Πέμπτη 16 Ιουλίου 2015

Προς «αριστερούς ευρωπαϊστές», «αριστερούς ευρωκομμουνιστές» και τα παρόμοια: Ρε σεις, έναν (1!) τέτοιον έχετε στις τάξεις σας; Εμείς, κι ας μην είμαστε του χώρου, έχουμε!




Είναι ένας συνομιλητής μας εδώ, από παλιά, και κατά τα φαινόμενα παλιός τού χώρου σας, που μας άφησε χθες το εξής σχόλιο:

Ανανεωτικός κομμουνιστής είπε...

Η αλήθεια αγαπητέ μου είναι ότι τη Δευτέρα το πρωί κατέρρευσαν μια σειρά από συγκροτητικά στοιχεία του χώρου που ονομάστηκε σχηματικά «αριστερός ευρωκομμουνισμός»: ο λεγόμενος «αριστερός ευρωπαϊσμός», η αντίληψη για το κράτος (η οποία τράβαγε προς τα άκρα τις γνωστές Πουλαντζικές επεξεργασίες για τους θεσμούς και το κράτος ως πεδίο πάλης σε αντίθεση με τη λενινιστική εργαλειακή θεώρηση), και άλλα...

Τουλάχιστον εγώ, έχω την παρρησία να το ομολογήσω καθαρά.

Πρόκειται για κατάρρευση που μέσα μου μόνο με το 89-91 συγκρίνεται.

Μέχρι τώρα δεν τον έχετε. Γιατί παρόμοια ξεκάθαρη τοποθέτηση, παλικαρίσια, έντιμη και ευθεία, εγώ τουλάχιστον δεν έχω δει από κανένα σας, κι ας είναι πια ολοφάνερο πως έτσι έχουν τα πράγματα.

Αν δεν θέλετε να εξαερωθείτε σαν το οινόπνευμα που βάζαμε μικροί στις γρατζουνιές από τις ποδηλατάδες, φροντίστε να τον βρείτε! —πρώτα έναν και μετά κι άλλους. Μπορεί η βασική σας αφήγηση να κατέρρευσε σαν πύργος από τραπουλόχαρτα, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως ανάμεσά σας δεν εξακολουθούν να υπάρχουν άνθρωποι και ικανοί και έντιμοι που η Αριστερά τούς χρειάζεται!


ΥΓ Σχόλια κλειστά. Ξέρω ότι ο φίλος μας είναι σεμνός και δεν θέλει κουβέντες γι’ αυτόν. Του ζητώ συγγνώμη που τον έκανα πρωτοσέλιδο χωρίς να τον ρωτήσω, αλλά είναι για καλό σκοπό και πιστεύω ακράδαντα πως θα το αναγνωρίσει και γι’ αυτό θα δείξει κατανόηση.