Τρίτη 30 Οκτωβρίου 2012

Προς ηλιθίους(;) ανάρτησης το ανάγνωσμα



ΠΑΡΕΡΜΗΝΕΥΟΝΤΑΣ στο έπακρο την προηγούμενη ανάρτησή μας, προφανώς λόγω διανοητικής υστέρησης στον κλάδο τής πολιτικής, ή διαστρεβλώνοντας ανερυθρίαστα το νόημά της,[1] εμφανίστηκαν στη σχετική συζήτηση που έγινε εκεί δύο σχόλια, στα οποία, αν και μηδαμινής πολιτικής αξίας, αξίζει μία πρωτοσέλιδη αναφορά.

Στο πρώτο σχόλιο, κάποιος ‘‘έξυπνος’’ διατύπωσε ‘‘δημιουργικά’’[2] την άποψη ότι οι σκέψεις που εκφράσαμε, εντάσσονται στο ρεύμα ιδεών το οποίο εκφράζει ο Γιώργος Καραμπελιάς και οι κύκλοι τών εντύπων  Άρδην και Ρήξη. Σε τι συνίσταται, κατά την άποψή μας, αυτό το ρεύμα ιδεών; Με δυο λόγια: Απόλυτη σχεδόν προτεραιότητα στην άμυνα της Ελλάδας από εξωτερικούς εχθρούς οι οποίοι, μαζί με ντόπιους πεμπτοφαλαγγίτες, απειλούν ακόμα και την κρατική της υπόσταση και ‘‘φόντο’’  μία μάλλον ουσιοκρατική αντίληψη περί έθνους, αντί τής ιστορικο-υλιστικής. Ανεξάρτητα από το ότι συμπίπτουμε σε ορισμένα σημεία τής κριτικής τού Γ. Καραμπελιά προς την Αριστερά για τις θεωρητικές και ιδεολογικές αναπηρίες της σχετικά με το εθνικό ζήτημα, πουθενά σε όσα έχουμε γράψει κατά καιρούς δεν είναι δυνατόν να ανιχνευθούν σημάδια ταύτισης με τον πυρήνα τής προσέγγισής του.

Το δεύτερο σχόλιο, σχόλια για την ακρίβεια, ανήκε στους γνωστούς και μη εξαιρετέους φίλους τής ΕΟΣ. Οι οποίοι, αυτοί τη φορά υπερέβησαν κάθε μέτρο ανοησίας ή διαστρέβλωσης. Είναι αλήθεια ότι έχουν πολλά ελαφρυντικά. Είναι τόσο μεγάλη η θεωρητική ανεπάρκεια, η σύγχυση και το ιδεολογικoπολιτικό vertigo από τα οποία υποφέρουν, που πολλά θα μπορούσαμε να τους συγχωρήσουμε —το έχουμε κάνει άλλωστε κάμποσες φορές. Όλα όμως έχουν ένα όριο. Το υπερέβησαν, όταν ισχυρίστηκαν, κοιτώντας τη μαγική γυάλινη σφαίρα τους κατά πάσα πιθανότητα, ότι η κατάληξή μας θα είναι ο …ΛΑΟΣ(!!!) —πάλι καλά που τη γλυτώσαμε από τη ρετσινιά τής Χρυσής Αυγής! Και το υπερέβησαν επίσης, όταν ‘‘διέγνωσαν’’ στην ανάρτησή μας «αγάπη προς την πατρίδα»!!! Προσπαθώντας ούτε λίγο ούτε πολύ (μάλλον όμως πολύ) να μας καταστήσουν ένα από τα πιο σύντομα ανέκδοτα: αριστεροί εθνικόφρονες!!!


ΤΙ ΑΠΑΝΤΑΕΙ κανείς όταν στην ανταλλαγή ιδεών και απόψεων, ανταλλαγή που πολύ συχνά είναι διαπάλη και αντιπαλότητα, τι απαντάει κανείς όταν σε αυτό το πάρε-δώσε χρησιμοποιούνται τέτοια και τόσο κίβδηλα νομίσματα που κάνουν μπαμ από χίλια μίλια μακριά; Πολλά. Ένα εκ των οποίων είναι η πληρωμή με το ίδιο νόμισμα. Ε, ήρθε η ώρα τής πληρωμής.


ΟΠΩΣ ΟΛΟΙ όσοι παρακολουθούν την πολιτική επικαιρότητα ξέρουν, και όπως όλοι όσοι δεν ξέρουν μπορούν να δουν στη φωτογραφία τού σημερινού μας σημειώματος, στη Θεσσαλονίκη, την ώρα τής παρέλασης, εκτός από τους συνήθεις ενόχους —δηλαδή «τα εντεταλμένα  όργανα δια την διατήρησιν τής δημοσίας τάξεως και ασφαλείας», δηλαδή τα ΜΑΤ—, ρόλο φύλαξης έναντι του εσωτερικού ‘‘εχθρού’’ ανέλαβαν και οι φαντάροι τής 71ης αερομεταφερόμενης ταξιαρχίας.[3]

Καθώς ήταν φυσικό, όλα τα κόμματα της Αριστεράς στηλίτευσαν το γεγονός (1, 2, 3). Μαντέψτε όμως ποιοι άλλοι βγήκαν στο κλαρί! Το ελληνορθόδοξο και ελληνολατρικό (μαζί με όλα τα συμπαρομαρτούντα) ρεύμα!


ΕΛΑΤΕ λοιπόν αριστερά ‘‘ξεφτέρια’’ μας! Ελάτε εδώ να κατακεραυνώσετε σύμπασα την ελληνική Αριστερά επειδή συμπλέει με θρησκόληπτους, εθνόληπτους και γενικά όλους εκείνους που φιλούν τη Δεξιά τού Κυρίου με ευλάβεια! Αφού ξέρετε τόσο καλά το παιχνίδι τών ‘‘παρά φύση’’ ταυτίσεων, αφού σας αρέσει τόσο πολύ να το παίζετε, αφού έχετε την εξόχως ηλίθια άποψη (ή δεν την έχετε, αλλά νομίζετε ότι θα σας σώσει) ότι μάτια είναι τού λαγού, μάτια και της ηλεκτρικής κουζίνας, κοπιάστε! Κοπιάστε, και να δούμε πώς θα φύγετε!


[1] Είτε πρόκειται περί παρερμηνείας, είτε πρόκειται περί διαστρέβλωσης, σε τελική ανάλυση πρόκειται περί ηλιθιότητας. Στην πρώτη περίπτωση, γιατί πρέπει να αδυνατεί κανείς να διαβάζει ακόμα και την αλφαβήτα, για να παρερμηνεύσει το κείμενό μας. Στη δεύτερη, γιατί πρέπει να υποτιμά σε αφάνταστο βαθμό την κοινή ανθρώπινη νοημοσύνη, για να περιμένει ότι θα γίνει πιστευτός. Το εντός παρενθέσεως ερωτηματικό τού τίτλου μας υποδηλώνει απλώς και μόνο την άγνοιά μας ως προς το με τι ακριβώς είδους ηλιθιότητα από τις προαναφερθείσες έχουμε να κάνουμε.

[2] Η ‘‘δημιουργικότητα’’ εντοπίζεται στο ότι ρετζιστραρίστηκε ως Καραμπελιάς, με λογαριασμό Blogger που οδηγούσε στον ιστότοπο τού περιοδικού Άρδην…

[3] Για να διαψευστεί έτσι οικτρά το ΓΕΕΘΑ, το οποίο, κατόπιν ερωτήματος που έθεσε ο ΣΥΡΙΖΑ,  διαβεβαίωνε με επίσημη(!!!) ανακοίνωσή του ότι δεν υπάρχει ούτε καν σκέψη για κάτι τέτοιο…


Η photo, από το hellas-orthodoxy.blogspot.gr. Έτσι, για να μας κολλήσετε κι αυτή τη ρετσινιά και να γελάσουν μέχρι και τα τσιμέντα που έχετε στο μυαλό σας! 

15 σχόλια:

LeftG700 είπε...

Τι έγινε κοτούλες μου; "Λείπετε" σε ταξίδι για "δουλειές"; Η μπερδευτήκατε ακόμα πιο πολύ τώρα που ΣΥΡΙΖΑ μαζί με Χρυσή Αυγή ψήφισαν υπέρ τής κλήσης τού Παπανδρέου να καταθέσει για τη λίστα Λαγκάρντ και το ΚΚΕ καταψήφισε μαζί με ΝΔΠΑΣΟΚ, και δεν μπορείτε να βγάλετε άκρη εντελώς τελείως;

Γι' αυτό σας λέω, βρε κουτά! Τι τη θέλετε την πολιτική; Δεν πάτε καλύτερα για ψάρεμα; (αν έχετε κάπως μεγάλη ηλικία, υπάρχει και η μπιρίμπα! ;-) )

Γρηγόρης είπε...

1)Μαθηματικό μοντέλο λογικής αφαίρεσης:

Όταν σύνολο 'ν' ατόμων (κομμάτων,υποκειμένων κλπ) καλείται να επιλέξει μεταξύ 'χ' προεπιλεγμένων και αριθμητικώς περιορισμένων επιλογών (π.χ. ναι/όχι,όπου χ=2) ,τότε εφόσον ν>χ ,προφανώς και θα υπάρξουν ταυτίσεις επιλογών,ανεξάρτητες των αρχικών κινήτρων.

2)Παράδειγμα απ'τη ζωή δίχως λογική αφαίρεση:

Έχω 3 τσεκούρια κι ένα αλυσσοπρίονο στην αποθήκη μου,καθότι κάνει ψοφόκρυο εδώ στα βουνά.
Έχει κι ο Βορίδης 2 αναμνηστικά τσεκούρια της φοιτητικής του δράσης.
Άρα; Άρα ταυτιζόμαστε σε επίπεδο πρακτικής,μην πω και κοσμοθεωρίας.

Ρε Λέφτηδες,αυτά είναι κόλπα ζόρικα που κάνουν στην Γ' γυμνασίου.Τί τους βάζετε των πιτσιρικάδων;

ΕΟΣ είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...

(Χοντρικά)
Το έθνος εντάσσεται στον ευρύτερο όρο του κοινοτισμού.

η ιδέα του κοινοτισμού βρίσκεται στον αντίποδα του διεθνισμού, και άρα βαθύτατα αντιδραστικός, στην ουσία του.

Όπως κι αν θέλουμε να στολίσουμε τον όρο «έθνος», παραμένει μία κοινοτική αντίληψη και επιστημονικά θεωρείται κατασκεύασμα (βλ. Ένγκελς. ψάξτε-βρείτε ΕΣΕΙΣ που το διευκρινίζει, εφόσον παρατηρώ ότι όσοι έχουν αντίθετη άποψη με τη δική σας τους αποκαλείται ιδεολογικά ανίδεους).

Ο Στάλιν (τον επικαλείσθε επιλεκτικά, θετικά ή αρνητικά κατά πως σας συμφέρει) όταν είπε «Εμπρός να υπερασπίσουμε τη σοσιαλιστική πατρίδα!» το είπε –και πολύ σωστά- για την αντιμετώπιση των επιτιθέμενων ναζιστικών ορδών, εν ώρα πολέμου.

Όταν όμως το ίδιο το σύνθημα το εφάρμοσε προς «προάσπιση» της σοσιαλιστικής πατρίδας, γέμισε την ΕΣΣΔ με στρατόπεδα αντιφρονούντων, και μάλιστα στο όνομα της «δικτατορίας του προλεταριάτου» (δικτατορία σκέτο).

Τελικά αγαπητοί λέφτηδες, ελάχιστα σας χωρίζουν από το Άρδην/Ρήξη του Καραμπελιά –και μάλλον δεν το ξέρετε. Για μένα είναι πεντακάθαρο.

Αναγνωρίζω όμως ότι έχετε σαφώς καλύτερες θέσεις από την «Σπίθα» των Μίκη – Καζάκη.

Παντελής
(κατά την εκφρασμένη άποψή σας, ένας αδιάβαστος άσχετος)

ΕΟΣ είπε...

Έχετε καβαλήσει το καλάμι "κοκοράκια" μου!

Κράτος, έθνος και κεφάλαιο αποτελούν όψεις μιας και της αυτής ταξικής εξουσίας: του καπιταλισμού.

Περισσότερα εδώ:

Εξουσία, Έθνος, Εθνικισμός - Γιάννης Μηλιός

Υ.Γ. Πέρα από την απάντηση του "γρηγόρη" που σας ταπώνει για τα στοιχειώδη σφάλματα λογικής (σοφιστίες) που κάνετε, ξεχνάτε ότι οι "κοτούλες" είναι με την γραμμή του Ν. Ζαχαριάδη που καλούσε μπροστά στον πόλεμο τους κομμουνιστές να καταταγούν στον φασιστικό στρατό του Μεταξά. Τι έγινε "κοκοράκια" μου; "Λείπετε" σε ταξίδι για "δουλειές"; και δεν είδατε αυτό το σχόλιο;

Ανώνυμος είπε...

Ένα ερώτημα προς την ''Ένωση Οπαδών της ΣΥΡΙΖΑ'' -για να μην παρερμηνευθεί και για να γίνει κατανοητό το σκεπτικό σας.

Υπήρξε κράτος, έθνη και ταξική εξουσία στην Ε.Σ.Σ.Δ;

Ευχαριστώ.
Δ

ΕΟΣ είπε...

Το θέμα δεν μπορεί να εξαντληθεί μέσα στην συντομία ενός σχολίου και ως εκ τούτου θα έχει αρκετές απλουστεύσεις και γενικεύσεις.

Το έθνος είναι ένα κατασκεύασματα που πάει πακέτο με το κράτος στους κοινωνικούς σχηματισμούς που είναι κυρίαρχος ο καπιταλιστικός τρόπος παραγωγής. Είναι διακριτό από την έννοια π.χ. της φυλής, που προϋπήρχε των αστικών εθνών – κρατών και συνεχίζει να υπάρχει και εντός αυτών.

Όσο λοιπόν υπάρχουν κράτη υπάρχουν και έθνη. Αυτά εξαφανίζονται μαζί με την εξαφάνιση και τον μαρασμό του κράτους. Η κατάληψη της πολιτικής εξουσίας δεν σημαίνει και αυτόματη κατάργηση του κράτους. Αν κρίνουμε την εμπειρία των χωρών του υπαρκτού κομμουνισμού τότε διαπιστώνουμε ότι εκεί το κράτος δεν καταργήθηκε αλλά μεταβλήθηκε σε “κρατικό καπιταλισμο”, όπου την περίοδο του σταλινισμού με βίαιο τρόπο (μετακινήσεις πληθησμών κλπ) επιχειρήθηκε να καταργηθούν οι εθνικές διαφορές που προϋπήρχαν και να διαμορφωθεί μια νέα εννιαία εθνική συνείδηση. Όμως απ' ότι φάνηκε με την διάλυση της ΕΣΔΔ, αυτό δεν έγινε κατορθωτό, όπως βέβαια δεν έγινε και ο σοσιαλισμός...

LeftG700 είπε...

Φίλε Γρηγόρη,


Πιτσιρικάδες; Χμ… Δεν είμαι σίγουρος. Και δεν είμαι σίγουρος τι ακριβώς δεν καταλαβαίνουν: Ότι το μαχαίρι δεν είναι φονικό όργανο αν η πρόθεσή σου είναι να κόψεις ψωμί, ή ότι είναι ατελέσφορος τρόπος πολιτικής αντιπαράθεσης η τακτική τών ‘‘παρά φύση ταυτίσεων; Και μόνο η σιωπή τους για το γεγονός τών παρά φύση’’ συμπλεύσεων στη Βουλή, αν και τους προκαλούμε, τα λέει όλα.

Ή μάλλον, όχι όλα. Μένουν κάτι ‘‘υπόλοιπα’’: Όπως ας πούμε ότι δεν κατάλαβαν ποιον ακριβώς ταπώνει το σχόλιό σου…


Τα λέμε

LeftG700 είπε...

Φίλε Παντελή,


Δεν θυμάμαι με ποια αφορμή είπα πως είσαι αδιάβαστος, άσχετος, κ.λπ. Όμως, πρέπει να καταλαβαίνεις ότι, επειδή δεν έχω μαγικά γυαλιά να βλέπω τι κάνουν οι σχολιαστές εδώ, το νόημα δεν είναι κυριολεκτικό. Μπορεί να έχεις διαβάσει τόνους βιβλίων περισσότερους από εμένα. Αυτό όμως δεν διασφαλίζει ότι σε αυτό ή το άλλο ζήτημα οι θέσεις σου μπορεί να είναι τόσο εκτός τόπου και χρόνου, κατά την άποψή μου, που να μου δίνουν την εντύπωση ότι αγνοείς ακόμα και τα βασικά, έτσι δεν είναι; Επί τής ουσίας τώρα:

Νομίζω ότι κυνηγάμε την ουρά μας χωρίς λόγο. Το έθνος είναι μία ευρύτερη, απλωμένη σε μεγαλύτερο χώρο, κατάσταση κοινοτισμού (εξ άλλου ο κοινοτισμός ήταν το πρόπλασμα του έθνους-κράτους, γιατί βέβαια το έθνος-κράτος δεν γεννήθηκε εκ του μηδενός, όπως διατείνονται μερικοί —θα σου ήμουν υποχρεωμένος αν μου πεις πού ακριβώς ο Ένγκελς μιλάει για κατασκευή εκ τού μηδενός). Ο τόπος που ζει κανείς, ως κάτι απολύτως υλικό, διαμορφώνει αντίστοιχες τοπικές συλλογικότητες μικρές (η γειτονιά μου, η συνοικία μου, το χωριό μου, κ.λπ.) ή μεγαλύτερες (η χώρα μου, η ήπειρός μου). Αυτό δεν αλλάζει, παρά μόνο αν βγάλει ο ήλιος κέρατα ή εξελιχθεί η τεχνολογία τόσο ώστε να ζούμε περιφερόμενοι στο διάστημα. Μπορεί να λέμε όλοι ότι η γη είναι το κοινό μας σπίτι, και έτσι είναι από πολλές απόψεις, αλλά στην αισθητή εμπειρία αυτό το βιώνουμε μέσω τής σύνδεσής μας με ένα συγκεκριμένο και πολύ μικρότερο τμήμα της. Period.

Από εκεί και πέρα: Δεν ξέρω αν το καταλαβαίνεις, αλλά και μόνο ο όρος διεθνισμός που χρησιμοποιείς υπονομεύει τη διαφωνία σου (και σε φέρνει και σένα κοντά στον Καραμπελιά, από αυτή την άποψη!). Γιατί ο όρος διεθνισμός, αυτομάτως, ξεκαθαρίζει τα πράγματα: μιλάμε για σχέσεις μεταξύ μεγάλων συλλογικοτήτων διαμορφωμένων από εν-τοπισμένες πολιτισμικές και κοινωνικές διεργασίες. Αν έχεις καταλάβει τον όρο ως α-εθνισμό, κάνεις πολύ μεγάλο λάθος!

Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς όταν λες ότι επικαλούμαστε τον Στάλιν όπως μας συμφέρει. Αν θέλεις, μου το διευκρινίζεις. Τώρα για το πώς προέκυψε η αναφορά μου στον Στάλιν να σε πληροφορήσω (ή να σου θυμίσω) πώς προέκυψε: Οι φίλοι τής ΕΟΣ, συζητώντας με κάποιον σχολιαστή, είπαν:

Για ποιό «αστικό εθνικισμό» μιλάς; Μήπως υπάρχει και «προλεταριακός εθνικισμός» και δεν το ξέραμε, αλλά τον ανακαλύψαμε το 2012;

Αυτό βέβαια, έτσι όπως το έθεσαν, ως γενική και απαρέγκλιτη αρχή, είναι μία μεγάλη μπούρδα. Έτσι λοιπόν ξεφουρνίσαμε την περίπτωση του Στάλιν και τον Β´ ΠΠ. Για τίποτε λιγότερο και για τίποτε περισσότερο από το δείξουμε στους φίλους μας ότι πρέπει να είναι πιο προσεκτικοί, γιατί τα δήθεν καθολικώς ισχύοντα τα έχει ‘‘ξεσκίσει’’ η Ιστορία άπειρες φορές…

Η κακή εφαρμογή τής αναγκαιότητας (κακή, στα πλαίσια τής πραγματικότητας κι όχι στα πλαίσια της αντικομμουνιστικής προπαγάνδας) στα χρόνια τού Στάλιν να υπερασπίζεται μια σοσιαλιστική χώρα το χώρο της δεν σημαίνει τίποτε άλλο από αυτό που είναι: κακή εφαρμογή μιας αναγκαιότητας. Η αναγκαιότητα παραμένει.

Τέλος: Αν εσύ βλέπεις (ή ‘‘θέλεις’’ να βλέπεις) αυτό το τσαρδί ως ‘‘Καραμπελιάδικο’’, δεν μπορώ να κάνω κάτι, δημοκρατία έχουμε, τουλάχιστον σε αυτό. Όμως, θέλω να μου λύσεις και μια δική μας απορία:

Από ποια συγκεκριμένη ιδεολογικοπολιτική θέση μιλάς εσύ;


Τα λέμε

Ανώνυμος είπε...

και εκεί που απέτυχε η ΣΕ , δηλαδή στην υπέρβαση των εθνικών ταυτοτήτων , σου έρχονται ο Μηλιός και μια αντίστοιχη αριστερή διανόηση , και επιμένουν ότι θα πετύχει η ΕΕ ( των λαών , πάντα )

ότι δηλαδή δεν έγινε σε συνθήκες επικράτησης του εργατικού κινήματος και της αριστεράς , επιμένουν κάποιοι να γίνει από το κεφάλαιο ( εκτός και αν η ΕΕ δημιουργήθηκε με επανάσταση ).

Και δεν έγινε σε συνθήκες επανάστασης γιατί η δύναμη της " καπιταλιστικής συνήθειας " επικράτησε διατηρώντας και τον καπιταλιστικό καταμερισμό και την εθνοκρατική συγκρότηση.

Λυπάμαι δεν υπάρχει τρόπος να κάνει το κεφάλαιο αυτό που δεν έχει ακόμα μπορέσει η εργατική τάξη και οι λαοί .Αυτό το τρικ , το να " κόψουμε δρόμο " μας βγάζει σε έναν και μόνο προορισμό : μνημόνιο , εξαθλίωση , εκφασισμός .

Ανώνυμος είπε...

Για να καταλάβω κι εγώ ο έρμος.
Πότε δραστηριοιποιήθηκε ο σοσιαλιστικός διεθνισμός, τα απανταχού κομμουνιστικά άντε και αριστερά κόμματα άρχισαν να δρουν υλοποιώντας τον και εγώ δεν πήρα χαμπάρι τίποτα;

mbiker

LeftG700 είπε...

Φίλοι τής ΕΟΣ,


Κατ’ αρχήν, σόρυ για την καθυστερημένη απάντηση.

Κατά δεύτερον: δεν είστε προσεκτικοί συνομιλητές. Διότι δεν προσέχετε όταν σας μιλούν οι άλλοι. Στο σχόλιο που μας παραπέμπετε, στο προηγούμενο ποστ, απαντήσαμε και παρααπαντήσαμε. Και την ορθότητα της απάντησής μας την επιβεβαιώνει το σχόλιό σας εδώ. Είχαμε πει τότε ότι η αναφορά σας στο γράμμα τού Ζαχαριάδη έδειχνε μία χαιρεκακία που μόλις κρυβόταν, για την ‘‘κατάντια’’ τής τότε Αριστεράς να καλεί σε συστράτευση, ακόμα και κάτω από τον Μεταξά, προκειμένου να αποκρουστεί ο ξένος φασισμός. Σε αυτό το σχόλιό σας, η χαιρεκακία, χαιρεκακία ανόητη αφού έχετε δεχθεί την ορθότητα της γραμμής Ζαχαριάδη, δεν κρύβεται καν! ‘‘Αντισταλινισμός’’, αντικομμουνισμός, ή απλώς νεοαναρχισμός; Δεν έχουμε την παραμικρή ιδέα, καθ’ ότι είσαστε χαμένοι στο διάστημα και πού να τρέχουμε τώρα! Βρείτε την άκρη εσείς (αμφιβάλλω).

Τι να διαβάσω από τις αγείωτες θεωρητικολογίες (και γι’ αυτό παπαρολογίες) τού Μηλιού; Τις διαβάζω με παρόμοια λόγια εδώ και δέκα περίπου χρόνια στις «Θέσεις». Και τι αξία έχουν όταν στο δια ταύτα, όταν δηλαδή έρχεται η ώρα να τις γειώσει, τα βάζει με τις εθνικές σημαίες και την ίδια στιγμή παρουσιάζει όπλα σε μία υπερσημαία ενός υπερκράτους που προσπαθεί να οικοδομήσει παρέα με τον Χάμπερμας και τ’ ‘‘άλλα’’ παιδιά;;; Αυτά να τα πείτε στους νεολαίους τού ΣΥΝ που ‘‘γκρέμισαν’’ τον ελληνικό εθνικισμό (στον ύπνο τους!), στηρίζοντας αυτόν τών Σλαβομακεδόνων, όταν διακήρυτταν ότι «εμείς θα τη λέμε Μακεδονία»!!! Σ’ αυτούς έχουν πέραση κάτι τέτοιες αυτοαναιρούμενες παρλαπίπες. Εμείς τη μαλακία την έχουμε κόψει προ πολλού!

Κατά τρίτον: Είσαστε σίγουροι πως εμάς ταπώνει ο Γρηγόρης;;; Για βγάλτε τις αναρχοαυτονομοελευθεριακές μαρμελάδες από τα μάτια σας και κοιτάξτε καλύτερα!!!

Κατά τέταρτον: η τύφλα που σας δέρνει φαίνεται και στη μπουρδολογία τού σχολίου σας προς τον/την Δ. Το έθνος, νοούμενο ως μία συλλογικότητα εν-τοπισμένη με κάποια κοινά χαρακτηριστικά που την ενώνουν, εκτός τού τόπου, είναι κατασκεύασμα όσο κατασκεύασμα είναι η …εργατική τάξη! Αυτό που είναι κατασκεύασμα είναι το έθνος-κράτος! Το οποίο όμως δεν γεννήθηκε από το κεφάλι τού Δία, εκ του μηδενός δηλαδή. Ξυπνήστε! Αλλά πώς να ξυπνήσετε, αν πιστεύετε ότι το αίσθημα τού συνανήκειν γεννήθηκε από το καπιταλιστικό έθνος-κράτος, πού να τα πιάσετε αυτά τα ψιλά γράμματα! Σας αφήνει η ‘‘αντιεθνικιστική’’ δογματίλα σας;

Τέλος: Τώρα καταλαβαίνω γιατί θέλετε να αλλάξετε τον κόσμο χωρίς να πάρετε την εξουσία! Επειδή η κατάληψή της δεν ισοδυναμεί με την αυτόματη κατάργησή του. Οπότε εσείς, σαν ‘‘έξυπνα’’ παιδιά λέτε: Ας καταργήσουμε το κράτος, παρακάμπτοντας το ζήτημα της κρατικής εξουσίας. Και μέσα στην μακαριότητά σας δεν καταλαβαίνετε ότι αυτό είναι σαν να λέτε: Ας αφήσουμε ανενόχλητη την κρατική εξουσία να διατηρεί το υπάρχον κράτος!

Γιασάν τους μάγκες!


Τα λέμε

Γρηγόρης είπε...

Χαχα! Σωστά σύντροφοι.Ξέχασα λόγω βιασύνης τα εισαγωγικά στους "πιτσιρικάδες"!
Όσο για τις επίμονες παρά φύσει (/-ει) ταυτίσεις,πρόκειται για ένα αλάνθαστο τεστ,σαν του DNA της εγκληματολογίας,ώστε να διακρίνεις είτε την μειωμένη αντίληψη,είτε την υποκριτική πρόθεση του συνομιλητή σου.Συχνά και τα δυό μαζί,όπως στην εν λόγω περίπτωση...

Ανώνυμος είπε...

http://mhmadas.blogspot.gr/2012/10/blog-post_29.html#comment-form
Μια και κ λεμε για το κατεβασμα στρατου στο δρομο.Δες το σχολιο που κανει το μελος της κ.ε της ΔΗΜΑΡ.Λεει και στρατος να κατεβει για να υπερασπισουμε την δημοκρατια

LeftG700 είπε...

Ανώνυμε φίλε/φίλη (πάρτε, ρε παιδιά, ένα όνομα!),


Καλά, ο φίλος μας ο leo έχει ξεφύγει εντελώς τελείως! Γάμα τα με μεγάλα γράμματα!...


Τα λέμε