίτσι,
ή για χαβαλέ —ποιος ξέρει;
Α, πεθαίνοντας στην Αθήνα δεν είναι θάνατος να μπει στα πρωτοσέλιδα της Ιστορίας.
Μόνο στα ψιλά.
Όπως τα κηδειόχαρτα στις κολώνες των συνοικιών ή δίπλα από την εξώπορτα κάποιας μεγάλης τράπεζας.
Πεθαίνοντας στην Αθήνα δεν είναι θάνατος σαν αυτούς που ακούγαμε από μικροί κι ανατριχιάζαμε.
Κάθε ομοιότης είναι συμπτωματική.
Ας μείνουμε λοιπόν αυστηρά και μόνο στα γεγονότα, όπως διδάσκουν στις δημοσιογραφικές σχολές:
Ήταν μια φορά ένα γελαστό παιδί και πια δεν είναι.
Nosferatu
Κάνουμε πως δεν είδαμε τη μεσημεριανή ανάρτηση του Νοσφεράτου, σύμφωνα με την οποία, και μέσω μιας απίστευτα διαστρεβλωτικής “κοπτοραπτικής” τού κειμένου μας, εξέφραζε την άποψη ότι το σημερινό post «Τρεις και Μια ευχές για ένα αριστερό blog που διέκοψε για να ανασυνταχθεί» απέπνεε μικροψυχία(!), μνησικακία(!!) και δηθενιά(!!!).
Δεν προσποιούμαστε τους τυφλούς επειδή την κατέβασε μετά από λίγο —την κατέβασε χωρίς καμία εξήγηση, δηλαδή ‘‘πούστικα’’ και στη ζούλα. Το κάνουμε, γιατί, απλούστατα, ο συγκεκριμένος μάς έχει δώσει σαφώς μεγαλύτερα δείγματα ευήθειας, ανεντιμότητας και ανανδρίας στο παρελθόν, για τα οποία και έχει πάρει τις ανάλογες απαντήσεις.
Οπότε, αν έχει καλυφθεί το μείζον, τι νόημα έχει να σπαταλάμε περισσότερα λόγια από αυτά που χωράνε σε μια απλή και περιθωριακή ημερολογιακή καταγραφή για το έλασσον;
23 σχόλια:
Εδώ υπάρχουν και αυτά ρε φίλε..
Θεωρίες συνωμοσίας με ολίγον από Μαρξ και βιολογια (!!)
https://youtu.be/Jh_iGIxc9oc
Φίλε DimK.,
Πριν πάμε στα πρόσθετα αυτά, να δούμε τα αυτά τού ποστ; Γιατί δεν θα έβαζα και στοίχημα ότι συμφωνούμε στους λόγους για τους οποίους αναφέρθηκα στο άρθρο τού Παπαδάτου σε αντίστιξη με εκείνο τής Σώτης. Για να σε δω, πουλάκι μου! :-)
Τα λέμε
@left
ομολογω οτι στην Σωτη δεν εδωσα κλικ(αληθεια γιατι δεν χρησιμοποιεις αυτο http://www.donotlink.com , ωστε να μην δινεις αναγνωσιμοτητα σε καθε αρπαγμενη?),αλλα ξερω τι λεει.
Η αντιστοιξη της Σωτης δεν ειναι ο συνονοματος..
Απο την "Ευρωπη μας" του πολιτισμου,εγω δεν παω στην δικαιολογηση των σφαγων των γαλλων σε Αλγερια ουτε νομιζω οτι στον Ντιεν Μπεν Φου ηταν μαχη ευγενων λευκων εναντιον υπαναπτυκτων κιτρινων.
Δεν σταματαω να βλεπω οτι ο ΙΣΙΣ θελει να μεταφερει τον τρομο στην Ευρωπη(που φταιει για αυτον),σε μια προσπαθεια να εκβιασει την κοινη γνωμη.
ΔΕΝ γινομαι επ`ουδενι απολογητης του,ουτε παραγραφω τα εγκληματα του.
Ο ΙΣΙΣ πρεπει να ηττηθει και μετα να ηττηθουν επισης οι αιτιες/πολιτικες που τον δημιουργησαν.
Δυστυχως σε αυτη την κατασταση μας εφεραν οι πολιτικες των αμερικανων και της ευρωπης.
ΑΛΛΑ δεν εχω αυταπατες πως πρεπει να κινηθουν απο εδω και περα.
Τελειωνουν με τον ΙΣΙΣ για να τελειωσουμε με οσα τον δημιουργησαν..
Αλλα μακρια απο μενα "καταστασης εκτακτης αναγκης",αναστολη ελευθεριων κλπ
Ενας ευρωπαϊκος Patriot Act δεν ειναι βημα προς την νικη εναντιον του ΙΣΙΣ,αλλα ηττα απεναντι του.
Οποτε δεν ξερω αν απαντησα σωστα στο ερωτημα σου(δεν ειμαι σιγουρος οτι το καταλαβα κιολας!!),αλλα ειναι απλο:
ο μωαμεθανισμος δεν ειναι προβλημα,οι τρελοι που τον χρησιμοποιουν ειναι.
Η φτωχεια και η αποξενωση ειναι δεξαμενες απελπισμενων που βρισκει ο καθε ΙΣΙΣ ευηκοα ωτα,τα προαστια του Παρισιου και το Μολενμπικ στις Βρυξελλες δεν τα εφτιαξε ο ΙΣΙΣ,οι δυτικες κυβερνησεις τα εφτιαξαν.
Οποτε καμια ισια αποσταση..
Ο ΙΣΙΣ πρεπει να ηττηθει(δυστυχως με στρατιωτικα μεσα) και οι δυτικες κοινωνιες να πολεμησουν την αποξενωση(το πιο δυσκολο).
Jacques Julliard, Οι Αριστερές της Γαλλίας
Δεν θα έβλαπτε μια σοβαρή ανάγνωση
http://www.politeianet.gr/books/9789604354832-julliard-jacques-polis-oi-aristeres-tis-gallias-bibliodetimeni-ekdosi-251899
Φίλε DimK.,
Το κλειδί που εξηγεί γιατί έφερα δίπλα-δίπλα τη Σώτη με τον Δημοσθένη το περιέχει το δικό σου σχόλιο. Γράφεις σε ένα σημείο: «Ο ΙSIS πρέπει να ηττηθεί.» Ποιος μπορεί να αρνηθεί μια τέτοια ετυμηγορία; Κανείς. Κι όμως, όσο κι αν ψάξει κανείς στο γραπτό τού Παπαδάτου, δεν θα βρει ούτε καν έναν υπαινιγμό για κάτι τέτοιο. Για τον Παπαδάτο, δεν υπάρχει ISIS. Κι ας γράφει ο ίδιος ότι τα θύματά του στα πεδία τών μαχών είναι πολύ περισσότερα από τα θύματα της τρομοκρατίας του στην Ευρώπη. Τι πρέπει να γίνει με τον ISIS; Α, μη σκοτίζετε τον κύριο Παπαδάτο με τέτοιες δυσάρεστες λεπτομέρειες. Ο κύριος Παπαδάτος είναι εδώ για να υμνεί την ειρήνη και την παγκόσμια συναδέλφωση!
Επιπλέον: Αν για την κυρία Σώτη μας δεν υπάρχει άλλος πολιτισμός από αυτόν τού Δυτικού Λευκού Ανθρώπου, για τον κύριο Δημοσθένη μας δεν υπάρχει καμία διαφορά μεταξύ πολιτισμών και, επομένως, δεν βλέπει το παραμικρό εμπόδιο ή πρόβλημα στη συνύπαρξη όλων τών πολιτισμών τής γης σε μία δεδομένη περιοχή της. Και, φυσικά, ως ‘‘αντιεθνικιστής’’ δεν αναγνωρίζει και κανένα προνόμιο στον πλειοψηφούντα πολιτισμό κάθε περιοχής (διάβαζε κράτους). Ούτε καν το προνόμιο της διατήρησής του, μέσω της διαιώνισης της πλειοψηφίας. Μπορεί να μη το ομολογεί ή να αφήνει να εννοηθεί ότι διαφωνεί με τον Ουελμπέκ επειδή οι φόβοι του για τον εξισλαμισμό τής Ευρώπης δεν έχουν βάση, αλλά, στην πραγματικότητα, για τους Δημοσθένηδες που για κακή της τύχη έχει φορτωθεί η Αριστερά στην Ελλάδα και την Ευρώπη είναι απαράδεκτη κάθε επιθυμία να διατηρήσει η Ευρώπη τον δικό της πολιτισμό.
Να με δυο λόγια γιατί έβαλα Σώτη και Δημοσθένη αγκαλιά και πλάι-πλάι. Η πρώτη είναι η τζιχαντίστρια του δυτικού πολιτισμού. Ο δεύτερος είναι ο τζιχαντιστής της μη διαφοράς και της εξαφάνισης κάθε πολιτισμικής εντοπιότητας. Φυσικά, αυτό το εφαρμόζει επιλεκτικά: Λόγου χάρη, θα βγει στα κάγκελα και θα απειλήσει να αυτοπυρποληθεί αν πέσει η ιδέα ότι οι μουσουλμάνες που ζουν στην Ελλάδα θα πρέπει να ξεχάσουν τη μαντήλα από τη ζωή τους οπουδήποτε εκτός από το σπίτι τους και το τζαμί. Γιατί κάνει μία τέτοια διάκριση; Υποθέτω στη βάση τού ότι ο ιμπεριαλισμός τού λευκού ανθρώπου γάμησε τους μουσουλμανικούς πληθυσμούς επί αιώνες. Παίρνει την προνοιακή αρχή τής θετικής διάκρισης και νομίζει ότι μπορεί να εφαρμοστεί και στο πολιτισμικό πεδίο. Άντε πήγαινε να του εξηγήσεις γιατί αυτό είναι μία εξαιρετικά μαλακισμένη ιδέα. Εγώ αδυνατώ.
Τα λέμε
Smart Asss, σωστό σε βρίσκω. Προσπαθείς να μάθεις όσο πιο καλά γίνεται τους εχθρούς σου...
Τα λέμε (κι ας πας να μπερδευτείς στα φουστάνια τής κυρα-Αριστεράς για να περνιέσαι για δικός μας...)
Left,
Αν εννοείς ότι δεν έχω δεν έχω βεβαιότητες και ότι σιχαίνομαι τις καφετζούδες.
έχεις απόλυτο δίκιο.
ΚΟΠΥ ΠΕΙΣΤ από τη συζήτηση στον ΕΟΣ (*):
Φίλε ΛΕΦΤ, σχετικά με την αφέλεια, τα έχουμε πει στο μπλοκ σου. Σου έχω παραθέσει αρκετά δεδομένα και επίσης αρκετά επιχειρήματα δουλεμένα πάνω στα δεδομένα και όχι στηριγμένα αυθαίρετα στα δικά μου τα νομίσματα. Δεν με βοήθησες να τα προχωρήσουμε. Νομίζω βέβαια...
Οι αριστεροί, είναι άνθρωποι κι αυτοί και μάλιστα σε κάποια θέματα είναι μάλλον λίγο πιο άνθρωποι από τους άλλους. Ουδέν άλλο σχόλιο επ αυτού. Όμως επί των αριστερών συσσωματώσεων και μηχανισμών, τα πράγματα είναι πιο πολύπλοκα. Ποτέ δεν θα πάψουν να υπάρχουν, ακόμα και στην αταξική θα υπάρχουν προτιμήσεις, παρέες, γειτονιές, συμπάθειες, κλίκες. Οι συσσωματώσεις είναι πάντα κάτι πολύ μεγαλύτερο από το άθροισμα των ανθρώπων που τις απαρτίζουν. Είναι δύναμη. Οι άνθρωποι μάλλον θα συνεχίσουν αναγκαστικά και για καιρό να δομούν τις συσσωματώσεις με καταμερισμό, που αμέσως η αδράνεια τον καθιστά ιεραρχία-κυριαρχία. Αυτή η τελευταία έχει την φυσική επίσης τάση να αναπαράγεται και να επικάθεται της δομής. Και γρήγορα ο "ευεργετικός" της ρόλος καταλήγει στην αποστέρηση των δυνατοτήτων της δομής και των ανθρώπων της.
Η ανατροπή αυτής της αδράνειας δεν είναι εφικτή μόνο με ενέργεια, κι όποιος δεν έχει μυαλό δεν του φτάνουν τα πόδια. (Αν δεν είσαι ένας προφήτης και ψαράς θρησκευτικού διαμετρήματος ή ένας υπερσύγχρονος ν-διάστατος λένιν με μπλουτούθ, τότε), Είναι καταναγκασμός η δημιουργία ανατρεπτικών συσσωματώσεων και δομών (εντός των δομών..).
Αυτό το καταναγκασμό τον ζούμε σε όλα τα επίπεδα και με τις συνιστώσες κ τάσεις και δε συμμαζεύεται, αλλά είναι πια κωμικοτραγικό - και επίτρεψέ μου να πω ότι στη ΛΑΕ είναι απογοητευτικό ότι ξεκινούν οι άνθρωποι σχεδόν απ το μηδέν, ξανά τα ίδια, χαμπάρι δεν φαίνεται να έχουν απόλα αυτά. Σήμερα έχουμε γεμίσει με πολυδιασπασμένες συσσωματώσεις και με πολλούς που νομίζουν πως είναι λένιν, ή πως θα ήτανε, αν τους άκουγαν... Άστα βράστα. Δυνατότητα συνεπεξεργασίας, παραδειγματικής συντροφικής πράξης και συλλογικής διανόησης, σχεδόν μηδέν. Ούτε καν οι στοιχειώδεις "φιλελεύθερες" προϋποθέσεις ανοικτού και ισότιμου διαλόγου. Κωμικοτραγική η επανάληψη του καταναγκασμού, τα ίδια και τα ίδια. Αλλά ο κόσμος τρέχει και δεν θα μας περιμένει. Καλό κουράγιο σε όλους μας.
* Αλήθεια ΛΕΦΤ, γιατί δεν μπορείτε με τα φιλαράκια του ΕΟΣ να ενοποιήσετε μια κοινή πλατφόρμα, σε ένα τμήμα των μπλοκ σας έστω, και να σκαρώσετε ένα σοβαρότερο διάλογο που θα βγάζει κάπου; Προτιμάτε δηλαδή τα αλληλοκαρφώματα και μαζί να σχολιάζετε άλλους το τι λένε; Δεν δείχνετε στοιχειώδη έμπρακτη κατανόηση το πως μπορούμε να προχωρήσουμε μπροστά. Τα ίδια λοιπόν και τα ίδια. Οκ λοιπόν, αν σας αρέσει έτσι, τότε, ΟΚ
Θα απαντήσω επίσης Λεφτ για λογαριασμό του κουμανταδόρου, που τον προκαλείς περισσότερο από όσο ίσως θα χρειαζόταν. Και πολύ κακόγουστα θα έλεγα. Όταν το παρακάνεις, αποστερείς τη δυνατότητα να πάρεις από τον άλλο αυτό που έχει να σου δώσει και που χωρίς αυτό θα μείνεις μόνο με την αφεντιά σου.
Οι ηγεσίες χωρίς εισαγωγικά δεν δίνονται με δαχτυλίδια. Ούτε όμως έχουν αξία αν καταληφθούν με γιούργια. Καλώς ή κακώς μας βρίσκονται πάντα κάποιες κουτσο-ηγεσίες με εισαγωγικά, οι οποίες έχουν και το μαχαίρι και το καρπούζι. Εάν έχουμε την ατυχία να είναι εκτός πραγματικότητας, και να είναι και κουφές, εκτός από κουτσές, τότε πρέπει να ξανασηκώσουμε την πέτρα του σισύφου ξανά απ την αρχή, και δυστυχώς δεν προλαβαίνουμε, ούτε καν να συνεννοηθούμε. Επιγραμματικά. Ηγεσία και πρωτοπορία χωρίς εισαγωγικά είναι αυτή που μπορεί να παράξει Έγκαιρα και εντός της Συγκυρίας, Άλλη, Ευρύτερη και Καλύτερη πρωτοπορία στη δική της θέση. Αν δεν μπορεί, τότε είναι μια Αποτυχία κι αν δεν θέλει, τότε είναι μια στείρα ανακυκλούμενη εξουσία. Δυστυχώς φαίνεται πως είμαστε ξανά άτυχοι...την ατυχία μου. Αλλά ήμαστε απλώς άτυχοι, ή μήπως και λίγο μπουνταλάδες;
Φίλε πικάπα,
Ομολογώ ότι δεν σε καταλαβαίνω. Με διπλή έννοια: Δεν σε καταλαβαίνω κυριολεκτικά, γιατί συχνά-πυκνά μιλάς με πολλές αφαιρέσεις και δεν μπορώ να είμαι σίγουρος τι έχεις στο μυαλό σου. Και δεν σε καταλαβαίνω με την έννοια ότι διαφωνώ ριζικά. Πάω στη δεύτερη κατηγορία:
Μπορείς να μου πεις, σε παρακαλώ, από ποιον πήρε δαχτυλίδι ο Λαφαζάνης; Γιατί εγώ, όσο και να σπάω το μυαλό μου, δεν μπορώ να τον βρω. Ο Λαφαζάνης ασχολείται με την πολιτική από φοιτητής. Έχει παρουσία στα δημόσια πράγματα και fora σχεδόν 50 χρόνια. Αν υπάρχει λοιπόν κάποιο δαχτυλίδι, αυτό είναι τα χιλιόμετρα που έχει κάνει στην Αριστερά (δεν αξιολογώ την πορεία του, απλώς την περιγράφω). Να τον αλλάξουμε; Να τον αλλάξουμε. Αλλά θέλω να ακούσω το σκεπτικό αλλαγής του και προτάσεις με ποιον θα τον αντικαταστήσουμε.
Ένα άλλο. Μου λες να ενοποιήσω εν μέρει αυτό το μπλογκ με των ΕΟΣ. Μα καλά, εδώ έχεις κάμποση προϋπηρεσία ως αναγνώστης και πάνω-κάτω την ίδια και στους ΕΟΣ. Δεν έχεις καταλάβει ακόμα ότι οι διαφορές μας δεν επιτρέπουν ούτε κατά διάνοια κάτι τέτοιο; Δεν έχεις συνειδητοποιήσει ότι τα παιδιά εκεί είναι χύμα στο κύμα και κωλοτρίβονται άτσαλα με τη νεοναναρχία, τσαλαβουτώντας μια εδώ και μια εκεί; Κι ακόμα: δεν έχεις καταλάβει ότι είναι και λίγο πουστράκοι (με την πολιτική έννοια). Δηλαδή δεν είναι καθαροί στο τι θέλουν, το κρύβουν, το πάνε μέσω Βλαδιβοστόκ. Θες ένα παράδειγμα; Ορίστε:
Αυτοί δεν είναι που βγαίνουν κάθε τρεις και λίγο στα κάγκελα για τους «παράγοντες» της Αριστεράς; Αυτοί. Δεν μου λες, η Πορτάλιου είναι κι αυτή «παράγοντας» ή δεν είναι; Μέχρι τα νυχοπόδαρά της! Πώς συμβαίνει λοιπόν και πρωτοδημοσιεύουν άρθρα της και μία και δύο και τρεις φορές; Έχουν καταντήσει δημοσιογραφικό όργανο της Πορτάλιου! Εδώ δεν τους ενοχλεί το «παραγοντιλίκι»; Όχι προφανώς (όπως δεν τους ενοχλεί και το «παραγοντιλίκι» τής Ζωής, κι ας βγάζει μάτι, και μου κοτσάρανε σήμερα το βίντεο από το ΣΚΑΪ). Συμπέρασμα;
Συμπέρασμα: Δεν τους ενοχλούν οι «παράγοντες» γενικά. Τους ενοχλούν οι «παράγοντες» με τους οποίους διαφωνούν. Κι αντί να μας πουν πού και γιατί διαφωνούν, να μιλήσουν πολιτικά δηλαδή, το ρίχνουν στο «παραγοντιλίκι»! Με συγχωρείς, δεν θα πάρω. Μπορεί να είμαι αφελής, όπως μου προσάπτεις, αλλά είμαι καθαρός σαν το καθαρό οινόπνευμα και την πολιτική πουστιά τη σιχαίνομαι όπως τον εαυτό μου όταν μικρός σκότωνα μυρμήγκια. Εσύ, αν γουστάρεις, παράγγγειλε και δεύτερη μερίδα. Δημοκρατία έχουμε.
Τα λέμε
Φίλε ΛΕΦΤ, μάλλον ήρθε η ώρα και για το τελευταίο σχόλιό μου εδώ. Αλλά πάλι, ποτέ δεν ξέρεις. Η συζήτησή μας έχει καταντήσει ιδιωτική.
Σου αναγνωρίζω πολλά καλά (αν και συχνά δεν συμφωνώ) , και γι αυτό μάλλον γράφω σχεδόν αποκλειστικά στο δικό σου. Έχεις μια ανθεκτικότητα και μαζί μια γνησιότητα, ή έτσι πάντως φαίνεται. Έχεις βέβαια αρκετά «κακά» και ένα από αυτά είναι οι γλωσσικές σου υπερβολές και η λάθος αίσθηση και χρήση της πρόκλησης. Έτσι νομίζω.
Δεν θα σου απαντήσω λοιπόν στα θέματα που θέτεις και που έχεις και αρκετά δίκια, αλλά…
Δυστυχώς, αν δεν μιλάς με αφαιρέσεις, δεν προλαβαίνεις. Από την άλλη, οι αφαιρέσεις, κρύβουν χιλιάδες παρεξηγήσεις και να τις λύσεις και πάλι δεν προλαβαίνεις. Προσπάθησα και μίλησα και επί του συγκεκριμένου, και μάλιστα επί του προσωπικού. Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι μπορώ έτσι από το μερικό να ζωγραφίσω το όλο. Το όλο πάντα θα μας υπερβαίνει – και κρύβει κα πολλές πονηριές..
Επιλεκτικά, θα πω για το διάλογο. Στο είπα και παλιότερα. Η μέθοδος κάθε αριστερού είναι να ενώνει να συσπειρώνει και φυσικά να συνεπεξεργάζεται και να συνθέτει. Και ναι, ακόμα και με τον ΕΟΣ. Δεν έχει πολύ νόημα η παραμονή στην ίδια κατάσταση, π.χ. σε μια προσωπική ιστοσελίδα. Είναι πολύ χαρακτηριστικό ότι π.χ. ενόψει της ίδρυσης ενός ακόμα νέου αριστερού κόμματος (Λαε), δεν βρέθηκαν έστω 3-4 φίλα προσκείμενοί της, να φτιάξουν ένα μπλοκ διαλόγου και σύνθεσης – αυτονοήτως προπαπαιτούμενο. Και φυσικά ο Λαφαζάνης, καλός χρυσός, αλλά πολύ πεπερασμένος και μια ζωή λάθος σε βασικά θεματάκια, φαίνεται ότι χαμπάρι δεν είχε, ούτε θα έχει, για μια τέτοια ανάγκη. Μια χαρά του είναι η ισκρα. Αλλά εμείς τι κάνουμε;
Δεύτερο, Για την Ελένη, και κάθε Ελένη, Γιώργο ή Δημήτρη, που εν μέσω χαμού, μας απαντά με ποιήματα. "Δεν τιμώ και δεν σέβομαι" μεμονωμένους «καλούς» παράγοντες, που αδυνατούν με την όποια αίγλη τους να συσπειρώσουν νεότερους, να συνδιαλλαγών μαζί τους, να μάθουν και να δώσουν, να παρουσιάσουν συλλογικό αποτέλεσμα, αδυνατούν να παράξουν δηλαδή τελικά, αλλά εξακολουθούν να συγγράφουν σε προσωπική βάση, ως προφήτες.
Αυτό που συμβαίνει σε όλα τα μπλοκ και μάλλον και σε εσένα και σε εμένα, σε όλες τις συνιστώσες και τάσεις, τους διανοητές και τους αγωνιστές, ακόμα και στο ΚΚΕ, και φυσικά στους αναρχικούς κλπ, κλπ, δεν είναι ο Σταλινισμός, όπως λέει π.χ. ο Όργουελ. Είναι: Φιλελευθερισμός. Έχει ποτίσει παντού. Τ αρχινημένο σύνθημα, «Έξω οι παράγοντες!» , πάντα μου μένει. Κι έχει σαν στάμπα τη ζωή μου σημαδέψει, δεν θα περάσει ο Φιλελευθερισμός…
Αν και μ αυτά που γίνονται παντού, και με την ασυναρτησία της αριστεράς, έτσι όπως το πάμε, μας βλέπω τελικά να τα μαζεύουμε κι αυτά τα λειψά τα κομμουνιστικά μας και να υποστηρίζουμε κι εμείς το Φιλελευθερισμό, αντί για το μαύρο μεσαίωνα που επελαύνει.
Θα ήθελα λοιπόν να ξαναμιλήσω μόνο σε ένα χώρο-εργαλείο ισότιμου και ανοικτού διαλόγου (φυσικά με κανόνες και προδιαγραφές). Διαλόγου, ενημέρωσης, συνεπεξεργασίας και σύνθεσης, μεταξύ γνωστών και αγνώστων, παλιών και νέων, μελών και στελεχών, όπου το παλιό θα παρα-δίνει στο νέο. Κανείς δεν ζει, χωρίς αυταπάτες…
Φίλε πικάπα,
Είναι αναφαίρετο δικαίωμά σου, αλλά ο λόγος τον οποίο επικαλείσαι για τον τερματισμό τού σχολιασμού σου εδώ είναι εντελώς τελείως άκυρος. Τι θα πει «Η συζήτησή μας έχει καταντήσει ιδιωτική»; Ιδιωτική μία συζήτηση που διεξάγεται επ’ ακροατηρίω και για κατ’ εξοχήν δημοσίου ενδιαφέροντος ζητήματα (πολιτικά);;; Και πάλι δεν καταλαβαίνω.
Θα ξαναμιλήσεις σε ένα «χώρο-εργαλείο ισότιμου και ανοικτού διαλόγου», ισχυρίζεσαι. Μάλιστα. Και γιατί αυτός ο χώρος και ο χώρος ενός οποιουδήποτε άλλου μπλογκ, της ΕΟΣ καλή ώρα, δεν είναι χώρος-εργαλείο; Τι ακριβώς θέλεις; Μία ομάδα πολιτικού προβληματισμού, δηλαδή μία άλλη πολιτική συλλογικότητα; Μα εσύ δεν είσαι που παραπονιέσαι για τον κατακερματισμό τής Αριστεράς; Θέλεις να συμβάλεις στον περαιτέρω κατακερματισμό της;
Κι έπειτα: Γιατί, εδώ δεν γίνεται ανοιχτός διάλογος; —εντάξει, έχουμε τον Smart Asss που θέλει να εμφανίζεται σαν να ομιλεί από τα έδρανα που βρίσκονται στο αριστερό μέρος τής αίθουσας, αλλά ποιος σού είπε ότι στο χώρο-εργαλείο που οραματίζεσαι δεν θα υπάρξουν παρόμοιοι Smart Assses; Κι ακόμα, γιατί ο διάλογος εδώ δεν γίνεται ισότιμα; Επειδή ο εισηγητής είμαι εγώ; Δεν προσφέρθηκα τις προάλλες να ανεβάσω το άρθρο σου που δεν το δημοσίευσαν κάποιοι άλλοι; (με την ευκαιρία: εγώ προσφέρθηκα, αλλά εσύ προτίμησες να το στείλεις αλλού και μόνο αφού είδες την προσφορά μου το έστειλες και εδώ —δεν παραπονιέμαι, είμαι ένας ‘‘σταλινικός’’ δικαιωματιστής, αλλά δεν θα στη χαρίσω κιόλας, εδώ τα λέμε όλα! :-) ) Και δεν είναι αυτονόητο ότι όποτε σου έρθει το κέφι να γράψεις κάτι και να το δημοσιεύσεις εδώ (ή και εδώ) θα το κάνω με χαρά; Ξέρεις σε πόσους κατά καιρούς σχολιαστές έχω προσφέρει βήμα; (άλλο ζήτημα πόσοι αποδέχτηκαν την πρόσκληση).
Κατά τα άλλα: Μου κάνει τεράστια εντύπωση ότι ενώ, σωστά κατά την άποψή μου, είσαι από τους λίγους αριστερούς που έχουν συνειδητοποιήσει πως «ένας είναι ο εχθρός, ο Φιλελευθερισμός», από την άλλη δεν φαίνεται να έχεις κατανοήσει ότι ο νεοαναρχισμός (και οι παραφυάδες αυτού: αυτονομία, αντιεξουσία, άκεντρα δίκτυα, το «πλήθος» τού Νέγκρι κ.λπ.) είναι η ιδιαίτερη αριστερή μορφή φιλελευθερισμού που έχει διαβρώσει σημαντικά τμήματα του αριστερού στελεχιακού δυναμικού, ιδίως στο χώρο τής διανόησης και κυρίως στο τμήμα τής academia. Με αυτή την έννοια «αγαπάμε τους αναρχικούς (απολωλότα παιδιά της Αριστεράς είναι, που ξέχασαν ότι πριν αρχίσουν να περπατάνε πρώτα μπουσούλισαν), αλλά γαμάμε τη (νέο)Αναρχία όπου τη βρίσκουμε»! Δεν σε έχω δει όμως να τη γαμάς και πολύ εκεί στους ΕΟΣτζήδες. Για να μην πω ότι ορισμένες φορές σαν να σε πήρε το μάτι μου να κωλοτρίβεσαι κιόλας μαζί της! :-)
Τα λέμε (αν και όποτε το αποφασίσεις —το δρόμο τον ξέρεις)
YΓ «Έξω οι παράγοντες!», λες. Και ο Μπελαντής; ;-) :-)
Παρεμβαση ενος τροφιμου.
Πικαπα
Ψωμι παιδεια ελευθερια.
Ελευθερια ή θανατος
Ελευθερια ισοτητα αδελφοτητα
Αφτου ειμαστε δαν χωρα και σαν ατομα και σαν εργατικη ταξη ακομα τολμω να πω.
Οι πολλοι, δεν θεωρουν την αναθεση σαν το ν.1 προβλημα της πολιτικης. Ακομα και κκεδες να ρωτησης θα σου πουν για τα λαμογια τους πολιτικους και οτι ολους που ασχολουνται τους τρωει αυτο το κακο-ειται προσαρμοζονται ειτε χανονται.
Επισις οι λιγοι -πρωτοπορια-διαννοουμενοι, δεν γοητευονται πλεον απο τον σοσιαλισμο, διοτι ο 'υπαρκτος' παραμενει σαν μπαμπουλας.
Συν το οτι ειμαστε γενικα σε φαση συντεταγμενης οπισθοχωρησης και οικονομικα.
Αν (απευχομαι) αλλαξουν οι συνθηκες και παμε σε καμμια μεγαλη καταστροφη, μπορει τοτε να θυσιασει ο καθενας την προσωπικη του στρατηγικη και τις συνηθειες του και τα βιτσια (ελευθερια) απο αναγκη.
Προς το παρον, η πολιτικη παραμενει ενα χομπυ, για λιγους, ενα παρεργο, και ας το εχουμε στο μυαλο μας και να μην ζηταμε και πολλα.
υ.γ. Αν ρωτας τη γνωμη μου, χωρις ελευθερια και μαλιστα χωρις ενεργητικη ενισχυση του θεσμου της εναλλαγης σε θεσεις ευθυνης, δεν νοειται αριστερα.
υγ. 2 αυτα που εγραψα για τη λαε ηταν και λιγο εν θερμω, πιο πολυ ητανε που τους το φιλαω που στηριζανε την κυβερνηση με Βαρουφακη που εμενα μου φανηκε αποτυχια (γιατι και πως δεν τοχω αναλυσει βαθια, και οπως ειπε και ο Λαφ. σημερα (ετ3) αμα τους ριχναμε θα ητανε χειροτερα και θα ακουγαμε κατηγοριες για προδοσια (τοχα γραψει τοτε , οτι ο Λαφ. σαν τον Βελουχιωτη, ενω διαφονουσε με τη Βαρκιζα, πρωτος αυτος την εφαρμοσε γιατι ετσι ειχε μαθει να υπακουει στο κομμα σαν θεο.)
Για να διορθωσεις ενα κακο, πρεπει να εχεις και τη δυνατοτητα να εφαρμοσεις κατι καλυτερο.
υ.γ. 3
Οσο και να προσπαθει ο Λαπαβιτσας (http://www.euro2day.gr/specials/interviews/article/1358375/lapavitsas-olo-to-shedio-exodoy-apo-to-evro.html), τα μνουμερα δεν βγαινουν. Μονο αν μειωθει το κερδος θα αναπνευσει η ελλαδα και αυτο δεν συζητιεται καθολου. Ισα ισα εχει περασει και στην αριστερα η αποψη οτι το κερδος ειναι καλο και η αυξηση του ωφελει ολους (ισως φταιει και η ταξικη συνθεση των στελεχων της πολλοι ειναι μικροαστοι και αυτοαπασχολουμενοι)
Το isis ειναι μια οργανωση φαντασμα με αορατους ηγετες και μονο με φανερους στρατιωτες-'μαρτυρες'. Η ιδεολογια του ειναι το πολεμικο ισλαμ. Ειναι μια οργανωση στρατος, και ταυτοχρονα ενα κρατος-εταιρια (εμενα μου θυμιζει λιγο τους γιαπωνεζους καμικαζι αλλα και τη στρατιωτικοποιημενη βιομηχανια της χιτλερικης γερμανιας αλλα και του σταλινισμου). Απο που βγαινει οτι οι αρθρογραφοι αυτοι ειναι 'τζιχαντιστες'? Οτι θελουμε λεμε?
Επί του προσωπικού
Κατ αρχή, είπα ότι βρήκα το διάλογο εδώ σχετικά απρόσκοπτο σε σχέση με οπουδήποτε αλλού. Είναι ανοικτός και ισότιμος, κατα το εφικτό βέβαια. Αλλά φυσικά είναι προσωπική ιστοσελίδα – δεν είναι συλλογικό εργαλείο. Ένα τέτοιο εργαλείο το έχει τεράστια ανάγκη η αριστερά, αλλά και ειδικότερα η Λαε, για να ξεκινάμε από κάπου πιο εύκολα. Μιας και ασχολείσαι με αυτά, είναι ταξικό σου καθήκον (!) να το δημιουργήσεις, φυσικά σε συνεργασία με άλλους. Βέβαια, με το να το κρατάς προσωπικό, κουτσο-συντηρείς έναν κάποιο εφικτό διάλογο ευρύτερα, και με ανθρώπους του ΚΚΕ, ακόμη και με αναρχικούς, φιλελεύθερους ή μη. Αλλά νομίζω ότι η άλλη η συλλογική ανάγκη είναι μεγαλύτερη. Και μάλλον η χρόνια παραμονή σε προσωπική βάση καταλήγει ελαφρός φιλελευθερισμός.
Όπως και φιλελευθερισμός θα ήταν μάλλον να φαγωθώ να αποδείξω ότι δεν είμαι ελέφαντας. Δεν έχω παράπονα από σένα, και δεν αξίζω να μου κατασκευάζεις παράπονα και φαντάσματα. Δεν υπάρχει κανένας λόγος η πολύ καλή συνεργασία μας να έχει ξυνή επίγευση. Σε κάθε περίπτωση, όταν ο λόγος ανοίγει περισσότερες παρεξηγήσεις από όσες φιλοδοξεί να κλείσει, τότε σίγουρα χρειάζεται μια παύση.
Φίλε πικάπα,
Από τη μεριά μου καμία ξινίλα, αυτό έλειπε! Να έχω την απαίτηση όποιος σχολιάσει εδώ έστω για κάποια περίοδο να παραμείνει σχολιαστής εφ` όρου ζωής του μπλογκ! Θα έπρεπε να είμαι η μεγαλύτερη ψωνάρα του ελληνικού διαδικτύου!
Καμία ξινίλα, λοιπόν. Αλλά μια απορία την έχω ο πούστης (με την καλή έννοια).
Βρήκες το διάλογο εδώ σχετικά απρόσκοπτο; Γιατί σχετικά;
Τα λέμε
Ένα διαδικτυακό βήμα διαλόγου (με τη μορφή forum, περισσότερες λεπτομέρειες δεν ξέρω) μαθαίνω ότι είναι στα σκαριά. Μόλις έχω περισσότερες πληροφορίες, εννοείται ότι θα επανέλθω.
Φίλε Φιλίστορα,
Θα αναμένουμε με ενδιαφέρον τα νεότερα μόλις προκύψουν. Όχι τίποτε άλλο, αλλά για να χαρεί κι ο πικάπα (άσχετα αν μετά θα απογοητευτεί: δεν έχει καταλάβει ακόμα ότι το διαδίκτυο δεν μπορεί να παράξει πολιτική -μπορεί μόνο να υποβοηθήσει γεγονότα, π.χ.: πλατεία Ταχρίρ, αφού όμως έχουν συντελεστεί οι κοινωνικές διεργασίες που τις επώασαν, να πληροφορήσει και να σπείρει ιδέες που, ακόμα κι αν είναι σοφές, δεν θα έχουν κανένα αντίκρισμα αν οι λίγοι που τριγυρνάμε στο διαδίκτυο δεν τις μεταμοσχεύσουμε στην πραγματική και ζωντανή κοινωνία).
Τα λέμε
ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΗ:
Δεν μπορει να παράξει πολιτική με την έννοια ότι δεν μπορεί να υποκαταστήσει τη διαβούλευση εντός ενός ορισμένου πολιτικού σώματος, προκειμένου αυτό να συναποφασίσει την ενιαία δράση του.
Εδώ τα έχει πει καλύτερα ο Δημοσθένης:
http://rednotebook.gr/2015/11/pios-vlapti-ke-pios-vlaptete-tou-dimostheni-papadatou-anagnostopoulou/?utm_content=bufferff52d&utm_medium=social&utm_source=twitter.com&utm_campaign=buffer
O διάλογος στο διαδίκτυο δε μπορεί να υποκαταστήσει την αυτοπρόσωπη παρουσία βέβαια, όπως επίσης δε μπορεί εξ ορισμού να συγκροτήσει βουλευόμενο σώμα. Μπορεί όμως να αποκαταστήσει ως ένα βαθμό το δικαίωμα της ισηγορίας, που παραβιάζεται ασύστολα σε όλες τις συλλογικότητες της Αριστεράς. Μπορεί επίσης -και πάλι ως ένα βαθμό- να παρακάμψει τις ιεραρχίες και να συμβάλλει στην οριζόντια επικοινωνία και ενημέρωση, ώστε να μην εξαρτώνται όλα από "το κέντρο". Κατά τα λοιπά, δε θα μας λύσει ως δια μαγείας τα προβλήματα. Πάλι οι ίδιοι θα είμαστε, πάλι τον εαυτό μας θα κουβαλάμε...
Φίλη Μαρία,
Ναι, θα συμφωνήσω μαζί σου (δεν είμαι εμμονικός): στο κείμενο που υπενθυμίζεις (το είχα διαβάσει φρέσκο-φρέσκο) τα λέει σαφώς καλύτερα. Αλλά, βρε παιδί μου, όπως εξήγησα και στον DimK, το παιδί δεν μπορεί να ξεκολλήσει από τον ισοπεδωτικό πολιτισμικό εξομοιωτισμό του. Φυσικά, αν τον είχαμε στην κουβέντα εδώ, θα μου έλεγε: "Κι εσύ δεν μπορείς να ξεκολλήσεις από το διαφορικό ρατσισμό σου!". Τι να σου πω. Γενικά, μύλος. :-)
Τα λέμε
Φίλε Φιλίστορα,
Σωστά συμπληρώνεις την εικόνα. Προσυπογράφω.
Τα λέμε
Δημοσίευση σχολίου