Κυριακή, 16 Ιανουαρίου 2011

Περί φράχτη δευτερολογία


Το προηγούμενο post προκάλεσε κάποιες απορίες, όπως ρητά δήλωσαν κάποιοι φίλοι σχολιαστές. Ορισμένες από αυτές ήταν πραγματικές και ορισμένες «διπλωματικές», ήταν δηλαδή, αυτές οι δεύτερες, καλυμμένες διαφωνίες, εκφρασμένες με έμμεσο τρόπο, για λόγους ευγένειας, υποθέτουμε[1]. Προτιμήσαμε, αντί απαντήσεων ad hoc μέσω σχολίων, να κάνουμε μια συμπληρωματική και διευκρινιστική ανάρτηση· αυτή που διαβάζετε. Θα αριθμήσουμε και θα είμαστε συνοπτικοί (ένας από τους παράγοντες σύγχυσης ήταν και η μεγάλη έκταση του επίμαχου post, πέρα από τις όποιες, ενδεχομένως, εκφραστικές μας αδυναμίες).

Ι. ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ
Ο τίτλος, όπως όλοι(;) κατάλαβαν είναι παραλλαγή της γνωστής ατάκας «δείχνουνε σε κάποιον το φεγγάρι κι εκείνος κοιτάζει το δάχτυλο». Τι θέλει να πει ο ανώνυμος ποιητής; Όλοι το ξέρουμε: μην κοιτάτε το προφανές, το πιο άμεσα προσβάσιμο στην εμπειρία. Κοιτάτε αυτό που είναι πιο πέρα ή πιο βαθιά. Σε συνδυασμό με το κείμενο, ο τίτλος δεν παρουσιάζει μεγάλο βαθμό δυσκολίας κατανόησης. Συνεπώς, όσοι διατύπωσαν απορίες επ’ αυτού, κόβονται για την επόμενη εξεταστική περίοδο και υποχρεούνται να επιστρέψουν το πάσο τους μέχρι την έναρξή της (οι Έλληνες φορολογούμενοι δεν είναι υποχρεωμένοι να επιβαρύνονται για να έχουν αυτοί μειωμένο εισιτήριο, ενόσω, αντί να μελετούν —έστω ένα post διάολε!— τρέχουν σε «αντιεθνικιστικά» συλλαλητήρια, με τον μάτη τους όχι «άγριο για τσιγάρο», αλλά για γκόμενες, και μάλιστα θεσσαλονικιές, που είναι, κατά τα θρυλούμενα, και «υπόπτου ηθικής»!).

ΙΙ. ΣΤΟΧΕΥΣΗ
Παρά το γεγονός ότι φροντίσαμε να διευκρινίσουμε ρητά πως «Δεν είναι μέσα στις στοχεύσεις αυτού του post η πολύπλευρη ανάλυση του μεταναστευτικού», κάποιοι μας έγραψαν στις παλαιότερες των στρατιωτικών τους αρβυλών και ζήτησαν τοποθέτηση εφ’ όλης της ύλης! Για να τα λέμε όλα, τούτο διέπραξε ο αγαπητότατος σ’ εμάς товариш Яков. Δικαιολογείται όμως, γιατί τώρα μαθαίνει τα ελληνικά.

Το μεταναστευτικό πρόβλημα δεν ήταν λοιπόν μέσα στις στοχεύσεις του post. Τι ήταν; Κι αυτό το διευκρινίσαμε ρητά: ήταν ο αριστερός λόγος που εκφωνείται για σχετικά και συγκεκριμένα προβλήματα σχετικά με αυτό· εν προκειμένω, ο αριστερός λόγος για τον περίφημο φράχτη.

ΙΙΙ. ΤΥΦΛΟΤΗΤΑ
Όπως εύκολα συνάγεται από το κείμενο και (πανεύκολα) από τα συμπεράσματα, καταλογίσαμε στον αριστερό λόγο[2] τυφλότητα επειδή, αλλού λιγότερο κι αλλού περισσότερο, έλειψε από αυτόν η έκφραση της σαφούς και επαρκώς υποστηριζόμενης θέσης ότι η αναγκαστική, μαζική και απότομη μετανάστευση δεν είναι πηγή ευδαιμονίας, αλλά πηγή δεινών. Και κάναμε σαφές ότι αυτό που περίσσεψε ήταν η καταγγελιολογία (το εύκολο της υπόθεσης δηλαδή) και διάφορα άλλα τα οποία κατέληγαν σε μια υμνολογία του Άλλου και σε μια μουγκαμάρα για την κατάρα της μετανάστευσης του συγκεκριμένου τύπου.

IV. ΣΥΝΘΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ
Κατά την άποψή μας, η μουγκαμάρα εξηγείται από τη δυσκολία ενός υπολογίσιμου τμήματος της Αριστεράς να συνειδητοποιήσει την εκτυφλωτική αλήθεια του συνθήματος «Ναι στους μετανάστες – Όχι στη μετανάστευση». Πρόκειται περί ιδεοληψίας, δεν εξηγείται αλλιώς. Και οι ιδεοληψίες είναι άσχημο πράγμα. Γιατί μπορούν να σε φτάσουν στο σημείο να υποστηρίξεις στα σοβαρά και δημοσίως ότι «[…] όχι, δεν έχει κανένα λόγο να μιλά [για τη μετανάστευση] η αριστερά που μας ενδιαφέρει. Αντί να ασχολείται με ‘‘την μετανάστευση’’, πολύ καλά θα κάνει να ασχοληθεί με τον ιμπεριαλισμό και τις συνεπαγωγές του, τη φτώχεια και την ανεργία.», όπως κάνει ο Αντώνης(RD)!!! Όπου, από τις συνεπαγωγές του ιμπεριαλισμού αναγνωρίζεται ως απόλυτα υπαρκτή η φτώχεια και η ανεργία, αλλά η μετανάστευση αναγνωρίζεται μόνο κατά τη σχετικότητα που υποδηλώνουν τα εισαγωγικά στα οποία τοποθετεί τη λέξη! Με ποια λογική συμβαίνει αυτό; Είναι κρίμα που ο Αντώνης αποχώρησε[3] από το τσαρδί μας κι έτσι δεν θα μας εξηγήσει τη λογική του. Πάντως, μη την ψάχνετε. Δεν υπάρχει λογική στις ιδεοληψίες…

V. ΜΙΛΑ ΡΕ! ΕΙΣΑΙ ΥΠΕΡ Ή ΚΑΤΑ; ΘΑ ΤΑ ΞΕΡΑΣΕΙΣ ΟΛΑ ΚΑΡΙΟΛΗ!
Διατυπώθηκαν ερωτήματα και εκφράστηκαν και κάποιες αμφιβολίες, αν είμαστε υπέρ(!) ή κατά του φράχτη. Περιοριζόμαστε εδώ, για να μη μακρηγορήσουμε, να σας παραπέμψουμε στην απάντηση που δώσαμε χθες βράδυ σε έναν φίλο σχολιαστή ο οποίος διατύπωσε την άποψη ότι στο σχετικό ζήτημα αφήνουμε τα πράγματα λίγο φλου. Θα τη δείτε εδώ με ένα κλικ.


Επίλογος

Ήταν άνευ χρησιμότητας το προηγούμενο post; Αν περίμενε κανείς ότι θα έλυνε το πρόβλημα της μετανάστευσης, απολύτως ναι. Αν όμως περίμενε να ακούσει τι ανεπάρκειες έχει ο συνήθης αριστερός λόγος, σίγουρα όχι. Δεν τις αναδείξαμε όλες βέβαια. Αλλά νομίζουμε ότι αναδείχθηκε η βασικότερη. Ότι δηλαδή η Αριστερά, σε σημαντικό βαθμό, απαξιώνει να ασχοληθεί με το πώς θα μειωθεί η πίεση που δεχόμαστε ως κοινωνικός σχηματισμός[4] από τη μετανάστευση, από ένα δηλαδή εκ των επακόλουθων της εκμετάλλευσης και των πολέμων του ιμπεριαλισμού. Άλλοι γιατί θεωρούν πως, αφού είμαστε με τους μετανάστες, είμαστε και με όλα τα παράγωγα της λέξης, άλλοι γιατί μας παραπέμπουν στον παγκόσμιο σοσιαλισμό, άλλοι γιατί πιστεύουν ότι δεν πρέπει να ασχολούμεθα με αυτό το ζήτημα, κι άλλοι γιατί φοβούνται ότι έτσι θα εκτεθεί το πραγματικό, απεχθές πρόσωπο της «προοδευτικής» Ευρωπαϊκής Ένωσης που μας ψιλοκούνησε και το δάχτυλο για μη σεβασμό των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και θα χαρακτηριστούν «αντιευρωπαϊστές»!!! Γιατί βέβαια, επειδή δεν θέλουμε φράχτες και στρατόπεδα συγκέντρωσης, το μοναδικό που μας μένει είναι να μεταφέρουμε το πρόβλημα στην «πεφωτισμένη ΕΕ», λέγοντάς της να βάλει το μπαλάκι και των δικών της μεγάλων ανομημάτων εις βάρος του τρίτου και τέταρτου κόσμου εκεί πού ξέρει, αντί να το πετάει στη δική μας αυλή.

Κι αυτή ήταν η «μοναδική γαμημένη ιδέα» που συνεισφέραμε με το προηγούμενο post!


[1] Υποθέτουμε ελπίζοντας ότι, εκτός από την ευγένεια, δεν υπήρξε και «φόβος» για την έκφραση διαφορετικής άποψης από τη δική μας.

[2] Να τονίσουμε εδώ ότι μιλάμε για τον λόγο και όχι για τους εκφέροντες αυτόν το λόγο. Το γεγονός ότι ο λόγος εκφέρεται από πρόσωπα δεν σημαίνει υποχρεωτικά ότι στοχοποιούμε πρόσωπα, όπως φαίνεται να πιστεύει ο φίλος zalion (και άλλοι κατά καιρούς).

[3] Φροντίζοντας ταυτόχρονα και να ναρκοθετήσει τον δρόμο ώστε να μη μπορούμε να πάμε ούτε εμείς στο RD για να τον ρωτήσουμε. Προφανώς, μας θεωρεί εχθρικό στρατό! Δεδομένου όμως ότι μας θεωρεί και …μονοπρόσωπο στρατό, η ναρκοθέτηση που έκανε αγγίζει τα όρια της φοβικής αντίδρασης!…

[4] Χρησιμοποιούμε τον συγκεκριμένο politically correct όρο, μπας και τη γλυτώσουμε…


Στην εικόνα, το εξώφυλλο του ομώνυμου δίσκου των Pink Floyd ακόμα πιο «πειραγμένο».

23 σχόλια:

Νοσφεράτος είπε...

αλλα αντ αλλων ...

(Υποννοουμενα και ασχετες μπηχτες - ασυναρτητα δ=βεβαια - καμμια απαντηση σε ερωτηματ , αερολογιες κλπ
τα γνωστα
Μπραβο παιδια ..καταφερατε το σχεδόν ακατορθωτο . Σπανιοτατα βλεπεις πια τετοια ποστ..

-----

LeftG700 είπε...

Αχ βρε Νοσφεράτε!... Ούτε το χιούμορ δεν μπορεί να "διαβάσει" πια ο ...μάτης σου; Γιατί δεν κουλάρεις λίγο;

Νοσφεράτος είπε...

ρε συ (η ρε σεις μιας και εσιτε πολλοι)..τιεννοεις οταν λές ο ματης σου και ο ματης σου ..βρε μπας κι υπονοειτε τιποτε; ποιος ματης μου βρε;


χιουμορ νομιζετε οτι κανετε;
- τωρα αν υποννοιητε τιποτε απο τις και ειναι ακομα μια απο τις γνωστες φαραμκερες εξυπναδες που νομιζετε ''χιουμορ''

οποιος ψαξει την περιοδο Δημοτικών στον Μπλογκ μου θα βρει κυριως αναρτησεις υπερ του Υποψηφιου του Συριζα και Συν και Νυν Δημοτικου συμβουλου στη Θεσσαλονικη .....

--------------------
Γιατι βρε μια σταλια παιδια και ενώ ειστε προφανεστατα ασχετοι

πετατε ολο σποντες και εντελώς λάθος υπονοουμενα και μετά το ριχνετε ταχα μου στην πλακα και στο χιουμορ ε;
εκτος αν νμιζετε πραγματικά πως εχετε ΧΙΟΥΜΟΡ ...
--------------------------
εγω βρισκω βεβαια κατι ακρως χιουμοριστικο σε σας αλλά οχι οπως το εννοειτεεσεις .. Εχετε ενα λανθανον - και μαλλον Κατα λάθος - χιουμορ ..

---------------------------

LeftG700 είπε...

Νοσφεράτε, ούτε όσα χιουμοριστικά λέγονται για σένα (όχι από εμάς τους κακούς, από ανθρώπους που θεωρείς φίλους σου) δεν θυμάσαι; Δεν θυμάσαι, στην Καρακάξα και αλλού, να μιλάνε για "τον μάτη" σου; Αυτό χρησιμοποιήσαμε Νοσφεράτε, όχι για να υπονοήσουμε τίποτε κακό, αλλά για το χιουμοριστικό του πράγματος. Αλλά δεν σου κάνει τίποτε από εμάς. Ούτε τα σοβαρά, ούτε τα αστεία. Εντάξει Νοσφεράτε, το έχουμε καραεμπεδώσει.

Όμως, επί της ουσίας δεν έχεις τίποτε να πεις; Λέμε εμείς μαλακίες; Οk, no problem. Πες μας εσύ τα σωστά! Σε ακούμε.

Και μη σπας το κεφάλι σου πόσοι είμαστε. Πρέπει να το ξαναγράψουμε κ α ι για σένα; Έτσι φαίνεται. Φάτο λοιπόν:

Πρώτον, είμαστε πέντε· και δεύτερον, δεν έχει την π α ρ α μ ι κ ρ ή γ α μ η μ έ ν η σημασία το πόσοι είμαστε! Γκέγκε;

Νοσφεράτε, Νοσφεράτε, πάψε να το παίζεις …Μπέκας, κι έλα στο θέμα!

Νοσφεράτος είπε...

Πρώτον, είμαστε πέντε· και δεύτερον, δεν έχει την π α ρ α μ ι κ ρ ή γ α μ η μ έ ν η σημασία το πόσοι είμαστε! Γκέγκε;


σας ειπα εγω ποσοι ειστε; παλι αλλα ανταλλων .. ειστε οσοι νομιζετε ..
τωρα
επι του θεματος:
σταχυολογώ

''εκτυφλωτική αλήθεια του συνθήματος «Ναι στους μετανάστες – Όχι στη μετανάστευση». ''

σιγά μη παθει τιποτις ο ..ματις μας .. σιγά ..θα μας τυφλώστε ρε παιδι(α) μετην εκτυφλωτική σας αληθεια..

------------
αν άνευ χρησιμότητας το προηγούμενο post; Αν περίμενε κανείς ότι θα έλυνε το πρόβλημα της μετανάστευσης, απολύτως ναι. Αν όμως περίμενε να ακούσει τι ανεπάρκειες έχει ο συνήθης αριστερός λόγος, σίγουρα όχι. Δεν τις αναδείξαμε όλες βέβαια. Αλλά νομίζουμε ότι αναδείχθηκε η βασικότερη. ''
η βασικοτερη .; μπραβο ρε παιδες ..και ποιος το λεει; εσεις...
-------------------------------
Τι ήταν; Κι αυτό το διευκρινίσαμε ρητά: ήταν ο αριστερός λόγος που εκφωνείται για σχετικά και συγκεκριμένα προβλήματα σχετικά με αυτό· εν προκειμένω, ο αριστερός λόγος για τον περίφημο φράχτη.
-----------------------------

λοιπόν ο αριστεροος και οχι μόνο λόγος κατηγγειλε -οπω λετε συγκεκριμμενα τον φρακτη ..
εσεις -οπως λετε - καταγελετετον αριστερο λόγο που καταγγελει συγκεκριμένατον φρακτη ..
τι Λετε εσεις τωρα επι του φρακτου;

δυσκολα ε;

εχετε ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΠΛΑΚΑ.

εντωμεταξύ παρατηρησα οτι ετσι κι σας κολησει μια ατακα-μεταφραση αγκλικουρας - οπως το φακ-γαμημενο κλπ δεν σας ξεκολλάει..κτα ταλλα μου κανετε και τους..εθνοπρεποεις..
Δεν εναι ελληνική εκφραση αυτο μωρε .. Δεν τολέμε πως το λενε ..
-----------------------------------
-- ΛΟΙΠΌΝ ΘΑ ΠΕΡΝΑΩ ΑΠΟ ΔΩ για να δασκεδαζω
ελατε και σεις

εν τωμταξύ γιατι πεταξατε εκεινες τους ψΕΥΤΟΥΛΙΤΣΕς ΟΤΙ ΤΑΧΑ ΣΑς ΕΧΩ ΚΟΜΜΈΝΟΥς;
γιατι ρε Λεφτηδες κανετε τετοια ε;

demetrat είπε...

αγαπητοί λέφτηδες
για να μη ξαναχαθούμε,σας θερμοπαρακαλώ
μη το συνεχίζετε άλλο με το κόψιμο-μη κοψιμο,αντώνη γύρνα πίσω να μας εξηγήσεις, και την κολοκυθιά άμ πόσοι θές να είμαστε....
κανέναν μα εντελώς κανέναν δεν αφορουν αυτά τα στριφώματα.
.............
Τώρα γιά καινούριο (και συμμαζεμένο ποστ.
Εάν δεν είχαμε χάσει και τ' αυγά και τα πασκάλια στο προηγούμενο,
θα είχατε δει πως αρκετοί προσπάθησαν να απαντήσουν επί της ουσίας του φράχτη σου.
ΚΑΙ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΟΛΟΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΕΥΦΥΟΛΌΓΗΜΑ.
και επειδή το γνωρίζουμε,νάστε σίγουροι πως κατανοήσαμε και τον τίτλο που΄βάλατε ,(που καθόλου βέβαια δεν παρέπεμπε στο παλιό ωραίο)μόνο και μόνο γιατί σας αγαπάμε.Αφήστε λοιπόν τα δασκαλίστικα περί ανεξιταστέων.

Όσο αφορά εμένα λοιπόν και τον ορίζοντα του φράχτη , σου έχω απαντήσει


"βλέπω μόνο ό,τι μπαίνει στο οπτικό μου πεδίο.Τα υπόλοιπα μόνο να τα υποψιάζομαι, ή να τα συμπεραίνω μπορώ και να μεροληπτώ επ' αυτών.
Θα μου πεις και το δάχτυλο του Παπουτσή μπαίνει , αλλά μη ξεράσω τώρα....
Εάν όμως εννοείς τα συμπεράσματα εκτός φράχτη .
Από ποιά μεριά τα θες;
Ήδη σου είπα μερικά."
.......................

όσο αφορά την αριστερά και τον αριστερό της λόγο, σου απάντησα επισης , με αρκετές αιχμές που δεν θεώρησα απαραίτητο να τονιστούν.
Μάλλον έκανα λάθος.

"Πάμε στις καθαρές σύντομες κουβέντες τότε.
η αριστερά οφείλει να καταγγείλει το φράχτη,-γιατί βέβαια τείχος είναι άλλο πράμμα, Και ξέρουμε πολύ καλά τί είναι.Άλλο που δε μας
βολεύει η κυριολεξία-
Γιά δυό τρείς κύριους λόγους κατ εμέ.
Ο πρώτος και κυριότερος γιατί πρέπει να είναι συνεπής με τον εαυτό της.Αν και πιστεύω πως μιά ειλικρινής και ρεαλιστική ματιά στα πράμματα θα της έδινε τους πόντους που ψάχνει απεγνωσμένα.
Ο δύος, πως αντικειμενικά το να βάζεις φράχτες στον πεινασμένο είναι μιά τρύπα στο νερό.
Μιάς ,έχει αποδειχτεί πως ο πεινασμένος θα μπεί από αλλού.΄
Και καλά κάνει να το λέει γιά να γλυτώσουμε τα έξοδα που συνεπάγεται σπό όλο αυτό το χαρούμενο καρναβάλι.
Τριτον δεν έχει,όλοι οι υπόλοιποι είναι συνιστώσες του πρώτου."
...............

όσο γιά το τι νομίζω ,(ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΠΑΙΤΩ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΣΕΙΣ) επί του θέματος ,
γιατί ΟΎΤΕ να το λύσω ΟΥΤΕ και να το πιάσω από παντού μπορώ,
σου απάντησα με έτούτα.

"
Σίγουρα ο κυνηγημένος από τη στιγμή που θα αποφασίσει να φύγει, θα φύγει.
Ακόμα κι αν στα κράτη από όπου προέρχονται οι μετανάστες γίνεται το μπάχαλο της αρκούδας, Οι εδώ πρέπει να διεκδικήσουν αυτά που διεκδικούν όλοι στην ευρώπη.
Αφού δεν το κάνουν, πως είναι δυνατόν να προεξοφλείται πως δε θα γίνει τίποτα;
Δεν θα λυθεί το πρόβλημα γιατί οι αιτίες που το δημιουργούν συνεχίζουν να ισχύουν.
Αλλά με χαλάει να βλέπω τα παιδιά τα δικά μας σκυμμένα και να μη βγάζουν άχνα.
..............
και επίσης
"
Το καλύτερο σ' αυτή την ιστορία, είναι πρώτον, που τα παιδιά τα δικά μας δεν έχουν τον κώλο να διεκδικήσουν τα δίκια τους σύμφωνα με τους νόμους της εε.
Δηλαδή να κάνουν τις προβλεπόμενες συμφωνίες με τις χώρες προέλευσης των μεταναστών
.Ότι κάνουν όλοι σ αυτήν την ευρώπη δηλαδή.Να κάνουν φασαρία μ άλλα λόγια.
Και εξ αιτίας αυτής της αφωνίας, αρχίσανε να παίζουν με τα λέγκο."
............
Αυτά.
ελπίζω να τα καταφέρουμε να μείνουμε εντός θέματος, και όχι να γίνουμε πάλι το "σπίτι των ανέμων"
και η "πικρή μικρή μου αγάπη"

δ

Ανώνυμος είπε...

Ορέ Λέφτηδες

θα κάνω πρώτα την αυτοκριτική μου ώστε να έχω το διακαίωμα να απαντήσω. !

Πράγματι φορτισμένος ως ένα βαθμό από το φλέγον και άμεσο , ανεπαρκής αναγνώστης και με ελλιπή ελληνική παιδεία δεν μπόρεσα να διακρίνω το για εσάς καίριο , όπως επιχειρήσατε να το αναπτύξετε στο προηγούμενο περί φράκτη ποστ.

Θεώρησα ο ζαβός ότι αυτό που ενδιαφέρει είναι το ζήτημα του "φράκτη" , όπως το προσέγγισε σε πρώτη αντίδραση μέρος του "αριστερού" τύπου. Εσείς όμως θελήσατε να ασχοληθείτε με τη πρόσληψη και έκφραση ενός ευρύτερου ζητήματος από τα διάφορα αριστερά έντυπα.

Εδώ λοιπόν σας οφείλω μια απολόγία , η εξόφληση της οποίας με την αυτοκριτική μου κλείνει αυτό το ζήτημα.

Ας έρθουμε λοιπόν στο καθ' υμάς προκείμενο :

Κατανοούν ή όχι οι αριστεροί αναλυτές και αρθρογράφοι το ότι το ζήτημα της μετανάστευσης έχει μια σαφή αιτία ;; Αιτία για την οποία θα πρέπει κάτι να γίνει ;;

Φαντάζομαι πως ναι , αφού όποιον και να ρωτήσεις στο δρόμο , ακόμα και στον Άη Παντελεήμονα θα σου πεί ότι ακόμα και αν απεχθάνεται τους "ξένους" γνωρίζει ότι η ανέχεια , οι πόλεμοι , η καταπίεση , οι άνισες σχέσεις αποτελούν τα αίτια αυτού του μεταναστευτικού κύματος. Αλλά εδώ κομίζουμε γλαύκα αγαπητοί μου Λέφτηδες. Ακόμα και ο χρυσαυγίτης θα δεχθεί τέτοιες αναμφισβήτητες "αλήθειες". Πιθανόν σε πλήρη παράκρουση θα αποδώσει τα αίτια στο παγκόσμιο σιωνιστικό κεφάλαιο και τον ιμπεριαλισμό των τραπεζών για να προσθέσει στο τέλος τις γνωστές κορώνες.

Μπαίνει επομένως το ερωτηματικό :

Αν είμαστε υπέρ των μεταναστών είμαστε υποχρεωτικά και υπέρ της μετανάστευσης ή εναλλακτικά επειδή είμαστε κατά της μετανάστευσης είμαστε επομένως κατά των μεταναστών.

Αντιλαμβάνεστε σε ποιά λογικά αδιέξοδα οδηγείται κανείς αν δεν επιχειρήσει να ξεκαθαρίσει μέχρι κεραίας και τις προθέσεις του και την επιχειρηματολογία του ;;

Η μετανάστευση για όλους τους ανωτέρω λόγους είναι μια διαδικασία που γνωρίζουμε ιστορικά από τα βάθη των αιώνων. Ο κοινός τόπος όλων των πιθανών αιτίων ήταν και θα είναι το γεγονός ότι οι μετανάστες αδυνατούσαν να επιβιώσουν στο τόπο εκκίνησης ή ήλπιζαν ότι στο τόπο προορισμού θα βελτιώσουν τη ζωή τους. Προτιμούσαν να αναλάβουν τους κινδύνους και τα προβλήματα που εμπεριέχει η μετανάστευση αντί να παραμείνουν στις αρχικές τους εστίες.

Πολύ πριν υπάρξει ο καπιταλισμός ή το ανώτατο στάδιο του που ενδεχομένως σήμερα βιώνουμε , η μετανάστευση ήταν μια συνήθης συμπεριφορά - αντίδραση πληθυσμών. Επιβεβλημένη από εξουσίες ή αναγκαστική για λόγους επιβίωσης η μετανάστευση υπάρχει από τότε που γνωρίζουμε την ιστορία του ανθρώπινου είδους.

Μάλιστα ο παρών καπιταλισμός ξεκίνησε με μια μαζική και επιβεβλημένη εσωτερική μετανάστευση στην ίδια του τη κοιτίδα πριν από 2 αιώνες.

Αν όμως έχουμε πρεμούρα να καταγγείλουμε τον ιμπεριαλισμό για όλα τα δεινά του πλανήτη , μαζί και τη μετανάστευση και να δηλώσουμε εναντίον ( της μετανάστευσης άραγε ) περιμένουμε να λύσουμε το πρόβλημα ;; Σίγουρα όχι.

Αν πάλι το μόνο ζητούμενο είναι να συνειδητοποιήσουμε ότι το πρόβλημα είναι εγγενές στο καπιταλισμό μήπως δεν ήταν στη περίοδο της φεουδαρχίας ή τον αρχαίο κόσμο ;;

Ότι σήμερα στον ιμπεριαλισμό οφείλεται ( λέω εν μέρει ) η διόγκωση του προβλήματος της μετανάστευσης δεν παίρνει αμφιβολία ορέ και επομένως μια τέτοια συζήτηση μεταξύ μας είναι άχρηστη.

Γιάκοβ

( υπάρχει συνέχεια αμέσως μετά )

Ανώνυμος είπε...

συνεχίζωντας το παραλήρημα μου καλοί μου Λέφτηδες :

Αναρωτιέται επομένως κανείς αν ιερεμιάδες εναντίον του ιμπεριαλισμού μπορούν μόνο να αποτελέσουν μέσο συνειδητοποίησης των "μαζών" αλλά και όργανο επίλυσης του ζητήματος.

Το να δείχνεις με κάθε τρόπο την αλληλεγγύη σου έναντι του μετανάστη , να κόπτεσαι και να χτυπιέσαι για τα δικαιώματα και τους "φράχτες" χωρίς να δέχεσαι ή να προβάλλεις το βασικό : ότι δηλαδή υπάρχουν ευρύτερα αίτια που έχουν σχέση με τη παγκόσμια πολιτική δομή είναι σίγουρα ανεπάρκεια και κλαυθμηρισμός.

Από την άλλη το να μεταθέτεις την επίλυση αυτού του ζητήματος στο απώτερο μέλλον και να δηλώνεις υπέρ των μεταναστών αλλά κατά της μετανάστευσης είναι αντιπαραγωγικό και ατελέσφορο , επομένως αποτελεί μη-πολιτική.

Είναι πλέον τόσο έντονο το πρόβλημα σε παγκόσμια κλίμακα , τόσα τα τοπικά διακυβεύματα και οι εντάσεις που δημιουργούνται και τόσο δυσοίωνες οι προβλέψεις , που η μία ή η άλλη στάση καθίστανται το ίδιο "ηλίθιες" και αποπροσανατολιστικές.

Γιατί το τώρα δικό σας ζητούμενο καλοί μου Λέφτηδες είναι να πειστούν οι πολίτες αυτής της χώρας για την πρώτη ή τη δεύτερη εκδοχή του περίφημου διλήμματος που αποτελεί την αιχμή αυτού και του προηγούμενου ποστ σας.

Αν εσείς εδώ δηλώνετε ότι είστε κατά του "φράκτη" , όπως και οι περισσότεροι αυτοχαρακτηριζόμενοι "αριστεροί" , του Γιάκοβ συμπεριλαμβανομένου στα για το φράκτη , αυτό δεν σας "αθωώνει" από τη βαρειά ευθύνη ( βαρειά τρόπος του λέγειν ) να δείτε με ποιό τρόπο θα πειστεί ο απλός πολίτης για το ζήτημα.

Ότι ο φράκτης και το οποιοδήποτε μέσο θα αποδειχθεί στη πορεία μας προς το άγνωστο αναποτελεσματικός δεν χωρεί αμφιβολία . Από την άλλη το να πειστούν οι πολίτες για αυτό , όταν αντιμετωπίζουν ΑΥΤΗ τη καθημερινότητα είναι αυταπάτη. Θα προτιμήσουν , όπως έκαναν πάντα , το πρόσκαιρο όφελος από το στο μέλλον αδιέξοδο.

Και εδώ καλοί μου Λέφτηδες βρίσκεται ο κόμπος. Οι γιωργάπηδες επέλεξαν να ξοδέψουν μερικά ευρώπουλα ( που θα πάνε σε συγκεκριμένες τσέπες ) για να μπαλώσουν το κώλο τους. Από αυτό και τις επιχειρήσεις "αρετής" , τη Frontex , τα νομικά εξαμβλώματα της ΕΕ , θα αρπαχτούν οι πολίτες για να βασίσουν τις προσδοκίες τους. Αυτά θα τους σερβίρουν οι γιωργάπηδες για να εξασφαλίσουν ανοχή ή / και υποστήριξη στας επομένας εκλογάς.

Και η "αριστερά" θα χάσκει με τον ένα ή τον άλλο τρόπο ( δηλαδή με τη μία ή την άλλη εκδοχή του "διλήμματος" ) μπροστά σε ένα πρόβλημα με άμεσες και μελλοντικές επιδράσεις που τη ξεπερνά όπως φαίνεται κατά πολύ.

Αν με ρωτούσατε αν υπάρχει επ' αυτού λύση που να προτείνει ο "σύντροφος" Γιάκοβ , θα σας έλεγα να αγνοήσετε το παιγνιώδες και το χαζοχαρούμενο των παρεμβάσεων μου και να αντιληφθείτε ότι ο υποφαινόμενος είναι βαθύτατα απαισιόδοξος , προβληματισμένος και αδύναμος να δεί πως θα αποφευχθεί στο μέλλον η κατάρρευση , το παγκόσμιο μπάχαλο και η με μαλθουσιανούς όρους επίτευξη μιας νέας ισορροπίας , πολύ πριν υπάρξουν ελπίδες για αλλαγή των βασικών δομών του παγκόσμιου πολιτικού συστήματος προς τις κατευθύνσεις εκείνες που ευαγγελίζεται η εντόπια "αριστερά" μας.

Εν ολίγοις γάματα με μεγάλα γράμματα.!!!!

Γιάκοβ

Ανώνυμος είπε...

Να παρακαλέσω τέλος ( και εκτός θέματος ) να δεχθείτε ότι ο Νοσφεράτος δεν σας έχει αποκλείσει από το σχολιασμό στο μπλογκ του για να μη συνεχίζεται αυτό το κωμικό παίγνιο :)

Γιάκοβ

( και συγγνώμη για το άσχετο )

LeftG700 είπε...

Товариш Яков Федотович Павлов,


Παίρνουμε τον λόγο εκτός σειράς προτεραιότητας (και να μας συγχωρούν όσοι προηγούνται) όχι για σχόλιο επί της ουσίας του δικού σου —αυτό θα γίνει αργότερα— αλλά για δυο άλλα «παράπλευρα» ζητήματα.

Το πρώτο: Επειδή φοβήθηκε το μάτι μας από το γεγονός ότι η Δήμητρα, αν και καλαμπουρτζού ολκής, δεν κατάλαβε ότι κάναμε χιούμορ όταν μιλάγαμε για «ανεξεταστέους», να διευκρινίσουμε ρητώς ότι το αυτό ισχύει και για τις μπηχτές σχετικά με την πρόοδό σου στα ελληνικά. Σε περίπτωση που σκεφτείς ότι ε μ ε ί ς δεν καταλάβαμε το δικό σου χιούμορ να σου πούμε ότι το καταλάβαμε, αλλά to be on the safe side είπαμε να το ξεκαθαρίσουμε απολύτως. :-)

Το δεύτερο: Έχουμε εξηγήσει στον Νοσφεράτο ότι για «τα μεταξύ μας» θα του απαντήσουμε εκεί που τα έθεσε, δηλαδή στο προηγούμενο ποστ. Κάνει όμως σαν τη χήρα στο κρεββάτι! Μια και θέτεις όμως εσύ ένα από αυτά κι επειδή σου έχουμε αδυναμία να απαντήσουμε.

Η Υ.ΤΣΕ.Κ.Α. μας —που μπορεί να μην έχει φτάσει στα επίπεδα της δικής σας Cheka (ЧК - чрезвычайная комиссия), αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι παίζει και το πουλάκι της— έχει στους φακέλους της το εξής σχόλιο από κάποιο μπλογκ (ονόματα δεν λέμε και υπολήψεις δεν θίγουμε! ;-) ):


«Νοσφερατος says:
01/01/2011 στις 4:23 μμ
λεφτουδεςτο ειδατε το δωρακι που σας ετειλα; ..
αντε βρε και με τη νεα χρονια κοιταξτε να βαλετε ενα προγραμμα να διαβαζετε τα μαθηματα σας να μη καρφωνετε γατακια στις εξωπορτες και γενικά να γινετε σωστοι ανθρωποι και χρησιμοι στη κοινωνια.. και γω σας υποσχομαι πως αν δω βελτιωση θα σας ξαναβάλω στη λίστα των ιστολογιων μου και θα σας επιτρεψω να ξανασχολιασετε στο μπλογκ μου..
ομως σοβαρα ε!!! .. οχι ζαβολιες .. προσπαθεια θελω ..».


Ο Νοσφεράτος (τι σου είναι αυτοί οι σαλονικιοί!) προσπαθεί τεχνηέντως[1] να δώσει αναδρομική ισχύ στην πρόσφατη άρση απαγόρευσης. Αυτό, ως καραμπινάτη διαστρέβλωση της αλήθειας δεν μπορεί, όπως καταλαβαίνεις, να γίνει αποδεκτό. Διότι:

Είναι φρικτή αλήθεια του διαδικτύου
ότι ο Νοσφεράτος θα μας κοπανάει δια βίου.
Όχι όμως και να μας λέει:
είναι γάτα αυτό που κάνει τσίου-τσίου!


Увидимся (αργότερα)


[1] Βρήκε παιδάκια να δουλέψει!...


ΥΓ Συγγνώμη δεν δίνουμε γιατί δεν αναγνωρίζουμε τον π α ρ α μ ι κ ρ ό γ α μ η μ έ ν ο λόγο να ζητηθεί! ;-)

Ανώνυμος είπε...

Λέφτηδες

η βελτιώση σας είναι εντυπωσιακή σε αντίθεση με τα δικά μου χάλια

Γιάκοβ

Νοσφεράτος είπε...

αυτο βρηκατε να πιετε βρε; Παλι Ψεμματα ; Οτι .....αναδρομικα να ..επιστρεπω να μπειτε;
α) σας το ξαναλέω
το να λέτε οτι σας εχω κομμενους απο τα σχόλια του Μπλογκ μου ειναι αν να παραπονιεμαι εγώ οτι δεν με βαλατε στη Λιστα των Ιστολογιων σας
που δεν εχετε
Αφου εχω μετριασμό σχολιων για ΟΛΟΥΣ ορε Εξυπνοπουλεφτοπουλα
αν σας εχω κομμένους εσας εχω κομμένους ολους
------
παλι την πεταξατε τηνν εξυπναδουλα..
και προφανώς ..εω παριστανετε οτιεχετε Χιουμορ πηρατε ενα πειραγμα - προφανεστατα χιουμοριστικό ..για να τεκμηριωσετε την κουτοπόνηρη Ψευτουλιτσα σας .. Οτι ταχα σας εχω ειδικά εσας κομμένους

ο Γιακώβ στο Μπλογκ του στην Word prees ΜΠΟΡΕΙ να αποκλειει καποιους ειδικά

----
στην google δεν γινεται .


.και αν γινεται δεν ξερω πώς ..


πειτε μου εσεις πως γινεται να αποκλεισω καποιους ειδικά σχολιαστες απο τα Μπλογκ της Γκουγκλ και υποσχομαι οτι ..θα σας αποκλεισω ..αφου ξυνεστε να παριστανετε τους..κομμένους

--------------------
η Mόνη αλήθεια ειναι οτι σας εβγαλα απο την Λίστα των ιστολογιων μου .. οπου βαζω μόνο οσα μπλογκ θεωρώ οτι εχουν κατι να πουνε και οχι εκεινα που αερολογουνε ..

Νοσφεράτος είπε...

Υ. γ
'' θα σας επιτρεψω να ξανασχολιασετε στο μπλογκ μου..''
ειναι προφανές για οσους εχουν στοιχειωδη νοημοσυνη και δεν παριστανουν τους εντελώς χαζους οτι οταν ενα Μπλογκ εχει μετριασμό σχολιων για να δημοσιευτει ενα σχόλιο θα πρπει να το επιτρεψει ο συντακτης του Ιστολογιου

και αυτο ισχυει για ολους τους σχολιαστες ενός μπλογκ που εχει Μετραισμό σχολιων ..



θα μου πεις ..εχω τον παραμικρο π α ρ α μ ι κ ρ ο γ α μ η μ έ ν ο
λόγο να εξηγω ολα αυτά τα αυτονοητα σε αποδεδειγμένα κακοπιστους που δηθεν κανουν χιουμορ πετωντας λασπουλιτσες και ψευτουλιτσες δεξια και αριστερά;
και θαχεις μαλλον δικιο...

zalion είπε...

Ρε παιδια καταλαβαινετε οτι αυτο το τσιτατο "υπερ των μεταναστων κατα της μεταναστευσης" ειναι ανευ ουσιας?
Δηλαδη ποια ειναι η προταση σας για το ζητημα των μεταναστων? Να τους ψηνουμε να καθισουν στη χωρα τους? Ρωτω για να καταλαβω δεν ειρωνευομαι.

LeftG700 είπε...

Φίλη Δήμητρα,


Όπως γράψαμε και στον товариш Яков πρωτύτερα, τα περί ανεξεταστέων ήταν καθαρά χιουμοριστικού χαρακτήρα. Καταλαβαίνουμε ότι μπορεί να μην ήταν του γούστου σου, όμως δεν είχαμε καμία πρόθεση να κάνουμε τον δάσκαλο. Και δεν είναι ακριβές ότι «κατανοήσατε τον τίτλο που βάλαμε» γιατί υπονοεί πως ό λ ο ι τον κατανόησαν. Κάτι τέτοιο δεν ισχύει (οι σχολιαστές δεν είναι υποχρεωμένοι να διαβάζουν προσεκτικά όλα τα σχόλια· οι διαχειριστές όμως είναι και γι’ αυτό, συνήθως, έχουν την πλήρη εικόνα). Πριν πάμε στην ουσία, δυο ακόμα παρατηρήσεις. Κανένα «Αντώνη γύρνα πίσω» δεν υπονοούσαν οι αναφορές μας σ’ αυτόν, παρ’ όλο που αν το έκανε θα μας ευχαριστούσε, —όπως και καμία συγγνώμη δεν ζητούσαμε από τον Δήμο για το κόψιμο του σχολίου του). Η «ανάγνωση» που κάνεις δεν συμπίπτει με τις δικές μας προθέσεις. Τέλος, μην το λες ότι κ α ν έ ν α ν δεν ενδιαφέρει η κολοκυθιά αμ πόσοι να είμαστε. Και πάλι: όσα ξέρει ο νοικοκύρης δεν τα ξέρει ο κόσμος όλος.

Επί της ουσίας: Για το ποια πρέπει να είναι η θέση της Αριστεράς, δεν χρειάζεται να προσθέσουμε τίποτε άλλο. Τα ’παμε στα δυο ποστς. Και τα εξηγήσαμε και στα σχόλια σε όσους δεν το κατάλαβαν. Η συμφωνία μας επομένως μ’ αυτά που λες είναι πλήρης.

Έχουμε μια μικρή ένσταση για την αποτελεσματικότητα. Λες «ο πεινασμένος θα μπει από αλλού». Σωστό. Αν όμως μπει από αλλού (όχι μέσα από την Ελλάδα δηλαδή), η μεταναστευτική πίεση προς την Ελλάδα μειώνεται. Όπως εξηγούσε στην «Αυγή» ο Ισπανός ερευνητής, το τείχος που έφτιαξαν στους ισπανικούς θύλακες του Μαρόκου μείωσε θεαματικά τον αριθμό των μεταναστών που έμπαιναν εκεί. Άρα οι φράχτες «δουλεύουν» εν μέρει. Κι αυτό ακριβώς είναι και ένας μεγάλος παράγοντας δυσκολίας να πείσουμε τον πολύ κόσμο για το ‘όχι’ στον φράχτη. Γιατί ο άλλος σου λέει «ας πάνε μέσω Βουλγαρίας, μακριά απ’ τον κώλο μου κι όπου θέλει αλλού».

Για την Ευρώπη νομίζουμε πως ξεχνάς κάτι: σύμφωνα α κ ρ ι β ώ ς με τα δίκια μας» (δηλαδή με τις νόμιμες συνθήκες) δεν έχουμε το δικαίωμα να δώσουμε ταξιδιωτικά έγγραφα ή ασυλίες σωρηδόν, ώστε να μπορέσουν οι άνθρωποι να προωθηθούν στις χώρες που θέλουν. Οι μάγκες της ΕΕ μας λένε «κόψτε το λαιμό σας, σ’ εμάς μόνο μη τους στείλετε!». Και προσθέτουν: «Με σεβασμό όμως στα ανθρώπινα δικαιώματα, έτσι;». Μιλάμε δηλαδή για το άκρον άωτον της υποκρισίας. Και φτάνουν στο σημείο οι «ευρωπαϊστές» της Αριστεράς, όπως δείξαμε στο πρώτο ποστ, να προσπαθούν να μας τους βγάλουν και …προοδευτικούς!

Το πρόβλημα της μετανάστευσης δεν θα αρχίσει να λύνεται αν δεν μειωθούν οι ανισότητες κι αν δεν σταματήσουν οι πόλεμοι. Αυτό είναι ηλίου φαεινότερο. Τι κάνουμε εμείς; Το είπαμε: Αντί να προσπαθούμε να καταπιούμε μόνοι μας όλο αυτό το τεράστιο μπαλάκι, να το κάνουμε πάσα στους «προοδευτικούς» της ΕΕ μπας και δουν τη γλύκα και καταλάβουν ότι οι πεινασμένοι του κόσμου (πεινασμένοι με ευθύνη της καπιταλιστικής Δύσης) θα τους καταπιούν, αν δεν τους δώσουν αυτό που δικαιούνται.


Τα λέμε

LeftG700 είπε...

Товариш Яков Федотович Павлов,


Συμμεριζόμαστε σε σχεδόν «σταλινικό» ποσοστό τους προβληματισμούς σου και τις σκέψεις σου. Και πραγματικά τα περισσότερα από αυτά που λες ήταν μέσα στις προθέσεις μας ως προς το ποια «μηνύματα» θέλαμε να στείλουμε εις τα αριστερά ώτα (μη ακουόντων κατά το πλείστον).

Νομίζουμε ότι τα είπαμε. Ίσως, επειδή μας αρέσει η υπαινικτική γραφή κι όχι το νιανιά της συνηθισμένης ξύλινης (κλισέ) αριστερής «γλώσσας», να το παρακάναμε και να φορτώσαμε με πολύ σκέψη τους αναγνώστες. Όμως τα είπαμε οι πούστηδες.

Δεν προτείναμε ως λύση(;) μόνο την «διαφωτιστική» προπαγάνδα για τις ευθύνες της ιμπεριαλιστικής Δύσης. Ούτε την καταγγελιολογία κατά των φραχτών (αυτό γινόταν στα άρθρα που μνημονεύσαμε, και το «ψιλοκράξαμε»). Με το φτωχό μας το μυαλό έχουμε καταλήξει στο ότι η ανακούφιση της Ελλάδας, σε κάποιον βαθμό, από τη μεταναστευτική πίεση περνάει μέσα από την αναθεώρηση της Συνθήκης του Δουβλίνου 2. Και το γράψαμε φαρδιά-πλατιά:

«[…] όσο αντιπαλεύουμε το φράχτη του Έβρου, άλλο τόσο παλεύουμε και ασκούμε τη μεγαλύτερη δυνατή πίεση για αναθεώρηση της Συνθήκης της Λισαβόνας 2, εδώ και τώρα[6]».

Και για μας, αυτό το παραπάνω είναι κι ένα πολύ καλό παράδειγμα πώς μπορεί να είσαι υπέρ των μεταναστών και κατά της μετανάστευσης. Μέσω του συλλογισμού που πιστεύαμε (ίσως κακώς) ότι θα γίνει από τους αναγνώστες:

Φέρνοντας αντιμέτωπες τις χώρες της Δ. Ευρώπης με την πίεση των μεταναστευτικών κυμάτων και οξύνοντας την κρίση στις εκεί κοινωνίες από την αναγκαστική, μαζική και απότομη μετανάστευση (για την οποία έχει τεράστιες ευθύνες), εκτός από την «ανακούφιση» για τη χώρα μας, ίσως τις «αναγκάσουμε» να συνειδητοποιήσουν ότι ο μοναδικός τρόπος να μειωθεί αυτή η πίεση είναι να αποκτήσουν οι εξαθλιωμένοι της γης το στοιχειώδες ανθρώπινο δικαίωμα να φτιάχνουν τη ζωή τους στις πατρίδες τους.

Δεν θα λυθεί το πρόβλημα, τα εξηγείς πολύ καλά εσύ. Θα είναι όμως μια ανάσα. Και ταυτόχρονα θα μπορούμε να λέμε στον κόσμο ότι προτείνουμε κάτι, αντί να του λέμε:

«Πολιτική για τη μετανάστευση; Εμείς είμαστε αριστεροί, δεν είμαστε ΛΑΟΣ! Δεν χρειάζεται να έχουμε καμία πολιτική για τη μετανάστευση»!

Ένα μόνο δεν θα συμμεριστούμε από αυτά που γράφεις, ή μάλλον δυο:

Την απαισιοδοξία σου (τη χρειαζόμαστε όμως για να μας κρατάει στη γη) και την αιώνια, υπερβολική …μετριοφροσύνη σου!


Увидимся

LeftG700 είπε...

Φίλε Χρήστο,


Κατ’ αρχήν, και χωρίς αυτό να σημαίνει πως δεν δεχόμαστε τη διευκρίνιση στο τέλος του σχολίου σου, μην παρασύρεσαι από τα παράπονα που κάναμε στον Αντώνη[1] για τη δική του ειρωνεία και νομίζεις ότι την …απαγορεύουμε ή έχουμε πρόβλημα μ’ αυτήν! Διάολε! Θα πέσει ο ουρανός να μας πλακώσει! (Εμείς καταφεύγουμε συχνά σ’ αυτήν).

Για την ουσία αυτού που λες (περί της μη ουσίας του συνθήματος που δ ε ν είναι δικό μας), σε παραπέμπουμε στο σχόλιο που γράψαμε στον товариш Яков, παραπάνω.

Δεχόμαστε ότι το σύνθημα, ως αντιφατικό, έχει κάποια δυσκολία. Όμως είναι από τις αντιφάσεις που δεν επιλύονται ούτε γέρνοντας προς τη μια πλευρά, ούτε προς την άλλη. Πρέπει να ζήσουμε μ’ αυτήν, ακροβατώντας. Ποιος είπε ότι το να είναι κανείς αριστερός είναι εύκολη υπόθεση; ;-)


Τα λέμε


[1] Υπάρχει μια ολόκληρη προϊστορία. Let it be...

Ανώνυμος είπε...

λέφτηδες.

την υπερβολική μετριοφροσύνη μου θα τη λουστείτε , ενώ την απαισιοδοξία μου αφήστε να τη φέρω βόλτα εγώ.

Πρέπει όμως να παραδεχθείτε ότι χωρίς το δεύτερο διευκρινιστικό ποστ , ακόμα και αν είχαν αποφευχθεί τα παράπλευρα μπάχαλα , το point του πρώτου σχετικού άρθρου δεν θα ήταν τόσο ξεκάθαρο.

Αν οι διάφοροι πουλτσινέλλοι που κυβερνούν εδώ και στην Εσπερία νομίζουν ότι με το φράχτη θα κάνουν δουλειά είναι μακρυά νυχτωμένοι. Αλλά πάντως φράγκα εκεί θα πέσουν. Και χιλιόμετρα καλώδια χαμηλής. Μήπως και να κάνουμε κανένα μεροκάματο γαμότη μου

Γιάκοβ

LeftG700 είπε...

Товариш Яков Федотович Павлов,


Αριστερός που δε μαθαίνει από τα λάθη του, γούνα για τα γουναράδικα! ;-)

Ευχόμαστε πολλά και μπλούσια μεροκάματα! Μη τα κάνεις όμως βότκ... ε... ούζα θέλαμε να πούμε! ;-)


Увидимся

Νοσφεράτος είπε...

ισως λεφτηδες καποιος περπει να σας μιλήσει για την Νεα ακροδεξια και τον πολιτιστικο ρατσισμό που καμωνεται πως ειναι ..αριστερά ειναι ειναι καραμπινατη νεοφασιστική ακροδεξια .. Στο Μπλογ μου εχω σχετικες αναρτησεις στηνετικετα Ρατσισμός και Φασισμός ..Αναφερομαι βεβαια στον Αλαιν ντε Μπιενουα και τους παρομοιους που το παιζουυνε ''δικαιωμα στη Διαφορά και ειμαστε και με τους μεταναστες αρκει να ειναι στη χωρα τους και τα διαφορα τετοια Νεοακροδεξια .... Αν θελετε ελατε εκει και καντε και σχόλια- υποψη εχω μετριασμό σχολιων κοινως mOderation για ΟΛΟΥΣ

...σεμνά ομς ε .. Μη ξεσαλώνετε...καλυτερα ξυλινη γλωσσα παρά αερολογημτα και Ψευτουλιτσες και Βλακειες και χαζα υπονννοουμενα

demetrat είπε...

Επί της ενστάσεώς σας:

με το "θα μπεί απο αλλού", προφανώς εννοουσα από άλλο μέρος των συνόρων της ελλάδας,μιάς και η συζήτηση έχει θέμα την ελλάδα και το πρόβλημα της .
Το δηλώνει εξ άλλου και το ρήμα μπαίνω.
Αν εννοούσα την ευρώπη, θα έλεγα θα πάνε .
Και έκεί ακριβώς τοποθετώ την "αποτελεσματικότητα" του φράχτη.
Δεν έχω αντιθέτως κανένα απολύτως πρόβλημα να λουστούν το πακέτο οι ειλικρινείς , δημοκράτες, αντιρατσίστες, σπλαχνικοί,προοδευτικάριοι ευρωπαίοι του ελσίνκι γουώτς και άλλα παραμύθια.
Όχι δεν τα ξεχνώ αυτά τα μαλακισμένα που υπογράψανε, όταν λέω δίκια, εννοώ , να δικδικήσουμε, να φυλάγονται τα σύνορά μας από αυτά τα ευωπέη,και το ομορφότερο από όλα, να κάνουμε με την τουρκία και τις άλλες μπαχαλεύουσες χώρες , ό,τι ακριβώς υπογράψαμε γιά τους άλλους.
Γιαυτό ακριβώς ειρωνεύτηκα την συνέπεια της αριστεράς στον αριστερό της ρόλο, διότι αν δεν ξέρουν αυτοί πως δεν μπορούμε να τους δώσουμε όλα αυτά τα άσυλα και τις νομιμοποιήσεις γιά να βρουν το δρόμο προς τη ..μεγάλη ευρωπαική αγκάλη , ποιός το ξέρει;

Το πρόβλημα της μετανάστευσης, το δίκαιο θα ηταν να το απολαύσουν αυτοί που το δημιούργησαν.
Αλλά τι είναι δίκαιο σ αυτόν τον κόσμο;
δ

Β.Δ.Καργούδης είπε...

Θα προσπαθήσω αυτή τη φορά να τα πω έτσι που ούτε κανείς να με ξαναχρεώσει λάθος (ΣΥΝ +ΔΑ και τα ρέστα)
ούτε να διανοηθεί κανείς πως
(παρά τις προθέσεις μου πάντως)
προκαλώ:
Αν είναι ρε σεις φίλοι μου @Λέφτηδες,
σε μια ελάσσονα κίνηση της ελ. κυβέρνησης
που έχει το χαρακτήρα "δημόσιας δλωσης" ότι
"ξέρετε κύριοι, στο συγκεκριμένο χερσαίο, -όχι ποτάμιο- συνοριακό πέρασμα του συγκεκριμένου μήκους,
-που, ας σημειώσουμε, μέχρι τώρα παραμένει α-σήμαντο, χωρίς δλδ σήμανση-
εγώ ανεγείρω μια "ενισχυμένη σήμανση αποτροπής", για να αποτρέψω από τη μια την παραβίαση των συνόρων μου, ή να αυξήσω το κόστος της, πραγματικό & πολιτικό,

η Αριστερά να ανοίγει μείζονα συζήτηση περί του ρόλου της και του ζητήματος γενικά της Μετανάστευσης Παγκοσμίως,
εε, τότε
-σχωρνάτε με-
νάτην! η Λέσχη Συζητήσεων περί της οποίας στα δικά μου χρόνια, ο ένας φορέας ενήγαγε τον άλλον...

Νοσφεράτος είπε...

για λίγη μελετη

http://nosferatos.blogspot.com/2009/02/blog-post_9217.html