Ο |
Κ |
Β |
Β |
Π |
Β |
Β |
Β |
Β |
Β |
Β |
Β |
Β |
Τ |
ΤΟ BLOG LEFT G700 ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΗΝ ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΠΤΕΡΥΓΑ ΤΗΣ ΓΕΝΙΑΣ ΤΩΝ ΕΞΑΚΟΣΙΩΝ —(600 minus)— ΕΥΡΩ
Ο |
Κ |
Β |
Β |
Π |
Β |
Β |
Β |
Β |
Β |
Β |
Β |
Β |
Τ |
Παύλος Φύσσας. Παρών!
Μόνος εναντίον πολλών. Δολοφονημένος άνανδρα από τους νεοναζί. Και πρωτοπανηγυριώτης στο ξάγναντο του Μέλλοντος!
Πόντιοι Αριστεροί και Πόντιοι Πιλάτοι
Μια βδομάδα και παραπάνω έχει περάσει από το μήνυμα της Ρεπούση με το οποίο καλούσε τους βουλευτές τής αντιπολίτευσης να αντιδράσουν για τη σχεδιαζόμενη ποινικοποίηση της άρνησης γενοκτονίας τών Ποντίων και των Ελλήνων τής Μικράς Ασίας. Βλέπουμε κατά το τσαρδί τών Πόντιων και Αριστερών. Έχουν ήδη ανέβει στα κεραμίδια τέσσερις φορές για να μιλήσουν, με τον έναν ή τον άλλο τρόπο, κυρίως για την ανάγκη αναγνώρισης της γενοκτονίας, αποφεύγοντας να πάρουν θέση αν τάσσονται υπέρ τής ποινικοποίησης της άρνησης ή όχι. Πάντως, στα κεραμίδια ανέβηκαν.
Και βλέπουμε και τον Πόντιο και αριστερό δεξιό κεντροαριστερό κεντροδεξιό κεντρώο αντιφασίστα, αντιρατσιστή και αντιεθνολαϊκιστή που δεν έχει βγάλει κιχ! Μούγκα στη στρούγκα! Τσιμουδιά! Nada! Κάτι φληναφήματα μόνο απόψε το βράδυ περί εθνοτικών στερεοτύπων, απ’ έξω-απ’ έξω. Πιο μέσα κάνει τζιζ...
Στριμωγμένος στα Τρίκαλα στα δυο στενά, ξύνει την ποντιακή κεφάλα του και άκρη δεν βγάζει. Να τα βάλει με τη Ρεπούση; Μα είναι αντιρατσίστρια! Να πάρει το μέρος της; Μα είναι Πόντιος! Μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα! Και να ’χει πεθάνει κι αυτός ο Λακάν και να μη μπορεί να ζητήσει τα φώτα του!...
Tragic…
Αποκαταστάσεις...
Με χαρά είδαμε —καμία ειρωνεία!— να αποκαθίσταται (εν μέρει, αλλά σε σημαντικό βαθμό) η παρέα που βρίσκεται πίσω από το blog Νέα Σπορά από τον Αντώνη. Η αποκατάσταση έγινε σε επιστολή του στα πλαίσια του Προσυνεδριακού Διαλόγου για το 19ο Συνέδριο του ΚΚΕ, που δημοσιεύεται στο σημερινό Ριζοσπάστη. Αναφερόμενος στη Νέα Σπορά τη χαρακτηρίζει ‘‘άτυπο’’ φορέα. Παρά την ασάφεια του χαρακτηρισμού, συν τα εισαγωγικά, η απόσταση αυτής τής διατύπωσης από τους κατά 99,9% πράκτορες, όπως εξαγόταν με ασφάλεια από διάφορα γραπτά του ότι θεωρούσε τους συγκεκριμένους ιστολόγους μέχρι το πρόσφατο παρελθόν, είναι πολύ μεγάλη. Να ελπίζουμε και σε δική μας αποκατάσταση, μια και η διαμαρτυρία μας για τις αυθαίρετες καταγγελίες εις βάρος τής Νέας Σποράς ως πρακτόρων είχε σαν αποτέλεσμα να μας τυλίξει κι εμάς στην ίδια κόλλα χαρτί;
Χριστούγεννα 2012
Όπως διαβάσαμε κάπου, «δυσκολεύεται κανείς να σκαρώσει 2-3 ευχές για το καλό τών ημερών». Ας βάλουμε τουλάχιστον ένα εορταστικό στεφάνι. Έτσι, για το καλό. Ή, για να τη σπάσουμε στους γαμημένους τούς καιρούς...
Oh shit indeed!
Ο καημένος ο αντωνάκης τού Lenin Reloaded (= Lenin Ridiculed)… Κάκιωσε επειδή καταδείξαμε φαντασμαγορικά πως παρά τη θέλησή του (πολιτικό IQ γαρ) ‘‘γαμάει’’ τη γραμμή τού κόμματος που πολύ όψιμα κατέληξε να υποστηρίζει (μαύρη υποστήριξη!), σύμφωνα με την οποία γραμμή «άλλο οι κομμουνιστές κι άλλο οι αριστεροί», και μη έχοντας τι άλλο να κάνει και να πει, το έριξε στο αγαπημένο του ‘‘άθλημα’’: τη χυδαία, ξεδιάντροπη, ‘‘πούστικη’’ —αλλά ταυτόχρονα και ηλίθια— διαστρέβλωση. Έτσι, σε σημερινό του πόνημα προσπαθεί τεχνηέντως (και αποτελεσματικά ως προς τους πολιτικούς στόκους που συχνάζουν στο τσαρδί του, φανταζόμαστε) να μας τοποθετήσει στο ίδιο πολιτικό κάδρο με το enosy.blogspot.gr. Όταν είναι γνωστό σε όλους τους παροικούντες την Ιερουσαλήμ ότι με τους φίλους τής ΕΟΣ έχουμε σημαντικότατες (αλλά εντός τής Αριστεράς) διαφορές! Με δυο λόγια:
Εκείνοι μας θεωρούν υπέρμαχους των κομματικών μηχανισμών, Κουκουέδες στη σκέψη (με την κακή έννοια) και αριστερούς εξουσιαστές. Κι εμείς τους έχουμε κατατάξει εδώ και πολύ καιρό στην πολυπληθή ομάδα τών χαμένων στο διάστημα αριστερών, κάπου μεταξύ Μαρξ, Νέγκρι, Χόλογουέι, Άρεντ και Μπαντιού. Και είναι χαρακτηριστικό ότι δεν πρέπει να υπάρχει ούτε ένα(1!) σχόλιο, τόσο δικό τους προς εμάς, όσο και αντιστρόφως, που να μην εκφράζει διαφωνία.
Τα ξέρει όλα αυτά πολύ καλά ο αντωνάκης. Αλλά τα γράφει εκεί που δεν πιάνει μελάνι. Είναι λενινιστής αυτός (λέμε και καμία μαλακία για να περνάει η ώρα, μη το πάρετε τοις μετρητοίς! ;-) ), όχι οπορτουνιστής σαν και λόγου μας! Και μια και δεν φαίνεται να είναι και πολύ αποτελεσματικές οι λάσπες περί …ΕΥΠ(!!!) που εκτόξευσε από το τσαρδί του ο άλλος καημένος που κλωθογυρίζει εκεί —λάσπες τις οποίες ο ίδιος ανέχθηκε, αν δεν καλλιέργησε—, ούτε πολύ πειστικός ο δικός του παραλληλισμός αυτού τού blog με …βόθρο, είπε να καταφύγει στην απολύτως συνειδητή διαστρέβλωση. (Εδώ παίζεται και μία παραλλαγή: να μας έβαλε στο ίδιο πολιτικό τσουβάλι, επειδή, αντί να έχουμε καταγγείλει τα παιδιά τής ΕΟΣ ως αρχιμαφιόζους και ύποπτους, όπως έχει κάνει ο ίδιος, συζητάμε μαζί τους τις διαφωνίες μας. Ψάχνει για ‘‘συντρόφους’’ στην αθλιότητά του. Και γιατί δεν περιορίζεται στο τσαρδί του; Δεν θα προλαβαίνει να παίρνει αιτήσεις πρόσληψης!…)
Ας καταφύγει και σε άλλες αθλιότητες. Όσο θα το κάνει, τόσο θα μεγαλώνει η πολιτική φούσκα μέσα στην οποία κρύβεται. Και τόσο μεγαλύτερος θα είναι ο κρότος όταν έρθει η ώρα να τη σπάσουμε…
Εξιχνιασμένες υποθέσεις. Φάκελος Νο 2: Κωστής Παπαϊωάννου.
Στους τακτικούς αναγνώστες αυτού τού blog είναι γνωστή η σύντομη ιστορία ως σχολιαστή εδώ του Κωστή Παπαϊωάννου. Ξεκίνησε καλά, παρά τις μεγάλες ιδεολογικές διαφορές μας. Κατά την άποψή μας, εκείνος κινείται στην θολή και ακαθόριστη περιοχή που ορίζεται κάπου ανάμεσα στις μαοϊκές ιδέες τής περιόδου τής πολιτιστικής επανάστασης περί προσφυγής στο λαό (ιδέες αλλά και ‘‘ολίγη’’ στρατηγική για να ανακτήσει ο Μάο τον έλεγχο στην τότε ηγετική ομάδα τού ΚΚΚ ;-) ) και τις σύγχρονες νεοαναρχίζουσες και ελευθεριακές αντιλήψεις υπέρ τής αυτονομίας τού κινήματος και της απεξάρτησής του από την καθοδήγηση των κομματικών στελεχών, τα οποία θεωρεί, συλλήβδην και ανεξάρτητα από το κόμμα που υπηρετούν, ξεπουλημένα. Εμείς πάλι… καμία σχέση! —αν και, φυσικά, δεν αγνοούμε τα πολλά και υπαρκτά προβλήματα που δημιουργούν οι μηχανισμοί… Πολύ επιγραμματικά και κάπως μεταφορικά: αν ο Κωστής Παπαϊωάννου λέει «σπάστε τις πυξίδες γιατί έχουν μηχανισμούς και οι μηχανισμοί σκουριάζουν και μας καταπιέζουν εξουσιαστικά», εμείς λέμε «επιδιορθώστε τις πυξίδες, αντικαθιστώντας τους σκουριασμένους μηχανισμούς, και ελέγχετέ τις σταθερά για να εντοπίζετε εγκαίρως τις νέες σκουριές που αναπόφευκτα θα δημιουργούνται». Κι αλλιώς: ο Κωστής Παπαϊωάννου επαγγέλλεται την έλευση τής Αριστεράς τής κοινωνικής βάσης που θα αντικαταστήσει την υπαρκτή Αριστερά, συντρίβοντάς την, κι εμείς δεν μπορούμε να καταλάβουμε από ποιες ‘‘αγνές’’ και ‘‘αμόλυντες’’ κοινωνικές δυνάμεις θα συσταθεί αυτή η περίεργη Αριστερά και, το κυριότερο, πώς θα αποφύγει τους μηχανισμούς τής δικής της οργάνωσης όταν, μοιραία, συγκροτηθεί σε ‘‘σώμα’’ για να παρέμβει αποφασιστικά στην πολιτική αρένα (να διεκδικήσει δηλαδή την πολιτική εξουσία).
Όπως ήδη είπαμε, όλες αυτές οι διαφορές δεν εμπόδισαν αρχικά τον μεταξύ μας διάλογο. Σταδιακά όμως, με αφετηρία την προεκλογική περίοδο των δεύτερων εκλογών, τού Ιουνίου, όταν και συστήσαμε την υπερψήφιση του ΣΥΡΙΖΑ, αυτό άρχισε να αλλάζει. Για να καταλήξει γρήγορα σε σχολιασμούς εκ μέρους του απόλυτα εχθρικούς, αντιπαραγωγικούς και, σε τελική ανάλυση, εις βάρος του κλίματος καλόπιστου διαλόγου που, ανεξάρτητα από ιδεολογικοπολιτικές διαφορές, προσπαθούμε να διατηρούμε εδώ. Προσπαθήσαμε να τον επαναφέρουμε στο κλίμα (και όχι μια φορά). Ματαίως. Του επισημάναμε ότι υπερβαίνει τα όρια. Τίποτε. Του δείξαμε έμπρακτα ένα διαφορετικό παράδειγμα, όταν αναδημοσιεύσαμε ένα ιδιαίτερα πολεμικό άρθρο του —κόντρα στις δικές μας απόψεις βέβαια— κι όταν, μετά από εκδηλωμένη πρόθεσή του να αποχωρήσει, τον προσκαλέσαμε να επανέλθει ως σχολιαστής. Μηδέν.
Πρόσφατα, μετά από μία χονδροειδή διαστρέβλωση απόψεών μας, αναγκαστήκαμε να τον προειδοποιήσουμε με ‘‘διαγραφή’’ από τη λίστα τών σχολιαστών. Και λίγο μετά προχωρήσαμε σε αυτή. Για ποιο λόγο και με ποιο σκεπτικό; Με το εξής:
Μετά την προειδοποίησή μας, η οποία, με μικρή καθυστέρηση, συνέπεσε με την απόφασή του να σταματήσει να σχολιάζει εδώ, δημοσίευσε στο blog του (critici.gr) ένα επικριτικό άρθρο για εμάς. Το άρθρο είναι η αποθέωση τής παρανόησης κειμένων και ισχυρισμών μας, της αυθαίρετης εξαγωγής συμπερασμάτων, της δίκης προθέσεων, της διαστρέβλωσης και, σε τελική ανάλυση, του στραγγαλισμού ακόμα και τής στοιχειωδέστερης λογικής. Φυσικά, τίποτε από όλα αυτά δεν προκάλεσε τη ‘‘διαγραφή’’ του.
Αυτό που την προκάλεσε είναι το γεγονός ότι ο Κωστής Παπαϊωάννου, στο εν λόγω άρθρο, ανανεώνει ενισχυτικά και ανατροφοδοτεί εμμέσως(;) πλην σαφώς τη λασπολογία τού κνώδαλου που ακούει στο διαδικτυακό όνομα Νοσφεράτος, αφού χαρακτηρίζει επανειλημμένα αυτό το blog ως …μυστηριώδες!!! Είναι αυτονόητο ότι η αναζωπύρωση των αθλιοτήτων τού Νοσφεράτου (leftg700.blogspot.com = ‘‘στημένο’’, ασφαλίτικο blog) συντελείται ανεξάρτητα από τις προθέσεις τού Κωστή Παπαϊωάννου και ανεξάρτητα από το γεγονός ότι, όπως τουλάχιστον ο ίδιος μάς έχει πει εδώ, δεν τις συμμερίζεται. Ανεξάρτητα, αλλά σε καμία περίπτωση και συγγνωστά —ιδίως αν συνυπολογίσει κανείς τη μεγάλη εμπειρία του από την πολύχρονη συμμετοχή του στο αριστερό κίνημα...
Έτσι, μετά το γνωστό και μη εξαιρετέο κνώδαλο, ο Κωστής Παπαϊωάννου καθίσταται το δεύτερο άτομο που του απαγορεύεται να παίρνει τον λόγο στο παρόν βήμα· και ο ‘‘φάκελός’’ του μπαίνει κι αυτός στο αρχείο μας. Οριστικά, τελεσίδικα και αμετάκλητα.
«Καταδικάζουμε την κουκούλα οποθενδήποτε και αν προέρχεται»…
«Η κουκούλα του διαδηλωτή που σπάει τζαμαρίες, η κουκούλα του καταδότη και του δήμιου, η κουκούλα του κρατούμενου και η κουκούλα της μπούργκας, παραπέμπουν στις πιο σκοτεινές ιστορικές περιόδους. Μερικοί στην Αριστερά θέλουν δυστυχώς να συγχέουν την πρώτη με τη μάσκα του Ζορρό, όπως συγχέουν βλακωδώς την τίμια τραγιάσκα του Γαβριά με την κουκούλα του παρακρατικού προβοκάτορα η του διαταραγμένου «αναρχικού» Ηρόστρατου. Αλλά όποιος υποθάλπει τις κουκούλες ανοίγει την Κερκόπορτα για τον πολιτισμό της αστυνομικής κουκούλας. Δεν κρίνω προθέσεις, κρίνω το αποτέλεσμα».
Έτσι γράφει ένας αθεόφοβος φιλελεύθερος που χρησιμοποιεί όχι μία, αλλά ...δύο κουκούλες!!! Τη μία, αυτή τού ψευδωνύμου του, απολύτως συνειδητά. Την άλλη, αυτή τού αριστερού, μπορεί και εξ αιτίας Ογκώδους Άγνοιας. Σ’ αυτή την (ενδεχόμενη) Ογκώδη Άγνοια που τον δέρνει να οφείλεται άραγε και το μόλις διαφαινόμενο μειδίαμα του ‘‘κουκουλοφόρου’’ (= μεταμφιεσμένου) για το φόβο τής Οχράνα Βλαδίμηρου;
Προχθές την Τετάρτη, ο Δήμαρχος Αθηναίων Γιώργος Καμίνης, ο εκλεκτός τής ΔΗΜΑΡ, για την εκλογή τού οποίου πανηγύριζαν οι κάθε λογής ‘‘αντιλαϊκιστές’’, ‘‘εκσυγχρονιστές’’, ‘‘υπεύθυνοι’’ ‘’αριστεροί’’, ‘‘αντιφασίστες’’, ‘‘πεφωτισμένοι’’ δεξιοί, ‘‘αριστεροφιλελεύθεροι’’, σκέτοι ‘‘φιλελεύθεροι’’ και γενικά σύμπας ο ‘‘δημοκρατικός’’ συρφετός, που λέει κι ο Νιόνιος, μήνυσε αστέγους επειδή, ψάχνοντας για καταφύγιο από το φονιά χιονιά, παραβίασαν το εγκαταλελειμμένο καφενείο στο Πνευματικό Κέντρο τού Δήμου. Για να έρθουν τα ΜΑΤ να τους διώξουν και να κάνουν τις αναγκαίες συλλήψεις, κάτω από τα ‘‘ανεύθυνα’’ γιουχαΐσματα κάποιων ‘‘αντικοινωνικών’’ στοιχείων…
Ψάχνουμε κι εμείς στο επίσημο site τού κόμματος να βρούμε έστω μια αράδα για το περιστατικό. Τίποτε! Και μετά ψάχνουμε στο ημιεπίσημο site τού κόμματος. Nothing! Και φεύγουμε κι από εκεί και πάμε στην ευαίσθητη ‘‘αριστερή’’ στρουθοκάμηλο και μέλος τής Κεντρικής Επιτροπής μέχρι το καλοκαίρι που μας πέρασε, οπότε και αποχώρησε. Rien! Και αποθέτουμε τις τελευταίες μας ελπίδες στην ακόμα πιο ευαίσθητη Μαργαρίτα και επίσης μέλος τής Κεντρικής Επιτροπής τής ΔΗΜΑΡ. Niente!
Πολύ ‘‘ευθύνη’’ αυτή η ΔΗΜΑΡ (κι οι Δημαρίτες)! Πού να περισσέψει χώρος για στοιχειώδη ευαισθησία και έστω ένα κιχ κριτικής…
Κι ύστερα θυμόμαστε πάλι (το ’χουμε αυτό το ελάττωμα, για να τα λέμε όλα!) τα ανάθεμα που έχει φάει ο Χαρίλαος Φλωράκης από το ‘‘αντισταλινικό’’ ρεύμα (χα!), επειδή κάποτε είχε πει πως «ο Ρίζος δημοσιεύει ό,τι συμφέρει το λαό»…
ЖΟЖΟЖΟЖΟЖ
Τι νομίζατε, ρε; Έτσι γαμάει ο δημοκρατικός σοσιαλισμός! Και μην απορείτε που δεν γράψαμε λέξη! Εμείς δεν είμαστε σαν τα σταλινικά μούτρα σας, κόκκινοι φασίστες! Εμείς είμαστε αντισταλινικοί, όχι αντιλενινιστές! Ο Λένιν δεν είχε πει «να μαθαίνουμε από τους αντιπάλους μας»;
Πεθαίνοντας στην Αθήνα
Πεθαίνοντας στην Αθήνα
δεν είναι το ίδιο σαν να πεθαίνεις στη Μαδρίτη,
ή ανθυπολοχαγός στα βουνά τής Αλβανίας.
Δεν είναι το ίδιο σαν να έχεις πάει
απ’ απεργία πείνας μέσα στη φυλακή,
δεν είναι το ίδιο σαν να σε εκτελούν στον τοίχο του Περ Λασέζ,
ή στον τοίχο τής Καισαριανής.
Δεν είναι το ίδιο σαν να σε πηγαίνουν για ‘‘καθαρό αέρα’’ στου Γουδή, Κυριακή χαράματα.
Πεθαίνοντας στην Αθήνα μπορεί να σημαίνει ένα πολύ απλό γεγονός
χωρίς καμία τραγικότητα, κανέναν ηρωισμό, καμία δόξα.
Μπορεί να συμβεί στο γήπεδο από μια στραβή φωτοβολίδα,
πηγαίνοντας στη δουλειά σου ή γυρνώντας από το φροντιστήριο,
κάνοντας σούζες στην Αμφιθέας
για δέκα ευρώ στοίχημα.
Ή μπορεί να συμβεί μετά από το Σαββατιάτικο σινεμά,
που δεν σου έφτασε και θέλεις να κάνεις και μια βόλτα,
έτσι· για ένα σάντουιτς στα Έβερεστ, για κάποιο κορίτσι,
ή για χαβαλέ —ποιος ξέρει;
Α, πεθαίνοντας στην Αθήνα δεν είναι θάνατος να μπει στα πρωτοσέλιδα της Ιστορίας.
Μόνο στα ψιλά.
Όπως τα κηδειόχαρτα στις κολώνες των συνοικιών ή δίπλα από την εξώπορτα κάποιας μεγάλης τράπεζας.
Πεθαίνοντας στην Αθήνα δεν είναι θάνατος σαν αυτούς που ακούγαμε από μικροί κι ανατριχιάζαμε.
Κάθε ομοιότης είναι συμπτωματική.
Ας μείνουμε λοιπόν αυστηρά και μόνο στα γεγονότα, όπως διδάσκουν στις δημοσιογραφικές σχολές:
Ήταν μια φορά ένα γελαστό παιδί και πια δεν είναι.
Nosferatu
Κάνουμε πως δεν είδαμε τη μεσημεριανή ανάρτηση του Νοσφεράτου, σύμφωνα με την οποία, και μέσω μιας απίστευτα διαστρεβλωτικής “κοπτοραπτικής” τού κειμένου μας, εξέφραζε την άποψη ότι το σημερινό post «Τρεις και Μια ευχές για ένα αριστερό blog που διέκοψε για να ανασυνταχθεί» απέπνεε μικροψυχία(!), μνησικακία(!!) και δηθενιά(!!!).
Δεν προσποιούμαστε τους τυφλούς επειδή την κατέβασε μετά από λίγο —την κατέβασε χωρίς καμία εξήγηση, δηλαδή ‘‘πούστικα’’ και στη ζούλα. Το κάνουμε, γιατί, απλούστατα, ο συγκεκριμένος μάς έχει δώσει σαφώς μεγαλύτερα δείγματα ευήθειας, ανεντιμότητας και ανανδρίας στο παρελθόν, για τα οποία και έχει πάρει τις ανάλογες απαντήσεις.
Οπότε, αν έχει καλυφθεί το μείζον, τι νόημα έχει να σπαταλάμε περισσότερα λόγια από αυτά που χωράνε σε μια απλή και περιθωριακή ημερολογιακή καταγραφή για το έλασσον;
19 σχόλια:
Λεφτόπουλα αγαπητα,
Μέσα στον κυκεώνα και το κουβάρι της κοινωνικής πολυπλοκότητας, μόνο η άποψη του Μηλιού, για ταξική σύγκρουση τεραστίων διαστάσεων στην Ευρώπη, που πρέπει να είμαστε παρόντες, είναι το νήμα που πρέπει να ακολουθήσουμε.
-Μόνο οι Μαρξιστές γνωρίζουν τον ρου της Ιστορίας και όχι όλοι.-
Ορέ Μάρκο! "Στημένη" μάς την είχες; ;-)
Τα λέμε
Διαβάζοντας το κείμενο προσπάθησα να καταλάβω γιατί είχε γραφτεί. Δεν το κατάλαβα με την πρώτη ανάγνωση. Γιαυτό το ξαναδιάβασα και δυο-τρεις φορές ακόμα.
Τελικά κατέληξα ότι γράφηκε να πει κακιούλες για τον Γ. Μηλιό (έχει τις περισσότερες αρνητικές αναφορές από οποιονδήποτε άλλο) και να βγάλει λάδι τον Α. Τσίπρα!..
Μπράβο σας ρε μάγκες!
Πως το μεταμοντέρνο υποσκάπτει τα ίδια του τα θεμέλια...
Γιάκοβ
Επιτρέψτε μου να σας πω πως πρέπει να είστε πολύ νέοι για να ξεπερνάτε με τόση αμεριμνησία την απαράδεκτη αποστροφή του Πατριωτικού (αμάν πια με τους πατριώτες) Μετώπου. Αντιγράφω επί λέξει αυτά που γράψατε:
@
"Βλέπουμε το Ε.ΠΑ.Μ. τού Καζάκη να αναρωτιέται σε πρόσφατη ανακοίνωσή του «οι ένοπλες δυνάμεις της χώρας, με ευθύνη της ηγεσίας τους, θα εξακολουθήσουν να συμμετέχουν με την σιωπή τους σ’ αυτό το πραξικόπημα, όπου το Σύνταγμα και η στοιχειώδης νομιμότητα παραβιάζονται κάθε μέρα από όλες τις πλευρές, ή θα αφουγκρασθούν την οργή του λαού και θα στοιχηθούν πλάϊ του;», ξεχνώντας ότι ο λαός έχει πει καθαρά και ξάστερα τι δεν θέλει, ενώ για το τι θέλει κρατάει κλειστά τα χαρτιά του (πράγμα που σημαίνει ότι, αν επέμβει ο στρατός, μπορεί να επιβάλλει με στρατιωτική πειθαρχία επί του λαού τι να ‘‘θέλει’’…)!"
Ακούστε. Αυτή η προτροπή είναι πρόταση συνταγματικής εκτροπής. Ο Στρατός δεν έχει απολύτως κανένα δικαίωμα να πολιτεύεται. Ιστορικά στη χώρα μας αυτές οι παραινέσεις εκπορεύονταν πάντα από την Ακροδεξιά και μάλιστα με το άλλοθι της υπεράσπισης της πατρίδας που "κινδυνεύει" από εσωτερικούς και εξωτερικούς εχθρούς.
Ο μετέπειτα εκδότης του χουντικού "Ελεύθερου Κόσμου", ο περιβόητος (πρώην τροτσκιστής) Σάββας Κωνσταντόπουλος, με τις θορυβώδεις διαλέξεις του στο Χίλτον ως δημοσιογράφος της "Απογευματινής", προετοίμαζε από το 1966 το πραξικόπημα του 1967.
Η συνήθης φράση στα εθνικόφρονα καφενεία και στις φασιστικές φυλλάδες ήταν: "Τι κάνει ο Στρατός;", "δεν θα βρεθεί ένας λοχίας;" κλπ.
Ο κ.Καζάκης και το μέτωπό του, θα έπρεπε προ πολλού να είχαν κληθεί από τον Εισαγγελέα να δώσουν εξηγήσεις, αν λειτουργούσε η Δικαιοσύνη.
Θέλω να θυμίσω στους νεότερους, πως πολλά στελέχη της Χούντας (Βύρων Σταματόπουλος, Θεοφύλακτος Παπακωνσταντίνου, Γ.Γεωργαλάς, Σ.Κωνσταντόπουλος), στην ουσία οι θεωρητικοί της, προήλθαν όλοι από τους κόλπους της Αριστεράς.
Ο κ.Καζάκης, που αφού συγχρωτίστηκε με τις ακροδεξιές κορώνες της "Σπίθας", αποχώρησε από εκεί, όχι ενοχλημένος από τα τουρκοφαγικά και ξενοφοβικά της σύνδρομα, αλλά με μια συνωμοσιολογικού τύπου αντιδυτική καταγγελία, καθόλου δεν μου γεμιζει το μάτι.
Έχουν επικινδυνα αναμιχθεί οι αριστερές με τις πατριωτικές-λαϊκίστικες ιδέες και ομάδες, το ευνοούν οι πονηροί μας καιροί, πολλοί ψαρεύουν στα θολά νερά, τόσο που ο Αλέξης Τσίπρας, (δηλωμένος θιασώτης της ιερής ελεημοσύνης, διακινητής των "διακριτών ρόλων" του ΓΑΠ Εκκλησίας-Κράτους" και δηλωμένος θαυμαστής του αρχιεπισκόπου Κατάρ, Λαυρεντιάδη, Βοιωτοπεδίου, Βουλιαγμένης, Ασωπού, Σιβιτανιδείου κ.Ιερώνυμου), να ξεχνά τα μυστικά κονδύλια του πατριώτη Σαμαρά, να ζητά ανοιχτά συνεργασία και με δυνάμεις της λαϊκής Δεξιάς, να αναδυκνείεται σε μαιτρ των στρογγυλεμάτων, να συνεντευξιάζεται συναινετικά στους Αυτιάδες, τους Παπαγιάννηδες, τους Κουϊκ και να υπερπροβάλεται υμνούμενος τώρα από το μεγάλης επισκεψιμότητας λαικοδεξιό μπλογκ olympia.
Νομίζω πως θα πρέπει να είσαστε πιο αυστηροί γιατί αποδεικνύεται και σήμερα ότι ο πατριωτισμός είναι το τελευταίο καταφύγιο των παλιανθρώπων.
Οι εύκολες κορώνες περί ξένης Κατοχής, η περίεργη σιωπή για την μη προσαγωγή σε δίκη των συγκεκριμένων προσώπων που λήστεψαν τη χώρα, δεν αντικαθιστούν την έλλειψη εναλλακτικού σχεδίου (εδώ είναι τα δύσκολα), δεν βοηθάνε σε τίποτα την Οικονομία μας και αυτή τη στιγμή αυτή είναι το "εθνικό" πρόβλημά μας, για να χρησιμοποιήσω κι εγώ μια λέξη που όλο και πιο πολύ γοητεύει πολλούς αριστερούς που φοβούνται λέει πως το ΔΝΤ θα πουλήσει την Ακρόπολη στους "Σκοπιανούς".
Λ.
Φίλε Δεν μασάμε!,
Με την επιφύλαξη να κάνεις κάποιου είδους πλάκα, θέλουμε να σου πούμε τα εξής:
Για όνομα! Μη διαβάζεις με τέτοια προκατάληψη. Δεν εννοούμε ό,τι γράφεται εδώ, εννοούμε γενικά.
Με την εξαίρεση τής αναφοράς στον Ανδρουλάκη, οι αναφορές μας στα υπόλοιπα πρόσωπα δεν έχουν προσωπικό χαρακτήρα[*]. Γιατί τα πρόσωπα στα οποία αναφερόμαστε παίζουν όλα ένα κάποιο ρόλο, άλλα μικρότερο κι άλλα μεγαλύτερο, στο αριστερό κίνημα. Με αυτή την έννοια δεν βάζουμε κανέναν στο στόχαστρο. Ή, αν θέλεις, ‘‘χτυπάμε’’ το σαμάρι για να ‘‘χτυπήσουμε’’ τον γάιδαρο!
Ποιος είναι ο γάιδαρος; Μα τα ηγετικά κλιμάκια σύμπασας της Αριστεράς, που, κουτουλάνε μεταξύ τους κι όλα μαζί τον τοίχο, (σαν να παίζουνε τυφλόμυγα ένα πράγμα!), μπουρδουκλωμένοι με τις αντιφάσεις τους, τις παλινωδίες τους και τη φροντίδα μόνο για το ‘‘μαγαζί’’ τους…
Άντε, να σου δώσουμε κι ένα ελαφρυντικό: Όπως γράφουμε και στο ποστ, σπανίως καταφέρνουμε να εκφράσουμε αυτά που θέλουμε να πούμε! ;-)
Τα λέμε
[*] Για τις αναφορές μας στους αντιεξουσιαστές, αυτό είναι αυταπόδεικτο.
Товариш Яков Федотович Павлов,
Και γιατί, παρά την αυτοϋπονόμευση, ζει και βασιλεύει το γαμημένο;;;
Увидимся
ΥΓ Α! Και Χρόνια Πολλά για την ημέρα! Ο Λασκαράτος μπορεί να το παρεξηγήσει αυτό(*), αλλά εσύ, λόγω του λοχία πατέρα σου, είμαστε σίγουροι(**) πως όχι…
(*) ;-)
(**) Τη σιγουριά μας την ενισχύουν και κάνα-δυο παππούδες δικοί μας…
Φίλε Λασκαράτε,
Το σχόλιό σου μας προξένησε ένα (1) παράπονο και θέλουμε να ξεκινήσουμε με αυτό (όπως ξέρεις, συνηθίζουμε να τα λέμε όλα χωρίς να εξαιρούμε τα παράπονά μας! ;-) ). Λοιπόν:
Μας επικρίνεις για την αμεριμνησία μας (θα εξηγηθούμε παρακάτω γι’ αυτήν) σχετικά με το επίμαχο σημείο τής ανακοίνωσης του Ε.ΠΑ.Μ, αλλά δεν λες και μια (1) καλή κουβέντα επειδή την αναδείξαμε. Εξ όσων γνωρίζουμε, πέρασε σχετικά στο ντούκου. Ακόμα και στο δικό σας τσαρδί, παρά το ότι είσαστε αετοί σε κάτι τέτοια! ;-) Το βγάλαμε, τελείωσε. Προχωράμε στα πιο ουσιώδη.
Κατ’ αρχήν, για μας, τα Συντάγματα δεν είναι ταμπού. Και έχουμε την εντύπωση ότι, σε αυτό το συγκεκριμένο σημείο, η Ιστορία είναι με το μέρος μας! Κάποτε το ελληνικό Σύνταγμα έγραφε ότι η Ελλάδα είχε ελέω Θεού Βασιλέα. Μετά γίναμε Συνταγματική Μοναρχία. Μετά, Βασιλευομένη. Μετά Δημοκρατία. Μετά Βασιλευόμενη. Και από το 1974 και πέρα Προεδρευόμενη Δημοκρατία, σταθερά. Σε όλη αυτή την εξέλιξη, ο στρατός, συχνά-πυκνά, έβαζε το χεράκι του. Και όχι πάντα υπέρ τής Βασιλείας, έτσι δεν είναι;
Έπειτα είναι και το άλλο: Η προσκόλληση σε Συντάγματα αφήνει απ’ έξω την ιδέα τής επανάστασης. Elementary αυτό για αριστερούς! Κι όχι μόνο αριστερούς. Αρκεί να σκεφτεί κανείς ότι το 1789 είχαμε Συνταγματική …εκτροπή στη Γαλλία. Αν ήσουν γάλλος, θα ήθελες να κυβερνάσαι από κάποιον απόγονο του …Λουδοβίκου;
Βεβαίως, το επίμαχο σημείο στο κείμενο του Ε.ΠΑ.Μ. αποτελεί άλλης τάξεως ζήτημα. Όμως, ακριβώς επειδή δεν θεωρούμε τα Συντάγματα αιώνια ή προαιώνια, δοσμένα ‘‘εκ Θεού’’ ή ‘‘εκ φύσεως’’ το πρώτο πράγμα που μας απασχόλησε δεν είναι αυτό τής εκτροπής, αλλά το υπέρ ποίου θα είναι η εκτροπή. Αν ο Καζάκης διάβαζε αυτά που γράφουμε τώρα πιθανόν να μας έλεγε: «Καλά, είσαστε τελείως στόκοι; Τι θα πει ‘‘υπέρ ποίου’’; Του λαού φυσικά!». Κι εδώ ξαναγυρνάμε στο ποστ: Ναι, αλλά τι θέλει ο λαός, εκτός από αυτό που δεν θέλει;
Κοντολογίς: Αν ο λαός (= η μεγάλη πλειοψηφία δηλαδή των ανθρώπων που βγάζουν το ψωμί τους με τον δικό τους ιδρώτα κι όχι των άλλων), εν γνώσει τών συνεπειών «τού νόμου», είχε συνειδητοποιήσει τα καλώς εννοούμενα συμφέροντά του, και είχε αποφασίσει να τραβήξει το δρόμο του, (πράγμα που εμείς το ταυτίζουμε με πορεία προς τα αριστερά), δεν θα είχαμε το παραμικρό πρόβλημα αν ο στρατός παρατασσόταν μαζί του (ως σύμμαχος και υπηρέτης όμως του λαού, κι όχι ως ‘‘αφεντικό’’, αυτό να λέγεται για να μην έχουμε παρεξηγήσεις…). Πάει κι αυτό. Προχωράμε.
ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ
ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Φίλε Λασκαράτε, η σύνδεση του ταξικού με το εθνικό, σύνδεση που για μας είναι απαραίτητη, αποτελεί μια πολύ δύσκολη υπόθεση. Συχνά, μοιάζει με ισορροπία σε τεντωμένη σκοινί, χωρίς όμως ισορροπητικό ράβδο και χωρίς δίχτυ ασφαλείας. Και επίσης συχνά, παρά τη σύνδεσή τους, είναι καταδικασμένα να ‘‘συμβιώνουν’’ με εντάσεις και προστριβές. Είναι μοιραίο λοιπόν να χάνεται η μπάλα σε διάφορες περιστάσεις και συγκυρίες. Όμως, για να τα λέμε όλα, η μπάλα δεν χάνεται μόνο όταν ‘‘μπερδεύονται’’ οι αριστερές ιδέες με τις εθνικιστικές. Χάνεται κι όταν οι αριστερές ιδέες μπερδεύονται με ασαφείς διαχωρισμούς τού τύπου ‘‘πρόοδος’’ vs “συντήρηση ” ή, κοσμοπολιτισμός vs διεθνισμός.
Κατά τα άλλα, βλέπουμε ότι συνεχίζεις να ‘‘περιποιείσαι’’ τον Τσίπρα. Έχει τις αμαρτίες του, δεν λέμε. Όμως τον χρεώνεις και με κάποιες που δεν έχει διαπράξει. Π.χ., όταν τον εμφανίζεις να ζητά «ανοιχτά συνεργασία και με δυνάμεις της λαϊκής Δεξιάς». Ποια είναι η δύναμη της λαϊκής Δεξιάς; Εμείς δεν ξέρουμε καμία τέτοια. Ξέρουμε λαϊκούς ανθρώπους που είναι δεξιοί. Εμείς ας πούμε τους θέλουμε μαζί μας. Γιατί αν είναι μαζί μας και όχι απέναντι, υπάρχει πάντα ανοιχτό το ενδεχόμενο να γίνουν και δικοί μας. Αυτό σημαίνει πως μας σέρνει από τη μύτη η Δεξιά ή ότι ξεπουληθήκαμε; Τι …σεχταρισμός είναι αυτός, φίλε Λασκαράτε;
Για τα της εκκλησίας, όπως έχουμε υπονοήσει και άλλοτε, φίλε Λασκαράτε: Ένα βήμα μπρος, δυο πίσω. Μπροστά στο πρωτεύον, πίσω στο δευτερεύον. Διαφωνούμε στις προτεραιότητες! ;-)
Τέλος: «Κορώνες ξένης κατοχής»; Χμ… Προβληματικό. Το σωστό για μας είναι «ξένη κατοχή από κατοχικές δυνάμεις συγκεκριμένης (διεθνικής) κοινωνικής τάξης και τού πολιτικού(εξ)υπηρετικού προσωπικού της σε συνεργασία με τους ντόπιους ομοίους τους»!
Περίπλοκο και άβολο, δε λέμε. Αλλά έτσι δεν είναι πάντα η πραγματικότητα;
Τα λέμε
Ασφαλώς και αναγνωρίζω πως αναδείξατε την παρλαπίπα του πολυπράγμονα οικονομολόγου, αλλά το θέμα είναι πως δεν συλλαβατε όλη την επικινδυνότητά της, γιατί από τους στρατούς και μάλιστα από τον συγκεκριμένο, τίποτα καλό δεν βγαίνει, είδατε και τον Καντάφι, kαι τον Μεγκίστου, πως κατέληξαν κλπ.
Το έιχα επισημάνει κι εγώ με σχόλια το θέμα
http://roides.wordpress.com/2011/10/27/27oct11b/#comment-42054
επισημαίνοντας και την αντίδραση της "Αυγής"
http://roides.wordpress.com/2011/10/27/27oct11b/#comment-42056
Το Σύνταγμα προστατεύει τις δημοκρατικές ελευθερίες, μην τις θεωρείτε δεδομένες επειδή γεννηθήκατε με αυτές και οι (45άρηδες) απόστρατοι που μπούκαραν στο Πεντάγωνο δεν είναι τόσο αθώοι όσο τους βλέπει ο Αλ.Τσίπρας.
Στο θέμα Τσίπρας λέω πάρα πολύ λίγα. Ο όρος δυνάμεις της λαϊκής Δεξιάς, με τις οποίες ζήτησε συνεργασία, είναι αυτολεξεί δικός του, και εσείς κι αυτος αγνοείτε τι σημαίνει λαϊκή Δεξιά. Είναι τα λούμπεν στοιχεία του Μαρξ, αυτοί που επανδρώνουν την κάθε χουντική ΕΣΑ, τα τάγματα Ασφαλείας, τους ρουφιάνους, τους πελάτες των βουλευτών και το παρακράτος. Αν η η Ν.Βαϊμάρη χρεοκοπίσει ολοσχερώς θα τους βρείτε μπροστά σας.
Για την Εκκλησία, με αδικείτε. Ποτέ και πουθενά δεν την ανήγαγα σε πρώτο θέμα. Πρώτο θέμα είναι μονο στο μπλογκ του κου Ροϊδη, όπως έχουμε κάθε δικαίωμα. Τον κ.Τσίπρα τον κρίνω ΚΑΙ από τη συμπεριφορά του στην Εκκλησία και βλέπω τυχοδιωκτισμό και ανηθικότητα.
Ξέρετε πως εκεί που νομίζεις πως δεν σε βλέπουν, δείχνεις τον εαυτό σου και στο νταραβέρι σου με την Εκκλησία κανείς δεν σε βλέπει, γιατί ο κόσμος της Αριστεράς αδιαφορεί και αφήνει ανοιχτό το δρόμο να δείξουν οι ηγεσίες της τον καιροσκοπισμό τους.
Αν ο Φλωράκης κι ο Κωνσταντόπουλος ύμνησαν τον βασανιστή τυφλών παιδιών (Καλλιθέα) χουντικό αρχιεπίσκοπο Σεραφείμ, αν ο Αλβάνος είδε γενναιότητα στον άτιμο τρόπο (αρπαγή απαγορευμένου και απο την Εκκλησία και από την Επιστήμη και απο τη δεοντολογία μοσχεύματος) με τον οποίο τελεύτησε ο Χριστόδουλος, αν ο Τσίπρας θεωρεί τους σκοτεινούς Τρεις Ιεράρχες δάσκαλους της γνώσης, τον εθνικιστή και προστάτη παιδεραστών κληρικών Βαρθολομαίο ως οικολόγο (!!!) αγωνιστή κατά της φτώχειας (!!;;!!), τον φονταμενταλιστή βατοπεδινό δεσπότη Κερατέας κοινωνικό αγωνιστή και το χουντικό, σκοταδιστικό και αποικιοκρατικό πατριαρχείο Αλεξανδρείας ως χρήσιμο στην ταλαίπωρη Αφρική, τον κλπ κ.Ιερώνυμο κλπ, αν πιστεύει κατά περίπτωση και ευκαιρία άλλοτε στο χωρισμό της Εκκλησίας και αλλοτε απλά στους σημερινούς διακριτούς ρόλους, αν κάνει την πάπια στο Βοιωτοπέδιο, στη Βουλιαγμένη και αλλού,
ή πάσχουν όλοι αυτοί από αθεράπευτη βλακεία ή απλά-το πιθανότερο-έχουν πολύ ελαστική συνείδηση.
Εξ όνυχος τον λεοντα κι εγώ βγάζω από αυτές τις-για τους πολλούς λεπτομέρειες-χρήσιμα συμπεράσματα για τους αριστερούς ηγέτες που έκαναν για δεκαετίες πως δεν ήξεραν για τα μυστικά κονδύλια των υπουργείων Τύπου και Εξωτερικών και για τις βίλλες του Άκη και που ακόμη και σήμερα κάνουν πως δεν ξέρουν πως ενώ δικάζεται ο κλέφτης της φραντζόλας δεν δικάζεται ο κ.Τσουκάτος του μαύρου πολιτικου χρήματος.
Στον 21ο αιώνα, ξέρουμε πια πολύ καλά γιατί απέτυχαν οι Επαναστάσεις του 20ου αιώνα και τι μας περιμενει, αν ο μη γένοιτο, έπαιρναν την εξουσία η Αλέκα, ο Αλέκος ή ο Αλέξης.
Ή θα φτιαχτεί μια μεγάλη σοβαρή μεταρρυθμιστική Αριστερά που θα νοιάζεται για όλα και δεν θα βγάζει κούφιες κραυγές για τον καπιταλισμό-διατηρώντας όλα τα οράματά της για μια μελλοντική αταξική κλπ κοινωνία-ή θα έχουμε μωροφιλόδοξους, λαϊκιστές αρχηγίσκους καπετανάτων, που θα δημαγωγούν πάνω στο πτώμα της χώρας, υμνούμενοι από τη λαϊκοδεξιά δημοσιογραφία των μυστικών κονδυλίων (και από υποκριτές αρχιερείς που κάνουν μπίζνες με τον Λαυρεντιάδη στο Κατάρ), για να πάρουν συμμαχώντας με σκουπίδια του πατριωτικού ΠΑΣΟΚ 4-5% παραπάνω.
Δεν υπάρχει ορέ Λέφτηδες μεταμοντέρνο.
Ένα μετείκασμα είναι και τίποτε άλλο. Μπούρδα ολκής και όχημα ευκολίας. Μια σημαία ευκαιρίας για τη παραπαίουσα "διανόηση"
κατά τα λοιπά σας αφήνω να τα βγάλετε πέρα με το Λασκαράτο
Γιάκοβ
Χίλιες φορές ντροπή στους αριστερούς ηγέτες Χαρίλαο Φλωράκη και Νίκο Κονσταντόπουλο που τιμίσανε τον Σεραφήμ, τον πατριάρχη του Ιωαννίδη.
Το δικό τους μοντέλο συνεχίζουνε οι κομμουνιστές πολιτικοί αρχηγοί που λιβανίζουνε σήμερα την εκκλησία και τους πατριάρχες της αντί να απαιτούνε κρατικοποίηση του άτιμου πλούτου της και μοίρασμα της γης της στους ακτήμονες.
ΠΗΓΗ:
http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=500232
Τριάντα χρόνια από την εξέγερση των Ελλήνων Τυφλών κατά της Εκκλησίας
Τα πράγματα σε χρόνο μηδέν αγριεύουν. Απ' την επόμενη μέρα τα μέλη της Συντονιστικής καλούνται για ανακρίσεις στο Α.Τ. Καλλιθέας (διοικητής ο περιβόητος Καραθανάσης) όπου επίμονα ρωτούνται για τα πολιτικά τους φρονήματα. «Αποτελούν άμεσο εθνικό κίνδυνο, εφαρμόστε εναντίον τους τους νόμους περί συμμοριτοπολέμου» απαιτεί με επιστολή της στον τότε υπουργό Υγείας-Πρόνοιας η Εκκλησία της Ελλάδας λίγες μέρες μετά. «Αν δεν υποχωρήσουν, θα τους προσθέσω άλλη μια αναπηρία», απειλεί δημόσια (και... χριστιανικά) ο τότε διευθυντής της Χριστιανικής Αλληλεγγύης. Κινούνται μηχανισμοί δίωξης και τα μέλη της Συντονιστικής κατηγορούνται για παράβαση του Ν4000 περί τεντιμποϊσμού! Παρά ταύτα οι τυφλοί επιμένουν.
παρακαλουνται ΚΚ και αστυνομια να συνεργαζονται καλυτερα στο μελλον για να αποφευγονται γεγονοτα σαν αυτα των παρελασεων!Δεν πρεπει να μενει αφυλαχτη η πολιτι(α)κη ηγεσια ΠΟΤΕ!!!!
Φίλε Λασκαράτε,
Κατ’ αρχήν να διευκρινίσουμε ότι δεν σου κάναμε και κάνα φάκελο δα, επειδή παρέλειψες να μας αναγνωρίσεις την πρωτοσέλιδη αναφορά μας. Θα το έχεις καταλάβει ότι συχνά αστειευόμαστε και έχουμε μια τάση να ‘‘τσιγκλάμε’’.
Έχεις δίκιο ότι από την αναφορά μας δεν φαινόταν να παίρνουμε και πολύ στα σοβαρά τέτοια ενδεχόμενα. Γιατί; Γιατί δεν τα πολυπιστεύουμε ως πιθανά. Είμαστε της γνώμης ότι έτσι όπως εξελίσσονται τα πράγματα, ακόμα κι αν υπήρχαν επίδοξοι λοχίες ή συνταγματάρχες, θα συνειδητοποιούσαν γρήγορα ότι τα προβλήματα είναι τόσα και τέτοια που θα τους κατάπιναν στο πι και φι! Και υπάρχει κι άλλος ένας λόγος. Αν αγριέψουν τα πράγματα πολύ, ενδεχόμενο πολύ πιθανό, η όποια εκτροπή συμβεί νομίζουμε ότι θα έχει την κάλυψη τού συντάγματος (κατάσταση εκτάκτου ανάγκης, κ.λπ., κ.λπ.).
Για την αναφορά τού Τσίπρα σε δυνάμεις τής λαϊκής δεξιάς: Δεν αμφισβητούμε το αν το είπε. Απλώς, είναι αυταπόδεικτο, επειδή τέτοιες δυνάμεις δεν υπάρχουν, πως εννοούσε τον απλό κόσμο που δηλώνει ή ψηφίζει Δεξιά. Δεν έχουμε κανένα πρόβλημα. Δηλαδή, αν έρθει εδώ ένας τέτοιος αναγνώστης, θα πρέπει να τον διώξουμε με τις κλωτσιές; Δεν είναι στοιχειώδης υποχρέωση της Αριστεράς να μεταστρέψει τις πεποιθήσεις τού κόσμου; Και πως θα γίνει αυτό, αν υψώνει τείχη με ανθρώπους που αντικειμενικά, λόγω ταξικής θέσης και συμφερόντων, είναι δικοί της;
Δεν πιστεύουμε ότι σε αδικήσαμε για τα εκκλησιαστικά. Αφού αυτό είναι το φόρτε σου, παραδέξου το! ;-) Και ασφαλώς κρίνουμε από τη θεματολογία σου στο μπλογκ σας, δεν μπορούμε να ξέρουμε τι προτεραιότητα δίνεις στην πραγματική ζωή στα εκκλησιαστικά. Και φυσικά έχετε κάθε δικαίωμα να τα κάνετε συχνά-πυκνά πρωτοσέλιδο (για να τα λέμε όλα, πιο πολύ εσύ παρά ο Ρο), πώς μπορούμε να το αμφισβητήσουμε αυτό; Απλώς κρίνουμε αυτή την επιλογή λανθασμένη γιατί δεν νομίζουμε ότι το κύριο μέτωπο είναι αυτό. Όπως σου έχουμε ξαναπεί, δεν είμαστε πια στον 19ο αιώνα, όταν η εκκλησία επηρέαζε ιδεολογικά τον κοσμάκη. Αυτό δεν σημαίνει ότι αδιαφορούμε για την παιδεραστία τών παπάδων π.χ., ή την οικονομική διαφθορά τους και τις μπίζνες τους. Απλώς δεν το θεωρούμε ως το κύριο. Όλα αυτά είναι μέρος τού εποικοδομήματος. Το κύριο είναι η υπονόμευση τών θεμελίων τού συστήματος. Εκεί είναι που τα έχει κάνει ψιλομούσκεμα η Αριστερά, όχι στο ζήτημα της εκκλησίας.
Τι εννοείς «ο Φλωράκης και ο Κωνσταντόπουλος ύμνησαν τον Σεραφείμ»; Υποθέτουμε σε τίποτε επικήδειους. Να σου θυμίσουμε τα καλά λόγια που είπαν καραδεξιοί για τον Φλωράκη όταν πέθανε; Τι σημαίνει αυτό; Ότι έγιναν μέλη τού ΚΚΕ; Να σου πούμε ότι όταν πέθανε ο Κύρκος και κάναμε ένα ποστ όπου του αναγνωρίζαμε κάποια πράγματα, ενώ πολιτικά δεν έχουμε καμία σχέση με τις αντιλήψεις που διαμόρφωσε από την εποχή τού ΣΥΝ και μετά, συζητώντας σε ένα αριστερό μπλογκ μάς είπαν «εσείς που χτυπήσατε προσοχές για τον Κύρκο!»;
Ο Τσίπρας στο Πατριαρχείο έκανε Πι Αρ. Μπορεί να έκανε κακό Πι Αρ, να συμφωνήσουμε. Αλλά ήταν Πι Αρ. Τίποτε λιγότερο, τίποτε περισσότερο. Νομίζουμε ότι είναι πιο ζωτικό να επισημαίνονται οι ανεπάρκειες τών αριστερών ηγεσιών σε πιο κρίσιμα πεδία.
Τέλος: Μιλάς για τη μεγάλη μεταρρυθμιστική Αριστερά. Μα υπάρχει φίλε Λασκαράτε, υπάρχει! Όλη η Αριστερά, σε τελική ανάλυση, μεταρρυθμιστική είναι! (Ξέρεις εσύ κανέναν που μαζεύει όπλα;). Το ζήτημα είναι οι μεταρρυθμίσεις να στοχεύουν στην καρδιά τού συστήματος, στην υλική του βάση και προϋποθέσεις. Κι εκεί πρέπει να επικεντρώνεται η ιδεολογική δουλειά τής Αριστεράς, δουλειά που ένα μεγάλο μέρος της εγκατέλειψε από το 1991 και μετά, πεισμένη κατά βάθος πως ναι, το μόνο που υπάρχει πια είναι ΤΙΝΑ και ξερό ψωμί!
Κούφιες κραυγές εναντίον τού καπιταλισμού; Όχι φίλε Λασκαράτε, όχι κραυγές, και μάλιστα κούφιες, δεν είναι αυτό που κυρίως έχουμε ανάγκη. Ο διαφωτιστικός, πειστικός και υπονομευτικός λόγος, μαζί με μπόλικο δηλητήριο όπου χρειάζεται, είναι αυτό που μας λείπει!
Τα λέμε
Товариш Яков Федотович Павлов,
Ασφαλώς και είναι μετείκασμα. Θα λέγαμε και μετωνυμία! Και λοιπόν; Η ιδεολογία τού καπιταλισμού δεν είναι κι αυτή μετείκασμα; Μπορείς να πεις όμως ότι δεν υπάρχει; Όπως λέει κι ο Ζίζεκ, «είναι η ιδεολογία, βρε κουτό!» (μη το πάρεις προσωπικά: δεν το είπε για σένα ούτε κι εμείς το γράφουμε για σένα! ;-) )
Увидимся
Φίλε Σπάρτακε, καλώς ήρθες!
Τι λέει ένας χρυσαυγίτης για τον Μητσοτάκη;
«Ο προδότης! Που ύμνησε τον αρχιδολοφόνο καπετάν-Γιώτη! Στην κρεμάλα!».
Δεν νομίζεις ότι, αν μη τι άλλο, πρέπει να είμαστε πιο έξυπνοι από τους χρυσαυγίτες; ;-)
Τα λέμε
Φίλε george,
Καλά, το κόβουμε: εσύ είσαι προβοκάτορας! ;-)
Τα λέμε
1.
@ Τι εννοείς «ο Φλωράκης και ο Κωνσταντόπουλος ύμνησαν τον Σεραφείμ»; ... Να σου θυμίσουμε τα καλά λόγια που είπαν καραδεξιοί για τον Φλωράκη όταν πέθανε;....@
Ομολογώ πως δεν ξέρω πως τον ύμνησαν ακροδεξιοί. Αν είναι αλήθεια, τόσο το χειρότερο αν τους έδωσε τέτοια τροφή.
2. @Τι σημαίνει αυτό; Ότι έγιναν μέλη τού ΚΚΕ; ..."@
Περιμένετε να απαντήσω σε εξυπνάδες;
3.
Aπό το "Ριζοσπάστη", που αποσιωπά ζηλόφθονα στο ρεπορτάζ του, πως και ο πρόεδρος του ΣΥΝ εκφώνησε επικήδειο στο φασίστα Σεραφείμ. αν και δημοσιεύει τα ονόματα των άλλων απαρηγόρητων ομιλητών:
http://www1.rizospastis.gr/story.do?id=3722270&publDate=14/4/1998
"Κηδεύτηκε χτες ο αρχιεπίσκοπος Σεραφείμ
Επικήδειο, εκ μέρους της ΚΕ του ΚΚΕ, απηύθυνε ο επίτιμος Πρόεδρος ..
"Διπλό χρέος μού υπαγορεύει τα στερνά τούτα λόγια στο σημερινό ξόδι σου. ..και το χρέος του συναγωνιστή". ....που κηδεύτηκε χτες το μεσημέρι στο Α Νεκροταφείο με τιμές αρχηγού κράτους, ενώ στην τελετή παραβρέθηκε και η Αλ. Παπαρήγα..........".
Τώρα για το ποιός ήταν ο Σεραφείμ:
Ο συνεργαζόμενος με τον ΣΥΝ μακαρίτης καθηγητής της Θεολογικής Σ.Αγουρίδης έγραψε: "Δείγμα αυτής της δουλοπρέπειας ήταν η κηδεία του μακαρίτη Σεραφείμ. Εγώ προσωπικά δεν γνωρίζω άλλη περίπτωση ενός θρησκευτικώς και κοινωνικώς τόσο ανάξιου ηγέτη που να θάπτεται από το σύνολο του πολιτικού κόσμου της χώρας με τιμές ήρωα" .
("Ελευθεροτυπία", 7-7-2000).
4.
Σας το λέω για πολλοστή φορά:
Το μπλογκ μας έχει τις εμμονές του κι αυτό γιατί κανείς άλλος στην Αριστερά δεν έχει καλύψει αυτό το κενό. Ποτέ δε απαιτήσαμε από την Αριστερά να έχει τις ίδιες εμμονές και προτεραιότητες με εμάς.
Να μην έχει σχέσεις με φασίστες κληρικούς, να μην συγκαλύπτει και να μην συνεργεί με τη σιωπή της σε εκκλησιαστικα σκάνδαλα, να πολεμάει το σκοταδισμό και την αγυρτία και να μην ξεχνά να ζητά τα αυτονόητα: Χωρισμό-φορολόγηση. Αυτά ζητήσαμε.
Εσείς μου απαντάτε σαν να απαίτησα το πρώτο, νομίζοντας πως έτσι αποφεύγετε να απαντήσετε στην ουσία των λεγομένων μου.
5.
@ "Για την αναφορά τού Τσίπρα σε δυνάμεις τής λαϊκής δεξιάς: Δεν αμφισβητούμε το αν το είπε. Απλώς, είναι αυταπόδεικτο, επειδή τέτοιες δυνάμεις δεν υπάρχουν...@".
Ομολογώ πως εκπλήσσομαι, ακούγοντας πως δεν υπάρχουν στη χωρα μας δυνάμεις της λαϊκής δεξιάς, όπως εκπλήσσομαι και με την ευκολία που μεταμορφώνετε τη σχετική έκκληση του Αλ.Τσίπρα ως απευθυνόμενη δήθεν σε ιδιώτες δεξιούς πολίτες.
6.
@ "Ο Τσίπρας στο Πατριαρχείο έκανε Πι Αρ. Μπορεί να έκανε κακό Πι Αρ, να συμφωνήσουμε. Αλλά ήταν Πι Αρ. Τίποτε λιγότερο, τίποτε περισσότερο..." @
Υποθέτω πως εννοείτε public relations δηλαδή δημόσιες σχέσεις.
Προσωπικά σιχαίνομαι τις δημόσιες σχέσεις, αυτούς που τις κάνουν, και ιδιαίτερα όταν τις κάνουν αριστεροί με διεφθαρμένους και με φασίστες.
Δεν θα σας πω τη γνώμη μου για τους συνηγόρυς τους.
7.Για τη βεβαιότητά σας πως δεν υπάρχουν συνταγματάρχες κλπ.
για να ανταποκριθούν (με το δικό τους τρόπο βέβαια) στη βλακώδη έκκληση του κ.Καζάκη. Την ίδια βεβαιότητα είχε και η "Αυγή" στις 21 Απριλίου του 1967, με το πρωτοσέλιδο άρθρο της "Γιατί δεν θα γίνει δικτατορία".
Έχει τόσα γυρίσματαο καιρός. Ποιος περίμενε την κατάρρευση του ανατολικού μπλογκ; Αλλά και απίθανη να είναι σήμερα μια επέμβαση του στρατού, κανένας Καζάκης δεν νομιμοποιείται να την ζητά (όπως και να την εννοεί) και να μην καταδικάζεται αυτόματα στο δημόσιο χλευασμό, τουλάχιστον από νέους αριστερούς μπλογκίστες.
8.@ Όλη η Αριστερά, σε τελική ανάλυση, μεταρρυθμιστική είναι! (Ξέρεις εσύ κανέναν που μαζεύει όπλα;).
Όπλα δεν μαζεύει κανείς αλλά και μεταρρυθμιστική Αριστερά δε βλέπω. Η μεταρρύθνιση θέλει τεκμηριωμένες προτάσεις και η Αριστερά αναλίσκεται σε κραυγές και σε μεγαλοπρεπείς ανοησίες.
Ακόμη και η Δημ.Αρ. μου θυμίζει με τα στρογγυλέματά του, και τις γενικολογίες του κάτι θείες που υποστήριζαν το ΚΟΔΗΣΟ (το κόμμα του Γιάγκου Πεσμαζόγλου).
Λ.
H έκκληση του αριστερού πατριώτη κ.Καζάκη για στρατιωτική επέμβαση βρίσκει απήχηση σε διεθνείς σοσιαλιστικούς κύκλους και συγκεκριμένα στο οικονομικό περιοδικο Forbes:
http://www.forbes.com/sites/timworstall/2011/10/26/the-real-greek-solution-a-military-coup/
The Appalling Greek Solution: A Military Coup
................
Λασκ.
Δημοσίευση σχολίου