Κυριακή, 30 Ιανουαρίου 2011

Όταν δεν μπορείς(*) να κάνεις αυτό που πρέπει, προσπάθησε να επιβάλεις ως πρέπον αυτό που μπορείς!


(*) Είτε επειδή δεν ξέρεις, είτε επειδή δεν θέλεις!


Σπάνια αναδημοσιεύουμε κείμενα. Σήμερα θα παρεκκλίνουμε, για ένα σημαντικό, κατά την άποψή μας, άρθρο που δημοσιεύτηκε στον αριστερό τύπο του Σαββατοκύριακου. Το θέμα του είναι τα πρόσφατα γεγονότα της Νομικής. Το αναδημοσιεύουμε για το πολιτικό σκεπτικό του —σκεπτικό που, εν πολλοίς, συμπίπτει με το δικό μας— αλλά και για έναν ακόμα λόγο: στα τελευταία κείμενά μας για το ίδιο ζήτημα, υπήρξαμε λίγο έμμεσοι, ίσως και «κρυπτικοί». Το άρθρο εξηγεί πιο καθαρά πολλά από αυτά που είχαμε στο μυαλό μας. Για να διευκολύνουμε το focus στο τι λέγεται, κι όχι στο ποιος το λέει, δεν αναφέρουμε το όνομα του αρθρογράφου. Τα bold, δικά μας. Τα συμπεράσματα ολοδικά σας!


Δεν παίζουμε με το μεταναστευτικό!

Οι διαστάσεις του μεταναστευτικού προβλήματος και οι όροι μέσα στους οποίους αυτό υπάρχει είναι εκρηκτικοί. Οποιαδήποτε κίνηση, πρωτοβουλία, ενέργεια, πλατφόρμα οφείλει να υπολογίσει όλους τους παράγοντες και τους συσχετισμούς και, φυσικά, να προβάλλει μια αξιόπιστη και πειστική πρόταση, που να μπορεί να υλοποιηθεί με τρόπο που να ανοίγει προοπτικές και να αλλάζει συσχετισμούς υπέρ των εργαζομένων και των πληττόμενων —κι όχι με τρόπο που να διευκολύνει την επιβολή των πολιτικών της Ε.Ε., της αστικής τάξης, των κυβερνήσεων.

Οι μετανάστες της Νομικής έχουν δίκιο. Πρέπει να τους δοθούν χαρτιά. Ωστόσο, η πρόσφατη πρωτοβουλία και κινητοποίηση με επίκεντρο τη Νομική έδειξε με πολύ κραυγαλέο τρόπο την προχειρότητα, την επιπολαιότητα, τη ρηχότητα μιας πολιτικής κατεύθυνσης που θεωρεί το μεταναστευτικό μόνο ως θέμα δικαιωμάτων και αγνοεί ή βάζει σε δεύτερη μοίρα τις πολιτικές του διαστάσεις. Είναι μια πολιτική κατεύθυνση που δείχνει να μη λαμβάνει υπόψη της τα θέματα που έχει αναδείξει η νέα συγκυρία, με το Μνημόνιο, την τρόικα, την ολομέτωπη επίθεση σε κατακτήσεις και δικαιώματα του μαζικού κινήματος.

Για να το πούμε διαφορετικά: Η επιπόλαιη (ήπια έκφραση) προσπάθεια δημιουργίας ενός κεντρικού γεγονότος με επίκεντρο το μεταναστευτικό, με όρους που δεν ξεπερνούν τη γραμμή παρέμβασης π.χ. στον Αγ. Παντελεήμονα (και τα γνωστά αποτελέσματα που είχε) φαίνεται ότι προετοιμαζόταν για καιρό και μάλλον ήθελε να πάρει την πρωτοκαθεδρία απέναντι σε άλλες εκδοχές και πλατφόρμες, που το τελευταίο διάστημα είχαν αρχίσει να κερδίζουν έδαφος. Μιλάμε για όλες τις προσπάθειες συνολικοποίησης και προβολής μιας πολιτικής κατεύθυνσης που έθετε στο επίκεντρο τη δημιουργία ενός πολιτικού και κοινωνικού μετώπου για την ανατροπή του Μνημονίου και ολόκληρου του πολιτικού εποικοδομήματος που αυτό δημιουργεί και την απαρχή διατυπώσεων πιο συνολικών, εναλλακτικών απαντήσεων (χρέος, στάση πληρωμών, Ευρωζώνη και ευρώ, παραγωγική ανασυγκρότηση κ.λπ.). Μάλιστα, η πρωτοβουλία ήρθε σε μια στιγμή που είχε αρχίσει να «σαλεύει το πλήθος», να αναπτύσσεται ένα μαζικό κίνημα ανυπακοής σε αυξήσεις (διόδια, εισιτήρια κ.λπ.), ενώ είχε κάνει την εμφάνισή του, τον τελευταίο χρόνο, το μαζικό κίνημα μέσα από τις γενικές απεργίες και την αμφισβήτηση της γραφειοκρατικής ηγεσίας του συνδικαλιστικού κινήματος. Ήρθε, ακόμα, σε μια στιγμή που κράτος, κυβέρνηση, ΜΜΕ, συγκροτήματα μεγαλοεργολάβων ήθελαν να μπει φραγμός στην «ανομία» και την «παρανομία», δηλαδή να ξανατεθούν οι γενικοί όροι πολιτικής, συνδικαλιστικής, συλλογικής δράσης. Η Κερατέα, τα διόδια, οι κινήσεις για τα εισιτήρια, οι απεργίες στα ΜΜΜ, η μαζικότητα και η μαχητικότητα στη γενική απεργία της 15/12 έχουν φτιάξει ένα πλαίσιο αντιπαράθεσης, που συγκροτεί, προσανατολίζει τις αντιστάσεις, που περιορίζει τις επιλογές της εξουσίας.

Το άδειασμα της δημοκρατίας, ο αυξανόμενος αυταρχισμός και το σιδερόφρακτο αστικό κράτος με τις επιδείξεις τρομοκρατίας, η στοχοποίηση πολιτικών και κοινωνικών χώρων αποσκοπούν ακριβώς στην αντιμετώπιση αυτής της κατάστασης. Η καταφυγή σε πολιτικές στυλ Σαρκοζί απέναντι στους μετανάστες (σκληρότητα, μηδενική αντοχή, φράκτης, απελάσεις κ.λπ.) αποσκοπούν στην ουδετεροποίηση ενός μεγάλου μέρους του κόσμου, που ανησυχεί από τις διαστάσεις της μετανάστευσης και από τα αποτελέσματα της γκετοποίησης που δημιουργούν οι επιβαλλόμενες από Ε.Ε., κυβερνήσεις και κράτος πολιτικές. Κάνουν μεγάλο λάθος όσοι αναλαμβάνουν πρωτοβουλίες χωρίς συναίσθηση για το πού είναι και πού οδηγούνται τα πράγματα. Μετά τις τελευταίες εξελίξεις, το άσυλο ως έννοια, ως πραγματικότητα που από καιρό βρίσκεται στο επίκεντρο της συντηρητικής επίθεσης, αδυνατίζει πλέον κι άλλο στα μάτια του κόσμου. Ο αγώνας που θα χρειαστεί για τη διατήρησή του δυσκολεύει.

Ο ΣΥΝ έχει σημαντικές ευθύνες, γιατί υποστήριξε και ενθάρρυνε την κίνηση αυτή —ενώ θα έπρεπε να έχει κάποια συναίσθηση— και, ακόμα χειρότερα, γιατί στη συνέχεια, διαχωρίστηκε, αναδιπλώθηκε βιαστικά, έφτασε να κριτικάρει τους μετανάστες για την αρχική άρνησή τους να φύγουν από τη Νομική.

Ο συστημισμός και τα ΜΜΕ, έχοντας αποδεχτεί τη μετατροπή της χώρας σε αποθήκη ανθρώπινης δυστυχίας (ο αρχηγός της αστυνομίας κ. Οικονόμου, στις ιδιαίτερες συνομιλίες του με την αμερικάνικη πρεσβεία, που αποκάλυψαν τα wikileaks, περηφανευόταν που η αστυνομία έχει κλείσει τα δυτικά σύνορα και τις εξόδους προς τη Δύση, προσφέροντας έτσι υπηρεσίες ώστε να μη μεγαλώσουν οι ισλαμικοί κίνδυνοι στις δυτικές χώρες), διαχειρίζονται το ζήτημα, παίζοντας κι αυτοί σε βάρος των κολασμένων. Όμως, ο απελπισμένος κολασμένος μπορεί ανά πάσα στιγμή να συμπεριφερθεί με άλλους τρόπους και να ανάψουν φωτιές που δύσκολα σβήνουν.

Σε κάθε περίπτωση, να μη βιάζονται όσοι ασχολούνται συστηματικά με τα προβλήματα των μεταναστών να θεωρήσουν συλλήβδην τον ελληνικό λαό ως ρατσιστή ή συντηρητικό. Πολλές πρωτοβουλίες τους, αντί να φέρουν πιο κοντά όλους όσους πλήττονται από τη νεοταξική επίθεση, εντείνουν τους διαχωρισμούς ή, ακόμα, σπρώχνουν εργαζόμενους και λαϊκούς ανθρώπους στην αγκαλιά της ακροδεξιάς.

Τα όσα έγιναν τις τελευταίες μέρες θέτουν μέσα στο αριστερό και προοδευτικό κίνημα ένα ζήτημα ουσίας και διαφορετικών πολιτικών κατευθύνσεων: Η λογική ότι «Εντάξει, έγινε μια πολιτική …πατάτα, τι να κάνουμε, πρέπει να δείξουμε την αλληλεγγύη μας» δεν θα συνεχιστεί για πολύ.
Αρκετοί άνθρωποι στην Αριστερά τηρούν άλλη στάση. Πρόκειται για διαφορετικές πλατφόρμες όσον αφορά την αριστερή πολιτική, το μαζικό κίνημα, τις πρωτοβουλίες, τους στόχους.

Η πρόσφατη πρωτοβουλία έδειξε ότι εκ των πραγμάτων έχει άλλες προτεραιότητες, ότι αγνοεί τη σπουδαιότητα της κινητικότητας και της διαθεσιμότητας που έχει εκδηλωθεί γύρω από μαζικά κινήματα, γύρω από συνολικές προτάσεις και συναθροίσεις.
Έδειξε πως ήθελε, με το δικό της τρόπο, να βάλει στο κέντρο της ατζέντας το θέμα που αυτή νόμιζε κεντρικό. Μόνο που στην πράξη έδωσε μεγάλο και πολλαπλό δώρο στην αντίπαλη πλευρά, δεν άλλαξε τους όρους επίλυσης του μεταναστευτικού, χρέωσε συνολικά στον ΣΥΡΙΖΑ άλλη μια «επιτυχία» και άφησε ξεκρέμαστο τον ΣΥΝ. Να πούμε και «μπράβο» από αλληλεγγύη στο λαθεμένο πολιτικό σχέδιο, στην πολιτική ανεπάρκεια, στην επιπόλαια (ήπια έκφραση) πράξη; «Όχι άλλο κάρβουνο!».



Η photo, από το agrolaiki.gr

46 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

στειλτε το παντου ειναι η καλυτερη αναλυση που εχω διαβασει.τα πραγματα σοβαρευουν και πρεπει να γινεται κριτικη σε καθε κινηση ωστε να μην την πατησουμε και παλι.
δημητρης λαρισα

Ανώνυμος είπε...

τελικα , η δεξια καθοριζει την πολιτικη της αριστερας?
ειναι μαλακες τελικα , δεν υπαρχει αλλη εξηγηση. γιωργος-λ.

Free είπε...

Πολύ σωστά τα λέει ο Ανώνυμος των 6:30. Κάποιοι εκτός από «πολιτική άποψη» για το μεταναστευτικό δεν έχουν ούτε «πολιτική στάση» στα γεγονότα. Να περιμένουν τα κινήματα, να περιμένουν οι οικονομικοί μετανάστες πότε θα ενταχθεί η λύση των προβλημάτων τους στην συνολική πολιτική του ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ. Μέχρι τότε να κοιτάνε να γίνονται αρεστοί ή έστω απλά αποδεκτοί από το συνοθύλευμα των ΜΜΕ με τους ακροδεξιούς πολιτικούς και τους «χουντο»πασόκους.
Το αναδημοσιευμένο κείμενο είναι επιεικώς απαράδεκτο, όπως απαράδεκτη ήταν και η στάση του ΚΚΕ και του ΣΥΝ, αλλά και άλλων προσωπικοτήτων και συνιστουσών του ΣΥΡΙΖΑ, την τιμή των οποίων μόνον ο Δρίτσας διέσωσε.

LeftG700 είπε...

Φίλε Δημήτρη (Λάρισα),


Τα πράγματα έχουν σοβαρέψει από καιρό. Εμείς δεν λέμε να σοβαρευτούμε!...


Τα λέμε

LeftG700 είπε...

Φίλε Γιώργο λευκαδίτη,


Δεν ξέρουμε αν είναι μαλάκες. Παίζεται. Μπορεί να είναι και «ξύπνιοι»…


Τα λέμε

LeftG700 είπε...

Φίλε (φίλη;) Free,


Κατ’ αρχήν, καλώς ήρθες!

Νομίζουμε ότι βιάζεσαι να βγάλεις το άρθρο σκάρτο. Λέει μερικές απλές και επιβεβαιωμένες από την Ιστορία αλήθειες. Στην πολιτική, και ιδίως στην πολιτική που θέλει να φέρει τα κάτω πάνω, χρειάζεται «ψυχρό αίμα», καθαρό μυαλό και, πάνω απ’ όλα, συνειδητοποίηση της αναγκαιότητας.

Διαφορετικά δεν κάνεις πολιτική που συσπειρώνει κόσμο. Και συχνά κάνεις πολιτική που συσπειρώνει τον …αντίπαλο!


Τα λέμε (ελπίζουμε να μη χαθείς! :-) )

Ανανεωτικός κομμουνιστής είπε...

Δεν καταλαβαίνω γιατί δεν μάς λετε το όνομα του αρθρογράφου. "Μεγάλα παιδιά" είμαστε -δεν θα επηρεαστούμε...

LeftG700 είπε...

Φίλε ανανεωτικέ,


Μα δεν θα το κρατήσουμε εφτασφράγιστο μυστικό. Μιλάμε για δημοσιευμένο κείμενο, όχι τα πρωτόκολα της ...Σιών! ;-)

Εντάξει, μεγάλα παιδιά είμαστε όλοι, σύμφωνοι. Όμως, γιατί δεν μας λες και την άποψή σου (χοντρικά) για το άρθρο; Δεν φανταζόμαστε να περιμένεις το όνομα του αρθρογράφου (ή του εντύπου); ;-)


Τα λέμε

Free είπε...

Το άρθρο είναι του Ρούντι και δημοσιεύθηκε στο Αριστερό Βήμα.
Ενδιαφέρον έχει το 4ο σχόλιο από Kostas. Αν και εκτενές, εν τούτοις λέει κατά τη γνώμη μου αρκετές αλήθειες...
Το μπλογκ το επισκέπτομαι οσάκις με παραπέμπει εδώ κανένα λινκ, πρώτη φορά όμως έγραψα σχόλιο. Παρεπιπτόντως, πιστεύω πως δεν είναι δόκιμος τρόπος να απαντάς σε καθένα σχόλιο ξεχωριστά. Άσε την κουβέντα να εξελιχθεί...

LeftG700 είπε...

Φίλε Free,


Πίσω από το σχόλιο του Kostas που διαβάσαμε στη σχολιογραφία του «Αριστερού Βήματος» για το ίδιο άρθρο που ανεβάσαμε κι εμείς, δεν είναι δύσκολο να διακρίνουμε μια αντίληψη με την οποία εμείς διαφωνούμε.

Η αντίληψη αυτή μηδενίζει, με απόλυτο ιδεαλισμό, όσο κι αν αυτοί που τη συμμερίζονται θέλουν να πιστεύουν το ακριβώς αντίθετο, την ίδια την έννοια του μετανάστη! Δεν υπάρχει μετανάστης, υπάρχει μόνο εργάτης! Αυτό όμως είναι το όραμα της αταξικής παγκόσμιας κοινωνίας όμως φίλε Free. Αυτή είναι η ουτοπία που μας κινητοποιεί. Δεν μπορούμε όμως εμείς, στο όνομα της «καθαρότητας» και της απόλυτης «συνέπειας» να παραγνωρίζουμε κοινωνικές, πολιτισμικές, εθνικές πραγματικότητες και διαστάσεις του ελληνικού (αγγλικού, γερμανικού, κογκολέζικου, και πάει λέγοντας) κοινωνικού σχηματισμού. Ούτε είναι δυνατόν να ξαναγυρίσουμε στις θεωρίες του Μαρκούζε σχετικά με το επαναστατικό υποκείμενο της εποχής μας, μόνο και μόνο επειδή τις επαναφέρει στο προσκήνιο ο Μπαντιού.

Για μας, όσοι βλέπουν μόνο τον εργάτη στον οικονομικό μετανάστη είναι το άλλο πρόσωπο εκείνων που βλέπουν σ’ αυτόν μόνο τον μαύρο! Τέτοιου τύπου «καθαρές» αντιλήψεις δεν είναι πολιτική. Δεν μπορούν να γίνουν πολιτική που θα συσπειρώσει τα εκατομμύρια που χρειαζόμαστε. Για έναν απλό λόγο: Η πολιτική (και δεν εξαιρείται ούτε η αριστερή πολιτική) δεν είναι ποτέ «καθαρή». Δεν υπάρχει τίποτε «καθαρό» στη διαλεκτική!

Όποιος έχει άντερα να το αντέξει, ας μπει στο χορό. Οι άλλοι ας επιμένουν να «είναι ρεαλιστές, ζητώντας το αδύνατο»!


Τα λέμε


ΥΓ Η πλειοψηφία των σχολιαστών απευθύνεται στους διαχειριστές των ιστολογίων. Γι' αυτό το λόγο απαντάμε σε κάθε έναν ξεχωριστά. Δεν το κάνουμε βέβαια για να αποθαρρύνουμε τη συζήτηση μεταξύ σχολιαστών (τόσο χαζοί είμαστε να θέλουμε το μπλογκ μας "ψόφιο";) και δεν πιστεύουμε ότι η παρέμβασή μας λειτουργεί αντικειμενικά ως εμπόδιο για τον όποιο διάλογο. Εξ άλλου, αυτή η τακτική είναι διαδεδομένη πρακτική στα περισσότερα μπλογκς.

Ανανεωτικός κομμουνιστής είπε...

Υστερα από την "πρόκληση" που μού έγινε από το διαχειριστή του μπλογκ, ιδού η άποψή μου για το άρθρο του Ρούντι.

Το άρθρο λέει αλήθειες και στα περισσότερα ζητήματα που βάζει συμφωνώ. Έχω όμως τις εξής κριτικές παρατηρήσεις:

1) Φαίνεται ως οι μετανάστες να "άχθηκαν και να φέρθηκαν" από τους αλληλέγγυους. Δεν πρέπει να είναι έτσι (μη μού ζητάτε να αποδείξω τον ισχυρισμό μου -ούτε ο Ρούντι μπορεί να αποδείξει τον δικό του). Η αίσθησή μου στηρίζεται στο γεγονός ότι πρέπει να είσαι αρκετά πολιτικοποιημένο και αποφασισμένο άτομο για να συμμετάσχεις σε μια τόσο οριακή μορφή πάλης για ένα ζήτημα που διχάζει την κοινωνία. Δεν θα δώσω όμως στο ζήτημα παραπέρα διαστάσεις (ξεχωριστό υποκείμενο, κλπ).

2) Το timing του Ρούντι είναι εντελώς άστοχο με δεδομένο ότι η απεργία πείνας συνεχίζεται. Θα μπορούσε να περιμένει και να δημοσιοποιήσει τις απόψεις του μετά το τέλος της απεργίας πείνας.

LeftG700 είπε...

Φίλε ανανεωτικέ,


Καλά κάνεις και βάζεις το ‘πρόκληση’ σε εισαγωγικά γιατί εμείς αστειευτήκαμε καλοπροαίρετα (αν μας διαβάζεις κάπως τακτικά, θα έχεις διαπιστώσει ότι συχνά χρησιμοποιούμε το χιούμορ).

Στα όσα συμφωνείς, δεν έχουμε να πούμε κάτι. Είμαστε στην ίδια βάρκα! ;-)

Τώρα, για τις παρατηρήσεις σου.

Στην 1: Δεν νομίζουμε ότι είναι δυνατόν αριστερός άνθρωπος να θεωρεί του μετανάστες εργάτες μαριονέτες και «σκυλάκια» που κάνουν ό,τι τους λένε. Εμείς δεν σχηματίσαμε αυτή την εντύπωση. Ίσως, λέμε ίσως, να τη σχημάτισες εσύ, επειδή το βάρος του κειμένου πέφτει ολοκληρωτικά στην κριτική του ρόλου εκείνων που «προώθησαν» τη συγκεκριμένη κίνηση.

Για τη 2: Δεν συμφωνούμε ότι η κριτική (του Ρούντι ή του οποιουδήποτε, η δική μας π.χ.) πλήττει την απεργία πείνας των ξένων εργατών. Δεν στρέφεται ούτε κατά ένα χιλιοστό προς αυτούς. Και στο βαθμό που τέτοιες συζητήσεις συμβάλλουν να καταλάβουμε ποιος είναι ο β έ λ τ ι σ τ ο ς τρόπος (ο β έ λ τ ι σ τ ο ς, όχι ο πιο μαξιμαλιστικός) να βοηθήσουμε όσο μπορούμε αυτούς τους ανθρώπους, θα λέγαμε ότι, έστω και στο βάθος-βάθος, έστω και εμμέσως, περισσότερο βοηθάνε, παρά βλάπτουν.


Τα λέμε

demetrat είπε...

εκτός ουσίας.
Δεν ήτο ανάποδος η κωλοτούμπα,άρα κυβίστησι σκέτο.


Επί της ουσίας, σαφώς και είναι επιλογή του κάθε πολίτη να διεκδικήσει με απεργία πείνας.(δεν μπαίνει σε συζήτησι αυτό )
Δεν θυμάμαι όμως όσο κιάν γύρισα το φτωχό μυαλο μου προς τα πίσω, και απο όσα έχουν πέσει στη μικρή μου αντίληψη,ο μέλλων απεργός πείνας να ζητάει από το κράτος να του βρει το σωστό κατάλυμα γιά να ....απεργήσει.
Αντιθέτως θυμάμαι σκηνές με απεργούς στο πεζοδρόμιο της πανεπιστημίου,και γιαυτό αν συνεχίζω να ενθυμούμαι καλώς,κανένας δεν ξεκίνησε απεργία πείνας μέσα στο χειμώνα.
Και φυσικά δίχως κομφόρ.
Αυτόν τον τραγέλαφο δεν είχα αξιωθεί να τον απολαύσω.Ήτοι γενικώς να γίνονται άλλαλα μπάλλαλα,αυτό που φτύνουμε το επικαλούμαστε,και να ζητάμε ασφαλή !!!!! απεργία πείνας.


δ

Ανώνυμος είπε...

Λέφτηδες

Να τον στείλετε το ρουντένιο σας αρθρογράφο να κάνει σεμινάρια στα στελέχη στο περισσό. Του ιδίου φυράματος είναι.

Γιατί είναι άλλο πράγμα να κόπτεσαι γαι την ενότητα , τη πάλη , τους μεγαλεπήβολους στόχους ενός κινήματος που υπάρχει και είναι συμπαγές και άλλο πράγμα να νταραβερίζεσαι με εξυπνάδες μεταξύ γκρουπούσκουλων που φαντασιώνονται
παγκόσμιες Οκτωβριάνες με όλα τα χαρτιά της τράπουλας ανοιχτά στο τραπέζι.

Αυτά τα βαθυστόχαστα μπορούσε να τα σκεφτεί ο οποιοσδήποτε χλωριωμένος στο Περισσό και να τα εκφράσει με ακόμα πιό πιασάρικο τρόπο φουμάρωντας τη τσιγαριά της η Λιάνα.

Αν και το εγχείρημα των μεταναστών έχει τραγικό χαρακτήρα , είναι προφανές ότι:
α) οι ενέργειες των διαφόρων υποστηρικτών δείχνουν προχειρότητα και περιέχουν ολίγο βωντεβίλ
β) οι αντιδράσεις της κυβέρνησης και των διαφόρων ΜΜΕ είναι από ένοχες και διαστρεβλωτικές μέχρι ολίγον γελοίες
γ) και πολλές από τις επικριτικές αντιδράσεις τμημάτων της αριστεράς αν δεν είναι στον ίδιο βαθμό ένοχες και διαστρεβλωτικές πάντως είναι πιό γελοίες από αυτές της υπεύθυνης κυβέρνησης και των καθεστωτικών media , του Ρούντεως συμπεριλαμβανομένου.


Γιάκοβ

LeftG700 είπε...

Φίλη Δήμητρα,


Για να τα λέμε όλα, επί της γραμματολογικής παρατήρησης έχεις μάλλον δίκιο. Δεν το διορθώνουμε όμως, για να μη πουν ότι κάνουμε κι εμείς ρετούς σαν τον Ιωσήφ! ;-)

Επί των διαδικαστικών της απεργίας τώρα, μήπως το βλέπεις λίγο …δογματικά το πράγμα; Είπαμε ότι είναι ικανοί να μας πουλήσουν και το σκοινί που κ.λπ., κ.λπ. Πειράζει όμως αν, ευκαιρίας δοθείσης, τούς …κλέβουμε και λίγο; ;-)


Τα λέμε

LeftG700 είπε...

Товариш Яков Федотович Павлов,


Πριν απαντήσουμε: τι είναι το βωντεβίλ;


Увидимся

araticat είπε...

Παιδιά τα πάντα θέλουν άντερα. Ακόμα και το να είσαι μαλάκας, άντερα θέλει. Δεν είναι κριτήριο αυτό.

Φιλικά.

demetrat είπε...

δογματικά;;;;
Δογματική δεν υπήρξα ούτε στα νιάτα μου .
Που το είδατε το δόγμα και το θέσφατο..Επειδή σημειώνω πως οι απεργίες πείνας δεν γίνονται δημοσία δαπάνη ,;Ε τι να κάνουμε.Δε θα άλλάξουμε και τους τρόπους πάλης, γιά να βολευτουμε.
Όλο αυτό το ταρατατζούμ μου θύμισε τα παιδιά μου, που επειδή χτυπάγαμε σκοπιές απόξω εμείς, πάίξανε αυτά τις καταλήψεις.
δ

zalion είπε...

Λεφτηδες διαβαστε προσεκτικα τον Γιακοβ. Λεει περιπου οτι θα σας ελεγα κι εγω αν ειχα τον συνθετικο του οιστρο. Το κειμενο του Ρουντι απεχει ελαχιστα απο την κουκουεδικη λογικη. Η οποια ειναι αθλια για τα συμβαντα της προηγουμενης εβδομαδας.
"Δεν θυμάμαι όμως όσο κιάν γύρισα το φτωχό μυαλο μου προς τα πίσω, και απο όσα έχουν πέσει στη μικρή μου αντίληψη,ο μέλλων απεργός πείνας να ζητάει από το κράτος να του βρει το σωστό κατάλυμα γιά να ....απεργήσει."
Προφανως δεν εχετε παρει γραμμη τι συνεβη.

demetrat είπε...

zalion

Αν απευθύνεστε σε μένα, δεν αντιλαμβάνομαι τι εννοείτε.
δ

LeftG700 είπε...

Αγαπητοί φίλοι και φίλη (Δήμητρα),


Θα απαντήσουμε με ένα σχόλιο. Έτσι, για να ικανοποιηθεί και ο φίλος Free! ;-)

Νομίζουμε ότι επιβεβαιωθήκαμε πλήρως που δεν θέλαμε να αποκαλύψουμε π ο ι ο ς έγραψε το άρθρο (έτσι δεν είναι φίλε ανανεωτικέ;). Γιατί, με το που το ξεφούρνισε ο Free, άρχισαν τα …πυρά ομαδόν! Όπου «ομάδα» είναι ο товариш Яков και ο zalion. Έτσι, η συζήτηση φεύγει από αυτά που λέει το άρθρο και πηγαίνει στην κουκουέδικη λογική που έχει ή δεν έχει!

Δεν πρόκειται να ακολουθήσουμε. Στα παλαιότερα των υποδημάτων μας αν το άρθρο διαπνέεται από κουκουέδική λογική. Ή τροτσκιστική. Ή συνασπισμική. Ή ανταρσυακή. ‘Η αναρχοαυτόνομη. Ή των ανεντάκτων. Μπορούμε, σας παρακαλούμε θερμά να επικεντρωθούμε στο τι λέει το άρθρο και ν’ αφήσουμε γι’ αργότερα ποια είναι η «λογική» του;

Το άρθρο λέει μερικά απλά πράγματα:

1. Ο ακτιβισμός της Νομικής ήταν λάθος γιατί η συγκεκριμένη κίνηση α) δεν οργανώθηκε ως μαζική κίνηση αλλά ως κίνηση «ατομικής πρωτοβουλίας» και β) δεν μπορούσε να συσπειρώσει αλλά το αντίθετο (δεν εκφράζεται ρητά, αλλά εξάγεται άνετα από τα συμφραζόμενα).
2. Ήταν επίσης λάθος γιατί στοχοποίησε το άσυλο με τρόπο που έκανε αρκετό κόσμο (κόσμο, που χρειάζεται να είναι μ’ εμάς κι όχι εναντίον μας!) να πει «άι σιχτίρ με τα κωλόπαιδα πια, να καταργηθεί το άσυλο να τελειώνουμε».
3. Ήταν λάθος γιατί έβαλε πρώτο-πρώτο στην ατζέντα ένα ζήτημα που, εκ των π ρ α γ μ ά τ ω ν εμποδίζει την ανάπτυξη μαζικού κινήματος γύρω από τα κεντρικά αιτήματα της συγκυρίας (τι κάνουμε με το Μνημόνιο, χρέος, κ.λπ., κ.λπ). Αιτήματα που, κατά τον αρθρογράφο είναι ικανά, να συγκεντρώσουν την «κρίσιμη αναγκαία μάζα».


ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ

LeftG700 είπε...

ΣΥΝΕΧΕΙΑ


Ο товариш Яков επισημαίνει την ανυπαρξία κινήματος σε τέτοιο βαθμό που να αποτελέσει αντίπαλο δέος και ανάχωμα σε όσα μας έχουν ήδη σερβίρει και σε όσα μας ετοιμάζουν. Λαμπρά! Ποιος θα μπορούσε να διαφωνήσει; Μόνο όσοι φαντασιώνονται «επαναστατικές καταστάσεις» και «Οκτωβριάνες». Το άρθρο επενδύει σε τέτοιες φαντασιώσεις; Μα την πίστη μας, εμείς τουλάχιστον δεν βλέπουμε κάτι τέτοιο. Κι ενώ την επισημαίνει, δεν μπαίνει στον κόπο να μας πει αν το μεταναστευτικό είναι αυτό που πρέπει να κάνουμε σημαία μας αυτή τη στιγμή, αλλά περιορίζεται σε «επιχειρησιακή» ανάλυση των λαθών της συγκεκριμένης κίνησης ή σε αυτονόητα πράγματα σχετικά με τα ΜΜΕ και την κυβερνητική προπαγάνδα.

Γιατί; Γιατί κατά την άποψή μας πέφτει θύμα μιας «αντιπερισσικής εμμονής». Η οποία, εκτός των άλλων, κι από άλλη μεριά βέβαια, τον οδηγεί στο να αναγορεύει τον Περισσό σε κλειδοκράτορα της Αριστεράς. Εντάξει είναι το μαζικότερο κομμάτι της, αλλά, διάολε, δεν είναι και οι ιδιοκτήτες των ιδεών της, ούτε έχουν το μονοπώλιο, εκ Θεού ή Λένιν, των σωστών (ή των λ α ν θ α σ μ έ ν ω ν— το τονίζουμε αυτό) στρατηγικών επιλογών.

Έτσι, τόσο εκείνος, όσο και ο zalion, φαίνεται να αρνούνται στοιχειώδη πράγματα για κάθε πολιτική δράση, μόνο και μόνο επειδή αυτά «είναι κουκουέδικη λογική». Δηλαδή το να βάζεις προτεραιότητες είναι κουκουέδικη λογική; Το να αναλύεις μια κατάσταση και να λαμβάνεις υπ’ όψη σου τι κινητοποιεί τον κόσμο και τι όχι είναι κουκουέδική λογική; Το να προσπαθείς να ανακαλύψεις μέσα από ένα θεόρατο σωρό γεγονότων, μικρών και μεγάλων, τι είναι αυτό που διευκολύνει την ανάπτυξη του κινήματος, ενός κινήματος που, προς το παρόν δεν το έχουμε, υπενθυμίζουμε!, είναι κουκουέδικη λογική; Αν είναι έτσι товариш Яков και zalion, αν μόνο το ΚΚΕ έχει τέτοιες ικανότητες και κανένας άλλος μέσα στην Αριστερά, εμείς, αύριο κιόλας, πρωί-πρωί, σπεύδουμε να καταθέσουμε αίτηση για να γίνουμε μέλη στο ΚΚΕ!


Μερικές απαντήσεις που δεν χωρούν στα παραπάνω.


@Δήμητρα: Το ‘δογματικά’ δεν ήταν ίσως η καλύτερη λέξη. Να πούμε ‘στενή αντίληψη’; Και να διευκρινίσουμε ότι για μας, εκτός όσων έχουμε γράψει παραπάνω, αν η Νομική δεν μας ωφελούσε αλλά μας έβλαπτε, αυτό δεν νομίζουμε ότι οφείλεται στο ότι ήταν μια απεργία πείνας «δημοσία δαπάνη», αλλά στο ότι ήταν μια απεργία πείνας σε χώρο που ο πολύς κόσμος, που δεν έχει βέβαια δικτατορικό στη φιλοσοφία του Δικαίου, δεν μπορούσε να τη συνδέσει ευθέως με αυτό που λέμε ‘Πανεπιστημιακό άσυλο’. Τέλος: εντάξει, κι εμείς το έχουμε παίξει καταληψίες με τις μαμάδες φρουρούς απ’ έξω. Αλλά, κάτι κωλόπαιδα ήμασταν, που δεν ξέραμε πού μας πάνε τα τέσσερα. Νομίζουμε ότι δεν χωρά καμία συσχέτιση με βασανισμένους ανθρώπους, αν και καταλαβαίνουμε το πνεύμα με το οποίο τον έκανες.

@araticat: Ναι, τα πάντα θέλουν άντερα. Αλλά και πάντα υπάρχουν ποσοτικές και κυρίως ποιοτικές διαφορές. Σκέψου τα άντερα του Αγαμέμνονα όταν έπρεπε να θυσιάσει την κόρη του. Ή τα άντερα της πιτσιρίκας μπολσεβίκας στην ταινία «Ο 41ος»…


Τα λέμε

LeftG700 είπε...

Товариш Яков Федотович Павлов,


Θα μας πεις καμιά φορά τι είναι αυτό το 'βωντεβίλ'; Δεν έχουμε την παραμικρή γαμημένη ιδέα! ;-)


Увидимся

Ανώνυμος είπε...

Να αναζητήσετε λεξικό θεατρικών όρων , ή να απευθυνθείτε στο Γεωργουσόπουλο ή το Πλάτωνα το μαυρομούστακο ορέ Λέφτηδες.

Για τα επί της ουσίας αργότερα

Γιάκοβ

demetrat είπε...

λέφτηδες
Ονόμάστε την όπως θέλετε.
Ακόμα αν θέλετε να κρατήσετε μόνο αυτό το σημείο,ενώ πολύ πιό πριν ,σας έδωσα και άλλες παραμέτρους επί της ουσίας,
Κάντε το κι αυτό.
Νο προμπλέμο.
Όμως
Το οτι είναι μετανάστες,και κατά συνέπεια κατατρεγμένοι και όλα αυτά που λέμε, είναι ένα πράμμα.
Η επιλογή πάλης είναι ένα άλλο.
Και όπως και να να το κάνουμε,ποτέ κανένας απεργός πεινας,(αν ξέρετε εσείς κάποιον πέστετό μου και μένα ) δεν ξεκίνησε απεργία πείνας ζητώντας την φροντίδα του κράτους και όλες τις εγγυήσεις του , γιά την ασφαλή διεξαγωγή της.
Δεν αντιλαμβάνεστε την γελοιότητα του πράγματος;
Αν επιμένετε να βάζετε ως προμετωπίδα των όσων λέω την στενότητα της αντίληψης μου, ΟΚ,ότι πείτε.Δε θα σκάσω γιαυτό.
γνώμη σας , και γνώμη μου.
δ

zalion είπε...

Λεφτηδες οτι θελετε καταλαβαινετε.
Το γραπτο το ηξερα πριν το δημοσιευσετε μιας και το ελαβα σε μια απο τις λιστες μεηλ που συμμετεχω. Οποτε αστοχη η πρωτη σας παρατηρηση.Τι λεει ο Ρουντι για τα γεγονοτα? Οτι αποπροσανατολιζουν το λαο απο τα προβληματα. Τι λεει το ΚΚΕ? ΤΟ ΙΔΙΟ! Γιατι συμβαινει αυτο? Γιατι ο σταλινισμος ειναι χαρακτηριστικο της ιδεολογικης αγκυλωσης που εχουν και οι δυο. Γι'αυτους δεν υπαρχει τιποτα εξω απο το κομμα. Ειναι η πρωτοπορια και κανεις δεν την αμφισβητει. Ολα τα κινηματα εχουν την υποχρεωση να ενημερωνουν τα κομματα για τις κινησεις τους. Ωραια λογικη και κυριως αριστερη. Λυπουμεθα που οι συγκρουσεις δε θα κοινοποιησουν στα κομματα το ραντεβου τους με την κοινωνια. Εσεις καθιστε να περιμενετε.
Παραβλεπω το συνωμοσιολογικο του γραπτου που ριχνει το αναθεμα στον ΣΥΝ γιατι δρα ανασταλτικα προς την επανασταση.
Σας ειπα και σε προσωπικο μεηλ και το ειπα και δω. Δε εχετε καταλαβει τιποτα απο τα γεγονοτα της νομικης.

demetrat είπε...

τι δουλειά έχετε ορέ εσείς μικρά παιδια λεφτόπουλα, με τη μπολσεβικοπούλα του πρώτου μου αγαπημένου βιβλίου;

http://miadomatadenferneitinanoixi.blogspot.com/2008/04/blog-post_17.html

δ

Ανώνυμος είπε...

Οπως οι αναρχικοί έχουν τα μπάχαλα, έτσι κι ο αριστερισμός έχει τους ακτιβισμολάγνους.

Και ο Ρούντης και ο Παπακωνσταντίνου και ο Ανεμος/Ναυτίλος και ο Αλαβάνος κτλ κτλ λένε το ίδιο πράγμα με περισσή ευγένεια και με παιδαγωγικό τρόπο - γιατί έτσι πρέπει να απευθύνεσαι σε πολιτικά αγράμματους.

herr k.
"Σταματήστε να παίζετε, η κατάσταση είναι σοβαρή".
(Σιγά μη σταματήσουν)

Ανώνυμος είπε...

Λέφτηδες

χέστηκα ειλικρινά για το συγγραφέα του επίμαχου κειμένου και το πολιτικό του ποιόν. Αυτό που σας λεεί ο Ζάλιος στο τελευταίο του σχόλιο προσπαθήστε να καταλάβετε. Έχουμε λεβέντες μου φάει στη μάπα αυτό το στυλάκι προτού καν οι Ρούντηδες αποκτήσουν πολιτικό προφίλ ή έστω οντότητα.

Και για να καταλάβετε ότι μου αποδίδετε λάθος σκεπτικό ( Περισσός άρα λάθος ) σας βάζω να σκεφτείτε τα παρακάτω :

Υπάρχει σήμερα λύση στο πρόβλημα της μετανάστευσης ;;;
Αν όχι , όσο το πρόβλημα δε λύνεται , θα περιμένουμε να πραγματοποιηθούν οι όροι για το "μεγάλο" κίνημα που φαντάζονται όλοι οι κρυφοσταλίνες , αυτό που θα ελέγχεται και θα καθοδηγείται από τη λενινιστική μπολσεβίκικη πρωτοπορία , ώστε να πορευτούμε αύτανδροι προς τη νίκη των λαών ;;;
Και μέχρι τότε βρε αρακάδες ποιός και με ποιό τρόπο θα αναδείξει το πρόβλημα που ΤΩΡΑ καίει ;;;
Ποιός και με ποιό τρόπο θα καταφέρει να περάσει στα ΜΜΕ , στο καρφωμένο μαλάκα τηλεθεατή έστω μια διάσταση του προβλήματος που καίει , αναλαμβάνωντας και τους σχετικούς κινδύνους ;;

Σε τελευταία ανάλυση η λογική Καρατζαφύρερ είναι καλύτερη

Μπορεί να μη συμφωνώ με όλους τους τρόπους και τα μέσα που θα χρησιμοποιήσουν κάποιοι ακτιβιστές , αλλά δεν θα καταλήξω τόσο εύκολα σε εκείνο το αλήστου μνήμης μότο " μα , σύντροφε κάτι τέτοιες ανεξέλεγκτες μορφές πολιτικής πάλης βοηθούν ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ την αντίδραση " γιατί αυτό το ποιηματάκι ορέ το έτρωγα στη μάπα όταν οι ρούντηδες πήγαιναν στο κατηχητικό. Θα πρέπει να έχεις φάει πολλή εκκλησιαστική παιδεία στη μάπα για να γράφεις τέτοια ισουήτικα κείμενα.

Γιάκοβ

LeftG700 είπε...

@Товариш Яков Федотович Павлов & zalion:
Επειδή μαζεύτηκε πολύ "ύλη" θα κάνετε λίγο υπομονή μέχρι το επόμενο ποστ (λεπτομέρειες στη σημερινή εγγραφή του περιθωριακού ημερολογίου).

@Δήμητρα:
Θα χει γούστο να μας θύμωσες! ;-) Χωρίς πλάκα τώρα: Νομίζουμε ότι, όσο κι αν η παρατήρησή σου περί των συνθηκών της απεργίας έχει τη σημασία της, είναι δευτερεύον ζήτημα. Κι όσο για τον "41ο", δηλαδή εμείς δεν έχουμε ...ανιόντες; Φυτρώσαμε στους αγρούς; Η νομίζεις ότι συζητήσαμε για πρώτη φορά με παλιούς αριστερούς εδώ στο μπλογκ; ;-)

@Ηerr K.:
Βλέπουμε, κι εσύ άνετα μπαίνεις στην κατηγορία των 'μουτζαχεντίν'! Κι είσαι κι Ευρωπαίος! Δεν ντρέπεσαι;! ;-)


Παιδιά, τα λέμε

Ανώνυμος είπε...

Κανένα πρόβλημα Λέφτηδες. Άλλωστε εδώ συζητάμε και διαφωνούμε ή συμφωνούμε καλόπιστα. Άλλοι αυτή την ώρα κάνουν απεργία πείνας ;)

Γιάκοβ

LeftG700 είπε...

Товариш Яков Федотович Павлов,


Ok. Μας "κάρφωσες" κατ' ευθείαν στην καρδιά! Και τώρα τι κατάλαβες; Ας το έκανες τουλάχιστον με το Τοκάρεφ! :-)


Увидимся

zalion είπε...

Ενα αποσπασμα μεταφρασμενο απο συντροφο και φιλο, σας θυμιζει κατι?
Από τα απομνημονεύματα της Rossana Rossanda The Comrade from Milan, Verso, 2010, τελευταίο κεφάλαιο για την αντίδραση του ΚΚΙ στα γεγονότα του 1968 και των φοιτητών, στην άνοδο του πέραν του ΚΚ αριστερά, στην εισβολή στη Πράγα κλπ (δική μου μετάφραση από τα αγγλικά). Οι νέοι εκείνο το καλοκαίρι:
«Το κόμμα νόμιζε ότι το 1968 αποτέλεσε μια παροδική φουρτούνα που πέρασε, και ήταν χαρούμενο να δει το τέλος της … Το ΚΚΙ ήταν ικανό να αντιδράσει μόνο σε σχέση με απειλές από τη δεξιά, όταν απειλήθηκε από τη δική της μεριά [τώρα σε σχέση με την άνοιξη της Πράγας –ΣτΜ], προσπάθησε να αποστασιοποιηθεί, να βάλει τα φρένα, να πάει πίσω σε σχέση με κάτι που δεν ήθελε να ασχοληθεί. Τι θα μπορούσε να είναι πιο σοβαρό από μια τέτοια οπισθοχώρηση; Ήξερα για το κομμουνιστικό ένστικτο της αυτοσυντήρησης, αλλά μέχρι τότε ήθελα να πείσω τον εαυτό μου ότι αν οπισθοχωρούσαμε ήταν γιατί είχαμε στο νου ένα πιο αποτελεσματικό σχέδιο δράσης – reculer pour mieux sauter. Αλλά αναδιπλωνόμασταν για τόσο καιρό που είχαμε ξεχάσει πώς να πηδήξουμε …

Είχαμε ήδη χάσει τους φοιτητές. Παραήταν εύκολο να δει κανείς πόσο εύθραυστη ήταν η εξέγερση της νέας γενιάς. Αντίθετα από εμάς δεν ήταν ενάντια στις ‘αντιδραστικές δυνάμεις’ αλλά στην όλη αρχιτεκτονική του καπιταλιστικού συστήματος … ο κόσμος ξαφνικά φανερώθηκε σε αυτούς όπως πραγματικά ήταν, όπως οποιοσδήποτε που είχε έστω και μια μυρωδιά από Μαρξ ήξερε πως ήταν. Ήταν το πρώτο κύμα που αμφισβήτησε την ιδέα του προοδευτισμού.

Θα έπρεπε να ήμασταν ευχαριστημένοι για αυτό. Βεβαίως ήξεραν λίγα πράγματα για την ταξική πάλη και πόσο μακριά μπορούσαν να παν πριν οι συσχετισμοί άλλαζαν ενάντιά τους. Αν, όμως, εμείς, που παραείχαμε εμπειρία των αγώνων μακριάς πνοής, δεν τους το λέγαμε, ποιος θα το έκανε; Θα μας είχαν ακούσει αν είχαμε σταθεί μαζί τους, δίπλα τους, με το μέρος τους …

Από μια επιφανειακή ανάγνωση του Γκράμσι, είχαμε υιοθετήσει την ιδέα μιας κοινωνίας της ευταξίας (ordered society), χωρίς να δώσουμε μεγάλη σημασία για το είδος της κοινωνίας που σήμαινε αυτό, και σταδιακά ολισθήσαμε σε ένα φόβο της αταξίας. Και ότι δεν είχαμε προβλέψει, το βλέπαμε ως αταξία (disorder) … Δεν οπισθοχώρησαν μόνο οι γέρο-ανόητοι του ΚΚΓ, αλλά και εμείς, οι πιο έξυπνοι κομμουνιστές της Δυτικής Ευρώπης …

Όταν, μερικά χρόνια αργότερα, [το κόμμα] παρατήρησε την άνοδο μειοψηφικών βίων τμημάτων του κινήματος, δεν έθεσε στον εαυτό του ερωτήματα, δεν έκανε κριτική για την απουσία του κόμματος – αντιθέτως συγχάρηκε τον εαυτό του και έγινε μέρος της εισαγγελίας (prosecution).»

demetrat είπε...

Μπορεί να το θεωρείτε δευτερευούσης. Τη γνώμη μου χοντρικά σας την είπα νωρίτερα γιά τα ...πρωτευούσης όπως λες.
Εγώ απλώς διαφωνώ , γιατί θεωρώ πως είναι ένα ζήτημα που έχει τη γελοιότητά του.
Όταν αποφασίζεις να μπείς σε τέτοιες μάχες, δεν επιτρέπονται να κάνεις ΚΑΙ τέτοιες γελοιότητες.Τις Άλλες σου τις είπα από την αρχή.

(σιγά ρε, μη θυμώσω επειδη έχεις άλλη άποψη)
υ.γ
παλιοί αριστεροί δεν υπάρχουν χαρά μου.Νέοι υπάρχουν από πάντα.
δ

Ανώνυμος είπε...

το μηχάνημα δίπλα, πάνω από την αναγγελία είναι το γνωστό μηχάνημα της αποικίας των καταραμένων;
για να ξέρουμε ;-)
λ.κ

LeftG700 είπε...

Ντιρ φρεντ λ.κ.,


Γουί ντο νο γουάτ γιου μι! Ξπλέν!


Σι για ;-)

Ανώνυμος είπε...

ντιρ φρεντς
κατ'αρχήν λάθος: αποικία των τιμωρημένων έπρεπε να πω.
και σιγά μη θέλετε εξπλανέισιον εσείς που βοηθάτε και συντρόφους να βρουν το βιβλίο που ψάχνουν!
;-))


[......Στη «Σωφρονιστική Αποικία» ένας ερευνητής επισκέπτεται μια αποικία, αποδεχόμενος την πρόσκληση του διοικητή της με σκοπό να παρακολουθήσει μια δημόσια εκτέλεση. Υποψήφιο θύμα ένας στρατιώτης, ο οποίος τιμωρήθηκε για απειθαρχία και ανυπακοή ανωτέρου. Ο στρατιώτης θα υποστεί ένα φριχτό βασανιστήριο. Ένας εγγραφέας θα χαράξει πάνω στο κορμί του το απόσπασμα του νομικού κώδικα που παρέβη. Υπεύθυνος για τη σωστή λειτουργία -του φριχτού στη σύλληψη μέσου βασανισμού και πολύπλοκου στη χρήση- μηχανήματος είναι ένα αξιωματικός ο οποίος γεμάτος περηφάνια εξηγεί στον επισκέπτη πώς το μηχάνημα αυτό με τη βοήθεια ειδικών βελόνων και κατάλληλου προγραμματισμού χαράσσει στο κορμί του τιμωρημένου την εκάστοτε ποινή.]
λ.κ

Ανώνυμος είπε...

εννοείται, Κάφκα, 1914
λ.κ

LeftG700 είπε...

Φίλη λ.κ.,


Εντάξει, το πιάσαμε το υπονοούμενο! Δεν θά 'ρθουμε στα πράγματα; Έχεις να κουβαλήσεις πέτρα[1] κακομοίρα μου! ;-)


Τα λέμε


[1] Εννοείται ότι αυτό θα αποφασιστεί απολύτως δημοκρατικά. Με ψηφοφορία ...παμψηφεί! ;-)

Ανώνυμος είπε...

δεν με πειράζει να κουβαλάω πέτρα αν είναι να χτίσουμε κάτι της προκοπής ;-) αλλά ,
δεν κατάλαβα γιατί να'ρθείτε εσείς στα πράγματα και όχι εγώ!
άντε, καλό βράδυ
λ.κ

LeftG700 είπε...

Φίλη λ.κ.,


Μα, άμα έρθουμε εμείς στα πράγματα, δεν θα έρθεις κι εσύ; (Εκτός κι αν δεν είσαι του 'εμείς', και είσαι του 'εγώ'! ;-) )

Καλό βράδυ και σε σένα.


Τα λέμε

Ανώνυμος είπε...

με έστειλες κανονικά, έχεις δίκιο, ουφ.
λ.κ
δλδ εννοεις ότι θα είμαστε όλοι μαζί στην εξουσία αλλά κάποιοι θα είναι λιγότερο μαζί και θα σπάνε πέτρες.
καλημέρα

OMADEON είπε...

Δυστυχώς μου είχε διαφύγει αυτό το κείμενο, γιατί κάποτε το είχα διαβάσει απρόσεκτα (σε άλλο σάητ), έφτασα μέχρι τη μέση... στεναχωρέθηκα, κι έκανα ιντερνετικό ζάππιγκ!!! χαχαχα

Σήμερα αποφάσισα να διαβάσω πολλά άρθρα σας, για να ξεδιαλύνω άλλο θέμα, κι έπεσα σ' αυτό. Ε, εδώ μου λύθηκαν πολλές απορίες. Το κείμενο ΕΞΗΓΕΙ επιτέλους ΓΙΑΤΙ ο Αντώνης τα είχε πάρει τόσο άσχημα στο κρανίο, εκείνες τις μέρες, ώστε καταδίκαζε σε ειδικό ποστ την "αριστερά που δεν παίζει με το μεταναστευτικό", προσπαθώντας να απομονώσει τον Κακό Ιδεολογικό Ιό, τον οποίο εντόπισε ΚΑΙ ο παπούλης (Γιακοβ) σε σημείο που -ΑΝ είχαμε όλοι ψυχραιμία- ένα σχόλιο του Γιάκοβ (εδώ) θα μπορούσε να θεωρηθεί έκφραση των απόψεων ΚΑΙ του Αντώνη. Φυσικά, όταν ο Αντώνης έκανε τα απαραίτητα εργαστηριακά του... πειράματα μελετώντας τον Ιό, άρχισε να τον εντοπίζει και αλλού, οπότε σου "την είπε", ρε λέφτη, ότι έχεις κολλήσει την ίδια ίωση, που προήλθε απο ακροδεξιό πίθηκο (ΛΑ.Ο.Σ.) λόγω... ρουφηχτού φιλιού από Καραμπελικό, με αποτέλεσμα να παρεξηγηθείς κι εσύ, ότι σε είπε μίασμα κλπ. (και καλά...)

Ε, καλά. Αλλη δουλειά δεν έχετε ρε μάγκες, από το να δαιμονοποιείτε αλλήλους, για ΤΡΙΧΕΣ? :-) τσκ, τσκ, τσκ...

Εν πάσει περιπτώσει... κι εγώ τάσσομαι υπέρ των απόψεων παπούλη και Αντώνη, χωρίς να απορρίπτω ΟΛΟ το κείμενο. Σε μεγάλο βαθμό έχει κάποιο δίκιο κι αυτό, αλλά όχι με την έννοια της συνωμοσιολογίας και της... περίσσιας (pun intended) δαιμονοποίησης άλλων αριστερών. Κι έχει δίκιο εκεί που επισημαίνει την ΠΟΛΥ κακή συγκυρία. Δηλαδή το ότι διάλεξαν κάποιοι μετανάστες να σηκώσουν σταυρό σε περίοδο θεομηνιών. Τώρα... αν γαμιέται ΚΑΙ ο Δίας που προκάλεσε τις θεομηνίες, το θεωρώ πολύ πιθανό, αλλά αυτό ΔΕΝ συνεπάγεται ότι και εκείνοι που αποφάσισαν να σηκώσουν το σταυρό τους σε περίοδο θεομηνίας ήτανε και "υποκινούμενοι" (my ass).

ΠΟΛΥΣ ντόρος για το τίποτα, εφόσον συμφωνούμε _όλοι_ (μα ΟΛΟΙ...) ότι οι μετανάστες _είχαν_ _δίκιο_...
(θα επανέλθλω)

Υ.Γ. Παπούλη φάουλ. Ταϊζεις γνωστά και απεχθή βαμπίρ με ποπ-κορν και μετά βαράς με φλογοβόλο τους... καλαμποκο-καλλιεργητές? -Και ΠΟΥ θα βρεις καλαμπόκι, για το ποπ-κορν σου, βρέ παπούλη, αν καούν οι τσουρουφλισμένοι... καλαμπο-καλλιεργητές? χαχαχα

Υ.Γ.2 όποιο άτομο δεν καταλάβει αυτό ΕΔΩ το σχόλιο, με την... Τρίτη ανάγνωση, είναι καρα-σαλταρισμένο, _BEYOND_ REDEMPTION !

:twisted: (στη Wordpress αυτό είναι σατανικό γέλιο...)

Υ.Γ.3 Πολύ ορίτζιναλ το μπλογκ σου, Λέφτη, _απαραίτητο_ συμπληρωματικό ανάγνωσμα για απαιτητικούς φαν του R.D.

LeftG700 είπε...

Φίλε OMADEON,


Σόρυ φίλε, αλλά δεν ήμασταν ε μ ε ί ς αυτοί που δαιμονοποίησαν! Θα είχαμε δαιμονοποιήσει τον Αντώνη, αν, ακολουθώντας (αντίστροφα) το παράδειγμά του, υπονοούσαμε[1] πως είναι συνοδοιπόρος του Soros! Αλλά εμείς, τέτοιες χοντρομλκς δεν τις κάνουμε!

Αν μας επιτρέπεις, μια προτροπή. Έχεις αναφερθεί πάνω από μια φορά στον товариш Яков. Εδώ μάλιστα, απευθύνεσαι και προσωπικά στον ίδιο. Είναι απίθανο να το πάρει χαμπάρι. Στη θέση σου θα τον ενημερώναμε. Πιστεύουμε ότι αυτό επιτάσσει το fairplay…

Τέλος, ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια για το τσαρδί μας. Να ’σαι καλά.


Τα λέμε


ΥΓ Φυσικά και οι μετανάστες έχουν δίκιο! Αλλά:
Δεν πηγαίνει μόνο ένας δρόμος στη Ρώμη! Και συχνά, υπάρχουν πολλές απόψεις για το πού είναι η Ρώμη! ;-)


[1] Και είμαστε πολύ καλύτεροι απ' ό,τι εκείνος στη διατύπωση υπονοιών, άσχετα αν δεν καταδεχόμαστε τέτοιες πρακτικές.

OMADEON είπε...

Φίλε λέφτη...
για τη δαιμονοποίηση έχω να πω... "ουδείς αναμάρτητος". Μπορεί να λες "δεν δαιμονοποιήσαμε εμείς τον Αντώνη", αλλά... αυτό ακούγεται σχεδόν αστείο μόλις θυμηθεί κανείς χαρακτηρισμούς όπως "αυτό το απανθρωποποιημένο πράγμα" !!!

Οπότε, θαρρώ πως μιλάς για το ποιος άρχισε πρώτος, τίποτε παραπάνω.

Τον παπούλη τον εκτιμώ πολύ και τον διαβάζω, συνήθως συμφωνώ και μαζί του. Πολύ ευχαρίστως να του τα μεταφέρετε! Αλλωστε τα μεν φιλικά πειράγματα ΔΕΝ τα παρεξηγεί, τη δε εποικοδομητική κριτική την αντιμετωπίζει συνήθως με συγκαταβατικότητα και ανοιχτό μυαλό.

LeftG700 είπε...

Φίλε OMADEON,


Να μας συμπαθάς αλλά αυτό που λες δεν είναι δαιμονοποίηση. Αυτό είναι ευθύς σφόδρα απαξιωτικός χαρακτηρισμός, συνδεόμενος όμως με μια συγκεκριμένη συμπεριφορά, και αναφερόμενος σε αυτήν και μόνο σε αυτήν.

Ξέρεις πολύ καλά πως το αντίστοιχο της δαιμονοποίησης που μας έκανε ο συγκεκριμένος (συμπόρευση με την ακροδεξιά) είναι συμπόρευση με τη Νέα Τάξη της καπιταλιστικής παγκοσμιοποίησης. Και μπορείς να σκεφτείς πόσο καλά θα μπορούσε κανείς να του φορέσει αυτό το «κουστουμάκι». Είναι υπεραρκετά τα στοιχεία πάνω στα οποία θα μπορούσε να πατήσει και να κάνει το «κουστουμάκι» να του ταιριάζει κουτί.

Είδες πουθενά έστω και υ π ο ψ ί α τέτοιας απόπειρας; Άμα την είδες, θα σε παρακαλούσαμε να μας την υποδείξεις.

Και με την ευκαιρία να σου πούμε και το εξής: Για να ξεμπερδέψουμε μια και καλή με τον Νοσφεράτο, υποχρεωθήκαμε να του αφιερώσουμε πρόσφατα μια ολόκληρη τριλογία (19, 21 και 23 Ιανουαρίου). Ούτε στη δική του περίπτωση υπάρχει έστω ένας (αρ.1) υπαινιγμός (και επαναλαμβάνουμε: το παιχνίδι των υπαινιγμών το κατέχουμε άριστα) για κάτι ανάλογο —μια και ανάλογες ήταν και οι δικές του κατηγορίες, αν και πολύ πιο χοντρές και πολύ-πολύ πιο ηλίθιες.

Άστο φίλε Omadeon, μη το κουράζεις. Μπορεί καμιά φορά, ή και συχνά, να γινόμαστε «κακά παιδιά», αλλά δογματικοί στόκοι, σπερμολόγοι ή αισχροί συκοφάντες δεν καταδεχτήκαμε ποτέ να γίνουμε κι ούτε πρόκειται. Κοπανάμε άσχημα, ναι. Αλλά το fairplay το έχουμε γραμμένο στο μυαλό μας και μάλιστα πρώτο-πρώτο. Όχι στ’ αρχίδια μας!

Τέλος: Δεν έχουμε καμιά δουλειά να ενημερώσουμε εμείς τον товариш Яков. Η δική μας δουλειά θεωρήσαμε πως είναι να σου πούμε τη γνώμη μας και να σε προτρέψουμε σε κάτι, καλόπιστα και καθόλου «καθοδηγητικά». Εκεί όμως και σταματάει. Μετά, αναλαμβάνεις εσύ.


Τα λέμε