Παρασκευή 12 Οκτωβρίου 2012
Quiz: A=B; Α>Β; Α<Β;
ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΟΥΜΕ κατά
απόλυτα πιστή αναπαραγωγή δύο μικρά κείμενα. Το Α και το Β. Το Α είναι η
σημερινή (12/10) ανακοίνωση του Γραφείου Τύπου τής Κεντρικής Επιτροπής τού ΚΚΕ, με
αφορμή τα γνωστά χθεσινοβραδινά γεγονότα έξω από το θέατρο Χυτήριο. Το Β είναι
επίσης μία σημερινή ανακοίνωση, για το ίδιο ζήτημα, ενός οργανικού διανοούμενου της
Αριστεράς, ταγμένου απόλυτα στο πλευρό τού Κομμουνιστικού Κόμματος Ελλάδας (όχι
όμως και ενταγμένου ως μέλος του).
Ο ναζιστικός θίασος μαζί με
παραεκκλησιαστικούς κομπάρσους επιδιώκει να επιβάλει καθεστώς λογοκρισίας στις
καλλιτεχνικές παραγωγές, αποκαλύπτοντας τον συστημικό και βρώμικο ρόλο της
Χρυσής Αυγής. Ο λαός πρέπει να απομονώσει τη Χρυσή Αυγή και να καταδικάσει το
ναζιστικό τραμπουκισμό γιατί όπου κι αν εκδηλώνεται, στις γειτονιές, στους
χώρους δουλειάς, στα θέατρα, στόχο έχει τα λαϊκά δικαιώματα, το εργατικό και
λαϊκό κίνημα.
Το σημερινό ‘‘θέμα’’ η Χρυσή
Αυγή στο Χυτήριο είναι μια ωραιότατη μπανανόφλουδα διπλής κατεύθυνσης.
Οποιαδήποτε ‘‘αντιπαράθεση’’ περιλαμβάνει τα ονόματα Τατσόπουλος, Ρεπούση, Παναγιώταρος είναι φόλα για αδαείς.
Ένας ωραίος τρόπος να φύγει από την επικαιρότητα ο κοινός βραχνάς όλων, οι
εργατικές κινητοποιήσεις και η εντατικοποίηση του ταξικού αγώνα.
Η εργατική τάξη δεν πάει
θέατρο. Δεν έχει τα λεφτά και την κάψα για ‘‘συμβολικό κεφάλαιο’’. Κι αν
πήγαινε, θα πήγαινε στο δικό της θέατρο, σε θέατρο που να αφορά την
ίδια, όχι τις σκιαμαχίες έμπειρων media whores.
ΑΝΑΜΕΝΟΥΜΕ την επιλογή σας από τις πολλαπλές λύσεις του quiz. Είναι
αυτονόητο ότι, πίσω από τους μαθηματικούς όρους με τους οποίους έχουν διατυπωθεί,
υποκρύπτεται το πολιτικά ουσιαστικό ζήτημα πώς
αντιμετωπίζουμε τον ‘‘πολιτιστικό’’ ακτιβισμό τών νεοναζιστών, εκτός από τον
φυλετικό ή τον πολιτικό. Για τους τρεις πρώτους που θα απαντήσουν λάθος,
δώρο στον καθένα από δύο μπροσούρες τού Λένιν («Γιατί η σοσιαλδημοκρατία πρέπει
να κηρύξει αποφασιστικό κι αμείλικτο πόλεμο στους σοσιαλιστές-επαναστάτες;» –
«Επαναστατικός τυχοδιωκτισμός» και «Για τα ‘‘αριστερά’’ παιδιαρίσματα και το
μικροαστισμό»).
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Το rewriting του quiz οφείλεται
στη διαπίστωση ότι ο πολεμικός χαρακτήρας τής προηγούμενης μορφής του συσκότιζε
την πολιτική ουσία του. Επομένως, για να τα λέμε όλα, ήταν λάθος. Και τα λάθη πρέπει να διορθώνονται.
Στην
εικόνα, σχέδιο σε μελάνι τού καλλιτέχνη smokov.
Από το etsy.com.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
32 σχόλια:
Καλημέρα!!!
ΦΥΣΙΚΑ και με καλύπτει η δεύτερη διατύπωση-περίπου έτσι έχω τοποθετηθεί κι εγώ αλλού(αλλά ουχί με στερεότυπες εκφράσεις)
....Τα κέρδισα τα βιβλία?
υγ.Κι ένα-εμπρηστικό-ερώτημα από εμένα:Οι απόψεις του Λένιν,αποτελούν Ευαγγέλιο?
;-)
Βαλτε ρε παλι το προηγουμενο τιτλο να φαινεται ποσο ξεφτιλες ειστε. Αν θελετε να βαλετε κουιζ οριστε http://www2.rizospastis.gr/story.do?id=7085551&publDate=12/10/2012 , βαλτε κουιζ ποσο ξεφτιλες πασοκοι ειστε εσεις και ο Συριζα σας.
Ερε ερχεται η ωρα που το νεο πασοκ σας θα γινει κυβερνηση. Εχει να πεσει κλωτσιδι τοτε
σωστα το κκε εβγαλε ανακοινωση, σωστα ειναι κ αυτα που λεει ο αντωνης, δεν ερχονται σε αντιπαραθεση, μονο αμα εισαι μαλακας συριζοπασοκος βλεπεις κατι τετοιο κ ασχολεισαι με πιπες, ενω για τη συνεργασια πασκε-απ το βουλωνεις
Αντιπαρερχόμενος τον υπερβολικό χαρακτηρισμό του blogger Lenin Reloaded (άκου "οργανικός διανοούμενος"!) και αν κατάλαβα καλά το quiz, δηλώνω ότι φυσικά και είναι πιο σωστά στοχευμένη η πρώτη ανακοίνωση. Άρα Α>Β.
συντροφικά,
Μάρκομ Ξ
Υ.Γ.1 Εγώ θα πρόσθετα και μια σύντομη αναφορά στο κάψιμο βιβλίων από τους χιτλερικούς.
Υ.Γ. 2 "Σωστά το ΚΚΕ έβγαλε ανακοίνωση, σωστά είναι κ αυτά που λέει ο αντώνης,... σωστό είναι το Π.Γ., σωστή η Παπαρήγα. ΠΑΝΤΑ ΗΤΑΝ, ΠΑΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ. Ουγκ και αμήν."
Αγορίνα, παίρνεις μία μονάδα που είναι όλη δικιά σου. Την παίρνεις μόνο και μόνο για τον κόπο που έκανες να έρθεις ως εδώ. Γιατί όσα έγραψες είναι αλλού γι’ αλλού! Για την ταμπακιέρα, που ήταν το θέμα μας, μούγκα στη στρούγκα!
Μη στενοχωριέσαι, βρε κουτό! Υπάρχει κι άλλη περίοδος. Με κάνα ιδιαίτερο[***] μπορεί να το πάρεις το πενταράκι! ;-)
Τα λέμε (για την ταμπακιέρα όμως, ε;)
[***] Όχι, ρε συ, με τον LR! Θα σε πάρει στο λαιμό του, όπως πάει να πάρει κι ό,τι έχει απομείνει απ’ το ΚΚΕ!
Ανώνυμε φίλε και σύντροφε (στην Κόβα των αναλφάβητων είσαι; ;-) ),
Ώστε σωστά τα λέει το ΚΚΕ «σωστα ειναι κ αυτα που λεει ο αντωνης, δεν ερχονται σε αντιπαραθεση, μονο αμα εισαι μαλακας συριζοπασοκος βλεπεις κατι τετοιο»;;; Χμ…
Αν είναι έτσι, φαίνεται ότι το τσαρδί τού Αντώνη έχει κατακλυστεί από μαλάκες συριζοπασόκους! Για κατέβα από τα δέντρα (ή βγες από τη σπηλιά) και ρίξε μια ματιά εδώ σε μερικά σχολιάκια (και ‘‘σχολιανά’’):
Ούτε Καν 12 Οκτωβρίου 2012 2:46 π.μ.
Η πρώτη παράγραφος είναι εξαιρετική και θα συμφωνήσω 100% , nothing to add here
Η δεύτερη δυστυχώς είναι ένα ωραιότατο παράδειγμα εργατισμού χωρίς νόημα... εμείς που ψάχνουμε να βρούμε παραστάσεις με 5Ε και πηγαίνουμε είμαστε μεγαλοαστοί μήπως;
Στα αλήθεια εσείς οι διανοούμενοι (και αρκετοί συνάδερφοι φοιτητές) που είστε με το κόμμα πάσχετε από κομπλεξ μη σας πουν μικροαστούς.Να βοηθήσω λοιπόν...δεν είστε λόγω δράσης και επιλογής σας να στρατευτείτε στον αγώνα της εργατικής τάξης για το σοσιαλισμό... αλλά αυτές τις δόσεις εργατισμού προσέξτε τες γιατί μπορεί μια μέρα να αρχίσετε να μιλάτε εσείς για ''θολοκουλτούρα''
φιλικά και συντροφικά (αν και ομολογώ ότι μπορεί να μη φαίνεται)
Ανώνυμος 12 Οκτωβρίου 2012 3:37 π.μ.
Διαβαζω το ιστολογιο και συμφωνω σε πολλα..
αλλα σημερα ημουν στο Χυτηριο -
επρεπε να υποστω τις βρισιες του καθε ναζι γιατι το θεμα αφορα τον Τατσοπουλο και την Ρεπουση?
Χριστος Γ
ΥΓ "η εργατικη ταξη δεν παει θεατρο"?
Νομιζα οτι οι χρυσαυγιτες ειναι αυτοι που δεν πανε θεατρο.
Ανώνυμος12 Οκτωβρίου 2012 11:26 π.μ.
θα προσπαθησω να ειμαι ευγενικος. Επειδη ουτε συριζαιος ειμαι αλλα και
τιμω ειλικρινα το ΚΚΕ, επειδη δεν καπνιζω τιποτα , θεωρω οτι
το προβλημα της δρασης των φασιστων και των κυβερνητικων εξελισεται σε
κεντρικο και θελει μαζι με τις εργατικες κινητοποιησεις ιδιαιτερη προσοχη.
Φοβαμαι οτι θα δουμε πραγματα που νομιζαμε οτι ποτε δεν θα ξανασυμβουν.
AGIS12 Οκτωβρίου 2012 1:48 μ.μ.
Η ΧΑ απέδειξε για άλλη μια φορά ότι είναι προσβολή για το ανθρώπινο είδος.
http://www.youtube.com/watch?v=JDzptwor6ps
Δε νομίζω ότι χρειάζονται μεγάλες θεωρητικές αναλύσεις για να βγει αυτό το συμπέρασμα.
Η αστυνομία απέδειξε για αλλη μια φορά ότι είναι παράρτημα της ΧΑ
http://www.lifo.gr/uploads/image/417607/manolis.jpg
Αν η ΧΑ με το νέο ξεχείλισμα του εσωτερικού της οχετού αναδεικνύει στην επικαιρότητα την αναγκαιότητα της διάλυσής της, τι να πει κανείς για την επίσημη αστυνομία, τους "φυσικούς" και πολιτικούς της προϊστάμενους, η οποία λειτουργεί σαν συμπληρωματικός μηχανισμός της; Λογικά το ίδιο.
Όσο για την εργατική τάξη δεν εκχωρεί στους εκπροσώπους του μεσαίωνα (του παλιού ή του μελλοντικού) τη σχέση της με την κουλτούρα, ούτε και με την αστική, κι όταν οι ναζί "καίνε βιβλία" δεν κοιτά πρώτα τις τιμές των βιβλίων να δει ειναι αν είναι προσιτές στους εργάτες. Ούτε επιφυλάσσεται προκειμένου να τα διαβάσει πρώτα και μετά να αποφανθεί.
Αυτό έλειπε να αναγορεύσει (έμμεσα, σαν κάτι που "δεν την αφορά") η εργατική τάξη τον φασισμό σε τιμητή της αστικής κουλτούρας και σε ρόλο ρυθμιστή του δικαιώματος της αστικής διανόησης σε αυτήν.
ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ
ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Ανώνυμος12 Οκτωβρίου 2012 3:20 μ.μ.
Δεν συμφωνώ με τη διαφορετική ανάγνωση του γεγονότος καθώς αποτελεί πτυχή μίας γενικευμένης επίθεσης των νεοναζί που περιλαμβάνει δολοφονικές απόπειρες κατά ανθρώπων, σκοταδιστική λογοκρισία, παρακρατικό ρόλο στις εργατικές κινητοποιήσης και σε τελική ανάλυση της πέμπτης φάλαγγας του συστήματος. Θεωρώ πως το συνεκτικό σχόλιο του Γραφείου Τύπου του Κόμματος προσεγγίζει στην ουσία του το ζήτημα:
http://www.kke.gr/texnh_-_dhmioyrgia/sxolio_toy_grafeioy_typoy_gia_th_parempodish_ths_theatrikhs_parastashs_sto_%C2%ABxythrio%C2%BB?morf=1
Mitsaras
Ανώνυμος12 Οκτωβρίου 2012 3:39 μ.μ.
Θα δεχόμουν απόλυτα αυτό που αναφέρεις όμως να που στην κατακλείδα εμπλέκεις και την εργατική τάξη (και εδώ έρχεται και το ΚΚΕ). Ακόμα κι αν έχει το δικό της θέατρο, η παράσταση που παίχτηκε αφορά και εκείνη (την εργατική τάξη). Από εκεί κι έπειτα όπως κάθε έργο και αυτό επιδέχεται διαφορετική ανάγνωση. Συνεπώς άλλη εκείνη των τατσόπουλου, Ρεπούση κ.α. και διαφορετική από μία ταξική πλευρά η οποία διαπερνά τον αστικό φιλελευθερισμό.
Mitsaras
*****
Τα εμπέδωσες; Πάμε παρακάτω.
Ώστε δεν υπάρχει διαφορά μεταξύ των δύο αντιλήψεων που εκφράζουν τα δύο κείμενα; Υπάρχει κανένα ίχνος από τη μπανανόφλουδα, για την οποία κάνει λόγο ο ‘‘φωστήρας’’ σας, στην ανακοίνωση του Γραφείου Τύπου; Ή μήπως υπάρχει στο σημερινό, σχεδόν ολοσέλιδο άρθρο τού Ρίζου για το ίδιο θέμα; Μήπως, αντίθετα, τόσο η ανακοίνωση του Γραφείου Τύπου όσο και το σημερινό άρθρο αποδεικνύουν (σύμφωνα με τον νέο Λένιν, βέβαια) ότι το Κόμμα …πάτησε τη μπανανόφλουδα για τα καλά;
Ρε συ! Υπάρχουν πολλοί αόμματοι στο τιμόνι τού ΚΚΕ. Αλλά, ευτυχώς, δεν είναι και τόσο πολύ στόκοι για να λένε «Ο κόσμος δεν έχει να φάει, και θα ασχοληθούμε τώρα με culture wars?»!
Ή το άλλο: «Η πολιτιστική πρωτοπορία σήμερα είναι ΣΙΦΩΝΙΟΙ. Δεν είναι ούτε οι καλλιτέχνες ούτε οι επιστήμονες και οι ακαδημαϊκοί. Κι αυτό σας το λέει ακαδημαϊκός. Βάλτε το καλά στο μυαλό σας, γιατί το μέλλον της χώρας σας εξαρτάται από το να το καταλάβετε».
Να κάνεις το σταυρό σου! Άμα υπήρχαν και τέτοιοι, ικανοί να γράφουν τέτοιες παπαριές, δεν θα μπαίνατε καν στη Βουλή!
Λοιπόν, χωρίς πλάκα τώρα: Δεν νομίζεις ότι είναι καιρός ν’ ανοίξεις κάνα βιβλίο, να μάθεις πρώτα καλή ανάγνωση, ώστε μετά να μπορείς να καταλαβαίνεις σωστά τι διαβάζουν τα ματάκια σου;
Τα λέμε
φοβερη απαντηση , αποστομωτικη, εξακολουθεις να γραφεις κ να λες πιπες αλλα δε φταις εσυ, εσυ συριζα εισαι εγω φταιω που ασχολουμαι με σκατα
Αποστομωτική; Και λίγα λες! Όπως σε κόβω, θα κάνεις να ξαναμιλήσεις κάνα δυο βδομάδες! ;-)
Τα λέμε (αλλά πες και κάτι, ρε γμτ!)
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΤΟΥ ΚΚΕ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΧΑΣΕΙ ΤΗ ΜΠΑΛΑ ΕΝΤΕΛΩΣ ΤΕΛΕΙΩΣ:
Νωρίτερα σήμερα, με αφορμή τη θέση τού Lenin Reloaded (Lenin Fucked, μάλλον) έγινε ο εξής διάλογος στο μεγάλης αναγνωσιμότητας και προκεχωρημένο φυλάκιο του ‘‘φιλελευθερισμού’’ roides.wordpress.com :
Red στο 13/10/2012 στις 1:05 μμ
Κομμουνιστικός εργατισμός κομπλεξισμός του Lenin Reloaded, που σας συκοφαντούσε κυριε Λασκαράτε ότι υποστηρίζετε την Δημάρ:
Παρασκευή, 12 Οκτωβρίου
Το σημερινό “θέμα” η Χρυσή Αυγή στο Χυτήριο είναι μια ωραιότατη μπανανόφλουδα διπλής κατεύθυνσης. Οποιαδήποτε “αντιπαράθεση” περιλαμβάνει τα ονόματα Τατσόπουλος, Ρεπούση, Παναγιώταρος είναι φόλα για αδαείς. Ένας ωραίος τρόπος να φύγει από την επικαιρότητα ο κοινός βραχνάς όλων, οι εργατικές κινητοποιήσεις και η εντατικοποίηση του ταξικού αγώνα.
Η εργατική τάξη δεν πάει θέατρο. Δεν έχει τα λεφτά και την κάψα για “συμβολικό κεφάλαιο.” Κι αν πήγαινε, θα πήγαινε στο δικό της θέατρο, σε θέατρο που να αφορά την ίδια, όχι τις σκιαμαχίες έμπειρων media whores.
Και η απάντηση τού Λασκαράτου που δεν είναι (ή προσποιείται πως δεν είναι) ενημερωμένος για τη στάση τού ΚΚΕ:
laskaratos στο 13/10/2012 στις 2:20 μμ
Το ΚΚΕ δυστυχώς υποτιμάει πολύ συχνά ζητήματα Δημοκρατίας και δικαιωμάτων έχοντας επικεντρώσει με πολύ παλιομοδίτικο τρόπο το ενδιαφερον του αποκλειστικά στην εργατικη τάξη, η οποία όμως έχει υποστεί τρομερές μεταβολές από τότε που έγραφε ο Μαρξ.
Οι οικοδόμοι π.χ. σήμερα είναι κυρίως μετανάστες, οι δημόσιοι υπάλληλοι είναι ένα ετερόκλητο σώμα, με υψηλό ποσοστό κομματικών πελατών και ποικίλη κοινωνική ένταξη κλπ
Η θεωρία του αποπροσανατολισμού χρησιμοποιείται συχνά. Όλα γίνονται για να αποσπάσουν την προσοχή της εργατικής τάξης από “τους αγώνες”.
Όσοι έχουν ματάκια, να δουν. Κι όσοι έχουν στόμα, να μιλήσουν και να βάλουν επί τέλους ένα φραγμό σε όσους, στο όνομα του ΚΚΕ, του βγάζουν τα μάτια, ακόμα κι όταν είναι παντελώς σωστό, μόνο και μόνο επειδή δεν έχουν καταλάβει Χριστό από τους τόνους λέξεων που έχουν καταβροχθίσει!
ΥΓ Για τους άπιστους Θωμάδες: «Χυδαιότητες που αποκαλύπτουν το αληθινό μας πρόσωπο» (ανάρτηση 13/10/2012)
Λέφτηδες
οι δύο "ποσότητες" Α και Β ανήκουν σε διαφορετικές ομάδες κατά Galois . Δεν έχει επομ΄'ενως έννοια η σύγκριση με τους τελεστές = , > , < αν με εννοείτε
Αν πάλι δεν ( με εννοείτε ) να υπαινιχθώ ότι η μία ποσότητα εκπέμπεται από ευαγές ίδρυμα ενώ η δεύτερη από πρόσωπο στα πρόθυεα ιδρύματος. ψεύδονται και οι δύο αλλά για διαφορετικούς λόγους
Γιάκοβ
Товариш Яков Федотович,
Θετικιστική "συνδικαλιά" μυρίζομαι, ή με ξεγελάει η μύτη μου; ;-)
Δηλαδή, άμα πεις καμιά καλή κουβέντα για το "ευαγές", ακόμα κι εδώ που είναι φανερό ότι το βλέπει σωστά το πρόβλημα (άσχετα αν δεν χρειάζεται ιδιαίτερη σοφία), θα πέσουν τα καράβια σου έξω; ;-)
Τι έισαι εσύ, ρε товариш! Πα πα πα... :-)
Увидимся
1ον)ξαναλεω βαλτε παλι τον αρχικο τιτλο κωλοπαιδα, να φαινεται ποσο ξεφτιλισμενοι ειστε.
2ον) εσεις λοιπον που ειστε λαλιστατοι και δεν αφηνετε τιποτα να πεσει κατω , γραψτε για την ενωση της Πασκε με την Αυτονομη Παρεμβαση στη Θεσσαλονικη. Μηπως δεν ειναι σημαντικο? Η μηπως "κο,κο,κο" οπως γραψατε σε αναλογης ξεφτιλας προηγουμενη αναρτηση?
3ον) την διαφορα προσεγγισης για το θεμελιωδες ζητημα του θεατρου Χυτηριο , που απασχολει νυχθημερον τοσο το ΚΚΕ οσο φανταζομαι και το ιστολογιο LR, βαλτε τη στο κωλο σας. Κατανοητο?
Aυτός ο λαός είναι χαζός, τρώει πασόκους και χέζει σύριζα!
Αγορίνα, γιατί εκνευρίζεσαι; Δεν ξέρεις να διαβάζεις; Για κάνε πάλι μία προσπάθεια (να βγάλεις όμως πρώτα τις κόκκινες μαρμελάδες από τα μάτια, ε;):
1.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Το rewriting του quiz οφείλεται στη διαπίστωση ότι ο πολεμικός χαρακτήρας τής προηγούμενης μορφής του συσκότιζε την πολιτική ουσία του. Επομένως, για να τα λέμε όλα, ήταν λάθος. Και τα λάθη πρέπει να διορθώνονται.
Κατάλαβες στόκε; Αν επανέλθεις με την ίδια παπαριά, θα υποχρεωθώ να σε ρωτήσω:
Ρε παλικάρι, πόσα χρόνια πήρε στην ηγεσία να αποκαταστήσει τον Πλουμπίδη; Και κολλάς σ' εμάς για μερικές ώρες και για μία κουβέντα που στην αριστερή καθημερινή αργκό δίνει και παίρνει;
2.
Άσπρη γάτα, μαύρη γάτα, αρκεί να πιάνει ποντίκια!
3.
Δεν ξέρω αν απασχολεί το ΚΚΕ η τελείως διαφορετική προσέγγιση του LF(ucked) —υποθέτω όχι. Ξέρω όμως (όπως μπορείς να δεις κι εσύ παραπάνω) ότι απασχόλησε κάμποσους Κουκουέδες που διατηρούν την κριτική τους ικανότητα. Κάτι που εσύ, όπως μου φαίνεσαι από εδώ, δεν πρόκειται να αποκτήσεις ποτέ.
Για καμιά αφίσα, δε λέω, θα την κάνεις σωστά τη δουλειά. (Με την προϋπόθεση βέβαια ότι αυτός που θα είναι μαζί σου θα έχει το νου του μη την κολλήσεις ανάποδα!... ;-)
Τα λέμε (αλλά χωρίς νευράκια· όσο θα νευριάζεις, τόσο θα τρως "ξύλο")
Βρείτε κάτι καλύτερο από το κουτόχορτο που του προτείνετε να τον κερδίσετε εσείς!
Θα μου πεις, άμα είχατε κάτι καλύτερο θα τρώγατε κουτόχορτο εσείς οι ίδιοι; ;-)
Σωστό κι αυτό!
Υπομονή σύντροφε! Κάποια στιγμή θα βγάλει ο ήλιος κέρατα και θα μας πείσετε όλους! ;-)
Φίλε Δαίμονα, καλό μεσημέρι!
Ok. Θα προσπαθήσω να σε μεταπείσω. Νομίζω ότι δεν θα είναι δύσκολο. Όχι γιατί είμαι κανένας σοφός, αλλά γιατί σε έχουμε κόψει να είσαι ανοιχτής σκέψης άνθρωπος (ακόμα και το ‘‘εμπρηστικό’’ ερώτημά σου στο υστερόγραφο το αποδεικνύει αυτό! :-) ).
Η προτελευταία ανάρτησή σου είναι ένα βίντεο από το YouTube, στο οποίο παρουσιάζεται η σκηνή με το χορό τών Εβραίων σκλάβων από την όπερα του Βέρντι Nabucco. Σωστά; Σωστά. Ας υποθέσουμε λοιπόν ότι οι Χρυσαυγίτες δεν την έπεφταν στο Χυτήριο για το Κόρπους Κρίστι, αλλά, για τους εύκολα εννοούμενους λόγους, σε κάποιο άλλο θέατρο, όπου θα παιζόταν η παραπάνω όπερα.
Τι θα έκανε τότε ο καλός μας φίλος και καλός μας Δαίμονας; Θα υποστήριζε, όχι με ίδιες (και στερεότυπες εκφράσεις) αλλά με το ίδιο νόημα, ότι «Η εργατική τάξη δεν πάει όπερα. Δεν έχει τα λεφτά και την κάψα για ‘‘συμβολικό κεφάλαιο’’»;;; Θα έκλεινε τα αυτιά του και τα μάτια του μπροστά στη ναζιστικές κραυγές εναντίον τών «εβραιομασόνων που προσπαθούν να μας κάνουν να συμπονέσουμε τους σημίτες υπανθρώπους»;;; Και θα τα έκανε όλα αυτά γιατί η «υπεράσπιση της Τέχνης είναι αποπροσανατολιστική αφού μας απομακρύνει από την υπεράσπιση της εργατικής τάξης»;;; Δυσκολεύομαι να το πιστέψω…
Αν δεν σε πείθει το παραπάνω (υποθετικό, αλλά καθόλου απραγματοποίητο) σενάριο, ρίξε μία προσεκτική ματιά στα παρακάτω θαυμάσια λόγια από ένα σχόλιο στο Lenin Reloaded (το αναδημοσιεύουμε παραπάνω μαζί με άλλα, μπορεί όμως να μη το πρόσεξες):
Όσο για την εργατική τάξη δεν εκχωρεί στους εκπροσώπους του μεσαίωνα (του παλιού ή του μελλοντικού) τη σχέση της με την κουλτούρα, ούτε και με την αστική, κι όταν οι ναζί "καίνε βιβλία" δεν κοιτά πρώτα τις τιμές των βιβλίων να δει ειναι αν είναι προσιτές στους εργάτες. Ούτε επιφυλάσσεται προκειμένου να τα διαβάσει πρώτα και μετά να αποφανθεί.
Αυτό έλειπε να αναγορεύσει (έμμεσα, σαν κάτι που "δεν την αφορά") η εργατική τάξη τον φασισμό σε τιμητή της αστικής κουλτούρας και σε ρόλο ρυθμιστή του δικαιώματος της αστικής διανόησης σε αυτήν.
Τα λέμε
ΥΓ Ασφαλώς και οι απόψεις τού Λένιν δεν αποτελούν ευαγγέλιο! Είναι όμως πολύτιμη τροφή για σκέψη. Με μία σημαντική δυσκολία, όπως συμβαίνει με όλες τις τροφές τέτοιου τύπου: Θέλουν επεξεργασία πριν τις καταναλώσεις! ;-) Πάντως, τα συγκεκριμένα φυλλαδιάκια είναι ό,τι πρέπει (με κάποιες αντικαταστάσεις) για τους ‘‘καθαρούς’’ τής Αριστεράς, στους οποίους, για το συγκεκριμένο ζήτημα, μπορούμε να σε κατατάξουμε κι εσένα! :-)
ΥΓ2 Στείλε μας ένα κενό email για να σου πω κάτι μη εν δήμω.
Φίλε Μάρκομ Ξ,
Νομίζω ότι δεν είναι υπερβολικός ο χαρακτηρισμός οργανικός διανοούμενος. Ο οποίος χαρακτηρισμός, βέβαια, είναι καθαρά περιγραφικός και καθόλου αξιολογικός. Μην παρασύρεσαι από την πολιτική διαφωνία… ;-)
Σχετικά με το ΥΓ2: Το σημαντικό στη στάση τού συγκεκριμένου σχολιαστή είναι, κατά τη γνώμη μου, η προσπάθειά του και να μη βγει εκτός γραμμής (προφανώς, ανήκει σε αυτούς που λερώνουν τα βρακιά τους και μόνο στο ενδεχόμενο ενός τέτοιου ‘‘λάθους’’…), αλλά και να μη βγάλει ‘‘οφσάιντ’’ τον LR(F). Η κομμουνιστική παρρησία σε όλο της το ‘‘μεγαλείο’’!...
Αν θέλεις να δεις μια πιο ‘‘επεξεργασμένη’’ εκδοχή τής άποψης «τι δουλειά έχουμε εμείς με μπανανόφλουδες» μπες εδώ. Είναι αυτό που λένε: Αν η καθαριότητα στην καθημερινή ζωή είναι μισή αρχοντιά, η ‘‘καθαρότητα’’ στην πολιτική είναι ολόκληρη βλακεία!...
Τα λέμε
Δεν ξέρω αν η εποχή προσφέρεται ή όχι για ελευθερίες έκφρασης ή ελευθεριακούς αποπροσανατολισμούς.
Σίγουρα υπάρχουν πολύ σοβαρότερα θέματα και άλλες προτεραιότητες για να λυθούν, από μια ας πούμε υπεράσπιση κάποιας "προκλητικής" για κάποιους, παράστασης.
Η περίπτωση δεν θάχε νόημα, αν απ έξω συνωστίζονταν διαμαρτυρόμενες η Λουκά πέντε παπάδες και δέκα θεούσες.
Και θάταν και κομματάκι μαλακία η φάση πολιτικά αριστερά κόμματα να κάνουν αβάντα στο ντόρο για εισιτήρια.
Όμως, δεν ήταν έτσι. Δεν την έπεσε η Λουκά, μα τα χρυσά αβγά. Και κατά τη γνώμη μου, είναι η ειδοποιός διαφορά, είναι εκείνη η μικρή λεπτομέρεια, εκείνο το γαμημένο πολιτικό κριτήριο που απαιτείται απ αυτούς τους πολιτικούς (γιατί περί πολιτικών πρόκειται, όσο κι αν θέλουν να μας πείσουν για το αντίθετο) της αριστεράς και ειδικότερα των ηγεσιών της.
Και κατά το ΄28, οι γερμανοί κουκουτέτοιοι, αδιάφοροι, υπερόπτες και λειψοί, άφησαν να εκκολαφθεί το αβγό του φιδιού, τις συνέπειες τις ξέρουμε όλοι.
Σίγουρα το ΚΚΕ φοβάται ("φοβάται" λέξη, που ίσως δεν του ταιριάζει, μα δεν κάνει και κάτι για να με μεταπείσει) τα ΜΜΕ και το παιχνίδι των δύο άκρων που του παίζουν κι έτσι διαρκώς αμύνεται, για μην πω πως κάνει και τουμπεκί ψιλοκομμένο χοντρές προσβολές και προκλήσεις.
Σαν αποτέλεσμα, εγώ τουλάχιστον δεν είδα κέρδος. Αμτιδράσεις δεν αντιδράσεις, αυτοί θα σε χώσουν στο άλλο κακό άκρο, θέλεις δεν θέλεις, όσο και να το παίξεις πολιτισμένος (ξέρετε, αυτά τα φλώρικα, δεν θα κατέβω στο επίπεδό σου κι η σιωπή μου προς απάντησή σου).
Το ίδιο γίνεται και με τον ΣΥΡΙΖΑ που θεωρεί πως εν δυνάμει κόμμα εξουσίας πια (τρομάρα του), πρέπει να παίξει με κοστούμι κι όχι με αμπέχωνο. Όσο ήταν του μπαίνουμε δεν μπαίνουμε στη βουλή, είχε τουλάχιστον και κάτι να δρά. Ή μου φαίνεται;
Εν πάσει περιπτώσει, ασχέτως αν πρόκειται για μια παράσταση (παπαριές κατ εμέ, μην πω και μαλακία διότι το να προκαλούμε τα θρησκευτικά μας μάρανε τώρα, αν είχανε αρχίδια κι αυτοί, ας παίζανε κάτι με τις μίζες, τις διαπλοκές, τους πάγκαλους και τους άκηδες), η παρουσία και μόνο των ναζί, έπρεπε να σημάνει γενικό ξεσηκωμό και σε συριζαίους και σε κουκουέδες.
Συνεπώς, τα λάθη του περασμένου αιώνα επαναλαμβάνονται. Ελπίζω να μην επαναληφθούν και οι εξελίξεις...
mbiker
Αλλού γράψαμε: Η Μετανεωτερικότητα,για άλλη μια φορά πηγαίνει σγιχταγγαλιασμένη με την Αντίδραση.Την ώρα που άνθρωποι γύρω μας αυτοκτονούν από απόλυτη απελπισία και εκατοντάδες χιλιάδες άλλοι είναι στα όρια της ακραίας εξαθλίωσης,ενώ το κράτος και η εξουσία δείχνουν σε όλους το ποιοί πραγματικά είναι,κάποιοι κατασκευάζουν φιαδρές αντιπαραθέσεις.Μια "καλλιτεχνική" ομάδα,επιλέγει μέσα στην κοινωνικώς εκρηκτική ατμόσφαιρα να προκαλέσει με ένα αμφίβολο έργο και αντανακλαστικά να πυροδοτήσει, αφ΄ενός τη συσπείρωση και αφετέρου την αντιπαράθεση και την -για άλλη μια φορά- μεγάλη προβολή από τα ΜΜΕ των πλέον σκοταδιστικών και μισάνθρωπων στοιχείων του τόπου.Ξαφνικά,μέσα στο γενικότερο ορυμαγδό,πρέπει επιπλέον να τοποθετηθούμε στον περίγυρό μας και με βάση το εκβιαστικό δίπολο ποιός είναι ο κακός και ποιός ο καλός στην όλη υπόθεση.Λες και δεν μας φτάνει το συλλογικό διαρκές πένθος,λες και δεν αρκεί η κοινωνική και ηθική καταρράκωση όλων μας,λες και δεν μας καταδυναστεύει η φτώχεια και η απελπισία,πρέπει επιπλέον να εισπράξουμε στη μάπα και καταστάσεις άκαιρες που έχουν την πονηριά να ανακινούν ανθρωπολογικά ταμπού-λες και αυτά αλλάζουν για το plebus από τη μια στιγμή στην άλλη, ή λες και η συλλογική μας Παιδεία και ο πνευματικός προβληματισμός θα ανυψωθούν ή θα βαθύνουν με μια θεατρική παράσταση.
υγ1.Χαιρόμαστε για την ευαγγελική τοποθέτησή σας!
υγ2.Το μέιλ μας βρίσκεται στο προφίλ μας.Ευχαριστούμε και αναμένουμε.
Φίλε/φίλοι Δαίμονες,
Συμμερίζομαι τον προβληματισμό που κατατίθεται με το παραπάνω σχόλιό σου. Όχι όλα τα συμπεράσματα, αλλά τον προβληματισμό, που είναι και το κύριο. Ο ίδιος προβληματισμός μπορεί άνετα να ανιχνευθεί σε δύο σειρές πρόσφατων αναρτήσεων. Μία τριλογία (1, 3 και 6 Σεπτεμβρίου) στην οποία έχεις σχολιάσει και στα τρία μέρη της όπου συμφωνούσαμε. Και μία διλογία (13 και 18 Σεπτεμβρίου) που, επειδή δεν έχεις σχολιάσει, δεν ξέρω αν την έχεις διαβάσει. Επομένως, για την προσέγγιση του ζητήματος Tέχνη, για το ότι δεν την βλέπουμε ξεκομμένη από ευρύτερα κοινωνικά ζητήματα, ούτε αδιαφορούμε για τις επιπτώσεις της στο κύριο αντικείμενο της Αριστεράς που είναι μια άλλη κοινωνία, γίνεται καθαρό πως είμαστε στην ίδια βάρκα. Όμως:
Ο καβγάς που κατά τη γνώμη μας και κατά την άποψη όλων τών κομμάτων τής Αριστεράς πρέπει να γίνει με τους Χρυσαυγίτες είναι για την «ελευθερία τής καλλιτεχνικής έκφρασης» και μόνο; Αυτό είναι το πάπλωμα;;; Αυτή νομίζω, φίλε Δαίμονα, ότι είναι μία κάπως κοντόφθαλμη ‘‘ανάγνωση’’. Σήμερα είναι το Κόρπους Κρίστι —δεν έχω την παραμικρή ουσιαστική ιδέα για το έργο, από κάτι λίγα όμως που διάβασα τείνω κι εγώ να πιστεύω ότι θα πρόκειται για απογειωμένο, όχι όμως και απογειωτικό έργο. Έτερον εκάτερον. Σήμερα είναι αυτό, ό,τι κι αν είναι. Αύριο;…
Θες άλλο ένα υποθετικό σενάριο; Ας πούμε ότι ο Λασκαράτος, ο γνωστός Λασκαράτος με τον οποίο ξέρεις βέβαια πόσο και πού διαφωνούμε, εμπνέεται ένα αντικληρικαλιστικό θεατρικό έργο. Και ανεβαίνει το έργο. Και στην πρεμιέρα μαζεύεται απ’ έξω το γνωστό σκυλολόι. Τι θα πρέπει να κάνουμε εμείς; Να πούμε ότι αυτή τη στιγμή ο αντικληρικαλισμός δεν είναι το κύριο ζήτημα και στα παλιά μας τα παπούτσια; Ή να πούμε ότι, ανεξάρτητα από το ότι ο αντικληρικαλισμός δεν είναι το κύριο ζήτημα, ανεξάρτητα από το ότι λειτουργεί αποπροσανατολιστικά και διασπαστικά και επομένως βλάπτει το εργατικό και αριστερό κίνημα, δεν εκχωρούμε στους νεοναζί το δικαίωμα της λογοκρισίας; Σκέψου το.
Δεν κατάλαβα τι εννοείς με το χαρακτηρισμό ευαγγελική τοποθέτηση; Κήρυγμα; Πασιφιστική οπτική; Κάτι άλλο; Αν θέλεις, διευκρίνισέ το.
Για να δω το μέιλ σου πρέπει να μπω στο Outlook. Δεν με διευκολύνει. Γι’ αυτό σού ζήτησα να στείλεις ένα δικό σου blank.
Τα λέμε
Φίλε mbiker,
Νομίζω ότι από πλευράς εκφρασμένων θέσεων σύμπασα η Αριστερά ήταν σωστή. Δεν μπορεί κι ο πιο κακόπιστος να βρει κάτι εις βάρος τού ενός ή του άλλου ή του παράλλου κομματιού της. Στην υλοποίηση κολλάει το πράγμα. Και για εμάς, όσο κι αν παίζουν κι αυτά που λες εσύ ως αιτίες (παίζουν αλλά δεν νομίζω ότι είναι κυρίαρχα), το κύριο είναι άλλο:
Είναι αυτός ο γαμημένος τυφλός κομματισμός! Αυτό το καρκίνωμα που δεν μπορεί και δεν θέλει η Αριστερά να καταπολεμήσει! Πρόσεξες τι γράφει ο κύριος LR στο κειμενάκι του που βάλαμε στην ανάρτηση; Γράφει ο ‘‘σοφός’’:
Οποιαδήποτε ‘‘αντιπαράθεση’’ περιλαμβάνει τα ονόματα Τατσόπουλος, Ρεπούση, Παναγιώταρος είναι φόλα για αδαείς.
Επειδή μπερδεύτηκε ο Τατσόπουλος και η Ρεπούση (έχουμε γνώση κι εμείς, δεν κατεβήκαμε απ’ τον Άρη), ο Παφίλης κι ο Χαλβατζής πρέπει να κόψουν λάσπη!!!
Πού να το πεις και να σε πιστέψουν ότι μας δέρνει τόση βλακεία;;;
Τα λέμε
1.Σας στείλαμε μόλις μέιλ-δεν είχαμε δει το δικό σας πριν.
2.Χαριτολογώντας αναφερθήκαμε σε "ευαγγελική" τοποθέτηση.Εννοούσαμε ότι συμφωνούμε με αυτά που γράφετε στο ερώτημα που θέσαμε.
3.Βλέπουμε το ίδιο πράγμα από την ίδια σκοπιά,αλλά με διαφορετική σημαντικότητα.Σαφώς και είμαστε κατά της λογοκρισίας-πολύ δε περισσότερο,είμαστε ΚΑΘΕΤΟΙ και ΑΝΤΙΘΕΤΟΙ με τη λογοκρισία του σκοταδισμού.Αλλά όπως (ξανα)γράψαμε και αλλού: "οι παλαιοί ΚουΚουΕδες έλεγαν ότι οι αντιεξουσιαστές και οι αναρχικοί,ρίχνουν νερό στο μύλο της αντίδρασης".Μήπως σήμερα το ρόλο του νεροκουβαλητή τον έχουν αναλάβει διάφορες "καλλιτεχνικές" παρέες (με το αζημίωτο φυσικά!) κι εμείς πρέπει μέσα στον κοινωνικό πόλεμο επιπλέον να ασχοληθούμε και με ακανθώδη,διαχρονικά ζητήματα περί Πολιτισμού? Συγγνώμη,αλλά για εμάς, πρώτα η υπεράσπιση του Ανθρώπου και μετά η υποστήριξη των πολιτισμικών διαφορετικοτήτων σε καλλιτεχνικό επίπεδο.Πρώτα να κρατήσουμε ο Ένας τον Άλλο όρθιο, στη λυσσαλέα μπόρα και μετά να ασχοληθούμε με την ποιότητα ενός έργου ή με το εάν αυτό τέμνει και ανατέμνει ευφυώς ή βλακωδώς,τις παραδομένες από αιώνες Αρχές και Ταμπού.
Σε κάθε περίπτωση,επαναλαμβάνουμε ότι είμαστε αντίθετοι στη λογοκρισία.Αλλά, έτσι πονηρά και υποψιασμένα που είμαστε,κάτι μας λέει,ότι "ο λύκος στην αναμπουμπούλα χαίρεται" και κάποιο μετανεωτεριστές,φροντίζουν να το αξιοποιήσουν αυτό...
Τι είμαι ορέεε... ;;;
παθός και μαθός είμαι.
Γιάκοβ
Εντάξει, αλλά δεν υπάρχει κάπου κι αυτό που λένε παραγραφή; Στο κάτω-κάτω έχουμε γυρίσει αιώνα! ;-)
να φυλαγομαστε απο την αριστερη βλακεια αυτο εισαι ρε μαγκα ενας ακομα αντικκε του κερατα το προβλημα με την ενδοαριστερη μαχη θ εχει και νεκρους η ιστορια δικαιωσε το ΣΤΑΛΗΝ και εριξε στα ταρταρα τους αντιπαλους του. ΤΟ δικιο ειναι με την συνεπεια και την συνεπεια την εχουν σημερα οι ΚΚΕΔΕΣ
Δεν καταλαβαίνουν φίλε μου, δεν καταλαβαίνουν. Πρέπει μάλλον να τους φέρεις τα άπαντα του Ι.Β.ΣΤΑΛΗΝ στο κεφάλι για να συνέλθουν...
Ανώνυμε αριστερέ μπούφε (Τρίτη, Οκτωβρίου 16, 2012 12:55:00 μ.μ.),
Ποιον ΣΤΑΛΗΝ εννοείς; Είναι το ίδιο πρόσωπο με τον Ι. Β. Στάλιν, για τον οποίο κάποιο χέρι έγραψε στις 4 Ιανουαρίου τού 1923 τις παρακάτω λέξεις;
Ο Στάλιν είναι πολύ απότομος και το ελάττωμα αυτό, που είναι εντελώς ανεκτό στις προσωπικές σχέσεις κομμουνιστών αναμεταξύ τους, δεν είναι ανεκτό για κείνον που κατέχει τη θέση του Γενικού Γραμματέα. Γι' αυτό, προτείνω στους συντρόφους να βρουν ένα μέσο να βάλουν στη θέση του κάποιον άλλο, ο οποίος σχετικά με τον Στάλιν να έχει τούτο το χαρακτηριστικό, να είναι πιο υπομονετικός, πιο ανοιχτόκαρδος[***] και πιο ευγενικός απέναντι στους συντρόφους και να είναι λιγότερο δύστροπος. Το ζήτημα αυτό μπορεί να φαίνεται σαν μικρολογία. Μα πιστεύω πως άμα το ιδούμε από την άποψη της αποφυγής ενός σχίσματος και από την άποψη των σχέσεων Στάλιν και Τρότσκι, δεν είναι καθόλου μικρό, ή καλύτερα είναι ένα τέτοιας λογής μικρό πράγμα που αργότερα μπορεί να έχει αποφασιστική σπουδαιότητα.
[***] Στις μεταφράσεις του Σπάρτακου και της Σύγχρονης Εποχής χρησιμοποιείται εδώ η λέξη «ανοιχτόκαρδος». Η μετάφραση του Β. Σακκάτου του '56 χρησιμοποιεί τον όρο «ειλικρινής» που είναι πιο κοντά στο πρωτότυπο. Στην αγγλική μετάφραση χρησιμοποιείται ο όρος «loyal» που σημαίνει πιστός, αφοσιωμένος.
ЖΟЖΟЖΟЖΟЖ
Ξύπνα σύντροφε! Ξύπνα και άνοιξε και κανένα βιβλιαράκι να ξεστραβωθείς, μη μένεις μόνο με τα άρθρα Ιστορίας τού Μαΐλη στον κυριακάτικο Ρίζο… Δεν δαγκώνουν τα βιβλία! Ίσα-ίσα που βοηθάνε να απαλλαγεί κανείς από τις κόκκινες μαρμελάδες στα μάτια και από τις τσίχλες (με γεύση σφυροδρέπανου) στο μυαλό! ;-)
Α, και πού ’σαι! Λιγότερα κολλητηλίκια με τον Στάλιν! Γιατί κι αυτός οπορτούνιζε προς τα δεξιά, άμα λάχαινε να πούμε. Όπως, πι χι, όταν έφερε την Αχμάτοβα για να μιλήσει από τον κεντρικό ραδιοφωνικό τής Μόσχας μετά τη γερμανική εισβολή! (Όχι, η Αχμάτοβα δεν είναι τοπ μόντελ! ;-) )
Τα λέμε
ΥΓ Την επόμενη φορά που θα έρθεις εδώ, να μας πεις και κάτι για την ταμπακιέρα, για το θέμα δηλαδή που θα έχει η ανάρτηση· γιατί για την ταμπακιέρα τούτης εδώ δεν έβγαλες κιχ!
ΥΓ2 Πάρε και κανένα όνομα να μπορούμε να συνεννοηθούμε. Τι φοβάσαι; Φοβούνται, ορέ, οι κομμουνιστές; ;-)
αν το ερώτημα είναι εάν υπάρχει αντίφαση μεταξύ Α και Β, τότε νομίζω ότι δεν υπάρχει απαραίτητα. από το Α προκύπτει μια πολιτική βούληση αντιναζιστικής δράσης (ως πιθανότητα), την οποία φέρνει στα σωστά μέτρα της το Β. ωστόσο, και μια ερμηνεία "ή Α ή Β" υπό άλλες προϋποθέσεις είναι εφικτή.
τώρα και με βάση την πρώτη πιθανότητα, η αντιναζιστική αντιπαράθεση πάνω σε ένα αποπροσανατολιστικό έργο (σωστά ειπώθηκε: ας παρουσιαζόταν ένα πραγματικά "προκλητικό" θεατρικό έργο λ.χ. με θέμα τον πάγκαλο ή την ρητορεία γνωστών δημοσιογράφων του σκάι ή τα εισοδήματα των παρουσιαστών του μέγκα) λίγο βοηθά, αλλά βοηθά. πιο πολύ θα βοηθούσε η αντιμετώπιση των χ.α. σε άλλες καταστάσεις, όπου θα τους έκοβε και την αυτοπεποίθηση της κυριαρχίας στο δρόμο. είναι θέμα ζωτικότητας, αν μπορεί κάποιος να κάνει και τα δύο ή μόνο το ένα (το ευκολότερο γι' αυτόν)
Λέφτηδες
Νομίζω ότι την ατάκα πως έχουμε γυρίσει αιώνα θα πρέπει να την απευθύνετε αλλού :)
κατά τα λοιπά παραγραφή δίνει μόνο η αστική νομοθεσία και υπό προϋποθέσεις...
Γιάκοβ
Товариш Яков Федотович,
Εντάξει, δεν επιμένω. Όπως έλεγε κι ο Χαρίλαος (κάποτε τον είχες chief, μη το ξεχνάς! ;-) ), η ζωή θα δείξει! Τι είμαστε εμείς μπροστά στη ζωή;... :-)
Увидимся
Φίλε Γιάννη,
Έχουμε μία διαφορετική εκτίμηση για τις διαφορές μεταξύ Α και Β, αλλά, από τη στιγμή που δεν το βάζεις απόλυτα το ζήτημα, νομίζω ότι δεν έχει νόημα να σταθώ εδώ.
Στα υπόλοιπα που θίγεις: Νομίζω ότι χρειάζεται μία ιδιαίτερη προσοχή ως προς την κόκκινη γραμμή (τι υπερασπιζόμαστε δηλαδή και τι όχι).
Όταν ανέβηκε η ανάρτηση είχαμε την εντύπωση ότι το έργο είναι ελληνικό. Εκ των υστέρων κι αφού κατάλαβα τη μαλακία μου έχω ενημερωθεί κάπως. Το συμπέρασμά μου: ακραία πρόκληση στην υπηρεσία τού ομοφυλοφιλικού κινήματος. Πούτσες μπλε με πράσινες επισημάνσεις και χρυσές ανταύγειες! Μπούμερανγκ εναντίον τους γυρνάει και βγάζουν τα ματάκια τους χωρίς να το καταλαβαίνουν μόνο και μόνο για να βγάλουν το άχτι τους (τέλος πάντων, αυτό είναι άλλου παππά ευαγγέλιο).
Ανεξάρτητα όμως από την καλλιτεχνική ή την πολιτική αξία τού έργου, το βέβαιο είναι ότι για πολλούς και διαφόρους λόγους που τους ξέρεις πολύ καλά, δεν είναι κι ό,τι καλύτερο αυτή τη στιγμή για την Αριστερά. Να το αφήσουμε έρμαιο των νεοναζί; Ούτε λόγος! Να το αφήσουμε έρμαιο των νεοναζί επειδή πρόλαβε κι έπιασε στασίδι πρώτη η Ρεπούση ή ο Μπίστης; Δεν είναι ανοησία, μωρέ Γιάννη; Και δεν είναι χίλιες φορές καλύτερο και πιο επωφελές να σταθούμε αποφασιστικά απέναντι στους νεοναζί (πρόσεξε: απέναντι στους νεοναζί, όχι δίπλα στους βλαμμένους γκέι που νομίζουν ότι έτσι θα κερδίσουν την ισοτιμία τους —κούνια που τους κούναγε!) αλλά και να κριτικάρουμε αμείλικτα όλη αυτή την αυτοκτονική (πρώτα και κύρια για τους ίδιους τους γκέι) μαλακία;
Δεν ξέρω, εμένα μου φαίνεται πολύ καθαρό το τι πρέπει να κάνουμε.
Τα λέμε
Δημοσίευση σχολίου