Σάββατο, 15 Νοεμβρίου 2014

Θέλουν οι φιλελέδες να κρύψουν το κρύψιμό τους και γελάνε μέχρι και οι νεοφώτιστες πουτάνες, επειδή καταλαβαίνουν ότι ακόμα κι εκείνες ξέρουν να κρύβονται καλύτερα!




Εξανέστησαν από ιερή αγανάκτηση οι φιλελέδες ιδιοκτήτες τού οίκου roides.wordpress.com με τη χθεσινή ανάρτησή μας. Και ξαναβγήκαν στα κάγκελα να διαμαρτυρηθούν μέσω σχολίων. Τι το ήθελαν, οι καημένοι; Ό,τι δεν είχε φανεί από την ανάρτησή τους που σχολιάσαμε, κατάφεραν, τα ‘‘θηρία’’, να το αποκαλύψουν στα ψιλά γράμματά τους. Είναι αυτό που έλεγα πρόσφατα για κάποιον άλλον ‘‘αστέρα’’, προφανώς ομόσταβλό τους. Τώρα το τροποποιώ για να το φέρω στα μέτρα τών σημερινών φιλελέδων: «Μερικές φορές, το καλύτερο που έχεις να κάνεις, για να ξεδοντιάζεις τους αντικομμουνιστές που φοράνε αριστερό προσωπείο, είναι απλώς να τους δίνεις το λόγο!» Και το κάνω πράξη, μεταφέροντας εδώ ένα μέρος από το διάλογο που διαμείφθηκε χθες στο διαδικτυακό προπύργιο του αστικού φιλελευθερισμού μεταξύ τών ακοίμητων φρουρών του από «κάθε ολοκληρωτισμό οποθενδήποτε και αν προέρχεται» (εκτός κι αν πρόκειται για τον ολοκληρωτισμό τής καθεστηκυίας τάξεως, εννοείται αυτό) και μιας αναγνώστριάς τους, χαρακτηριστικό δείγμα από το νοήμον κενό που συχνάζει εκεί:

Θέκλα Φακλάνα-σεκσολόγος says:
14/11/2014 στις 9:18 μμ

Σας υβρίζει ο Λέφτιος 700 παρακαλώ επιληφθείτε.

Po says:
14/11/2014 στις 9:42 μμ

Για να μας υβρίζει, αν μας υβρίζει, σημαίνει ότι έχει συγκεκριμένη απάντηση στη συγκεκριμένη ερώτηση/απορία.
Δηλαδή, τα ιδρύματα κάποιος θα είχε μεριμνήσει για τη φύλαξή τους, αν δεν τα φρουρούσε αστυνομία.
Δεν θα μας ύβριζεν αδίκως το λέφτιο αγόρι.
Δεν χαρακτηρίζει αυτό το αγόρι ανθρώπους αδίκως πριν απαντήσει σε ερώτημά τους.
Έχει αρχές το λέφτιο αγόρι.
Δεν είναι αεραμπανά!

Δεσποινής Θέκλα, κάτσε καλά!

Θέκλα Φακλάνα-σεκσολόγος says:
14/11/2014 στις 10:55 μμ

Σας ηθέλει εραστάς της βίας των ΜΑΤ.
Δεν το ημπορώ το άδικο.
Ξιφουλκήσατε πλιζ.

laskaratos says:
14/11/2014 στις 11:16 μμ

Αγαπητή σεξολόγα,
έχετε δίκιο ο αριστερός επιθεωρητής της μπλογκόσφαιρας υπονοεί πως εγκρίνουμε την αστυνομική βία.
Είναι αυτονόητο σε όποιον στοιχειωδώς μας παρακολουθεί πως την καταδικάζουμε απερίφραστα, ειδικά όταν στρέφεται με σκληρότητα κατά ειρηνικών διαδηλωτών.
Νομίζω πως ο εν λόγω οφείλει να στρέψει τα βέλη του προς το κόμμα που κάνει συστηματικά το κορόιδο για τις σχέσεις αστυνομικών-Χ.Α. (ούτε τη σχετική έκθεση του ευρωπαίου επιτρόπου Νιλς Μούιζνιεκ δεν έφερε ποτέ στη Βουλή) και του οποίου ο αρχηγός έχει δηλώσει πως οι ένστολοι έχουν “κοινωνική υπεραξία”.

Μόλις χτες στη Βουλή το ΚΚΕ και ο ΣΥΡΙΖΑ, μετά τη δικαστική ετυμηγορία για τη Μανολάδα, υποστήριξαν με πάθος τα μισθολογικά αιτήματα των δικαστικών, που κερνάνε και πίνουν, και δεν έχουν βρει μισή λέξη για να καταδικάσουν την αθώωση του ναζιστή Barba rossa και των συν αυτώ μελών των Ταγμάτων Εφόδου, για τους οποίους τα ενοχοποιητικά στοιχεία (βίντεο) ήταν ακαταμάχητα.

Για το ρητορικό ερώτημα του θλιβερού Ροΐδη, για το οποίο και υποθέτει εξ ίσου ρητορικά ότι έχουμε την απάντηση (ποιος είναι αυτός ο κάποιος που «θα είχε μεριμνήσει για τη φύλαξή τους, [= των Πανεπιστημίων] αν δεν τα φρουρούσε αστυνομία», δεν χρειάζεται να πω πολλά. Ούτε καν δικά μου! Ας δώσω το λόγο στο χθεσινό κύριο άρθρο τών Νέων (των Νέων!). Παρά τα ορέα που περιλαμβάνει, αρκεί και με το παραπάνω για να κατεδαφίσει αυτόν τον απίθανο τύπο, ο οποίος είχε κάποτε το θράσος να μου γράψει εδώ, στη μοναδική, αν θυμάμαι καλά, επίσκεψή του, «κι εμείς αριστεροί είμαστε»!!!


ΤΑ ΝΕΑ έχουν εκφράσει —σε πλείστες όσες περιπτώσεις— την κοινή πεποίθηση ότι δεν πρέπει να αφήνονται οι δυναμικές μειοψηφίες να ηγεμονεύουν στα ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα. Όμως οι ακραίοι δεν αντιμετωπίζονται με ακραίες λογικές —και το ιδιότυπο «λοκάουτ» που επέβαλε η πρυτανική Αρχή στο Πανεπιστήμιο Αθηνών με τη συνδρομή τών ΜΑΤ ήταν ακριβώς ένα δείγμα ακραίας λογικής...

Ο νόμος είναι σαφής —επιβάλλει την επέμβαση της Αστυνομίας όταν διαπράττονται αδικήματα μέσα στα Πανεπιστήμια. Δεν πρέπει επομένως να φτάσουμε από την καθολική άρνηση προηγούμενων πρυτάνεων να καλέσουν την Αστυνομία στην προληπτική κλήση της χωρίς να έχει προηγηθεί το παραμικρό. Απαιτείται κοινή λογική!

Περνάμε τώρα στον έτερο Διόσκουρο, τον Λασκαράτο. Τον μαιτρ (τρόπος τού εκφράζεσθαι) της αντιδραστικής και μαύρης προπαγάνδας, αλλά, φευ, μέσω των πιο ξεπερασμένων μεθόδων τής χονδροειδούς κοπτοραπτικής, της ανάμιξης των πάντων σε ένα μίξερ και της προκρούστειας ταύτισης των αντιθέτων —π.χ., τών οφθαλμών τού λαγού με τα μάτια τής ηλεκτρικής κουζίνας επί τη βάσει τού κοινού τους κυκλικού σχήματος!

Τι μας είπε τούτος εδώ (οι αντικληρικαλιστικές ιερεμιάδες τού οποίου συχνά μού δίνουν την εντύπωση ότι πρόκειται για αδίκως αποσχηματισθέντα μητροπολίτη); Αυτός κι αν μας είπε ορέα πράγματα!

Μας είπε ότι γενικά «καταδικάζουν απερίφραστα» την αστυνομική βία, «ειδικά όταν στρέφεται με σκληρότητα κατά ειρηνικών διαδηλωτών»!

Είδατε εσείς καμία όχι απερίφραστη, αλλά έστω ψιθυριστή καταδίκη τής αστυνομικής βίας στην ανάρτηση του συνεταίρου του στην επιχείρηση «ούτε ψωμί ούτε νερό σε ό,τι αριστερό»; Να μου την πείτε κι εμένα που είμαι μύωψ και ίσως γι’ αυτό δεν τη βλέπω.

Έπιασαν τα αυτιά σας καμία στεντόρεια κραυγή διαμαρτυρίας, ειδικά για το ξύλο που έφαγαν φοιτητές απλώς και μόνο επειδή ήθελαν να μπουν στη σχολή τους ή επειδή μιλούσαν στα κινητά σε ποιο μπαράκι θα πάνε μετά τη διαδήλωση (και ένας φωτορεπόρτερ που έβγαζε το ψωμί του); Όχι! Δεν ήταν ειρηνικοί διαδηλωτές αυτοί; Ήταν τζιχαντιστές που έκοβαν κεφάλια;

Και εδώ, βέβαια, γεννάται και το εξής ερώτημα (το επισήμαναν και δύο σχολιαστές στην προηγούμενη ανάρτηση):

Τι εννοεί ο ποιητής (τόσο ορατών πραγμάτων που σου βγαίνει το μάτι) όταν κάνει λόγο για «ειρηνικούς διαδηλωτές», για την υπεράσπιση των οποίων, υποτίθεται, είναι έτοιμοι, ο Ροΐδης κι αυτός, να πέσουν μέχρις ενός; Μπορεί να μας το κάνει πιο λιανά; Και τι προβλέπει το καταστατικό τού roides.wordpress.com για όσους διαδηλωτές δεν είναι, κατά τα φιλελέδικα μυαλά τους, και «τόσο ειρηνικοί»; Μήπως την υλοποίηση αυτού που φώναζαν οι ΜΑΤατζήδες κατά τις εφόδους τους στη Στουρνάρη: «γαμήστε τους!»;

Δεν μας τα διευκρίνισε όλα αυτά ο αξιολύπητος Λασκαράτος. Αντίθετα, κατά τη συνήθειά του ανακάτεψε (το μίξερ που λέγαμε!) την κοινοβουλευτική Αριστερά, δηλαδή το ΚΚΕ και τον ΣΥΡΙΖΑ (βλέπετε, σύντροφοι; το ίδιο και αδιακρίτως μάς βαράει η αντίδραση!), επειδή «υποστήριξαν με πάθος τα μισθολογικά αιτήματα των δικαστικών» και «δεν έχουν βρει μισή λέξη για να καταδικάσουν την αθώωση του ναζιστή Barba rossa και των συν αυτώ μελών των Ταγμάτων Εφόδου» (εδώ έχουμε την προκρούστεια ταύτιση). Θα μας βγει και πιο αντιφασίστας από τους εξ ορισμού και καταστατικά αντιφασίστες! Ποιος; Ο Λασκαράτος; Που αν τον είχαμε στον εμφύλιο σε στρατεύσιμη ηλικία, θα πολεμούσε πλάι-πλάι με τους ταγματασφαλίτες και τους δωσίλογους εναντίον τών «κουμμουνιστοσυμμοριτών» και υπέρ τής «Ελευθερίας» —αν δεν κατάφερνε να κρυφτεί σε κανένα λαγούμι για να μην τον επιστρατεύσουν ή σε κανένα Γενικό Επιτελείο για να τη βγάλει καθαρή...

Και παραπονέθηκε και για κάτι άλλο. Παραπονέθηκε επειδή ποτέ δεν φάγαμε τη φόλα τής δήθεν αριστερής ταυτότητάς τους και την αμφισβητούμε (αυτό υποδηλώνει η αναφορά του σε «αριστερό επιθεωρητή»). Ίσως κάποτε να πίστεψε ότι είμαστε από εκείνους τους αφελείς αριστερούς που τους έχουν για «δικούς μας» ή τους θεωρούν εν δυνάμει συνοδοιπόρους τής Αριστεράς. Εν δυνάμει συνοδοιπόροι τής Αριστεράς, οι Ροϊδολασκαράτοι! Ας γελάσω!

Άφησα τελευταία εκείνη την καημένη, τη Θέκλα. Ας πάω ντούκου. Ήδη τής ‘‘ψιθύρισα’’ μερικά ‘‘φωνήεντα’’ στο σχόλιο που άφησε στην προηγούμενη ανάρτησή μας. Κι έπειτα, μια και είναι γυναίκα, και μια και ορισμένοι θεωρούν το ιστολόγιο «μισογύνικο» και «σεξιστικό», ας το παίξω ‘‘καλός’’. Δεν μπορώ όμως να μη της πω κάτι:

Δεν είναι ότι τους «ηθέλουμε εραστάς της βίας των ΜΑΤ», βρε Θέκλα. Δεν είπαμε ότι αγαπούν τη βία, ελάχιστοι άνθρωποι την αγαπούν. Αλλά, να: Αν δεν υπάρχει άλλη λύση για την προάσπιση του δικού τους σκοπού, γίνονται κι αυτοί ‘‘κακοί σταλινικοί’’ και ασπάζονται το αξίωμα «ο σκοπός αγιάζει τα μέσα»... Μην κοιτάς που το καταδικάζουν. Το καταδικάζουν όταν πρόκειται για τους «άλλους», όχι για τους «δικούς τους»! Μη γίνεσαι κουτό! ;-) :-)



4 σχόλια:

LeftG700 είπε...

Διαβάζω στα Νέα (πρώτη είδηση αυτή τη στιγμή):

Επεκτείνεται και στα ομόφυλα ζευγάρια το Σύμφωνο Συμβίωσης

Την επέκταση του Συμφώνου Συμβίωσης και στα ομόφυλα ζευγάρια προβλέπει, μεταξύ άλλων, το νέο υπό διαμόρφωση οικογενειακό δίκαιο που αλλάζει ριζικά μετά από 31 χρόνια.
Σύμφωνα με την εισηγητική έκθεση του υπουργείου Δικαιοσύνης προς την νομοπαρασκευαστική επιτροπή, καθιερώνεται για πρώτη φορά το Σύμφωνο Συμβίωσης ομόφυλων ζευγαριών, ζήτημα για το οποίο η χώρα μας έχει επικριθεί από το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων.


Όλα για τους Ροϊδολασκαράτους δουλεύουν! :-) Νά τη η διακαιολογία για να ψηφίσουν ΝΔ/ΠΑΣΟΚ στις προσεχείς εκλογές! Είναι «τών δικαιωμάτων» τα παιδιά και πώς να μην επιβραβεύσουν μία τέτοια απόφαση; :-)

LeftG700 είπε...

@Διαφόρους και διάφορες Θέκλες, Μπούληδες, Φιλελεύθερους Μπούληδες και δεν συμμαζεύεται:


Όπως βλέπετε, τα καμάρια σας κούρνιασαν στη φωλιά τους και δεν λένε με τίποτε να βγουν στο τσαρδί τους για να υπερασπιστούν τον εαυτό τους και να με «συγυρίσουν». Εσείς τι κάνετε; Θα μείνετε με σταυρωμένα χέρια; Έτσι κάνουν οι (φιλελεύθεροι) φίλοι;

Ρε σεις! Ούτε για τα μπάζα δεν κάνετε!

G είπε...

Γιατι ρε λεφτ αυτο εδω "Είναι αυτονόητο σε όποιον στοιχειωδώς μας παρακολουθεί πως την καταδικάζουμε απερίφραστα, ειδικά όταν στρέφεται με σκληρότητα κατά ειρηνικών διαδηλωτών" τι σου λεει?

Με λιγα λογια μολις οι διαδηλωτες γινουν βιαιοι το κρατος εχει καθε δικιο να τους τσακιζει.
Αυτη η θεση ειναι παρομοια με το αρθρο του συνταγματος για την κατασταση πολιορκιας...Ελευθερια λογου εχουμε οσο αναμασαμε την κυριαρχη ιδεολογια μολις την αμφισβητισουμε μαζικα καταργειται το δικαιωμα λογου.Ελευθερια στο κατω κατω της γραφης για τους αστους ειναι η δικη τους κατασταση κυριαρχιας.Ο κυριαρχουμενος ειναι ανελευθερος μεν αλλα δεν εχει τα προσοντα για να ναι αριστος.Ειναι απλα οχλος.
Πιο ομορφα τα ειπε ο εκπροσοπος του Ντι Λινκε Γκαμπι Τσιμερ στην επετειο της πτωσης του τειχους του βερολινου..." Χαιρόμαστε, λοιπόν, γιατί με την πτώση του Τείχους κατέστη σαφής μια αντίφαση: Δεν μπορεί κανείς να οικοδομήσει καλύτερη κοινωνία τη στιγμή που προσπαθεί να επιβάλει τη βούληση των πολλών στο μεμονωμένο άτομο (...) δεν μπορεί να υπάρξει σοσιαλισμός χωρίς ελευθερία (...) οι κυβερνώντες έκαναν λάθος όταν πίστευαν ότι θα μπορούσαν να επιβάλουν πάση θυσία το σοσιαλισμό"

Τωρα η αποψη του μαρξισμου για την ελευθερια που προυποθετει τον αφανισμο των ταξεων ειναι μονο ελευθερια αυτοκαθορισμου και καταργιση της ελευθεριας ως κυριαρχιας πανω σε ανθρωπους.Αυτο στο μυαλο των αστων ειναι αναρχια με την στενη εννοια αντιπαραβαλομενη στην ταξη και το νομο και αναρχια με την πολιτικη εννοια εκει που αυτη ταυτιζεται λενινιστικα με το μαρξισμο.Ομως τι σκατα ελευθερια ειναι αυτη αν πρεπει εμεις ως αστοι να εργαζομαστε για να βγαζουμε το ψωμι μας?

G.
Δευτέρα, Νοεμβρίου 17, 2014 11:12:00 π.μ.

LeftG700 είπε...

Φίλε G,


Χωρίς να γίνω αναλυτικός όπως εσύ, το σημείο που επισημαίνεις το έθιξα. Αυτά είχα στο μυαλό μου όταν στάθηκα στην αναφορά τού φίλου μας σε «ειρηνικούς διαδηλωτές» και την ‘‘άγνωστη’’ (δηλαδή γνωστή) τύχη που επιφυλάσσει στους μη ειρηνικούς. Έμεινα όμως στα ‘‘χοντρά’’, κρίνοντας πως δεν αξίζει τον κόπο να κάνεις κανείς μαρξιστική ανάλυση με αφορμή έναν τόσο απροκάλυπτα καθεστωτικό λόγο.

ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ: Όπως είδες αντέγραψα το σχόλιό σου και το ξαναποστάρισα με το ψευδώνυμό σου αντί τού «Ανώνυμος». Θα σε παρακαλούσα, κάθε φορά που θα σχολιάζεις εδώ να μην παραλείπεις να το κάνεις εσύ (διάβασε το κειμενάκι που βρίσκεται πάνω από το πλαίσιο των σχολίων).


Τα λέμε