Κυριακή 17 Σεπτεμβρίου 2017
Όταν οι Ζορό τού μαύρου αντικομμουνισμού βγάζουν τις μάσκες
Αφού
εξαπατούσαν χρόνια και χρόνια το αναγνωστικό τους κοινό[1]
εμφανιζόμενοι με το προσωπείο τών αριστερών,[2]
οι άθλιοι Ροϊδολασκαράτοι έρχονται τώρα και ομολογούν την αληθινή τους Πίστη, επιφυλάσσοντας
για την Αριστερά και αναγνωρίζοντάς της –για ιδιοτελείς λόγους συμφέροντος με
τη χυδαία σημασία τού όρου, δικαιούμαστε να υποθέσουμε– απλώς και μόνο το ρόλο
μιας ομάδας πίεσης που συντελεί στην κατάργηση «παλιότερων αυταρχισμών» και
στην προώθηση «προοδευτικών αναθεωρήσεων και μεταρρυθμίσεων»:
Η
ανάρτηση αφιερώνεται εξαιρετικά σε αυτούς τούς αριστερούς χρήσιμους ηλίθιους
για τους οποίους γίνεται λόγος στην υποσημείωση...
[1]
Από το οποίο δεν έλειψαν και κάμποσοι εύπιστοι και αφελείς αριστεροί οι οποίοι,
όπως αποδεικνύεται περίτρανα πλέον, κερδίζουν με την αξία τους τον επί σειρά
ετών ρόλο τών χρήσιμων ηλιθίων.
[2]
Ακόμα θυμάμαι, τον πρώτο ή το δεύτερο χρόνο λειτουργίας αυτού τού μπλογκ, ένα
σχόλιο του Ροΐδη εδώ, στο οποίο ο απατεωνίσκος αυτός δήλωνε χωρίς ίχνος τσίπας:
«Κι εμείς αριστεροί είμαστε»!
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
24 σχόλια:
"Δεν έχουμε την αυταπάτη πως η Αριστερά μπορεί ως εξουσία να φτιάξει ένα καλύτερο πεδίο για τον άνθρωπο. Δοκιμάστηκε σε όλες της τις εκδοχές, από την σοβιετική μέχρι την τριτοκοσμική και λατινοαμερικανική και απέτυχε."
Αλήθεια, δεν δοκιμάστηκε;
Πού το ψέμα.
Μιά χαρά τα λένε. Εσύ μεταφέρεις επιλεκτικά και ερμηνεύεις κακόπιστα.
Θεία Ευρυδίκη.
Φίλε μου Smart Asss και σεβαστή Θεία Ευρυδίκη,
Ή το παίζετε μειωμένης αντιληπτικής ικανότητας ακόμα και αν πρόκειται για κείμενα της απλής νεοελληνικής ή όντως η αντιληπτική σας ικανότητα είναι επιπέδου κακού μαθητή τού Δημοτικού.
Το θέμα τής ανάρτησης δεν είναι αν η Αριστερά «δοκιμάστηκε σε όλες της τις εκδοχές, από την σοβιετική μέχρι την τριτοκοσμική και λατινοαμερικανική και απέτυχε». Ούτε, συνεπώς, αν «μιά χαρά τα λένε» (ή δυο τρομάρες).
Το θέμα της ανάρτησης είναι γιατί, αφού αυτά είναι τα πιστεύω τους, εμφανιζόντουσαν εδώ και πάνω από μια δεκαετία με το προσωπείο τής Αριστεράς. Γκέγκε;
Όσο για τον ισχυρισμό τής Θείας Ευρυδίκης («Εσύ μεταφέρεις επιλεκτικά και ερμηνεύεις κακόπιστα.»), είναι, επιεικώς, για κλάματα. Το απόσπασμα που παρέθεσα είναι μία αυτοτελής, ολοκληρωμένη και σαφής συμπερασματική θέση. Κι αν την έχω ερμηνεύσει αυθαίρετα και διαστρεβλωμένα, όπως υπονοεί η σεβαστή Θεία, παρακαλείται να μας δώσει τη δική της ορθή.
Αναμένουμε εναγωνίως.
Τα λέμε
Ο Χλωράκης
Τα λένε εξαιρετικά και με ευπρέπεια οι Ροϊδης και Λασκαράτος. Αν μετά από τον (σοσιαλιστικό) εφιαλτη που βίωσε η ανθρωπότητα για 70 χρονια περιπου εσυ δεν το καταλαβαίνεις και εξακολουθεις να δοξαζεις ενα απολυταρχικό σύστημα, που δεν εζησες, πρεπει να το σκεφτεις παλι.
Αλλά για να το σκεφτεις πρεπει να μπορεις να το κάνεις, κι εσύ, απ' ότι φαίνεται, δεν μπορείς.
Ισως μετά από καμιά 30αριά χρονια, όταν θα μεγαλώσεις.
Ισως ποτέ.
Χλωράκη μου, Χλωράκη μου, πονεί το κεφαλάκι μου. Τα όσα έγραψα στους συνοδοιπόρους σου παραπάνω ισχύουν και για σένα. Κατά τα άλλα, όταν μάς κάνεις την τιμή να μας επισκεφτείς πάλι, να μου κάνεις τη χάρη να περάσεις το ψευδώνυμό σου στη θέση του ονόματος σύμφωνα με τις οδηγίες που υπάρχουν πάνω από το πλαίσιο των σχολίων.
Συνοδοιπόρους φέρεσαι να έχεις εσύ που αυτοπροσδιορίζεσαι αριστερός (αν δέν έχεις μπορείς να δηλώσεις αλλαγή -πολιτικού- φύλου).
Αν έχω κι εγω το δικαίωμα στόν αυτοπροσδιορισμό (τουλάχιστον όσο ζούμε σε κοινοβουλευτική δημοκρατία), σου λέω ότι είμαι πολιτικά μόνος, αρα τα περι συνοδοιπόρων είναι μπούρδες.
Όπως και τά άλλα που γράφεις.
Φίλε μου Χλωράκη,
Αν αυτό που έγραψες στο πρώτο σου σχόλιο («Τα λένε εξαιρετικά και με ευπρέπεια οι Ροϊδης και Λασκαράτος.») δεν σε κατατάσσει αντικειμενικά στους συνοδοιπόρους τών Ροϊδολασκαράτων, τότε κι εγώ είμαι η Βασίλισσα της Αγγλίας!
Μάθε πως εδώ δεν περνάνε τέτοια φτηνά κολπάκια (εναλλακτικά: μάθε Ελληνικά).
Φίλε Λεφτ, λες:
"Το θέμα τής ανάρτησης δεν είναι αν η Αριστερά «δοκιμάστηκε σε όλες της τις εκδοχές, από την σοβιετική μέχρι την τριτοκοσμική και λατινοαμερικανική και απέτυχε». Ούτε, συνεπώς, αν «μιά χαρά τα λένε» (ή δυο τρομάρες)./ Το θέμα της ανάρτησης είναι γιατί, αφού αυτά είναι τα πιστεύω τους, εμφανιζόντουσαν εδώ και πάνω από μια δεκαετία με το προσωπείο τής Αριστεράς. Γκέγκε;"
Δηλαδή, εκτός του ότι δεν απάντησες στο ερώτημά μου: "Αλήθεια, δεν δοκιμάστηκε η Αριστερά, Πού το ψέμα;"
Ουσιαστικά λες: "Δεν έχει σημασία αν η ιδεολογία μου πήγε, όσον αναφορά την πραγματικότητα, στα θυμαράκια, αλλά σημασία έχει να πιστεύω, με κάθε κόστος, στην Φρουτοπία, σημασία έχει να είμαι Αριστερός"
Αυτό αγαπητέ δεν σε κατατάσσει στους ιδεολόγους, αλλά στους οπαδούς.
Και ευτυχώς για την ανθρωπότητα, οι οπαδοί της ΦρΟΥΤΟΠΙΑΣ λιγοστεύουν παγκοσμίως.
Bella Ciao!
Φίλε μου Smart Asss, είσαι πολύ ορέος! Παρακάμπτεις το ζήτημα που βάζει η ανάρτηση, δηλαδή την πολιτική απατεωνιά τών Ροϊδολασκαράτων να εμφανίζονται ως αριστεροί ενώ έχουν τις απόψεις που έχουν, κι έρχεσαι μετά μέσα στην καλή χαρά να με κατηγορήσεις ότι δεν απαντώ εγώ στο ερώτημά σου!!! Δεν νομίζεις ότι και το θράσος πρέπει να έχει κάποια όρια;
Στο ερώτημά σου δεν απάντησα διότι αυτή είναι μια κουβέντα που δεν τελειώνει ποτέ, με την έννοια ότι δεν πρόκειται ποτέ να συμφωνήσουμε. Όχι στο αν απέτυχαν, αυτό είναι αντικειμενικό, αλλά στο πώς προχωράμε από εδώ και πέρα. Αντίπαλος της Αριστεράς είσαι, φυσικό κι επόμενο είναι, σε βολεύει μ’ άλλα λόγια, να θεωρείς ότι δεν υπάρχει το από εδώ και πέρα, ότι η Ιστορία σταμάτησε και τελείωσε την τριετία 1989 – 1991 με την κατάρρευση των πρωτοσοσιαλιστικών καθεστώτων. Για τους θιασώτες τής Αριστεράς όμως ισχύει αυτό που έχει γράψει ο Μπέκετ από το 1983.
Και τώρα, αφού εγώ απάντησα στο ερώτημά σου, θα τοποθετηθείς στο ζήτημα που βάζει η ανάρτηση, δηλαδή αυτό τής πολιτικής υποκριτικής αγυρτείας τών Ροϊδολασκαράτων;
Τα λέμε
Λεφτ, χαθηκαμε ε;
Να σε ρωτήσω: Όσοι υποστήριξαν ανοιχτά το ΣΥΡΙΖΑ ήταν απατεωνίσκοι;
Η αυταπατήθηκαν, ξεγελάστηκαν, έπεσαν σε λάθη;
Από την άλλη, όσοι τον "καταδίκαζαν" ως ρεφορμιστικό υβρίδιο ήταν ξεφτέρια;
Ήταν οι αριστεροί. Οι γνήσιοι, και οι λοιποί ήταν μπάσταρδοι.
Ξέρεις, αυτή η ιστορία, και η ευελιξία, των "λαθών" και των "σωστών" είναι παλιά στο στρατόπεδο του (αριστερού) αντικομουνισμού που κραδαίνει τα σφυροδρέπανα.
Γνωστοι αργομισθοι που τρεφονται απο προγραμματα της ΕΕ και παθαινουν ονειρωξη με τη θεα του Κυριακου στην πρωθυπουργικη καρεκλα.Κριμα που καποιοι τοσα χρονια τους θεωρουσαν προοδευτικες φωνες
Ελα να σου πω,
πρέπει πρώτα να προσκομίσεις το τιμολόγιο αγοράς του …αντικειμενικόμετρου, για να δούμε από που το ψώνισες, καθώς και την πιστοποίηση του. και ύστερα να ορίσεις τι είναι “αντικειμενικό”.
Βλέπεις ότι εγώ σε αντιμετωπίζω βάση του αυτοπροσδιορισμού σου (ως αριστερό), ενώ εσύ για να με αντιμετωπίσεις με προσδιορίζεις ο ίδιος (“αντικειμενικά)”.
Αυτό δείχνει ότι είσαι πολύ μπουνταλάς (στο λέω έτσι απλά για να το καταλάβεις) και αυτό αποτελεί ένα από τους βασικούς λόγους για τους οποίους δεν μπορεί να είσαι η Βασίλισσα της Αγγλίας.
Οι άλλοι είναι ότι πρέπει πρώτα να κάνεις αλλαγή φύλου, ότι είσαι από ταπεινή γενιά (τυρόγαλο) και ότι είσαι αριστερός.
Όμως ακόμα και αν μπορούσες να τα αλλάξεις όλα πάλι δεν θα ήσουν η Βασίλισσα της Αγγλίας, το πολύ –πολύ καμιά βοηθός καμαριέρα στο Μπάκιγχαμ (πράγμα που δεν νομίζω ότι αξίζει τόσες θυσίες – αλλά και πάλι εσύ αποφασίζεις).
Αντιθέτως εγώ δεν χρειάζεται να κάνω τίποτα απ΄όλα αυτά για να μην είμαι συνοδοιπόρος με τους Ροΐδη – Λασκαράτο, αρκει ότι διαφωνω σε αρκετα μαζι τους και το δηλωνω.
Απλα με εσενα διαφωνω σε πολύ περισσοτερα και πολύ περισσοτερο.
Πρεπει να προσπαθησεις πολύ σκληρά για να το καταλάβης
Εργασου πανω σ΄αυτό.
Φίλε μου Χλωράκη,
Ήρθα, μου είπες και μπορώ να σου πω ότι αυτά που άκουσα είναι παπαριές καμαρωτές. «Συνοδοιπόρος» κάποιου δεν είναι αυτός που ταυτίζεται με αυτόν τον κάποιον μέχρι τη μάρκα τών τσιγάρων και του αφρού ξυρίσματος. Είναι εκείνος που ταυτίζεται και συμφωνεί στα βασικά. Εν προκειμένω στην αντιαριστερή στάση. Όταν λοιπόν έρχεσαι και μου λες ότι «[τ]α λένε εξαιρετικά και με ευπρέπεια οι Ροϊδης και Λασκαράτος» και αναφέρεσαι βέβαια στο συγκεκριμένο απόσπασμα που παραθέτω, απόσπασμα που διακηρύσσει την αντιαριστερή τους θέση, αντικειμενικά κατατάσσεσαι ως προς την αντιαριστερή θέση στην κατηγορία τών συνοδοιπόρων τους. Και δεν χρειάζεται κανένα αντικειμενόμετρο για να πιστοποιήσει τη συνοδοιπορία σου μαζί τους πάνω σ΄αυτό. Είναι ο ορισμός τού αντικειμενικού γεγονότος.
Εξ άλλου, επικυρώνεις τη διαπίστωσή μου εσύ ο ίδιος με τα χεράκια σου όταν γράφεις:
Αντιθέτως εγώ δεν χρειάζεται να κάνω τίποτα απ΄όλα αυτά για να μην είμαι συνοδοιπόρος με τους Ροΐδη – Λασκαράτο, αρκει ότι διαφωνω σε αρκετα μαζι τους και το δηλωνω.
Απλα με εσενα διαφωνω σε πολύ περισσοτερα και πολύ περισσοτερο.
ΥΓ Αν επανέλθεις, πες μας καμιά κουβέντα και για το θέμα τής ανάρτησης, δηλαδή για το γεγονός ότι ενώ έχουν αντιαριστερές θέσεις εμφανίζονται χρόνια και χρόνια ως αριστεροί. Μην την κάνεις κι εσύ με πλάγια πηδηματάκια σαν τον άλλο συνοδοιπόρο τους, τον Smart Asss, που έχει καταπιεί τη γλωσσίτσα του για την πολιτική απατεωνιά τους και την κόκκινη προβιά με την οποία εμφανίζονται στο διαδίκτυο ενώ είναι πιο μαύροι αντικομμουνιστές κι από την πίσσα.
14
«Είναι η φωνή του γλάρου που μοιάζει κάτι ανάμεσα στης γάτας και του σκυλού»
Ερρίκος Ίψεν
Βλέπω, νεαρέ γλάρε, ότι δεν καταβάλεις καμιά απολύτως προσπάθεια για να καλυτερέψεις την κατάσταση σου, αντιθέτως παρατηρώ την εμμονική στοχοπροσήλωσή σου στο να παραμείνεις σταθερά και αμετάκλητα χάπατο.
Η ιδεολογία είναι πνευματική οκνηρία και η δική σου ακαμψία είναι τέτοια ώστε να σε κάνει να πιστεύεις ότι ο άνθρωπος δεν πρέπει να αλλάζει στην πορεία της ζωής του ή πως όταν αυτό συμβαίνει είναι απαραιτήτως κακό, στο βαθμό βεβαίως που αντιβαίνει στα δικά σου πιστεύω.
Αυτή η άποψη μπορεί να είναι ενδεδειγμένη σε ότι αφορά στα αδρανή υλικά, αλλά σχετικά με την ανθρωπότητα η ιστορία μας διδάσκει πως ο κόσμος είναι γεμάτος από άτομα που στην πορεία της ζωής τους αλλάζουν απόψεις και θέσεις.
Ο Πάσσαρης, η Κασσιανή και η Λιάνα Κανέλλη είναι μόνο λιγα από τα εκατομμύρια παραδείγματα αυτής της αδιαμφισβήτητης γήινης πραγματικότητας.
Όμως, παρ’ολαυτά, στο δικό σου σύμπαν εξακολουθεί να είναι αδιανόητο ο (κάθε) «Ροΐδης» να είναι άλλος ένας αριστερός που είδε το απεχθές (πολύμορφο) πρόσωπο του (σοσιαλιστικού) θηρίου και πισωπάτησε τρομαγμένος.
Αν εξαιρέσουμε το ενδεχόμενο να τον ξέρεις προσωπικά, ή ότι ενημερώνεσαι από σημειώματα της Στάζι, που τα βρίσκεις μέσα στις αγαπημένες σου γκοφρέτες (οπότε πάω πάσο), τότε πως αιτιολογείς την απόφαση σου (σεβαστέ δικαστά της φάπας) ότι οι Ροΐδης – Λασκαράτος είναι … «πράκτορες του ταξικού εχθρού», που …εξαπατούσαν τον κόσμο παριστάνοντας τους αριστερούς»;
Πως αποκλείεις εντελώς το ενδεχόμενο να πρόκειται απλά για δύο ακόμη απογοητευμένους αριστερούς;
Το απόσπασμα που παραθέτεις είναι -σε αντίθεση όσα τοξικά γραφείς εσύ- ιδιαίτερα κόσμιο και μετριοπαθές και μόνο αντικομουνιστικό δεν μπορεί να χαρακτηριστεί, αφού αναγνωρίζει σημαντικά θετικά στοιχεία στην συμβολή της αριστεράς στην εξέλιξη της ανθρωπότητας.
Αντιθέτως εγώ θεωρώ συνολικά αρνητική τη συμβολή της και εκτιμώ ότι η κατάργηση του αυταρχισμού, η δημοκρατία και η όποια πρόοδος συνετελέσθη, οφείλεται στην κατάρρευση της φεουδαρχίας και την ταυτόχρονη ανάπτυξη του καπιταλισμού, πάντα φυσικά στο πλαίσιο της τεχνολογικής εξέλιξης.
Εκτιμώ επίσης ότι τον αυταρχισμό κι ένα σωρό άλλες βλαβερές συνέπειες, ζωντανό παράδειγμα του οποίου αποτελείς εσύ, τον (επαν)έφερε ο κομουνισμός ένεκα του σωτηριολογικού του χαρακτήρα, του τεκμηρίου της -my ass- «απόλυτης αλήθειας» που …κατέχει και της δυσανεξίας στη άλλη άποψη.
Συνεπώς λογω της απόκλισης των απόψεων μας με τους Ροίδη – Λασκαρατο δεν συμπίπτουν οι δρόμοι μας, και το να συναντιέσαι με κάποιον στο ασανσέρ δεν σημαίνει ότι είσαστε …συνοδοιπόροι.
Επειδή η συμπεριφορά σου γίνεται όλο και πιο βαθιά προβληματική αλλά και η σύνολος κατάστασή σου βαίνει συνεχώς επιδεινούμενη, είναι επιβεβλημένο να συνέρθεις όσο το δυνατό συντομότερο και να εργαστείς για τη βελτίωση του εαυτού σου αξιοποιώντας δε προς τούτο και το πρόγραμμα LEADER 2017 (για τουριστικά καταλύματα και μικρομεσαίες επιχειρήσεις γενικότερα)
Φίλε μου Χλωράκη,
Συνεχίζεις και παπαρολογείς ασύστολα. Δηλαδή θέλεις να μου πεις ότι όλα αυτά τα χρόνια, από τον Οκτώβριο του 2005 που υπάρχει το μπλογκ τους μέχρι τις 15 Σεπτεμβρίου τού 2017, οι Ροϊδολασκαράτοι ειλικρινώς εμφανιζόντουσαν ως αριστεροί κι ότι μόλις στις 16 Σεπτεμβρίου τού 2017 είδαν το φως το αληθινό και ανένηψαν από το αριστερό τους παρελθόν (my ass);;; 61 ολόκληρα χρόνια μετά το 20ό Συνέδριο τού ΚΚΣΕ και την επέμβαση στην Ουγγαρία, 49 χρόνια μετά την επέμβαση στην Τσεχοσλοβακία και 26 χρόνια από τη διάλυση της Σοβιετικής Ένωσης;;; Δεν πας μέχρι τη γωνία να δεις αν έρχομαι;
Απογοητευμένους αριστερούς ξέρω πολλούς. Για να κυριολεκτήσω, όσους αριστερούς ξέρω, συμπεριλαμβανομένου τού εαυτού μου, απογοητευμένοι είναι. Άλλο όμως απογοητευμένοι κι άλλο αποστάτες (αν υπήρξαν ποτέ αριστεροί, πράγμα για το οποίο αμφιβάλλω). Και μάλιστα απατεώνες αποστάτες αφού κρύβουν την πραγματική πολιτική τους ταυτότητα και πλασάρουν αντ’ αυτής μία πλαστή αριστερή.
Όχι Γλύμη,
προφανώς και δεν είδαν το φως το αληθινό φέτος στις 16 Σεπτεμβρίου, εδώ και πολλά χρόνια τους διαβάζουμε να ασκούν κριτική στην αριστερά, ως αριστεροί, και δεν ήταν λίγες οι που αντιπαρατέθηκα μαζί τους για το ρόλο της αριστεράς.
Όσο καιρό η αριστερά ήταν στη φυσική της θέση (στο περιθώριο) οι αριστεροί απολάμβαναν την ευδαιμονία των αυταπατών τους.
Όταν όμως ο ...σοφός λαός "ξύπνησε" και μες τη μαστούρα του ανέθεσε στους Ούγκανους την εξουσία, όσοι αριστεροί είχαν τη στοιχειώδη αυτοεκτίμηση δεν ήξεραν που να κρυφτούν καθώς κοιτάζοντας μες τον καθρέφτη τους είδαν το είδωλο τους να έχει τη θριαμβεύουσα μορφή του Καμμένου, της Τζάκρη, της Ραχήλ, του Καρανίκα και του καθε Καραμουρτζούνη.
Για όσους έντιμους ανόητους νόμιζαν ότι οι αριστεροί είναι διαφορετικοί από τους ανωτέρω ειρημένους χλμίτζουρες, ήταν η στιγμή της αποκάλυψης, μόνο που αυτή τη φορά οι εξελίξεις ήταν τέτοιες που δεν τους επέτρεπαν να ψελλίσουν: "Ευτυχώς ηττηθήκαμε σύντροφοι".
Όλα αυτά βέβαια δεν αφορούν εσένα καθώς πρέπει να είναι πολύ ψεκασμένος κάποιος για να βλέπει παντού πράκτορες και συνομωσίες.
Κατοπιν τούτου θεωρώ βέβαιο ότι χρειάζεσαι χρόνο προκειμένου να αναστοχαστείς τον εαυτό σου.
Κάνε το, όμως με φειδώ και μέτρο, μην το …κάψεις.
Φίλε μου Χλωράκη,
Αρχίζεις και γίνεσαι αστείος και γραφικός. Αφού «προφανώς και δεν είδαν το φως το αληθινό φέτος στις 16 Σεπτεμβρίου» τότε δεν είναι δυνατόν «να ασκούν κριτική στην αριστερά, ως αριστεροί» παρά μόνο ως ακροκεντρώοι ή σοσιαλφελελεύθεροι ντυμένοι με την προβιά τών αριστερών. Μόνος σου τα λες και τα μαρτυράς, δεν χρειάζομαι εγώ.
Ποιος μίλησε για «πράκτορες» και «συνωμοσίες»; Εγώ; Για άνοιξε τα ματάκια σου και ξαναδιάβασε τόσο την ανάρτηση όσο και τα σχόλιά μου. Δεν είναι ούτε οι πρώτοι ούτε οι τελευταίοi που, ενώ έχουν αποκηρύξει την Αριστερά (αν είχαν ποτέ ασπαστεί τις ιδέες της), εξακολουθούν να εμφανίζονται ως τάχα ασκούντες κριτική στο όνομα της Αριστεράς. Όλοι αυτοί είναι «πράκτορες»; Σιγά! Εθελοντές είναι που ξέρουν ότι αν εμφανιστούν ως αριστεροί έχουν περισσότερες πιθανότητες να πείσουν, αφού, υποτίθεται, μιλούν από μέσα, έχοντας προσωπικές εμπειρίες. Πάντα θα υπάρχουν μερικά χάπατα να τους πιστέψουν. Ένα τέτοιο χάπατο είσαι κι εσύ που τους έχεις στο μυαλό σου ως αριστερούς.
Χλωράκη, αν θέλεις να δεις δημοσιευμένο το σχόλιό σου (εγώ το θέλω πολύ γιατί αποδεικνύει το φτηνό ποιόν σου), να το στείλεις επιγράφοντάς το με το ψευδώνυμό σου αντί για Ανώνυμος.
Μάλλον συνέβη εκ παραδρομής, αλλά αυτό δεν αποτελεί δικαιολογία οτι γίνεσαι γραφειοκράτης.
Τώρα δεν θυμάμαι πως το είχα διατυπώσει, δημοσιευσε το λοιπόν και υπογράφω αυτό.
Υ.Γ. Τον όρο "ποιόν" τον χρησιμοποιούμε μόνο απαξιωτικά και δεν αναφερόμαστε ποτέ στο "ποιόν" κάποιου τον οποίο επαινούμε. Συνεπώς "το φτηνό ποιόν σου", που γράφεις, ειναι μια αρλούμπα και δείχνει το δικό σου (γλωσσικό) ποιόν (για να μην αναφερθώ και στο όλον ποιόν σου).
Συμπέρασμα: Οτι κοτσάνα ακούς την αναπαράγεις.
«Τον όρο "ποιόν" τον χρησιμοποιούμε μόνο απαξιωτικά»
Και τον όρο "φτηνό ποιόν" τον χρησιμοποιούμε μόνο άκρως απαξιωτικά.
Έχει γραφεί στο παρελθόν σε άλλο ιστολόγιο ότι αυτοί οι δύο είχαν κάποια σχέση με το κόμμα "Δράση" του Στ.Μάνου όταν ο τελευταίος ήταν αρχηγός σ'αυτό. Αληθεύει κάτι τέτοιο;Αλλά από την άλλη σκέπτομαι το εξής: Έχουν και δεξιοί - νεοφιλευλεύθεροι τέτοια αντιεκκλησιστική μανία ή αυτό είναι 'προνόμιο" μόνο των αριστερών;
Φίλε Τρικαλινέ,
Δεν έχω απάντηση για το πρώτο ερώτημά σου. Δεν γνωρίζω. Πάντως, με την ευρεία έννοια, οι απόψεις τους δεν απέχουν και πολύ από την πλατφόρμα τής Δράσης και του Μάνου. Ιδίως τώρα που ο κυρ Στέφανος ψήφισε στις εκλογές για τον αρχηγό στην κεντροαριστερά.
Η δεύτερη σκέψη σου δεν με βρίσκει σύμφωνο. Ο αντικληρικαλισμός εδώ και πολλά-πολλά χρόνια δεν αποτελεί αριστερή αποκλειστικότητα. Τον έχουν ασπαστεί πολλοί φιλελέδες.
Τα λέμε
Μιας και γίνεται λόγος για το γνωστό δίδυμο Ρoΐδης-Λασκαράτος τo περιοδικό Athens Review of Books τεύχος 88 του Οκτωβρίου 2017 έχει εξώφυλλο τον.... Ροΐδη(όχι τον διαδικτυακό, τον πραγματικό). Α ρε κάτι συμπτώσεις! Κάτι "συμπτώσεις"...
Δημοσίευση σχολίου