Τρίτη 30 Σεπτεμβρίου 2014
«Ολοβραδίς το γκρέμιζαν, τη μέρα ξαναστηόταν!»
Προχθές το βράδυ, στο Χάρκοβο, εθνικιστές γκρέμισαν ένα μεγάλο άγαλμα του Λένιν. «Εθνικιστές»...
Χμ... Έτσι τους αποκαλούν τα ΜΜΕ (συμπεριλαμβανομένης και της Αυγούλας-γυριστρούλας),
κάνοντας το χατίρι τού Μιχαλολιάκου και των άλλων ‘‘παιδιών’’ που επιμένουν να
αυτοπροσδιορίζονται ως «Έλληνες εθνικιστές» (έρημε Ίωνα...). Έλα όμως που εμείς
είμαστε σίγουροι ότι ανάμεσά τους βρίσκονταν και ένα σωρό «αντισταλινικοί
δημοκράτες», καθώς και «ριζοσπάστες αριστεροί αντισταλινικοί» —τύπου Ηλία Κανέλλη,
Διονύση Γουσέτη, ή Λεωνίδα Χατζηπροδρομίδη—, που ξέρουν πολύ καλά ότι ο γνήσιος
και συνεπής «αντισταλινισμός» είναι μόνο αυτός που καταλήγει μπροστά στον τάφο
τού Μαρξ για να τον συλήσει, αφού πρώτα κάνει μια στάση για να ‘‘περιποιηθεί’’
τον Λένιν.
Δεν πα’ να γκρεμίζετε τα αγάλματά του! Οι
γιαγιάδες που γονάτιζαν και σταυροκοπιόντουσαν στο ξόδι του, όταν κατέβαινε τον
γαλάζιο Δούναβη, μπορεί να έχουν πεθάνει πια. Μα άφησαν πίσω τους εγγόνια που
κι αυτά θα αφήσουν πίσω τους άλλα παιδιά κι εκείνα με τη σειρά τους άλλα, στις γενεές
τών γενεών. Και θα μαζέψουν τα κομμάτια του από τα χιλιάδες γκρεμισμένα και σπασμένα
αγάλματα και θα τον ξαναστήσουν όρθιο, με το βλέμμα του φωτιά και το χέρι του
να δείχνει το Μέλλον...
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
24 σχόλια:
Πολύ καλό, συγκινητικό!
Οι εθνοφασίστες (Ουκρανοί) θα το γκρεμίζουν οι (Ρώσοι) εθνομπολσεβίκοι θα το σηκώνουν, κι εσύ θα συγκινείσαι.
Όταν το σηκώνουν...
Κι από κοντά σκουπίδια σαν την Καννέλη κ και τον Καννέλη που μάλιστα επικαλείσαι, θα χαίρονται κι αυτά εναλλάξ.
Συνεχίζεις να υπερασπίζεσαι τον σκληρό πυρηνα της αντεπανάστασης και του αστισμού, με σιρόπια και συναισθηματισμούς του χειρίστου, με παραλλαγές και καμουφλάζ, με γκόμενες γιαγιάδες και μωρά...
θα μου επιτρέπεις λοιπόν να σχολιάζω.
(αν και όπως φάνηκε ήδη έχεις ενημερωθεί για κάποια σχετικά κείμενα και παρ όλα αυτα ενώ είναι φανερή η άγνοιά σου συνεχίζεις..."η άγνοια όμως δεν είναι επιχείρημα")
Ζητάς οργάνωση και παίρνεις χάος
Ζητάς ενότητα, έχεις σχίσμα
Ζητάς ηγεσία, γεμίζεις προδότες
Ζητάς τις μάζες και έχεις σέκτες
Φίλε Μιχάλη,
Ειλικρινά, δεν σε καταλαβαίνω. Εννοώ αυτό που γράφεις:
(αν και όπως φάνηκε ήδη έχεις ενημερωθεί για κάποια σχετικά κείμενα και παρ όλα αυτα ενώ είναι φανερή η άγνοιά σου συνεχίζεις..."η άγνοια όμως δεν είναι επιχείρημα")
Στο σχόλιο που ποστάρισες στην άλλη ανάρτηση, δεν έχω απαντήσει ακόμα. Ούτε και σε άλλους σχολιαστές έχω απαντήσει και επιπλέον έχω και έναν διάλογο που συνεχίζεται και μάλλον θα συνεχιστεί με κάποιον άλλο σχολιαστή. Ξέρεις, δεν κυκλοφορώ σε μόνιμη σύνδεση με τον υπολογιστή και, όπως όλοι, έχω κι εγώ κι άλλες υποχρεώσεις, ασχολίες, ή χόμπι.
Λίγη υπομονή. Θα επανέλθω.
Τα λέμε
Φίλε λεφτ, δεν σε παρατήρησα και τόσο αυστηρά:-), αλλά βλέπω ότι ενώ έχεις ανοιχτές συζητήσεις όπου και έχουν διατυπωθεί με μια εγκυρότητα, γνώμες, και έχουν κατατεθεί κάποια σημαντικά κείμενα που δείχνουν πως η (κάθε) Λιάνα Κανέλλη απέχει ελάχιστα από τον (κάθε) Ηλία Κανέλλη, εσύ συνεχίζεις να ποστάρεις, και μάλιστα εκβιάζοντας ένα φτηνό συναίσθημα, υπέρ της κατατροπωμένης από την ιστορία φαντασίωσης και του δάχτυλου που δείχνει "το μέλλον"...
Υπηρετείς το όλο κόλπο δηλαδή.
Υπερασπίζεσαι τις προκεχωρημένες βάσεις επιχειρήσεων του αστισμού, τις πρώτες γραμμές του.
Και στο μεταξύ μια με τον Γόντικά μια με τον Πόντικά έχεις πήξει και στο τρολάρισμα από τους κάγκουρες της 80χρονης Προσωρινής Διοίκησης. Τα θέλει ο κώλος σου που λεγε κι η γιαγιά μου (την έφαγε λάχανο η ΠΔ το '56 εκει κάπου στο βορρά)
Φίλε λέφτ σταματάω να σχολιάζω για να μη φανεί ότι τρως φατούρο μιας και υπάρχει ο Δρ Σπινγκ που σε έχει πλακώσει ήδη στις "φάπες".
Οπότε παρακολουθώ, να δω πότε θα σε λυπηθεί να σταματήσει.
Δε ξέρω για τους λοιπούς αλλά εγώ είμαι κομουνιστής. Αυτονομία "ζητάνε" μόνο οι μηχανές.
Επίσης δε ξέρω ούτε με νοιάζει αν είσαι στο κόλπο της ΠΔ ή αθώος, αλλά από λενινιστικές κορώνες και συναισθηματισμούς, "ξόδια" "γριούλες" "πρωτοπανηγυριώτες", "ξάγναντα" και τα λοιπά δημοτικομπαροκ έχεις ένα θέμα...
άντε τα λέμε
υγ. από ότι φαίνεται ο Σβιγκ όσα λέει τα έχει διασταυρώσει, από τον Κόρς τον Γκόρτερ, την Λούξεμπουργκ, τον Βολίν, τον Λαντάουερ, τον Λένιν, το Ρύλε, τον Μαρξ.
Εσύ που πας;
Εννοώ πως αυτά δείχνεις σαν να τα έχεις, στην καλύτερη, ακουστά από τις κατά καιρούς πολεμικές ανακοινώσεις της Προσωρινής Διοίκησης. Αλλα ντ΄ άλλων δηλαδή.
Δε θες να κάνουμε ένα διάλειμμα και να τα ξαναπούμε σε κάνα τρίμηνο.
Γενικώς τα κείμενα που έχουν μεταφραστεί από αυτούς τους "ανώμαλους" δεν είναι και πολλά,(ποιος να τολμούσε!) αν και τελευταία κάτι γίνεται, οπότε με μια το πολύ δύο ώρες τη μέρα-με χαρτί και μολύβι εννοείται- σε ένα τρίμηνο θα "το έχεις".
Ξύπνιο παιδί μοιάζεις όλα κι όλα.
Αν έχεις και ευχέρεια στα αγγλικά υπάρχουν και στο μαρξιστικό αρχείο τα περισσότερα.
Να τα ξαναπούμε λοιπόν τότε.
Χαιρετώ.
Φίλε Μιχάλη,
Να που ήρθε η ώρα να απαντήσω στα σχόλιά σου. Για να μη χαθούμε στο διάστημα, θα απαντήσω εδώ και για το αρχικό σου σχόλιο που ποστάρισες στην ανάρτηση για τον Μπαλτά. Το λοιπόν:
Μπορεί να έγραψα μόνο για ένα σημείο που δεν καταλαβαίνω από όσα έγραψες, αλλά η αλήθεια είναι ότι δεν καταλαβαίνω πολλά.
Δεν καταλαβαίνω γιατί κάνεις αναφορά σε «αντικομμουνισμό» στο περί Μπαλτά ποστ. Εγώ δεν έβαλα τον Μπαλτά στην κλίνη τού κομμουνιστή Προκρούστη (δεν το συνηθίζω εξ άλλου). Εγώ έκανα κριτική στο ‘‘σταλινικότατο’’ γραπτό του και ειρωνεύτηκα τον ‘‘αντισταλινισμό’’ του. Τίποτε λιγότερο, τίποτε περισσότερο.
Δεν καταλαβαίνω πώς ακριβώς εννοείς τον αντικομμουνισμό τής Κανέλλη ή του Μπογιόπουλου και δεν καταλαβαίνω πώς τους βάζεις στο ίδιο τσουβάλι με τον Πάσχο. Δεν καταλαβαίνω, αλλά υποψιάζομαι: ταυτίζεις τους φύσει αντικομμουνιστές με τους θέσει κομμουνιστές που δεν πληρούν τα δικά σου κριτήρια περί φύσει κομμουνιστή. Αυτό, μου φαίνεται τελείως παράλογο (ο Μπαλτάς θα έλεγε «σταλινικό», αλλά εγώ δεν είμαι Μπαλτάς). Διότι μού ταυτίζεις κάποιον που είναι υποκειμενικά αντικομμουνιστής με κάποιους που, κατά την άποψή σου, είναι αντικειμενικά αντικομμουνιστές (= βλάπτουν την κομμουνιστική υπόθεση με την εντύπωση ότι την ωφελούν, δηλαδή κάνουν λάθος). Να σου πω κάτι; Αυτή η λογική με ανατριχιάζει. Γιατί με κάνει να σκέπτομαι ότι, αν σκοτώσω κατά λάθος κανένα σκύλο με το αυτοκίνητό μου και είσαι ο δικαστής που θα με δικάσει, θα μου ρίξεις στην ψύχρα όσα χρόνια και όσο πρόστιμο προβλέπει κατ’ ανώτατο όριο ο ΠΚ για το αδίκημα της εκ προθέσεως θανάτωσης ζώου! Μπρρρ...
Δεν καταλαβαίνω από πού βγάζεις το συμπέρασμα ότι δεν έχω διαβάσει την Κριτική στο πρόγραμμα της Γκότα και της Ερφούρτης (η Γκότα και μόνο είναι του παππού, της Ερφούρτης είναι τού κολλητού του. Μια και το βάζεις στο τραπέζι να σε πληροφορήσω ότι τα έχω διαβάσει και έχω κάμποσες επιφυλάξεις. Συχνά καταπιάνονται με σχολαστικιστικές λεπτομέρειες και ειδικά ο παππούς φτάνει να απλώνει το ζωνάρι του για καβγά (λόγου χάρη: επικρίνει το πρόγραμμα της Γκότα για παραλείψεις αυτονόητων πραγμάτων).
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί με αυτή την ανάρτηση «συνεχίζω να υπερασπίζομαι τον σκληρό πυρηνα της αντεπανάστασης και του αστισμού». Πότε το ξεκίνησα και το συνεχίζω; Κι έπειτα: Ο Λένιν είναι αυτός ο σκληρός πυρήνας;
Δεν μπορώ να καταλάβω σε τι με επικρίνεις επειδή ζητάω όλα αυτά τα ωραία που γράφεις και εισπράττω τα άσχημα που παραθέτεις.
Δεν μπορώ να καταλάβω τις αναφορές σου στην Προσωρινή Διοίκηση σε σύνδεση με μένα. Είμαι ύποπτος στα μάτια σου για πρακτοράκι;
Δεν μπορώ να καταλάβω πώς δηλώνεις «κομμουνιστής» και την ίδια στιγμή τρως μέλι με τις (υποτιθέμενες) φάπες που (νομίζεις ότι) τρώω από τον Δόκτορα Σπίνγκ, έναν κατά τα φαινόμενα αναρχικό ή αναρχίζοντα ή κάτι τέτοιο τέλος πάντων —ξέχασες τους καβγάδες τού παππού με τον Μιχαλάκη; Εγώ στη θέση σου θα στενοχωριόμουν και θα έσπευδα προς βοήθεια. Μήπως ήθελες να πεις «αναρχοκομμουνιστής»;
Αυτά. Ελπίζω να έχω κάποιες απαντήσεις. Μη φοβηθείς καθόλου ότι θα σχηματίσω την εντύπωση πως «τρώω φατούρο» από σένα και τον Δόκτορα Σπινγκ. Δεν με απασχολούν εμένα αυτά. Απασχολούν μόνο εκείνους που ψάχνουν να βρουν τα σημερινά ίχνη τής Προσωρινής Διοίκησης...
Τα λέμε
ΥΓ Λυπάμαι που δεν είναι τού (ακριβού) γούστου σου οι (φτηνοί) συναισθηματισμοί μου. Αυτός όμως είμαι. Όπως δεν κρύβω τις απόψεις μου, έτσι δεν κρύβω και το συναισθηματισμό μου.
ΥΓ Όπως είδες, δεν έβγαλα κιχ για τις απαξιωτικές ειρωνείες σου. Οφείλω όμως να σου πω ότι, αν επανέλθεις με το ίδιο στυλάκι, θα μπω κι εγώ στο ‘‘παιχνίδι’’. Και, πίστεψέ με: το ξέρω πολύ καλύτερα από εσένα και θα σε φουσκώσω στα γκολ. Μιλημένα, ξηγημένα.
Φίλε περαστικέ,
Πήγα εκεί που μας στέλνεις. Θέλεις λίγο να εξηγήσεις πού κολλάει στη συζήτηση;
Τα λέμε
Να με συγχωρείς κάτι με μπέρδεψε κι αναφέρθηκα στον αντικομουνισμό στο ποστ-Μπαλτα...κάποιο από τα σχόλια
Μ'αρέσει το υστερόγραφό σου.
Επειδή παρακολουθώ με αγωνία και γέλιο τη διαφωνία σου με τον Σβίγκ (που δίνει ρέστα αριστερής αγκιτάτσιας) απαντάω στα γρήγορα στα αλαμπουρνέζικα περί φύσει και θέσει κομουνιστών.
Η αριστερά με την οποία εμπλέκεσαι-και τραβιέσαι να βγάλεις άκρη-είναι μηχανισμός του υπάρχοντος. Είναι αντικομουνιστές και αναφομοιωτες των επαναστατικών πρακτικών και θεωριών για λογαριασμό του κυρίαρχου.
Είναι τα "τσικό" του συστήματος. Το κατηχητικό του. Τα ταλεντάκια του, η παραγωγή αντισώματος, η αντιβίωση του.
Μάλλον δε θες να το καταλάβεις. Δε πειράζει υπάρχει καιρός...
Η ιστορία της ήττας του κομουνιστικού κινήματος και της σύνθλιψης του προλεταριάτου από τις συνδυασμένες δυνάμεις που εκφράστηκαν πολιτικά από το Σοσιαλδημοκρατικό και το Ναζιστικό κόμμα στην κεντρική Ευρώπη και από το Σοσιαλδημοκρατικό και το Μπολσεβικικό στην Ρωσία, μας έχει διδάξει. (κάποιους από μας που μπορέσαμε και ανατρέξαμε σε πηγές).
Τα πολλά κείμενα και ντοκουμέντα που είναι φανερό πως αγνοείς, και όσο προχωράει η κουβέντα γίνεται ακόμη πιο φανερό πως θα συνεχίσεις, δίνουν στοιχεία για να αντιληφθεί κάποιος τα πως, τα τι και τα γιατί της "Προσωρινής διοίκησης"(λέγε τη και κομιτέρν). Άλλωστε εδώ και πολλές δεκαετίες δεν χρειάζεται να σχετίζεται με πράκτορες και τα λοιπά συνομωσιολογικά μιας και εκφράζεται ανοικτά ενάντια στο σκοπό του κομουνισμού. Δε χρειάζεται λοιπόν να σαι πρακτοράκι. Μπορει απλά να είσαι "πρόθυμος"
Ο Λενινισμός, η μαχητική στήριξη του κρατικού καπιταλισμού δηλαδή, μιλώντας με όρους οικονομίας και η μαχητική στήριξη του "δημοκρατικού συγκεντρωτισμού" (ποιητική η αντίφαση ε;) μιλώντας με πολιτικούς όρους, φυσικά και είναι ο σκληρός πυρήνας της αντεπανάστασης και του αστισμού. Γιατί εσύ τι νομίζεις ότι είναι ....λαθάκια;
(Για τον ίδιο τον Λένιν τι να σου πω, έτσι που τον βλέπω με τις παλτουδιές στα αγάλματα...)
Δεν είπα πότε ότι δεν έχεις διαβάσει Γκότα-ερφούρτη.
σβιγκ-υγ.
Σύντροφε Ρομποκοπ, το νού σου στο νεατερντάλιο ρόπαλο, είπε ο μικρός ήρωας στο τρομερό φίλο του. Καθώς αυτός έστρεψε το κεφάλι να τον ακούσει σβουουουουπ τρώει τη ροπαλιά κατακέφαλα.
Προδότης ο μικρός :-)
Υπέρ της κοινωνικής αριστεράς
κι ένα τραγουδάκι απάντηση στο 5 μαγκες στον περαία
http://youtu.be/ohDr0jUnP44
Φίλε Μιχάλη,
Θα επανέλθω αργότερα για πλήρη απάντηση. Για την ώρα, όμως, θέλω να σου πω τα εξής:
Μη μου λες μούφες! Άμα γκουγκλίσεις τις λέξεις «Προσωρινή Διοίκηση» μαζί με τη λέξη «Κομιντέρν» θα σου βγάλει τ’ αρχίδια μου! Ουδεμία έκπληξη για μένα, αφού πρώτη φορά ακούω ότι ο όρος «Προσωρινή Διοίκηση» παραπέμπει στην Κομιντέρν. Η «Προσωρινή Διοίκηση» συνδέεται μόνο με την ιστορία που έστησε ο Μανιαδάκης. Δικαίωμά σου να μη θέλεις να παραδεχτείς ευθέως τη μεγάλη χοντράδα σου να με μπερδέψεις μεταξύ σοβαρού και αστείου με χαφιεδίστικες καταστάσεις και να την αποσύρεις.
Μου δίνεις όμως κι εμένα όλο το δικαίωμα να πω:
Έχω δει κότες και κότες. Κότα αναρχοκομμουνίστρια, πρώτη φορά βλέπω!
Τα λέμε (όλα όμως!)
Φίλε Λεφτ, το γκουγκλάρισμα είναι για τις γκούγκλες.
....Κι εσύ να πούμε παραξηγήθηκες.
Μιλάμε και μεταφορικά
Το ότι δεν συνδέει κανείς την
"προσωρινή διοίκηση"=η κομουνιστική μάσκα του κατεστημένου,
με την κομιντέρν = παγκόσμια κομουνιστική μάσκα και όργανο του κρατικού καπιταλισμού είναι σαφώς υπέρ του επιχειρήματός μου.
Άστα ψόφια και σταμάτα να κάνεις τις ερωτήσεις του τοτού.
Ξεκουράσου, άσε με εμένα και πιάσε το φεντεραλιστή.
Εκεί έχει ψωμί!
τα λέμε (ποτέ όλα, για να μένει και κάτι, και πάντα με κατανόηση)
"η άγνοια δεν είναι επιχείρημα", αυτό θα πρεπε να γίνει μότο στον λενινιστικό χώρο...άλλωστε για τον Λένιν πρωτοειπώθηκε αν θυμάμαι καλά
Να με συγχωρείς φίλε λεφτ. Το συγκεκριμένο δεν έχει τόση σχέση έχει όμως ο εν λόγω!
Βλέπω να σε ζορίζουν κι έλεγα αντί να πάρεις αμπάριζα (επειδή σε βλέπω έτοιμο τώρα στα γεράματα) , Λούκατς, Κόρς,Αντλερ, Πανεκουκ, Λούξεμπουργκ, Γκόρτερ, ...είναι πολλά θα σου πάρει κάποιο χρόνο, θα ζοριστείς...έλεγα μπας και πήδαγες κατευθείαν στον Μισεά.
Τέλος πάντων εγώ για καλό το είπα...
Μιχαλακη εβαλες αυτογκολ απο τα αποδυτηρια.
Το ονομα Φανια Καπλαν σου λεει τιποτε?
"Tubercular people often could get very strange towards the end. I'm an Orwell man, I agreed with him on the Soviet Union, but he went partly ga-ga I think. He let his dislike of the New Statesman crowd, of what he saw as leftish, dilettante, sentimental socialists who covered up for the Popular Front in Spain [after it became communist-controlled] get the better of him."[15]
Φίλε Μιχάλη,
Όπως και με τον Δόκτορα Σπινγκ (τράβα εκεί που συζητάμε να τον καμαρώσεις —να του πας όμως και κανέναν αιμοστατικό επίδεσμο, γιατί από τις πολλές ‘‘φάπες’’ που μου έχει ‘‘ρίξει’’ τρέχουν τα ‘‘αίματά’’ του ποτάμι...), ούτε και με σένα θα χάσω πολύ χρόνο, αν και θα ήθελα να είναι ακόμα λίγότερος. Για διαφορετικούς όμως λόγους: Εκείνος το έριξε στις κλάψες («γράφεις πολλά», «φωνάζεις δυνατά» και τα παρόμοια) και την έκανε με πλάγια πηδηματάκια, χωρίς να απαντήσει ή να τοποθετηθεί σε κανένα σχεδόν από τα ζητήματα που του έχω βάλει, οπότε δεν είχε νόημα, καταλαβαίνεις. Εσύ, από την άλλη, είσαι ...φούσκα. Και με τις φούσκες, το μόνο που χρειάζεται να κάνει κανείς είναι να τις σπάει, πράγμα εύκολο που γίνεται στο τσάκα-τσάκα.
Κατ’ αρχήν, τι καπνό φουμάρεις, πουλάκι μου, εσύ; Θέλω να πω, από ποια θέση μιλάς; Είσαι κομμουνιστής, όπως έγραψες, αναρχικός, όπως βγαίνει, αναρχοκομμουνιστής, αν τα συνθέσουμε, συμβουλιακός, όπως θα μπορούσε επίσης να πει κανείς, κοινωνικά αριστερός, όπως γράφεις («υπέρ τής κοινωνικής αριστεράς»), τι από όλα αυτά, και άλλα που δεν μου έρχονται αυτή τη στιγμή στο μυαλό, είσαι;
Ένα δεύτερο: Έρχεσαι εδώ και μας το παίζεις ινστρούχτορας του... του... του ό,τι έχεις στο κεφάλι σου, τέλος πάντων. Και πλασάρεσαι περίπου ως κινητή βιβλιοθήκη και πας να βγάλεις εμένα άσχετο και αδιάβαστο. Ωραία, λοιπόν. Να το δεχθώ για την οικονομία τής συζήτησης, να σου κάνω και το χατίρι, αφού διψάς τόσο για την εξουσία τής γνώσης (ποιος να το ’λεγε, εσύ, ένας αντιεξουσιαστής!). Έχεις διαβάσει πολλά. Τόσα όσα δεν θα διαβάσω εγώ σε όλη μου τη ζωή! Τι να τα κάνεις, βρε κουφιοκεφαλάκη, και σε τι σε ωφελούν; Αφού είσαι πνιγμένος μέσα στις αντιεξουσιαστικές εμμονές σου και στην αντιλενινιστική δογματίλα σου, σε τέτοιο σημείο ώστε να γίνεσαι καταγέλαστος!
Ώστε, εξυπνοπούλι μου:
«Ο Λενινισμός, η μαχητική στήριξη του κρατικού καπιταλισμού δηλαδή, μιλώντας με όρους οικονομίας και η μαχητική στήριξη του "δημοκρατικού συγκεντρωτισμού" (ποιητική η αντίφαση ε;) μιλώντας με πολιτικούς όρους, φυσικά και είναι ο σκληρός πυρήνας της αντεπανάστασης και του αστισμού.»;
Έχει καταλάβει το γεμάτο φαντασιώσεις κεφάλι σου τι εννοούσε και ποιες υποκατηγορίες οικονομικής δραστηριότητες συμπεριλάμβανε ο Λένιν στον όρο «κρατικός καπιταλισμός»; Σου περνάει από όσο μυαλό σού άφησαν αφάγωτο οι αναρχικές παρλαπίπες ότι, αν ζούσε σήμερα, θα έβαζε μέσα και περιπτώσεις τύπου ΒΙΟΜΕ, για τις οποίες εσείς (και κάποια από τα κωθώνια τού ΣΥΡΙΖΑ) έχετε την εντύπωση ότι πραγματώνουν το ιδανικό τού «αντικρατικιστικού σοσιαλισμού»; —άλλης τάξεως ζήτημα βέβαια ότι, σε αντίθεση με τους κουφιοκεφαλάκηδες του ΚΚΕ, εκείνος, υπό τις παρούσες συνθήκες, σαφώς και θα τασσόταν υπέρ τέτοιων εγχειρημάτων. Πού να σου περάσει, κακομοίρη μου, πού να σου περάσει... (Εδώ δεν έχεις καταφέρει ακόμα να καταλάβεις τι είναι η διαλεκτική και την παίρνεις για «ποιητική αντίφαση»...) Γιατί ο Λένιν, ούτε την κοινωνία κορόιδευε, ούτε τους συντρόφους του στο κόμμα, ούτε το εαυτό του. Το ακριβώς αντίθετο από αυτό που κάνεις εσύ και οι ομοϊδεάτες σου, παρέα με κάποιους από τα κινήματα της «κοινωνικής αριστεράς» που δεν ξέρουν ούτε από πού κλάνει το καπιταλιστικό μπαρμπούνι!
ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ
ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Γιατί τα βάζεις με τον Λένιν και τον Τρότσκι και τον Στάλιν για την Κομιντέρν, κοτούλα μου; Γιατί αφήνεις απ’ έξω τον παππού Κάρολο; Δεν έχεις ακούσει τίποτε εσύ, εσύ που έχεις φάει «τις πηγές» με το κουτάλι, περί Διεθνούς Ένωσης Εργατών; Ότι υπήρξε και κάποια Α´ Διεθνής το έχεις πάρει πρέφα, ή έλειπες σε ταξίδι για δουλειές (κουβεντολόι στα παγκάκια και ξενύχτι μέχρι πρωίας στα σουβλατζίδικα «της πλατείας»); Ή το έχεις καταλάβει και πας να φέρεις σε αντιπαράθεση τον Κάρολο με τον Βλαδίμηρο, οικειοποιούμενος τον πρώτο, για να βγάλεις οφσάιντ τον δεύτερο; Ρε συ, τις φάπες (αυτές ήταν πραγματικές φάπες όχι αυτές που νομίζεις ότι μου ρίχνει ο Δόκτορας!) που είχε εισπράξει ο συνονόματός σου από τον παππού, και κάτι ψιλές που εισέπραξε από τον κολλητό του, τις ξέχασες; Ρε συ, πάνε αιώνες από τότε που πέθανε ο Μπακούνιν, κι ακόμα πονοκέφαλο έχει!
Δεν κατάλαβες τα «αλαμπουρνέζικα περί φύσει και θέσει κομουνιστών»; Νιανιά στα έκανα, πώς δεν κατάλαβες; Μέχρι παράδειγμα σου έδωσα, τον Γερμανό παριστάνεις, ή από τις πολλές επισκέψεις σου «στις πηγές» νερούλιασε το μυαλό σου; Άντε να στο κάνω χυμό να το πιείς με το καλαμάκι όπως κάνουμε με τους ασθενείς (τω πνεύματι): Τα «αλαμπουρνέζικα περί φύσει και θέσει κομουνιστών» λένε το εξής απλό: Ότι, παρά τα όσα θέλεις να πιστεύεις για τις ιδέες σου και τον τρόπο που προσεγγίζεις τα κοινωνικά πράγματα (τα πολιτικά δεν τα αγγίζεις γιατί ‘‘βρωμάνε’’ εξουσία —ζήλεψες το Δόκτορα και τον Βολίν του), αυτό που βγαίνει από τα γραπτά σου είναι πως αποτελείς ένα εξαιρετικό δείγμα ‘‘σταλίνα’’ τού κερατά! Απλώς, είσαι η άλλη πλευρά τού νομίσματος, αυτής που γράφει «κοινωνική και αντιπολιτική αριστερά». (Έτσι εξηγεται πώς έχει πήξει το μουνί μας στους ‘‘αντισταλινικούς’’: δεν μας φτάνουν οι Μπαλτάδες, έχουμε και τους ανάρχες!).
Εγώ όμως, επειδή δεν είμαι καθόλου ‘‘σταλίνα’’, ξέρεις τι θα εισηγηθώ να κάνουμε με σένα και όλο το σινάφι σου, που δεν ξέρετε πού πατάτε και πού βρισκόσαστε (μερικοί δικαιολογημένα, εξ αιτίας τού πολύ μπάφου), όταν έρθουμε στα πράγματα;
Θα σας φτιάξουμε έναν πολύ ωραίο χώρο (εκεί στο όρος Πατέρα, τώρα που κλωτσάνε οι τσιγγάνοι και δεν τον θέλουν), να στήσετε εκεί τα τσαρδιά σας και να ζήσετε το κοινοτιστικό σας όνειρο ελεύθεροι κι ωραίοι.
Σωστός;
Τα λέμε
ΥΓ Ξέχασα να σε ρωτήσω: Πώς πάει το πλέξιμο της θεωρίας τών «δύο άκρων». Κοντεύεις να τα ενώσεις ή ακόμα;
Φίλε Περαστικέ,
Ήρθες και ποστάρισες ένα ασαφές σχόλιο. Κι εγώ σε ρώτησα καλόπιστα τι εννοείς και σου ζήτησα να εξηγήσεις τη σκέψη σου.
Τώρα αποδεικνύεται ότι δεν ήθελες παρά να κάνεις την πλάκα σου και να με δουλέψεις (με το μυαλό σου) με τέτοιο τρόπο, ώστε, δοθείσης ευκαιρίας, να πεις σε καμιά συζήτηση στο Indy: «Ρε σεις, αυτοί οι σταλινοφασίστες είναι εντελώς τελείως μαλάκες! Τους δουλεύεις και νομίζουν ότι τους μιλάς σοβαρά!».
Εντάξει, ας πούμε με δούλεψες κι ότι είμαι μαλάκας. Μπορείς όμως να μου πεις, ποιος είναι ο πιο μαλάκας από τους δυο μας;
Τα λέμε
Λεφτ είσαι εντελώς άκυρος.
Δε σε κοροϊδεύω ρε συ.
Κάτσε λιγάκι και συγκεντρώσου παιδακιμ'
Αυτά που έχουν διαβάσει και γνωρίζουν οι "ξερόλες" δε χρειάζεται να σαι ξερόλας για να τα γνωρίζεις. Απλά πρέπει να έχεις ζήσει έξω από το μαντρί, αδέσποτα...αλλά που!
Εσύ σαρανταρίζεις και δε ξέρεις αν ο Κορς είναι μάρκα μπύρας η το αριστερό χαφ του Αμβούργου.
Βγαλ το κουδούνι μαναριμ κι ανέβα τα βραχάκια μόνο σου
Αιντε
(διάβασε τα δύο μικρά του από τις εκδ. ύψιλον, τα έβγαλαν αφου σιγουρεύτηκαν πως η ΟΠΛΑ είχε διαλυθεί, γύρω στο 80)
Φίλε Περαστικέ,
Άστο, μη το συνεχίζεις. Το ποιος είναι άκυρος, φαίνεται από μίλια μακριά και το ξέρεις (εκτός αν δεν έγραψες εσύ τα προηγούμενα σχόλια). Δεν πειράζει. Καλή καρδιά.
Τα λέμε
ΥΓ Με κολακεύεις. Μόνο τον Κορς νομίζεις ότι μπερδεύω με μάρκες μπύρας και μεσοεπιθετικούς; Αν ήξερες τα χάλια μου θα έκλαιγες...
On 30 August 1918, Lenin spoke at the Hammer and Sickle, a factory in Moscow. As Lenin left the building and before he entered his car, Kaplan called out to him. When Lenin turned towards her, she fired three shots with a Browning pistol.[5] One bullet passed through Lenin's coat, the other two struck him: one passing through his neck, puncturing part of his left lung, and stopping near his right collarbone; the other lodging in his left shoulder.[6]
Lenin was taken back to his living quarters at the Kremlin. He feared there might be other plotters planning to kill him and refused to leave the security of the Kremlin to seek medical attention. Doctors were brought in to treat him but were unable to remove the bullets outside of a hospital. Despite the severity of his injuries, Lenin survived. However, Lenin's health never fully recovered from the attack and it is believed[by whom?] the shooting contributed to the strokes that incapacitated and later killed him in 1924.
good job
Kaplan was taken into custody and interrogated by the Cheka. She made the following statement:
My name is Fanya Kaplan. Today I shot Lenin. I did it on my own. I will not say from whom I obtained my revolver. I will give no details. I had resolved to kill Lenin long ago. I consider him a traitor to the Revolution. I was exiled to Akatui for participating in an assassination attempt against a Tsarist official in Kiev. I spent 11 years at hard labour. After the Revolution, I was freed.
In the official announcement, Kaplan was declared a Right Eser (Right SR). On the same day, Moisei Uritsky, People's Commissar for Internal Affairs in the Northern Region and head of the Cheka in Petrograd, was assassinated. While the Cheka did not find any evidence linking the two events,
their co-occurrence appeared significant in the overall context of the intensifying civil war.
=======================
Αφού σημειώσω πως ήταν χαρά μου που μιλήσαμε να απαντήσω σύντομα στις παραγράφους σου
α.
-[Όπως και με τον Δόκτορα Σπινγκ...]
Την έκανε λες με χαλαρά πηδηματάκια;;;
Καλοοοο....
β.
-Κατ’ αρχήν, τι καπνό φουμάρεις, πουλάκι μου; (αυτό θυμίζει Λιάνα Κανέλλη)
Είμαι κομουνιστής.
Εσύ τι είσαι; Φλωρακικός, Φαρακικός, Γραψικός, Δραγασακικός, Κανελικός , Αλαβανικός, Λαφαζανικός, Σκολαρικικός, Καλτσωνικός....έλα τώρα
γ.
-"αντιλενινιστική δογματίλα"
Αυτό δεν υπάρχει παρά μόνο σαν παλιό ανέκδοτο, όπως το "Αλβανός τουρίστας"
Ζεις μέσα στις αντιφάσεις όρων. Αυτά τά κόλπα στην γλώσσα είναι και το ίδιον του γραφειοκρατικού ολοκληρωτισμόυ,(αλλά και του φασισμού και του οικονομικού ιμπεριαλισμού).
λαική+εξουσία, δημοκρατικός+συγκεντρωτισμός, πατριωτικός+κομουνισμός...και λέμε ότι θέλουμε όταν το θέλουμε. Η αντιφάσεις όρων στην πολιτική δίνουν τη δυνατότητα ελιγμών στους σοφιστές που τις διαθέτουν στις μάζες. Την κατά βούληση ερμηνεία, δες το και τώρα, θα βρεις πάμπολλες. (ένα άλλο κόλπο είναι ο πλεονασμός, βλ. την προπαγάνδα του εμπορευματος, κι έχει κι άλλα...)
Ο λενινισμός, το δόγμα του κρατικού καπιταλισμού δηλαδή το οποίο αφομοιώθηκε από τον ολοκληρωτισμό της γραφειοκρατίας, και την κοινωνία κορόιδευε, και "τους συντρόφους" , και το εαυτό του.
Χάρηκα που τα είπαμε, είπαμε και τα αστειάκια μας αλληλοπειραχτήκαμε, βάλε μια φωνή μόλις ενημερωθείς για την ιστορία του κομουνιστικού κινήματος και τα ξαναλέμε...
http://www.left-dis.nl/uk/open0.htm
Φίλε Μιχάλη,
Μα βέβαια, ούτε λόγος! Κι εγώ χάρηκα που τα είπαμε (και μαζί σου και με τον Δόκτορα)! Δεν ανήκω σε αυτούς που μιλάνε μόνο με όσους συμφωνούν μαζί τους —κάτι που σταδιακά τους οδηγεί να μιλάνε μόνο με τον εαυτό τους, μπροστά σε κάποιον καθρέφτη! Και, εννοείται: οι αιχμές και τα ‘‘καρφάκια’’ είναι στα πλαίσια της πολιτικής αντιπαράθεσης και μόνο. Αν τα λέγαμε στο τετ α τετ, μόλις τελείωνε η κουβέντα, θα πηγαίναμε μαζί για μπύρες, «όχι στων μανιφέστων τις κλεισούρες, αλλά σε κείνο εκεί το μπαρ που ξενυχτάει»! :-)
Να κλείσω κι εγώ από τη μεριά μου αυτό το γύρο (σε περιμένω κι εσένα, όπως και τον Δόκτορα, που του έστειλα ήδη την πρόσκλησή του), σε μία ανάρτηση που ετοιμάζω, στην οποία σας ράβω ένα κουστουμάκι σκέτη τρέλα! :-) ). Ακολουθώ τη δική σου σειρά:
α) Για να μη σε πάω σε προηγούμενα, για πες μου σε παρακαλώ, ο άνθρωπος που του κάνεις νιανιά 11 συγκεκριμένα σημεία και απαντάει/σχολάζει μόνο το ένα (αν δεχθούμε ότι αυτά που έγραψε συνιστούν απάντηση και σχολιασμό τής προκοπής) τι άλλο κάνει από το να δραπετεύει με πλάγια πηδηματάκια; Εσύ πώς θα το περιέγραφες, τι θα έλεγες; Ότι είναι τεμπελάκος και βαριέται να απαντήσει ή ότι βρίσκει το επίπεδο της συζήτησης χαμηλό;
Αλλά αυτό δεν είναι το κύριο. Στην τελική, δεν συζητάμε για να αποδείξουμε ποιος την έχει πιο μεγάλη. Το κύριο είναι άλλο:
Εξακολουθείς και μου τα μπερδεύεις (μπορεί να μη φταις, μπορεί να είσαι όντως μπερδεμένος). Διότι επαναλαμβάνεις ότι είσαι κομμουνιστής και εξακολουθείς να πανηγυρίζεις για το ‘‘θρίαμβο’’ του Δόκτορα, που μιλάει από θέσεις τής αναρχίας. Δεν ξέρεις εσύ, που είσαι τόσο διαβασμένος και σοφός, ότι το σχίσμα μεταξύ αναρχικών και κομμουνιστών δεν δημιουργήθηκε στα χρόνια τού ‘‘κακού’’ Λένιν, αλλά στα χρόνια τού ‘‘αγαθού’’ παππού Κάρολου; Αντί να ανοίγεις σαμπάνιες για τις ‘‘φάπες’’ που τρώω, δεν θα έπρεπε να βάλεις ένα χεράκι, να πετάξουμε την αναρχία στη θάλασσα;
β) Ναι τώρα που το λες, το συνειδητοποιώ κι εγώ. Όντως θυμίζει Κανέλλη. Υπάρχουν όμως και χειρότερα, έχω ξεπέσει ακόμα πιο πολύ. Αυτό (λόγου χάρη, υπάρχουν κι άλλα) δεν θυμίζει απλώς Κανέλλη. Είναι Κανέλλη! ;-)
«Εσύ τι είσαι; Φλωρακικός, Φαρακικός, Γραψικός, Δραγασακικός, Κανελικός , Αλαβανικός, Λαφαζανικός, Σκολαρικικός, Καλτσωνικός....έλα τώρα»
Έλα εσύ! (με το συμπάθιο). Εγώ σου μίλησα για ρεύματα της αριστερής αντιλενινιστικής οικογένειας. Τι είναι αυτά που μου αραδιάζεις;
ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ
ΣΥΝΕΧΕΙΑ
γ) Ώστε ο όρος «λαϊκή εξουσία» είναι ένα από τα «κόλπα στην γλώσσα» που είναι «και το ίδιον του γραφειοκρατικού ολοκληρωτισμού»; Α, εσύ έχεις ξεφύγει τελείως! Μήπως και ο όρος «δικτατορία τού προλεταριάτου» είναι κι αυτός ένα από εκείνα τα «κόλπα»; Φίλε, με όλο το θάρρος: Αν το πολύ το Κάπα Κάπα κάνει το παιδί μαλάκα, το πολύ το αντιΚάπα κάνει το μυαλό σαλάτα! :-) Και γιατί παρακαλώ δεν μπορεί ένας αντιλενινιστής να είναι δογματικός; Επειδή ο αντιδογματισμός είναι στο ...DNA του; Έλα Χριστέ και Παναγιά!
Μου το παίζεις κι εσύ σαν τον Δόκτορα, που βάζει την ίδια κασέτα αγνοώντας τι του έχει πει ο συνομιλητής του. Επαναλαμβάνεις τα περί «κρατικού καπιταλισμού», αλλά δεν μπαίνεις και στον κόπο να τοποθετηθείς σε αυτά που σου έγραψα στο προηγούμενο σχόλιο για το τι εννοούσε ο Λένιν όταν μίλαγε για «κρατικό καπιταλισμό» και να μου εξηγήσεις πως εσύ, που είσαι ορκισμένος εχθρός τού «κρατικού καπιταλισμού», σκίζεις ταυτόχρονα και τις καλτσοδέτες σου για τη ΒΙΟΜΕ —και μας την πλασάρεις και για σοσιαλισμό από πάνω! Βέβαια, σε καταλαβαίνω. Τους Γερμανούς πολλοί εμίσησαν, το να κάνουν το Γερμανό ουδείς!:-)
Αυτά. Και επαναλαμβάνω: να είσαι εδώ κοντά για να παραλάβεις το ‘‘κουστουμάκι’’ που σας ράβω, εσένα και του Δόκτορα... :-)
Τα λέμε
ΥΓ Τον Δόκτορα, που πήγε να μου κουνηθεί ότι και καλά είμαι ‘‘αθώος’’ και δεν ξέρω τι σημαίνει «εξουσία», τον έστειλα εδώ. Εσένα θα σε στείλω εδώ (ενδιαφέρει το 2).
Θα απαντήσω και στις "ενισχύσεις" σου και σε σένα.
Αναμένω το ποστ.
Δύο-τρεις σημειώσεις
1.Ο Λένιν τον κρατικό καπιταλισμό τον εννοούσε ως έχει.
2.Το κοινό σύνολο αναρχισμού και κομουνισμού έχει τέτοια έκταση που η διαφορές τους είναι το σκέτο κουτσομπολίκι (αυτά που έχουν χαώδεις διαφορές είναι οι αποκρυσταλώσεις του κουτσομπολέματος αυτού, οι επιμέρους μικροπολιτικές και οι τακτικιστικές ερμηνείες που ανάγονται σε θεωρία)
3. Η αντιφάσεις όρων στην γλώσσα της ιδεολογίας είναι μια κατ εξοχήν σοφιστική παγίδα. Η "δικτατορία του προλεταριάτου" δεν είναι αντίφαση όρου εφόσον το προλεταριάτο ως πολιτική έννοια δεν είναι ακαθόριστη η έννοια του "λαού" από την άλλη είναι έννοια πασπαρτού... αν με εννοείς.
Το "δογματικός αντιλενινιστής" είναι "ποιητικό". Ο λενινισμός είναι ένα επιμέρους δόγμα στην ιδεολογία "της ανάπτυξης του ανταγωνισμού και της προόδου".
Είναι σα να λέμε δογματικά αντιδογματικός. Ναι έτσι το δέχομαι.
Λέμε για παράδειγμα "είμαι σταθερά αντιφατικός" :-)
-
-
-
Άντε να τα λέμε (αλλά όχι ότι θέμε)
Χαιρετώ
Δημοσίευση σχολίου