Παρασκευή, 22 Ιανουαρίου 2010

-Ποιος σ’ «έδωσε» σύντροφε κι είναι τ’ όνομά σου τόσο φαρδιά-πλατιά γραμμένο;


-Σύντροφος μ’ «έδωσε» σύντροφε! «Σύντροφος»!...

Επανερχόμαστε στην «Αριστερή Στρουθοκάμηλο» δυστυχώς και παρά τις δίκαιες διαμαρτυρίες του φίλου αναγνώστη μας και συχνού σχολιογράφου Ernesto. (Φίλε Ernesto δεν μπορούμε πάντα να πηγαίνουμε εμείς τη ζωή εκεί που θέλουμε. Κάποτε μας κουμαντάρει αυτή…).

Στον διάλογο που έγινε εκεί μεταξύ φίλων και αντιπάλων της ανανεωτικής αριστεράς, ο διαχειριστής του blog και οπαδός του ανανεωτικού ρεύματος προέβη χθες σε μία αισχρότατη και κατάπτυστη ενέργεια.

Αποκάλυψε την πραγματική ταυτότητα συνομιλητή του (με όνομα, επώνυμο, κόμμα και κομματική οργάνωση!) που έτυχε να ασπάζεται διαφορετικές (αλλά αριστερές) ιδέες και ο οποίος συμμετείχε στον διάλογο με ψευδώνυμο. (Φυσικά, λίγο θα άλλαζαν τα πράγματα, αν ο συνομιλητής ήταν πούρος δεξιός). Να σημειώσουμε εδώ ότι, ο μεν σύντροφος που υπέστη την κατάδοση δεν άσκησε καμία κριτική για την άθλια ενέργεια (κακώς, κάκιστα κατά την άποψή μας), οι δε συνομιλητές και συνοδοιπόροι στην «ανανέωση» της αριστεράς δεν έδειξαν την παραμικρή ενόχληση(***)…

Η αισχρή αυτή πράξη τρία μόνο συναισθήματα δημιουργεί στη δική μας ψυχή:

Οργή, θλίψη, περιφρόνηση.

Και μα τον Θεό ή τον Διάβολο, δεν ξέρουμε ούτε ποιό έρχεται πρώτο, ούτε ποιο είναι το πιο δυνατό!...


ΥΓ Το post αφιερώνεται στον Νοσφεράτο που ένα τέτοιο ανάλογο «δόσιμο» υπέστη κι αυτός στο παρελθόν. Ανάλογο, αλλά όχι ίδιο: Εκείνον τουλάχιστον δεν τον «έδωσε» «σύντροφος»… Παρεμπιπτόντως: Μας κάνει εντύπωση (όχι πολύ μεγάλη πάντως) που ο ίδιος έδειξε με το σχόλιό του στο προηγούμενο post ότι το συγκεκριμένο κρούσμα «δοσίματος» δεν τον ενοχλεί και τόσο…

ΥΓ2 Δεν δίνουμε link για προφανείς λόγους. Δεν θα γίνουμε εμείς συνεργοί κατάδοσης για να στηρίξουμε καλύτερα τις κατηγορίες μας... Τα στοιχεία υπάρχουν. Όσοι δύσπιστοι -δεν τους αδικούμε, η αθλιότητα είναι μεγάλη- δεν έχουν παρά να ανατρέξουν σ’ αυτά...

(***) Απαραίτητη συμπλήρωση μία ημέρα μετά (23/1/10): Αν ήμασταν λίγο πιο προσεκτικοί, θα προσθέταμε: «μέχρι την ώρα τουλάχιστον που γράφονται αυτές οι γραμμές». Γιατί η αλήθεια είναι ότι λίγο αργότερα ο φίλος mike, αναγνώστης της «Αριστερής Στρουθοκαμήλου» (αλλά και δικός μας) και μάλλον θετικά προσκείμενος στην ανανεωτική αριστερά, διαχώρισε, προς τιμήν του, τη θέση του. Έστω και εκ των υστέρων, η αλήθεια πρέπει να γράφεται.



Η εικόνα προέρχεται από το myspace.com και είναι της kickin_kelly.

36 σχόλια:

Αντωνης είπε...

Θεωρώ την ενέργεια της τιμωρητικής δημοσίευσης προσωπικών στοιχείων οποιουδήποτε σχολιαστή από blog απροϋπόθετα απαράδεκτη. Ανεξάρτητα του τι είχε προηγηθεί, το οποίο δεν γνωρίζω. Ο φίλος του aristeristrouthokamilos υπερέβει τα εσκαμμένα και ελπίζω να το κατανοεί, έστω εκ των υστέρων.

Από εκεί και πέρα, και η δική σας ενέργεια να αφιερώσετε ποστ σε άλλο blog (για το προηγούμενο μιλάω) αναδημοσιεύοντας συζήτηση που είχατε με τον συντονιστή εκεί ήταν μάλλον αντιπαραγωγική. Δεν νομίζω ότι η ανάρτησή σας δικαιολογεί την ύπαρξη σοβαρού πολιτικού διακυβεύματος πίσω από αυτή την απόφαση. Σαν αναγνώστης, τουλάχιστον, εγώ δεν κατάλαβα ποιο ήταν το τόσο ζωτικό πολιτικό διακύβευμα --πέραν από το γεγονός, γνωστό εκ των προτέρων, ότι μέσα στον ΣΥΡΙΖΑ υπάρχει ότι υπάρχει σε κάθε κόμμα, ήτοι αριστερά, κέντρο και δεξιά, και ότι ανήκετε σε διαφορετικές, ξεκάθαρα, ιδεολογικές κατευθύνσεις από ό,τι η στρουθοκάμηλος.

Είναι προφανώς, δύσκολες στιγμές. Για να παραθέσω τα δικά σας λόγια σε άλλη περίσταση, "ο θυμός δεν είναι καλός σύμβουλος." Πάρτε λίγο απόσταση από τα πράγματα και δείτε τουλάχιστον ότι όλα αυτά είναι συμπτώματα εσωτερικής κρίσης και διάλυσης και όχι απλώς προσωπικές υποθέσεις. Έχετε κάθε δικαίωμα να πάρετε θέση πολιτικά κριτική, κάθε δικαίωμα να ασκήσετε σκληρή κριτική σε όποιον θέλετε, αλλά υπάρχει πάντα ένα σημείο από το οποίο και μετά παραδινόμαστε στην προσωπική αντιπαλότητα και χάνουμε την ουσία.

Συντροφικά,

Α.

ernesto είπε...

καλησπερα,

ασχετος με το θεμα (οπως συνηθως) απλα να πω οτι στο προηγουμενο ποστ το σχολιο μου πηγαινε προς το "μερικα ρεμαλια που παιζουν ποκα" ... :)
το διαβασα και νομιζα οτι λετε το ονομα μου ! χεχε
τιποτε αλλο !

καλο βραδυ

p.s.
και καλα ξεμπερδεματα...

Ανώνυμος είπε...

ήθελα πριν να πω για το εξαιρετικό ήθος της αριστερής(;) στρουθοκαμήλου όταν έγραψε για γεροσταλίνες και γκόμενες. τα δοσίματα ήταν φυσική συνέχεια.
λ.κ

Ανώνυμος είπε...

Nα το αλλαξουμε!''Βετερανοι θιασωτες των Σταλιν/Μαο''και''νεαρες συν/σσες ερωτικα και πολιτικα''.Ιδου η λυσις! Των οικιων ημων επιμπραμενων...mike[αδει]

Ανώνυμος είπε...

συνεχιζω να θεωρω το ΔΩΣΙΜΟ ονοματος απο οποιοδηποτε - πραξη αισχρή...
...........................

και βεβαια δεν καταλαβαινω γιατί μου την πέσατε...Απο που κιως που θεωρησατε οτι οποιοδηποτε Δωσιμο δεν με ενοχλει και δεν το θεωρω απαραδεκτο;Το θεωρώ τουλαχιστον τοσο απαραδεκτο οσο το να συναντω σε ενα Αριστερο Μπλογκ τυπους-που με την ανοχή του μπλογκ - λένε ''οι Αφρικανές γεννανε σαν κουνέλες '' και αλλα Εθνοφασιστορατσιστικά ...

Τελος.

Ν.

LeftG700 είπε...

Φίλε Νοσφεράτε,


Κατ’ αρχήν: Θα σε παρακαλούσαμε να μη θεωρείς ότι σε βλέπουμε ως «εχθρό» και γι’ αυτό σου την «πέφτουμε». Δεν υπάρχει αυτό φίλε μας, δεν υπάρχει! Πώς αλλιώς να το πούμε και πώς να το γράψουμε; Από εκεί και πέρα:

Μας υποχρεώνεις να επαναλάβουμε την παράκλησή μας: Διάβαζε προσεκτικότερα! Δεν υπονοήσαμε ότι το συγκεκριμένο «δόσιμο» δεν σε ενοχλεί ή ότι δεν το θεωρείς απαράδεκτο. Αυτό το θεωρούμε δεδομένο. Γράψαμε επί λέξει: «Μας κάνει εντύπωση (όχι πολύ μεγάλη πάντως) που ο ίδιος έδειξε με το σχόλιό του στο προηγούμενο post ότι το συγκεκριμένο κρούσμα «δοσίματος» δεν τον ενοχλεί και τόσο…». Γιατί το γράψαμε; Γιατί στο τελευταίο σου σχόλιο, γραμμένο μετά από το δικό μας που σε ενημέρωνε εσένα προσωπικά για το «κατόρθωμα» της «Αριστερής Στρουθοκαμήλου», δεν έγραψες κάτι. Υπάρχει κάτι το ανεπίτρεπτο στην εντύπωσή μας ή, έστω, κάτι το αυθαίρετο;

Γράφουμε ανάμεσα στα άλλα και το αιχμηρό εντός παρενθέσεως «όχι πολύ μεγάλη πάντως». Εξήγηση: Καταλάβαμε πολύ καλά και αμέσως πού πήγαινε η ανολοκλήρωτη σύγκριση στο πρώτο-πρώτο σου σχόλιο. Θέλαμε όμως το δηλώσεις ρητά, με υπόνοιες δεν μπορούμε ούτε θέλουμε να συζητάμε. Για λόγους που εσύ ξέρεις -και δικαίωμά σου- έκρινες σκόπιμο να μας κρίνεις αντιπαραθετικά. Και σ’ αυτή τη σύγκριση μας δήλωσες ρητά με ποιόν συμπαρατάσσεσαι. Εκεί λοιπόν πήγαινε το παρενθετικό «καρφί». Και να πούμε εδώ ότι αυτή η συμπαράταξη ήταν δική σου πρωτοβουλία. Εμείς δεν βάλαμε το ζήτημα αντιπαραθετικά -με αυτή την έννοια- ούτε ζητήσαμε την καταδίκη της «Αριστερής Στρουθοκαμήλου» και την εξύψωση του εαυτού μας. Δεν είναι αυτός ο καημός μας. Ο καημός μας είναι άλλος. Αυτός ας πούμε που νιώθουμε, όταν διαπιστώνουμε ότι κάποιος αναγνώστης που μιλάει «Εθνοφασιστορατσιστικά» (επαναλαμβάνουμε απλώς τη δική σου διατύπωση) διαλέγεται εδώ και μήνες μαζί μας, ενώ κάποιοι αριστεροί -που ευαγγελίζονται μάλιστα την ανανέωση της Αριστεράς- απαξιούν. Αυτό τον καημό έβγαζε το ποστ και λυπούμαστε που δεν το κατάλαβες.


(ΣYNEXIZETAI)

LeftG700 είπε...

(ΣΥΝΕΧΕΙΑ)


Νομίζουμε ακόμα ότι δεν έχεις καταλάβει και κάτι άλλο σημαντικό. Ότι το να μιλάει κάποιος κινέζικα, π.χ., δεν αρκεί για να τον κάνει και Κινέζο! Έτσι, καταλήγεις να χαρακτηρίζεις ανθρώπους αβασάνιστα και αυθαίρετα και να μας εγκαλείς επειδή ανεχόμαστε τον Ορφέα. Δηλαδή πρέπει να του απαγορεύσουμε το λόγο επειδή γράφει ότι «οι Αφρικανές γεννούν σαν κουνέλες»; Τι είναι αυτά τα πράγματα φίλε Νοσφεράτε; Και πού ξέρουμε εμείς κατ’ αρχήν, αν στην καθημερινή του γλώσσα δεν χρησιμοποιεί την ίδια έκφραση; Δεν λέει δηλαδή, μιλώντας με την παρέα του, αυτό που εμείς τουλάχιστον το έχουμε ακούσει να λέγεται κατ’ επανάληψη: «προπολεμικά οι γυναίκες [σ.σ. στην Ελλάδα] γεννάγανε σαν κουνέλες». Το ξέρουμε; Όχι. Τότε; Να μη του απαγορεύσουμε το λόγο αλλά να μη δείχνουμε ανοχή; Δηλαδή; Πρέπει να λέμε στον κάθε συνομιλητή που δεν είναι πολίτικαλυ κορέκτ κατά την άποψή μας, πώς θα μιλάει και να του βάζουμε πιπέρι στο στόμα; Εκτός κι αν ταυτίζεις το «οι Αφρικανές γεννούν σαν κουνέλες» με το «Αίμα Τιμή Χρυσή Αυγή»!...

Φίλε Νοσφεράτε δεν έχουμε άλλη λύση από το να καταφύγουμε σε μία αποστροφή, με την ελπίδα να καταλάβεις ποιο είναι το επίδικο στο συγκεκριμένο ζήτημα:

Εμείς, ανθρώπους στον Καρατζαφέρη δεν χαρίζουμε! Το κάνει αυτό άλλωστε με επάρκεια ένα τμήμα της Αριστεράς. Εμείς προσπαθούμε, με νύχια και με δόντια, να τους διεκδικήσουμε!

Τέλος, θα επαναλάβουμε κάτι, αλλά πιο δραματικά. Όσο δραματικά επιβάλλει η δυσκολία σου να μας καταλάβεις:

Όχι αυτά που έχεις γράψει, όχι αυτά που έχεις υπονοήσει, όχι αυτά για τα οποία μας έχεις απορρίψει, αλλά τόσα κι άλλα τόσα κι άλλα τόσα να γράψεις και να πεις, την καρδιά μας δεν τη χαλάμε με πάρτη σου! (Όπως και με κανέναν άλλο συνοδοιπόρο, ανεξαρτήτως διαφωνιών). Σε θεωρούμε και θα σε θεωρούμε δικό μας και θα νιώθουμε δικοί σου. Αυτό δεν θ’ αλλάξει και παρ’ το απόφαση! Οπότε, καλά θα κάνεις από Δευτέρα να δώσεις το παρών εδώ. Από εμάς πάντως δεν θα ξεμπλέξεις εύκολα, να το ξέρεις!


Τα λέμε.


ΥΓ Αν και είναι μάλλον σαφές ότι η παραίνεση που σου απευθύναμε («Ξύπνα φίλε Νοσφεράτε! Ξύπνα!) δεν έκρυβε υποτιμητική πρόθεση, αλλά τροφοδοτήθηκε από την αγανάκτησή μας για τη στάση της «Αριστερής Στρουθοκαμήλου» σε σύνδεση με τη δική σου ανάλογη «περιπέτεια», αναγνωρίζουμε ότι ήταν λάθος μας για παραπάνω από έναν λόγους. Συνεπώς, την ανακαλούμε ρητά. (Δεν τη σβήνουμε, γιατί δεν καταδεχόμαστε να κουκουλώνουμε τα λάθη μας).

The Passenger είπε...

Συντροφοι καλησπερα.θα επρεπε να ξεκινησω κατ΄αρχας..δινοντας τον εαυτο μου,για να μην εχω αγωνια οτι μπορει να με..δωσει καποιος.Δεν θα το κανω τωρα,εκτος αν μου το ζητησει καποιος,επωνυμως βεβαια.
Λοιπον το θεμα ειναι οτι εμεις,επειδη ως ανωτεροι αριστεροι ανθρωποι δεν εγκρινουμε τις προσωπικες επιθεσεις,εχουμε βρει εναν ωραιο τροπο για να βριζουμε ο ενας τον αλλον,να ξεκατινιαζομαστε και να βγαζουμε τα απωθημενα μας,καλυπτομενοι πισω απο την ανωνυμια του διαδικτυου.Ξεκαθαριζω,αν και δεν θα επρεπε γιατι ειναι αυτονοητο,οτι αναφερομαι στις συγκεκριμενες συμπεριφορες που περιεγραψα και οχι στην κοσμια εκφραση της πολιτικης αποψης.
Ο ΤΣΕ ειχε πει καποτε οτι οι πραγματικοί επαναστάτες δεν κυκλοφορούν με κουκούλες, για έναν λόγο: Γιατί τον καιρό της επανάστασης ο λαός θα πρέπει να αναγνωρίζει στα πρόσωπα των επαναστατών την πρωτοπορία του.
Επισης ο ΜΑΡΞ ειχε πει οτι οι κομουνιστές δεν καταδέχονται να κρύψουν τις απόψεις τους και τις βλέψεις τους.
Τις παραπανω παραπομπες μην τις παρετε σοβαρα,τις εβαλα μονο και μονο για να υπαρχει ντοκουμεντο οτι εχω προφερει το ονομα του ΜΑΡΞ προσφατα..
Ευτυχως εδω δεν εχουμε τετοια κρουσματα προς το παρων,γιαυτο αλλωστε συμμετεχω και εγω,σε ολα τα αλλα μπλογκς ομως ανεξαιρετως,γινεται τις κακομοιρας.Το θεμα αυτο συζητηθηκε και στο ΣΥΝ Νικαιας στον οποιο συμμετεχω και σε αλλες οργανωσεις και υπαρχει μια εντονη δυσαρεσκεια απο πολυ κοσμο για αυτο το φαινομενο.Ναι λοιπον στην ανωνυμια αλλα ναι και στο ηθος,ναι και στον πολιτικο πολιτισμο,αλλιως οποιος θελει να βρισει ας το κανει,οχι απλως επωνυμα αλλα και face to face.Εμενα τουλαχιστον σας ειπα που θα με βρει..

LeftG700 είπε...

Φίλε ernesto,


ΟΚ, την πατήσαμε! Εμείς νομίζαμε ότι το νόημα του σχολίου σου ήταν περίπου "δεν μας παρατάτε ρε φιλάρες με τα εσωτερικά σας προβλήματα, εδώ ο κόσμος καίγεται...".

Ασχέτως του ότι πέσαμε έξω καμιά κατοσταριά χιλιόμετρα, μεταξύ μας, δεν θα είχες κι άδικο να υπονοείς αυτό που εμείς νομίζαμε. Τέλος πάντων...

Είπαμε να παίζουμε πόκα. Αλλά εσύ μας φαίνεται βλέπεις Ρηγάδες ακόμα και στον ύπνο σου! :-)


Τα λέμε.

LeftG700 είπε...

Φίλη λ.κ.,


Καταλαβαίνουμε την έμφαση που θέλεις να δώσεις σε μια αντίθεση, ωστόσο, νομίζουμε ότι υπάρχει μια κάποια (αρκετή) απόσταση μεταξύ μιας φρασεολογίας της (αριστερής) καθομιλουμένης και του απαράδεκτου από κάθε αάποψη γεγονότος του "δοσίματος". Δε συμφωνείς;


Τα λέμε.

LeftG700 είπε...

Φίλε mike,


Χωρίς να θέλουμε να φανούμε "των καλών τρόπων" συχνά και η φρασεολογία είναι αποκαλυπτική για το κατά πόσον κάποιος έχει διάθεση να γεφυρώσεις αποστάσεις ή όχι. Βέβαια, στη συγκεκριμένη περίπτωση της "Αριστερής Στρουθοκαμήλου" η άποψη για αποχώρηση της ΑΠ είναι δεδομένη.

Μην παραλείψεις να δεις πάλι το χθεσινό ποστ. Κάναμε μια συμπλήρωση που σε αφορά προσωπικά!


Τα λέμε.

LeftG700 είπε...

@mike

ΔΙΟΡΘΩΣΗ: Σε αυτό το ποστ, όχι στο χθεσινό (ό,τι θέμε λέμε...)

Αντωνης είπε...

@LG700:
Δυο πράγματα που οφείλω να σχολιάσω στα λεχθέντα σας, και απολογούμαι που απαντώ σε κουβέντες που απευθύνονται σε άλλο, αλλά αυτά τα πράγματα δεν είναι στενά προσωπικά θέματα:

"Αυτός ας πούμε που νιώθουμε, όταν διαπιστώνουμε ότι κάποιος αναγνώστης που μιλάει «Εθνοφασιστορατσιστικά» (επαναλαμβάνουμε απλώς τη δική σου διατύπωση) διαλέγεται εδώ και μήνες μαζί μας, ενώ κάποιοι αριστεροί -που ευαγγελίζονται μάλιστα την ανανέωση της Αριστεράς- απαξιούν. Αυτό τον καημό έβγαζε το ποστ και λυπούμαστε που δεν το κατάλαβες."

α) Είτε κάποιος εκπροσωπεί κάτι που το κρίνετε "εθνοφασιστορατσιστικό" είτε όχι. Προφανώς δεν υιοθετείτε τον όρο (επαναλαμβάνετε την διατύπωση Νοσφεράτου). Ποιόν όρο θα χρησιμοποιούσατε ακριβώς;
β) Προφανώς, δεν υπάρχει καμμία αντίφαση μεταξύ της θεώρησης από μέλη του οποιουδήποτε κομματιού του αριστερού χώρου ότι ανέχεστε ακροδεξιά στοιχεία και της αποχής των μελών αυτών από διάλογο μαζί σας. Το ζήτημα είναι απλώς αν η θεώρηση ότι ανέχεστε ακροδεξιά στοιχεία είναι σωστή. Τώρα, όλοι δεχόμαστε επισκέψεις από ανθρώπους σφόδρα αντίθετους με τις θέσεις μας. Προσωπικά, δεν βρίζω κανένα και δεν σβήνω σχόλια σε κανένα. Δεν κάθονται όμως και πολύ στην παρέα μου. Και δεν νομίζω ότι είναι επειδή τους φέρθηκα με βαρβαρότητα. Υπάρχει, θέλω να πω, "ανεκτικότητα" σκέτη και "ανεκτικότητα" μέχρι παρεξηγήσεως. Δεν θεωρώ υπερβολική την έκπληξη Νοσφεράτου όταν την ίδια στιγμή ακολουθεί ποστ που βάλλει εναντίον αριστερού μπλογκ (μιλώ για πριν το ποστ για την απαράδεκτη και θλιβερή για μένα ενέργεια του εν λόγω μπλογκ).


"Δηλαδή πρέπει να του απαγορεύσουμε το λόγο επειδή γράφει ότι «οι Αφρικανές γεννούν σαν κουνέλες»; Τι είναι αυτά τα πράγματα φίλε Νοσφεράτε; ... Δεν λέει δηλαδή, μιλώντας με την παρέα του, αυτό που εμείς τουλάχιστον το έχουμε ακούσει να λέγεται κατ’ επανάληψη: «προπολεμικά οι γυναίκες [σ.σ. στην Ελλάδα] γεννάγανε σαν κουνέλες». Το ξέρουμε; Όχι. Τότε; Να μη του απαγορεύσουμε το λόγο αλλά να μη δείχνουμε ανοχή; Δηλαδή; Πρέπει να λέμε στον κάθε συνομιλητή που δεν είναι πολίτικαλυ κορέκτ κατά την άποψή μας, πώς θα μιλάει και να του βάζουμε πιπέρι στο στόμα; Εκτός κι αν ταυτίζεις το «οι Αφρικανές γεννούν σαν κουνέλες» με το «Αίμα Τιμή Χρυσή Αυγή»!..."

Ώπα. Είναι θέμα πολίτικαλ κορέκτνες για σας αυτό; Μήπως μπερδεύετε λίγο τα πράγματα εδώ; Γιατί σε μια συζήτηση για την μετανάστευση, η χρήση ευθέως ρατσιστικού λόγου από κάποιον (και πώς το διαχωρίζετε αυτό από χρυσαυγίτικη ρητορική με βεβαιότητα δεν ξέρω) δεν είναι ορολογική λεπτομέρεια εφόσον συμφωνούμε αξιωματικά στην ισότητα όλων των ανθρώπων, στην ίση τους αξιοπρέπεια, στο ίσο τους δικαίωμα να αντιμετώπιζονται ανθρώπινα. Αλλιώς, αν δεν συμφωνούμε σ' αυτό παθιασμένα, διακαώς, φορτισμένα, θυμωμένα και εξεγερμένα, τι διάλο έμεινε από την αριστερά;

Και επιπλέον: η φράση «προπολεμικά οι γυναίκες [σ.σ. στην Ελλάδα] γεννάγανε σαν κουνέλες» εκπροσωπεί κάποιου είδους αθωωτική εναλλακτική; Μιλήσατε τόσες φορές για προσεκτική έκφραση και αν δεν κάνω λάθος συγκαταλέγονται στην ομάδα σας γυναίκες. Είναι, σύντροφοι (και συντρόφισσες), τρόπος αναφοράς στις γυναίκες το "γεννάγανε σαν κουνέλες"; Δείχνει σεβασμό στις γυναίκες αυτό δηλαδή και το χρησιμοποιείτε σαν τεκμήριο πιθανής αθωότητας;

Ανώνυμος είπε...

''Εμείς, ανθρώπους στον Καρατζαφέρη δεν χαρίζουμε! Το κάνει αυτό άλλωστε με επάρκεια ένα τμήμα της Αριστεράς. Εμείς προσπαθούμε, με νύχια και με δόντια, να τους διεκδικήσουμε!
''

Ε το ιδιο ακριβώς κανουν και οι Του Καρατζαφερη

''''Εμείς, ανθρώπους στον στην Αριστερα δεν χαρίζουμε! Το κάνει αυτό άλλωστε με επάρκεια ένα τμήμα της Ακρας Δεξιας (παριστανοντας την ..αριστερα). Εμείς προσπαθούμε, με νύχια και με δόντια, να τους διεκδικήσουμε!
''

LeftG700 είπε...

Φίλε Αντώνη,


Μόλις τώρα επιστρέψαμε (ο γράφων) από ένα πάρτι μιάς πολιτιστικής συνοικιακής κίνησης και δημοτικής παράταξης μαζί.

Διαβάσαμε τα σχόλιά σου και έχουμε πολλές και σοβαρές διαφωνίες. Η ώρα όμως είναι περασμένη και για να τα λέμε όλα έχουμε πιεί και κάτι παραπάνω. Αύριο, με καθαρό μυαλό.

Παρεμπιπτόντως: Στο πάρτι συμμετείχαν και Νιγηριανοί μετανάστες που τραγούδησαν και χόρεψαν. Τα φαγητά και τα ποτά επίσης Νιγηριανά. (Τα τελευταία βάραγαν κατ' ευθείαν στο σταυρό!).


Τα λέμε.

LeftG700 είπε...

Φίλε Ανώνυμε,


Δεν έχει νόημα αυτό που λες, δεν αποδεικνύει τίποτα. Αν η Αριστερά δεν επιτρέπεται να κάνει ό,τι κάνουν οι Καρατζαφερικοί, να αρχίσουμε να μαζεύουμε υπογραφές κατά της συμμετοχής μας στις εκλογές, να διαλύσουμε τα κόμματά μας και να κόψουμε και το σινεμά! (Υπάρχει κάτι από τα παραπάνω που δεν κάνουν οι Καρατζαφερικοί;)

Είπαμε να τα λέμε όλα. Αλλά να λέμε και κάτι ουσιαστικό, ναι;


Τα λέμε.

LeftG700 είπε...

Φίλε Νοσφεράτε,


Αν ο παραπάνω ανώνυμος είσαι εσύ, θα σε παρακαλούσαμε θερμά να βάζεις την υπογραφή σου. Δεν είναι ωραίο για σένα. Και φυσικά δεν τιμά και την παράταξη (μας) για την οποία αγωνίζεσαι.

Αν δεν είσαι, επίσης παρακαλούμε να το διευκρινίσεις. Θα μας διευκολύνει στον διάλογο με τον ανώνυμο φίλο.


Τα λέμε.

Ανώνυμος είπε...

αγαπητοι Φιλοι
δεν εχω καμμια υποχρεωση να διευκρινισω απολύτως τιποτε...
στην Δημοκρατια μας αλλά καιστην Μπλογκοσφαιρα προς το παρόν τουλαχιστον Οτι δεν απαγορευεται Ρητως -επιτρεπεται...
Ετσι καθώς δεν απαγορευεται να υπογραφει κανεις με το ονομα του η με το Ψευδωνυμο
επιτρεπεται ...
ελπίζω φυσικά να μη γινει κανενα Δωσιμο ε; ;)

(παντως ρε παιδιά ...αυτά που λέτε για το Δημοψηφισμα και το οτι επειδή το ζητανε οι Καρατζαφερικοι αρρα μπορουν και οι ..Αριστεροι ειναι για Γελια ή για εντελώς χαζά παιδια ..

Φυσικά το να ζητάς ΣΗΜΕΡΑ ΣΕ ΜΙΑ ΣΥΓΚΥΡΙΑ ΚΡΙΣΙΜΗ ΟΠΟΥ Η αΚΡΟΔΕΞΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΦΑΣΙΣΤΑΡΙΟ ζητά ..Δημοψηφισμα για το μεταναστευτικό σε τοποθετει διπλα διπλα με τους φασιστες ..Εδώ εχει διαμορφωθει εκ των πραγματων μετωπο ..Απο την μια πλευρά η Χρυσή αυγή ΤΟ λΆΟς ΚΑΙ Η ν. δ ΤΟΥ σΑΜΑΡΆ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΟΙ ΑΝΤΙΦΑΣΙΤΕς , ΑΝΤΙΡΑΤΣΙΣΤΕς ..ΤΩΡΑ ΤΟ ΘΥΜΗΘΗΚΑΤΕ ΤΟ...ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ;σιγά -σιγά θα μας πειτε να μαζευψουμε υπογραφες για να διωξουμε την ..Δραγωνα

Νοσφεράτος είπε...

επιπλεον για να μπουρδουκλωθειτε ακομα περισσοτερο και για να μην εχετε το μονοπώλιο στο ....''χιουμορ''
και στους περιεργους μπουρδουκλεμέδες
σας λεγω με καθε δυνατη ειλικρινεια οτι ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ Ο ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΣ

Ανώνυμος είπε...

H πραγματικά αριστερη αντιφασιστικη σταση στην παρουσα συγκυρία :

http://manosbee.blogspot.com/2010/01/blog-post_9704.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+blogspot%2FoZPq+%28busy+bee%29

LeftG700 είπε...

Φίλε Νοσφεράτε,


Δεν ξέρουμε γιατί αφήνεις αυτό το αισχρό υπονούμενο περί "δοσίματος" για μας. Και μάλιστα κάτω από ένα ποστ στο οποίο καταγγέλουμε κάτι ανάλογο.

Αν έχεις κάτι σχετικό εις βάρος μας θα σε παρακαλούσαμε να το καταγγείλεις, όπως έχεις χρέος άλλωστε.

Διαφορετικά απαιτούμε να το ανακαλέσεις.


Τα λέμε.

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητοι ''Φιλοι''

οπως μπορει να δει ο καθενας το περι δωσιματος κατω απο ενα μπλογκ που καταγγελει ενα δωσιμου αλλου -το οποιο δεν μπορει κανεις να διακρινει εκτος απο εσας και το οποιο στα καλά καθουμενα ανακατευει ολως περιεργως και τον Νοσφεράτο

Δεν το υπονοησε ο Νοσφερατος αλλά εγώ


και φυσικά εφοσον ενοχληθηκατε

ανακαλώ ..

Ουδενπροβλημα λοιπόν ...


Συνεχιστε τωρα να λέτε περι Δημοψηφισματος για τους μεταναστες και οτι αυτο σας διαφοροποιει απο το Λαος ..Ειναι ωραια η κουβεντα .. Να μην χαλασουμε για ενα υποννοουμενο και μαλιστα ανακαλεσμένο
να μη χαλασουμε και τις καρδιες μας
ε;
Φιλοι λοιπόν ξανά και συνεχιζουμε την ωραια κουβεντα
α ας συνεχισουμε και εκεινα τα πολύ αριστερά για τις ...κουνέλες ...

LeftG700 είπε...

Φίλε Αντώνη,


Κατ’ αρχήν θα το ξαναπούμε άλλη μια φορά: Δεν υπάρχει κανένα ζήτημα «απολογίας», ούτε καν με την τυπική έννοια του όρου. Ο καθένας μπορεί να παίρνει το λόγο για οποιοδήποτε ζήτημα προκύπτει κατά τη διάρκεια της κουβέντας. Και ανεξάρτητα από την αφορμή για να πάρει το λόγο, που κάλλιστα μπορεί να είναι ένα πρόσωπο ή μια συζήτηση μεταξύ δύο άλλων συνομιλητών, θεωρούμε δεδομένο ότι η συζήτηση για όλους τους συμμετέχοντες είναι εστιασμένη στο πολιτικό -με την ευρεία ερμηνεία της λέξης- στοιχείο. Αν υπάρξει θέμα «επί προσωπικού» μπορεί να δηλώνεται. Αλλά και πάλι, πώς γίνεται να μη μπορεί κάποιος να τοποθετηθεί πολιτικά επί προσωπικού επειδή δεν τον αφορά; Για τα «αυστηρά» προσωπικά ζητήματα στο τέλος-τέλος, υπάρχει το μέιλ.

Με μια πρόταση: Εμείς πιστεύουμε ότι κάθε μπλογκ πρέπει να είναι μια ανοιχτή και ατελεύτητη «συνδιάσκεψη» και εν πάση περιπτώσει αυτό φιλοδοξούμε για τούτο εδώ. Ας έρθουμε τώρα στα ζητήματα που σε απασχόλησαν:

Να ξεκινήσουμε κατά τη σειρά, απ’ το πρώτο -για την ακρίβεια από το «α» του πρώτου: Σωστά διαπιστώνεις ότι δεν υιοθετούμε τον όρο «εθνοφασιστορατσιστικά». Αλλά είναι μια κουτσή διαπίστωση. Αν ήσουν πιο προσεκτικός θα συνειδητοποιούσες ότι δεν υιοθετούμε τον όρο για τον συγκεκριμένο άνθρωπο, τον Ορφέα εν προκειμένω. Κι αυτό κάνει μια μικρή (μεγάλη) διαφορά. Γιατί δεν μπορούμε να ξέρουμε αν μιλάει «εθνοφασιστορατσιστικά» από μια έκφραση.

Εδώ θα μπορούσε να πει κάποιος: «Τι λέτε ρε μάγκες, το “οι Αφρικανές γεννάνε σαν κουνέλες” ή είναι ή δεν είναι εθνοφασιστορατσιστικό. Άλλη λύση δεν υπάρχει!».

Θα απαντούσαμε σ’ αυτόν τον κάποιον: «Τι λες ρε μάγκα; Γιατί δεν μπορεί να είναι και το ένα και το άλλο, όπως ας πούμε το “α” που, φτάνοντας μόνο μέχρι το C, είδαμε ότι σημαίνει “όχι” σε τρεις(!) γλώσσες;».

Ζόρικο και ξύπνιο παιδί ο κάποιος, θα μας έλεγε: «Από τα συμφραζόμενα μπορείτε να καταλάβετε αν είναι Άγγλος, Γάλλος, Πορτογάλος. Αφήστε τις μαλακίες και μην κάνετε τους κουτούς».

Σαν πιο ζόρικα και ξύπνια παιδιά όμως εμείς θα απαντούσαμε (εδώ, αφήνουμε αυτόν τον φίλο «κάποιο» στην ησυχία του και ξαναγυρνάμε τον διάλογο σε σένα που δεν έχουμε καμία αμφιβολία ότι υιοθετείς, όχι βέβαια τη φρασεολογία του, αλλά το επιχείρημα περί συμφραζομένων):

Ξέρεις φίλε Αντώνη τα συμφραζόμενα του Ορφέα;


(ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ)

LeftG700 είπε...

(ΣΥΝΕΧΕΙΑ)


Μιλώντας με έμφαση ανάλογη του λάθους σου και λίγο σαν «κακά παιδιά» που δεν μασάνε τα λόγια τους (πράγμα για το οποίο εσύ -θυμίζουμε- μας επαίνεσες πρόσφατα) σου λέμε:

Δεν έχεις ιδέα! Χριστό!

Εδώ δεν είχες ιδέα για το τι πρεσβεύει ο Φώτης Γεωργελές και πήγες κι έστησες ολόκληρο ποστ επάνω του! Εδώ αγνοούσες ακόμα και την ύπαρξη του αναμφίβολα κομμουνιστή καθηγητή του Παντείου, συχνά αρθρογράφου και με πολλά βιβλία στο ενεργητικό του Γιώργου Ρούση και -φυσική συνέπεια- τις απίστευτες μλκς που έχει πει κι έχει γράψει με αφορμή την ομάδα που αγαπάει, τον Ολυμπιακό. Θα ήξερες τα συμφραζόμενα του «ταπεινού» προσώπου που ακούει -διαδικτυακά τουλάχιστον- στο όνομα Ορφέας;

Επίτρεψέ μας λοιπόν φίλε Αντώνη να σου πούμε εμείς δύο μόνο από τα συμφραζόμενα του Ορφέα. Μπας και καταλάβεις επιτέλους.

Ο Ορφέας που λες, o οποίος ξέρει πολύ καλά και τι πιστεύουμε και ποιόν «Θεό» λατρεύουμε, όταν έχασε το αγαπημένο του σκυλί και η θλίψη τον συνέτριβε και η ψυχή του πονούσε -ο χειρότερος πόνος δεν είναι του δοντιού, είναι της ψυχής- στο δικό μας μπλογκ ήρθε να εκμυστηρευτεί αυτό τον πόνο και να ζητήσει παρηγοριά για το απαρηγόρητο που αντιπροσωπεύει ο Θάνατος. Αυτό εμείς το σημειώσαμε και δεν το ξεχνάμε.

Θα πεις -ίσως- πολύ συναισθηματικά όλα αυτά, πολύ μελό, δεν πείθουν. Εντάξει -ας πούμε. Πάμε στο δεύτερο συμφραζόμενο.

Αν είχες κάνει τον κόπο (όπως έχουμε κάνει εμείς) να μπεις στο μπλογκ του θα έβλεπες ένα κείμενο του Ορφέα για τον Τσε που θα σε εξέπληττε. Πιθανόν να έλεγες μάλιστα: «Διάολε! Αυτό θα μπορούσαν να το ’χουν γράψει οι Left G700! Αυτό θα μπορούσα να το ’χω γράψει κι εγώ!». Και τότε, ίσως, θα θυμόσουν αυτό που ξέρεις πολύ καλά, αλλά φαίνεται να το ξεχνάς -και ευχόμαστε αυτή να είναι η μοναδική περίπτωση που το κάνεις. Τι ξεχνάς; Ότι ο άνθρωπος είναι ένα πλάσμα γεμάτο αντιφάσεις και αλληλοσυγκρουόμενες στάσεις, συμπεριφορές και αντιλήψεις.

Αλλά δεν μπήκες φίλε Αντώνη, δεν μπήκες… Ποιος νοιάζεται για έναν Ορφέα;

Εμείς! Εμείς νοιαζόμαστε φίλε Αντώνη. Δεν ανεχόμαστε. Νοιαζόμαστε. Έχει διαφορά. Μπορείς να τη δεις;


(ΣΥΝΕΧΕΙΑ)

LeftG700 είπε...

(ΣΥΝΕΧΕΙΑ)


Μας ρωτάς πώς χαρακτηρίζουμε την έκφραση «οι Αφρικανές γεννάνε σαν κουνέλες». Σου απαντούμε: Έκφραση της καθομιλουμένης. Ή άκομψη (έκφραση της καθομιλουμένης). Ή υποτιμητική. Ή μειωτική. Ή απαξιωτική. Ή ρατσιστική. Ή «εθνοφασιστορατσιστική».

Εσύ αποφαίνεσαι. Διαλέγεις μια. Το «εθνοφασιστορατσιστική». Κι εμείς διαλέγουμε μια. Αλλά δεν αποφαινόμαστε. Γιατί η λέξη που διαλέγουμε εμείς είναι το «ή». Κι εδώ, είμαστε σίγουροι και δεν ρωτάμε: Μπορείς να καταλάβεις τη διαφορά.

Πάμε τώρα στο β) του πρώτου ζητήματος που σε απασχόλησε. Εδώ το λάθος σου -στα δικά μας μάτια τουλάχιστον- έχει πολύ μεγάλες διαστάσεις. Γιατί αυτό που περιγράφεις δεν συμβαίνει στην πραγματικότητα και απορούμε πώς δεν το έχεις καταλάβει. Η «Αριστερή Στρουθοκάμηλος» δεν έδωσε καμία εξήγηση για την απαξίωση να απαντήσει στο σχόλιό μας. Καμία. Ούτε αυτήν ούτε οποιαδήποτε άλλη. Συνεπώς όλο αυτό το σημείο είναι στον αέρα και είναι αέρας και το ίδιο. Δεν υπάρχει κάτι να συζητήσουμε εκτός από αυτό που νομίζεις εσύ. Το οποίο όπως είπαμε είναι στον αέρα κ.λπ., κ.λπ.

Παραμένοντας πάντα στο β) συνεχίζουμε. Μιλάς για «ακροδεξιά στοιχεία» και υπονοείς ευθέως τον Ορφέα. Είναι υποχρεωτικό να ισχύει αυτή άποψη; Ποιος το ορίζει έξω από σένα και τον Νοσφεράτο; Αλλά και άλλος να το όριζε και άλλοι πολλοί, γιατί πρέπει να ισχύει; Ο Ορφέας δεν έκρυψε ποτέ ότι είναι αντιαριστερός., αυτό είναι το μόνο σίγουρο. Και λοιπόν; Ξέρεις πόσοι είναι οι αντιαριστεροί στην Ελλάδα φίλε Αντώνη; Να σου πούμε εμείς. 86%. Πρέπει να μη τους ανεχόμαστε; Και πώς θα κάνουμε το 86, 66 ή 46%; Μιλώντας με εσένα και τον Νοσφεράτο κι άλλους δυό-τρεις; Βέβαια θα πεις εδώ «μα είναι ακροδεξιός!». Αυτό όμως το καλύψαμε, να μην επαναλαμβανόμαστε.

Κι ερχόμαστε στο άλλο «ωραίο». Λες ότι τους ανεχόμαστε (τους ακροδεξιούς) «μέχρι παρεξηγήσεως». Δεν εξαιρείς τον εαυτό σου από αυτή την «παρεξήγηση». Άρα μας παρεξηγείς κι εσύ -εκτός απ’ τον Νοσφεράτο βεβαίως. Και τι σημαίνει αυτό το «μέχρι παρεξηγήσεως»; Ότι μπορεί κάποιος, να σκεφτεί: «Ρε αυτοί ψιλοκαρατζαφερίζουν!».

Δεν ξέρει τι του γίνεται! Κοιμάται κι ονειρεύεται! Και μάλιστα όρθιος! Και επιπλέον δεν ξέρει, ούτε έχει καταλάβει και τα δικά μας συμφραζόμενα! Για την κατανόηση των οποίων, θα αρκούσε να έχει διαβάσει -και κατανοήσει βέβαια- ένα, μόνο ένα ποστ: Αυτό με τον τίτλο «Μαύροι Έλληνες». Ας πάει να το διαβάσει λοιπόν. Και μετά συζητάμε. Ή, όπως λένε οι καθολικοί στους γάμους τους: Ας σιωπήσει για πάντα! (Σκόπιμα δεν δίνουμε διεύθυνση. Μπας και διαβάσει και κανένα άλλο ποστ και ξεστραβωθεί ως προς το ποιές ιδέες έχουμε!).


(ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ)

LeftG700 είπε...

(ΣΥΝΕΧΕΙΑ)


Το τελευταίο από το β) σου. Γράφεις: «Δεν θεωρώ υπερβολική την έκπληξη Νοσφεράτου όταν την ίδια στιγμή ακολουθεί ποστ που βάλλει εναντίον αριστερού μπλογκ (μιλώ για πριν το ποστ για την απαράδεκτη και θλιβερή για μένα ενέργεια του εν λόγω μπλογκ)».

Δεν το καταλάβαμε αυτό. Δηλαδή επειδή κάνουμε κριτική σε άλλο αριστερό μπλογκ για «απαράδεκτη και θλιβερή ενέργεια» -δικά σου λόγια- πρέπει και να ασπαστούμε τη δική σου άποψη περί Ορφέα και τη δική σου άποψη για το πώς θα χειριστούμε το ζήτημα; Κουλό μας φαίνεται!

Για τα περί «πολίτικαλ κορέκτνες» νομίζουμε έχουμε εκφράσει την άποψή μας και δεν χρειάζεται τίποτα άλλο. Απλώς να σου θυμίσουμε αυτό που γράψαμε και στον Νοσφεράτο: Δεν αρκεί να μιλάει κανείς κινέζικα για να είναι Κινέζος. Κι ακόμα: Η αριστερή επιχειρηματολογία εκφράστηκε και από εσένα και από τον Νοσφεράτο για την προβληματικότητα τέτοιων εκφράσεων. Δεν αρκούσε; Γιατί έπρεπε υποχρεωτικά να εκφραστεί και από εμάς; Για να αποδείξουμε μήπως ότι δεν είμαστε «εθνοκομμουνιστές»; Σε ποιόν; Και τι έκανε αυτόν που αμφέβαλε να αμφιβάλλει;

Μας λες: «[…] πώς το διαχωρίζετε αυτό (σ.σ.: το “οι Αφρικανές γεννούν σαν κουνέλες”) από χρυσαυγίτικη ρητορική με βεβαιότητα δεν ξέρω». Να βοηθήσουμε. Που βρίσκεται οι δυσκολία σου; Στο ότι συλλογίζεσαι ως εξής: «Όλοι οι χρυσαυγίτες λένε “οι Αφρικανές γεννούν σαν κουνέλες”. Ο Ορφέας λέει “οι Αφρικανές γεννούν σαν κουνέλες”. Άρα ο Ορφέας είναι χρυσαυγίτης». Σωστό; Λάθος! Και μάλιστα από την πρώτη-πρώτη πρόταση. Που η σωστή διατύπωσή της είναι «όλοι οι χρυσαυγίτες και πολλοί άνθρωποι λένε…» κ.λπ., κ.λπ. Και τότε πρέπει να ψάξεις, αν ο Ορφέας που χρησιμοποιεί την ίδια έκφραση ανήκει στους χρυσαυγίτες ή στους πολλούς ανθρώπους. Κι αυτό μας φέρνει πάλι στα συμφραζόμενα για τα οποία έχουμε ήδη μιλήσει.

Για τη αξιωματική ισχύ της ισότητας: Το εκλαμβάνουμε ως ρητορική αποστροφή και δεν έχουμε κάτι να σχολιάσουμε πέρα από τη συμφωνία μας. Αν την αμφισβητείς, πες μας το για να δώσουμε περισσότερες εξηγήσεις.


(ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ)

LeftG700 είπε...

(ΣΥΝΕΧΕΙΑ)


Να έρθουμε τώρα στις γυναίκες. Κατ’ αρχήν: Έχεις κάνει λάθος. Η παρέα του μπλογκ είναι αντρική. Τις γυναίκες τις έχουμε στην κουζίνα! ;-)

Φυσικά και δεν δείχνει σεβασμό στις γυναίκες η παρομοίωση με κουνέλες. Αλλά δεν είναι η ασέβεια προς τις γυναίκες που κάνει ένα «εθνοφασιστορατσιστή»! Αν ήταν έτσι, την είχαμε κάτσει τη βάρκα για τα καλά! Μην τα μπερδεύουμε. Οι διαβαθμίσεις, οι ιεραρχήσεις και οι κλίμακες δεν έχουν καταργηθεί ακόμα. Τουλάχιστον όχι από εμάς.

Για το τέλος θα γίνουμε λίγο πιο «κακά παιδιά». Όμως θα είναι στα ψέματα!

Μια και μιλάμε τόση ώρα για «ανεκτικότητες» και τα σχετικά και μια και καταδίκασες ρητά και ανεπιφύλακτα την ενέργεια της «Αριστερής Στρουθοκαμήλου», πώς και δεν έσπευσες να αποκαθηλώσεις το avatar του συγκεκριμένου μπλογκ ακόμα από τη λίστα των αναγνωστών σου; Δεν θα μπορούσαμε να ισχυριστούμε κι εμείς με τη σειρά μας ότι ανέχεσαι πρακτικές που καταδικάζεις και μάλιστα τις ανέχεσαι «μέχρι παρεξηγήσεως»; Με άνεση! Ησύχασε όμως Αντώνη, δεν θα το κάνουμε. Γιατί καταλαβαίνουμε ότι είναι πολιτική, όχι ανοχή σε απαράδεκτες ενέργειες. Μια πολιτική που έχει στόχο να μην κοπούν οι γέφυρες, με την ελπίδα να επηρεάσεις προς τη σωστή κατεύθυνση. Την επικροτούμε απολύτως. (Παρεμπιπτόντως: Ο διαχειριστής του συγκεκριμένου μπλογκ, όπως ίσως είδες, όχι μόνο δεν συνειδητοποίησε το λάθος του, αλλά υπεραμύνεται της ενέργειάς του…).

Το ένα φέρνει το άλλο: Ξέρεις, στην παρέα του μπλογκ, εσείς οι Ολυμπιακοί έχετε σχετική πλειοψηφία (2/5). Ο ένας από αυτούς είχε πάει γήπεδο (μη ρωτάς πώς γύρισε…). Θα ήταν χρήσιμο να σου πει τι άκουσε ο Εντίνιο (το «αράπης» ήταν το ευγενικότερο). Και θα ήταν χρήσιμο ακόμα να μάθεις σε ποιό (μεγάλο) μέρος του σώματος του Λούα Λούα στήριξαν τις ελπίδες τους οι οπαδοί σας όταν μπήκε αλλάγή και τι του ζητούσαν να κάνει στους Παοκτζήδες… Όπως και ποιό τραγούδι βρέθηκε στο τοπ του ρεπερτορίου. Να στο πούμε; Άντε, να το πάρει το ποτάμι!

«Κάθε βαζέλας παοκτζής, έχει πουτάνα κόρη, έχει και έναν πούστη γιό, που τον γαμάνε όλοι» -τραγουδισμένο στο σκοπό του «Μακεδονία ξακουστή» βέβαια. Ξέρεις ποιοι ήταν οι σολίστ ασφαλώς, έτσι δεν είναι; Δεν ήταν άλλοι από τους φιλάθλους που φιγουράρουν στο Σαββατιάτικο ποστ σου για τον Ολυμπιακό.

Δεν θα μπορούσαμε να ισχυριστούμε κι εμείς πάλι με τη σειρά μας ότι ανέχεσαι όλες αυτές τις αθλιότητες; Και πάλι: Ησύχασε, δεν θα το κάνουμε. (Ας είχες να κάνεις με τον Άκη Γαβριηλίδη και θα σου λέγαμε!). Δεν θα το κάνουμε γιατί καταλαβαίνουμε.

Εσύ;


Τα λέμε.


ΥΓ Το σεντόνι αυτό ήταν απολύτως συντροφικό. Κάθε άλλη ερμηνεία -για να επαναλάβουμε και το κλείσιμο ενός πρόσφατου ποστ μας- θα είναι …λαϊκισμός! :-)

LeftG700 είπε...

@Αντώνη

ΔΙΟΡΘΩΣΗ: Στην πέμπτη παραγραφο του πρώτου από τα πέντε σχολίου, δεν είναι το "α" που σημαίνει "όχι" σε τρεις γλώσσες, αλλά το "No".

LeftG700 είπε...

Φίλε Ανώνυμε, 24/1/2010 11:00 μ.μ.


Όταν εσύ ο ίδιος θέλεις να δώσεις την εντύπωση ότι είσαι ο Νοσφεράτος και μετά έρχεσαι και ισχυρίζεσαι ότι "στα καλά καθούμενα ανακατεύουμε όλως περιέργως τον Νοσφεράτο", μία έννοια μας έρχεται στο νου: Προβοκάτσια.

Κι αυτό ισχύει ανεξάρτητα από το αν είσαι ή δεν είσαι ο Νοσφεράτος.


Τα λέμε (αλλά όχι με προβοκάτορες).

Αντωνης είπε...

Να ξεκινήσω από όσα αναφέρεστε τα οποία με αφορούν:

α) η πραγματική μου άγνοια για πρόσωπα και πράγματα στην Ελλάδα, την οποία ούτε προσπαθώ να κρύψω ούτε με ενδιαφέρει να κρύψω ουδόλως αποτελεί επιχείρημα για το τι καταλαβαίνω από τον γραπτό λόγο κάποιου. Αν ίσχυε ο παραλληλισμός που κάνετε, κανείς δεν θα σχολίαζε κανένα γιατί σχεδόν κανείς δεν γνωρίζει αρκετά κανένα.
β) Στο αριστερή στρουθοκάμηλος, όπως γνωρίζετε ήδη πολύ καλά, δεν έχω γράψει ποτέ. Δεν είμαι καν αναγνώστης. Το να τον αποκαθηλώσω ως follower από το δικό μου blog θα ήταν τερατωδώς ανάρμοστο. Δεν είμαι η Κ.Ε των blogger για να αποφασίζω επί διαγραφών. Δεν έγινε λοιπόν για τους λόγους που αναφέρετε η μη αποκαθήλωση (ενδιαφέροντος για αμοιβαία επικοινωνία) αλλά γιατί η αριστερή στρουθοκάμηλος έχει κάθε δικαίωμα να διαβάζει, αν επιθυμεί, το τι λέω εγώ, αν και εγώ δεν κάνω το ίδιο για αυτή.
γ) Αν γνωρίζατε λίγο καλύτερα για ποιον και σε ποιον μιλάτε, θα γνωρίζατε επίσης ότι για ζητήματα ρατσισμού ανάμεσα στους οπαδούς της ομάδας του, βίας, κλπ, ο γράφων έχει πολλάκις πλακωθεί λεκτικώς, διότι έχει μηδενική ανοχή σε τέτοιου είδους πρακτικές. Ισχύει ό,τι και για την αριστερά: συμμετοχή σε μια συλλογικότητα δεν σημαίνει ανοχή σε ο,τιδήποτε πράττουν τα μέλη της: αυτό δεν θα ταν συλλογικότητα αλλά συμμορία.

Επί της ουσίας: νομίζω ότι το συναισθηματικό σκέλος των όσων γράφετε υπερισχύει ξεκάθαρα της προσπάθειας έλλογης θεμελίωσης των ισχυρισμών σας. Δεν περιφρονώ το συναίσθημα, δεν θα μπορούσα. Αλλά θα σας πω ότι την έμφαση στην σκληρή κριτική που υπαγορεύει η λογική φαίνεται να την κρατάτε για κάποιους και όχι για κάποιους άλλους, τους οποίους περιβάλλετε με το συναίσθημα. Προσωπικά, δεν με πείραξε ποτέ η σκληρή κριτική εφόσον είχε βάση στη λογική, δεν την άφησα να με πειράξει. Στην μαχόμενη αριστερή πολιτική δεν χωράνε ναρκισιστικοί εγωϊσμοί και πρέπει να μάθει κανείς να είναι σκληρός με τον εαυτό του. Αυτό όμως ισχύει για όλους όσους συνασπίζονται πίσω από αυτή την ιδέα.

Για την εναλλακτική πρόταση δεν σας είπα ότι είναι εθνορατσιστική φυσικά. Σας είπα ότι εκπροσωπεί σεξισμό και ο σεξισμός δεν είναι η λύση στον εθνορατσισμό όπως προφανώς καταλαβαίνετε.

Προσωπική μου άποψη, αντίληψη, όπως θέλετε πείτε το, παραμένει ότι παρά το γεγονός ότι οι θέσεις σας δεν δίνουν από μόνες τους την αίσθηση ότι ασπάζεστε τις ιδέες του (όποιου) Ορφέα (ο οποίος είναι πολιτικός εχθρός μου και αυτή είναι όλη η εχθρότητα που θα μπορούσα να νιώσω για αυτόν), η γραμμή σας στο σχόλιο το οποίο σχολίασα και σε αυτό που μου απευθύνετε τώρα είναι πολιτικά προβληματική και χρήζει περαιτέρω περίσκεψης εκ μέρους σας.

Και κάτι τελευταίο: θεωρώ το ειλικρινές των προθέσεών σας δεδομένο, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι επικροτώ αναγκαστικά τον τρόπο που τις μεταφράζετε στην (γραπτή) πράξη εσχάτως.

Αντωνης είπε...

Κάτι που ξέχασα: Επειδή το θέμα ανάρτησης ονόματος και στοιχείων χρήστη είναι πολύ σοβαρό, επισκέφθηκα χθες το ποστ στου οποίου τα σχόλια είχε γίνει αυτό και είδα ότι έχει αφαιρεθεί το επίμαχο σχόλιο από τον ιστολόγο. Κάνω λάθος; Το ρωτάω γιατί πιο πάνω λέτε κάτι για μη μεταμέλεια του μπλογκ αν δεν κάνω λάθος και θέλω να ξέρω αν έκανε ένα καλό αυτή η συζήτηση.

LeftG700 είπε...

Φίλε Αντώνη,


Απαντούμε στα λίγα που σχολίασες.

Η αναφορά στο τι δεν ξέρεις από την ελληνική πραγματικότητα, επί της ουσίας, σχετικοποιεί την άγνοιά σου περί Ορφέα. Είναι, με αυτή την έννοια, ελαφρυντική στο συγκεκριμένο ζήτημα. Βέβαια είναι επιβαρυντική από μία άλλη σκοπιά: Είναι μεγαλύτερο πολιτικό λάθος και έχει μεγαλύτερο δυσμενή πολιτικό αντίκτυπο να εμφανίζεσαι (όχι μέχρι παρεξηγήσεως, από εμάς τουλάχιστον) ασπαζόμενος τις απόψεις ενός φιλελεύθερου του κερατά (Γεωργελές) επειδή δεν τον ξέρεις, παρά να χαρακτηρίζεις κάποιον, εμμέσως πλην σαφώς, ως «εθνοφασιστορατσιστή» χωρίς επαρκή στοιχεία. Φυσικά και μπορείς να σχολιάζεις τους πάντες χωρίς να είσαι υποχρεωμένος να έχεις το πλήρες βιογραφικό τους. Με τη δέουσα προσοχή όμως. Και για να επανέλθουμε στον Ορφέα -θα ‘χει λόξιγκα ο άνθρωπος- κι εμείς σχολιάσαμε το λόγο του. Αλλά με τη δέουσα προσοχή («Προφύλαξε τον εαυτό σου από τον κίνδυνο να χαρακτηριστείς ρατσιστής»).

β) Μην εξηγείς πράγματα για τα οποία δεν ασκήσαμε τελικά κριτική. Αν το είχαμε κάνει οι εξηγήσεις σου δεν θα ήταν επαρκείς.

γ) Ισχύει το ίδιο με το β).

Για όσα επί της ουσίας ζητήματα θίξαμε και σχολιάζεις:

Εκτός από το συναίσθημα θεωρούμε ότι υπήρχε και καρτεσιανή λογική. Και ξέρουμε πολύ καλά τι θεωρούμε όταν χρησιμοποιούμε τη λέξη «θεωρούμε».

Η έμφαση στην κριτική είναι πάντα για συντρόφους. Με τους «κάποιους άλλους» δεν υπάρχει κριτική. Υπάρχει αντιπαλότητα. (Αλλά έξυπνη).

Δεν ξέρουμε αν αυτό που λες, ότι δηλαδή όλοι όσοι συνασπίζονται πίσω από μια ιδέα πρέπει να είναι σκληροί με τον εαυτό τους, το λες για μας. Αν είναι έτσι, είναι άδικο. Γιατί αυτό που λέμε ότι δεν χαλάμε την καρδιά μας με κανένα σύντροφο το αποδείξαμε στην πράξη με τον Νοσφεράτο καταπίνοντας πολλά. Και αποδείξαμε και κάτι άλλο, κατά παράξενη συγκυρία πάλι με τον Νοσφεράτο: Μπορούμε να είμαστε αρκετά σκληροί για να γράφουμε φαρδιά-πλατιά τη λέξη «ανακαλούμε» όποτε κρίνουμε ότι αυτό πρέπει να κάνουμε. Κάτι που θα χαιρόμαστε αν είχες κάνει κι εσύ, αντί να γράψεις απλώς «[...] οι θέσεις σας δεν δίνουν από μόνες τους την αίσθηση ότι ασπάζεστε τις ιδέες του (όποιου) Ορφέα [...]».

Είναι απολύτως λανθασμένη η άποψη που σχημάτισες ότι θεωρούμε τον σεξισμό «λύση». Ούτε κατά διάνοια. Απλώς, τον θεωρούμε μικρότερο πρόβλημα από τον φασισμό. Αυτά τα «όλα μαζί κι ό,τι βγεί», χωρίς προτεραιότητες, κύριους και δευτερεύοντες στόχους και τα συμπαρομαρτούντα, ποτέ δεν μας γοήτευσαν. Όπως λέγαμε πρόσφατα και στον φίλο Left Liberal Synthesis, δεν έχουμε βρεθεί σε καμία στιγμή υπό την επήρεια του μεταμοντερνισμού.

Μέχρι τη στιγμή που γράφονται αυτές οι γραμμές, δεν πιστεύουμε ότι η γραμμή μας επί των συζητηθέντων ζητημάτων είναι πολιτικά προβληματική. Δεν εγγυόμαστε τίποτα για το μέλλον όμως, δεδομένου ότι επανεξετάζουμε τακτικά τα πεπραγμένα μας. Αν το διαπιστώσουμε, θα κάνουμε τις απαραίτητες διορθώσεις. Και να ξέρεις, όταν εμείς κάνουμε διορθώσεις, συνηθίζουμε να τις κάνουμε φαρδιά-πλατιά...

Για το τελευταίο: Είμαστε λίγο «κακά παιδιά», το παραδεχόμαστε. Αλλά έχουμε καλή και καθαρή καρδιά. Και προπάντων: αριστερή!


Τα λέμε.


ΥΓ Όλα όσα γράφουμε σε αυτό το σχόλιο τα θεωρούμε πολύ σοβαρά. Αλλά δεν δίνουμε δεκάρα γι’ αυτά! Μας φαίνονται ασήμαντα μπροστά στη χαρά μας, που η όποια συμφωνία σου με τον Νοσφεράτο δεν έφτασε μέχρι του σημείου να κλείσεις κι εσύ το σχόλιό σου με τη λέξη «τέλος»...

ΥΓ2 Δεν θα ξαναπάρουμε τον λόγο για να συζητήσουμε μαζί σου όλα αυτά τα θέματα. Αφήνουμε το κλείσιμο σε εσένα, αν το θέλεις φυσικά.

LeftG700 είπε...

Φίλε Αντώνη,


Απαντούμε σε ξεχωριστό σχόλιο -για προφανείς λόγους- στο δεύτερο, «ξεχασιάρικο» σχόλιό σου:

Μέχρι την ώρα που γράφονται αυτές οι γραμμές, 2-3 λεπτά δηλαδή πριν πατήσουμε το έντερ, ναι, κάνεις λάθος.


Τα λέμε.

Αντωνης είπε...

Λυπάμαι που κάνω λάθος, ήλπιζα να είχα δίκαιο. Προφανώς επισκέφθηκα τη λάθος ανάρτηση.

Για τα όσα λέτε πιο πάνω, όχι, δεν θέλω κάτι να προσθέσω από την πλευρά μου. Αυτό που είχε (για μένα) πολιτικό νόημα το κατέθεσα. Τα υπόλοιπα, που έχουν προσωπικό νόημα, δεν αφορούν κανέναν άλλο εκτός από εμένα.

LeftG700 είπε...

OK σύντροφε. Τα λέμε.

LeftG700 είπε...

Φίλε Passenger,


Κατ’ αρχήν σου ζητάμε συγνώμη για την καθυστερημένη απάντηση. (Αφού μας θεωρείς συντρόφους, δεν θα μας την αρνηθείς, έτσι;). Ως ελαφρυντικό καταθέτουμε ότι προέκυψαν κάποια σοβαρά πολιτικά ζητήματα που έπρεπε κάπως να διευθετηθούν.

Για το συγκεκριμένο θέμα του ποστ η εντύπωσή μας είναι ότι ο φίλος που υπέστη την αποκάλυψη δεν ανήκει στις περιπτώσεις των υβριστών. Ο άνθρωπος έκανε πολιτική κριτική αντιπαράθεση και μάλλον κόσμια.

Για το ζήτημα των ύβρεων εμείς έχουμε πει σε κάποια παλιότερη αφορμή «όποιος θέλει να βρίσει, ας βρίσει εμάς». Τι σημαίνει αυτό; Ότι κατ’ αρχήν θεωρούμε υποχρέωσή μας να προστατεύσουμε τους συνομιλητές μας από υβριστικές ή συκοφαντικές επιθέσεις -για τον εαυτό μας έχουμε μεγαλύτερη ανεκτικότητα (όχι ανεξάντλητη βέβαια…). Τέτοιου τύπου σχόλια θα σβήνονται όχι όμως χωρίς εξηγήσεις και αποδείξεις. Τώρα, εδώ θέλει κάποια προσοχή: Οι πολιτικές κριτικές ή και χαρακτηρισμοί δεν μπορούν να θεωρηθούν ύβρεις. Μπορεί να είναι σκληρές, άδικες ή αυθαίρετες. Δεν γίνεται όμως να σβήνονται σχόλια γι’ αυτό το λόγο, το καταλαβαίνεις πιστεύουμε. Διαφορετικά θα μπορούσε ο καθένας να ζητήσει τη φίμωση μιας αντίθετης άποψης επειδή είναι δήθεν υβριστική, ενώ στην πραγματικότητα είναι απλώς μια σκληρή κριτική, έστω και λάθος. Πάντως, όπως λες κι εσύ, εδώ δεν έχουμε τέτοια προβλήματα. Ένα ζήτημα που προέκυψε χθες με κάποιον σχολιογράφο έληξε αισίως, με την έννοια ότι κατάλαβε το λάθος που έκανε σε σχέση με μας.

Καταλαβαίνουμε το αστείο σου με την αναφορά στο όνομα του Μαρξ, αλλά καλού-κακού να διευκρινίσουμε ότι αυτό που είπαμε για τον Κουβέλη δεν πρέπει να ερμηνευτεί κυριολεκτικά. Ήταν μια έκφραση για να υπογραμμίσουμε το γεγονός πως ο συγκεκριμένος πολιτικός επί της ουσίας έχει διαγράψει τις βασικές πλευρές της μαρξικής κοσμοθεωρίας.

Για τις κουκούλες: Έχουμε ακούσει κι εμείς τα λόγια του Τσε και του Μαρξ. Από την άλλη όμως έχουμε δει και τις φωτογραφίες του ίδιου του Τσε μεταμφιεσμένου (και αγνώριστου) όπως και του Λένιν. Συμπέρασμα δικό μας: Όπως λένε και οι Γάλλοι, a la guerre comme a la guerre (στον πόλεμο, όπως στον πόλεμο)!

Τέλος: Όχι για να το παινευτούμε, αλλά επειδή το πιστεύουμε, δεν νομίζουμε ότι έχουμε αναγνώστες που ακόμα και στη μεγαλύτερη διαφωνία τους θα αντιδρούσαν εκδικητικά «δίνοντας»! Οπότε, μην ανησυχείς! :-)


Τα λέμε.