Δευτέρα, 20 Σεπτεμβρίου 2010

[…] ρίκο, ρίκο, ρίκοκο, Πιτσιρίκο κοκοκο!

ωρίς κανένα «μαγείρεμα» για λόγους σκοπιμότητας, εξομολογούμαστε ότι είναι πάρα πολύς καιρός, χρόνια πια, που δεν διαβάζουμε παρά σπάνια τον Πιτσιρίκο (εκτός από έναν· συμβαίνει και στις καλύτερες οικογένειες…). Όχι μόνο στο blog του, αλλά ούτε και στη Lifo. Το μπουρλέσκο χιούμορ του δεν είναι για πολύ. Όχι τουλάχιστον για μας, κουραστήκαμε. Ή μάλλον κάτι χειρότερο για έναν ευθυμογράφο: το βαρεθήκαμε (και δεν θίγουμε καν την αντιπολιτική πολιτική κριτική που συνηθίζει). Βέβαια, πάλι αισχρή μειοψηφία είμαστε, πάλι «στην απόξω». Απ’ ό,τι βλέπουμε ο Πιτσιρίκος σπάει τα κοντέρ. Να ’ναι καλά το παιδί να μάς τα σπάει.

Την Παρασκευή που μας πέρασε, ανέβασε ένα post με τον Καζαντζακικής επιρροής τίτλο «Δεν ψηφίζω κανέναν, δεν περιμένω τίποτα από κανέναν, είμαι λέφτερος!». Σοβαρό, όχι ευθυμογράφημα —σοβαρό για Πιτσιρίκο. Σ’ αυτό, όπως σαφώς προϊδεάζει ο αστεία μεγαλόστομος τίτλος, κάνει την έναρξη της εκστρατείας υπέρ της αποχής από τις προσεχείς εκλογές, μια εκστρατεία που αναμένεται να εκδιπλωθεί με χάρη στο διαδίκτυο τις εβδομάδες που μεσολαβούν μέχρι τις 7 Νοεμβρίου. Η αιτιολόγηση που επικαλείται ο αγαπητός Πιτσιρίκος για την απόφασή του είναι τα ιδιοτελή προσωπικά κίνητρα με τα οποία αποφασίζει ο πολύς κόσμος πού θα ρίξει την ψήφο του στις εκλογές και ιδίως στις αυτοδιοικητικές. Μια νοοτροπία που ο Πιτσιρίκος, ως «συνειδητός και τίμιος Έλληνας», όπως λέει, αποτάσσει μετα βδελυγμίας. Γι’ αυτό δηλώνει ότι και πάλι— εκμυστηρευόμενος με κάποια υπερηφάνεια πως απείχε και από τις τελευταίες εθνικές εκλογές— δεν θα προσέλθει στις κάλπες και μας καλεί να πράξουμε το ίδιο. Επιπλέον, αν και δεν ψηφίζει κόμματα εξουσίας, δεν έχει πρόβλημα να αποφανθεί ότι «Τα κόμματα της Αριστεράς –και οι εκπρόσωποί τους— αποδείχτηκαν εξίσου ξεπουλημένα και βλαβερά για τη χώρα», καταθέτοντας ως απόδειξη την περίπτωση Ψαριανού[1] που τον φωτογραφίζει χωρίς να τον κατονομάζει. Και ανάμεσα σ’ όλα αυτά, κάνει και τη διαπίστωση-«βόμβα»: «[…] αυτό που φοβάται όλο το άθλιο κομματικό σύστημα –και το οικονομικό κατεστημένο— είναι την πιθανότητα η αποχή να ξεπεράσει κάθε προηγούμενο, να απαξιώσει εντελώς το υπάρχον πολιτικό σκηνικό και να οδηγήσει στην ανατροπή του». Τώρα μάλιστα. Τα πιάσαμε τα λεφτά μας!

Δεν σκοπεύουμε να ανοίξουμε κουβέντα με τον Πιτσιρίκο για το θέμα αυτό. Όμως, ο πειρασμός είναι πολύ μεγάλος για να μην πούμε και κουβέντα, από τη στιγμή μάλιστα που ρωτάει και τους αναγνώστες του αν είναι αρκετά τίμιοι όπως αυτός για να μην ψηφίσουν!

Είναι πολύ σίγουρο ότι η στάση του της αποχής δεν κρύβει κι αυτή, κάτω από τα πέπλα της δήθεν «απόλυτης πολιτικής πράξης», το απολύτως ιδιοτελές κίνητρο που αποσκοπεί στη διατήρηση της ζαχαρένιας του (πράγμα το οποίο θα συμβάλλει και στο να εξακολουθήσει να έχει «χειλάκι πετροκέρασο και μάγουλο βερίκοκο»);

Γιατί κάτι τέτοιο μάς περνάει απ’ το νου, όταν βλέπουμε ότι στις 3 Αυγούστου άρχιζε ένα post για κάτι απολύσεις στον ΣΚΑΪ —απολύσεις συναδέλφων του μέχρι πρότινος, αφού είχε εργαστεί εκεί και οι οποίες ήταν αφορμή να του στείλουν κάποιο «οργισμένο μέιλ»— με τα εξής λόγια:

«Όταν αποφάσισα να σταματήσω το ραδιόφωνο, οι καλοί συνάδελφοι στον ΣΚΑΪ μου έλεγαν ‘‘Κάτσε ρε πιτσιρίκο, πού πας;’’. Μια μέρα, είπα σε έναν δημοσιογράφο ‘‘Δες και τη θετική πλευρά: όταν θα σας απολύουν, δεν θα είμαι εδώ να το δω —έτσι, θα αποφύγω τη στενοχώρια’’».

Θα πει κάποιος. «Έλα μωρέ που κάνετε την τρίχα τριχιά! Χαριτολογούσε το παιδί!».

Άντε, να πούμε κι εμείς ότι εκεί χαριτολογούσε. Εδώ;

«Τώρα δεν ξέρω τι περιμένει από μένα ο συντάκτης του μέιλ. Να βρίσω τον Αλαφούζο ή τον Πορτοσάλτε; Δεν μπορώ να το κάνω. Πέρασα πολύ όμορφα στον ΣΚΑΙ, είχα απόλυτη ελευθερία έκφρασης[2] και ο Άρης Πορτοσάλτε είναι Κύριος».

Σωστά. Ο Πορτοσάλτε είναι Κύριος, οι δημοσιογράφοι άνεργες, κι ο Πιτσιρίκος ωραίος[3]!


[1] Θεωρώντας, προφανώς, ότι, εκτός από τα γουρούνια, κι όλοι οι αριστεροί έχουν την ίδια μούρη… (Ίσως κι επειδή δεν διαφέρουν από τα γουρούνια;)

[2] Κάτι που αποδεικνύει ξεκάθαρα ότι, παρ’ όλο που οι δεξιοί δεν έχουν στην καμπούρα τους Γκαζέρτες και Λιβάνους, δεν αποφεύγουν τελικά τα ολέθρια λάθη με τα οποία σκάβουν το λάκκο τους!

[3] Αν και μας τρώει το χέρι μας για να του πούμε κι άλλα, δεν το κάνουμε. Ψάχνοντας λίγο το blog του για το post αυτό, είδαμε ένα θαυμάσιο κείμενό του με ξεχειλίζουσα αγάπη για τον πατέρα του και λέμε να μην τον αγριέψουμε άλλο. Για όποιον έχει τόση αγάπη για τον πατέρα του και την εκφράζει με τέτοια τρυφερότητα, υπάρχει πάντα η ελπίδα να δώσει κάποτε λίγο περισσότερη αγάπη στους δίπλα του… Γι’ αυτό και το εικονογραφημένο Χ της αρχής του κειμένου μπήκε επειδή το θεωρήσαμε ένα ευρηματικά ταιριαστό για την περίσταση πρωτόγραμμα, κι όχι γιατί το εννοούμε κυριολεκτικά.


Η εικόνα, από το hnioxos.blogspot.com

30 σχόλια:

Στέλιος είπε...

Είσαι σωστός.
Η αστική προπαγάνδα έχει πολλές μορφές και πηγές.
Γειά σου Leftg7oo

zalion είπε...

Οι πιτσιρικοι στο διαδικτυο ειναι παμπολλοι η δε απολιτικοι αποψη "ολοι το ιδιο ειναι" φερνει το κοσμο πιο κοντα σε σωτηριολογικες λυσεις.

Ανώνυμος είπε...

χαίρομαι για το ημερολόγιο περιθωρίου

λες ότι οι λίγοι είναι απο 'δώ; τότε την κάτσαμε την βάρκα.
λ.κ

Ανώνυμος είπε...

Ημερολόγιο Περιθωρίου
Ποιος καυγάς;
Ποιοι λίγοι;
Ποιο κόκκινο;
Den katalaveni,λιγο λιανά

Πρέβεζα

LeftG700 είπε...

Φίλε Στέλιο,


Ναι, έτσι είναι. Λυσσάμε όμως όταν σκεφτόμαστε ότι πολλοί από αυτούς που κάνουν κριτική στην Αριστερά με τρόπο που τελικά την υποσκάπτει, ίσως και να έχουν καλές προθέσεις. Αυτούς, νομίζουμε, δεν μπορούμε να τους ξεγράψουμε μόνο και μόνο γιατί δεν καταλαβαίνουν πως βλάπτουν αντί να ωφελούν.

Είναι ο Πιτσιρίκος μια τέτοια περίπτωση; Πιθανόν. Ίσως. Δεν ξέρουμε.


Τα λέμε

Ανώνυμος είπε...

http://radicaldesire.blogspot.com/2010/09/blog-post_3432.html#disqus_thread

Παρε θεση τωρα.

LeftG700 είπε...

Φίλε zalion,


Πάμπολλοι; Μιλιούνια! Κι εμείς, δυστυχώς, αφήνουμε το διαδίκτυο στην τύχη του...


Τα λέμε

LeftG700 είπε...

Φίλη λ.κ.,


Χαίρεσαι; Σιγά το νέο! Αφού είσαι γνωστή ...πασιφίστρια! Δεν θα 'ρθουμε στα πράγματα; Θα σε στείλουμε τσιφ στη Γαύδο να σπας πέτρες! :-)

Φυσικά και είναι από 'δω οι λίγοι. Τι νόμιζες; Μην παρασύρεσαι επειδή εδώ είμαστε μόνο εμείς. Αυτό ακριβώς είναι το πρόβλημα. Ότι είμαστε εμείς κι ο κούκος!


Τα λέμε

LeftG700 είπε...

Ανώνυμε φίλε/φίλη(;) από την Πρέβεζα,


Δεν μπορούμε τώρα να βρούμε, αν έρχεσαι για πρώτη φορά. Εν πάση περιπτώσει σε καλωσορίζουμε. (Κι αν το καλωσόρισμα είναι διπλό δε βλάπτει!).

Δεν είναι καθόλου περίεργο που δεν κατάλαβες. Το κείμενο είναι λίγο κρυπτικό, όχι γιατί είμαστε μυστικοπαθείς και μας αρέσει να παιδεύουμε τους αναγνώστες μας, αλλά γιατί έχει να κάνει και με κάποιες προσωπικές διαφορές που είχαν προκύψει με άλλους αριστερούς μπλόγκερς. Βοηθάμε λοιπόν:

«Ποιος καυγάς;». Πρέπει να μπεις στο http://radicaldesire.blogspot.com/2010/09/blog-post_3432.html (δευτερευόντως και στο http://radicaldesire.blogspot.com/2010/09/blog-post_18.html ) και να διαβάσεις κείμενο και σχόλια.

«Ποιοι λίγοι;». Οι αριστεροί.

«Ποιο κόκκινο;». Το δικό μας κόκκινο, των αριστερών. Σε αντίθεση με ό,τι λέγεται για τα κόμματα της Αριστεράς, το κόκκινο της Αριστεράς είναι όντως ένα!

Βοηθήσαμε όσο μπορούσαμε. Τα υπόλοιπα είναι δική σου δουλειά! ;-)


Τα λέμε

LeftG700 είπε...

Ανώνυμε φίλε/φίλη(;),


Παρά το εξαιρετικά τηλεγραφικό σου σχόλιο, υπάρχουν μέσα εκεί ένα-δυο πράγματα που δεν μας κάθονται καλά.

Πρώτον, γιατί ανώνυμος; Το θέμα φαίνεται να σε ενδιαφέρει πολύ. Ίσως και να πήρες μέρος στον «καυγά». Αν είναι έτσι, γιατί δεν υπογράφεις κανονικά; Ακόμα κι αν έχουμε συγκρουστεί στο παρελθόν, ακόμα κι αν μας έχεις δείξει «κόκκινη κάρτα» —σε περίπτωση που είσαι μπλόγκερ— δεν έχουμε κανένα πρόβλημα. Εδώ, έχουμε εγκαθιδρύσει λαϊκή δημοκρατία.

Δεύτερον, δεν είσαι ενημερωμένος. Αλλά, σε ένα θέμα που σε ενδιαφέρει πολύ, θα ’πρεπε να είσαι πιο ενημερωμένος. Έχουμε πάρει θέση. Αν διαβάσεις την τελευταία εγγραφή στο Ημερολόγιο Περιθωρίου, θα το διαπιστώσεις.

Τρίτον. Γιατί αυτό το κοφτό, επιτακτικό στα όρια του αυταρχικού ύφος; Ποια είναι η αιτιολογία του;


Τα λέμε

Ανώνυμος είπε...

ε, τώρα τί καβγάς, εδώ 'ηταν δυο κόσμοι και το χάος ανάμεσα.
μου θύμισε το σύνθημα:
εσείς μιλάτε για κερδη και ζημιες
κι εμείς μιλάμε γι ανθρώπινες ζωές.

Αισθητή η απουσία του λεφτ ☺
λ.κ
υγ. από πιτσιρίκο αδιάβαστη.

ftanei_pia είπε...

Συμμετοχή στα πάντα! Αγαπητοί(-ες) Left G700(-ίτες) και Left G700(-ες)

*Και στους αγώνες, και στους δρόμους, και στις ανατροπές, και στις καταλήψεις, και στην αυτοοργάνωση, και στις γαμημ...εκλογές, ακόμη!
`
*Μόνο οι Αυτιάδες, οι Πρετεντέρηδες, ο Μπόμπολας,ο Ψυχάρης, ο. ..Θέμος και ..ο Κύρτσος προωθούν την αποχή, γιατί ξέρουν πως αν εκφραστεί η οργή και η αγανάκτηση του κόσμου, τους πήρε ο διάολος και τους σήκωσε..αφεντικά και τσιράκια.
`
*Θεωρώ Ολέθριο λάθος-την προωθούμενη (όπως το 46) αποχή των δυσαρεστημένων, αγανακτισμένων πολιτών....
`
*'Οταν οι άλλοι θα φέρνουν μπουλουκηδόν στην κάλπη τα ένθεν-κακείθεν κομματόσκυλα, μαζύ με τους φασιστές και τους ΜΑΤΑΤΖΗΔΕΣ (ίδε αποτελέσματα 2 ειδικών εκλογικών τμημάτων Καισαριανής που ψήφισαν οι ροπαλο-ασπιδοφόροι.. και έδωσαν 35% στον ..Φύρερ).
`
*Και ύστερα θα βγούν με το 20% του εκλογικού σώματος, να πρασινίζουν ή να γαλαζίζουν τους χάρτες, καμαρώνοντας για το 40% και 45% των ψηφισάντων!!..
`
*Όποιος θέλει να αγνοεί αυτά τα ψυχρά νούμερα, δικαίωμα του,αλλά ας το σκεφθεί καλά, (αν δεν είναι βαλτός ή αν δεν ξέρει τίποτε για το ...φόνο).

LeftG700 είπε...

Φίλε ftanei_pia, καλώς ήρθες!


Ναι, ναι, συμμετοχή σε όλα είναι ο κανόνας. Θα συμφωνείς φανταζόμαστε όμως ότι κάθε κανόνας έχει και τις εξαιρέσεις του. Και -εδώ συμφωνούμε εμείς μαζί σου- το '46 δεν ήταν η σωστή εξαίρεση. (Βέβαια, για να μη ξεχνιόμαστε, όσοι προωθούν την αποχή στις σημερινές συνθήκες δεν έχουν καμία σχέση με το σκεπτικό εκείνων που την προώθησαν το '46...).

Ψυχή βαθιά!


Τα λέμε

LeftG700 είπε...

ΥΓ: Δυστυχώς ή ευτυχώς η παρέα εδώ είναι αμιγώς αντρική. Ποτέ όμως δεν ξέρεις... ;-)


Τα λέμε

Ανώνυμος είπε...

Α Κατάλαβα
Μιλάτε για αυτούς που δεν διάγραψαν σχόλιο του Left G 700 ,αλλά ολόκληρη την ανάρτηση!!!!
Σωστά αυτοί είναι οι λίγοι, οι "κοκκινοι" .

Πρέβεζα

LeftG700 είπε...

Ανώνυμε φίλε από την Πρέβεζα,


Κάνεις ένα λάθος. Δεν είναι "κόκκινοι". Αυτό είναι μια απλή, δική μας διαπίστωση.Δεν είναι ούτε κατηγορία, ούτε κριτική. (Δεν μπορούμε να ασκήσουμε κριτική από τη στιγμή που έχουμε συμβάλει σ' αυτό το λάθος...).

Θα είναι, πιστεύουμε, πολύ χρήσιμο να διαβάσεις το επόμενο ποστ.


Τα λέμε

ΣΠΙΘΑΣ είπε...

Δεν διαβάζω, τον πιτσιρίκο, πολύ παλιά, που και που. αλλά τώρα, δεν..
Γούστα είναι αυτά.

Σ'αυτήν την περίπτωση, επειδή είναι πολιτικό το θέμα,
διαφωνώ με τον τίτλο του ποστ του, αλλά και στο πολιτικό του σκεπτικό.

Τώρα ποιοί είναι κύριοι, ποιοί δεν είναι και ποιά είναι τα αξιακά κριτήρια του πιστιρίκου, δεν ξέρω.

Σίγουρα, απέχουν από τα δικά μου, όμως

Καλό φθινόπωρο, φίλοι μου.:)

υ.γ.

το σχόλιο σου σχετικά με τη ερώτηση στη βουλή για τον κ. Πανάρετο, έδωσε ένα καλό θέμα για συζήτηση.,

( δες το αν θες, υποθέτω πως θα σ'ενδιαφέρει)

Καλησπέρα!

nikos__alfa είπε...

Φιλαράκι,
αυτά τα λινκ που δίνεις στον Πρ εβεζάνο τα έχω δει και δεν είσαι πουθενά μέσα.Δεν καταλαβαίνω, ούτε και την στιχομυθία στο προηγούμενο ποστ με τον Αντώνη!Και τα αίματα και ο κουβάς του ημερολογίου στο ίδιο θέμα αναφέρονται;

dimitris t είπε...

Για να πω την αλήθεια διαφωνώ και εγώ με τον τίτλο του άρθρου. Δεν μπορείς στο όνομα της Αριστεράς να κάνεις ότι σου κατέβει!

Αν θες να μείνεις πιστός στο μέτρο του τραγουδιού (επιβάλετε θα έλεγα), τότε πρέπει να σβήσεις το τελευταίο κοκο. Δηλαδή το σωστό είναι ρίκο, ρίκο, ρίκοκο, Πιτσιρίκο κο.

Για να δούμε θα συμορφωθείς;

Ανώνυμος είπε...

UPDATE II (απόγευμα Δευτέρας, 5. VII):

–Πάει κι η ανάρτηση;
–Πάει κι η ανάρτηση!
–E, αυτό δεν λέγεται «Falling Down».
–Πώς λέγεται;
–Nervous Breakdown!


Πρέβεζα

ΥΣ.Κάτι μου λέει οτι "κατι παίζει" με μια αμνησία.Κάποιος κάτι έλεγε για ΓΑΠ και μετά δεν μπορούσε να το διαγράψει.

Πολύ "λιγοι" για "κοκκινοι" και πολύ κολοτούμπες.......

Αντωνης είπε...

Εάν κάποιος επιθυμεί να μιλήσουμε για το τι έγινε εν συνόλω, θα μιλήσουμε, ανοιχτά και με λεπτομέρειες, και αναφερόμενοι, αναγκαστικά, σε συμμετέχοντες εκτός του LG700.
Ανέχομαι για πάρα πολύ καιρό μια τακτική μονόπλευρων επιθέσεων και υπονοουμένων χωρίς να έχω απαντήσει. Γιατί; Γιατί έπαψε να έχει νόημα για μένα να υπερασπιστώ τον εαυτό μου απέναντι σε πράγματα παντελώς σουρεαλιστικά.
Αλλά το να μπαίνουν και τρίτοι και να αφήνουν υπονοούμενα για το αν είμαι πολύς ή λίγος ως κόκκινος δεν θα το ανεχτώ. Παραπάει το πράμα.

Συνεπώς, προς Πρέβεζα, και προς κάθε άλλο που θεωρεί ότι τον αφορά και ότι έχει λόγο για το τι έγινε από την ανάρτηση κειμένου του LLS και μετά, θέλετε να συζητήσουμε; Αν ναι, πείτε μου το και κοπιάστε εκεί που μένω. Ξέρετε πού.

LeftG700 είπε...

Φίλε Αντώνη,


Ο φίλος από την Πρέβεζα έχει μια άποψη. Είδες την απάντησή μας και την προτροπή μας. Επ' αυτού επομένως, πιστεύουμε, δεν μπορείς να έχεις παράπονο.

Από την άλλη όμως, πώς θα μπορούσαμε να ικανοποιήσουμε εμείς τη μη ανοχή σου σε σχόλια που σε δυσαρεστούν;

Τα λέμε (αύριο)

Αντωνης είπε...

Δεν έχω τίποτε να προσθέσω εδώ στα όσα ήδη είπα στην παραπάνω ανάρτηση. Γιατί αν πρόσθετα, θα έπρεπε να προσθέσω κάτι για το πώς νιώθω που βλέπω να συντηρείται σε συνέχειες, λες και είναι τηλερομάντζο, μια σειρά από γκεμπελικού επιπέδου διαστρεβλώσεις και παραποιήσεις. Και δεν θέλω.

Κάνεις καλές και γόνιμες αναρτήσεις εδώ και αρκετό καιρό. Δεν με ενοχλείς. Δεν θέλω να σου προκαλέσω πρόβλημα. Αλλά με το που με ξαναθυμήθηκες, να και οι γόνοι του τατιανοστεφανιδισμού που έσπειρες. Δεν είμαι μνησίκακος άνθρωπος, αλλά περήφανος άνθρωπος είμαι. Και στη ανοχή της αήθειας έχω όρια.

Οπότε, όποιος θέλει να έρθει να μου μιλήσει για λίγους και κωλοτούμπες και ό,τι άλλο ποθεί ας κοπιάσει. Και αυτή τη φορά, δε θα σβηστεί ούτε λέξη, να είναι βέβαιος. Αλλιώς, ας ξέρει ότι τον θεωρώ εγώ πολύ, πολύ λίγο.

Καληνύχτα.

Αντωνης είπε...

Και κάτι τελευταίο.

Σε περίπτωση που η αντζέντα του πρωτοεμφανιζόμενου Πρεβεζιώτη είναι να δυναμιτίσει, πάσει θυσία, την "επαναπροσέγγιση" RD-LG700, τζάμπα αγχώνεται.

Εγώ "επαναπροσέγγιση" με ιστολόγιο που διατηρεί τις αναρτήσεις που διατηρεί το παρόν δεν πρόκειται να κάνω ποτέ. Είπα ότι αυτό είναι θέμα στοιχειώδους αξιοπρέπειας και αυτό δεν πρόκειται να αλλάξει. Και όποιος θέλει ας πει ό,τι θέλει.

Αλλά παιχνιδάκια προβόκας τρίτων που δεν τους έπιασε ο πόνος για το LG700 επίσης δεν έχω την πρόθεση να παίξω. Και όσοι αποπειραθούν να τα παίξουν, θα γίνουν βούκινο μέχρι εκεί που φτάνω εγώ. Συννενοηθήκαμε, ανώνυμε Πρεβεζιώτη;

zalion είπε...

Προφανως εχω χασει επεισοδια. Επειδη ομως εκτιμω,διαφωνοντας βεβαια σε μερικα, το Radical Desire μηπως ειναι ευκολο να ειπωθει τι ακριβως συμβαινει?

LeftG700 είπε...

Φίλε nikos__alfa,


Δεν είμαστε μέσα γιατί δεν μπορούσαμε να είμαστε μέσα, εκ των πραγμάτων. Και είναι λογικό που δεν καταλαβαίνεις τη στιχομυθία με τον Αντώνη, μια χαρά λειτουργεί το μυαλό σου, μην ανησυχείς! :-)

Είναι μια παλιά ιστορία. Το τελευταίο ποστ με τον λατινικό τίτλο ξεκαθαρίζει αρκετά πράγματα. Και, κυρίως, είναι τροφή για σκέψη όλων μας…


Τα λέμε

LeftG700 είπε...

Φίλε dimitris t,


Ο Τρότσκυ έλεγε ότι ο επαναστάτης πρέπει να χρησιμοποιεί κ α ι την πονηριά όταν χρειάζεται!

Για δοκίμασε να καταργήσεις την παύση που έχει το ορίτζιναλ τραγούδι μεταξύ του πρώτου ‘ρικοκο’ και του δεύτερου, στη θέση του οποίου βάλαμε το ‘Πιτσιρίκο’!


Τα λέμε

LeftG700 είπε...

Φίλε zalion,


Κι εμείς εκτιμούμε το RD και το διαβάζουμε, άσχετα αν στράβωσε το πράγμα. Διάβασε το τελευταίο ποστ (Si vis bellum para pacem).


Τα λέμε

Ανώνυμος είπε...

ωραία! εσείς λέτε: είμαστε 3 καιο κούκος,
ο RD αναρωτιέται αν όσοι μείναμε χωράμε σε ένα ταξί! πάμε καλά; έτσι θα τη βγάλουμε;
τουλάχιστον 3 και ο κούκος χωμένοι στο ταξι θα δουλέψουμε, ναι ή όχι;
λ.κ

LeftG700 είπε...

Φίλη λ.κ.,


Ε, εντάξει μη το παίρνεις κι εσύ κατά γράμμα!... Είναι και λίγο καθ' υπερβολή αυτές οι εκφράσεις ή τα αστεία όπως του Αντώνη περί ταξί. Η πραγματικότητα πάντως δεν είναι καιριζικά διαφορετική.

Μα και βέβαια θα δουλέψουμε. Δουλεύουμε. Ο καθένας όπως μπορεί. Το κακό όμως είναι ότι επειδή είμαστε λίγοι, πήζουμε στις ...εφημερίες γμτ! ;-)


Τα λέμε