Παρασκευή 11 Ιανουαρίου 2013

Πολιτικό quiz: Βλέπετε δύο σκύλους με την ουρά στα σκέλια. Πώς ξεχωρίζετε ποιος είναι ο κομμουνιστής και ποιος ο δεξιός;



ΟΣΟΙ ΔΙΑΒΑΣΑΝ την προηγούμενη ανάρτηση ξέρουν για το στοίχημα που προτείναμε στον ιστολόγο τού leninreloaded.blogspot.gr με επίδικο το ποιος τελικά ήταν ο ιερωμένος που κατέθεσε στη δίκη Περίανδρου, υπόθεση που ταλάνισε την ελληνική μπλογκόσφαιρα (και την Αυγή) μετά την καμαρωτή παπαριά τού Λασκαράτου. Ας μάθουν λοιπόν κιόλας ότι εμείς το προτείναμε, εμείς μείναμε με το ...στοίχημα στο χέρι! Ο ‘‘κομμουνισταράς’’ μας μάς έγραψε κανονικά. Ούτε ανάρτηση ούτε αναρτησούλα ως απάντηση —θετική ή αρνητική. Κίχ! Τσιμουδιά! Άχνα δεν έβγαλε![1]


ΑΦΟΥ ΠΗΡΕ ωραία και καλά την πάσα από τον Λασκαράτο,[2] αφού τον επέκρινε(!) για την υπερβολική ευπιστία του σχετικά με τις διαψεύσεις τού Left.gr και άλλων, αφού προσπάθησε με νύχια και με δόντια (δόντια ψεύτικα και νύχια βρώμικα, είναι αλήθεια, όπως δείξαμε στο προηγούμενο σημείωμά μας) να διασπείρει ‘‘αμφιβολίες’’ και ‘‘ερωτηματικά’’ για την αθώωση του Τσίπρα, ακόμα και μετά την παρέμβαση του ίδιου τού δημοσιογράφου Δημήτρη Ψαρρά, αφού λοιπόν βγήκε στα κεραμίδια σαν γάτος Γεναριάτικος και έσκουξε και ξαναέσκουξε, τώρα που τον προσκαλέσαμε στη διαλεύκανση της υπόθεσης, τώρα που του πετάξαμε το γάντι, τώρα που του υποδείξαμε τη Ρόδο και τον προκαλέσαμε να αναμετρηθούμε στο πήδημα, τώρα ακριβώς έβαλε ωραία και καλά την ουρά κάτω από τα σκέλια και έκατσε στη γωνίτσα του![3] Όπως ακριβώς κάνουν τα σκυλάκια όταν τα πιάνει το αφεντικό τους να έχουν κάνει κάποια ζημιά...


ΣΕ ΤΙ να οφείλεται άραγε αυτή η στάση του (στη γωνίτσα του και με την ουρά στα σκέλια); Στο ότι είναι κατά του τζόγου, όπως μάς είχε πει κάποτε; Στο ότι μάς λυπήθηκε, επειδή ξέρει ότι δεν έχουμε τα εισοδήματά του και θα πεινάσουμε αν χάσουμε; Στο ότι δεν γουστάρει παρτίδες με οπορτούνες τού κερατά (ίσως και της ...ΕΥΠ!); Ή στο ότι, εκτός από ‘‘κομμουνισταράς’’, είναι και λίγο τσιγκούνης; Εντάξει, εντάξει! Κάνουμε και μερικά ρητορικά ερωτήματα για να περάσει η ώρα! ;-)


Η ΑΛΗΘΕΙΑ είναι απλούστερη. Η αλήθεια είναι ότι όσοι επιδεικνύουν τη θρασύτητα που επιδεικνύει ο Lenin Reloaded Disgraced να επιχειρεί αδίστακτα να λερώνει ανθρώπους ως ‘‘υπόπτους’’, πράκτορες και χαφιέδες χωρίς το παραμικρό στοιχείο, τη θρασύτητα να παριστάνει το θεματοφύλακα του λενινισμού,[4] ενώ, μέχρι πριν λίγο, στα σαράντα του και βάλε, έσκιζε τα ρούχα του για τον μπαντιουισμό (και δεν έκρυβε την έλξη του και για τον αναρχισμό τού Étienne de La Boétie, λόγου χάρη), τη θρασύτητα να ισχυρίζεται ότι διαπαιδαγωγεί κομμουνιστικά, την ίδια στιγμή που στην πράξη και αποδεδειγμένα ‘‘ευλογεί’’ και ενθαρρύνει τραμπούκικες διαδικτυακές συμπεριφορές, όλοι λοιπόν αυτοί που είναι τόσο θρασείς, είναι ταυτόχρονα πρώτοι και καλύτεροι στο γνωστό παιχνίδι «φευγάτε ποδαράκια μου να μη σας χέσει ο κώλος σας», εφαρμοσμένο στο πεδίο τής πολιτικής!

Πολιτικό quiz: η λύση

Βρε κουτά! Ακόμα δεν το βρήκατε; Για να ξεχωρίσετε ποιος είναι ποιος, δεν έχετε παρά να δείτε τα περιλαίμιά τους. Ο κομμουνιστής σκύλος έχει στο δικό του μια εικονίτσα τού ...Lenin! ;-)


[1] Πώς αλλιώς θα μπορέσει να ισχυριστεί στο ‘‘περιβάλλον’’ του ότι δεν πήρε είδηση την πρότασή μας; Πώς αλλιώς θα υποστηρίξει πως ούτε βρέχει ούτε τον φτύνουν, γιατί ο ουρανός είναι καταγάλανος; Χα!

[2] Ορκισμένος οπαδός τής φιλελεύθερης αστικής δημοκρατίας ο Λασκαράτος, αλλά τι σημασία έχει; Άσπρη γάτα, μαύρη γάτα, αρκεί να πιάνει ποντίκια! ;-)

[3] Στο Νova café που μαζευόμαστε για να βλέπουμε μπάλα, σε τέτοιες περιπτώσεις, όταν δηλαδή κάποιος βγάζει γλώσσα για την ομάδα του, αλλά αρνείται να στοιχηματίσει υπέρ της, αν τον προκαλέσουν οι αντίπαλοι οπαδοί, τα «άντε μωρή τιτίκα!» και «κωλώνεις τώρα παλιαδερφή, ε;» πηγαίνουν σύννεφο! Εμείς όμως, που μπορεί να είμαστε κομμάτι του λαού, αλλά δεν είμαστε και πιστό αντίγραφό του, δεν είναι δυνατόν να υιοθετήσουμε τέτοιους σκωπτικούς χαρακτηρισμούς. Χώρια που, σε μία τέτοια περίπτωση, θα μας έστηνε στα έξι μέτρα ο Νοσφεράττος για ‘‘ύποπτη’’ ομοφοβία! ;-)

[4] Πρόθυμος και σε ετοιμότητα πάντα για να στήσει τον οποιονδήποτε στα έξι μέτρα επί αντιλενινισμώ (με τις ίδιες ‘‘ατράνταχτες’’ αποδείξεις που έχει βγάλει τη μισή αριστερή μπλογκόσφαιρα ασφαλίτικη!)


Η εικόνα, κάπως επεξεργασμένη, από το leninreloaded.blogspot.gr.

15 σχόλια:

προσεκτικός αναγνώστης είπε...

Και λίγα λέτε γιά τον εν λόγω ... κύριο. Πριν συνεχίσω όμως, αφού επιβεβαιώσω, οτι η αφαίρεση του ονόματος σε προηγούμενο ποστ γίνεται αυτονόητα δεκτή, θα ήθελα να ρωτήσω αν συναινείτε πλέον στην αναφορά του, καθώς στον περίφημο "διάλογο" με τον Γ. Ρούσση ο εν λόγω wannabe Βισίνσκυ υπογράφει φαρδειά πλατειά με την ονοματάρα του, όπως άλλωστε και τις ακαδημαΐκές του εμβρίθειες, ενώ δεν παραλείπει ο ίδιος να διαφημίσει ότι το πράττει.

Είχε πάντως ατέλειωτο γέλιο η ιστορία με το Ρούσση! Αφού βέβαια ο wannabe προκάλεσε, όπως τόχει συνήθειο τους πάντες, ότι μπορεί, λέει, να λάμψουν, αν γράψουν στο ιστολόγιο του γιά τις ιδεολογικές θέσεις του κουκουέ.
Σώπα ρε τιτανογιγαντοτρισμέγιστε!
Τόση λάμψη θεωρεί ο άτομας ότι έχει από πάρτη του που μπορούν και άλλοι να πάρουν λίγη, ακόμη κι αν διαφωνούν, από την ιστολογιάρα του.
Μπου ρε!
Πάντως κάτι έπαιξε και με το Ρούσση, διότι του δυστυχούς Βισίνσκυ κάπου κάπως του μπήκε τάπα. Δεν του βγήκε ο σούπερ υπερτεράστιος θριάμβος που φαντασιωνόταν και αφού έδωσε άλο ένα ρεσιτάλ ακράτειας μελάνης ή μάλλον πληκτρολόγησης, εγκατέλειψε μάλλον άδοξα.

Περισσότερα όμως, αφού ξεκαθαρίσουμε το ζήτημα του ονόματος, που, επαναλαμβάνω, δεν βλέπω πιά κανένα μα κανένα λόγο να αποκρύπτεται από όλους εκτός του ιδίου του γιγαντοτεράστιου.
Και έχουμε να πούμε μπόλικα ενδιαφέροντα, έστω και ως ερωτήματα.
Γιά να μαθαίνουν και τα πρωτοδευτεροετή κνιτοπούλια (πνευματικομορφωτικά λέμε, γιατί έχει και κάνα δυό δυστυχείς πικραμένους πουρούς.)

Η βασική ιδέα πάντως, η οποία, και με συγχωρείτε, αλλά νομίζω ότι σας ψιλοδιέφυγε, είναι η εξής απλούστατη:

Προφανώς και δεν προσχώρησε ή προσδέθηκε ή ό,τι τέτοιο ο wannabeς στο κουκουέ.
Όοοοοχι!
Απλώς πάει ανάποδα: θεωρεί ότι το κουκουέ συμφωνεί με τις ιδέες του (αυτές ντε που έχει εδώ και κάτι μηνάκια, πριν άλλες, παραπριν παραάλλες και μετά ακόμη πιό άλλες, νόου πρόμπλεμ μεγάλε, φόρο πλερώνεις;).

Γιά πέτε λοιπόν.

ΥΓ 1 Καλά ρε, τρελλαίνεται κανείς στο γέλιο! Τώρα παίζει διάλογος μεγαλογιγάντων Κ.Π. - Βισίνσκυ! Δεν τόχα πάρει χαμπάρι ότι έχει παίξει κι εδώ ό άλλος μέγας. Θα μου πεις, όπου γάμος και γιορτή η Βασίλω...
Καλά, έχετε υποψη την προΐστορία Κ.Π. - ιντυμήντια; Κράτησε χρόνια, κλασσικός κλαυσίγελως της πρωτοιστορίας του ελληνικού αριστερού ίντερνετ! Μιλάμε γιά τρέλλα.

ΥΓ 2 Εσείς που κάποια τάχετε "ζήσει" πιό απ' τα μέσα. Η κλινική περιπτωσάρα waltendegewalt ή dcos, νομίζω και cos και δεν ξέρω τι άλλο, is for real? Εντάξει, αντέχω ό,τι και να πείτε, αν και δοκιμάζεται σοβαρά η πεποίθησή μου περί της ορθότητας της αποασυλοποίησης. Αποκλείεται πάντως το ατομάκι νάναι χωρίς βαρύ βραχυκύκλωμα, κάτι άλλο χοντρό ψυχικό παίζεται εδώ...

Ανώνυμος είπε...

κοπελες χαλαρωστε

Ανώνυμος είπε...

prosektike anagnwsth eisai aprosektos.
o antwnhs upegrapse me to onoma tou giati o roushs h8ele na omilei me onomateponimo.

kata ta alla alloi einai klinikes periptwseis.
oso o antwnhs htan radical desire oloi ton goustarane.otan pire politikh 8esh ta pragmata ala3an.

g.

pantelis είπε...

Η αλήθεια είναι ότι πρέπει να λύσουμε όλα τα προβλήματα της Αριστεράς τελείως θεολογικά, και μεταξύ μας, κι αν χρειαστεί κάνουμε όσες προσωπικές επιθέσεις χρειαστούν. Τα άλλα προβλήματα της κοινωνίας μπορούν να περιμένουν, δεν θα εξαφανιστούν, άλλωστε έχουμε και γι αυτά όλες λύσεις στο συρτάρι. Όταν χρειαστούν εδώ είμαστε.

Αν χρειαστεί να ανέβουν κι άλλα ποστ για Λένιν-Λασκαράτους.

Συμφωνώ απολύτως με τους κυρίους τους λέφτηδες.

LeftG700 είπε...

Προσεκτικέ φίλε,


Βάζεις διάφορα θέματα που έχουν το ενδιαφέρον τους. Όχι κουσομπολίστικο, πολιτικό, όπως είμαι σίγουρος ότι τα βλέπεις κι εσύ. Θα απαντήσω αργότερα. Όχι μόνο γιατί δεν έχω αυτή τη στιγμή το χρόνο που απαιτείται, αλλά και γιατί θέλω να συνυπολογίσω την απάντηση του (της;) g σε κάτι που θα τον ρωτήσω.


Τα λέμε

LeftG700 είπε...

Φίλε μου (φίλη μου; πάρτε ρε παιδιά ένα όνομα! για όνομα! πόσες φορές πρέπει να παρακαλέσω;),


Εμείς χαλαρές είμαστε. Αλλά με τέτοιους "κομμουνισταράδες" που κυκλοφορούν στην πιάτσα, όσο να 'ναι ερεθιζόμαστε, αν με εννοείς... ;-)


Τα λέμε


Φιλική συμβουλή: Αυτό το παιχνίδι αντιπαράθεσης δεν έχει νόημα. Επιπλέον, είσαι χαμένος από χέρι! Δεν είναι προτιμότερο να πούμε κάτι πιο σοβαρό; Τόσος χρόνος σου περισσεύει και τον σκοτώνεις με ανοησίες; Δεν λέει, έτσι δεν είναι;


LeftG700 είπε...

Φίλε(;) (πάρε ένα όνομα που να δείχνει αν μιλάει άντρας ή γυναίκα, δεν ζητάμε το ΑΦΜ σας, τόσο δύσκολο είναι;)


Έχω κάποιες παρατηρήσεις για το σχόλιό σου. Πριν όμως τις βάλω στην οθόνη θα ήθελα να μου διευκρινίσεις το εξής:

Εμείς είμαστε οι άλλες κλινικές περιπτώσεις; (αν εννοείς άλλους, εκτός του ιστολογίου εδώ και των τακτικών σχολιαστών, δεν με ενδιαφέρει παραπέρα) Αν ναι, μπορείς να μου καταθέσεις συνοπτικά το σκεπτικό που σε οδήγησε σ' αυτό το συμπέρασμα; (Μίλα ελεύθερα, εδώ δεν είναι το "σφαγείο" τού Αντώνη...)


Τα λέμε


ΥΓ Αν μπορείς, απόφυγε τα γκρίκλις

LeftG700 είπε...

Φίλε Παντελή,


Η κριτική σου αφορά ένα λεπτό ζήτημα και μας έχει γίνει κι από άλλους αναγνώστες. Βλέπουμε το πράγμα (στη γενικότητά του, πέρα από συγκεκριμένα ιστολόγια) κάπως διαφορετικά. Δεν έχω το χρόνο τώρα για να είμαι πιο αναλυτικός. Θα το κάνω αργότερα.


Τα λέμε

προσεκτικός αναγνώστης είπε...

"prosektike anagnwsth eisai aprosektos.
o antwnhs upegrapse me to onoma tou giati o roushs h8ele na omilei me onomateponimo."

το ίδιο λέμε άνθρωπε! Τη μία ήθελε ο Ρούσσης, τις άλλες αναδημοσιεύει τις εργασίες του και πράβο του με την ονοματάρα του, τις παραάλλες γιά λλο λόγο..
Η ουσία είναι ότι το μπλογκ του είναι επώνυμο. Πολύ ωραία και μπράβο. ¨οχι όμως να λέμε, πωπω και πωπω, μη βάζετε ονόμτα κλπ.
Διότι το προφίλ του φτιάχνει ο εν λόγω ΚΑΙ με το ονοματάκι του.


kata ta alla alloi einai klinikes periptwseis.
oso o antwnhs htan radical desire oloi ton goustarane.otan pire politikh 8esh ta pragmata ala3an.

Λάθος τα λες άνθρωπε. ¨ηδη από τις αρχές του Ράντικαλ κλπ το άτομο τσακωνόταν και βριζόταν με τον οποιονδήποτε. Ακόμα και με παιδιά που συμφωνούσαν γενικά αλλά γιά κάποιον επουσιώδη λόγο ή γιατί έτσι ξημέρωνε αποφάσιζε ο εν λόγω να τους κράξει.
Ποιοί όλοι γούσταραν μας λες; Πλάκα μας κάνεις; Συνεχείς παρεξηγήσεις, ανακατευόταν σε κάμποσα άλλα μπλογκς και σάιτς, βριζόταν και τόπαιζε ο γιυός του πάρτα όλα.

Και βέβαια άνθρωπε έχουν πρόβλημα οι αντιλήψεις σου, διόιι λες
"otan pire politikh 8esh ta pragmata ala3an."

Μα από την αρχή γιά πολιτικά και πολιτικοθεωρητικά ζητήματα γίνονταν καυγάδες. Δικαιλογημένοι ή αδικαιλόγητοι, με την ιταμή στάση του πως τον λένε, πολιτικές θέσεις παίρναν όλοι!
Άρα άκυρος και πάλι.
Τα πράγματα οξύνθηκαν επειδή κάποια στιγμή αποφάσισε ότι το κουκουέ συμφωνεί μαζί του και άρχισε τη φάμπρικα να βγάζει χαφιέ, ηλίθιο ή και τα δύο όποιον είχε έστω και την παραμικρή ένσταση.

Τώρα, είναι σωστό ότι οι διαδικτυακοί τσακωμοί δείχνουνν ένδεια, ηττοπάθει και κακομοιριά.
Εν προκειμένω εγώ τουλάχιστον έχω να προσέξω κάμποσο καιρό κάτι γιά αυτό το μπλογκ που το παίζει υπερκουκουέδικο. Δεν ασχολιόταν κανένας εκτός από κάποιους φιλοκνίτες.

Το παραέκανε όμως ο κύριος αυτός σε ύβρεις, αλαζονεία, λαθροχειρίες κλ κλπ κλπ.
Είναι κι αυτά ένας τρόπος να κάνεις κάποιους να ασχοληθούν μαζί σου.

Και σε σχέση με αυτό που εννοεί ο Παντελής από πάνω υπάρχει το εξής. Στο χάλι που περνάμε και αναφορικά με το μέσο, στην κακομοιριά του ίντερνετ, έτσω και κουτσά στραβά κάποιοι ενημερώνονται, κάποιοι προσπαθούν να συζητήσουν δυό πράγματα κλπ.
Ε, το κλίμα και το ήθος του μπλογκ του Βισίνσκυ είναι αυτό ακριβώς που νεκρώνει τη συζήτηση, παραπληροφορεί, απαξιώνει τους πάντες και τα πάντα και δεν διστάζει μπροστά σε οποιαδήποτε κουτοπονηριά και αγυρτεία προκειμένου ... τι;
Να υπηρετήσει το εργατικό κίνημα;
Ας είμαστε σοβαροί.
Ε γιά ναυτό, όταν κάποια στιγμή το δηλητήριο που εκπέμπει υπερβαίνει κάποια στάθμη θα τα ακούει.

Κι αυτό δε θα ξαναματαγίνει και πολλές φορές. ακόμα και η τσογλανιά γίνεται βαρετή.
Ιδιαίτερα όταν είναι τσάμπα μαγκιά κάποιου βολεμένου που παίζει γιά να κλακέψει το ναρκισισμό του και ψάχνει εχθρούς (και κάνα φίλο) που να δικαιλογούν τη χολή της ύπαρξής του.

Αυτά και πριν επανέλθω γιά κάτι συνολικότερο επαναλαμβάνω την παράκληση να ξεκαθαριστεί το θέμα του ονόματος.

LeftG700 είπε...

Προσεκτικέ στην ανάγνωση φίλε,


Θα ξεκινήσω από το διαδικαστικό ζήτημα που για εμάς όμως δεν είναι ένα απλό φορμαλιστικό/τυπικό/‘‘δικονομικό’’ ζήτημα, αλλά έχει και ουσία: το ζήτημα της αναφοράς στο πραγματικό όνομα και επίθετο του Αντώνη. Και θα σε παρακαλούσα να μη κάνεις εξαίρεση από τη συνήθειά σου να διαβάζεις προσεκτικά.

Τα πραγματικά στοιχεία του, για όσους παρακολουθούσαν το ιστολόγιό του και συνομιλούσαν μαζί του ήταν γνωστά εδώ και καιρό. Και ήταν γνωστά γιατί, όπως ο ίδιος το είχε θέσει εύστοχα, το τσαρδί του ήταν μισοανώνυμο-μισοεπώνυμο. Άλλα είναι επώνυμα 100%. Άλλα (καλή ώρα) ψευδώνυμα 100%. Εκείνος έχει επιλέξει κάτι ενδιάμεσα. Έχω την εντύπωση πως, είτε καταλαβαίνει κανείς γιατί ακολουθεί αυτή τη γραμμή (εμείς την καταλαβαίνουμε), είτε όχι, είναι υποχρεωμένος να τη σεβαστεί. Θεωρούμε την αναφορά σε πλήρη και πραγματικά στοιχεία ένα είδος ‘‘βιασμού’’ μιας ατομικής επιθυμίας και μάλιστα χωρίς λόγο και αιτία. Γιατί, αν, π.χ., το δικό μου όνομα προκύπτει από τα συμφραζόμενα της αρθρογραφίας εδώ ή από δημοσιεύματα στον τύπο, κι αύριο μεθαύριο γράψω μία καραμπινάτη πολιτική μαλακία και βγεις από τα ρούχα σου και θέλεις δικαίως να τη διασκορπίσεις στους τέσσερις ανέμους, τι θα σου προσφέρει το να πεις: «αυτά που ισχυρίστηκες κ. Τάδε Ταδόπουλε είναι ανοησίες γι’ αυτό και γι’ αυτό το λόγο»; Τίποτε. Οπότε;

Ένα δεύτερο: προέκυψαν έτσι τα πράγματα και η πλατιά δημοσιοποίηση των πραγματικών στοιχείων τού ιστολόγου τού Lenin Reloaded (+ τη δημοσιοποίηση της φωτογραφίας του!!!) έγινε με απολύτως απαράδεκτο τρόπο από τον Omadeon. Επομένως, θέλει δεν θέλει κάποιος, έχει καλές προθέσεις ή όχι, συμφωνεί δεν συμφωνεί με την κίνηση του Omadeon, η αναφορά σε όνομα θυμίζει εκείνη την περίπτωση και κάπου τη λούζεται, έστω και από κακόπιστους που για λόγους πολιτικής εξόντωσης θα πουν: «Να ποιοι είναι! Αξιοποιούν αθλιότητες!». Μόνο αυτό μας έλειπε!

Σούμα: Για λόγους αρχών (μπορεί να επαναλαμβάνουμε συχνά-πυκνά τη ρήση τού Τεγκ για την άσπρη και μαύρη γάτα αλλά αυτό δεν σημαίνει πως δεν έχουμε αρχές!) δεν θέλουμε να γίνεται αναφορά στο όνομά του. Κι όχι μόνο στο δικό του. Το καλύτερο παράδειγμα: Το όνομα του Νοσφεράτου έγινε γνωστό εδώ και χρόνια, αφού εξώθησε στα άκρα κάποιον γνωστό και επώνυμο μπλόγκερ. Από την άλλη, εμείς με τον Νοσφεράτο καμία σχέση! (θα ησυχάσει αν εξαερωθούμε από τη μπλογκόσφαιρα). Ποτέ όμως δεν αναφερθήκαμε στο όνομά του και ποτέ δεν θα επιτρέπαμε αναφορά στο όνομά του εδώ.

Τέλος, για το συγκεκριμένο ζήτημα, να πω ρητά ότι τα όσα είπα δεν σημαίνουν ή υπονοούν πως εσένα που έχεις κάποιες ενστάσεις σε θεωρώ άνευ αρχών ή unfair player. Απλώς σου εκθέτω το σκεπτικό μας. Και μπορεί να θεωρώ πως είναι πιο σωστό από το δικό σου, αλλά μέχρι εκεί. Όπως, φαντάζομαι, έχεις αντιληφθεί δεν συνηθίζουμε να βαφτίζουμε τις διαφορετικές απόψεις εντός τής Αριστεράς ‘‘εγκλήματα’’, ‘‘προδοσίες’’ και τα παρόμοια.

Πάμε σε κάποια άλλα από τα σχόλιά σου.


ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ

LeftG700 είπε...

ΣΥΝΕΧΕΙΑ


1) Δεν μπορείς να φανταστείς πόσα προσωπικά παράπονα (ως ιστολόγιο βέβαια, που όμως κάποιοι άνθρωποι είναι πίσω του, όχι ζώα!) έχουμε από τον Αντώνη! Δεν μιλάω για ιδεολογικοπολιτικές διαφορές. Μιλάω για απαράδεκτες στάσεις και συμπεριφορές διαχρονικά, μιλάω για κατηγορίες (πάντα ‘‘πούστικα’’ διατυπωμένες) περί ...ρατσισμού, ...καρατζαφερισμού, αριστεροεθνικισμού και δεν συμμαζεύεται (πριν τη λενινιστική του περίοδο όλα αυτά, έτσι;). Κι αφού πλακωνόμασταν, πάντα εμείς του απλώναμε το χέρι, όχι σε προσωπικό επίπεδο, σε πολιτικό και για πολιτικούς λόγους, εννοείται. Και μετά από λίγο ξανά μανά τα ίδια. Μέχρι που όταν το παραξευτίλησε και τον αποκάλεσα αποανθρωποποιημένο πράγμα μου είπε ότι θα κάνει ...μήνυση (το ανακάλεσε την άλλη μέρα). Παρ’ όλα αυτά, πάλι αποκαταστάθηκαν οι γραμμές επικοινωνίας (για να είμαι δίκαιος: η πρωτοβουλία σ’ εκείνη την περίπτωση ήταν δική του —μετά από κάποιο γεγονός, δεν μου επιτρέπεται να γίνω πιο συγκεκριμένος). Όταν τάχθηκε υπέρ τού ΚΚΕ χαρήκαμε γιατί σκεφτήκαμε ότι θα μπορούσε να συνεισφέρει στη διόρθωση κάποιων στραβών. Όχι μόνο διαψευστήκαμε, αλλά αποδείχθηκε πιο δογματικός και σεχταριστής στόκος ακόμα κι από τον πιο κάλο Κουκουέ! Μέχρι που, αφού μεσολάβησαν αναρτήσεις δικές μας, υπερασπιστικές τού ΚΚΕ για μια σειρά από θέματα (πλακώματα στο Σύνταγμα με τους ανάρχες, Χρυσαυγίτες στη Χαλυβουργία, Τυποεκδοτική στο άρθρο 99) στις οποίες ήταν όλο μέλι, ξεφούρνισε στο τσαρδί του εκείνη την ‘‘πουστιά’’ περί ΕΥΠ ο διαταραγμένος waltendegewalt ή dkoss και όταν του κολλήσαμε (του διαταραγμένου) να μας εξηγήσει τι ακριβώς υπονοεί, ο Αντώνης μόνο που δεν με έδειρε! Όπως καταλαβαίνεις, τα μάζεψα και έφυγα οριστικά αυτή τη φορά.

2) Δεν ξέρω για ποιους λόγους αλυσοδέθηκε στο ΚΚΕ. Δεν θέλω να καταφεύγω σε πολιτικές ερμηνείες που μοιάζουν περισσότερο με ψυχολογισμούς. Εκείνο που ξέρω πολύ καλά είναι ότι αν ήταν μέλος τού κόμματος ήδη θα του είχαν κάνει παρατήρηση για...αριστερίστικη απόκλιση!

3) Περί διαλόγου με τον Ρούσση. Δεν ξέρω, τι να σου πω. Ο τρόπος που έθεσε τα προς συζήτηση θέματα ο Αντώνης, θύμιζαν Κνίτη τριών μηνών! Εγώ στη θέση τού Ρούσση εκεί θα εστίαζα. Ο Ρούσσης δεν το έκανε απ’ ό,τι είδα. Λέω απ’ ό,τι είδα γιατί από ένα σημείο και μετά τα παράτησα. Ο Ρούσσης έγραψε στο πόδι. Αν όμως μπαίνεις στον κόπο να απαντήσεις, απαντάς. Δεν πιάνεις το πληκτρολόγιο κι όπου σου βγει! Ένα άλλο που δεν μου άρεσε καθόλου: Γιατί έπρεπε να ξέρει τα πραγματικά στοιχεία τού Αντώνη, από τη στιγμή μάλιστα που, όπως έγραψα παραπάνω, είναι γνωστά; Τι φοβικές μαλακίες είναι αυτές, φίλε προσεκτικέ; Δεν τα καταλαβαίνω καθόλου μα καθόλου! Όχι από τον Ρούσση και τον κάθε Ρούσση. Δεν θα τις καταλάβαινα ούτε από τον ίδιο τον Βλαδίμηρο! (σιγά μην έκανε τέτοιες μαλακίες ο Βλαδίμηρος!).

4) Περί διαταραγμένου waltendegewalt ή dkoss: Τον αποκαλώ έτσι γιατί η σκέψη του έχει διαστρεβλωθεί πλήρως. Μιλάμε για παραμόρφωση τερατώδη. Το ερώτημα αν μια τέτοια διαστροφή νοημάτων και εννοιών ανήκει στην πολιτική ψυχοπαθολογία ή όχι, δεν μπορώ να το απαντήσω. Είμαι όμως βέβαιος πως είναι ένα απολύτως βάσιμο και έγκυρο ερώτημα.

5) Αν έχει περάσει από εδώ ο Κωστής Παπαϊωάννου;;; Μόνο έχει περάσει; Του φερθήκαμε σαν να ήταν άρχοντας και μας συμπεριφέρθηκε με τον πιο αχαρακτήριστο τρόπο. Μέχρι που, όταν υιοθέτησε (‘‘πούστικα’’ κι αυτός, πλάγια δηλαδή) τη συκοφαντία (leftg700.blogspot.gr = ...Μανιαδάκια!) τού πανύβλακα Νοσφεράτου, του απαγορεύσαμε να παίρνει το λόγο εδώ (αναδημοσιεύοντας όμως ένα ξεχεστήριο ποστ δικό του, ως απάντηση στην απαγόρευση για να τηρήσουμε το fair play —τόσο μαλάκες!) Τώρα γυρνάει δεξιά και αριστερά (πάρτο με την πολιτική σημασία του αυτό) και μας σέρνει τα χίλια μύρια. Βγαλμένα βέβαια από το μυαλό του που η στρατηγική ήττα τής παγκόσμιας Αριστεράς το έχει κάνει να πάθει βέρτιγκο, μη αναστρέψιμο φοβάμαι... Την ιστορία του στο Ιντιμίντια την μάθαμε εκ των υστέρων (ο ίδιος μού την είπε με κάποια υπερηφάνεια, αν διέκρινα καλά).


Τα λέμε



LeftG700 είπε...

@Παντελή και g:


Μη φύγετε. Θα απαντήσω. Απλώς, δεν μπορώ να το κάνω για την ώρα.


Τα λέμε

LeftG700 είπε...

Φίλε (ή φίλη) g,


Κάτι σε ρωτήσαμε, μας έγραψες κανονικά. Φαίνεται ότι ανήκεις κι εσύ στην κατηγορία εκείνων που έρχονται απλώς για να την πουν κι όχι να πουν πέντε κουβέντες. Τεσπα, σιγά μη στάξει η ουρά τού γαϊδάρου. Έχουμε δει πολύ χειρότερα...

Εκ των πραγμάτων, περιορίζομαι σε μία μόνο παρατήρηση. Γράφεις:

oso o antwnhs htan radical desire oloi ton goustarane.otan pire politikh 8esh ta pragmata ala3an.

Δύο λάθη για δύο αράδες λέξεις είναι μάλλον πολλά:

1. Εμείς τουλάχιστον έχουμε διαφωνήσει κατ’ επανάληψη από την εποχή που ήταν Radical Desire. Και δεν ήμαστε οι μόνοι, σε διαβεβαιώνω.

2. Ποιος σου είπε ότι πήρε πολιτική θέση μόνο όταν πέρασε στη φάση τού Lenin Reloaded; Άσε, μην απαντάς, να στο πω εγώ:

Η ηλίθια ιδέα που έχουν πολλοί Κουκουέδες ότι όποιος δεν συμπαρατάσσεται αδιαπραγμάτευτα «με το Κόμμα» στην ουσία δεν μετέχει καν του πολιτικού παιχνιδιού, δεν έχει καν πολιτική θέση!

Συνεχίστε έτσι! Δεν τα βλέπετε τα βράχια που πλησιάζουν. Θέλετε να ακούσετε και το μπαμ για να πειστείτε ότι το πλοίο (μεγάλο καΐκι πια, μάλλον) τραβάει κατ’ ευθείαν για τσάκισμα!


Τα λέμε

LeftG700 είπε...

Φίλε Παντελή,


Νομίζω ότι τα έχεις μετρήσει λάθος τα πράγματα. Κατ’ αρχήν: Πού την είδες τη θεολογική προσέγγιση στα ζητήματα της Αριστεράς; Δεν το καταλαβαίνω. Και για να είμαι ειλικρινής, δεν καταλαβαίνω και ακριβώς τι εννοείς. Συζήτηση περί φύλου αριστερών αγγέλων; Ηθικολογική προσέγγιση σε όσα υποστηρίζουμε; Τι ακριβώς;

Ένα δεύτερο. Πού τις είδες τις προσωπικές επιθέσεις; Εννοείς την κριτική (ακριβέστερα πολεμική κριτική) κατά συγκεκριμένων απόψεων, στάσεων ή συμπεριφορών που εκφέρονται από πρόσωπα; Με αυτή την έννοια και τη δική σου κριτική μπορώ να τη βαφτίσω προσωπική. Δεν το καταλαβαίνεις ότι αυτός ο δρόμος είναι στραβός και αντί να οδηγεί στη Ρώμη, οδηγεί στην ...Καπερναούμ;

Λες τα προβλήματα της κοινωνίας μπορούν να περιμένουν και εννοείς βέβαια το αντίθετο. Μάλιστα. Επειδή εμείς είμαστε αριστεροί, πιστεύουμε ότι τα προβλήματα της κοινωνίας μπορούν να μπουν σε δρόμο επίλυσης μόνο από αριστερές πολιτικές. Μέσα από αυτό το πρίσμα, δεν μου φαίνεται και πολύ άσχετο με τα προβλήματα της κοινωνίας το εγχείρημα να φωτίσουμε όσο μπορούμε το τι είναι αριστερό και τι είναι απλώς αριστερόμορφο (αυτό βαράει κατά Λασκαράτο μεριά). Ούτε πάλι μου φαίνεται άσχετη, επίσης μέσα από το ίδιο πρίσμα, η προσπάθεια να δείξουμε ότι, εδώ που φτάσαμε, η ανάγκη να μπουν στο περιθώριο οι άθλιες μικροκομματικές σκοπιμότητες είναι ζήτημα ζωτικής σημασίας για το σύνολο της Αριστεράς και για το ρόλο που φιλοδοξεί να παίξει.

Κάπως έτσι τα βλέπω.


Τα λέμε

Ανώνυμος είπε...

ρε νεοπασοκε σαν απατημενη γκομενα κανεις, χαλαρωσε μωρη ζηλιαρα