Δευτέρα 23 Μαΐου 2016
Too little, too late, κυρία Βασιλική Κατριβάνου._
«Ναι» επί της αρχής, «όχι» στα άρθρα για
την 99χρονη και βλέπουμε ενεχυρίαση της δημόσιας περιουσίας («κοινής» καλύτερα,
σύμφωνα και με τις αντιλήψεις τών «53+» τού commonality.gr –our ass). Περίπου σαν τους παίκτες τού μπάσκετ
που κάνουν φάουλ με μισή ψυχή, για να χρεωθεί τελικά η ομάδα τους ολόκληρο τρίποντο.
Κι αυτό το ψέλλισμα αντίστασης, οκτώ
ολόκληρους μήνες ύστερα από τις εκλογές τής 20ής Σεπτεμβρίου, μετά τις οποίες
έχουν συμβεί σημεία και τέρατα.
Τη διαγράψουν ή δεν τη διαγράψουν,
παραιτηθεί ή δεν παραιτηθεί, δεν θα χύσουμε ούτε ένα δάκρυ. Πίσσα (με λίγα
πούπουλα), ευχαρίστως.
Να πάει σπίτι της. Να πλένει πιάτα.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
40 σχόλια:
Δεν είναι υποτιμητικό να πλένει πιάτα.
Υποτιμητικό είναι να σε κράζουν Κατριβάνου.
Ανώνυμε φίλε (φίλη;),
Ασφαλώς και δεν είναι υποτιμητικό να πλένεις πιάτα –όπως δεν είναι υποτιμητικό και να αλλάζεις πάνες σε μωρό, κάτι που θα κάνει σε λίγο καιρό ο Γαβριήλ. Τα έχει κάνει και τα δύο ο πατέρας μου και δεν ντρέπεται καθόλου, το αντίθετο. Είναι όμως εκτός πολιτικής, όπου ως πολιτική θεωρείται η σκληρή πάλη για να αλλάξεις τα πράγματα σύμφωνα με τις επιδιώξεις τής Αριστεράς. Εκεί πήγαινε το «Να πάει σπίτι της. Να πλένει πιάτα». Ότι δηλαδή δεν κάνει για αριστερή πολιτική.
Τα λέμε
ΥΓ Θα σε παρακαλούσα, αν ξανασχολιάσεις εδώ, να το κάνεις αφού πρώτα έχεις διαβάσει τους κανόνες σχολιασμού που υπάρχουν πάνω από το πλαίσιο των σχολίων. Εκεί εξηγείται με πολύ απλά λόγια η πολύ απλή διαδικασία που θα σου επιτρέψει να μην αρχίζει το σχόλιό σου με το Ο/Η Ανώνυμος είπε... αλλά με το Ο/Η Χ είπε... (όπου Χ θα είναι το όποιο ψευδώνυμο επιλέξεις που καλό θα είναι να ορίζει και το φύλο σου).
Mα γιατι δεν θελεις την ενοτητα της αριστερας;;;Το κοριτσι ειναι σε καλο δρομο......Πως απαξιωνεις ετσι ευκολα πρωην συντροφους;;;Αυτα τα λενε κατι κολλημενοι εκει στο ΚΚΕ.Εδω δεν ειχες προβλημα(για το καλο του αγωνα-και συμφωνα με λενινιστικες τακτικες)να συνεργαστεις με ραχηλ με ζωη με φιλη με τσιπρα με καμενο(μην παρω φορα και γραψω καμια διακοσαρια....).Στην βασιλικη κατριβανου θα κολλησεις;;;;Γρηγορα ανοιγμα στο κοριτσι(και στους 53)για συνεργασια.....Ετσι θα εκανε και ο Λενιν που δεν ηταν κολλημενος!
Φίλε ελληνοφρενικέ,
Η πλαστογράφηση του αποτελέσματος του δημοψηφίσματος ξεχώρισε τους συντρόφους από τους "συντρόφους", μην τα ξαναλέμε. Αντίθετα, πρέπει να σου ξαναπώ:
Η στάση στο δημοψήφισμα ξεχώρισε τους συντρόφους από τους ηλίθιους συντρόφους (ή τους συντρόφους που το μόνο τους μέλημα είναι το μαγαζάκι τους...)
Τα λέμε
Ελληνοφρενικέ, δεν είν η ώρα να κάνεις τον καμπόσο με τέτοιο χιουμοράκι. Μας ρίξανε την ταφόπλακα 99 χρόνια και βάλανε τους ρηγάδες κλείσουν τον τάφο.. Ποιούς; τα πολιτικά ζόμπι τους εσωτερικάκηδες, αυτούς που τους ξέραμε ότι δεν μπορούσαν να δέσουν ούτε το αριστερό τους το κορδόνι με τα χεράκια τους. Και για αρχηγό τους και υπαρχηγό τους κλπ, βάλανε παιδάκια και γέρους πρώην Κνίτες να χαντακώσουν την πατρίδα. Ναι την πατρίδα, Ελληνοφρενικέ, το όνομα της οποίας φέρεις,.. Και εσύ έχεις όρεξη να μας κάνεις τον καμπόσο; Τι έχεις να παρουσιάσεις για κατόρθωμα;
Αντί, χρόνια τώρα, απέναντι στην καταιγίδα που προφήτευες και στην ανυπακοή που εξήγελνες, το κόμμα σου να βρει έναν τρόπο να συμμαζέψει τον αριστερό κόσμο (που είναι και πάντα θα είναι πολύ περισσότερος από την επιρροή του ΚΚΕ) και να δώσει τη μάχη, προτιμά να επιτίθεται σε ότι δεν ελέγχει. Να επιτίθεται σε αυτούς που θα έπρεπε να έχει συντρόφους. Και να μας πρήζει με τη φιλολογία όχι για τα Ενιαία κι όχι τα Λαικά μέτωπα, αλλά τη Λαίκή Συμμαχία και δεν ξέρω γω. Πεστο κι έτσι, πέστο όπως σε βολεύει και σου βγαίνει, αλλά κάνε κάτι ρ αδελφέ, μην είσαι κότα. Οι λέξεις και τα πράγματα Ελληνοφρενικέ, που θάλεγε και το Φουκώ. Και τα πράγματα μιλούν μόνα τους. Την βάψαμε τα πήραν όλα κι εσύ δεν έδωσες κάν μάχη. Να τη χαίρεσαι την μονομαχία στα μαρμαρένια αλώνια, εσύ ο καθαρός,απέναντι στο κεφάλαιο. Δε θα τη δουν έτσι, ούτε τα εγγόνια μας. Πάντα φιλικά...
Too late είναι για όλους σας,εδώ και 4 χρόνια... Δεν σας ξεπλένει τίποτα
Φίλε Χαλκέντερε,
Σου έκανα τη χάρη και πέρασα εγώ το ψευδώνυμό σου στη θέση τού Ο/Η Ανώνυμος. Πρώτη και τελευταία φορά. Αν θέλεις να σχολιάζεις εδώ να διαβάσεις αυτά που γράφουμε πάνω από το πλαίσιο των σχολίων ώστε να κάνεις μόνος σου αυτό που έκανα εγώ. Εντάξει;
Τα λέμε (είπαμε πώς και αμαρτία ουκ έχομεν)
πικαπα σορρυ δεν ηξερα οτι επειδη μας βαλανε την ταφοπλακα δεν μπορουμε να κανουμε πλακα......Και μαλιστα σε ατομα που εχουν αναγαγει το γελειο δημοψηφισμα -απατη του τσιπρα σε κορυφαια στιγμη της ταξικης παλης.......Οσο για το κοτα να το πεις στους χιλιαδες συντροφους που χασαν τις δουλειες τους προσπαθωντας να στησουν σωματεια σε χωρους δουλειας σε μια εποχη που λογω της εντασης της κρισης οι εργαζομενοι ειναι φοβισμενοι και κλεισμενοι στο καβουκι τους.Δεν ειδα αλλους εκτος απο το ΠΑΜΕ να δινουν μαχες με τον πραγματικο αντιπαλο.Και εκει το καλεσμα ειναι ανοιχτο και σε ταξικη βαση.Τιποτα δεν τελειωσε αν ο κοσμος αποφασισει να σηκωσει αναστημα σε ταξικη βαση......Ολοι αυτοι ομως που εργαστηκαν για την αναδειξη των σοσιαλοδημοκρατων σε ελπιδα αντιστασης στο ονομα της αριστερας και της υποτιθεμενης ενοτητας της,οχι μονο προσεφεραν στο κινημα αλλα εκαναν και τεραστια ζημια.Δεν κανω καθολου τον καμποσο αλλα το οτι τα ελεγα αυτα απο χρονια δεν με κανει προφητη,απλα δεν εχω τις παρωπιδες να θεωρω συντροφους τους σοσιαλοδημοκρατες και ηλιθιους οποιους ξεμπροστιαζουν τον βρωμικο ρολο τους.Υ.Γ.Η αληθεια οσο και να ποναει πρεπει να λεγεται......Μονο ετσι μαθαινει καποιος απο τα λαθη του.
Αγαπητε πικαπα,
Ρωτας τι εκανε το ΚΚΕ.Το ΚΚΕ ειπε την αληθεια στον κοσμο και εδωσε ολες του τις δυναμεις για να πιστεψει αυτος στη δυναμη του και να βγει στο προσκηνιο.Το ΚΚΕ και το ΠΑΜΕ εδω ηταν και εδω ειναι.Οποιος θελει με τις οποιες δυναμεις διαθετει να συμμετεχει στο ταξικο κινημα ειναι ευπροσδεκτος και με τις διαφωνιες του. Δυστυχως ο πολυς κοσμος με ευθυνη καποιων αυτοπροσδιοριζομενων αριστερων πιστεψε τα φουμαρα του Τσιπρα και τις ευκολες λυσεις της αριστερης κυβερνησης που θα εσκιζε τα μνημονια.Τωρα τι θελεις ακριβως;Μας ζητας και τα ρεστα;
Εσυ δηλαδη τι εκανες ολο αυτο το διαστημα που σε νομιμοποιει να μας κουνας το δαχτυλο και να μας αποκαλεις κοτες;Αληθεια τι εριξες στη καλπη απο το 12 και δωθε;Η μηπως η συνεισφορα σου ειναι οι εισηγησεις για τις χειραφετητικες και οργανωτικες δομες στο μαγαζι του Λαφαζανη;Γι αυτο σε παρακαλω λιγο πιο συγκρατημενα με τους χαρακτηρισμους...Οχι για μενα ουτε για τη φουκαριαρα τη μανα μου.Αλλα οπως σου ειπε και ο ελληνοφρενικος για τους συντροφους που παιζουν το κεφαλι τους με την εργοδοσια.
Επισης εντελως φιλικα. Οπως θα τα λεγαμε πινοντας μπιρες η κανα τσιπουρακι αν προτιμας.
Για ποια πλαστογραφηση του δημοψηφισματος μιλας φιλε λεφτ;
Ακομα περιμενω καποιος να μου απαντησει βασει του ερωτηματος σε τι δεσμευοταν ο Τσιπρας.Τι φοβαστε ρε θηρια και δεν απαντατε;Να ομολογησετε αυτο που ξερει κι ο περιπτερας της γειτονιας μου;Οτι δηλαδη ειτε με ναι ειτε με οχι το μονο πραγμα στο οποιο δεσμευοταν ο τσιπρας ηταν να εφαρμοσει μνημονιο.
Φίλε Гриша,
Για ποια πλαστογράφηση του δημοψηφίσματος μιλάω; Για την ίδια πλαστογράφηση που έχει μιλήσει ο Κουτσούμπας και άλλα στελέχη σας μεγάλα μεσαία, και μικρά! Γι' αυτήν μιλάω. Εκτός κι αν εσύ διαφωνείς και πιστεύεις ότι ο Τσίπρας ενήργησε με βάση τη λαϊκή εντολή που πήρε από τη λαϊκή πλειοψηφία κι όχι σε απολύτως αντίθετη κατεύθυνση. Και κατάλαβε (ή παραδέξου το γιατί ο κόσμος δεν είναι χαζός) επί τέλους το προφανές:
Η αψευδής απόδειξη ότι «το μονο πραγμα στο οποιο δεσμευοταν ο τσιπρας ηταν να εφαρμοσει μνημονιο» προέκυψε από τη μετατροπή τού ΟΧΙ σε ΝΑΙ. Και στο ΟΧΙ (ως κόμμα, όχι ως ψηφοφόροι τού ΚΚΕ που έγραψαν τη γραμμή στα παλιά τους τα παπούτσια και έριξαν δαγκωτό ΟΧΙ) όχι μόνο δεν συνεισφέρατε, αλλά πήγατε να το σαμποτάρετε. Ευτυχώς αποτύχατε. Κι έτσι έχουμε την αδιάψευστη απόδειξη, που δεν μπορεί να αρνηθεί ούτε ο πιο αφελής Συριζαίος (μιλάω για τους καλόπιστους όχι αυτούς που κοιτάνε να βολευτούν), για το ποιόν τού Τσίπρα και της παρέας του.
Τα λέμε
να χαίρεστε την αριστερά σας με το: Το καινούργιο υποκατάστημα της επιχείρησης «Ελληνορθόδοξη Εκκλησία Α.Ε» και η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ
Bella Ciao!
Αγαπητοί Ελληνοφρενικέ και Γκρίσα:
1) Αυτοκριτική
Δεν θα εξηγήσω εδώ τη συνεισφορά μου, αλλά τα λάθη μου. Το 2009, μετά από μακρόχρονη μη κομματική ένταξη, εκτίμησα ότι οι όροι του παιχνιδιού ίσως έχουν πιθανότητες να αλλάξουν με την ονομαζόμενη τότε αριστερή στροφή του Σύριζα. Το 2012 είχε πια φανεί ότι το αεροπλάνο είχε πάρει τη γνωστή κλίση για συστημική προσγείωση. Ωστόσο αποχώρησα στα τέλη του 2013 μετά το συνέδριο. Έπρεπε να αποχωρήσω νωρίτερα. Το Γενάρη του 2015 και μετά από ας πούμε, “υποσχέσεις” της “Αρ. Πλατφόρμας” ξαναγύρισα, λέγοντας, θα γίνει που θα γίνει η πατάτα, ας είμαι κι εγώ να πάρουμε τουλάχιστο όσους μπορούμε συντεταγμένα. Εκεί λοιπόν που έλεγα, όχι ξανά άλλο Πασοκ και νάμαι τώρα εγώ μέσα, δεν θα τ΄ αντέξω, είπα: Εν πάσει περιπτώσει εκεί παίζεται το παιχνίδι και αν λείπω λέγοντας μετά “εγώ σας τάχα πει”, αυτό δεν θα ωφελήσει παρά μόνο την αυτοεπιβεβαίωσή μου. Σε ένα μικρό μέρος του μυαλού μου υπήρχε μαζί και η ηθελημένη αυταπάτη ότι στα χοντρά ζόρια που θαρχόταν, μέσα από τις αντιφάσεις του νεφελώματος Σύριζα, υπάρχουν έστω πιθανότητες να μεταστραφεί δυναμικά η κατάσταση της μαζικής αυταπάτης. Αν ήμουν λίγο νεότερος δεν θα είχα ανάγκη να τσιμπήσω ότι τάχα μου από μέσα θα μπορούσα να επηρεάσω καλύτερα. Και δεν θα την πατούσα ξαναγυρνώντας ενώ ήξερα τι μπάχαλα ήταν. Τους ξαναπαράτησα γρήγορα, αφού μετά το Φλεβάρη είδα ότι ακόμη και η Αρ. Πλατφόρμα δεν είχε σκοπό να πάρει σοβαρά ούτε τον εαυτό της. Και φυσικά μου ήταν αδύνατο να βγω να υποστηρίξω την καμπάνια του δήθεν "δημοψηφίσματος”, του οποίου ωστόσο το αποτέλεσμα χάρηκε κάθε λογικός αριστερός και κομμουνιστής, όπως και κάθε λαϊκός άνθρωπος.
Αντιφάσεις χοντρές, προσωπικές, σε μια οριακή και απέλπιδα κατάσταση όπου παιζόταν τα ρέστα κυριολεκτικά από τις πίκρες και τις ελπίδες μισού αιώνα..
2) Κριτική
Δεν είναι ισοδύναμη η κριτική για ένα κόμμα, με την αυτοκριτική ενός προσώπου. Και μάλιστα για ένα κόμμα σαν το ΚΚΕ. Εδώ υπάρχουν πολύ μεγαλύτερες και πιο “αντικειμενικές” ευθύνες. Ούτε είναι δυνατό η κριτική εδώ να είναι σφαιρική και διαχρονική, εξηγώντας γιατί και πως, ένας αριστερός και λαϊκός άνθρωπος που άντεξε να μη γίνει λαμόγιο, έχει πάρει διαζύγιο με την ιδέα ότι μπορεί να ενταχθεί στο ΚΚΕ (ή στην επιρροή του).
Η ζωή προχωρά πάντα μέσα από αντιφάσεις και αναγκαστικά μέσω της συγκυρίας. Ένα κόμμα κομμουνιστικό, με ιστορία, με δυνάμεις και με την πολυτέλεια της ανοχής του συστήματος, έχει την ευθύνη να παρέμβει στη συγκυρία και να πατήσει στις αντιφάσεις, αναδιαμορφώνοντάς τες. Δεν υπάρχει παρέμβαση χωρίς μάχη -και μάλιστα στην καταιγίδα. Η καταιγίδα είχε προβλεφθεί και μάχη είχε προαναγγελθεί. Ήταν η Ανυπακοή – οργανωμένη Ανυπακοή. Αλλά χρειαζόταν το κόμμα αυτό να ρισκάρει(*) και τις δυνάμεις και την ιστορία του και την ανοχή του συστήματος. (*)Ρισκάρει: να τολμήσει να πιστέψει στις (πιθανές) δυνατότητες αυτού του ανέτοιμου λαού.
Αλλά χρειαζόταν να δημιουργηθεί η παράταξη της μάχης, η οποία φυσικά δεν δίδεται χωρίς συμμαχίες και χωρίς λαϊκή όσμωση και αντίστοιχη πολιτική.
Αντί αυτού, το ΚΚΕ προτίμησε να διατηρήσει τα κεκτημένα του και να παραμείνει ασφαλής κήρυκας και προφήτης, κάτι που θα μπορούσα π.χ. να το είχα κάνει ακόμη κι εγώ με τα φιλαράκια μου και να λέμε ικανοποιημένοι “εμείς σας τάχαμε πει!” . Σε όλη τη διάρκεια μέχρι σήμερα, το ΚΚΕ δεν μου είπε τίποτε σημαντικότερο από όσα αναλύσαμε εγώ και τα φιλαράκια μου, θάλεγα δε πως υστερεί!. Η δε παλαιοντολογία απόρριψης του Λαϊκομετωπισμού κλπ κλπ, πέρα από άγονος σχολαστικισμός ήταν η δικαιολογία της αποφυγής της μάχης και του ρίσκου.
ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ
ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Μιλώ φίλοι μου του ΚΚΕ για Πολιτική Μάχη.
Οι ταξικοί αγώνες που δίνουν οι κομμουνιστές εργάτες δεν αναιρούν καθόλου το καθήκον της πολιτικής μάχης που αφορά το κόμμα. Επαναλαμβάνω πολιτικής μάχης και όχι κηρύγματα από άμβωνος ή αποστειρωμένες παρελάσεις. Δεν είναι αποκλειστικότητα των εργατών του ΠΑΜΕ οι ταξικοί αγώνες. Αλλά ταξικούς αγώνες δίνουν ακόμη και αναρχικοί και μάλιστα σε πεδία όπου το ΠΑΜΕ έχει μικρή πρόσβαση, π.χ. σε χώρους εργαζόμενης νεολαίας στην εστίαση, έχω δει να δίνουν και αυτοί “ηρωϊκούς” αγώνες. Αυτό όμως δεν παύει να κάνει αδιέξοδους αυτούς τους ταξικούς αγώνες, χωρίς ενοποίηση, διασύνδεση και στόχευση, χωρίς τελικά πολιτική αιχμή και πολιτική μάχη, εντός της συγκυρίας. Μάλιστα, στην καταιγίδα, το να εμμένει ένα κομμουνιστικό κόμμα στους "ταξικούς αγώνες”, χωρίς να παλεύει την πολιτική διέξοδο, είναι σαν να χώνει τους αγωνιστές εργάτες βαθιά στη γαλέρα για να τραβούν ταξικό κουπί μέχρι τη βύθιση, ή απλώς για να καταφέρει το κόμμα να επιπλεύσει της καταιγίδας, και αργότερα βλέπουμε!.
Ήταν όμως αυτό το ζητούμενο; Είναι άραγε αυτός ο λαός πλασμένος Ραγιάς και άρα ήταν τελικά αυτό το καλύτερο δυνατό, η όπως-όπως προστασία της θολής πια "κιβωτού;". Δεν θα το μάθουμε ίσως ποτέ.
3) Και τώρα;
Κατανοητά, ανθρώπινα, όλα, και οι πατούσες όλων έχουν μαλακώσει από όλα τα χρόνια της φούσκας. Κατά μία έννοια, καλώς μαλακώσαμε και γίναμε όλοι πιο “σκεπτικιστές”, άνθρωποι, παρέες και κόμματα που απέμειναν. Απλά καλό είναι να ξέρουμε και να παραδεχόμαστε το τι μας γίνεται, γιατί το σκάσιμο της φούσκας δυστυχώς θα σκληρύνει πατούσες, χέρια και “ψυχές”.
Ξεχασες φιλε λεφτ τοσο ευκολα.......Ξεχασες οτι ο αλεξης και οι πρωην συντροφοι σου(συν τους νυν λαετζηδες)ειχαν ετοιμασει τις 47+10 σελιδες που ειχαν απειροελαχιστες διαφορες με το μνημονιο που προτεινε στο λαο να απορριψει......Οτι ο αλεξης ελεγε σε ολους τους τονους την προεκλογικη εβδομαδα του ΜΕΓΑΛΟΥ δημοψηφισματος οτι δεν υπαρχει περιπτωση να μην τα βρει με τους θεσμους......Το επαιζαν σε διπλο ταμπλο φιλε τοσο φανερα και τοσο χοντροκομμενα.......Και εσυ διαλεγες να πιστευεις τον φιλη και τον καθε φιλη οτι το αποτελεσμα του δημοψηφισματος θα μηδενισει το ταμπλο......Το ΟΧΙ ειχε γινει ηδη ΝΑΙ φιλε πριν το αποτελεσμα......Αυτο σου λεγαμε φιλε........Και συ εβλεπες προδοτες......Προδοτες θα ηταν φιλε ΑΝ το δημοψηφισμα δεν ηταν μουφα......Δυστηχως φιλε αποδειχθηκε οτι σε πιασαν κοτσο......Και πολλους αλλους βεβαια πιασαν κοτσο αλλα μετα το παραδεχθηκαν(η πλειοψηφια των λαετζηδων).Δεν εχουν το θρασος οπως εσυ να μιλανε για προδοτες ακομα και τωρα......Αρα λιγη ειρωνια ειναι το λιγοτερο που σου αξιζει(με το συμπαθειο πικαπα αλλα ετσι ειναι).
Λεφτ, σταλινικός έδω :-)
Για πάμε... να γελάσουμε κι άλλο.
Το κκε έχει δώσει στον αγώνα...κι αν έχει δώσει.
Γεμάτες οι φυλακές από τα στελέχη του, τώρα δα που μιλάμε.
Μη κοιτας που τα κρύβει αυτά η εξουσία με ψεκασμούς που μας κοιμίζουν.
Σας τα λεγε το κκε αλλά εσείς τίποτα. Λυσσαξες να ψηφίσεις όχι αντί να...
Αιμα θυσίες τιμές
γίνε τώρα κουκουες.
...κτλ.
(χα, μ'αρέσει που μπανάρεις άλλους κι άλλους κι αφήνεις αυτούς τους μικρο-κομπιναδόρους
προβοκάτορες να αλωνίζουν με τις δήθεν απόψεις τους...)
Το θεμα δεν ειναι να ταιζεις τον κοσμο με αυταπατες και μετα να προσευχεσαι σε μεταφυσικες δυναμεις να αλλαξουν τα πραγματα απο τα πανω με μαγικο τροπο.Αν δεν οργανωθει ο κοσμος απο τα κατω σε ταξικη βαση μην περιμενεις καμια αλλαγη.Εκει πρεπει να εστιασει καθε αντικαπιταλιστης αριστερος.Εκει δινει και το ΚΚΕ βαση με τις οποιες δυναμεις εχει.Με τα οποια λαθη και αδυναμιες κοντρα στο ρευμα και τις μαζικες αυταπατες που πουλησε η σοσιαλοδημοκρατια.Δυστηχως δεν υπαρχει ευκολος τροπος.....Αυτος ειναι. Στο οτι δεν μπορεσαμε να πεισουμε τον κοσμο σιγουρα εχουμε ευθηνες και εμεις.Σιγουρα πρεπει προσπαθησουμε πολυ περισσοτερο,αλλα μην περιμενεις συμμαχιες απο τα πανω με λαμογια και δον κιχωτηδες τυπου καζακη-λαφαζανη-αλαβανο....Μακαρι να υπηρχαν χωροι και για πολιτικες συμμαχιες,ισως και να δημιουργηθουν αλλα μεχρι τοτε οι συμμαχιες μας πρεπει να ειναι μονο σε ταξικους αγωνες.Αλλιως θα ειναι σαν να ταιζουμε και εμεις τις ιδιες αυταπατες και αυτο εγω προσωπικα δεν θα το ξανασυγχωρουσα στο ΚΚΕ.Το λαθος του ενιαιου συριζα το συγχωρεσα στο ΚΚΕ(ειχα φυγει στο ΝΑΡ)μετα απο καποια χρονια.Η εμπειρια ηταν ΠΑΡΑΠΑΝΩ απο διδακτικη........
Ποτέ βέβαια δεν είν αργά.
Τα πρωτοφανή ποσοστά αποχής στις φοιτητικές, η νέκρα στα σωματεία που Δεν υπάρχουν, η βούβα παντού, άκρα του τάφου σιωπή κάτω από την ταφόπλακα.
Όχι, δεν ήταν καιρός, 6 χρόνια, δεν ήταν έτοιμος ο λαός.
Αλλά τώρα, είναι. Για να αλλάξουμε το σύστημα, να γκρεμίσουμε τον καπιταλισμό, να κάνουμε σοσιαλισμό, που δεν είναι όραμα, αλλά, γκαγκάν...
"είναι στόχος για κατάκτηση στο σήμερα, στην Ελλάδα"
(Μωρ πότε πρόλαβε και ψήθηκε έτσι ξαφνικά στα μουλωχτά?)
Ναι, ανάβουν τώρα οι μηχανές, αυξάνουν οι διαδαχές, συν 2 απεργίες σε 3 σωματεία δικά μας που ζουν ακόμη, και ο σοσιαλισμός ήρθε..τρέλλα.
Μούρλια, και τρέλλλα. Τα έχει πει και το Φουκώ. Άντε λοιπόν και να μας δω.
Θάρθω τρέχοντας με τη πυτζάμα,
τι έχω χάσει τη τσουγκράνα.
Ελληνοφρενικέ, δεν ήταν απάντηση στην απάντηση σου, αλλά ανεξαρτήτως.
Είμαι μούρλια, είναι τρέλλα, ο σοσιαλισμός με τη κορδελλα...Έχουμε ξεφύγει.
OK, Ελληνοφρενικέ, δεν τάχα πιει χτες, αλλά το βαρύναμε πολύ με την ανάλυση. Κοίτα, θυμάμαι όταν πήγα στο στρατό τσιφ από το πανεπιστήμιο, είχα δει κόσμο απίστευτο. Όταν φύγαμε από το κέντρο όπου κολούσαμε μεταξύ μας αρκετοί σπουδαγμένοι και αριστεροί, στη μονάδα είδα πως είναι πολλοί αυτοί εκεί έξω!. Άλλοι, διαφορετικοί, η πρώτη αίσθηση πως δεν μπορείς να συνεννοηθείς. Στα ζόρια και σιγά σιγά, όταν το ζητούμενο ήταν να τη βγάλεις καθαρή, σώμα και ψυχή, τότε και το μυαλό το δικό μου συνήλθε. Είδσ στα παιδιά αυτά πράγματα που δεν είχα. Στην αρχή ξεκομέννα, καλά στοιχεία, κομματάκια, έτσι για παρέα στη σόμπα με το παλιοκάσερο κονσέρβα. Κάθε καρυδιάς καρύδι βέβαια. Πολλά μου έκαναν εντύπωση, δεν ήταν όπως τάχα μάθει, αλλά τελικά το κατάλαβα.
Το κατάλαβα Ελληνοφρενικέ. Αυτά είναι τα παιδιά, έτσι είναι, δεν είναι όμως τάχαμε πει στη σχολή και στα βιβλία, με αυτά θα κάνω χωριό, κι έτσι θα τη βγάλω και θα πάω παραπέρα. Κι ο καθένας έχει και ένα καλό στοιχείο, ή μόλις δυομιση ή τρια, αλλά πιο σίγουρα από τα δικά μου. Και πολλοί έχουν αυτά που δεν έχω.
Χαρακτηριστικό Ελληνοφρενικέ, οι λίγοι πτυχιούχοι κ αριστεροί, μαζευόμασταν τον πόνο μας να πούμε για τη καταπίεση, για τους ρουφιάνους, για την εφημερίδα κλπ και τι θα κάνουμε και τι θα πούμε αν, κλπ, κλπ. Το κουράζαμε το πράμα αρκετά.
Σε μια συζήτηση γύρω απ τη σόμπα, ένα παιδί από ένα βουνό είχε κατέβει, τραχύ και άσχετο με όλα αυτά τα δικά μας των αριστερών, άσχετο με τη γλώσσα μας και το χαβά μας, μα εντελώς, δεν θα τον βασιζόσουν ας πούμε για σύμμαχο, είπε μόνο μια κουβέντα.
-"Δεν ξέρω. Εγώ δε καρφώνω".
Δεν καρφώνω και αυτό που είπε το άσχετο, μου φάνηκε πιο σίγουρο από όλες τις κόβες μας των σπουδαγμένων. Σίγουρο, κάθετο, αναμφισβήτητο, αναίτιο και απρόκλητο, γνήσιο και καθαρό - το μόνο για να στηριχτείς.. Οι συζητήσεις μας ξαφνικά μου φάνηκαν ξενέρωτες.
Συμπέρασμα. Αν δεν μπορείς να βρεις συμμάχους, ψάξε ψάξε καλύτερα και βρες αυτούς που μπορείς. Γιατί εδώ ζεις, μ αυτό τον κόσμο. Κι αν δεν μπορείς και πάλι, τότε ψάξε το πρόβλημα σε εσένα. Το πρόβλημα είναι δικό σου έτσι κι αλλιώς.
ΥΓ. ΔΕΝ είναι αυτοκριτική το "φταίμε που δεν μπορέσαμε να πείσουμε". Δεν πάει έτσι μπροστά η ζωή. Έχεις πρόβλημα.
Ένα άσχετο (που θα άξιζε μια ανάρτηση-αν δεν την έχεις κάνει ήδη-αλλά θα το πω.
Για το μενού εξορίας τα ακούσατε;
http://skra-punk.com/2016/05/21/makronisos-free-thinking-zone-ke-o-anithikos-tourismos/
http://tvxs.gr/news/ellada/toys-pigan-sti-makroniso-kai-toys-taisan-gourmet
http://unfollow.com.gr/web-only/menou-exorias/
Λέμε και καμιά κουβέντα για τους αριστερούς απατεωνάκους αλλά τι να πουμε για αυτή τη χυδαιότητα από την άλλη.
Ακόμη κι εγώ εκνευρίστικα.
Την ιδια εμπειρια ακριβως ειχα και γω στο στρατο.Υπαρχουν πολλοι απλοι λαικοι ανθρωποι ΜΕ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ που ακομα δεν καταφεραμε να προσεγγισουμε.Συμφωνω αλλα μακρια απο δηθεν και σουργελα(χαρακτηριστικοτερα παραδειγματα-ζωιτσα ραχηλ κλπ).Υπομονη-επιμονη-αγωνας μια ζωη.Ετσι μαθαμε ετσι θα πορευτουμε εις τους αιώνας των αιώνων....
Φίλε Μιχάλη,
Ξέκοψες από εδώ κι έγινες απρόσεκτος στο γράψιμό σου. Και η πλάκα είναι ότι τυχαίνει με τις απροσεξίες σου να μου πατάς τον κάλο! :-)
Έγραψες τις προάλλες στην ανάρτηση με τον Δημητρίου ότι ξεπέφτω σε «προσωπικές επιθέσεις» –λες και ασχολήθηκα με το αν διατηρεί εξωσυζυγικές σχέσεις ή αν κάνει συστηματικά τράκα τσιγάρα από τους φοιτητές του!. (Η αλήθεια βέβαια ήταν ότι, με αφορμή την περίπτωση Δημητρίου, άσκησα πολεμική σε όλη τη νομενκλατούρα τής academia).
Τώρα γράφεις: «[...] μ'αρέσει που μπανάρεις άλλους κι άλλους κι αφήνεις αυτούς [...]»
Για μισό λεπτό! Ποιοι είναι αυτοί οι «άλλοι κι άλλοι» που έχω μπανάρει; Διαχρονικά (7 χρόνια κλεισμένα), επί της ουσίας έχω μπανάρει έναν. Κάποιον γεροντομαοϊκό (αφού έκανα γαϊδουρινή υπομονή μαζί του μήνες και μήνες). Γιατί λέω επί τής ουσίας; Διότι υπάρχουν και κάποιες ιδιαίτερες περιπτώσεις:
1) Κάποιος που έλεγε δεξιά κι αριστερά ότι αυτό το μπλογκ είναι ‘‘ύποπτο’’ κι ότι παίζει κιόλας το ενδεχόμενο να το έχουν στήσει μανιαδάκια». Χρειάζεται μπανάρισμα για να μην πατάει εδώ;
2) Κάποιος άλλος που κατάλαβε ότι με τις «άσεμνες» αναρτήσεις που έχω ανεβάσει προσπαθώ να διαφημίσω το μέγεθος τού (καταλαβαίνεις). Δεν τον έκοψα. Του απάντησα, ζητώντας του ή να μου υποδείξει από ποια συγκεκριμένα σημεία έβγαλε αυτό το συμπέρασμα ή να ανακαλέσει και καθιστώντας σαφές πως μόνο με αυτές τις προϋποθέσεις θα μπορεί να συνεχίσει να σχολιάζει εδώ. Με έγραψε εκεί που δεν πιάνει μελάνι. Ούτε μου είπε πού είχα πουλ΄σει μέγεθος, ούτε ανακάλεσε. Δεν θα το έλεγες κι αυτό ακριβώς και μπανάρισμα, έτσι;
3) Κάποιος άλλος που, αφού μου έπρηξε το συκώτι για τρία και χρόνια, αφού παραιτήθηκε από σχολιαστής μία φορά και μετά πήρε πίσω την παραίτησή του κι εγώ το δέχθηκα (σαν μαλάκας), στο τέλος ξαναπαραιτήθηκε. Ε, την έκανα αποδεκτή οριστικά την παραίτησή του. Τώρα κατά καιρούς στέλνει κάτι μαλακίες (αυτός ήταν η αιτία που έβαλα moderation στα σχόλια) αλλά ο πολλάκις παθών έγινε μαθών. Ούτε αυτό το λες κόψιμο, εντάξει.
4) Δεν έχει τέσσερα! Τέλος. Πάπαλα. Τέρμα τα δίφραγκα.
Σούμα:! Μέσα σε επτά (7) χρόνια (συμπληρωμένα –το μπλογκ άγει αισίως το όγδοον έτος τής ηλικίας του) το πραγματικό μπανάρισμα αφορά σε ένα (1) άτομο!
Πάει αυτό. Το άλλο.
Κοίτα, το μαγαζί εδώ δεν είναι φιλελεύθερο, δεν είναι ελευθεριακό (μη βρίζεις! σ’ ακούω! :-) ), είναι όμως ελευθερόφρον. Έτσι, για όλους βγαίνει ο ήλιος. Δεν συμμερίζομαι την άποψή σου ότι οι φίλοι τού ΚΚΕ που έχουν περάσει από εδώ και έφυγαν και αυτοί που εξακολουθούν να σχολιάζουν είναι «μικρο-κομπιναδόροι» ή «προβοκάτορες». Θα δεχθώ ότι συχνά δίνουν τέτοια εντύπωση. Αυτό όμως, κατά τη γνώμη μου, οφείλεται στη φτωχή επιχειρηματολογία τού μέσου οπαδού τού ΚΚΕ και στις ίδιες και ίδιες κασέτες που βάζουν στο κασετόφωνό τους.
Το τελευταίο.
Ναι το πήρα πρέφα αυτό με το μενού τής Μακρονήσου. Αλλά δεν ασχολήθηκα, ρε συ Μιχάλη. Τι να ασχοληθώ με δαύτους; Μιλάμε για ανθρώπινα σκουπίδια...
Τα λέμε (και μη χάνεσαι! :-) )
Ξεκινάω από το τέλος. ΠΡΟΣΟΧΗ!!!
Ανθρώπινα σκουπίδια δεν υπάρχουν.
(το λέω γιατί έτσι όπως το πέταξες είναι κοντα στο "Άνθρωποι σκουπίδια", και πάμε μακριά, νομίζω πως δεν εννοούσες αυτό)
Ιδέες και πρακτικές (ναι, ανθρώπινες) που είναι για τα σκουπίδια της ιστορίας υπάρχουν.
Κούλαρε , μην ξεφύγουμε κι όλας με αυτούς τους ξεφτίλες.
Κατα τα άλλα με το μπανάρισμα πάω πάσο, δεν είχα τα στατιστικά, απλά θυμάμαι κάτι ανώνυμα τρολ που -εφόσον φυσικά έχεις προειδοποιήσει- τους κόβεις. Αρα ναι, πάω πάσο (αλλά από αυτήν την εντύπωση ορμόμενος το σημείωσα)
Νομίζω πάντως πως κάποιοι "φίλοι του κκε" είναι φτωχοδιάβολοι της ιδεολογίας και κάποιοι είναι και πολιτικοί απατεώνες και προβοκάτορες. (γενικά, και μετα τα τελευταία η αριστερα απεδείχθει περίτρανα πως σφύζει από δαύτους-εμείς οι "ελευθεριακοί" το υποστηρίζαμε πάντα)
Ναι θα τα λέμε.
(ναι αυτόν τον μουρλό με τη μανιώδη βωμολοχία τον θυμάμαι... τι πλάκα! την πάτησες μια δυό...)
Ε, όχι, ρε συ Μιχάλη! Καθ' υπερβολήν το είπα αυτό το περί ανθρώπινων σκουπιδιών. Αφού το ξέρεις πως δεν είμαι από σκάρτη στόφα, παρά τις διαφωνίες μας τις θεωρητικοφιλοσοφικές, δεν το ξέρεις;
Ντάξει, κάποιοι είναι φτωχοδιάβολοι και κάποιοι είναι πολιτικοί απατεώνες (με αυτό δεν εννοώ εκείνους που καταφεύγουν σε συνδικαλιές γιατί τότε θα ξεμέναμε γενικά από αριστερούς...). Θέλω να πιστεύω πάντως (και έχω δείγματα) ότι τα παιδιά (και γέροντες μερικοί) που πέρασαν από εδώ αλλά και όσοι εξακολουθούν να αφήνουν κάποιο σχόλιο και να συζητάνε εδώ δεν ανήκουν στις σκάρτες περιπτώσεις. (Θερμή παράκληση: μίλα ελεύθερα αλλά απόφυγε τις φιτιλιές!)
Θα περνάς από εδώ; Ωραία! :-)
Τα λέμε
Αμήν = «έτσι ας γίνει», «βέβαια» ή «γένοιτο» ως ισχυρή επιβεβαίωση των λεγομένων
Αλλά δεν συμφωνώ με την ευκολία χαρακτηρισμών, όπως σούργελα, γενικώς και επί του συγκεκριμένου. Προσωπικά εκτιμω περισσότερο κάποιες αποκλισεις από το δικό μου γούστο, κάποιες αυατπάτες που είναι φανερές κατ εμέ αλλά όχι σε άλλους, και γενικώς προτιμώ αφέλειες, ακόμη και διάφορα πείσματα,
τα προτιμώ απο το πολίτικαλι κορέκτ.
Ακόμη κι αν είναι ¨κομμουνιστικό" πολίτικαλι κορέκτ. Δεν υπάρχει τέτοιο κομμουνιστικό κορεκτ πράμα και εδώ μάλλον διαφωνούμε..
Αλλά τι να κάνουμε; ακόμη και στο κομμουνισμό θα υπάρχουν σοβαρές διαφωνίες. (Ή μήπως όχι;)
Φιλε Λεφτ,
Δεν εχεις καταλαβει ακομα (ή δεν θες να καταλαβεις ) οτι δεν υπηρξε καμια πλαστογραφια στη πορεια. ΤΟ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΗΤΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΜΙΑ ΠΛΑΣΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΠΟ ΜΟΝΟ ΤΟΥ.
Γιατι ;
Πολυ απλα επειδη:
To ερωτημα παγιδα αφορουσε ενα σχεδιο συμφωνιας-πακετου μετρων περιπου 11 δις οπως ειχε διαμορφωθει τη δεδομενη στιγμη της (να χαμε να λεγαμε) διαπραγματευσης κατα τη διαρκεια της οποιας η κυβερνητικη πλευρα ειχε ηδη σχεδον ολοκληρωτικα προσχωρησει στις απαιτησεις των δανειστων.Αλλωστε αυτο συμβαινει παντα οταν διαπραγματευεσαι με τους λυκους με τους δικους τους ορους.Μπορει να γινονται προσθαφαιρεσεις μικρης σημασιας ή ακομα και σε επιπεδο διατυπωσεων χωρις ομως να αλλαζει ΠΟΤΕ η ουσια του πλαισιου που καταληγει ΠΑΝΤΑ σε σφαγη του λαου. Ετσι η καταψηφιση της προτασης της τροικα ταυτοχρονα σημαινε συνεναιση και σιωπηλη υπερψηφιση της προτασης της κυβερνησης που ελαχιστα οπως ξερουμε υπολειποταν αυτης των δανειστων.Ετσι και εγινε και μαλιστα οπως αποδειχθηκε τελικα με χειροτερους ορους απο αυτους που απεριψαν με το δημοψηφισμα. Αρα λοιπον με βαση ακριβως το ερωτημα ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΤΙΠΟΤΑ ΠΟΥ ΝΑ ΔΕΣΜΕΥΕΙ ΤΟΝ ΤΣΙΠΡΑ ΣΤΟ ΝΑ ΜΗΝ ΕΦΑΡΜΟΣΕΙ ΜΝΗΜΟΝΙΟ.Το αντιθετο του αφηνε ολα τα περιθωρια να εφαρμοσει ενα παραπλησιο ή και χειροτερο και μαλιστα με την συνεναιση του ελλ. λαου.Αυτο επιδιωξε ακριβως ο Τσιπρας και το καταφερε μια χαρα.Στην ουσια ο κοσμος κληθηκε να επιλεξει τον τροπο σφαγης του.Ομως ειτε με μαχαιρι, ειτε με χατζαρα, ειτε με μασετε, Η ΣΦΑΓΗ ΗΤΑΝ ΔΕΔΟΜΕΝΗ.
Ξερω θα μου πεις οτι το OXI του λαου σημαινε ΟΧΙ στα μνημονια ΟΧΙ στη λιτοτητα κτλ.
Ναι αλλα αυτα σε καμια περιπτωση δεν αφορουσαν το ερωτημα του δημοψηφισματος τι να κανουμε τωρα;
Και τι να πουν και τα στελεχη του ΚΚΕ τον πρωτο καιρο(γιατι τωρα δε λενε τα ιδια) με νωπες ακομα τις πληγες απο μια τετοια πρωτοφανη εξαπατηση;Να ριξουν και αλατι απο πανω;
Παρολαυτα οπως σου εχω ξαναπει φιλε λεφτ αν εσυ ο ιδιος η και στη λαε πιστευετε οτι υπηρξε πλαστογραφια γιατι δεν προσφευγετε στα ανωτερα δικαστηρια για να προσβαλετε το δημοψηφισμα; Λεμε τωρα...
ΥΓ.Και μη μου λες ρε φιλε για λαικες εντολες και αλλα ωραια.Ενα δημοψηφισμα ηταν στα πλαισια της αστικης δημοκρατιας με ακρως παραπλανητικο ερωτημα.
..άκρως υπονομευμένο, όλα τα καράβια καμένα, όλα τα γεφύρια κομμένα κλπ κλπ. Δε νομίζω όμως Γκρίσα ότι ο Λέφτ δεν τα ξέρει αυτά. Απλά θεωρεί ότι η στράτευση του λαού έστω γύρω από αυτό το φέικ ήταν η ένδειξη της μεγάλης δια-Ταξικής βλέπε Λαϊκής Συμμαχίας που θα μπορούσε να πάει για την ανατροπή. Και το σπουδαιότερο, προτιμά να χρησιμοποιεί πολιτικά το αποτέλεσμα ΟΧΙ, αντί να το χαρίζει. Δις ιζ πόλιτικς. Δηλαδή θα ήταν καλύτερα να έβγαινε το ΝΑΙ; Έλεος!
Κατ εμέ το θέμα είναι πίκρα όπως και να το πιάσεις, γιατί εξ αποτελέσματος (αποτέλεσμα: δις ιζ μορ πόλιτικς), το υπονομευμένο δημοψήφισμα αποτέλεσε την ταφόκλακα και την πρακτική “προδοσία” του μίγματος αυταπατών αλλά και ελπίδων. Οριστική αποκαρδίωση, άνοιξε η ψυχολογική κερκόπορτα και κάηκαν λοιπόν και τα χλωρά (ελπίδες), και μετά νέκρα και βούβα. Αμερικανιές καλοσχεδιασμένες νομίζω..Για αυτό και το δημοψήφισμα με βρήκε τότε ως θου-κυδίδη, αλλά προφανώς ψήφισα ΟΧΙ και άφησα και τον εαυτό μου να χαρεί κάποιες ώρες.
Όπως και να το κάνουμε η στάση του ΚΚΕ δεν βοήθησε σε τίποτε, ούτε καν το ίδιο. Δεν είναι έξυπνο όταν όλο το (εν δυνάμει δικό σου) λαϊκό ρεύμα πάει προς τα κει, εσύ να είσαι σε μια γωνία ψελλίζοντας. Ήταν δηλαδή ταυτόχρονα και η απόδειξη της δική σου πολιτικής αποτυχίας και απραξίας, όλο το προηγούμενο διάστημα. Αλλά και εσύ δεν θέλεις να το παραδεχθείς και συνεχίζεις αμετανόητος..Δεν είναι αυτό συνέπεια, αυτό είναι στειρότητα.
Σε κάθε περίπτωση, υπάρχει ένα πρακτικό κριτήριο που κάνει ακόμη και την πιο “σωστή ανάλυση” άγονο σχολαστικισμό. Το κριτήριο είναι το αποτέλεσμα. Ότι και να πεις “σωστό”, οι λέξεις δεν μπορούν να κουνήσουν τα πράγματα.
(Και μη μου πεις πάλι για τους ταξικούς αγώνες του ΠΑΜΕ. Άσε το Λένιν, τάχει πει ο ίδιος ο Μάρξ στο Μπακούνιν: Πόλιτικς).
Συνεχίζοντας και τελειώνοντας ελπίζω, εντάξει ρε πικάπα, μας τη λες, αλλά και τι ήθελες πια να κάνουμε; Τι να πω ρε Γκρίσα, από τη ζημία κέρδος δε βγαίνει κι ότι και να πω, ονειροφαντασία θα είναι τώρα πιά. Άντε να πω.
Θα μπορούσε ας πούμε το ΚΚΕ να μοιράζει το τρικάκι με το διπλό ΟΧΙ, και να σου πω, ας έβαζε και τριπλό ΟΧΙ, αλλά να ψήφιζε και το μονό (το μισό) ΟΧΙ και μετά τη συνθηκολόγηση να έβγαινε έξω και να καλούσε σε Ανυπακοή, ισχυριζόμενο την υπεράσπιση του ΟΧΙ, ισχυριζόμενο "κάθε λέξη του συντάγματος", αγωνιζόμενο επέναντι στην αντικειμενική αντισυνταγματική εκτροπή. Εμπρός ΛΑΕ, μη σκύβεις το κεφάλι..
Πράξη,όχι μόνο θεωρία, πλησιάζοντας και το Λαο, και τη Λαε κλπ, και εκεί λοιπόν στις Θερμοπύλες, με τους Θεσπιείς, εις τους αιώνες των αιώνων...
Από το 2010 μέχρι και το 2015, το ΚΚΕ ήταν το μόνο που θα μπορούσε να το κάνει ως η απαιτούμενη κρίσιμη μάζα και ενέργεια ενεργοποίησης (και όχι φυσικά ως η μοναδική ή η σοφότερη). Να Κάνει, όχι να Λέει.
Θα μου πεις, πριτς, να κάνουμε σα κορόϊδα τη δουλειά μισή ενός κόσμου με αυταπάτες; Εμείς είμαστε κομμουνιστές.. Ε, δίκιο έχεις, αλλά που να τόβρεις. Κι αν δε θυσιάσεις το έχει σου για το χαβά του άλλου, δεν θα τον κερδίσεις, εις τον αιώνα των αιώνων.
Το χειρότερο (νομίζω) είναι ότι ότι τώρα πια ΔΕΝ μπορείς να κάνεις. Η θέση χειροτέρεψε πολύ, και η δική σου και όλων μας. Ή μήπως όχι;
O χαρακτηρισμος σουργελα ειναι παρα πανω και απο light ρε φιλε πικαπα για τις συγκεκριμενες......
Αντιπαρέρχομαι το σφάλμα της προσωποποίησης και την εμμονή των χαρακτηρισμών. Δεν συνάδουν με τη συγκρότηση ενός διαλεκτικού υλιστή. Δεν θα ασχοληθώ όμως άλλο. Έχω θέσει θέματα μεγαλύτερης ουσίας.
ΥΓ. Από το 2010 ως το 2015 όλοι οι συστημικοί σχεδιασμοί και εγκλωβισμοί πραγματοποιήθηκαν με ευκολία, με την προϋπόθεση ότι το ΚΚΕ δεν θα έβαζε το χέρι του στη φωτιά. Οι "αντικειμενικές" "διαβεβαιώσεις" είχαν δοθεί θεωρητικοποιημένες με την μαρξίζουσα φιλισταϊκή "απόρριψη του Λαϊκομετωπισμού", αλλά και χειροπιαστές με την πλήρη πια αποκοπή των κομμουνιστών του ΚΚΕ από τη λαϊκή όσμωση, σε αποστειρωμένες παρελάσεις. Μιλάμε για εχθρότητα και ανθρωποδιώκτη (και επομένως τι να ασχοληθώ με τους συγκεκριμένους χαρακτηρισμούς; εδώ έχουμε σφάλμα γενικότερης νοοτροπίας).
ΠΡΟΣΟΧΗ:
Καθόλου δεν καταλογίζω προθέσεις αλλά έτσι συνέβησαν τα πράγματα, κατά λάθος, λόγω εμμονών, φοβίας, ή μήπως λόγω σοβρών άλλων πραγμάτων και πληροφοριών που εγώ δεν μπορώ να γνωρίζω; δεν ξέρω και δεν ενδιαφέρει τελικά.
Η μοναδική φορά που φάνηκε το ενδεχόμενο λαϊκής όσμωσης και πρακτικής έναυσης της ανυπακοής, προβοκαρίστηκε άμεσα τότε στο σύνταγμα, όπου είχαμε και το νεκρό κομμουνιστή. Ωστόσο ήταν "πισ οφ κέικ" να προβοκάρεις ένα τέτοιο σφιχτάντερο και παρωπιδικό ΚΚΕ, που κινήθηκε τόσο άγαρμπα, σαν να μην είχε πια ιδέα πως κινούνται τα πράγματα στον μη ελεγχόμενο και μη αποστειρωμένο οσμωτικό πεδίο! Κρίμα.
Φίλε Гриша,
Εγώ καταλαβαίνω πολύ καλά. Εσύ δεν καταλαβαίνεις, αν και το έχουμε ξεφτιλίσει στη συζήτηση το θέμα, τη δική μου οπτική γωνία. Είναι αυτή:
Όπως κι αν έχουν τα πράγματα, η ταχτική τών σοσιαλδημοκρατών απέναντι στο νέο ηγέτη [Σημ. Συντ.: στον παπα-Γκαπόν] έχει χαραχτεί από μόνη της: χρειάζεται προσεχτική, επιφυλαχτική, δύσπιστη στάση απέναντι σε έναν ζουμπατοφικό.[*] Εν πάση περιπτώσει χρειάζεται δραστήρια συμμετοχή στο ανεβασμένο απεργιακό κίνημα (έστω κι αν το ξεσήκωσε ένας ζουμπατοφικός), χρειάζεται εντατικό κήρυγμα των σοσιαλδημοκρατικών αντιλήψεων και συνθημάτων. Αυτή την ταχτική ακολούθησαν, όπως φαίνεται από τα γράμματα που παραθέσαμε πιο πάνω, και οι σύντροφοί μας της επιτροπής Πετρούπολης του ΣΔΕΚΡ. Όσο «έξυπνα» κι αν ήταν τα σχέδια της αντιδραστικής κλίκας τής αυλής, η πραγματικότητα της ταξικής πάλης και της πολιτικής διαμαρτυρίας τών προλετάριων, σαν πρωτοπορίας όλου τού λαού, αποδείχτηκε πολύ πιο έξυπνη. Είναι γεγονός πως τα αστυνομικά και στρατιωτικά σχέδια στράφηκαν ενάντια στην κυβέρνηση, πως από το ζουμπατοφισμό, σαν από μικρή αφορμή, ξεπήδησε ένα πλατύ, μεγάλο, πανρωσικό επαναστατικό κίνημα. Η επαναστατική ενέργεια και το επαναστατικό ένστικτο της εργατικής τάξης ξέσπασαν με ακατάσχετη δύναμη, παρά τα διάφορα τεχνάσματα και τις διάφορες πανουργίες τής αστυνομίας.
[*] Ζουμπάτοφ, Σ. Β. (1864 – 1917) — συνταγματάρχης χωροφυλακής, εμπνευστής και οργανωτής τού «αστυνομικού σοσιαλισμού» («ζουμπατοφισμού»). Στα 1890 – 1900 διορίστηκε διοικητής τής οχράνας τής Μόσχα, όπου οργάνωσε ένα πλατύ δίχτυ πολιτικής παρακολούθησης, δημιούργησε το λεγόμενο «ευκίνητο αστυνομικό απόσπασμα» για να καταπολεμήσει τις επαναστατικές οργανώσεις· το 1902 έγινε διοικητής τού ειδικού τμήματος της αστυνομικής διεύθυνσης. Στα 1901 – 1903 οργάνωσε διάφορες αστυνομικές εργατικές ενώσεις, το «Σύλλογο αλληλοβοήθειας των εργατών μηχανουργίας» στη Μόσχα, «Συνέλευση των ρώσων εργοστασιακών εργατών τής Πετρούπολης» κ. ά. που είχαν σκοπό να αποτραβήξουν τους εργάτες από την επαναστατική πάλη. Μετά τη χρεοκοπία τής προβοκατόρικης πολιτικής του απολύθηκε από την υπηρεσία και αποσύρθηκε από την πολιτική δράση. Τις πρώτες μέρες τής επανάστασης του Φλεβάρη τού 1917 αυτοκτόνησε.
*****
Τα παραπάνω είναι λόγια τού Λένιν (οι πληροφορίες τού αστερίσκου είναι τού επιμελητή τής έκδοσης των Απάντων τού Λένιν από τη Σύγχρονη Εποχή). Πού αναφέρονται; Στα επαναστατικά γεγονότα στην Πετρούπολη τον Ιανουάριο του 1905, που είχαν σαν αποκορύφωμα τη Ματωμένη Κυριακή. Το τι έγινε τότε, το ξέρεις. Το τι ήταν ο παπά Γκαπόν κι αυτό το ξέρεις. Όπως το ήξερε κι ο Λένιν. Παρ’ όλα αυτά λέει καθαρά και ξάστερα: ακόμα κι αν έχουμε να κάνουμε με έναν πράκτορα, εμείς παρεμβαίνουμε στα γεγονότα που ξεκίνησε αυτός, με σκοπό να τα εκτρέψουμε προς κατευθύνσεις και εξελίξεις που θα υπηρετήσουν τις δικές μας επιδιώξεις!
Τώρα, κάνε τις αντικαταστάσεις:
1) Όπου «παπά Γκαπόν» = Τσίπρας
2) Όπου «ανεβασμένο απεργιακό κίνημα» (μαζί με τις διαδηλώσεις που το συνόδευαν με κορυφαία εκείνη τής Ματωμένης Κυριακής) = δημοψήφισμα
Αυτό είναι το σκεπτικό μου και κατεβάζω για μάρτυρα τον Βλαδίμηρο (ένας είναι, αλλά κάνει για εκατό).
Πώς είπαμε ότι λένε τους δικούς σου μάρτυρες; Κουτσούμπα, Παφίλη και Λουκά; Είσαι σοβαρός; ;-) :-)
Τα λέμε
Παλι ανακατεβει το Βλαδιμηρο ο λεφτ......Σε εντελως μα εντελως ανομοιες συνθηκες και καταστασεις.........Και υστερα το ΚΚΕ ειναι το αναχρονιστικο.....Εχει απαντησει πολυ πιο καταλληλα ο Μπογιοπουλος σε κατι τετοιες συγκρισεις και με πολυ ωραια παραδειγματα.Φιλε πικαπα τι εννοεις δεν εβαλε το χερι του στη φωτια;Μην μου πεις οτι επρεπε να καταλαβει την βουλη;;;Και σε ποια οσμωση δεν πηρε μερος;Των αγανακτισμενων;;;Και δεν μου λες αυτοι που πηραν μερος στην οσμωση τι καλο εφεραν στο κινημα;;;Μηπως εκαναν πολυ περισσοτερο κακο τελικα;;;Ενα εντελως κατευθηνομενο κινημα που οποιοι πηγαν να το εκμεταλευθουν τελικα εγιναν οι εκμεταλευομενοι.....Ενα κινημα που εχθρευοταν καθε ταξικη και πολιτικη αναφορα(τυχαιο δεν νομιζω....)Ενα κινημα του να καει το μπουρδελο και οι 300 που ειναι ολοι ιδιοι.....Βουτηρο στο ψωμι απατεωνων-φασιστων-σοσιαλοδημοκρατων!Που δεν δεχοταν κομματικες σημαιες η σημαιες του ΠΑΜΕ.Να παει το ΚΚΕ εκει να γινει η χαρα του καθε προβοκατορα,του καθε μπαχαλακη,του καθε φασιστα,του καθε μπερδεμενου που θα οδηγουσαν τα πραγματα σε τραγικες καταστασεις και φυσικα μετα υπαιτιο θα ηταν το ΚΚΕ αφου οι μηχανισμοι προπαγανδας θα το παρουσιαζαν οπως αυτοι γουσταραν....Δεν λεω πως δεν υπηρχε και κοσμος που προσπαθησε να κατευθηνει αυτο το απολιτικ(αρα ελεγχομενο)κινημα σε αντικαπιταλιστικη κατευθηνση με καλες προθεσεις.Αλλα η πραγματικοτητα εδειξε πως πιαστηκαν κοροιδα δινοταν και αλλοθι σε αυτους που δημιουργησαν αυτο το συνοθυλευμα παρουσιαζοντας το πολυσυλλεκτικο.
Kοιτα τι μου απανταει ρε δε το πιστευω !
Εγω του γραφω για το δημοψηφισμα πολυ συγκεκριμενα πραγματα τα οποια κατα την ταπεινη μου αποψη αποδεικνυουν οτι ηταν εξαρχης πλαστο και παραλληλα αποδομουν 100% τα περι "αντικειμενικης προδοσιας" του ΚΚΕ που ισχυριζεται.Κι αυτος αντι απαντησης (ξανα) ποσταρει το αποσπασμα του Λενιν το οποιο ο οπως ο ιδιος λεει ξεφτιλισε στη συζητηση σε αλλο μπλογκ!
Γιαυτο κι εγω φιλε Λεφτ σε προτρεπω να ακολουθησεις τη συμβουλη του Εurigena οπως τη διατυπωνει στη τελευταια παραγραφο σχολιου του στο σφυροδρεπανο:
4) Βραδινή προσευχή και δημόσια εξομολόγηση: "είμαι απλά ένας άνθρωπος, δεν τα ξέρω .ολα, ξέρω να ζητάω συγγνώμη, ξέρω να σέβομαι την αλήθεια του άλλου, ξέρω να παραδέχομαι το δικό μου λάθος και παραδέχομαι πως είπα ψέμματα"...
Φίλε μου Гриша,
Τόσο το δημοψήφισμα όσο και τα γεγονότα τής Πετρούπολης του 1905 ταιριάζουν φούστα-μπλούζα στο γενικό τους πλαίσιο, όπως το περιέγραψε όχι με πολύ ακρίβεια ως προς τα γεγονότα αλλά πάντως ικανοποιητικά ο Σφυροδρέπανος χωρίς βέβαια να καταλαβαίνει σε τι λούμπα πέφτει:
Το πρόβλημα δεν είναι (ότι απαξιώνουμε) το αυθόρμητο κι οτιδήποτε δεν ελέγχουμε εξ αρχής. Αλλά (να αποφύγουμε) ό,τι ελέγχει πλήρως ο ταξικός αντίπαλος και μας το πλασάρει σα δόλωμα, για να τσιμπήσουμε.
Ε, όταν ο Βλαδίμηρος έλεγε «τι κι αν την πρωτοβουλία την είχε ένας ζουμπατοφικός; μπαίνουμε μέσα και τα κάνουμε όλα μπουρδέλο κατά πώς θέλουμε εμείς!», σκέψου τι καντήλια θα έριχνε στο πολίτμπιρό σας για τη γραμμή «άκυρο – λευκό – αποχή» από το δημοψήφισμα (όπου την πρωτοβουλία την είχε ένας τσιπρικός, με απώτερο σκοπό μάλιστα να του κάτσει το ΝΑΙ ή το πολύ-πολύ ένα αναιμικό ΟΧΙ τής τάξης τού 50,7%!!!).
Δεν πείθομαι βέβαια ότι δεν καταλαβαίνεις αυτή τη στοιχειώδη πολιτική λογική. Αλλά, αφού έχεις αγοράσει την ιδέα πως ό,τι μαλακία και να κάνει «το Κόμμα», την υπερασπιζόμαστε μέχρι να την αποκηρύξει κάποιο Συνέδριο, καταλαβαίνω. Η πλάκα είναι ότι δεν καταλαβαίνω μόνο εγώ. Καταλαβαίνουν μέχρι και τα παιδιά τού Γυμνασίου...
Άστον τον καημένο τον Eriugena για την ώρα. Είναι προφανές ότι η περσινή πανωλεθρία τον αποσυντόνισε και δεν ξέρει τι λέει. Ας ελπίσουμε να συνέλθει κάποια στιγμή...
Τα λέμε
Tωρα με ποια λογικη στη θεση των μεγαλων απεργιακων κινητοποιησεων και των μαχων στα οδοφραγματα του 1905 μπορει καποιος να βαλει το δημοψηφισμα οποιος το καταλαβαινει ας μου το εξηγησει κι εμενα..Αλλα καπως ετσι μπορει να βαλει στη θεση του Λενιν τον Π.Παπακωνσταντινου...Ευκολα...
Κατα τ αλλα:
"Θα μπορεσει αραγε η σοσιαλδημοκρατια να κυριαρχησει πανω σ αυτο το αυθορμητο κινημα;-διερωτιονταν ανησυχα οι συντροφοι μας της Πετρουπολης,βλεποντας την ακατασχετα γοργη αναπτυξη της γενικης απεργιας που ειχε αγκαλιασει εξαιρετικα πλατια στρωματα του προλεταριατου, βλεποντας την ακαταγωνιστη επιροη του Γκαπον πανω σε τοσο καθυστερημενες μαζες που θα μπορουσαν να παρασυρθουν και απο ενα προβοκατορα.Και οι σοσιαλδημοκρατες οχι μονο δεν υποστηριξαν τις αφελεις αυταπατες σχετικα με τη δυνατοτητα ενος ειρηνικου διαβηματος,αλλα και αντιταχθηκαν στον Γκαπον,υπερασπισαν ανοιχτα ολες τις αποψεις τους και ολη την ταχτικη τους.Και η ιστορια που οι εργατικες μαζες δημιουργουσαν χωρις την σοσιαλδημοκρατια,επιβεβαιωσε την ορθοτητα αυτων των αποψεων και αυτης της ταχτικης.Η λογικη της ταξικης θεσης του προλεταριατου αποδειχτηκε πιο ισχυρη απο τα λαθη ,τις αφελειες και τις αυταπατες του Γκαπον."
(Απαντα,τομ.9,εκδοσεις/Σ.Εποχη)
Φίλε Гриша,
Με καμία λογική «στη θεση των μεγαλων απεργιακων κινητοποιησεων και των μαχων στα οδοφραγματα του 1905 μπορει καποιος να βαλει το δημοψηφισμα»! Θα αφήσει και τα δύο γεγονότα στη θέση τους, στη χρονικότητά τους και στις ιδιαίτερες συνθήκες που χαρακτήριζαν το καθένα. Αλλά θα ερευνήσει για τυχόν αναλογίες. Δεν θα κουραστεί να τις βρει:
Όπως ο φουκαράς ο Βλαδίμηρος έλεγε τότε στους δικούς του «άσχετα αν την πρωτοβουλία την είχε ένας ζουμπατοφικός, πολύ καλά κάναμε και μπερδευτήκαμε στα πόδια του γιατί μόνο εμπλεκόμενοι θα μπορούσαμε να τον μπυρδουκλώσουμε», έτσι και όλοι όσοι πιστεύαμε ότι δεν έπρεπε να βγάλετε την ουρά σας απ’ έξω για να μη μολυνθεί (πολλοί από τους οποίους ήταν δικοί σας οπαδοί και ψηφοφόροι που αψήφισαν τη θεόστραβη γραμμή τού ΠΓ) είμαστε της γνώμης ότι η παρουσία σας στο στρατόπεδο του ΟΧΙ θα έκανε ακόμα πιο καθαρό ποιο πρέπει να είναι το νόημα της αρνητικής ψήφου και, επιπλέον και καθόλου αμελητέο, θα έδινε το δικαίωμα στο ΚΚΕ να καταγγέλλει τώρα τον ΣΥΡΙΖΑ όχι ως θεατής τής κερκίδας, αλλά ως συμπαίκτης τού λαού στο ΟΧΙ. Και αφήνω απ’ έξω το γεγονός ότι το 61,3% θα ήταν ένα στρογγυλό και ακόμα πιο χορταστικό 64%!
Το απόσπασμα του Λένιν γιατί το έβαλες; Σας πρότεινε κανείς να συμμετέχετε στο ΟΧΙ, υιοθετώντας την αφήγηση του ΣΥΡΙΖΑ; Το αντίθετο σας λέγαμε και σας λέμε: Μπείτε μέσα για να σκεπάσουμε ακόμα πιο πολύ την αφήγηση του ΣΥΡΙΖΑ και βάζοντας τη δική μας σφραγίδα! Αυτό που έλεγε ο Λένιν δηλαδή τότε στους δικούς του!
Φίλε μου, δεν νομίζω να έχει πάρει η ηγεσία σας πιο ηλίθια απόφαση σε όλη τη μεταπολίτευση! Και ευτυχώς που η βάση σας την έγραψε στα παλιά της τα παπούτσια και έβαλε κι εκείνη το μερίδιό της σ’ αυτό το 61,3%, σώζοντας την τιμή τού ΚΚΕ από την κατρακύλα στην οποία το οδήγησαν οι 63 ανεγκέφαλοι (ανάμεσα στους οποίους σίγουρα θα υπήρχαν και κάποιοι πιο ανοιχτόμυαλοι, όχι όμως και αρκετά γενναίοι για να εκφράσουν τη διαφωνία τους...).
Τα λέμε
Φιλε Λεφτ,
Αστο καλυτερα γιατι δε βγαινουν οι ρημαδες οι αναλογιες.Ας γινοντουσαν ή ας γινουν αυριο εργατικες κινητοποιησεις και απεργιες και ξερεις πολυ καλα οτι το ΚΚΕ θα ειναι εκει οπως επισης ξερεις οταν μια απεργια αποφασιζεται οχι απο δυναμεις του ΠΑΜΕ ,το ιδιο το ΠΑΜΕ μονο του σωζει πολλες φορες την κατασταση.Αλλα συνεχιζεις να επιμενεις με το ψευτοδημοψηφισμα οταν πλεον εχουν δει και οι τυφλοι..Και εδω μεσα σαυτο το blog δε βλεπω και κανεναν να υποστηριζει πλεον την απατη εκτος απο σενα.
Γιατι εβαλα το αποσπασμα;Tο εβαλα φιλε γιατι ελεγε "υπερασπισαν ανοιχτα ολες τις αποψεις τους και ολη την ταχτικη τους"
Aλλα εσυ θυμαμαι πως εγραφες στο σφυροδρεπανο οτι οταν το ΚΚΕ αποπειραθηκε να "παει πλατεια" εμφανιστηκε σαν τον Μωυση με τις δεκα εντολες.Ή μηπως δε θυμαμαι καλα;
Παρε ομως και ενα αποσπασμα Αλεκας απο αλλη αφορμη που ομως σχετιζεται με το θεμα μας:
Τι λέει ο Μαρξ για το 1830 και το 1848. Λέει "το θέμα δεν είναι μόνο οι επαναστάτες να έχουν κάποιες διεκδικήσεις, ενώ οι δημοκράτες μικροαστοί θέλουν να αποτελειώσουν την επανάσταση -την αστική εννοεί- όσο πιο γρήγορα με την πραγματοποίηση ορισμένων διεκδικήσεων. Συμφέρον δικό μας είναι να κάνουμε την επανάσταση διαρκή ώσπου να κατακτηθεί η εξουσία από το προλεταριάτο, όχι μονάχα σε μία χώρα αλλά σε όλες τις κυρίαρχες χώρες του κόσμου. Οχι απλά αλλαγή ατομικής ιδιοκτησίας αλλά κατάργηση των τάξεων".
Η σύνδεση της στιγμής
Ποια πρέπει να είναι η στάση του προλεταριάτου απέναντι στους μικροαστούς. "Οσο θα συνεχίζονται οι σημερινές συνθήκες, όπου καταπιέζονται επίσης και οι μικροαστοί δημοκράτες -στο διάστημα της υπεροχής αυτών των τάξεων, της αστικής και των μικροαστών- οι δημοκράτες μικροαστοί τείνουν το χέρι στο προλεταριάτο για τη δημιουργία μεγάλου κόμματος αντιπολίτευσης, να μπλέξουν τους εργάτες σε μια κομματική οργάνωση υπέρ των μικροαστών και κατά του προλεταριάτου. Μια τέτοια συνένωση σε βάρος του προλεταριάτου θέλουν, γι' αυτό οι επαναστάτες χρειάζονται μια ανεξάρτητη μυστική οργάνωση και μια ανοιχτή πλάι στους επίσημους δημοκράτες".
Ανεξαρτησία των θέσεων του προλεταριάτου. Τότε δεν υπήρχε Κομμουνιστικό Κόμμα, ούτε καν επεξεργασία. Τότε έγινε η Α' Διεθνής, η ένωση των εργατών. Αλλά Κόμμα, Κομμουνιστικό σε εθνικό επίπεδο, δεν υπήρχε. Και μιλάει ο Μαρξ. Το λέω γιατί τώρα όλοι οι οπορτουνιστές είναι μαρξιστές, εμφανίζονται ως μαρξιστές. Και λένε αυτά τα είπε ο Μαρξ για την αστική επανάσταση.
Δεύτερον, λέει ο Μαρξ: "Δε χρειάζεται καμία συνένωση στην πάλη κατά του κοινού αντιπάλου. Συμπίπτουν αντικειμενικά και πρόκειται για σύνδεση της στιγμής".
Προσέξτε τι λέμε εμείς. Μέσα στην πάλη, σύντροφοι, συμπίπτουν αντικειμενικά τα αιτήματα, μπορεί να συμπέσουν και με άλλων κομμάτων για ένα ζήτημα. Για τη σύμβαση, για κείνο, για το άλλο, μπορεί να συμπέσεις και με άλλα κόμματα, μικροαστικά κτλ. πάνω σε ορισμένα αιτήματα.
Ο Μαρξ τότε έλεγε "αντικειμενικά συμπίπτεις". Και είναι σύνδεση της στιγμής. "Στις μελλοντικές συγκρούσεις, οι εργάτες θα υποχρεωθούν να κατακτήσουν τη νίκη με το θάρρος τους, ενώ οι μικροαστοί (για τους μικροαστούς τώρα, όχι για την αστική τάξη) σε όλο το διάστημα θα συμπεριφέρονται διστακτικά και συμβιβαστικά για να σφετεριστούν τη νίκη του αγώνα, για να προλάβουν τις δήθεν ακρότητες. Οι εργάτες να αντιδράσουν στον αστικό κατευνασμό, να πάρουν τις πιο υψηλές μορφές πάλης στην καθοδήγησή τους. Πλάι στις διεκδικήσεις των αστών να έχουν τις δικές τους διεκδικήσεις. Να ζητούν εγγυήσεις για τους εργάτες μόλις οι μικροαστοί πάρουν την εξουσία".
Βέβαια, οι μικροαστοί εκείνης της περιόδου δεν ήταν ακριβώς όπως είναι σήμερα, που συμπιέζονται από τα μονοπώλια κτλ. Ηταν μεσαία στρώματα πολύ κοντά στην αστική τάξη. Αλλά, την ιδέα να δείτε...
(ΣYNEXIZETAI)
(ΣΥΝΕΧΕΙΑ)
Η αυτοτελής πάλη της εργατικής τάξης
"Εν ανάγκη και με τη βία να ζητήσουν εγγυήσεις και να μην παρασυρθούν από τη μέθη της νίκης. Οι δυσπιστίες τους να είναι απέναντι και στο αντιδραστικό και στο μικροαστικό δημοκρατικό κόμμα", γιατί όντως υπήρχε και η πιο αντιδραστική τάση και η πιο δημοκρατική, με την έννοια της αστικής δημοκρατίας.
"Γι' αυτό οι εργάτες πρέπει να είναι οργανωμένοι και οπλισμένοι. Οι εργάτες να αντιδράσουν στην αναβίωση της παλιάς εργατικής πολιτοφυλακής που ήταν κατά των εργατών. Εκεί που δεν μπορεί να γίνει, πρέπει οι εργάτες να οργανωθούν ανεξάρτητα ως προλεταριακή φρουρά, με αρχηγούς εκλεγμένους από τους ίδιους και τα δικά τους επιτελεία. Να μπουν κάτω από τις διαταγές όχι της κρατικής εξουσίας αλλά των επαναστατικών δημοτικών και κοινοτικών συμβουλίων που θα έχουν επιβάλλει οι εργάτες. Εκεί όπου θα απασχολούνται οι εργάτες για λογαριασμό του κράτους πρέπει να επιβάλλουν τον εξοπλισμό τους και την οργάνωσή τους σε ένα ιδιαίτερο σώμα με αρχηγούς εκλεγμένους από τους ίδιους ή ως τμήμα της προλεταριακής φρουράς".
[.........]
Βλέπετε εδώ τι λέει ο Μαρξ, που δε μιλάει για σοσιαλιστική επανάσταση. Κρατείστε τα όπλα, μην τα δώσετε, να είστε εξοπλισμένοι. Πού; Σε συνθήκες που η αστική τάξη παλεύει να ολοκληρώσει τη νίκη της. Σήμερα τι πρέπει να κάνουμε εμείς; Να πάμε να τα ακουμπήσουμε στην αστική τάξη που έχει πλήρως αντιδραστικοποιηθεί;
Δημοσίευση σχολίου