Το ρητό λέει: «Αρχή άνδρα δείκνυσι» (σε ελεύθερη απόδοση: ο τρόπος που ασκεί την εξουσία κάποιος δείχνει τις αρετές του). Ορθό, ορθότατο κι εμείς οι αριστεροί το ξέρουμε πολύ καλά, γιατί το ’χουμε ζήσει -και το ζούμε- στο πετσί μας απ’ την καλή και την ανάποδη, πα να πει, έχουμε δει τις εξουσίες ή τις μικροεξουσίες και των δικών μας. Αλλά έχει και «εφαρμογές», δηλαδή προεκτάσεις. Όπως, παραδείγματος χάρη, «Δυσχέρειες άνδρα δείκνυσι» ή «Υπερεγώ (vs Εγώ) άνδρα δείκνυσι». Ή, ακόμα, «Διαφωνία άνδρα δείκνυσι». Αυτό το τελευταίο, η διαφωνία, είναι το «κλειδί» που εισάγει σε όσα θέλουμε να πούμε σήμερα.
Είναι γνωστή η σφοδρή διαφωνία μεταξύ του Αντώνη (radicaldesire.blogspot.com) και ημών με αφορμή την ανάρτηση στο Left Liberal Synthesis περί της έννοιας -κατά Μαρξ- της «αφηρημένης εργασίας». (Να ηρεμήσουν οι φίλοι αναγνώστες: δεν πρόκειται να θεωρητικολογήσουμε). Εκείνο που ίσως δεν είναι γνωστό και θέλουμε να το κάνουμε εμείς τέτοιο, είναι η κατάληξη αυτής της διαφωνίας. Και θέλουμε να το κάνουμε γνωστό, γιατί είναι απολύτως πολιτικό ζήτημα και καθόλου δεν έχει να κάνει με «κοκορομαχία» όπως μας έγραψε ο φίλος Orpheas και όπως πολύ πιθανόν να θεωρούν κάποιοι από τους αναγνώστες αυτού του blog.
Αν μπει κανείς σε ένα ορισμένο post του radicaldesire.blogspot.com και παρακολουθήσει τα σχόλια που στάλθηκαν εκεί από το βράδυ της Τετάρτης μέχρι το απόγευμα της επόμενης ημέρας θα πάρει μια καλή γεύση της ανθρώπινης αθλιότητας που εκδηλώνεται απέναντι σε όσους εκφέρουν αντίθετη γνώμη.
Θα δει έναν άνθρωπο με άδειο κεφάλι να το σπάει προσπαθώντας να καταλάβει αν όντως είμαστε πολλοί ή ένας και πώς διάολο συντονιζόμαστε αν είμαστε πολλοί.
Θα δει κάποιον άλλον άνθρωπο, θηλυκή μετενσάρκωση του Σέρλοκ Χολμς, να καταθέτει ενώπιον των ανακριτικών αρχών του συγκεκριμένου ιστολογίου αξιόπιστες εκτιμήσεις(!) για το «βρώμικο» και «ύποπτο» διαδικτυακό μας παρελθόν.
Και θα έχει την ευκαιρία να δει έναν κομμουνιστή-φιλόσοφο προβληματιζόμενο έντονα μετά από όλες αυτές τις συνταρακτικές εκτιμήσεις -όπως είναι «φυσικό» άλλωστε- τόσο έντονα, ώστε να νιώθει την ανάγκη να απωθήσει τις βασανιστικές σκέψεις και να μη θέλει να το πιστέψει. Ακόμα θα έχει την ευκαιρία να τον δει να εμφανίζεται διαπορών για την παράδοξη(!) ταυτότητα του ύφους των αναρτήσεών μας και να δηλώνει γενικά σοκαρισμένος(!) και εξαπατημένος(!). Τέλος, σε μια κορυφαία στιγμή για κάθε κομμουνιστή-φιλόσοφο, θα τον δει να δηλώνει σε μας: «Θα πάρω όσο χρόνο χρειαστώ για να καταλάβω ακριβώς με ποιον/ποιους (?) έχω να κάνω πριν γράψω άλλη λέξη σε σένα/σας»!!!
Όμως, για να τα λέμε όλα και να μη λέμε μόνο για τους άλλους, όποιος αναγνώστης ή αναγνώστρια μπει στον κόπο και κάνει κλικ εκεί που παραπέμπουμε, θα έχει την ευκαιρία να δει και τους άθλιους LeftG700 να εκμεταλλεύονται με τον χυδαιότερο τρόπο την ελεύθερη πρόσβαση στα σχόλια -κατά την «εύστοχη» διαπίστωση του ίδιου σε μια συνομιλία του με το άδειο κεφάλι- στέλνοντας σχόλια με χυδαίες εκφράσεις όπως αυτή («Θα δεις κάποια στιγμή τον κατήφορο που έχεις πάρει;») ή αυτή («Μια και δηλώνεις κομμουνιστής, στο όνομα της Ιδέας του Κομμουνισμού λοιπόν: Σύνελθε ή σιώπησε! Μη την ξεφτιλίζεις άλλο!...»)! Τέλος, θα τους δει να στέλνουν και το ακόλουθο σχόλιο (το παραθέτουμε ολόκληρο και με bold λόγω της απίστευτης χυδαιότητάς του):
Blogger Ο/Η LeftG700 είπε...
@Αντώνη,
Θεωρούμε πλέον, μετά την αποκάλυψη του ταλέντου σου στην αναζήτηση ταυτοτήτων (ποιός να το περίμενε από έναν κομμουνιστή φιλόσοφο και θανάσιμο εχθρό τους!...) που αποδεικνύει ξεκάθαρα πώς «μεταχειρίζεσαι» τους διαφωνούντες μαζί σου, θεωρούμε λοιπόν ύψιστη προσβολή και συκοφαντική πολιτική διαστρέβλωση του περιεχομένου και της φιλοσοφίας του μπλογκ μας (leftg700.blogspot.com) το γεγονός ότι φιγουράρει ακόμα στη λίστα των ιστολογίων που εσύ έχεις επιλέξει.
Απαιτούμε να το διαγράψεις ASAP.
Δεν θα χάσουμε το χρόνο μας με το άδειο κεφάλι ή τη θηλυκή ενσάρκωση του Σέρλοκ Χολμς. Θα χάσουμε όμως λίγο χρόνο ακόμα με τους κομμουνιστές-φιλοσόφους επειδή πιστεύουμε ότι η Αριστερά χωρίς τη Φιλοσοφία είναι μια νεκρή υπόθεση.
Καλούμε λοιπόν τον κομμουνιστή-φιλόσοφο του Radical Desire (στον οποίο είχαμε αφιερώσει ολόκληρο και «φλογερό» post κατά το πρόσφατο παρελθόν), τον καλούμε να έλθει εδώ και να πάρει το λόγο, όπως λέμε και πάνω από το κουτάκι με τα σχόλια.
Να πάρει το λόγο και να μας εξηγήσει γιατί δηλώνει προβληματισμένος και γιατί νιώθει σοκαρισμένος. Να μας εξηγήσει γιατί ξαφνικά άρχισε να έχει τέτοια σφοδρή επιθυμία -αν και όχι και τόσο radical, για να τα λέμε όλα- να εξακριβώσει την ταυτότητά μας. Να μας εξηγήσει ακόμα πού τον εξαπατήσαμε και τι δεν θέλει να πιστέψει καθώς και ποιού ακριβώς παραπτώματος η παραδοξότητα(;!) του ύφους των αναρτήσεών μας συνιστά ύποπτη ένδειξη. Και -το κορυφαίο- να μας εξηγήσει τι ακριβώς θα κάνει και σε ποιες ενέργειες θα προχωρήσει για να καταλάβει ακριβώς με ποιόν/ποιους έχει να κάνει. Γιατί αυτό στο οποίο πηγαίνει ο νους μας είναι τόσο φρικτό, που μόνο μία ταυτολογία μπορεί να το περιγράψει: The Horror!, the Horror! όπως έγραψε ο Joseph Conrad[1] στο Heart of Darkness[1].
Επιπλέον, με την ευκαιρία, θα έχει τη δυνατότητα να μας εξηγήσει τι ακριβώς από όσα έχουμε γράψει κατά τις συζητήσεις μαζί του συνιστά σύμφωνα με την άποψή του bullying (=εκφοβισμός, τραμπουκισμός, νταηλίκι) και ποιες είναι οι κεκαλυμμένες απειλές που εκτοξεύσαμε εναντίον του.
Ας έρθει λοιπόν. Το βήμα είναι ελεύθερο και τα μικρόφωνα ανοικτά. Μπορεί να μιλήσει όσο θέλει, όπως θέλει. Ακόμα και με «διχαλωτή γλώσσα», όπως ο ίδιος υποστήριξε σε μια συνομιλία μας ότι έχει την ικανότητα να κάνει, πράγμα που τότε -ανοήτως- δεν πιστέψαμε. Κανείς δεν θα τον διακόψει, κανείς δεν θα του αφαιρέσει τον λόγο, κανείς δεν θα κλείσει τα μικρόφωνα, κανείς δεν θα βάλει «μετριασμό σχολίων», όπως σκέπτεται εκείνος να κάνει για να «προφυλαχθεί» από εμάς(!) -εμάς που δεν θέλουμε να μας αναφέρει καν στη λίστα ιστολογίων του! Ας έρθει για να καταλάβουμε κι εμείς επιτέλους -δηλαδή να επιβεβαιώσουμε- τι είναι αυτό επιτέλους που δεν μας συγχώρησε. Το γεγονός ότι «τολμήσαμε» να ισχυριστούμε όσα ο ίδιος ομολογεί, ότι δηλαδή δεν κατέχει τις οικονομικές έννοιες του Μαρξ, σε ένα διάλογο που εκείνος διέκοψε με αστείες προφάσεις; Το γεγονός ότι διαφωνήσαμε μαζί του σε πολλές περιπτώσεις, έχοντας διαφορετική (αλλά αριστερή) αντίληψη των πραγμάτων; Το γεγονός ότι εντοπίσαμε κενά και λάθη στα γραφτά του τα οποία και παραδέχτηκε; Ή το γεγονός ότι αναγκάστηκε, έστω και «ντροπαλά», έστω και ψελλίζοντας, να πάρει πίσω την απίστευτη ανοησία του, όταν υπονόησε ευθέως ότι είμαστε υπόλογοι για «μέχρι παρεξηγήσεως» ανεκτικότητα στον εθνοφασιστορατσιστικό λόγο;
Ας έρθει. Για να αποδείξει τουλάχιστον ότι, αν και η συμπεριφορά του αμαυρώνει -κατά την άποψή μας- και την Ιδέα του Κομμουνισμού και το Πνεύμα της Φιλοσοφίας, του απομένει ένα, έστω ένα πράγμα από όλα όσα χαρακτηρίζουν έναν κομμουνιστή-φιλόσοφο:
Η γενναιότητα!
ΥΓ (Κυριακή, 7 Φεβρουαρίου, στις τρεις και το μεσημέρι): Δεν ήρθε. Δεν θα ’ρθει. (Ούτε ένα!...). Κι εμείς, δεν ξέρουμε γιατί, θυμηθήκαμε άλλη μια φορά τον Μεγάλο Κωνσταντίνο Κ. :
Ο ΒΑΣΙΛΕΥΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Ὥσπερ οὐ βασιλεύς, ἀλλ' ὑποκριτής,
μεταμφιέννυται χλαμύδα φαιὰν ἀντὶ
τῆς τραγικῆς ἐκείνης, καὶ διαλαθὼν
ὑπεχώρησεν.
ΠΛΟΥΤΑΡΧΟΣ, ΒΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
Σὰν τὸν παραίτησαν οἱ Μακεδόνες
κι ἀπέδειξαν πὼς προτιμοῦν τὸν Πύρρο
ὁ βασιλεὺς Δημήτριος (μεγάλην
εἶχε ψυχή) καθόλου - ἔτσι εἶπαν -
δὲν φέρθηκε σὰν βασιλεύς. Ἐπῆγε
κ' ἔβγαλε τὰ χρυσὰ φορέματά του,
καὶ τὰ ποδήματά του πέταξε
τὰ ὁλοπόρφυρα. Μὲ ρούχ' ἁπλὰ
ντύθηκε γρήγορα καὶ ξέφυγε.
Κάμνοντας ὅμοια σὰν ἠθοποιὸς
ποῦ ὅταν ἡ παράστασις τελειώσει,
ἀλλάζει φορεσιὰ κι ἀπέρχεται.
[1] Joseph Conrad (1857 - 1924). Πολωνός συγγραφέας που απέκτησε την Αγγλική υπηκοότητα το 1886 και έγραψε στα αγγλικά. Θεωρείται ένας από τους κορυφαίους μυθιστοριογράφους της αγγλόγλωσσης λογοτεχνίας. Η νουβέλα του Heart of Darkness (Η καρδιά του Σκότους) αποτέλεσε τη βάση για το σενάριο της αριστουργηματικής ταινίας του Φράνσις Φορντ Κόπολα «Αποκάλυψη Τώρα».
Η φωτογραφία είναι από το bowalleyroad.blogspot.com
IMPORTANT UPDATE: Το post αυτό, με θέμα συμπεριφορές και όχι πολιτικές πεποιθήσεις, ήταν ένα οργισμένο post. Συνεπώς, ανεξάρτητα από το πόσο πολύ ή λίγο εκπορεύτηκε από μια αίσθηση αδικίας, το βέβαιο είναι ότι, ως ένα βαθμό, υπαγορεύτηκε και από την οργή. Και η οργή είναι κακός σύμβουλος. Γιατί οδηγεί σε υπερβολικές ή και ακραίες εκφράσεις που με τη σειρά τους μπορεί, μέσα από μια επιπόλαιη ανάγνωση, φαινόμενο συχνό στο διαδίκτυο, να οδηγήσουν σε εσφαλμένα συμπεράσματα στα οποία επ’ ουδενί ο συντάκτης ήθελε να οδηγήσει τους αναγνώστες. Έτσι, η εικόνα που σχηματίζεται καταλήγει να είναι μια παραμορφωμένη εικόνα. Άρα και παραπλανητική.
Σε μεταγενέστερο post, η εικόνα αυτή συμπληρώνεται επί το ορθότερον. Συνεπώς, όσοι αναγνώστες και αναγνώστριες ενδιαφέρονται για ακριβέστερες αποτυπώσεις της πραγματικότητας, αλλά και για κάποια διδάγματα που προσφέρει αυτή η ιστορία, καλούνται να επισκεφτούν το http://leftg700.blogspot.com/2010/09/si-vis-bellum-para-pacem.html
25 σχόλια:
Παιδιά καλησπέρα.
Αναμένων, εις μάτην, να εμφανισθεί κάποιος λαλίστατος «Ανώνυμος» και να σας τα «χώσει», για «αριστερή αναξιότητα» και λοιπά φληναφήματα και γιά να μη πέσει στο κενό η ανάρτηση αναγκάζομαι να βγω, «τούκα πρώ», αφού υποπτεύομαι ότι κάπου εκεί μέσα «παίζω» κι εγώ. Άρα οφείλω να τοποθετηθώ και ν’ απαντήσω.
Περίμενα να μιλήσω τελευταίος, γιατί αν το έκανα νωρίτερα θα επακολουθούσε η κλασσική «μούγκα» και θα πήγαινε στράφι κι αυτή η ενδοπαραταξιακή, αλλά πολύ ενδιαφέρουσα και αποκαλυπτική, ανάρτησή σας. Πιθανόν λόγω της ιδεολογικής συγχύσεως και «μολύνσεως» που προκαλούν οι τοποθετήσεις μου οι οποίες «κόβουν τη μαγιονέζα» της μονολιθικότητας, του «τριαμισμού» (όρος δικής μου επινόησης) και μιάς περίεργης και ακατανόητης αλλεργίας που προκαλεί λυσσαλέες αντιδράσεις, (επί το ακούσματι και μόνο), κάποιας άποψης που παρεκκλίνει, (έστω χιλιοστά της μοίρας), από παγιωμένες δογματικές «ριτσέτες». Κάτι, που όπως παρατήρησα σταματά ακαριαία το διάλογο. Οι μεν αναγνώστες, «τυρβάζουν περί άλλα», η σιωπούν, η με βρίζουν «ευγενικά», οι δε ιδιοκτήτες, οπωσδήποτε νοήμονες, ποιούν την ανάγκη φιλοτιμία και ευρισκόμενοι σε δύσκολη θέση σιωπούν επίσης. ( Και γιά τη «ταμπακέρα» ουδέν !).
Γενικώς, στις διάφορες συζητήσεις, οι προβληματισμένοι «ομοϊδεάτες» σας, αντιμετωπίζουν αλλήλους με μεγαλύτερη μανία, κακία και ορμή από τους, κατά παράταξιν, αντιπάλους. (ποιός τη χάρη μου !).
Το πιό περίεργο και πιό τρελό είναι ότι αυτές οι «ορθόδοξες δογματικές οδηγίες» που εμπνέουν τέτοιες συμπεριφορές έχουν χαρακτεί αιώνες πριν. Αδυνατώ να συλλάβω πως είναι δυνατό να διεκδικούν τίτλους «προόδου» μυαλά και ιδέες τόσον απηρχαιωμένες και με τέτοια θρησκευτική ευλάβεια προσκολλημένες και αμετακίνητες, παρά τα μηνύματα και τις ανάγκες των καιρών. Και ταυτόχρονα να λοιδορούν τις δυνάμεις της απέναντι όχθης, ως «συντήρηση» !
Πάντως, η φυσική μου συστολή και μετριοπάθεια αδυνατεί να συλλάβει πως η ταπεινότης μου πιθανόν ν' αποτελεί πέτρα σκανδάλου η οποία θέτει υπό αμφισβήτηση τη καθαρότητα της πολιτικής σας τοποθέτησης, ως φιλοξενούντες και ανεχόμενοι στην ιστοσελίδα σας αχρείους «εθνοφασιστορατσιστάς» ! Αν ο χαρακτηρισμός αφορά εμένα, μιά και δεν είχα τη τιμή να τον διαβάσω στο πρωτότυπο, μαζί με άλλες σαχλαμάρες που είμαι σίγουρος ότι θ’ αράδιαζε ο ατσίδας συντάκτης του, θα σας παρακαλούσα να μου το επιβεβαιώσετε γιά να… καμαρώνω !
Ως γνωστόν, η «τιμή» του «τιμώμενου» πρέπει να είναι ανάλογη της αξίας του «τιμώντος» !
Πάντως, από τον τριμελή χαρακτηρισμό αποδέχομαι και κρατάω με υπερηφάνεια τον πρώτο. Τους άλλους δύο τους επιστρέφω στον αποστολέα και τους, εν τριαμισμώ, ομοίους του. Τους ανήκουν δικαιωματικά, έστω και αν δεν το συνειδητοποιούν, καθ’ όσον εγώ τους ανέχομαι, τους αντέχω και τους αποδέχομαι (και αυτούς και τις απόψεις τους) ενώ αυτοί, εμένα, όχι.
Όπερ έδει δείξαι !
Φίλε ORPHEAS,
Τώρα είναι Κυριακή βράδυ. Είναι η ώρα της μπάλας! Ες αύριον τα σπουδαία!
Τα λέμε.
Φίλε ORPHEAS,
«Τούκα πρώ»; Δεν θα το λέγαμε! Το θέμα της ανάρτησης -άσχετα αν παίζεις κάπου κι εσύ- είναι σαφώς διαφορετικό. Η ταπεινότητά σου πρωταγωνίστησε -ως αφορμή- σε προηγούμενες συζητήσεις. Προφανώς δεν τις παρακολούθησες. Αν το είχες κάνει δεν θα έλεγες ότι κάνουμε την ανάγκη φιλοτιμία και σιωπούμε! Αυτό είναι αλήθεια, όσο αλήθεια είναι ότι η πραγματική ταυτότητα των Left G700 είναι οι Rolling Stones! Επομένως, καλείσαι να διαβάσεις τα κεφάλαια που προσπέρασες και να είσαι ευχαριστημένος που δεν καλούμε τον κηδεμόνα σου! Το μόνο που σου λέμε τώρα είναι κάτι που σου είχαμε πει τότε και το οποίο εσύ μεν προφανώς δεν διάβασες, αυτοί δε που μας την πέσανε δεν κατανόησαν (ο ένας το κατάλαβε εκ των υστέρων τουλάχιστον, ο άλλος ακόμα κοιμάται τον ύπνο του δικαίου…).
Σου λέγαμε λοιπόν τότε και το επαναλαμβάνουμε και τώρα και ο νοών νοείτω που λες κι εσύ: «Προφύλαξε τον εαυτό σου από τον κίνδυνο να χαρακτηριστείς ρατσιστής». Η άποψή μας αυτή ίσχυε όταν τη γράψαμε και εξακολουθεί να ισχύει απολύτως και τώρα. Καλό είναι να το λάβεις υπ’ όψη σου, έστω κι αν αυτοί που στο λένε είναι μικροί…
Δεν υπάρχει καμία μανία και κακία τις περισσότερες φορές ακόμα και στις σφοδρές διαφωνίες μεταξύ αριστερών. Το ίδιο ισχύει και σ’ αυτή τη συγκεκριμένη διαφωνία που προέκυψε. Δεν πιστεύουμε ότι κάποιος από αυτούς που μας την πέσανε έχει μανία ή κακία εναντίον μας και φυσικά το ίδιο ισχύει και για μας. Ορμή, ναι. Μαχητικότητα ναι. Ισχυρογνωμοσύνη, εγωισμός, πιθανότατα ναι. Αλλά μανία και κακία, όχι, δεν το πιστεύουμε για κανέναν από τους εμπλεκόμενους. Ξέρεις και οι αριστεροί είμαστε άνθρωποι, όχι …Χριστοί! Αυτό στο έχουμε ξαναπεί, αλλά φαίνεται ότι θέλεις να το ξεχνάς.
Από εκεί και πέρα, η απαράδεκτη πρακτική του προβληματισμού για τις πραγματικές ταυτότητες ενός πολιτικού μπλογκ αντί του προβληματισμού -και της σφοδρής διαφωνίας άμα λάχει, γιατί όχι;- για όσα υποστηρίζει αυτό το μπλογκ είναι ταπεινωτική για κάθε αριστερό, ανεξαρτήτως του ιδιαίτερου ιδεολογικού ρεύματος στο οποίο ανήκει. Αυτή την πρακτική θέλαμε να καταδικάσουμε απερίφραστα στο ποστ. Και -αφού μας διαβάζεις, το ξέρεις- η καταδίκη δεν είναι επειδή στη συγκεκριμένη περίπτωση είμαστε άμεσα εμπλεκόμενοι και θιγόμενοι. Στις 22 Ιανουαρίου, με την ίδια σφοδρότητα καταδικάσαμε παρόμοια -αλλά όχι όμοια- πρακτική που δεν αφορούσε καθόλου σ’ εμάς.
Αλλά και μας αφορούσε: Ως αριστεροί, στα ζητήματα συμπεριφορών κατά τον διάλογο μεταξύ αριστερών, που βέβαια είναι πολιτικά ζητήματα ουσίας και όχι τύπων, πιστεύουμε ότι είναι υποχρέωσή μας να παίρνουμε τον λόγο και να μην κάνουμε τον …Γερμανό.
Διαφορετικά, καλύτερα να το κλείσουμε το ρημάδι και να πάμε για ψάρεμα!...
Τα λέμε.
Παιδιά καλησπέρα.
Πρώτα κάτι γενικά.
Η «καφρίλα» ( με την ευρύτερα αποδεκτή έννοια του όρου), και γιά όσους βλέπουν καθαρά είναι ένα παγκόσμιο φαινόμενο που μαστίζει τις σύγχρονες κοινωνίες των ανθρώπων. Αποτελεί είδος μικροβίου. Δεν περιορίζεται σε κοινωνικούς, πολιτικούς, αθλητικούς η άλλους ομαδοποιημένους χώρους. Είναι βασική απόρροια διάχυτου αμοραλισμού και, σαν μέγεθος, αντιστρόφως ανάλογο της παιδείας και της πνευματικής καλλιέργειας των «προσβεβλημένων» από το μικρόβιο αυτό. Στη σημερινή του γιγάντωση, (δεν μιλάω για γέννηση καθ’ όσον πρόκειται για σύμφυτο του ανθρώπου), έχουν συμβάλλει πολλές παράμετροι (εύκολο χρήμα, τρυφηλή ζωή, έκπτωση ηθικών αξιών, ανεργία, χαλάρωση οικογενειακών δεσμών, διαλυμένα σχολεία κλπ. ).
Κατά συνέπεια μόνη άμυνα αποτελεί η κρίση, η συγκρότηση και η συνείδηση κάθε υγιούς ανθρώπινης μονάδος που έρχεται σε επαφή με το φαινόμενο.
Ο ομοϊδεατισμός επ’ ουδενί δικαιολογεί σύμπλευση με τη καφρίλα. Εκφράζει, απλώς, επικίνδυνο περιστασιακό «συναγελασμό». Και αποτελεί (ο ομοϊδεατισμός) ικανή αλλά όχι αναγκαία συνθήκη για να κερδίσει κάποιος την εκτίμηση και, γιατί όχι, τη συμπάθειά μας. Άλλη μιά «αντίστροφη» δικαίωση του μακιαβελικού «ο σκοπός αγιάζει τα μέσα». (εννοώ μη δικαίωση)
Προσωπικά προτιμώ, χίλιες φορές, να συζητώ διαφωνώντας μ’ ένα κόσμιο, ευπρεπή, καλόπιστο και πολιτισμένο «αντιφρονούντα» παρά να ομονοώ μ’ έναν άξεστο, κακόπιστο, απολίτιστο «κάφρο».
ΥΓ. Διευκρινίζω, γιά άλλη μιά φορά, ότι η χρήση του όρου «κάφρος» (και να με συμπαθούν οι συμπαθέστατοι, κατά τα άλλα, Αφρικανοί) και των παραγώγων του δεν εκφράζει περιφρόνηση προς το χρώμα του δέρματος και τα πολιτιστικά τους ιδιοχαρακτηριστικά αλλά αλλεργία προς συμπεριφορές που διαμόρφωσαν τη πλατύτερη ορολογία. Γιά να μη σπεύσουν να θιγούν οι ευαισθητοποιημένοι στη καφροσύνη προοδευτικάριοι της θολοκουλτούρας και της φραπεδιάς.
Σε όσους διαφωνούν και με την επεξήγηση αυτή και επιμένουν να…. θίγονται, ε’ … ας θίγονται. Χαλάλι τους, το αξίζουν ! Όμοιος, ομοίω…
Επίσης, γιά να μην «καυχάστε» ότι μονοπωλείτε στο χώρο σας τη καφρίλα, έχοντας περιπλανηθεί σε μερικά ιστολόγια της «άλλης» όχθης σας διαβεβαιώ ότι κι εκεί η κατάσταση είναι ίδια και χειρότερη. Ο φανατισμός, ο παραλογισμός και η χυδαιότητα ξεχειλίζουν.
Και τώρα συγκεκριμένες απαντήσεις.
1) Με το "τούκα πρω" εννούσα ότι κατέθεσα το πρώτο σχόλιο στην ανάρτησή σας. Αληθινό.
2) Τις αναρτήσεις σας τις διαβάζω , καθώς και τα σχόλια. Υπό τη προϋπόθεση να είναι κατανοητά και, κυρίως, κόσμια. Άμα το πράγμα εκτρέπεται σε απρεπείς ατραπούς η καταβυθίζεται στη βαθειά αριστερή κουλτούρα, χάνω το.. "ρήμα" και πάω γιά ύπνο.
3) Οι καλύτεροι φίλοι μου (φιλίες ετών) είναι Ταϋλανδοί και Ινδονήσιοι. Μελαμψοί, βουδιστές, ινδουιστές και μουσουλμάνοι. Και παιδιά τζιμάνια ! Άρα.....
4) Φιλότιμη η προσπάθεια υποστηρίξεως κάποιων (το αίμα νερό δεν γίνεται.
Όταν ( και αν ) συνειδητοποιήσετε το πόσο λάθος είναι και πόσο σας χαλάν την εικόνα κάτι τέτοια πολλά θ' αλλάξουν, επί τα βελτίω, σε σας.
4) Τελικά, περιμένω ευθεία απάντηση. Ο αποδέκτης του τριμελούς χαρακτηρισμού είμαι η δεν είμαι ; Νάτο πάλι το "διολισθαίνειν" διά του "άλλα λόγια ν' αγαπιώμαστε"!
καλησπερα,
αληθεια επειδη εγω ψιλο-παρακολουθησα την κουβεντα
αυτο "ο ένας το κατάλαβε εκ των υστέρων τουλάχιστον, ο άλλος ακόμα κοιμάται τον ύπνο του δικαίου…"
απο που βγαινει ?
εγω ειχα την εντυπωση οτι μετα το τελευταιο ποστ εδω υπηρξε νεκρικη σιωπη.κανω λαθος?
γεια χαρα
"Δεν υπάρχει καμία μανία και κακία τις περισσότερες φορές ακόμα και στις σφοδρές διαφωνίες μεταξύ αριστερών."
έτσι λέτε και έτσι θα έπρεπε να είναι αν και, αν κρίνω και από τον εαυτό μου...δύσκολα τα πράγματα.
Είναι δυσάρεστα όμως τα καρφώματα τύπου Σέρλοκ -από πού κι ως πού μάλιστα να παίρνονται υπόψη από τον διαχειριστή-όπως δυσάρεστοι είναι και οι από μέρους σας χαρακτηρισμοί προς τον Αντώνη. κι αυτό δεν το λέω από καθωσπρεπισμό, αλλά, πώς να το κάνουμε είμαστε όλοι-σχεδόν- από την από δω μεριά και επειδή μας έχουν πάρει και τα σώβρακα και πού είμαστε ακόμα... μπορείτε λοιπόν να αφήσετε για λίγο τον Κάρολο και το ποιός τον κατανοεί καλύτερα και να επιστρέψετε στον διάλογο που απολαμβάναμε τόσο καιρό και εδώ και στον rd.
αυτά περίπου, και χωρίς παρεξήγηση παρακαλώ.
λ.κ
υγ θα ξέρετε ήδη ότι το φασισταριό μπούκαρε και στην εκδήλωση στην παλιά βουλή παρόντος και του μητροπολίτη μεσσηνίας!
@λ.κ
απιστευτα πραγματα.... οντως...εχει ανεβει βιντεο με τα γεγονοτα στην παλια βουλη.ενταξει τα λογια ειναι περιττα για τα ζωα...
μαθανε να λενε και τον εθνικο υμνο,ξερουν και τιποτε αλλο ?ζωα γεννηθηκαν ζωα θα πεθανουν (οσο πιο γρηγορα γινεται τοσο καλυτερα!)
http://www.youtube.com/watch?v=hiisOfIKBUI&feature=player_embedded
τα σχολια μην τα διαβασετε φυσικα...
Φίλε ORPHEAS,
Α, όλα κι όλα! «Καφρίλα» σ’ αυτό το μπλογκ, τουλάχιστον μέχρι τώρα, δεν παρουσιάστηκε! Μη μπερδεύεις τις διαφωνίες, ακόμα και τις πιο έντονες, ή κάποιο λάθος στη σκέψη οποιουδήποτε, με «καφρίλα». Κι ούτε ποτέ μιλήσαμε για κάτι τέτοιο. Στη χειρότερη μιλήσαμε για απαράδεκτες για αριστερούς πρακτικές ή αντιλήψεις που σχετίζονται με διαδικαστικά, αλλά ουσιώδη θέματα.
Στα συγκεκριμένα που αναφέρεις: Πίστεψέ μας, γράφουμε κατανοητά. Κόσμια, όχι πάντα. Το ξέρουμε ότι είμαστε λίγο «κακά παιδιά». Χυδαία όμως ποτέ!
Ειδικά για το 3: Ένας λόγος παραπάνω να προφυλάσσεις το εαυτό σου από τον κίνδυνο να δημιουργείς την αντίθετη εντύπωση. Ο λόγος «προδίδει» (φανερώνει) αλλά και προδίδει (διαστρεβλώνει). Το ότι στην περίπτωσή σου δεν ισχύει το πρώτο, δεν σημαίνει ότι πρέπει να αδιαφορείς για το δεύτερο! Για τον απλούστατο λόγο ότι η αδιαφορία σου για το δεύτερο, μοιραία, θα σε κατατάξει στην πρώτη κατηγορία, θες δεν θες!
Για το (πρώτο) 4: Φυσικά και το αίμα νερό δεν γίνεται. Αφού δηλώνουμε αριστεροί, θεωρούμε κάθε αριστερό «δικό μας». Αυτό δεν το αλλάζει ούτε και ο μεγαλύτερος καυγάς! Στην ίδια πτέρυγα καθόμαστε, την αριστερή. Και τον ίδιο «μπαμπά» έχουμε. Άρα έχουμε και το ίδιο «αίμα»!
Για το δεύτερο 4: Δεν φτάνει που δεν έχεις διαβάσει την εξεταστέα ύλη, μας ζητάς να σου δώσουμε και σκονάκι! Τα σχόλια είναι εκεί, στη συζήτηση συμμετείχες, νουν και ηλικία έχεις. Τι νόημα έχει η ερώτηση; Λίγο σε κουτσομπολιό φέρνει. Σε κουτσομπολιά δεν συμμετέχουμε! Και δεν είναι καθόλου «άλλα λόγια ν’ αγαπιόμαστε» αυτό. Είναι διαδικαστικό αλλά ζήτημα ουσίας. Τα λόγια μας δεν τα κρύβουμε, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι μας αρέσουν και τα περιττά λόγια!
Τα λέμε (αλλά την επόμενη φορά διαβασμένος, ε;).
Φίλε ernesto,
Στο ερώτημά σου ("ο ένας το κατάλαβε εκ των υστέρων τουλάχιστον, ο άλλος ακόμα κοιμάται τον ύπνο του δικαίου…"
απο που βγαινει ?):
Εννοούσαμε την κριτική που δχθήκαμε από Νοσφεράτο και Αντώνη για ανοχή εκ μέρους μας "μέχρι παρεξηγήσεως" του εθνοφασιστορατσιστικού λόγου.
Ο μεν Αντώνης το ανακάλεσε. Λίγο "παρενθετικά" βέβαια, αλλά πάντως το ανακάλεσε. Ο Νοσφεράτος όχι. Άρα καταλαβαίνεις τι εννοούσαμε.
Για τη σιωπή δεν θέλουμε να πούμε τίποτε άλλο. Αν σε ενδιαφέρει μπορείς να δεις ένα σχόλιό μας προς τη λ.κ. στο προηγούμενο ποστ.
Για το φασισταριό: Αυτά τα φαινόμενα θα είναι συχνά πλέον. Εμάς όμως πρέπει να μας απασχολεί κυρίως το πώς θα πείσουμε τις μεγάλες μάζες των Ελλήνων που φοβούνται (άλλοτε λογικά κι άλλοτε παράλογα). Εκεί θα κριθεί το παιχνίδι. Όχι στην επιβεβλημένη και εύκολη αντιπαλότητα με τους (περιθωριακούς) φασίστες που δεν πρόκειται ποτέ να αποκτήσουν ρεύμα μέσα στην Ελληνική κοινωνία.
Τα λέμε.
πολυ σωστο αυτο το τελευταιο...συμφωνω.
Φίλη λ.κ.,
Με κόπι πέϊστ από αυτά που λέμε στον ernesto:
Για το φασισταριό: Αυτά τα φαινόμενα θα είναι συχνά πλέον. Εμάς όμως πρέπει να μας απασχολεί κυρίως το πώς θα πείσουμε τις μεγάλες μάζες των Ελλήνων που φοβούνται (άλλοτε λογικά κι άλλοτε παράλογα). Εκεί θα κριθεί το παιχνίδι. Όχι στην επιβεβλημένη και εύκολη αντιπαλότητα με τους (περιθωριακούς) φασίστες που δεν πρόκειται ποτέ να αποκτήσουν ρεύμα μέσα στην Ελληνική κοινωνία.
Τα λέμε.
Φίλε ernesto,
Προς ενημέρωσή σου: Μόλις τώρα είδαμε ότι ο RD τοποθετήθηκε στα σχετικά ζητήματα με χθεσινή του ανάρτηση.
Αφού σε απασχόλησε έστω και για λίγο, καλό είναι να το διαβάσεις και αυτό.
Τα συμπεράσματα, όπως συμβαίνει σε αυτές τις περιπτώσεις, δικά σου.
Τα λέμε.
ναι ευχαριστω.
αν το εχω διαβασει απο χτες.
τα λεμε
Λεβέντες καλησπέρα.
Να χαρώ εγώ αυτοαποκαλούμενη «παλικαριά». Να χαρώ ευθύτητα. Να χαρώ αιτούμενη γενναιότητα και γενναιοψυχία ! Και ξεκάθαρες απαντήσεις ! Με απόλυτη έλλειψη προκατάληψης !
Υπάρχει μια παλιά παροιμία με πλατειά εφαρμογή και απόλυτη αλήθεια.
«Θέλει η που… να κρυφτεί μα η χαρά δε την αφήνει» !
Η περίπτωσή σας μου θυμίζει ένα παλιό συμβάν στο γήπεδο ( τότε που πήγαινα).
Στη πιό πάνω κερκίδα άναψε ένας μικροκαβγάς στο ημίχρονο. Ξαφνικά, από 5- 6 κερκίδες πιό κάτω, ξεχύνεται ένας γιγαντόσωμος τύπος, δρασκελώντας φουριόζικα τα σκαλιά και περνώντας δίπλα μου ρωτάει.
«Ρε παιδιά, ποιός είναι ολυμπιακός απ’ τους δυό ;».
«Αυτός με το γκρι κασκόλ»
Και ορμάει και πλακώνει τον….άλλο ! Έτσι άκριτα. Χωρίς να τον ενδιαφέρει ποιος είχε δίκιο ! Ο «δικός» του πάνω απ’ όλα ! Το αίμα νερό δε γίνεται !
Όμως ούτε κι η σοβαροφάνεια γίνεται σοβαρότης !
Όποιος ενστερνίζεται το «δίκιο» του … αίματος, άκριτα και de facto, το χάνει από χέρι, αλλά το κατακτά, βεβαίως, στο επίπεδο του «οπαδισμού». Οπότε…. Να το χαίρεται !
Έτσι όμως κάθε διάλογος, γενόμενος «σικέ», ευτελίζεται και καταντά παρωδία.
Με κάτι τέτοιες λογικές και πρακτικές η απήχηση των πολιτικών σας απόψεων, και εν γένει οι απόψεις της αριστεράς, « σ υ ν ι σ τ ω σ ι α ζ ό μ ε ν ε ς » παραμένουν σε «κλειστό οικογενειακό κύκλο» αλληλοσφαζομένων «ομοϊδεατών» με μηδενική απήχηση στον έξω κόσμο. Και το μόνο που ενστικτωδώς ξέρουν να κάνουν είναι να συσπειρώνονται και επιτίθενται, (τυφλά, άκριτα και ανεξάρτητα ορθότητος επιχειρημάτων) σε όποιον, εκτός των κομματικών τειχών ευρισκόμενο, τολμήσει να αρθρώσει εξωδογματική άποψη !
Η «ποδοσφαιροποίηση» και ο «οπαδισμός» της πολιτικής και της ορθής σκέψης στην αποθέωσή τους. Κρίμα…
Μόνη ελπίς ο χρόνος. Ο πανδαμάτωρ…
Όταν γίνει συνείδηση ότι «αντιπροσωπεία πωλήσεων» χωρίς «εργοστάσιο παραγωγής» δεν νοείται. Οπότε θα πρέπει να χτιστεί κάποιο άλλο. Παρεμφερές, ίσως, όμως σίγουρα άλλο εργοστάσιο!
Τα υπόλοιπα, βρείτε τα … μεταξύ σας !
Φίλε ORPHEAS,
Δεν έχουμε κανένα, μα κανένα πρόβλημα με τον ειρωνικό λόγο -πρώτοι και καλύτεροι άλλωστε τον χρησιμοποιούμε εμείς. Έχουμε όμως πρόβλημα να καταλάβουμε στη συγκεκριμένη περίπτωση ποιές δικές μας συμπεριφορές και αντιλήψεις τον τροφοδότησαν.
Δεν μπορούμε συνεπώς να απαντήσουμε αν δεν μας εξηγήσεις σε ποιές περιπτώσεις δεν ήμασταν ευθείς και δεν δώσαμε ξεκάθαρες απαντήσεις πράγμα που, αν έχει συμβεί, μας αφαιρεί όντως το δικαίωμα να μας αναγνωριστεί γενναιότητα ή γενναιοψυχία.
Περιμένουμε τις διευκρινίσεις για να τοποθετηθούμε συνολικά σε όσα λες, δηλαδή και σε όσα καταλαβαίνουμε για τα οποία όμως ήδη έχουμε εντονότατες διαφωνίες.
Τα λέμε.
Παιδιά καλημέρα.
Φαίνεται θα είσαστε πολύ λεπτά παιδιά (κατά το δέμας εννοώ, ώστε να κρύβεστε πίσω από το δάκτυλο. Πολύ λογικό μιά και με 700 Ε. τι να φας και πως να παχύνεις ! )
Επανέρχομαι ερωτών και παρακαλώ γιά μονολεκτική απάντηση. Με ένα "ναι" η ένα "όχι". Απλά πράματα.
1) ο όρος "εθνοφασιστορατσισμός" που ελέχθη αφορά εμένα ; (Εννοείται η εκφώνηση δεν βαρύνει εσάς).
2) η πολιτική "ομοαιμία" αποτελεί μονόδρομο, η με άλλα λόγια "ικανή και αναγκαία συνθήκη" υποστήριξης.
Δηλαδή το "δίκιο" το έχει π ά ν τ α ο "δικός" μας, σε κάθε θέμα, μόνο και μόνο επειδή είναι ομοϊδεάτης ; (Αυτό αφορά εσάς).
Δύο απλές απαντήσεις. Ένα δείγμα καλής πίστης και προυπόθεσης ισότιμου και έντιμου διαλόγου.
Μετά από το ξεκαθάρισμα της "πλατφόρμας" συνεχίζουμε.
Φίλε ORPHEAS,
Μάλιστα, τώρα έγινε σαφές.
Λοιπόν, φίλε Ορφέα, ήρθε η ώρα να γίνουμε λίγο "κακά παιδιά" και με σένα. Όχι γιατί είμαστε πραγματικά κακά παιδιά, αλλά γιατί εδώ τα λέμε όλα. Πράγμα που σημαίνει ότι όταν το κρίνουμε αναγκαίο, λέμε τα σύκα-σύκα και τη σκάφη-σκάφη. Δηλαδή σκληρά!
Φαίνεται ότι παρά το διάστημα που μας διαβάζεις και συνομιλούμε, φαίνεται λοιπόν φίλε Ορφέα ότι (και θα το πούμε με έμφαση αυτό, ανάλογη με τα λάθη σου για μας):
Δεν έχεις ιδέα για μας! Χριστό!
Κράτα αυτή τη φράση, θα την ξαναδείς αν κάνεις ότι σου συνιστούμε να κάνεις για να πάρεις απάντηση σε ερωτήματα που δεν θα έπρεπε να έχεις! Τι σου συνιστούμε;
Σου συνιστούμε λοιπόν φίλε Ορφέα, πρώτον, να πας στην ανάρτησή μας στις 15 Ιανουαρίου και να διαβάσεις στα πεταχτά τα σχόλιά σου και τον εκεί διάλογο για να ξαναθυμηθείς πώς ξεκίνησε το θέμα.
Και μετά φίλε Ορφέα, το δεύτερο που σου συνιστούμε είναι να πας στην ανάρτησή μας στις 22 Ιανουαρίου και να διαβάσεις καθόλου στα πεταχτά αυτή τη φορά, αλλά πολύ-πολύ προσεχτικά όλα τα σχόλια.
Εκεί θα πάρεις όλες τις απαντήσεις που ζητάς. Και μετά θα είσαι ηθικά υποχρεωμένος να πάρεις τα βρεγμένα σου και να έρθεις εδώ να μας πεις τι κατάλαβες.
Κι αφού το κάνεις θα ακούσεις και κάποια άλλα "σχολιανά" που αυτή τη στιγμή δεν έχει κανένα νόημα να ακούσεις γιατί δεν θα καταλάβεις.
Αναμένουμε. Και αναμένοντες...
Τα λέμε.
Λεβέντες, καλημέρα.
Όταν, στο διάλογο, επί συγκεκριμένων ερωτημάτων με την αίτηση μονολεκτικών απαντήσεων, η απάντηση βυζαντινολογεί και «πλαγιολισθαίνει», το πράγμα ξεφεύγει και από τον ελεύθερο διάλογο και από τη φιλοσοφία μου «περί διαλόγου». Εκτρέπεται σε μονοπάτια προδιαγεγραμμένων στόχων, μεθοδολογίας και συμπεράσματος. Τη πολιτική, σαν αυτοσκοπό, την απέφευγα πάντα, αλλά το «πολιτικαντισμό» τον απεχθάνομαι. Πιστεύω ότι η κρισιμότητα των περιστάσεων απαιτεί συζητήσεις άλλου ύφους και άλλου «στυλ». Για να προκύψουν, αν προκύψουν, πρακτικά και χρήσιμα συμπεράσματα. Αλλιώς… η «ομαδάρα» να νικάει κι … ας σέρνεται στο γήπεδο. Και με διαιτητή πληρωμένο να … «σφυράει μπενάλτι στο 90’»
Οπότε κάτω από το συντριπτικό βάρος τέτοιων αδιάσειστων επιχειρημάτων και της ξεκάθαρης παράθεσής τους,εκ μέρους σας, καταθέτω τα όπλα. Παραδίνομαι !
Πορευθείτε θριαμβευτές… Μόνοι σας… Η «ομαδάρα» πετάει… Όπερ και δι' υμάς το ζητούμενο.
καλημερα
αν μου επιτρεπεται να μπω λιγο στην μεση , θελω να πω οτι συμφωνω με τον ορφεα στο εξης: οταν καποιος ζηταει σε μια κουβεντα μεταξυ "φιλων" μια μονολεκτικη απαντηση ή τελος παντων μια σαφη απαντηση ωστε να χρησιμοποιηθει ως βαση για ολα τα υπολοιπα ειναι πολυ ασχημο ο αλλος να του απανταει αλλα αντι αλλων....
απαντηστε ρε παιδια ενα ναι ή ενα οχι σε αυτο που ρωταει ο αλλος (αν εχετε ορεξη φυσικα να το κανετε!) και μετα πειτε του και ολα τα αλλα!
ΜΗΝ "ΝΟΣΦΕΡΑΤΙΖΕΤΕ" !! δεν σας αξιζει . τον ρωτουσα αν ειναι αυτος και αντι να απαντησει ναι ή και οχι απαντουσε με ιστοριες για αγριους...
τα λεμε
Φίλε ernesto,
Θα αποδείξουμε ότι έχεις άδικο. Λίγο υπομονή...
Τα λέμε.
ρε παιδια, τι να μου αποδειξετε?
δεν ξερω καν για ποιο πραγμα μιλατε..βαριεμαι να κατσω να σκεφτω καν σε ποιο πραγμα ανεφερεστε και εσεις αλλα και ο ορφεας.
εγω αυτο που λεω ειναι αυτο:
σας ρωτησε ο ορφεας κατι ,αυτο εδω:
4) Τελικά, περιμένω ευθεία απάντηση. Ο αποδέκτης του τριμελούς χαρακτηρισμού είμαι η δεν είμαι ;
Αυτο που λεω εγω ειναι οτι αντι για μια απλη απαντηση του βαλατε...homework!!!
ναι η οχι ?
λεω κατι λαθος? και ξαναλεω... δεν με νοιαζει τι λετε.δεν ξερω καν σε τι αναφερεστε(μεταξυ μας ουτε με πολυνοιαζει... )
τα λεμε
υ.γ
αναθαρρησατε σημερα πουλακια μου ε??? απιστευτα πραγματα!
αν παρουμε αυτο το πρωταθλημα,τι να πω.δυστυχως ο κοκκαλης δεν θα τιμωρηθει ποτε για τα εγκληματα του! κριμα!
Φίλε ernesto,
Για μισό λεπτό, για μισό λεπτό! Άμα δεν ξέρεις για ποιό πράγμα μιλάμε, τότε πώς εκφέρεις άποψη; Μη τρελαθούμε τελείως, αρκετά έχουν μαζευτεί! Η εκφορά γνώμης δεν έχει καμία προϋπόθεση, μιλάμε έτσι για να μιλάμε; Εμείς δεν το βλέπουμε καθόλου έτσι και δεν νομίζουμε ότι αρμενίζουμε στραβά! Εν πάση περιπτώσει, είπαμε, υπομονή.
"Αναθαρρήσαμε"; Μήπως μας μπέρδεψες με τον Αντώνη; Το μπλογκ έχει ομάδες, δεν έχει όμως ομάδα! Το ότι οι Ολυμπιακοί έχουν τη σχετική πλειοψηφία δεν σημαίνει τίποτα! (Και την απόλυτη να είχαν, πάλι δεν θα σήμαινε τίποτα!).
Να πάρετε το πρωτάθλημα; Κοιτάξτε να κερδίσετε πρώτα τον Άρη στου Καραϊσκάκη και μετά το συζητάμε!
Τα λέμε. :-)
αγαπουλες....
δεν με καταλαβατε!!! :)
στο συγκεκριμενο που λεω οχι .δεν εχει σημασια!
εξαλλου δεν ειπα οτι εχει δικιο σε αυτο που ρωταει .
θελω να πω:
αν εγω σας ρωτησω.παιδια τι μερα εχουμε σημερα και αντι να μου πειτε... δευτερα μου λετε αν πας στην ταδε σελιδα ,κοιτα πανω δεξια να δεις οτι το γραφει ειναι για μενα μαλακια.
δηλαδη τοσο δυσκολο ειναι να το καταλαβετε ?
τελος παντων! μην χασετε χρονο να μου απαντησετε εμενα.αληθεια δεν χρειαζεται.αν δεν καταλαβαινετε καν το ζητημα που θετω εγω προφανως το βλεπω μονο εγω ετσι ! κανενα προβλημα! (και το εννοω,δεν θελω να σας βαλω και αλλους "μπελαδες",απλα κατι που μου τιν δινει ειπα μονο)
:) παλι φιλοι θα ειμαστε!
χαιρετω αγαπουλες!!!
Φίλε ernesto,
Να τροποποιήσουμε λίγο το παράδειγμά σου;
Μας ρωτάς τι μέρα είναι σήμερα, με το ημερολόγιο μπροστά στην οθόνη του υπολογιστή σου! Δεν νομίζεις ότι τώρα το πράγμα είναι λίγο διαφορετικό; Πόσο μάλλον αν συνυπολογίσουμε ότι με τον Ορφέα εμείς είμαστε πολιτικοί αντίπαλοι;
"Αγαπούλες"; Δεν έχουμε πρόβλημα να μας αγαπάνε, ίσα-ίσα! Αλλά κάτι μας λέει ότι αυτό είναι καρφί για τον Ψωμιάδη της Καβάλας!
Αδίκως χάνεις την ώρα σου. Ο Παναθηναϊκός της παρέας έχει πάρει κάτι ταβοράκια και δεν αναμένεται να ξυπνήσει πριν το Σαββατοκύριακο!... :-)
Τα λέμε.
καλησπερα και παλι ,
οχι παιδια για μενα δεν ειναι διαφορετικο καθολου.και αυτη ειναι η διαφορα μας μαλλον ...ολα ειναι θεμα καλης θελησης και καλης λειτουργειας (θελετε διευκολυνσης?) του διαλογου.
χαιρετω !
υ.γ.
εγω αν και ολυμπιακος δεν θελω να το παρουμε και ουτε εχω καμια τετοια ψυχωση με τους τιτλους!
γιατι περα απο την πλακιτσα στους παναθηναικους, η ιστορια με εχει διδαξει οτι η ομαδα μου κρυβεται πισω απο τις επιτυχιες και δεν κανει τις απαραιτητες κινησεις ωστε να δουμε καποτε και ενα ωραιο ποδοσφαιρο που για μενα ειναι και το ζητουμενο!
Δημοσίευση σχολίου