Κυριακή 12 Ιουλίου 2015

Είναι νεκρός. Κι ωστόσο, μιλάει!




Προσερχόμενος στη σύνοδο κορυφής ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας δήλωσε:

Είμαι έτοιμος για έναν έντιμο συμβιβασμό. Το χρωστάμε στους πολίτες της Ευρώπης που θέλουν να τη δουν ενωμένη και όχι κατακερματισμένη. Μπορούμε να φτάσουμε σε συμβιβασμό σήμερα αν το θελήσουν όλα τα εμπλεκόμενα μέρη.

Αφού πρώτα, με την αυτοκτονική και απολύτως κόντρα στις συλλογικές αποφάσεις πολιτική γραμμή τής προαγωγής του ευρώ στην ύψιστη θέση τού εθνικού νομίσματος (ο Φώτης Κουβέλης δεν είχε τολμήσει ποτέ να το πει έτσι!), αφού λοιπόν με αυτήν την απύθμενα ανόητη προσέγγιση, που δεν θα υιοθετούσε ούτε μαθητής Λυκείου καθώς παραβιάζει βάρβαρα τη στοιχειώδη λογική τού διαπραγματευτικού παιγνίου, παρέδωσε την Ελλάδα αλυσοδεμένη στα χέρια τών βασανιστών τού λαού της και μας έφτασε στο σημείο να απαιτούν σήμερα συνιδιοκτησία (στην καλύτερη περίπτωση!) ενός ταμείου στο οποίο θα ενταχθούν όλα τα προς εκποίηση εθνικά περιουσιακά στοιχεία καθώς και την επίσημη υπαγωγή της χώρας σε καθεστώς ξένης επιτροπείας, μετά από όλα αυτά τα ανήκουστα εξακολουθεί ακόμα και τούτη τη στιγμή να ζητά έναν «έντιμο συμβιβασμό»! Δεν ξέρει ότι όσοι έχουν παραδώσει προκαταβολικά και με όλη τους την καρδιά τα όπλα τους, την ίδια στιγμή που το έκαναν έχαναν και κάθε δικαίωμα να ζητούν το οτιδήποτε, ακόμα και ως ζητιάνοι;

Αλέκο Αλαβάνε, και μόνο γι’ αυτόν ίσως και να σού πρέπει λαϊκό δικαστήριο!



4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

το κκε φταίει
ΛΟΛΑ

LeftG700 είπε...

Φίλη Λόλα,


Για τις διαδικασίες σχολιασμού βλέπε την απάντησή μου στο άλλο σου σχόλιο. Για την ουσία αυτού τού σχολίου σου:

Είναι παλιό κολπάκι να βάζεις στο στόμα τού συνομιλητή σου πράγματα που ποτέ δεν είπε για να τον "συντρίψεις". Μ' έχουν όμως δασκαλέψει κάτι παλιοί κι αυτά τα κολπάκια τα έχω για πλάκα. (Αυτούς που τα κάνουν, τους έχω για πρωινό. Πρόσεξε κακομοίρα μου! :-) ).


Τα λέμε

ΛΟΛΑ είπε...

Έλα που δεν τα έχεις πει....
Είμαι πολύ σκληρή για πρωινό,, θα βαρυστομαχιάσεις :)

ΛΟΛΑ

LeftG700 είπε...

Φίλη Λόλα, (δεν μου 'ρχονται γαμώτο τα κεφαλαία, σόρυ)


Όχι, και πάλι όχι. Φυσικά, κριτική στο ΚΚΕ έχω κάνει. Ποτέ όμως δεν του φόρτωσα όλες τις αμαρτίες. Αντίθετα, είναι αναρίθμητες οι φορές που σε αναρτήσεις ή σχόλια έχω πει πως το ΚΚΕ έχει αποτελέσει τον αποδιοπομπαίο τράγο για την υπόλοιπη Αριστερά (κυρίως τον παλιό ΣΥΝ). Φυσικά, έχει βοηθήσει και το ίδιο στο να μεταβληθεί σε σάκο του μποξ με λάθη και παραλείψεις του. Αυτό όμως δεν σημαίνει πως ασπάζομαι τη θεωρία για όλα φταίει το ΚΚΕ.

Να μη χαθείς, ρε συ! Μας λείπουν κορίτσια! :-)


Τα λέμε