Παρασκευή 26 Ιουνίου 2015

Ψιλοκουίζ: Ήμουν με τον Αρκά. Μέχρι που ανέβασε αυτό:




Έχοντας υποστεί τον Δημήτρη Κουτσούμπα (φίλοι τού ΚΚΕ μην παίρνετε φωτιά: το λέω μόνο και μόνο για να εκφράσω την προσωπική μου άποψη σχετικά με τις ρητορικές του ικανότητες) και με το ένα πόδι στην έξοδο της Παρασκευής, δεν έχω περιθώριο για πολλά λόγια. So:

Χωρίς να ξέρω όλα τα ντεσού, έμαθα ότι κάποια σκίτσα τού Αρκά, που θεωρήθηκαν αντικυβερνητικά, ξεσήκωσαν θύελλα αγανακτισμένων σχολίων στο διαδίκτυο —από φίλους τού ΣΥΡΙΖΑ προφανώς—, σε μερικά από τα οποία κατηγορήθηκε μέχρι και για χρηματισμό(!) από διάφορα «κέντρα». Είδα τα επίμαχα σκίτσα και γέλασα: αν είχα το ταλέντο του στο σκιτσάρισμα, θα μπορούσα κάλλιστα να τα έχω κάνει εγώ. Έτσι, ο Αρκάς, που δεν έχω την παραμικρή ιδέα ποιος είναι, με κέρδισε ως σύμμαχο και συμπαραστάτη —αν και, για να τα λέμε όλα, ούτε που μου του ζήτησε ούτε που, υποθέτω, θα πετάξει τη σκούφια του από χαρά αν μάθει τη συμπαράστασή μου. Αλλά (νάτο πάλι αυτό το γαμημένο «αλλά»!):

Είδα πριν από λίγο την απάντησή του στις επιθέσεις που υπέστη. Είναι το σκίτσο που βλέπετε στην εικόνα πιο πάνω. Μου κόπηκε η σούπα. Όποιος και όποια δεν έχει τίποτε καλύτερο να κάνει και ψάχνει τρόπο να σκοτώσει την ώρα του, αν θέλει, ας παίξει στο κουίζ, προσπαθώντας να μαντέψει τι ήταν αυτό που μου την έκοψε.



1 σχόλιο:

dimK. είπε...

δημοψηφισμα λοιπον..
Αντε να μετρηθουμε λοιπον,να δουμε τι θα αποφασισει ο "περηφανος" ελληνικος λαος.
Τοσα χρονια δημοκρατια με αναθεση,φοβαμαι εχει κοιμισει τους παντες!
(οχι δεν ειμαι αισιοδοξος για το αποτελεσμα)